Dears at Spurs Sports & Entertainment (SS&E)
My name is Michael and I am a huge Spurs fan.
I do not live in the USA, or in San Antonio area, and have no interests or connections to SS&E or any of its employees, past or present.
I have always appreciated the way the Spurs stood for the values of equity, solidarity, comradery and loyalty, especially during the last several months, which have been difficult health-wise, financially and socially for many people all over the world, including the USA.
Therefore, I was very much surprised, and saddened, to read that SS&E has decided to layoff "an unspecified number of employees due to the pandemic".
I can understand that SS&E, like any other business organization, must go through restructuring and "right sizing" every now and then, to keep the P&L on the positive side.
I can also understand that the pandemic impacted the P&L in many ways, and that we are far from seeing the end of that impact.
Having said that, I think the reason for the layoffs is also the reason to avoid the layoffs.
Under regular circumstances most people can find another job that would enable them to support their families. However, under the current circumstances, I think many of the laid off employees would find it next to impossible to find another job in the coming months.
I do not think this is something that anybody wants.
I think SS&E should try to come up with alternative solutions to minimize the pandemic impact on the P&L. Solutions that would be more in line with the organization's core values.
There are companies that decided to reduce compensations across the company but keep all employees. Often, the higher earners take a higher percentage cut, in order to soften the impact on the majority of earners and their families.
I believe that such a solution would be more in line with the Spurs core values, would prove that the Spurs are true to their message, would reflect the willingness of SS&E leadership to stand by the community in clear actions, and would resonate with other organizations across the league and the country in a way that would keep SS&E as an important, leading voice for equity, solidarity, comradery and loyalty.
I would encourage you to take some time to reconsider the layoffs, and to come up with an alternative solution.
Respectfully
Michael
IDO
12 יול 2020 05:55:26dear Michael
tldr
or as you would say
too long didn't read
but after taking the time to read through my response is:
get the f&£k out off my desk.
your sincerely
the sun Antonio spurs family
Ljos
12 יול 2020 12:20:22וול, אממ, כן. צודק.
יותר מדי דומה לסיפור שרץ באינטרנט לפני כחודש, בו אנליסט של ה-ESPN מספר בפודקאסט על סיפור ששמע על שחקן NBA במשכורת מינימום שנחתך מהקבוצה לא כי הוא לא היה מספיק טוב, אלא כי ביטלו את בופה הבוקר של המועדון ושחקן "כוכב" שאל אם הבופה עולה למועדון כמו אותו שחקן (הבופה הוחזר, אל דאגה). זה לא סיפור שאמור להתרחש במועדון שהספרס טוענים שהם.
עגל
12 יול 2020 13:02:33חחח
מה קורה עם המדינה הזאת (USA), נהייתה מדינת רווחה סוציאליסטית?!
אולי פופוביץ הוא באמת פלאח מהקולחוז ברוסיה . . .
האווי לאסוף
12 יול 2020 13:58:23אני רואה שנבהלים פה מהמילה סוציאליזם, וזה מובן לגמרי, באמת מילה ארוכה ומפחידה. היא נגמרת באיזם, ואפילו לא באיזם מהסוג הטוב, למען השם והאדם סמית.
אם נחליף אותה בסולידריות, זה ישמע קצת יותר טוב? או שגם היא צריכה להכניס לרשימת המילים האסורות של קרלין?
עגל
12 יול 2020 14:58:29🙂
התפרצת לדלת פתוחה
מסכים איתך, אני מזדהה עם "העם רוצה צדק חברתי" ועם רוב מסרי המחאה החברתית
Ljos
12 יול 2020 15:14:37זהירות, אתה לא רוצה להיכנס לתחום העיצורים השיניים. רחמים על הבחור שרוכן כרגע על המקלדת, שובר את השיניים והמקלדת עם כל הזעם של האייק הקדוש כדי לכתוב את המילה הזו.
הזכרת לי שפעם הייתה לי תוכנית לעשות מחווה על שבע המילים שאסור להגיד בהופס (אם אתה לא רוצה להתחיל מלחמת עולם). זה די התמסמס לו.
האווי לאסוף
12 יול 2020 16:32:45סומסום?
Ljos
12 יול 2020 17:32:20אני לא חושב שאני סומסום, לא. יופי הוצאתי את בדיחת האבא מהנפטלין, כולנו העמדנו פנים שאנחנו צוחקים, אפשר להתקדם.
לפי מה שאני זוכר, הוא באמת היה השראה לכמה מהנקודות.
מנחם לס
12 יול 2020 18:59:47בעייה שלא מיוחדת לספארס. המכה בכלכלה היא בלתי תשוער. זה לא קל במדינה קפיטליסטית כארה"ב אם כי גם הנשיא (במידת יכולתו) וגם הקונגגרס תרמו ונתנו לעובדים וועצמאים. עכשיו נראה שכל אחד לנפשו. זה הטוב והרע בקפיטליזם בו המילה סוציאליזם היא קללה.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
12 יול 2020 20:11:12אני חושב שזה לא רק עניין של קפיטליזם מול סוציאליזם.
.
א. אפשר לפטר אנשים במצב כזה. אפשר גם לפטר אנשים במצב כזה כשהאיש שעומד בראש הארגון מרוויח כשבעה מיליון דולר לשנה, ומוציא, על פי ההערכות, קרוב למחצית שכרו על ארוחות המוניות במסעדות יוקרה.
.
ב. אפשר לדבר על אי צדק חברתי, על הצורך באיחוד, על אחווה, הוגנות ושיוויון.
.
מה שאי אפשר לעשות זה לעשות את א. ולצפות שמישהו ייקח אותך ברצינות כשאתה עושה את ב.
.
אני חושב שזה משאיר אותנו עם שתי אפשרויות מרכזיות:
האפשרות הראשונה, והצינית, היא שב' תמיד היה בבל"ת וא' פשוט חושף אותו. אם אכן כך, האמת שזה מצב די פשוט – טעינו בך, עכשיו הבנו מי אתה, ומעכשיו נפסיק להקשיב לך. לא תהיה הראשון וגם לא האחרון שהפסקנו להקשיב לו. ברוך הבא למועדון.
האפשרות השנייה, והאנושית יותר, היא שב' נאמר בכוונה מלאה, וא' הוא פשוט בליינדספוט, או אפילו טעות זמנית בשיקול הדעת. ואם אכן כך זו סוג של טרגדיה. כשאנשים חורגים מערכי היסוד שלהם באופן בוטה כל כך זה עלול לפגוע בהם עוד יותר מאשר בזולת, בדיוק מכיוון שאנשים יפסיקו להקשיב להם.
Ljos
12 יול 2020 21:27:09זו לא עניין של קפיטליזם מול סוציאליזם, בעיקר כי אין פה שום עניין של סוציאליזם. זה קפיטליזם (ב') מול פיק קפיטליזם שקורא סוציאליזם על כל דבר שהוא טיפה מערבה מצייד גלוי של עניים (א').
בערך כל חברה גדולה בעולם נמצאת איפשהו על הסקאלה שבין א' ל-ב'. בין אם זה אמזון שנקראת על שם יער הגשם הגדול בעולם תוך כדי שהיא אחד הגורמים הגדולים בעולם להרס הסביבה, או Whole Foods שבאותו יום שהפסיקה לשלם לעובדים משכורות סיכון על קורונה הוציאה כסף כדי שכל עובד ילבש חולצה שעליה כתוב "גיבור", או איביי ששולחת עובדים לתקוף אנשים שנתנו ביקורת שלילית ואז מציעים עזרה לאותם אנשים לפתור את הבעיה של ההתקפות התמידיות ויוצאים גדולים.
המסקנה שלך דומה למסקנה שמארק קיובן העלה לאחרונה בעקבות הקורונה. הוא אמר שאיך שחברות יתנהלו עכשיו עם העובדים שלהן, פיטורים חל"ת או המשך העסקה בצורה אחרת, יגדיר את היחס לחברה במשך העשורים הקרובים. הקטע שהוא חייב להאמין בזה כדי לצאת טוב, כדי להאמין שהשוק, בו האזרחים יוצרים רגולציה על העסקים, באמת עובד והופך את העולם ליותר טוב. בפועל חברות נתפסו מעסיקות ילדים, מטרידות נשים (דאלאס מאבריקס ודמעות התנין של קיובן, מישהו?), גונבות מידע, פוגעות בתחרות, מפרות הסכמים והגבלות ואפילו מתנקשות במנהיגי עובדים. זה לא הפריע להן להמשיך בדרכן למעלה, ואפילו לנסות להמשיך את המצג של החברה הטובה. וכמענה אישי לקיובן – רוב הסיכויים שחברות שפיטרו או חיל"תו את העובדים יהיו במצב כלכלי טוב יותר מחברות שניסו לשמור על העובדים ויוכלו במשך שנים להציע מחירים טובים יותר.
(באמת חשבתי בתחילת הכתיבה שיצא לי משהו אופטימי, סליחה) ספרס, וספציפית ההצעה שלך לחתוך למעלה במקום למטה, לא בדיוק באותו מצב. ספרס, בזכות פופוביץ' שאין לי מושג כמה כוח באמת יש לו על מבנה הארגון עצמו, הרבה יותר לכיוון ב' מכל חברה בערך. וההצעה שלך היא באמת לפגוע בצורה קצת יותר שווה לכיס. אבל אנחנו עדיין נמצאים על אותה סקאלה שבה כל החברות נמצאות בה.
הלוואי שיפעלו לפי ההצעה שלך. הלוואי שכולם יפעלו יותר לכיוון ב'. בשביל ההומניות. אבל מהניסיון שלי – אם הם לא, זה לא יפגע בהם. לא באמת.
.
אמל"ק בשביל עידו האוסטרלי: זה באיזשהו מקום בסך הכל דומה להתנהגות רגילה של חברות, שלצערי לא מפתיעה אותי וגם אם לא יהיה שינוי לא נראה לי שתהיה לה השלכה. ומאנו הוא באמת ממש סבבה.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
12 יול 2020 21:58:42באופן כללי – אני רוצה להאמין שמה שקיובן אמר זה נכון, והאמת שזה גם תלוי בנו – אם נגבה מחיר על חזירות, של חברות או אנשים, נגלה שקיובן צדק, ואם לא – אז נגלה שהוא טעה. אבל אני מסכים איתך שההערכה הסבירה היא שרוב הציבור ישכח והמחיר, אם בכלל יהיה כזה, יהיה זניח.
.
ספציפית לגבי הספרס – כן, אפשר להגיד שזה לא בהכרח תלוי בפופ, וזה גם אולי נכון, ואם אכן כך אז מצאנו איזו "אופצית גישור" שתאפשר לדיסוננס הזה להתקיים. אבל אני חושב שזה לא פתרון מלא:
.
קודם כל כי אף אחד לא מונע ממנו להכריז על כך שהוא מוותר על אחוז מסוים משכרו, ו/או לחילופין להקים מהומה על כל הפרשה כמו שעשו השחקנים בבוסטון ובפילדלפיה, להבנתי בהצלחה, לפני מספר חודשים.
.
ובעיקר בגלל שאני באמת לא מבין למה הוא יחשוב שמישהו יקשיב לו בעתיד כשהוא ידבר על נאמנות, ועל אחווה (קומראדרי, מושג שהוא משתמש בו המון), ושאר ערכים שהוא מקדם. אליבא דכולי עלמא, דאנקן וויתר על שכר כדי לשמר את הקבוצה תחרותית, מאנו הסכים לעלות מהספסל, וכו'. הם אמנם הרוויחו מזה עוד אליפות או שתיים, אבל בוודאי שזה היה גם עבור הקבוצה וה"גרייטר גוד". אם פופ יושב בשקט כשמפטרים אנשים במשבר חסר תקדים בגודלו, למה שהשחקנים יקשיבו לו בכלל בעתיד כשהוא מבקש מהם להקריב משהו עבור הארגון? מה הוא מתכוון להגיד לשחקנים בנבחרת האמריקאית? איך הוא יסביר להם שהם צריכים לסכן את הבריאות והכסף שלהם בלשחק בקיץ נגד יוגוסלביה וצרפת? למה שלבנים יקשיבו לו כשהוא מבקש מהם לראות את הבעיות של השחורים? למה שמישהו יקשיב לו כשהוא מבקר את טראמפ על דו פרצופיות? זה פשוט נשמע לי אחד הגולים העצמיים הגדולים בהיסטוריה.
Ljos
12 יול 2020 22:31:05אני מסכים ולחלוטין בעד לגבות מחיר על חזירות, בעיקר באמצעים דמוקרטיים רגולטוריים (עם כל הקושי כשחברות כמו אמזון מתאמצות בממון גדול לשנות חוקים של מדינות לטובתה. לא אוהב להיות תלוי בנדיבותם של מיליארדרים), רק שאני לא חושב שחרם צרכני עובד או בכלל אפשרי בסקאלה של החברות האלו.
.
אתה צודק לגמרי שיש פה בעיתיות ואיזושהי פגיעה במסורת שהמועדון ודאנקן (כתבתי את השם שלו בנפרד כדי לנסות להוציא קול קורא: אם למישהו יש גישה לפרק שהוא כתב באוניברסיטה למחקר על "תגובות לאגואיזם מוגזם" אני אשמח להיות מכותב) דאגו לטפח. הבעיה העיקרית לגבי הספרס ופופ היא שאין מי שילחץ בחזרה. כלומר, כן, אתה ואני ואולי גם השרת אם יתאושש מהפיטורים המפתיעים. אבל אנחנו רחוקים מלהיות גוף לחץ משמעותי, ולעובדים המפוטרים אין באמת גב אמיתי. אין מי שיזכיר לפופ את הטעות שעשה/היה עד שקט לה. לברון למשל, לפני כמה חודשים הוא בעצם שלח שחקנים לשתוק ולכדרר בכל הנוגע להונג קונג, ולמרות שהלחץ של סנטורים רפובליקניים שמחפשים בלאגן (למי שלא מודע, סנטור רפובליקני כתב ל-NBA מכתב שבו הוא מבקש שהם יעשו משהו למען שוטרים והזכיר את הונג קונג ו-ווג' החזיר לו בתשובה Woj F Bomb והושעה מהערוץ) הרבה יותר גדול משל שלושתינו – עדיין מעמדו החברתי של לברון עומד איתן.
.
אני חושש שזה פשוט יתמוסס לו כמו תוכנית כתיבה שלי כשרוב האנשים בכלל לא יעשו את הקישור שאתה עושה פה.
Ljos
12 יול 2020 23:15:12רק חושב שחשוב לציין, שכמו תמיד, כיף לדון איתך (או לעקוב מהצד אחר דיונים שלך).
מקווה שאני עומד בסטנדרט (לא מנסה לדוג מחמאות. דיג זה כל כך
).
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
12 יול 2020 23:30:55🙂
בהחלט, התענוג כולו שלי.
IDO
13 יול 2020 03:48:49לחוס, עשיתי גוגל לבדוק מה זה האמלק הזה….
מאנו על הכיפאק, שיוציא את האף שלו מהארנק שלי (:
thejanitor
12 יול 2020 21:15:19מאנו אתה ממש סבבה
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
12 יול 2020 22:02:23המממ… אני מבין מהתגובה הזו שהמכתב עוד לא הגיע אליך… אני מצטער להודיע לך שמאחר ולא יתקיימו אירועים באיי.טי.אנ.טי סנטר בחצי השנה הקרובה אנחנו נאלצים להיפרד מהשרתים ואתה ביניהם. אתה בוודאי מבין את הנסיבות הייחודיות שנקלענו אליהן… (גלוג, מוזג עוד בקבוק יין ברקע)….
😉
תודה ידידי.
thejanitor
12 יול 2020 21:15:51אהבתי מאוד גם את התיאור לגביך בעברית בסוף
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
12 יול 2020 21:58:13.