מעורב הופס לשבת / מנחם לס

1.האם פול ג'ורג' יכול סוף-סוף לפצות את הקליפרס (ואת האמונה בו מצד קוואי)?

תמונה/איור של גטי אימאג' ב-RINGER

את השאלה בכותרת שואל JONATHAN TJARKS – יונתן טארקס – ב'רינגר'. המוניטין של פול ג'ורג' על PUTTING HIS FOOT IN HIS MOUTH – כמו שאמרים החברים שלי מהארלם על רח' 125 פינת LENOX בהארלם – הוא על הקו. אתם יודעים, לומר משהו טפשי, פראי, ואפילו מקומם. למשל לכנות את עצמו "PLAYOFF P", או "UNFINISHED BUSINESS PG", ואז להתנדף עם אוקלהומה סיטי בסיבוב הראשון של הפלייאוף (https://cdn.vox-cdn.com/thumbor/_hdhsFUBWlVIo9iVj)

כרגיל אני גולש לעתים מהפוסט ומוסיף את דעתי, כולל כמה משפטי מחץ שהם מתאימים למצב.

ובכן, זהו אותו פול ג'ורג' שסיפר 5 ספורים שונים למה הוא חייב היה לברוח מאינדיאנה. הסיפור האחרון שלו היה שהוא עזב אותם בגלל שהם "סרבו" לרכוש את אנטוני דייויס. לא מאמינים? אז הנה: https://hoopshype.com/2020/06/23/nba-rumors-free-agent-trade-paul-george-best-power-

הסיפור הוא שג'ורג' הוא עדיין אחד מהגרדים (ולעתים מרחף לכנף) הטובים ביותר ב-NBA שחזר מפציעה שחשבו שהיא מחסלת קריירה, ועתה יש לו בן זוג שהוא לפחות טוב כמוהו, ולדעת 90% מגולשי הופס אפילו טוב ממנו.

הנה משפט המחץ שאני מבקש שכל אחד מכם יזכור ואעמוד מאחוריו באש ובמים:

עדיין לא ראינו טיפה ממה שהשניים האלה יכולים להיות כששניהם בטופ של משחקת ומשחקים י-ח-ד במקום כל אחד לחוד. "פול + קוויי> פי שניים מפול לבד + קוואי לבד), אם אתם יורדים לסוף דעתי. אף פעם לא זכינו לראות את הצד הימני של המשוואה כשהשניים בשיאם. ג'ורג' עבר בקיץ שעבר שני ניתוחי כתף ואת כל החלק הראשון של העונה הוא שיחק בזהירות ותחת שליטה ופיקוח, וקוואי היה כמובן כבול ל-LOAD MANAGEMENT. ב-24 משחקים בלבד ששיחקו יחדיו לפני הנגיף, הם היו 7-24. לא שזה רע, אבל זה רק קצה המזלג של מה השניים יכולים לעשות כשהם במיטבם, משחקים יחד, ושאר אנשי קבוצתם בריאים.

ג'ורג' שיחק בזהירות כשהוא מרים זרועו בזהירות ולכן שיחק את 24 המשחקים עם רק 29.6 דק' למשחק. היום – עם 4.5 חודשי מנוחה לכתפו, הוא "100%" לדבריו, ולך תדע אם הקליפרס אינה הזוכה הגדולה מכולן על ההפוגה המאולצת.

ג'ונתן, שראה אותם באימון, כותב ששניהם "נראים רעבים להתחיל, ובכושר-שיא". פול, 2.03, 100 ק"ג ועם מוטת זרועות של 2.10 מ') הוא אחד השוטינג גארדס הוורסטליים ביותר במשחק. בעונה הקודמת ה-אול סטאר הזה (6 פעמים) היה מועמד לגיטימי ל-MVP עם 28.9 נק' למשחק ב-43.8% דיוק, 8.2 קרשים, 4.1 בונבונים ו-2.2 גניבות, אבל פציעת הכתף הייתה מורגשת, וכנראה תרמה להפסד בסיבוב הראשון לבלייזרס.

הוא יכול היה להיות באותו משפט עם קווין דוראנט, לברון ג'יימס, או קוואי, אילו יכול היה לקבור את זריקת המיד-ריינג' שלו. הוא אינו אמין ועקבי כמוהם מה-2 (47% נגד ה-54.9 של לברון, ה-53.4 של קוואי, וה-53.2 של דוראנט.) הוא גם נופל מעט מהם בטריפת החישוק עם הכדור בידו.

לעתים גם שחקנים 'נכנסים לראשו'. אינגלס עשה זאת. דמיאן עושה זאת. למרות כל זאת הקליפרס תולים בו את כל התקוות. זוהי הפעם הראשונה בקריירה שלו שהוא ה-SECOND BANANA, ועליו להראות שהוא יכול להגיע לשיאו דווקא כאופציה השנייה, לראשונה בחייו!

יש לו למעשה הכל. הוא צלף מה-3 (39.4%). הוא יכול להגן על שחקנים נמוכים וגבוהים. יש לו שליטה בכדור טובה מספיק להיות פליימייקר אם צריך. הוא אחד הטובים בליגה בקליעה בזמן תנועה (מוביל את הליגה בקליעה OFF THE SCREEN תודות לשחרור הכדור המהיר שלו).

בגלל שליטתו הטובה מאד בכדור, הוא יכול לשחק את הפיק-אנד-רול כי מסירתו טובה מספיק למצוא את האיש הפתוח כשההגנה מצטמקת. ה-3.9 אס' עם 2.4 איבודי כדור הוא ההוכחה הטובה לכך. ואחרון חביב – הוא גבוה וחזק, ועדיין זריז מספיק ומהיר מספיק לשמור על 95% משחקני הבועה.

ישנם מעט מאד שחקנים בליגה היכולים לעשות את כל מה שהוא עושה. אלה שיכולים להגן כמוהו לא יכולים לקלוע כמוהו ואלה היכולים לקלוע כמוהו לא יכולים להגן כמוהו.

הוא אחד משלושה: לברון, קוואי, ופול ג'ורג'. ובגמר המערב – אם יגיע לזה – זה 2 על 1.

ג'ונתן כותב שהוא ה-HYBRID היחיד (בן-כלאיים? משהו כזה) של קליי ת'ומפסון וסקוטי פיפן. זוהי ההגדרת הטובה ביותר ששמעתי עליו. נגד הלייקרס הוא מסוגל לשחוק ולהכות בהם כי היחידים המסוגלים לשמור עליו הם לברון וקייל קוזמה, ושניהם לא מסוגלים, לא יודעים, או מתעצלים לרדוף אחרי שוטרס, בעיקר הכשהם באים אוף דה סקרין.

וכאן באה שאלת השאלות: העובדה שהוא יכול לעשות את כל הדברים האלה עדיין לא אומרת שהוא יעשה אותם. אם יעשה אותם, אני מאמין שהם יגברו על הלייקרס.

לגבי דידי הכל תלוי בלבו: יש לו את זה או אין לו.

הוא חייב להיות במיטבו כל משחק. הוא חייב לתת תוצרת כל משחק. הוא לא יכול להיפצע והוא לא יכול שיהיה לו ערב של 4 מ-15 כפי שהיה לו נגד הבלייזרס.

זאת ההזדמנות של פול ג'ורג' להוכיח שהוא סופר-סטאר. זאת ההזדמנות שלו להוכיח שמה שהקליפרס עשו – לתת עבורו את שי גילגואוס-אלכסנדר, דנילו גלינרי, ו-5 בחירות דראפט עתידיות סיבוב ראשון, היה צעד נבון ומשתלם. הקליפרס מכרו את עתידם עבורו. אין להם בחירת דראפט ראשונה עד 2027 (ולמעשה אין להם צעירים מוכשרים מ-יודע-מה ברוסטר).

זאת ההזדמנות שלו להוכיח שהכל היה כדאי.

2. ג'יי-ג'יי רדיק על הכניסה לבועה והיום הראשון בהסגר

3. כיצד בראדלי ביל הפך לסופר-סטאר ולמה הוא החליט שהבועה היא לא בשבילו?

4. לברון: מה זה? אני לא אוכל את האוכל הזה!

5. ביל בראדלי וג'ון וול בהפגנה בוושינגטון די סי

בראדלי ביל וג'ון וול בהפגנת רחוב בוושינגטון הבירה

מחר או מחרתיים אכתוב על השניים, וכיצד הם הפכו מאויבים בנפש לחברים הטובים ביותר!

6. אני לא יכול לחשוב על שחקן אחר מלבד ברנדון אינגראם ש-8 המשחקים והפלייאוף כה חשובים לו!

אינגראם אף פעם לא היה בראש חדשות הספורט. הפעם הוא יהיה גם יהיה. בסיום העונה בן ה-23 הזה יוכל לחתום על 5 שנים עבור 166.8 מיליון בניו אורלינס או 123 מיליון בקבוצה אחרת ל-4 שנים. המספרים הללו מבוססים על סף משכורת של 115 מיליון, שמגיפת הפנדמיקס בוודאי תחתוך בצורה רצינית.

היישאר בפליקנס או לא? כמובן שהרבה תלוי במה יקרה ב-8 המשחקים הבאים ואם הפליקנס תעשה את הפלייאוף. צריך לזכור שהיה לו קריש דם ברגל. מי שלא בטוח שהחלטתו תלוייה בשיחות שהוא מנהל בחדרי חדרים עם ציון ויליאמסון, מוטב שיהיה בטוח.

7. הדילמה של סקרמנטו קינגס: בוגדנוביץ' או היילד?

לקינגס ישנו סכוי סביר לעשות את ה-PLAY-IN TOURNAMENT. ממפיס היא 3.5 משחקים לפניה, ולפני הפליקנס והבלייזרס. אז זאת למעשה מין אליפות בין השלוש מי תצליח להגיע לפליי-אין.

מי שזוכר, הסרבי בוגדן בוגדנוביץ' החליף את באדי היילד כשחקן חמישייה ב-20 המשחקים האחרונים של סקרמנטו אחרי שעם היילד הקבוצה היתה 29-15, אבל עם בוגדנוביץ' בחמישייה חל מהפך והקבוצה סיימה את 20 משחקיה האחרונים 7-13.

קרה עוד דבר מוזר: בוגדנוביץ' המשיך לקלוע 14.5 נק' (כפי שקלע מהספסל) בחמישייה, למרות שהיו לו יותר דקות משחק כשחקן חמישייה, אבל הקבוצה החלה לנצח.

מנגד, באדי היילד – עם פחות נקודות ופרצוף חמוץ, המשיך לקלוע 19.4 נק' לעומת 20 נק' כשחקן חמישייה עם יותר דקות משחק.

היילד רוצה לחזור לחמישייה ולקבל יותר דקות. אבל למה לתת לו יותר דקות בחמישייה אם הוא קולע יותר כשחקן ספסל? (וסקרמנטו חייבת גם לחשוב על העובדה שבוגדנוביץ' יהיה שחקן חופשי בסוף העונה , ומוטב להיות טובים ונחמדים איתו כדי שיישאר).

INTERESTING!

8. אביו (החורג) של ציון ויליאמסון קיבל 400 אלף דולארים מסוכן שיווק לפני שהחליט על DUKE, לפי SWORN AFFIDAVIT

זאת ההאשמה שהוגשה בשבועה לבית המשפט הפדרלי ע"י סוכנו לשעבר של ציון.

עורך הדין של ג'ינה פורד אמר שההצהרה בשבועה שליאון (לי) אנדרסון – אביו החורג של ציון – קיבל את ה-400 אלף מסלבקו דוריץ', סוכן קנדי, כדי שיארגן את החבילה שציון ילמד בדוק את שנת הפרשמן שלו, ואז יהיה הפרומוטר של חברות ששמן עדיין לא פורסם, עשתה מציון INELIGIBLE להיות 'סטודנט-אתלט'.

עורך הדין הוסיף: "יש לנו הוכחות מוצקות להוכיח את כל ההאשמות שלנו"

עורך דינו של לי אנדרסון הגיב להאשמות – "הכל מזוייף"

(הקטעים הבאים באפור הם כל פרטי ההאשמות וההגנה מפניהן, ומלבד כמה עורעי דין שביניכם, ניתן לעבור לקטע "9")

"The alleged 'agreements' and driver's license attached to these papers are fraudulent, and neither Mr. Williamson nor his family know these individuals nor had any dealings with them," Williamson's attorney, Jeffrey Klein, said in a statement to ESPN. "We had previously alerted Ms. Ford's lawyers to both this fact and that we had previously reported the documents to law enforcement as forgeries, but they chose to go ahead with another frivolous filing anyway. This is a desperate and irresponsible attempt to smear Mr. Williamson at the very time he has the opportunity to live his dream of playing professional basketball."

Exhibits attached to the motion include an affidavit from Donald Kreiss, a Los Angeles-based entrepreneur, who says he engages in fundraising, deal-making and investing. Kreiss said he was introduced to Duric by a third party and agreed to invest in Duric's company, Maximum Management Group, in exchange for a percentage of the money generated from its exclusive marketing agreement with Williamson.

In the affidavit, Kreiss wrote that after Williamson signed with Creative Artists Agency (CAA) to handle his marketing opportunities, he and Anderson agreed to "repay all monies given to his Family in 2018 and pay us seven to ten million dollars." Kreiss also wrote that Duric had to "'shred' any record relating to payment of money and the contract" between Williamson and MMG.

The exhibits included a purported marketing agreement with Maximum Management Group that was allegedly signed by Williamson and Anderson on May 2, 2019, and a purported letter of declaration from Dec. 8, 2019, in which Anderson and Williamson agreed to repay $500,000 to Duric before Jan. 7 "for a repayment of a loan rendered by him to our family in October 10, 2018."

Klein said in a letter to Pittman that a Google search revealed that Duric "purportedly attempted to defraud [Dallas Mavericks player] Luka Doncic … using a scheme in which he forged Doncic's and his mother's signatures on a contract."

"The signatures on the documents you attach are also clearly fraudulent," Klein wrote in the letter. "The signature on the purported agreement between Maximum Management Group and Mr. Williamson does not match Mr. Williamson's signature on the Agreement he signed with your clients. And the signatures of Lee Anderson and Mr. Williamson on the Letter of Declaration are also inauthentic, as made clear by the fact that they are highly pixelated in comparison to the remainder of the document, and there is a break in the line beneath the 'Z' in Mr. Williamson's name where the signature was superimposed onto the document."

Last month, according to the letter, Klein received a letter from a different individual who also might have fallen victim to Mr. Duric's scam, which contained the same allegations and documents.

"We immediately referred the matter to the appropriate law enforcement officials, and have passed along to them today the new allegations contained in Mr. Kreiss's declaration," Klein wrote. "Accordingly, we ask that you advise Mr. Kreiss of our position as to the contents of his sworn declaration. Virtually nothing in Mr. Kreiss's declaration comes from personal knowledge, and instead consists of hearsay from Mr. Duric, so Mr. Kreiss may be unaware of the nature or extent of Mr. Duric's scheme."

Williamson's attorneys have asked a federal judge in North Carolina to void his marketing agreement with Ford and Prime Sports Marketing, claiming it wasn't valid because Ford wasn't a registered agent in the state and the contract didn't include a warning that was required by a state law designed to protect amateur athletes from unscrupulous agents.

Ford and Prime Sports Marketing sued Williamson and CAA for $100 million in state court in Florida for Williamson's alleged breaching of their marketing agreement and signing with CAA.

Last month, a state appeals court in Florida granted Williamson a full stay of a civil lawsuit brought by Ford, meaning the New Orleans Pelicans' star won't have to answer discovery requests about whether his parents received improper benefits before or while he played one season at Duke, or at least not until after a federal case involving the same issues i

"[We] obtained newly discovered evidence impacting the issue of whether Zion Williamson was a 'student-athlete' that we believe makes it transparently clear, verifiable and indisputable that he was not a 'student-athlete' long before there was any communication or contact between Zion Williamson, and/or any third party acting on his behalf, and our clients," Ford's attorney, Alvin Pittman, wrote in a letter to Williamson's attorney on Monday.

9. תסתכלו על התמונה: מימין לשמאל הם השחקנים שהלייקרס רוצים לעונה הבאה! (למה שלא יתחילו לחפש בבתי זקנים?)

שון קיין מסביר ב-לייקרס נשיון שללייקרס ישנם כמה כלי נשק לצאת עמם למלחמה כשהעונה תסתיים וכולם יתחילו להתכונן לעונה הבאה:

MID-LEVEL EXCEPTION .1 של $9,258,000 (אבל אם סף המשכורת יירד גם המיד-לבל יירד.

2. ה-BI-ANNUAL EXCEPTION של $3,623,000 (שוב, תלוי בסף המשכורת).

3. בחירת דראפט מס' 29

4. "פיתיון טרייד" בשם קייל קוזמה שמשכורתו רק קצת מעל $3.5 מיליון.

5. כל מיני דילים על שחקנים זקנים במשכורת מינימלית.

בואו נתחיל עם MID-LEVEL EXCEPTION. כבר הסברנו זאת כאן כמה פעמים. זוהי הדרך הרגילה והמצויה ביותר לקבוצות שעברו את סף המשכורת להחתים שחקנים חופשיים מקבוצות אחרות. הם עושים זאת ע"י שימוש במיד-לבל (העשירון ה-50 במשכורות) שהם יכולים לחלקו בין כמה שחקנים. המיד-לבל הוא לשימוש קבוצות כמו הלייקרס שהן מעל הסף, אבל פחות מ-$4MM מעל מיפתן תשלום המס. ישנם מיד-לבל אקסשפיונס (ה'רבים' באנגלית) שונים לקבוצות שהן מתחת לסף המשכורת, ולקבוצות שהן מעל הסף,

ה-BI-ANNUAL EXCEPTION מאפשר לקבוצה שהיא על סף המשכורת או מעט מעליו (אבל שוב, במידה שהמס עליה הוא פחות מ-4MM) להחתים שחקן שמשכורתו היא מעל המינימום אבל פחות מהמשכורת האמצעית. ה-BI-ANNUAL כשמו הוא: קבוצה יכולה להשתמש בו רק כל שנה שנייה.

מה כל זה אומר לגבי הלייקרס?

כמה עובדות:

א)הלייקרס היא הקבוצה המרוויחה ביותר בין כל קבוצות ה-NBA.

ב) לברון יהיה בן 36

ג) חלון ההזדמנויות של הלייקרס ייסגר כשלברון יפרוש.

לכן בואו נניח שבגלל כל הלא ידוע שנפל עלינו בגלל ה-COVID, הלייקרס אומרים "אכול ושתה כי מחר נמות" ומחתימים את כל השחקנים עם האופציות ל-2020-21, הווה אומר KCP, אברי בראדלי, ג'בל מגי, ורוז'ון רונדו. אנטוני דייויס יבקש חוזה מקסימלי שיינתן לו. הם ישכנעו אותו לקחת חוזה לשנה אחת מקס עם אופציית שחקן בשנה אחריה לחוזה מקסימלי. זה יאפשר לו חוזה שהוא 35% מסך כל במשכורות במקום 30% אם יעמוד על חוזה מקסימלי מיידי, אבל זה עניין צדדי בין הלייקרס לאנטוני.

המיד לבל אקס-שיון יאפשר ללייקרס להחתים שחקן די טוב. אבל נניח שהלייקרס לא רוצים 'די טוב'. הם רוצים שחקן טוב מאד עד מצויין. אז הם עושים חבילה של קוזמה, בראדלי, KCP, רונדו, וקווין קוק, ויכולים להביא שחקן בערך 30 מיליון. אם הם זורקים גם את מגי לחבילה, הם יכולים להביא שחקן בערך 35-37 מיליון. זה אולי יספיק עבור כריס פול, אבל לא בטוח כי הוא משתכר 41.3 מיליון. מה בקשר לקייל לאורי?

זה צריך גם להספיק להביא את הכוכב שהם באמת רוצים – זאק לוויון מהבולס. הוא בן העיר והוא מת לשחק בלייקרס. הוא רק בן 25, ומשכורתו 19.5 מיליון. אז קומבינציה של זאק ורודי גובר – שמיצ'ל דונובן יכריח את עזיבתו מהקבוצה – עבור ה-35 מיליון שיהיו להם נראית להם מעניינת.

לפי הלייקרס נשיון המטרות האחרות של הלייקרס הם טים הרדאוויי שהיה מצויין עבור דאלאס בעונה שעברה, מייק קונלי (מה? ולמה?) ודריק רוז.

מחשבה אחרת שהועלתה היתה לגנוב את מרקיף מוריס ע"י FULL MID-LEVEL EXCEPTION והחלום לסיים את הקריירה עם אחיו התאום? הם מדברים כם על מו הרקלס, גורן דראגיץ', טריסטן ת'ומפסון,

סוף המאמר מבקש סליחה משאר הליגה ש"הלייקרס מעמיסה קבוצה שתהיה כל כך כבדה שאף אחד לא יוכל לעמוד נגדה. ה"עשינו זאת 52 שנה, ונמשיך לעשות זאת ב-52 השנים הבאות", מסיים המאמר.

אגיד לכם מה: כל הקטע המסובך הזה של המעורב היה מיותר לחלוטין. אני נותן להם חינם אין כסף את כל אלה שהם מנסים לאסוף בכל מיני קומבינציות מהתחת. שפלינקה יירגע: אני נותן לו את כל השמות שהוא מתכנן להביא במיד-לבל אקספשיון, וביי-אנואל אקספשיון חינם, אוקיי?

את כריס פול. את קייל לאורי. את זאק לויין. את רודי גובר. את טים הרדאוויי. את מייק קונלי. את דריק רוז. את מו הרקלס. את גורן דראג'יץ'. את טריסטן ת'ומפסון. אוי, שכחתי את מרקיף מוריס. אז נכניס גם אותו.

פלינקה. אל תזיע. קח את כולם.

הלייקרס עדיין יסריחו.

10. חדשות טראמפ

קרימינל, מפר חוק, מועל, משקר לקונגרס בשבועה, וחבר של טראמפ. רק בגלל פרצופו הייתי שופט אותו למאסר עולם!

א) שיא חדש של 64,900 חולי קורונה היום (ועתה רק 22:00 – עד חצות יהיו עוד אלפיים) והנשיא? "99% מהנבדקים יוצאים שלילי. זה הישג אדיר". הוא משקר, ומשקר לאומה. הוא גם אומר: "אין לי כל דבר נגד מסיכת פנים. אני רק לא משתמש בה". טוטאל חולי הקורונה בארה"ב מתקרב ל-3.2 מיליון, ומספר הנפטרים 134,000, וטראמפ אמר היום שוב "WE ARE DOING VERY WELL AGAINST THE CORONA"

ב) הנשיא החליט שהוא לא מדבר יותר עם ד"ר פאוסי, הרופא שהוא עצמו בחר לעמוד בראש המלחמה בוירוס, המתקן שוב ושוב את האינפורמציה השגוייה – המילה הנכונה היא 'שקרים' – שטראמפ מצהיר שוב ושוב בוקר, צהריים, וערב.

ג) בששה מחוזות בפלורידה חסרים VENTILATORS לחולים במצב קריטי, ו-12 מחוזות נוספים מודיעים שמחר גם הם יגיעו לחוסר במכשירי הנשמה.

ד) הנשיא נתן חנינה לרוג'ר סטון – קרימינל, פושע, שקרן, מפר חוק, מועל – וחבר של טראמפ – ששיקר לקונגרס בשבועה, וכיסה על עסקיו השחורים של טראמפ ברוסיה, ועל החקירה של התערבות רוסיה בבחירות לנשיאות ב-2016.

מ-BBC, מילה במילה:

The announcement came just after the Washington DC Court of Appeals denied Stone's request to delay the start date of his custodial term of 40 months.

He was convicted of lying to Congress, obstruction and witness tampering.

Stone was the sixth Trump aide found guilty on charges linked to a justice department probe that alleged Russia tried to boost the Trump 2016 campaign.

The 67-year-old had been due to report to a federal prison in Jesup, Georgia, next Tuesday.

ה) ידוע שטראמפ לקח בחינת "COGNITIVE ABILITY" (שכל נשיא לוקח) והוא טוען שהוא 'ACED IT'. זוהי לא בחינת אינטיליגנציה. זוהי למעשה בחינה לבדוק את זכרונך, הכרת דברים, ולראות מה מצבך הקוגניטיבי. בואו נקרא לילד בשמו: זוהי למעשה מין בחינת דימנשיה. למשל להבדיל בין סוס לגמל. הוא אמנם לקח את הבחינה אבל תוצאותיה לא פורסמו, והוא 'לא זוכר מתי לקחתי את הבחינה'.

אני רק מספר מה התפרסם היום מבלי להסיק (בינתיים) מסקנות.

ו) היום נודע שלפחות 650 ממשתתפי עצרת הבחירות של טראמפ בטולסה לפני שבועיים (95% ללא מסיכות פנים וכולם ללא שמירת מרחק) הם עתה חולי קורונה (AP). בעקבות ההודעה, עצרת הבחירות של טראמפ ביום ראשון בערב בניו המפשייר בוטלה. הסיבה: "סערה במזרח ארה"ב"

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 68 תגובות

  1. pj הוא אניגמה בענייני עושה הכל טוב אבל אין לו את האומףףף כמו לגיימרים אמיתיים . מצד שני עומד ליידו קוואי ועל הקווים יש לו את דור ריברס ששניהם עם טבעות.
    בראייה לאחור הטרייד עבורו לא ממש הוכיח את עצמו כי ויתרו על הרבה כח אש, וחשפו את החמישיה השנייה.
    .
    אני חושב שבשלב זה טראמפ הפסיק לעשות חשבון , הוא לחלוטין לא כבול לשיקולים pc , מה נכון או מה טוב לכל אמריקה. הוא הולך על הבייס שלו וינסנה להפריד את הליברלים עם כל מני סוסים טרויאנים כמו קנייה ווסט, או ביטול בחירות בגלל איזשהו סיבה שהוא ימציא.
    או לפחות לעשות הייל מאריי ולגנוב כמה שאפשר עד נובמבר.

  2. לחובבי תקרת שכר וכו אני רוצה להסביר נקודה חשובה – זה לא פשוט לעבור אותה. כפי שמנחם קבוצה לא יכולה פשוט להחליט שהיא קונה עוד שחקן פשוט כי יש לה כסף לשלם.
    .
    זו הסיבה שלג"ס היה קריטי לבצע עסקת החתם והחלף על דוראנט. באופן הזה היא שימרה את ה"משבצת" של 30 מיליון שיושב בה שחקן. סביר להניח שכשחקן חופשי ג"ס מעולם לא היתה חולמת לשלם לראסל 30 מיליון, אבל כמי שיושב על המשבצת הזו? הוא שוה את משקלו בזה.
    .
    השלב הבא היה החלפה של החוזה של ראסל בחוזה של וויגינס. הוא הרבה יותר מתאים לקבוצה ואם נתעלם רגע מתג המחיר בהחלט מהווה תוספת משמעותית לג"ס. הוא לא דוראנט אבל אינו קנה קש. בכל מקרה תמיד אפשר יהיה להחליף אותו בשחקן אחר ולשמור על משבצת השכר הזו.
    .
    גם ה TPE שיש לג"ס מעסקת איגואדלה ושווה 17 מיליון מאפשר להוסיף שחקן טוב מעבר למגבלת השכר.
    .
    איך ג"ס תיכננה (טרום – קורונה) לשלם על כל השחקנים האלו? האולם החדש אמור ליצר זרם הכנסות של 600 עד 700 מיליון דולר לעונה. הליקרס מופיעים בפורבס כמי שיש להם הכנסות של 430 מיליון לעונה ב 2020

  3. נצל"ש
    טאקו נמצא בבועה אבל לא ישחק בפליאוף השנה ואולי יעזוב בתום 8 המשחקים של הקבוצה.
    הרוסטר של הסלטיקס: קמבה גייסון, גיילן, תייס, גורדון, מרכוס, אנס, גרנט, טיימלורד,רומאו, בראד,סמי, טרמונט (רוקי השנה ב G ליג), קרסן, גוונטה והצרפתי וינסנט, סך הכל 16 שחקנים שיכולים לשחק בפליאוף? טאקו כנראה שלא יכול לשחק בפליאוף מבחינה חוזית? אולי לא הגיע לרף המשחקים שיספיק לכך.

  4. תודה מנחם.
    .
    לגבי המיד-ריינג' לדעתי אלו לא הנתונים. למעט דורנט אני חושב שאיש שחקן שנמצא מעל 50 אחוז מיד ריינג' באופן קבוע (אגב מי שלא מוערך מספיק על היכולת הזו זה מידלטון)
    .
    הקליפרס לא נתנו את כל הבחירות של הסיבוב הראשון. חלקם הם נתנו את האופציה להחליף את הסדר שלהם (ומן הסתם הם גם ככה יהיו בצמרת אז זה לא באמת משנה). צריך גם לזכור שככל הנראה אם ג'ורג' לא היה מגיע אז גם קוואי לא היה מגיע.

  5. תודה על המעורב העשיר.

    1.פול ג'ורג' הוא לא שווה לקוואי ברמה בשום צורה דרגה אית לפחות מתחתיו יותר קרוב אפילו לשתי דרגות ובפליאוף אפילו פחות. חובת ההוכחה עליו וכדאי שיתעורר.
    5. פה משום מה לא מפריע לך שכולם בלי מסכות ובמיוחד שחקני הכדורסל שאמורים לשמש דוגמא, בטח זו גם אשמת טראמפ, מעניין מה אחוזי ההדבקה שהיו שם (לא באמת)
    6. אינגרם יהיה כוכב על לדעתי (בהנחה שישאר בריא) אני חושב שהלייקרס עשו טעות שויתרו עליו.
    7. בוגדן הוא שחקן שאני מאוד מחבב ובזמנו התדיינתי עם זיו (שנעלם) שעדיף לקינגס שיהיה בחמישיה, אני שמח שהסטטיסטיקה תומכת בזה, אבל אני חושב שהוא מבוזבז בקינגס. לדעתי הוא היה יכול למקסם את היכולות שלו בקבוצות כמו מילווקי, טורונטו ויוטה ואולי גם בדאלאס
    9. כריס פול?!?! מי יגע בו? לא תודה, אף אחד לא יתן עליו כל כל הרבה שחקנים. מי ישאר בקבוצה?
    10. מנחם ככל שיגלו יותר נשאים ככה יהיה יותר קשה לשקר לגבי אחוזי התמותה. מי שעוקב (כמוני) יכול לראות שבשבועות האחרונים אחוזי התמותה (היבשים) בעולם בירידה מתמדת ירד ממעל 5 אחוז ל4.44 נכון לאתמול וזה עוד ימשיך לרדת למרות שכבר היום ראלית הם הרבה יותר נמוכים מכיוון שמשקרים כלפי מעלה לגבי המתים ואני אזכיר שוב את הנתונים המפוברקים והשקריים מסין (אפרופו שקרים). כולנו מאמינים שבסין היו רק 80 אלף נשאים ו4 מתים.
    חשוב לזכור שרוב הנדבקים הם נשאים ולא חולים ובסופו של דבר רוב האוכלוסיה בעולם תדבק בנגיף בדיוק כמו שרוב העולם נדבק באיזשהו שלב בהרפס. אם אני זוכר נכון לבערך 70 אחוז מהעולם יש הרפס.
    חשוב לזכור 2, חשוב מאוד לזכור, אף אחד בתחילת המגיפה לא הציב כיעד או כמטרה למנוע מאוכלוסיית העולם להידבק בקורונה מכיוון שדי היה ברור לכולם שזה בלתי אפשרי ודי מוקדם הסבירו שכנראה נצטרך ללמוד לחיות עם הנגיף. המנטרה היחידה שדי נ"שכחה" מאז היא רצו להימנע מתחלואה גבוהה בזמן קצר, כדי למנוע קריסה של מערכת הבריאות במקומות שונים בעולם. כמובן שבשום מקום לא קרסה שום מערכת בריאות אבל זה לא מנע ועדיין לא מונע את מסע ההפחדה הלא פרופורציונלי שלא לדבר על הרס הכלכלה העולמית שאת התוצאות האיומות וההשלכות של המדיניות המטורפת הזו אנחנו עוד בקושי התחלנו להרגיש. כמובן שכבר היום יש פגיעה קשה ביותר בלא מעט סקטורים ובמאות מיליוני אנשים אבל זה משחק ילדים לעומת מה שמגיע. "החגיגה" עוד לא התחילה עדיין. בעוד כחודש יתחילו לפוג בהדרגה ברחבי העולם דחיות תשלומי האשראי וההלואות שניתנו לעסקים ואנשים פרטיים ולא ברור לי איך בדיוק החבים הולכים לשלם את זה אם הכל בערך באותו המצב ומה זה אומר על הבנקים שאמורים לגבות את הסכומים האסטרונומים האלה. עוד קריסות עיסקיות רבות באופק.
    מה שאי אפשר לשלם בכסף בסוף משלמים בדם ממש כמו בעולם הפשע. אני מאוד מקווה שאני טועה אפילו אשמח.
    לגבי טראמפ עצמו מה תגיד על זה שהדמוקרטים מתנגדים לשלוח את ביידן לעימות טלוויזיוני מול טראמפ? אם על טראמפ יש חשש לגבי הכשירות הקוגניטיבית מה זה אומר על ביידן? (מחשיד לכל הפחות) להלרי טראמפ עשה בית ספר, די ברור למה מפחדים מעימות כזה.

    1. אית = אחת
      בסעיף 10 צ"ל 4 אלף מתים ולא 4
      .
      נ.ב
      .
      אחוזי התמותה הריאלים נמוכים יותר לא רק כי משקרים כלפי מעלה בכמות המתים מהוירוס עצמו אלא גם כי ברור שיש הרבה יותר נשאים מהמדווח בנתונים הרשמיים מהסיבה הפשוטה שלא בודקים את כולם.

    2. SHADOW, זה אתה נגד כל הסופר מומחים פה. אני בינתיים הולך עם המומחים שמתחיליםצלגלות פגיעות גופניות גם אצל אסימפטומטים. לגבי עימות עם ביידן – ביידן הוא אסון. זה מוקדם לעימות. בעימות טראמפ ישקר במצח נחושה וביידן רק יגמגם. אבל לטראמפ יהיה קשה מאד להתגבר על %32 נגד %68 בטיפולו בנגיף.

      1. מנחם אני לא נגד "המומחים" אני בעד ההיגיון הבריא אני בעד ראציונאליות ולוגיקה ואני בעד האדם הפשוט שזה רוב האנשים בעולם כולל אני. מרסקים את הכלכלה ואת העתיד של דורות שלמים. אני לא מזלזל במוות של אף אדם, אבל מוות הוא חלק מהחיים והוא יכול לפגוש אותך בכל פינה במהלך חייך ומי כמוך יודע. בזמן המגיפה הזו המוות הפך לאוברייטד. כמו שאתה רואה למרות כל הסגרים והמגבלות המחלה מתפשטת כי אי אפשר באמת לעצור אותה (ומעולם גם לא הייתה מטרה כזו) ואז אתה צריך להפעיל חשיבה מדעית ולהתנק רגע מהרגש ולשאול את עצמך מה האלטרנטיבות. ברור (לי לפחות) שמסתירים מאיתנו מידע והציבור לא מקבל תמונה אמיתית של מה באמת קורה פה וגם המידע שכן מתקבל בהרבה מקרים מוטל בספק ולכן אני משתדל להסיק מסקנות ממה שכן חושפים ולשאול את עצמי, האם זה הגיוני למוטט את כלכלת העולם ולכלוא אנשים בבית לתקופות ארוכות כדי למנוע מוות של מאות אלפי אנשים לעומת פגיעה אנושה במיליארדים ובמיוחד בעתיד של אלה שכן ישארו חיים, שזה רוב אוכלוסיית העולם? ההגיון שלי אומר שלא ובעתיד כשנראה את ההשלכות האמיתיות של האירוע הזה אדע אם צדקתי.
        אתה מרבה לבקר את טראמפ על הטיפול במחלה כי אתה מוטה לגביו אבל ארה"ב לא הכי גרועה אם תבדוק את הטבלאות פר מליון איש ולא כמספרים אבסולוטים ואם אתה גם מנרמל הנתונים ומתחשב בדברים כגון שטח, גודל אוכלוסיה, תרבות וכו אז לדעתי מצבה משתפר. לטעון שתמיד אפשר היה לעשות טוב יותר זו לא באמת טענה.
        .
        מה יהיה עד הבחירות זה אף אחד לא יודע בדיוק כי אף אחד לא יודע מה עוד יקרה עד ואיך זה ישפיע בדיוק כמו שאף אחד לא צפה איך העימותים הטלויזיונים ישפיעו על מאזן הכוחות ודעת הקהל בין הילרי לטראמפ וכמו שאף אחד לא צפה אירוע כמו הפריצה לשרתים של הדמוקרטים וחשיפת האימיילים שלמעשה נתנו את הנוקאווט להילרי למרות שהיה לה פער ענק. בגדול אל תאמין לסקרים יותר מדי.
        .
        נ.ב.
        .
        להגיד שפוליטיקאי משקר זה כמו להגיד שבבוקר זורחת השמש.

    3. ' פה משום מה לא מפריע לך שכולם בלי מסכות '
      הפגנה שלמה 4 אנשים בלי מסכות (קל מאוד גם למצוא סרטונים של ההפגנה ולראות זאת ביותר מהתמונה היחידה כאן.
      .
      זה לצערנו בערך רמת הדיוק בכל הדברים שכתבת

      1. אם כבר לדייק אז אני סופר 5 וברור שהגזמתי אבל אם היית קצת פחות טרחן וצזדקן היית מבין למה הכוונה. בחזית התמונה כמובלי ההפגנה הולכים בגאון שני כוכבי כדורסל מפורסמים ללא מסכות. ממש לא מעניינים אותי סירטונים נוספים (בהקשר הזה) כי זו התמונה שמנחם בחר לשים פה ובאותה נשימה להתלונן על טראמפ וחבישת מסיכות. איך אומרים? תמונה אחת שווה אלף מילים.
        לגבי תקטיקת ה"מצאתי אי דיוק אחד בדברים שלך אז שאר הדברים כנראה גם כאלה (ללא דוגמא כמובן)" לא עושה עלי רושם.

        1. נראה לי מטופש להתווכח על האם בן אדם שהמסכה לא מכסה את פניו למשך תמונה אחת נחשב עם או בלי מסכה, בכל מקרה יש גבול לציוריות שאפשר לייחס לשפה בלי להגיע לעיוות ברור.
          .

          ממש לא מעניין אותך זה הדבר הכי נכון והתאור הכי מדויק שיכולת לומר ולתת.
          .

          אם טקטיקת ה'מצאתי אי דיוק אחד בדברים שלך אז שאר הדברים כנראה גם כאלה' לא עושה עליך רושם אז למה אתה מתחיל בניסיון להשתמש בה?
          מלבד זה ממש לא מה שאמרתי אבל מוגבלות בהבנת הנקרא מאוד נפוצות כאן אז אני אהיה נחמד ואניח שזה בגלל זה ולא בגלל שאתה מנסה לטעון טענה לא ישרה בשביל לשרת את האגו שלך.

            1. היכולת להצחיק את עצמך היא חשובה לחיים חיוביים אמוציונלית. אז…
              Good on you 👍

  6. למי יש דעה לגבי גוש גקסון? חוות הדעת של NBADRAFT היתה מעולה. השוו אותו ללאונד ובטלר. אחרי פחות משנתיים פניקס זרקו אותו. פניקס היא לא עדות לכלום. הם לא יודעים לטפח צעירים אבל בטוח שגם גקסון פיקשש בגדול. בקיצור, גיא ואחרים מאוהדי פניקס. תנו דעה.

  7. אני עוד זוכר כמה פול ג'ורג' אהב את אוקלהומה וכמה היא התאימה לו ולמשפחתו לנצח.
    הוא צריך להיות פוליטיקאי… הוא מתבזבז על הפרקט.
    קצת מזכיר את השטויות שטראמפ פולט
    🙂

  8. מומי חושב שאינגרם לא יכול לשחק כינור שני
    הייתה לו בעייה כזאת גם בלייקרס.
    בהמספרים שלו היו טובים כשהוא שיחק בלי ציון
    מומי היה עושה עליו טרייד ובונה סגל על זיון לונזו ועוד שחקן צעיר שיכול לשחק כינור שני

  9. תודה מנחם,
    לגבי המיד-ריינג': זו הקליעה של האלופים. אליפות לוקחים עם מיד ריינג' כי זאת קליעת קלאץ' עם שליטה גבוהה ואחוזים טובים, והיא גם בלתי עצירה. לי יש תחושה שהזריקה הזאת נפוצה יותר בחלקים המכריעים של הפלייאוף, מאשר בליגה הרגילה. מעניין אם זה נכון סטטיסטית. מנסה לצרף כאן קישור לשיחה מרתקת בנושא עם קווין דוראנט בטוויטר.
    https://ftw.usatoday.com/2019/10/nets-kevin-durant-twitter-nba-mid-range

  10. תודה מנחם,
    לגבי המיד-ריינג': זו הקליעה של האלופים. אליפות לוקחים עם מיד ריינג' כי זאת קליעת קלאץ' עם שליטה גבוהה ואחוזים טובים, והיא גם בלתי עצירה. לי יש תחושה שהזריקה הזאת נפוצה יותר בחלקים המכריעים של הפלייאוף, מאשר בליגה הרגילה. מעניין אם זה נכון סטטיסטית. לא הצלחתי לצרף כאן קישור לשיחה מרתקת בנושא עם קווין דוראנט בטוויטר. תוכלו לחפש בעצמכם, בגדול הוא טוען שהזריקה הזאת קיבלה "שם רע" ביחס לשלשות, אז שחקנים פשוט מוותרים עליה בקלות בזמן המשחק, ולכן גם לא מתאמנים עליה.

  11. אני מאחל לפול ג'ורג' שיסריח את הפרקט כל כך שמעט השיער שנשאר ללורנס פרנק ינשור כשהוא יחשוב על מה הוא ויתר לטובת פול ג'ורג'.
    זה לא יקרה, אבל אני לא מתכוון לדבר בהיגיון בקשר לפול ג'ורג', תסמונת האקסית וכו'. אמנם הפיצוי התעלה על עצמו ואינדיאנה יצאה מורווחת מהטרייד הזה, אבל זה נוגע במקום אחר אצלי, מקום שהשכל פועל בו בעצימות נמוכה.

    זה משמח לראות את ג'ון וול הולך, כמעט משמח כמו הידיעה שאנדרה רוברסון כשיר לשחק אחרי למעלה משנתיים.

    1. בהנחה שזה היה מצליח לטובת הקינגס, אני חושב שהילד כבר הודיע שהוא תכנן לבקש טרייד כי הוא רואה את עצמו כשחקן חמישייה לכל דבר

  12. שלום מנחם. שמעתי לפני כמה ימים ברדיו את ד"ר מוטי קידר, מזרחן ומרצה באוניברסיטת בר אילן. הציטוט הוא מהזכרון בלבד. הוא אומר שהסנקציות הכלכליות של טראמפ חונקות את איראן והורידו את ההכנסות מהנפט ב-97%. מועמד המפלגה הדמוקרטי כבר הצהיר שהוא יחזיר את ההסכם של אובאמה אם ינצח, והאיראנים מנסים להחזיק מעמד עד שזה יקרה. בתור ישראלי אני מקווה שטראמפ ינצח את הבחירות הבאות.

    1. זה מה שהם רוצים, לקבל דמוקרט בארה"ב שיבטל את ההישג הענקי של טראמפ שממש מוריד את האירנים על הברכיים ויכול בהמשך לסגור את תכנית הגרעין שמסכנת כל אחד מאיתנו.

    2. כל ההישגים של טראמפ הם בפוקס. הבנזונה הזה מצליח כל חייו בדברים שאין לו מושג בהם ופתאום הם עובדים לטובתו (ולטובת ישראל!). מלבד זאת – ביידן הוא אפס מחלט. אבל הטראמפ הזה. אני מסתכל עליו ובא לי להקיא. יש לי חברים שלימדו באוניברסיטה שלו ושנה לא קיבלו משכורת. יש נגדו עשרות אלפי תביעות משפטיות ומאומה לא ייגע בו. הוא ימות הרבה לפני זה.

      1. מנחם אתה צודק, האיש הזה פשוט לא ראוי להיות נשיא ארה"ב אבל אני כאזרח ישראל מחפש קודם מה טוב בשבילי, מצטער עם זה מעציב אותך.
        אני כן מסכים שלא טראמפ ולא ביידן ראויים ולו בגלל ההטרדות המיניות (ואולי גם אונס) של שניהם שלא לדבר על הפטיש של ביידן לשיער של ילדות. דוחה ברמות.

          1. לא שוכח בכלל.
            הפחד הוא שיום אחד האירנים יפתיעו אותנו עם משהו רע מאד. הם האומה היחידה בעולם שקוראת השכם והערב לחיסול מדינת ישראל. אולי הנהנתן מבלפור מנצל את זה באסטרטגית ההפחדה שלו אבל תכלס יש כל כך הרבה הוכחות למאמצים שהאירנים עושים כדי להגיע לפצצה שלא ברור לי בכלל למה אין להם כבר 100 פצצות אטום! מה שכן ברור זה שהם חותרים לכך והם הסכנה האמיתית לכל האזור, לא אנחנו!

        1. לא ראוי כי?
          כי הוא מותקף מבוקר עד ערב?
          כי הוא עונה בבוטות בראיונות?
          כי הדמוקרטים עשו לו את אובמהגייט?
          כי הוא החזיר את כלכלת ארה"ב למה שהיא היתה לפני חתימת הסכם הסחר והחזרת המשרות שעברו לסין?

          1. בלי להיכנס לכמה שהוא ליצן – עוד ועוד רפובלינקנים נוטשים אותו כל יום, הוא בדרך להפסיד בפער עצום כהונה שנייה משהו שלא קורה כמעט אף פעם, כנראה שהאמריקאים מסכימים שהוא לא ראוי

            1. הנבואה ניתנה לשוטים בדיוק כמו השוטים בפעם הראשונה.
              בשביל שהוא יפסיד צריך שיהיה מישהו מולו בשביל לנצח

            2. זו בדיוק הטעות שלך

          2. חביבי
            הוא וביידן שניהם לא ראויים. חבל שאין מועמדים אחרים….
            הייתי לוקח את ניקי היילי כל יום לפני שני האשמאים האלה.

            1. בארה"ב בדיוק כמו בישראל מדהימה התופעה של חוסר היכולת למצוא מעומדים ראויים כאלטרנטיבה. בארה"ב התופעה מדהימה במיוחד בהתחשב בגודל האוכלוסיה למרות שגם בארץ זה מפתיע בהתחשב ב"ג'יניוס היהודי" (לא באמת).

            2. אני לא יודע בדיוק איך זה בארה"ב אבל בארץ יש פריימריז וקומבינות שדואגים לסנן מועמדים ראויים

            3. בארה"ב קוראים לזה בעלי הון.

  13. טוויט של רובין אשתו של ג'ורדן לגבי עניין הבועה. נשואים והמאוהבים יהיה קשה מאד בבועה. חבל שאי אפשר היה לצרף אליהם את המשפחות הקרובות.
    “Lots and lots of tears today,” Robyn wrote in the caption sharing a few photos of their family. “We knew NBA means lots of travel, but not for months at a time. We’re so grateful for the time we’ve had together but in a way that makes it harder especially for the girls. They’ve got to do so many things together throughout this time which has been so neat to watch. They are so in love with their dad he’s the ultimate playmate and tends to break my “rules” haha so he’s obviously the fun parent.”

  14. שחקן כדורגל מהפרמיירליג, ככל הנראה מוצלח יחסית, יצא מהארון במכתב לסאן. רק שלא תדעו מי זה עד שהוא יפרוש, ואם האווירה בכדורגל תישאר כמו שהיא, הוא יפרוש יותר מוקדם מהרצוי:
    https://www.thesun.co.uk/sport/12091549/gay-footballer-premier-league-letter/
    "איך זה מרגיש לחיות ככה? ביום-יום זה יכול להיות פשוט סיוט. וזה משפיע על הבריאות הנפשית שלי יותר ויותר. אני מרגיש במלכודת וחושש שחשיפת האמת לגבי תהפוך את כל המצב לגרוע יותר"
    "בגלל העבודה שאני עושה, רמת האמון עם שותף לחיים צריכה להיות גבוהה מאוד. אז כרגע אני פשוט נמנע ממערכות יחסים. אני מקווה מאוד שבקרוב אפגוש מישהו שאני ארגיש שאוכל לסמוך עליו"
    "אני יודע שזה עלול להגיע לנקודה בה בלתי אפשרי יהיה להמשיך לחיות את השקר. אם אגיע לשם התוכנית היא לפרוש מוקדם ולצאת מהארון. אולי אזרוק שנים של קריירה יוקרתית. אבל אי אפשר לשים מחיר על שקט נפשי. ואני לא רוצה לחיות ככה לנצח"

          1. היי, איכשהו כף היד שלי הגיעה למצח. איך זה קרה?
            אני לא יודע מי השחקן, לא יודע אם זה באמת סאלח (מצד שני ובצורה כל כך שונה גם לא טרחתי לברר בזמנו מי הם שני שחקני מכבי שהמשיכו את המסורת הסלבריטאית הישראלית של ניצול קטינות). אבל במכתב – השחקן מדבר על האוהדים, המאמנים, השחקנים, הצוות שעובד איתם – בתור האנשים שהוא מפחד שלא יגבו ואפילו יוקיעו אותו.

            1. זה רק ספורט. אתה הולך לבדוק כל דבר שאתה מגיב אליו? אחד הגולשים שאל האם זה סלח וגולש אחר השיב שכן. מי מדבר מגרונך הציני?
              AS?

            2. זה אכן תואם את רמת בדיקת המידע הקבועה שאתה מציג כאן.
              תודה, זה מבהיר המון.

            3. דה גילריז במייטבו.
              AS….

            4. חשבתי שאתה לא מגיב אלי?

            5. – "הצילו, הוא גנב לי את הארנק"
              – "אוי, אני ממש מקווה שהבנקים של היהודים לא יחמדו אותו לצאן"
              .
              (ואני משתדל לקרוא את מה שאני מגיב אליו. לא מחייב אף אחד, כמובן)

            1. כן, חשתי צורך להסביר את הלא ניתן להסבר

        1. כאשר הוא שיחק במדי פ.צ. באזל, הוא לא רצה ללחוץ את ידי השחקנים היהודים של מכבי תל אביב במפגש בינהם, אח"כ הוא חתם בליברפול. בגלל סיבות אלה שאלתי אם זה הוא.

            1. שחקני מכבי מדביקים אנשים בנטיות הומוסקסואליות. זו טקטיקה מסורתית ארוכת שנים.
              It is known

            2. וואלה לא יודע… באותו זמן זה נראה לי מתאים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט