MLB – פורסם לוח המשחקים / יוני לב ארי

שמונה חודשים וחצי של המתנה עשויים להגיע בקרוב לקיצם, כשב-23 ביולי, בעוד שבועיים ויומיים, אמורה לצאת עונת 2020 המקוצרת לדרך, עונה בת 60 משחקים לכל קבוצה. "אמורה", שכן לך תדע אם בכלל נגיע לרגע שהעונה תחל.

ארון ג'אג'. יפגוש את וושינגטון בערב הפתיחה (צילום:Empire Writes Back)

לפנות בוקר (ב') פורסם לוח המשחקים המלא, כשלפני הכל חשוב להבין כמה עובדות:

  • כל קבוצה תשחק עשרה משחקים נגד שאר קבוצות הבית שלה, בסך הכל 40 משחקים.
  • כל קבוצה תשחק 20 משחקים נגד הבית המקביל גיאוגרפית בליגה המקבילה, כש-שישה מהמשחקים האלה יהיו נגד מה שמכונה "יריבת אינטרליג טבעית" (יאנקיז – מטס, קאבס ווייט סוקס וכו').
  • שיטת הפלייאוף לא השתנתה ותשוחק כרגיל.

בערב הפתיחה, ה-23 בילי, ייערכו שני משחקים בלבד, כשהיאנקיז ייצאו לוושינגטון למשחק מול הנשיונלס האלופים, עם מץ'-אפ פוטנציאלי בין גאריט קול ומקס שרזר. בהמשך ייפגשו הג'איינטס והדודג'רס למשחק המאוחר של הערב. כל שאר הקבוצות יחלו את העונה ביום למחרת. העונה תסתיים ב-27 בספטמבר.

אפשר לסגור את הפלייסטיישן, יש ג'איינטס דודג'רס באמת (צילום: YouTube>ELTheGeek)

המשחקים המרכזיים של היום השני, כוללים מפגש בין הניו-יורק מטס לאטלנטה ברייבס (23:00 שעון ישראל), בין השיקגו קאבס למילווקי ברוורס (02:00) ובין האוקלנד את'לטיקס ללוס אנג'לס איינג'לס (05:00).

משחקים שכדאי לסמן ביומן:

28.7 – לוס אנג'לס דודג'רס נגד יוסטון אסטרוז. כולם ציפו לתגובות הקהל במשחקי אלופת האמריקן ליג, בעקבות פרשת גניבת הסימנים של האסטרוז. את זה כנראה שלא נראה בקרוב. בינתיים נקבל את המץ'-אפ של וורלד סירייס 2017, כשהמשחק הראשון בין השתיים ייצא לדרך ב-28 ביולי. גם בלי הקהל, מעניינת תגובת הפיצ'רים היריבים. גם סדרת המשחקים בין האסטרוז לאייז מסקרנת, שכן השתיים צפויות להיאבק על ראשות הבית המערבי. המשחק הראשון בין השתיים יתקיים ב-7 באוגוסט.

1.8 – ניו-יורק יאנקיז – בוסטון רד סוקס. אז נכון, הקבוצה ממסצ'וסטס לא צפויה להיות היריבה העיקרית של היאנקיז על ראשות הבית, כשהרייז מטמפה ביי נחשבים למספר 2. אך עדיין, היריבות, ההיסטוריה, והגעגוע למשחקים בין הקבוצות גורמים לכל אוהד לסמן ביומן את המפגש הראשון בין השתיים.

פחות מתאים לקורונה (צילום:Chicago Tribune)

21.8 – שיקגו קאבס – שיקגו ווייט סוקס. הגרביים שיפרו משמעותית את הסגל, וחולמים על פלייאוף ראשון מאז 2008. יש תקווה בעיר לחידוש היריבות, עם שתי קבוצות שמאמינות שהעונה זו העונה. המשחקים בין השתיים בהחלט ימשכו עניין.

כזכור, מספר חוקים שונו לקראת העונה המקוצרת, כשבשתי הליגות ישחקו עם DH, פיצ'רים מחליפים יפגשו מינימום שלושה חובטים (חוק חדש בלי קשר לקורונה), ובאקסטרה אינינגים קבוצות יחלו עם רץ על בסיס שני.

יוני לב ארי

die hard yankee fan, חי ונושם סביב הפאסט בול

לפוסט הזה יש 30 תגובות

  1. תודה יוני.
    .
    שמעתי על זה שהווייט סוקס ישתפרו אבל לא התעמקתי, מה חדש אצלם?
    .
    שמעת על מה שקרה עם טאנאקה?
    .
    אותי מעניין לראות שוב את אוטאני משחק גם כחובט ובעיקר כמגיש, ולראות מירוצי ראשות בית צמודים ומפתיעים יותר מבעבר.

            1. סרג'יו: "אני הייתי אצל טיטו, בפרטיזנים."
              ג'ינג'י: "טיטו מהחפ"ק?"
              סרג'יו: "לא, מיוגוסלביה."
              ג'ינג'י: "תפס חופשה, החרא, אה?"

    1. הצטרפו: אדווין אנקרנסיון, דאלאס קאייקל, ג'יו גונסאלס, יסמני גראנדל, נומאר מזארה. בהחלט שווים צפיה.
      טנאקה זה פסיכי, ממש כאב לראות, אבל בינתיים נראה שהוא חוזר לעצמו מהר

  2. מעבר לזה שהחיינו וקיימנו והגיענו וכיוב. שני דברים. דבר ראשון, אני כבר מת מת מת להיות אחרי העונה הזו, בבייסבול, בסקטבול מה שזה לא יהיה. די, כבר הבנו, זו עונה קשה יותר/קלה יותר/פשוטה יותר לצפייה/בלתי נתנת לחיזוי, שחקנים יוכלו להצטיין/לא יצליחו לבטא את עצמם/יפצעו יותר/יפצעו פחות. קבוצות יתקשו לחזור מslump/לא יכנסו לslump. אף אחד לא יודע, כל הסטטיסטיקות שגם ככה, בפעם המי יודע כמה נזכיר, מספרות מה היה, לא חוזות מה יהיה, רלוונטיות לעונה של 162 משחקים. מי שחושב שאפשר לחלק את כל הנתונים לשליש וזה יספיק, שיתכונן לחלק את הכובע שלו לשלושה חלקים שיהיה לו יותר קל לאכול אותו. אחרי שתסתיים העונה וכל התחזיות יזרקו לפח, אפשר יהיה להבין מה באמת היתה ההשפעה של העונה המקוצרת וההזויה הזו על הקבוצות.
    דבר שני שמעניין אותי הוא האם ימשיכו בESPN לשדר את הליגה הקוריאנית, עכשיו שכולם שמה יסקרו משחקים בשעות ״נורמליות״. אף אחד שמה לא יצא בהצהרה לכאן או לכאן, וכרגיל, שלא אומרים כלום, זה די אומר הכל.

    1. אני חושב שמראש להביא את הליגה הקוריאנית היה טעות, לא איזה אסון אבל כמה אנשים כבר רואים את זה (בלי להעליב)

      1. טעות ממש לא. יש הרבה חולי בייסבול שזה מבחינתם כמו מכונת הנשמה. לגבי נתוני רייטינג, נכון לעכשיו הרייטינג של ESPN כולו בפח, אז לך תדע, מבחינת צופים יש 100,000 איש שצופים בזה, ומי יודע עוד כמה (כמוני) באינטרנט. שזה לא משהו בימים כתיקונם, אבל במצב הנוכחי זה לא רע.

      2. הרייטינג נמוך בעיקר בגלל שעות השידור, כאשר בניגוד לישראלים, רוב האמריקאים לא יקומו מוקדם בבוקר בשביל שידור ספורט (ע"ע תחרויות השחייה במשחקים האולימפיים)

            1. נכון, וכנ״ל לכל ספורט אחר שלא כולל בתוכו אמריקנים, אפילו את הגביע העולמי בכדורגל בקושי מצליחים שמה לשדר, ושים מול גמר ליגת האלופות את הגמר האזורי בספלינג בי של האוהיו ריבר וזה ישיג רייטינג יותר גבוה.
              אבל עדיין לא ברור לי מה פה ״טעות״?

    2. אותי הכי מעניין האם העונה בכלל תסתיים בצורה נורמלית וכמה חולים / מבודדים יהיו תוך כדי, ואיך ייראו החוזים הקיץ הבא כמו זה של מוקי בטס. מקווה שגם יישאר בדודג'רס וגם נקבל הנחה קטנה בזכות הקורונה

      1. לאור חוסר האמון בין השחקנים לבעלים בכלל לא הייתי מצפה לשנה "רגילה" בהיבטי חוזים ושכר. לדעתי כולם יחכו לראות מה יהיה בהסכם השכר שיגיע בעוד שנתיים

    1. מאז שאני צופה, הopening day כולל בתוכו משחק או שניים חגיגי, משהו דומה ל״אלוף האלופים״ או גביע הצדקה באנגליה, וגם פה אותו דבר, היאנקיז סיימו את 2019 במקום הראשון בליגה האמריקנית, הנאשיונלס זכו בוורלד סירייס והדודג׳רס לקחו מקום ראשון בנאשיונל ליג, אז זה הסיבה לשיבוץ.

    1. הם, האינדיאנס והרדסקינס הולכים לאכול הרבה כותרות בשנה הקרובה. אותי מעניינת ההתעקשות דווקא, זה לא שאוהדי הקבוצה ינטשו אם השם ישתנה, ושלא יקשקשו לי עם מסורת, אם לברייבס הזיזה המסורת שיחזרו למילווקי או לבוסטון, או שיחזרו לred stockings השם המקורי של הקבוצה מבוסטון. אני מבין שיעלה להם המון כסף לעשות ריברנדינג, אבל עדיין.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט