ברח לי מהראש שעשינו דיונים באתר. אז הנה אחד לששי בערב: מה עם ה-MVP? / מנחם לס

הבאקס והלייקרס מובילים בהפרש את המערב והמזרח. עכשיו יתחילו 8 משחקי ה-RESTART כשללייקרס והקליפרס אין הרבה על מה לשחק.

אבל אולי לשני שחקנים יש על מה לשחק?

נסו על ה-MVP.

אני מאמין שיאניס מוביל בהפרש נכון להיום. בחירת ה-MVP תיעשה ממש עם סיום סיבוב המשחקים לפני הפלייאוף.

האם יאניס, או לברון, או שניהם, או אף אחד לא ייקח את המשחקים האלה בשיא הרצינות ויחשבו במקום על LOAD MANAGEMENT?

מעניין מה הם חושבים ומרגישים. בד"כ עד כמה שידוע לי תואר MVP נחשב אצלם כהישג גדול. לברון תמיד יעשה חישוב על כמה יש לו בהשוואה למייק. יאניס רוצה להיות האירופאי הראשון שיחסל את כל המוסכמות על שחקנים שאינם אמריקאים.

מה אגיד לכם? מעניין!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 19 תגובות

  1. לא מאמין שזה ישפיע על יאניס, הוא זכה שנה שעברה והוא גם לא האירופי הראשון שזכה בתואר (דירק היה הראשון).
    אצל לברון הסיפור יותר מעניין, כי עוד זכה אחת הוא משתווה למייקל אבל אני לא מאמין שינסה יותר מדי כשהוא יודע שהשנה יש לו סיכוי די טוב לזכות בעוד אליפות.

    1. תסביר מה זאת אומרת איבד מהמשמעות שלו?
      אם יש אלופה השנה, חייב להיות MVP
      אפשר להגיד את אותו הדבר על חמישיות העונה

      1. תואר עם כוכבית אחרי שהעונה הופסקה. כל הדיון על כל תואר חוץ מאליפות קצת עקר העונה. בכל מקרה אני חושב שזה עדיין לברון, אלא אם ב-8 המשחקים האלה נראה דומיננטיות יוצאת דופן של יאניס

  2. מגיע ללברון
    הלייקרס נראו ביי פאר יותר טוב איתו מאשר בלעדיו
    הוא המהות של MVP
    הארדן עם עונה אישית גדולה נוספת שוב יצא ממורמר

      1. נו באמת אם זה הקריטריון אז אין ספק שהלייקרס בלי לברון הרבה יותר טובה ממלווקי בלי יאניס.
        יאניס ללא עוררין הMVP
        במילווקי אין אף שחקן שמתקרב לאיכות של דיוויס אפילו לא בצחוק.
        מה שעומד לזכותו של לברון השנה בניגוד לשנים עברו זה העובדה שהוא סופסוף משחק במערב, אומנם אחד החלשים בשנים האחרונות. אך עדיין טוב מהמזרח.
        בקיצור יאניס בתפקיד לברון של בערך כל הקריירה

  3. אם המשמעות של MVP היא השחקן שקבוצתו הכי זקוקה לו והשיפור שלה איתו הוא הניכר ביותר אז ללברון מגיע לזכות כמעט בכל שנה בה הוא משחק. בלי שאלה בכלל. הסיבה היחידה שלא נתנו לו 10 פרסים היא שזה יהיה מאד משעמם.
    אם משמעות ה- MVP הוא השחקן הטוב ביותר ב-NBA אז יש כבר תחרות. וגם בה לברון מתחרה מרכזי שהיה צריך לקבל הרבה יותר פרסים מאשר קיבל בפועל. רק תאמרו לי מי היה לוקח את הארדן או וסטברוק לקבוצה לפני לברון..

  4. עד כמה שזכור לי , הקריטריון הלא פורמלי שנהג כל השנים שאני מודע אליהן היה "השחקן הטוב ביותר בקבוצה עם המאזן הטוב ביותר בעונה הסדירה". במידה ולא היה שחקן שבלט מאד בקבוצה עם המאזן הטוב ביותר , הלכו לקבוצה עם המאזן השני בטיבו וכולי . החריג המשמעותי היחיד לכלל הזה היה וסטברוק ב-2017 , שהיה בקבוצה יחסית חלשה אבל זכה בזכות הישג אישי והיסטורי מאד מאד חריג . ברור שלפי הכלל הזה יאניס ולברון הם המועמדים היחידים , הארדן ממש לא בכוון . תחושת הבטן שלי היא שמסיבות רגשיות רוב הבוחרים ילכו השנה עם לברון . כדי לזכות בתואר , יאניס יצטרך לסיים את העונה עם מאזן קבוצתי משמעותית יותר טוב מזה של הלייקרס . אם ישאר ההפרש הנוכחי , לדעתי לברון לוקח .

  5. יכול להיות שלברון ייקח בתור מחוות פרידה או משהו כזה. אבל ברור שמי שמגיע לו זה יאניס. השחקן הכי טוב של הקבוצה שלו ב2 צידי המגרש, בהפרש, שאין איתו שום סופרסטאר, ופתאום שחקנים סופר בינוניים נחשבים לשחקנים טובים (ברוק לופז ובלדסאו אני מסתכל עליכם)

    1. לברון ענק אבל אני לא רואה שהוא מקבל את הפרס. יאניס לא רק השחקן הכי טוב בקבוצה עם המאזן הגבוה ביותר , הוא השחקן הטוב בעולם בעונה הסדירה בפער ניכר מהשאר הוא נותן את אחת מעונות הדומיננטיות והטובות בהיסטוריה של שחקן כלשהו.
      29.6 נקודות ב58.3 אחוז אפקטבי PER של 31.6 (מקום 5 ברשימה של כל הזמנים), ונוסיף על הדומיננטיות המדהימה בהתקפה הוא שחקן הטוב בליגה גם בהגנה, אם כל הכבוד ללברון שנותן עונה פנטסטית לבן 35, יאניס משאיר לו וככל כוכב אחר בליגה קילומטרים של אבק בעונה סדריה זו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט