מעורב ירושלמי- פינת ניגוב/הקוריוז

כמידי יום א ביצעתי חימום אינטנסיבי של 40 דק בבית לפני היציאה למגרש כי בלי חימום בגילי 10 דקות הכל ייתפס. 7.30 התייצבתי במגרש והפתעה לא נעימה חיכתה, המגרש היה ריק למעט כמה ילדים קטנים ששיחקו על סל אחד. איפה כולם תהיתי לעצמי, ימי א המגרש מפוצץ עד 0 מקום. אמרתי לעצמי נו טוב נקווה שיגיעו שחקנים בהמשך. נכנסתי למגרש והלכתי לכיוון החצי הריק ומה אני רואה על השלשה? מלא קקי של כלבים, ברכתי קצת בליבי את האדון של הכלב ונזכרתי בעיזה המחרבנת של מנחם.

סימסתי לחבר שמשחק קבוע אם הוא והחבר'ה באים וקיבלתי "השבוע לא".

התחלתי לזרוק מהפינות בתקווה שהכדור לא יפול לשם וככה חצי שעה בודד, גלמוד וכבר רגל וחצי בדרך הביתה ואומר לעצמי למה עשיתי חימום 40 דק. אז בדיוק הילדים הלכו ועברתי לסל השני בלי הקקי.

לפתע באה נפש חיה, או ואז עוד אחת צצה אחריו, החבר'ה הקבועים הגיעו באיחור אבל בעיה אנחנו 3 אז עשינו תחרות שלשות כמובן שניצחתי בנקודה אחת למרות שהייתי נוראי עם 2 מ5 מהפינה הימנית, 0מ5 מחצי פינה ימנית, 0 מ5 מהאמצע!!, 3 מ5 מהחצי פינה השמאלית ו-2מ5 מהפינה השמאלית. 7 מ25 היה רמז להמשך הערב מטווח זה…

איך שסיימנו הגיעו 3 כוכבים ערבים, אחד מהם תותח 1.90, אתלט, שם דאנקים אפילו, הוא ברמה שלי ניתן לומר בכדורסל, לא יצא לי לשחק איתו או מולו אבל ראיתי אותו בעבר מנגב את החברים שלו, שני אחרים לא הכרתי אבל גם כמעט 1.90 קצת פחות ונראו שחקנים. קבענו משחק, הם קצת רצו להתחמם ואז הגיע עוד אחד שמידי פעם משחק במגרש ואמרתי יופי יש קצת גובה, הוא גם בסביבות ה1.90. אז קבענו 3 על 3 היינו בנחיתות מהותית בגובה אבל זרמנו על זה יופי.

אני מתחייב ושם אותה בפנים. מתחילים מקבל צ'ק הכוכב שלהם נותן לי קצת מרחק בום שלשה. אוקיי הוא הבין את הקטע ובא לשמור צמוד מאד, אחד החברה עמד לבד בפינה לחצי מרחק מסרתי לו ישר ובום שם אותה יפה, עבר לפינה השנייה קיבל עוד מסירה ובום עוד סל, אני מחייך לעצמי, הוא לא באמת קולע טוב ברגיל, מהלך הבא אני חודר על הכוכב אחרי ריקודים והוא חזק עושה לי באמפ עצבני אנד וואן! 5-0 קל בפתיחה.

אחכ הם החליטו לנעול את הסל שרק הוא לוחץ אותי ושניים מחכים מתחת לסל עבד להם טוב,הצוות המסייע ניגר וגם אני נתתי כמה קלינגים והופ הם עברו ליתרון 10-5 עלינו שהכוכב דופק לי 3 שלשות בתוך הפרצוף. זה שהיה איתי כל זריקה צועק הוא לא יודע אין לו..(צחקתי מהטראש טוק) הערבי אומר לו בטח שיש לי, גם חגגו בריבאונד. אני לא אומר נואש מבקש חסימה בשקט רץ לפינה ובום קרש סל טימי ככה פעמיים רצוף, הכוכב כבר מתעצבן ושומר עליי בטירוף מביא לי את הכדור בצ'ק ליד תוך כדי שתופס לי יד אחת לפני ואנחנו צוחקים, עובר אותו משמאל חוזר אחורה ונותן לו גאמפ על הראש מחצי מרחק 10-8. שוב עובר אותו אבל מקבל גג כפול ממנו מאחורה ומאד אחד עם שאגה עליי. הוא מתחיל לתקוף אותי אותי חזק פיזית קרוב לסל אבל לא קל להזיז אותי עושה לי הטעיית דרים שייק יפה וסל, עלו ליתרון 12-8. ישר ניסה לשים עליי עוד 3 ועשה איירבול, אני מוסר פנימה לאחד שעושה קרש סל ואחכ הוא דופק עוד שלשה, מרגיש חם.

שיוויון 12. בהמשך חטפתי עוד כמה גגות ועוד כמה סלים יפים הגענו למצב של 19-19 אחרי שהיינו בפיגור 19-15. מהלך אחרון אני מולו,כדור שלו לוקח אותי לפינה ודופק עליי ג'אמפ סטייל קובי 20-19 להם ונצחון. אני מסיים עם 15 נק אצלנו מתוך ה-19 ועם איזה 1 מ20 מה-3.

הולכים לנוח 10 דקות ועולים לעוד משחק עד 20 הפעם אחד מתחלף והחבר שלו עולה במקומו בן 15 יחד איתי וההוא שהיה מקודם. אני אומר לבן 15 לעמוד רק מתחת לסל שהשחקן שלו לא יעבור אותו אחרת זה חגיגה, מיס מאצ רציני. הכוכב אומר לי כדור שלנו אנחנו ניצחנו אנחנו מתחילים, יאללה אמרתי לו. עושה עליי מובים ועולה בסטפבק מה-3 ורק אוויר, עוד איירבול.

אני מתחיל, הבן 15 מזלזלים בו הוא לבד בפינה מקבל כדור, בום קרש סל. הם מחייכים, שוב אני מוסר לו באותו מקום שהוא לבד בום סל שני. התקפה 3 שוב אני מוסר לו הוא עושה פייק ומקפיץ את השומר שלו באוויר חודר וסל, הם לא מאמינים ואני צוחק חבלז. התקפה אחרי זה אני מוציא לו ל-3 לבד הוא זורק איירבול.

הם מתחילים לטחון אותו פנימה וחייבים להביא עזרה, מאבק איתנים מתחולל מתחת לסל ואני נלחם על פאקן ריב (אני בכלל בד"כ אפילו לא קופץ לריב, זה כ"כ לא בשבילי אבל שחייבים חייבים אין ברירה) והם עושים פולו אחרי פולו ולמזלנו מחטיאים כדורים יוצאים החוצה מהטבעות, הכוכב בינתיים משליך עוד 2 איירבולים מה-3 אחרי שנדבקתי לו לתחתונים אבל האחרים שאיתו חוגגים והם עולים ל12-5, כל הערב אני זורק קלינגים מה-3 וכבר עצבני ופתאום נזכר בגיא רוזן והאפקטיבי שלו ואני אומר לעצמי שוב לחדור? יש לי אחוזים טובים אבל אני עייף ומקבל מכות או גגות, פאק דה אפקטיב לטס דו ראס ועולה לעוד שלשה סוף סוף נכנסת. 12-7, הכוכב שלהם לא פראייר ומבין עניין אז הוא מגיש לי את הכדור על הלוגו ומחזיק ושם עליי יד ישר, אני מנער אותו בקלילות והוא רץ כמו משוגע בא לתת לי באמפ וגם אני נתתי לו עם היד והכתף והחבר שלו בא לעזור ולחסום קפץ לשמיים זרקתי את הכדור מעליו ומהקרש למעלה ישר לתוך הסל, איזה פלוטר, הם מחאו לי כפיים. הכוכב מוריד לי כדור בום שלשה הוא נרדם. התקפה אחרי זה הוא נצמד לי ואני אומר לאחרים לצאת מהצבע זה יהיה אחד על אחד עד הסוף הוא שומר בטירוף ואני מרקיד בטירוף (והוא שומר קטלני תאמינו לי) הולך לחצי פינה שמאל וסטפבק שלשה על הראש, שיוויון 12, השלמתי קאמבק כמובן שאח"כ ישר זרקתי קלינג מה-3, הם רצו ל15-12, אח"כ קלעתי עוד שני סלים והם התחילו לחכות לי על העונשין שהכוכב שומר צמוד אז אמרתי לבן 15 להתמקם בפינה שלו ושיזרוק ישר איך שמקבל את הכדור, בום ישר קלע, התקפה הבאה הוא שם שלשה ואנחנו ביתרון 17-15 סחוטים וגמורים כולם. הכוכב מוריד עליי עוד שלשה ומשווה ל17-17. אני עושה שני חדירות יפות כולל אחת בין 3 שחקנים וקרש סל בהקפצה מלמטה ומקבל תשואות מכולם ואני גמור, כולי מים אנחנו מובילים 19-17 וכדור שלי.

הכוכב בא בשיא הכוח לשמור לחץ בטירוף פרפרתי אותו ואז הופ נאטמאג בין הרגליים ועולה לזריקה מחצי מרחק לקרש סל והכדור מסתובב על הטבעת ויוצא, אח..יכל להיות מהלך REP כמו שמנחם קורא לזה.

אחכ הוא המשיך לשחק בטירוף אבל לא הצליח לקלוע בכלל וגם היה מתוסכל, שיחקנו במאמץ עילאי כולם רצו לנצח, הם הצליחו להשוות ל-19-19 ואולי 20 דק אף אחד לא קלע סל כדורים התעופפו ויצאו על הטבעת, הצוות המסייע שלי החטיא לייאפים שלא תאמינו, גם הם החטיאו, היה קאבס גולדן גיים 7, הכוכב בינתיים השליך עוד 2 איירבולים מה-3 ואני רק שובר קרשים ואז אני נכנס לסל שאני לוקח אותו מקבל גג משחקן אחר ומקבל מתיחה בשריר התאומים. עוד ניסיתי להתחמם ואולי לסיים אבל לא יכלתי להזיז את הרגל.

זה היה משחק עם הכי הרבה מאמץ נראה לי מאז גיל 18, באמת שחקנים ברמה גבוהה, קיבלתי 7 גגות וקלעתי 5 מ50 מה-3 נראה לי אבל סיימתי עם 13 נק מה-19 שלנו. אמרתי להם לבוא כל יום, גם הם אמרו שהרבה זמן הם לא נהנו ככה. הם אגב בני 20 ו-18 והיו בהלם שאמרתי להם שאני 35.

אז מי אמר שאין תיקו בכדורסל? 19-19 בייבי עד הפעם הבאה.

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
20 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
אשך טמיר המקורי
06/07/2020 19:51:56

אחלה פינה!
נשמע שעשית ראס.
הבן 15 הכי אנדרייטד במגרש.
נהניתי לקרוא, אשמח לעוד מעורב ירושלמי בהמשך.

jefffoster10
06/07/2020 19:54:20

ענק שלך, סחתיין על הכושר

מנחם לס
06/07/2020 20:03:21

שימון, כותבים "עשיתי שתי כניסות" ולא "עשיתי שני כניסות". יש לך עוד שגיאות שמראות שבדקדוק אתה ממש מפגר. אז אם אתה טוען שזה רק בגלל מהירות הכתיבה, עליך לעבור על מה שכתוב ולתקן. אם לא – תצטרך לשלוח כל כתבה שלך דרך מולי או דרכי, קשיש כמעט בן 83 שעזב את ישראל לפני 59 שנה ועדיין יודע עברית טוב ממך.
ובקשר למאמרים האלה – הם חמודים, אבל תיזהר לא להגזים כי אז אאלץ לקבוע לך הגבלות.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

סחטיין שמעון, על הנחישות לשמור על כושר משחק בתקופת הקורונה.
.
הבעיה המרכזית בסגנון המשחק שלכם היא שאתם רצים ומתאמצים. אצלנו כולם מעל 40 אז או שהולכים או שמתחלקים – חצי נשארים בהגנה וחצי נשארים בהתקפה. יש לכם עוד הרבה מה ללמוד.

ברוך רובין
07/07/2020 1:06:58

שמעון אנתוני דיוויס מקבל מלברון גם הוא מתקשה ללכת אחרי, דרך אגב פוסט ענק הפכת לראסל ווסטברוק של ירושלים?

עגל
07/07/2020 7:48:59

חחח

עגל
07/07/2020 7:49:33

ברוך אתה עדיין בארץ?

ברוך רובין
07/07/2020 12:35:01
הגב ל  עגל

כן, קיבלתי הודעה על בידוד עד מחר

jefffoster10
07/07/2020 18:42:31

משחקים כמו בשנות ה30, עד שבא נאט הולמן וברא כאן את הכדורסל מחדש

jefffoster10
07/07/2020 18:43:25
הגב ל  jefffoster10

*זה כוון לתגובה של מאנו…

shadow
shadow
06/07/2020 21:48:32

סחטיין עלייך שמעון אין כמו כדורסל של השכונה ואין כמו לתת בראש לצעירים.
אחלה פוסטים.

רותם אלרן
06/07/2020 23:54:45
הגב ל  shadow

בשבילי אין כמו לחטוף מצעירים אחרים בראש
🙂
האפקטיבי שלי בדר"כ בסביבות ה-20%

רותם אלרן
06/07/2020 23:55:09

אחלה של מעורב ירושלמי, תודה רבה שימון

עידן
עידן
07/07/2020 3:28:18

ענק שמעון.
ראיתי גם את הטור עם הבן שלך ושם גם מאד נהניתי.אני מת שיגיע לרמות הגבוהות ואז נקבל אותך בתור יעקב בוזגלו ואז יחזור לעולם הכדורסל השפה של הניגובים והנגרים

Berch
07/07/2020 9:04:44

אתה ביזבוז בירושלים בנאדם
אם היית בחולון היית נהיה בסגל רק על הנחישות והנשמה
🙂

עגל
07/07/2020 12:32:21

מצוין שמעון.
כיבו לך את המזגן?
מזכיר את משחק כיווצי השרירים של לברון.
תביא את הקטנצ'יק שיצלם ונראה מה אתה באמת שווה.

Lavar
Lavar
07/07/2020 14:26:13

חחחח ענק
אני חייב לדעת איפה אתה משחק