מעורב הופס ליום ראשון: וואללה שמתחילים להריח בסקטבול / מנחם לס

1.עונת הבייסבול העומדת להתחיל, האמא שנידלקתי עליה, בעלה הרופא שבגד בה, ומאמן הבייסבול!

האמא שאני מת עליה במרכז. אני יודע שהיא לא מי-יודע-מה חתיכה, אבל יש לה את זה!

הרשו לי להתחיל עם סיפור ממשפחת לס: הזקנה ביקשה לפני כמה ימים שאמצע לה סידרה בטיווי על חיים אמיתיים. הבת והנכדות נסעו לעשרה ימים לחופשה לאחד החופים של הגולף של מכסיקו לאורך ה-PANHANDLE של פלורידה (הם שכרו בית על החוף ויכולנו להצטרף אליהם, אבל הפעם ויתרנו), ואנחנו בבידוד רוב היום, מלבד ללכת קצת לבריכה ולחדר הכושר. אז הלכתי לגוגל ובקשתי "סידרת טיווי על חיים אמיתיים עם אהבה ובגידות".

גוגל הציעה לי איזה 100. אהבה לא כל כך קל למצוא אבל בגידות יש מכאן ועד הודעה חדשה. משום מה נראה לי ש-SWEET MAGNOLIA תתאים. סידרה חדשה יחסית מ-2020 שיש בה גם נשואין, בגידות, בייסבול, אז מה רע?

אז ככה: משום מה לא מצאתי בעמוד הראשון של האפיזודה הראשונה כמה אפיזודות ישנן. אבל אמרתי לעצמי, 'מה זה חשוב? נלך עם זה ואם זה מעניין אז נמשיך'. וזה קומראדים מה שהיה. בתחילה חצי הסתכלתי, חצי כתבתי 'מעורב', אבל לאט לאט נדבקתי בג'וק (בעיקר באמא של שחקן הבייסבול מהתיכון ששמו מתחיל באות 'T' אבל שכחתי את שמו).

מה לא היה שם באפיזודות 1 עד 11? הכל מכל. בעל שבגד באמא של השחקן מהשמינית בתיכון. מאמן בייסבול בתיכון שמתאהב באמא, והאמא בו. הם כל כך אוהבים שהם שוכחים היכן הם נמצאים ופעם אחת אפילו מתנשקים (עם לשון והכל) באיצטדיון הבייסבול שכל בית הספר רואה. הן שלוש חברות – האמא, עורכת דין שחורה, והשמנה שהיא בעלת מסעדה/באר שקורים שם כל מיני דברים. בניתיים, הצעירה שניכנסה להריון עם הבעל של האמא (והאבא של 'T' שהוא, במקרה, גם רופא די צעיר ודי חתיך בעיירה) מחליטה לעזוב אותו כי הוא פוגע בה בכל מיני דברים, והרופא שבגד שאשתו (שאני מה זה נידלקתי עליה!) ניכנס לביתו לשעבר (כי עכשיו הוא של אשתו, כלומר האמא שאני דלוק עליה!) לספר לאשתו שסקאוטס מהמקצוענים באו לחזות בבנם בכמה ממשחקיו האחרונים, ולפתע הבעל/הרופא מקריבה לחזהו, ואומר לה, "אנא, קבלי אותי חזרה. מאז שקרה מה שקרה למדתי כל כך הרבה דברים"…

האמא (שאולי שכחתי להזכיר שאני דלוק עליה אפילו שאינה מה-זה-חתיכה לפי הסטנדרטים המקובלים, אבל יש בחיוך שלה משהו שאתה רוצה לשקוע בו. היא שחקנית קולנוע די מפורסמת ששכחתי את שמה. רק את חיוכה אני זוכר, ואני מרגיש צביטה בלב כל פעם שאני נזכר בשרמוטה) מבולבלת לחלוטין. היא מאוהבת במאמן, אבל יש לה 3 ילדים עם הרופא החתיך, ואני רואה בעיניה המקסימות שהיא במערבולת נפשית לא פשוטה.

בינתיים יש PROM לבוגרי התיכון. 'T', שחקן הבייסבול והבן של האמא ששכחתי את שמו, נמצא במכונית עם החברה שלו (הייתי אומר שאני במקומו – חתיך וכוכב בייסבול למקצוענים – הייתי מוצא חתיכה טובה יותר, אבל זה כבר עניין לפוסט אחר), ואחיו (הקטן ממנו בשנתיים) עם החברה שלו.

לפתע…צופרי משטרה מכל עבר. המצלמה עוברת לקאונטרי רוד שם אתה רואה את המכונית הרוסה לחלוטין והפוכה על גגה.

BEDLAM…טרוף…מהומה… חצי מהעיירה מגיעה ל-STATE RT מספר 117. כולם שם. האמא, המאמן, הרופא, שתי חברותיה, המאהב הלבן של החברה השחורה שהיא עורכת דין…המשטרה חוסמת כל התקרבות למכונית. אחרי כמה זמן מוציאים מישהו על אלונקה עם מכונת הנשמה, I.V, ופרצוף מכוסה תחבושות. אחריו עוד אלונקה. הסדין מכסה את כל הגופה…ברור שלפחות אחד מהארבעה נהרג. האמא הולכת להתעלף…

כך מסתיימת האפיזודה ה-11. הזקנה שלי ואני כבר ב-BINGE של צפייה. הערב חזינו באפיזודות 9 ו-10, ואז החלטנו ל-"רק עוד אחת" שהיתה אפיזודה 11". אבל עכשיו עלינו לדעת מי נהרג. האמא (שאני מת עליה) בתהליך נפילה מהתעלפות. כל אפיזודה – 60 דקות.

"מל" הזקנה אומרת לי "אני לא אוכל להירדם. אני חייבת לראות את האפיזודה הבאה". השעה כבר 1:10 בלילה, אבל חייבים לראות מה קרה.

אני עובר לאפיזודה מס' 12. במקום סרט המראה מה קרה, מי זה שנהרג, ומה עם האמא שאני מת עליה, ישנו מסר: "נטפיקס מצטערת להודיע שהסידרה הופסקה בגלל סיבות שונות. אנחנו מנסים לעשות את כל מה שביכולתנו להמשיך בסידרה כמה שיותר מהר".

תאריך המסר? 2 במאי, 2020.

בני זונות.

(אגב, הזקנה שלי מדברת בטלפון כל יום שעה עם חברותיה מלונג איילנד, ג'ופיטר, פלורידה, וגרינוויל, דרום קרולינה והנושא: "מה לדעתך יקרה? האם האמא תחזור לבעלה או תישאר עם המאמן? מי נהרג? אם 'T' לא נהרג, האם הוא יהפוך לשחקן בייסבול מקצועני? או אולי הוא לא נהרג אבל נפצע קשה, ולא יוכל לשחק יותר?", וכאלה).

כמה שניסיתי לבדוק מה קורה, לא הצלחתי למצוא דבר. פשוט הסידרה "SWEET MAGNOLIA" הופסקה אחרי 11 אפיזודות.

זה בדיוק מה שהרגשתי כשעונת ה-NBA הופסקה ככה פתאום.

(לפחות העונה תסתיים ותהיה אלופה. אבל מה קרה עם האמא – האם חזרה לבעלה הרופא שזיין מהצד, או החליטה שעדיף עם המאמן, ועוד כמה דברים כגון מי נהרג, ואם זה לא היה 'T' האם הוא יעשה את המייג'ורס, לא אדע לעולם!)

2. ממש מרגישים שהדבר הזה אמנם יתחיל, ובקרוב! השאלה הגדולה? – RUST נגד REST!

דבר אחד ידוע: המילווקי באקס והלוס אנג'לס לייקרס יסיימו שתיהן כ-SEED מס' 1. הפעם כבר לא חשוב מי תהיה 'הביתית'. הדבר היחיד שהרקורד הטוב ביותר בליגה אחרי 8 משחקים לפני הפלייאוף יקבע זה מי ילבש גופיות לבנות, ומי צבעוניות (נכון להיום הבאקס הם 12-53 והלייקרס 14-49). דבר נוסף שהוא ידוע וברור הוא שכמעט כל השחקנים – אם לא כולם – ידאגו להציג לארה"ב, ולעולם כולו, מסרים הדורשים שוויון חברתי על גופיותיהם.

כבר כתבתי שלשום את המצב של הקבוצות הנלחמות על מקום בפלייאוף. כל קבוצה נמצאת במצב אחר, ולכן הצורות (והשיטות) בה המאמנים יחלקו את דקות השחקנים יהיו שונות .

זה לא צחוק. מדובר כאן על הופס רציני בו להרבה קבוצות כל משחק קובע, וכל זה אחרי חופשה מאונס בת 4.5 חודשים.

ישנן קבוצות שכבר ציינתי שאין להם ברירה: עליהן לנצח. הבעייה של RUST נגד REST היא שונה לגביהן לחלוטין מאשר ללייקרס ולבאקס. אבל הבעייה של 'חלודה' נגד 'מנוחה' שווה לכולן: הצורה היחידה להסיר חלודה היא לשחק. הצורה היחידה בה השחקנים יגיעו לפלייאוף בריאים, לא פצועים, ונינוחים היא לנוח ולא לשחק.

אתה לא יכול להשיג את השניים – RUST ו-REST – באותה צורה (אפילו שרק אות אחת שונה ביניהן) כי השניים הם CONVERSELY RELATED. אז כל מאמן ינסה את הטוב ביותר שהוא יודע, וכמובן בעצות והמלצות מומחים.

פרנק ווגל, מאמן הלייקרס (שפעם היה אילם כשכל מילה לעתונאים עלתה לו בדמים) החל לדבר נון-סטופ. להג אחרי להג. אבל כפי שתראו עוד מעט הוא החל לחייך, להתבדח, ולהוכיח שהוא לא גולם בהופס (בשיווק ע"י שימוש בתוכנה שהוא פיתח, הוא נחשב בוול-סטריט כגאון).

כיצד הוא הגיב לשאלת עתונאי בנידון? "אנחנו בלייקרס מאמינים בהשתלת הרגלים (מה הקישקוש החדש הזה? כמה משחקים הוא אימן בלייקרס? 63, זה הכמה). ההרגל שאנחנו מאמינים בו זה לנצח. אז SEEDING או לא SEEDING, אנחנו נשחק כל משחק כדי לנצח ונעשה את כל הדרוש לנצחון".

כן? הייתי רוצה לשאול אם זה כולל 46 דק' למשחק ללברון. (אני יודע שלא. הם יישמרו על דקות המשחק שלו בסטופר. 4.5 חודשים ללא משחק רציני לשרירים עתיקים כשלו זה לא כמו לרוקי בן 19). זה אומר שאפילו קבוצות שאין להן עניין מיוחד לאן הן תיפולנה בסידינג, תרצינה להבטיח ששחקניהן החשובים מקבלים דקות משחק רציניות לפני הפלייאוף, שימשיך מיד בסיום ה-8.

3. הבאקס והלייקרס – ראש ושכם מעל כולן (האמת? אחרי שנכנסתי לעובי הקורה של הלייקרס, "התאכזבתי" לחלוטין מהם)

אני מאמין באמת ובתמים שקבוצה אחרת תהיה בגמר והיא תנצח את הכל. כתבתי את בחירתי ואכתוב זאת שוב ושוב עד היום המר והנמהר.

אבל דעת הקהל היא מילווקי באקס נגד לוס אנג'לס לייקרס. כמובן שכך כי על הנייר הן הנחשבות לחזקות ביותר (הלייקרס כבר לא, לדעתי). אני לא אומר להרחיב דברי עליהן כי בפריוויו שיתחיל באתר יכתבו עליהן בפרוטרוט, כמו שאומרים החברים שלי מחב"ד בגרינוויל. אבל רק כמה מילים כדי לחמם מעט את המנוע.

מילווקי באקס

על מילווקי לשחק נגד הסלטיקס, הרוקטס, הנטס, ההיט, המבריקס, הרפטורס, הויזרדס, והגריזליס. אותו דבר שאומר עליהם הוא מה שאומר על הלייקרס: אף אחד לא יודע מלבד הן עצמן כמה רציניות הן תיקחנה את 8 המשחקים.

אם אני מאמן את מילווקי אני מנסה לנצח את כל המשחקים ולהגיע לפלייאוף עם 11-61 וב'פול שוונג' לפלייאוף. חשוב ביותר לבאקס הוא לגרום ליאניס להראות שהג'אמפ המשופר שלו אינו סתם סיפור ליוונים, אלא נשק חדשני שיכול לעשות את כל ההבדל, כי – הכניסו לראשיכם – יאניס עם ג'אמפ הוא לא רק MVP לשנים הקרובות, אלא גם השחקן שיהפוך את מילווקי הנאיבית לקבוצה חזרה ביותר, והחזקה ביותר בליגה.

אני מדרג את החמישייה של הבאקס – אריק בלדסאו, ג'ורג' היל, כריס מידלטון, יאניס, וברוק לופז – טיפונת מתחת החמישייה של הלייקרס ב-25 דקות משחק. כל דקה מעל ה-25 אני נותן את היתרון לבאקס בגלל גיל השחקנים ובגלל שלברון לא יהיה מסוגל לשחק בקצב של סידרת הגמר יותר מ-25 דקות למשחק.

אני מאמין שאריק בלדסאו יוכיח את עצמו סוף-סוף כסופר סטאר, וכריס מידלטון יוכיח שהרייטינג שה-RINGER נתן לו כמס' 1 ב-NBA לפני קוואי לינארד, יאניס, הארדן, לברון, אנטוני דייויס, וכל השאר – באמת מגיע לו. לבאקס לא תהיה ברירה אלא לשחק תחת הסל כוועדה שתכלול את האחים ברוק ורובין לופז וארסן איליוסובה.

היתרלון הגדול (גדול מאד!) של הבאקס על הלייקרס הוא בספסל. הנה השחקנים ששיחקו העונה לפחות 14.4 דקות למשחק מלבד החמישייה: ווסלי מת'יוס, קייל קורבר, ארסן איליסובה, רובין לופז, דונטה דיבינזנסו, פאט קונפטון, מרווין ויליאמס, וסטרלינג בראון. 8 שחקני ספסל המשחקים לפחות 14.4 דק' למשחק? היכן ואיפה נשמע דבר שכזה?

ומה שיהרוג את הלייקרס הן השלשות של הבאקס. אתם יודעים כמה שחקנים יש להם הקולעים שלשות ביותר מ-35%? שבעה!!! ודונטה דיבינזנסו זקוק ל-1% להיות השמיני: מידלטון, בלדסאו, היל, מתיוס, איליסובה, קורבר, ורובין לופז.

הקאבס קבוצה יותר מלאה, יותר רחבה, יותר מוכשרת, יותר 'כוללנית' (מהמילה הכוללת). בקיצור, טובה יותר.

לוס אנג'לס לייקרס

****************

הקדמה:

אני עומד לכתוב כמה דברים שלא ינעמו לאוזני אוהדי הלייקרס באתר. אבל אני לא כותב סתם כדי להרגיז ולעורר מהומות. אני כותב את דעתי האמיתית: הלייקרס היתה העונה (עד שניפסקה) מין מיראז'. אחיזת עיניים ואשלייה מתוקה לאוהדיה.

חזון תעתועים. פטה מורגנה.

OVERACHIEVER ברמות שנטעה בלייקר נשיון ואוהדיה הרבים ברחבי העולם תקוות שווא ואילוזיות. הערב 'ניכנסתי' אל תוך הלייקרס בכל הרצינות ועם עיניים פקוחות ומסקנתי היתה שאין להם – פשוט אין להם – קבוצה ששווה את הרקורד שאיתו היא סיימה. אני לא מבין עד עכשיו כיצד זה קרה עם אוסף שחקנים כזה מוגבל, ואולי לא אבין לעולם.

מה שאני יודע בוודאות הוא שהבלוף יתגלה במהירות הרבה ביותר. בזמן 'תקופת ה-8' תוכלו להאשים ש"לא היה להם עבור מה לשחק". אבל כש'הברוך' ימשיך בפלייאוף, לא יהיה לכם – עם כל הכבוד – את מי להאשים מלבד להסכים אתי שזאת קבוצה בינונית ביותר.

סוף ההקדמה

**********************

דבר לא נעים קרה ללייקרס: לעוזר מאמנם מאמנם ליונל הולינס ישנן בעיות רפואיות שימנעו ממנו את צרופו לקבוצה:

Hollins was deemed a higher-risk individual due to underlying medical conditions, the source told ESPN. He will not be present in Orlando but will continue to be an essential member of the team and participate on coach Frank Vogel's staff remotelyHollins was deemed a higher-risk individual due to underlying medical conditions, the source told ESPN. He will not be present in Orlando but will continue to be an essential member of the team and participate on coach Frank Vogel's staff remotel

הוא עוזר חשוב מאד בגלל נסיונו, והאווירה השקטה שהוא מביא איתו.

נכנסתי בפעם הראשונה בחודשים האחרונים אל תוך תוכי הקבוצה הזאת, ואני מצהיר בכל הרצינות: עכשיו – ללא אברי בראדלי ודווייט האוארד – הם אפילו לא ברביעייה הראשונה של המערב. זוהי קבוצה חרורה לחלוטין. אני לא מבין כלל כיצד היא סיימה את העונה עד עתה עם רקורד מצויין כזה.

אין לי מושג כיצד הם יעלו. כנראה עם לונזו ראז'ון, KCP, קייל קוזמה, לברון ג'יימס, ואנטוני דייויס.

הספסל?דני גרין, ג'בל מגי, אלכס קרוזו, מרקיף מוריס, קווין קוק, וג'יי אר סמית'. זהו. את ג'יי אר אני כבר מוחק. הוא לא מסוגל לשחק נגד המהירות של הבאקס, והוא יהיה אחד המגינים החלשים ביותר – אתם יודעים מה? החלש ביותר! – בכל 'שלב ה-8'. לונזו טוב ('בינוני' היא מילה יותר מדוייקת) ל-20 דקות, אם בכלל. לברון? הוא החידה. הכל תלוי בו. הוא צריך להיות סופרמן בסידרה הזאת. דני גרין? לדעתי העונה הוא שיחק הרבה יותר טוב מאשר הוא. ההפסקה הארוכה הזאת תחזיר אותו לדני גרין הבלתי אמין, ה-'יום אסל ויום בסל' שהוא היה משך כל הקריירה שלו. יום אחד גאון מה-3, יום שני מין חידה. ג'בל מגי? ראה דני גרין. אלכס קרוסו הוא השחקן הטוב והיעיל שיעשה את שלו. מרקיף מוריס? כמו אחיו התאום הם עושים יותר רעש מאשר הם טובים, אבל כן, הוא שחקן הגנה טוב. אנטוני דייויס? הוא שחקן גדול עם אופי ילדותי. אני חושב בכל הרצינות שהוא לא ישרוד את ה-8 והפלייאוף.

בעוד שלקאבס ישנם קלעי 3 מעל 35% מכאן ועד צפת, ללייקרס ישנם את הבאים: לברון (נוסיף לו אחוז וחצי כדי שהוא יהיה ELIGIBLE להיכנס לרשימה), KCP, דני גרין, אלכס קרוסו, וקווין קוק. זהו. אברי בראדלי – אחד הטובים מהם – לא יהיה שם.

היריבות הראשונות הן הקליפרס, הרפטורס, הג'אז, הת'אנדר, הרוקטס, הפייסרס, הנאגטס, והקינגס. אם הלייקרס מנצחת 4 זה יהיה הישג גדול. אני מאמין שהיא לא תנצח יותר מ-3. אני מדבר בכל הרצינות: ללא אברי בראדלי ודווייט האוארד הם קבוצה בינונית לחלוטין שהעונה היתה OVERACHIEVER ברמות! (אפילו איתם הם לא משהו לכתוב עליו לדודה גיטה).

משחקה הראשון של הלייקרס הוא נגד הקליפרס. הקרב יהיה צמוד אבל הקליפרס תנצח, וזו תהיה התחלת ההחלקה מטה של הלייקרס, שמשך כל העונה עד שהופסקה שיחקה מצויין – וכל הכבוד לה! – אבל הרבה מעל יכולתה האמיתית. היא פשוט רכבה על גל, ומי כמו דוקטור רזי יודע מה קורה כשגל נשבר.

3. חדשה לא טובה לקליפרס: הגארד לנדרי שמט נידבק בנגיף הקורונה

וכנראה שגופו לא מגיב טוב לנגיף וההודעה היא שהוא לא יהיה מוכן לאורלנדו ב-30 ליולי (https://twitter.com/TheAthleticNBA?ref_src=twsrc%5Etfw). זוהי חדשה לא טובה כי הגארד בן ה-23 הזה היה שחקן מפתח לקליפרס, שעלה בחמישייה של הלייקרס ב-27 מ-47 משחקיה האחרונים.

4. אפילו לברון עצמו נאלץ לצחוק כשבנו ברוני 'מצהיר' באינסטגרם שסטפן קרי הוא, 'אביו…'

5. אותי קצת מפחיד לראות מאמן הלייקרס עם חוש הומור…

ללוק וולטון היה חוש הומור, אבל לא היתה לו קבוצה. למאמן ווגל ישנה קבוצה, ושלשום הוא גילה לראשונה שהוא מסוגל לחייך, שיש לו אישיות, ושאפילו יש לו חוש הומור.

זה קצת מפחיד אותי.

אני רגיל למאמני לייקרס כמו פיל ג'קסון שחוש ההומור שלהם לא מגיע לרמה של העיזה שלי 'איזבל' בגרינוויל, כשהיה לה כאב בטן.

אבל הפעם הוא שיחק אותה: אחרי האימון האחרון בלוס אנג'לס לפני הטיסה למזרח הוא שוחח עם העתונאים.

הוא 'דיבר' אל המיקרופון אבל רק הניע את שפתיו. הם כולם האמינו שישנה בעיית AUDIO והם מיד צעקו, "לא שומעים! לא שומעים!

פרנק ווגל:

“I was just messing with you guys,” Vogel joked. “I was faking the mute. I was faking it.”

זהו ההומור. אל תשכחו שהוא קאונטרי בוי, ובשדות התירס של אינדיאנה, זה עושה את היום לכל החוואים!

6. לגורדון הייוארד עדיין ישנם כאבי כף רגל

כולנו יודעים על הפציעה החמורה שקרתה לגורדון כמה דקות אל תוך המשחק הראשון של לפני שנתיים, אחרי שחזר מפציעה ארוכה.

מסתבר שכף רגלו לא החלימה לחלוטין והוא עדיין סובל כאבים.

Speaking with reporters on Friday, the Boston Celtics swingman said that the troublesome left foot was still bothering him despite the long layoff.

כששאלו אותו מה הוא עושה בנידון הוא ענה: "אין מה לעשות בנידון. IT IS WHAT IT IS!"

7. האם הפליקנס ייאלצו לשכור מאמן?

עוזר המאמן Jeff Bzdelik (אני לא יודע כיצד לבטא את שמו) הודיע לקבוצתו – הניו אורלינס פליקנס – שרופאיו הציעו לו לבטל את השתתפותו בבועה בגלל גילו (67) ובעיות רפואיות שהוא סובל מהן.

אם אתם זוכרים, המאמן הראשי אלבין ג'נטרי בן ה-65 אף הוא לא קיבל בינתיים אישור מרופאיו להצטרף למסע קבוצתו.

8. תמונה שלא ראיתים

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 44 תגובות

  1. אני רגיל למאמני לייקרס כמו פיל ג'קסון שחוש ההומור שלהם לא מגיע לרמה של העיזה שלי 'איזבל' בגרינוויל, כשהיה לה כאב בטן.
    חנקת אותי מנחם.
    איך אתה מסתדר בלי העיזות?
    גרג אודן ולברון דומים עכשיו שאני חושב על זה ולא זכרתי שאודן סיים עם טבעת lol.
    במזרח הבאקס פייבורטים אבל יש עוד קבוצות שיכולות להפתיע שם ולהגיע לגמר.
    במערב זה קליפרס או לייקרס בלבד. אולי הארדן וראס יחוללו סנסציה? לא נראה לי.

  2. תודה דוק, מהנה מאוד.
    ממליץ על הסידרה atypical, סידרה איכותית ביותר עם נגיעות הומור על מתבגר עם אספרגר.
    האבא בסדרה הוא הקדוש רפופורט האלמותי.
    .
    לצערי דווייט כנראה ישחק, הוא חלש מדי להגיד לא.
    אבל צדקת והלייקרס אכן לא מספיק טובים.
    הקליפרס יבעטו להם בתחת כל הדרך לאליפות.
    במזרח מילווקי עם הכי הרבה סיכוי להגיע לגמר כדי להפסיד, אבל ביום בהיר אני רואה את טורונטו, בוסטון ומיאמי מדיחות אותם.
    הם לא כאלה טובים.

      1. ממליץ על DARK סדרה גרמנית מעולה על מסע בזמן והרבה יותר מזה. שלוש עונות, לא נמרחת.
        העונה השלישית קצת יומרנית ואולי תקשה על כמה מהצופים לעקוב אחרי המתרחש ואני קצת חצוי לגבי הסוף אבל בגדול זו אחת מסדרות המסע בזמן הכי טובות שיצא לי לראות ויש לה קאסט מעולה.

  3. מנחם , אני מניח שיש הפסקה בסדרה בגלל שהפסיקו צילומים בעת הקורונה , זה קרה להרבה סדרות.

    יום עצמאות שמח, אני בשוק שלא ביטלו את ה 4 ביולי.
    הרי כל 13 המושבות הראשונות החזיקו עבדים , לג'ורג' וושינגטון היו למעלה מ 100 עבדים…
    דחוף לבטל את ארה"ב כי לא יעלה על הדעת שבאקלים הנוכחי מדינה כזאת גזענית תורשה להתקיים

  4. אחלה מעורב מנחם!!! תודה רבה.
    .
    נלך מהסוף להתחלה – מי הבלונדינית שחוגגת עם ההיט?
    .
    המאמנים המבוגרים בבעיה, אין ספק, ולא נעים לומר אבל זה יכול להשפיע על בניית צוות האימון במועדונים בליגה גם בשנים הבאות. חבל מאד.
    .
    הכאב של הייווארד – אני חושב שכמעט כל שחקן עם וותק בליגה סובל מכאב כזה או אחר באופן כמעט קבוע, אלו מאמצים שהגוף, גם עם כל האימונים, לא ממש מתאים להם.
    .
    ווגל מצחיק, אבל ברוני עוד יותר ממנו… ממש הברקה של הצאצא, כנראה קיבל את חוש ההומור של האמא… שמעון תראה לאייל, שיספר בגן שהוא הבן של סטף….
    .
    לנדרי שאמט אבידה קשה קליפרס, אני מתחיל לחשוב שמי שתזכה תהיה מי שתאבד הכי פחות שחקנים ותדע למקסם את השחקנים שיישארו בסגל, וזו יכולה להתברר כקבוצה שאף אחד לא חושב עליה כרגע (אולי אוקלהומה? מחקר חדש מצא שהקורונה דווקא עושה טוב להמסטרינג של כריס פול…).
    .
    בעניין הבריכה וחדר הכושר – זה נשמע לי כמו מקום טוב להידבק, הייתי שוקל להזמין הליכון לדירה שלכם במקום ללכת לשם, חבל על הסיכון. אנחנו רוצים סוף טוב בשבילכם, לא כמו בסדרה עם הבייסבול.

    1. הבלונדינית היא שחקנית הטניס ששכחתי את שמה. אני חושב שהיא מדנמרק או משהו כזה. הצטלמה בערום למגזין ESPN

      בבריכה ובחדר הכושר אנחנו לרוב היחידים. לחדר הכושר הולכים עם כפפות גומי, ומנקים כל מכשיר לפני שמשתמשים. בבריכה (הגדולה, עם שטח גדול) מרשים רק 25 איש. לרוב זה רק אנחנו, או 5-10 מקסימום. אנחנו נזהרים מאד.,
      \תודה

      1. מאז אותה תמונה וזניקי התחילה להתדרדר קשות בקריירה
        אודן גרם לה לפציעה קשה באגן
        מאז היא ירדה מהמקום ה 1 בעולם לטורנירים נידחים במדינות כמו אוזביקסטן
        מאז המפגש עם אודן (בהמלצת סרינה שהבטיחה מנסיון שביקור אצל אודן שיפר לה את הפור פליי)
        ווזניקי סבלה מסיוטים בלילות והחליפה את צבע הידית במחבט משחור ללבן
        אודן הורס קריירות ידוע סידר לווזינקי את דוויד לי בגלל שהרגיש לא נעים וסידר לה מישהו עם מידות טובות שלא יגרום לפציעות חוזרות

  5. היי מנחם תודה
    אם אתה רוצה סדרת דרמה, באמת הכי טובה בטמבלוויזיה קח את משפחת סימפסון, יש שם הכל….
    🙂

  6. שאמט גארד מצויין ואבידה רצינית לקליפרס.
    ועדיין הפייבורטיות שלי הן הקליפרס והבאקס.
    באמת כמו שאמרת הכל תלוי בבריאות..
    ..
    קליפרס
    באקס
    לייקרס
    דנבר
    יוסטון
    בוסטון
    יוטה
    טורנטו

  7. תודה מנחם, אין על המעורבים שלך
    .
    אני אוטוטו מסיים עם המבחנים ואת העבודה ונכנס לפגרת קיץ מלא בnba בליגת האלופות ומלא סדרות. תמשיך להמליץ לנו על סדרות.
    .
    מילווקי עמוקה ומלאת ניסיון. יש לה 2 שחקנים שהיו בגמר הכללי, ועוד קבוצה שלמה שצברה ניסיון בגמר מזרח כשגם רובין לופז מכה הקמעות עבר בגמר מערב.

  8. הפוסט על הלייקרס ממש פוסט שטנה בסגנון של טראמפ
    ללייקרס יש גמישות אדירה בסגל ויכולת לשחק הרכב גבוה/נמוך
    יש לפחות 2 חמישיות תחרותיות, איפה זה ואיפה הרוטציה הקצרה של סופר מריו מיוסטון
    דיוויס-מוריס-לברון-גרין-רונדו זה הרכב מעולה
    ואפשר לתת ללברון לרכז ולשים את קוזמה במקום רונדו
    מגי/הוורד היו גדולים השנה, עם מוטת החציל שלהם הם חוסמים כל מה שנכנס לסל
    על הספסל יש את KCP, JR ציון ווטרס וקארוזו
    הרכב שני של הווארד,מוריס,קוזמה,קארוזו לא נופל מאף ספסל בליגה
    מומי מקווה שהדוק יחזור בו מדבריו הרעים

  9. מנחם, יש לך ד"ש מהמדוזות של בת גלים.
    וברצינות, לפנק לפנק ולפנק זה מה שבת גלים אהובתי עושה לי כל פעם שאני זורק ציוד באוטו ומגיע אליה. היה יום של 18-20 קשרים ומדוזות ב 3 צבעים. יצא אפילו בחרוזים.

    1. רזי, שאלת מדוזות. הן שולטות בכיון התנועה שלהן בצורה כלשהיא או שהן נתונות לחסדי הזרמים באופן מוחלט?

      1. וודאי שיש להן שליטה בתנועה וגם יכולת לנוע לפי גרדיינטים של חומרים ומזון במים או למטרות רבייה. אבל הזרמים הם מניע עיקרי שלהן במים. הזרם במזרח ים תיכון הוא בעיקר לכיוון צפון (למעט בימים ספורים בעונות המעבר אז הזרם יכול להשתנות דרומה בכמה חופים). הן גם קובעות לעצמן, במידת מה, באיזה עומק יהיו בעמודת המים.

        1. טוב אז אנצל את התגובה גם לתת טיפ נגד הצריבות של מדוזות. כולם יודעים שאסור לשטוף את הצריבה של החוטית במים מתוקים ואנשים חושבים ששתן או חומץ עוזרים. ההמלצה שלי היא שטיפה במי ים. אצלי זה עובד הכי טוב.
          אני נצרב לא מעט כאחד שנמצא הרבה במים בעונת המדוזות והשנה לראשונה נצרבתי גם בפנים.

            1. לא כלל עולמית אבל בהחלט קיימת במספר מקומות בעולם.
              לא כל המדוזות נוראות. לפני חודש וחצי ירדתי לאילת בשביל לשחות בתוך נחיל של מדוזות סגולות בשם אאורלייה.
              זו הייתה אחת מהחוויות המדהימות שעברתי בחיים. ידעתי מראש שאין מה לדאוג ופשוט שחיתי דרכן כשהן נוגעות בי ואני בהן. השתמשתי בחלקן ככדורים שהטלתי מחוץ למיים. חתיכת חוויה. אתמול נכנס כריש לוויתן לחוף מוכרז באילת ושחה בין הרוחצים. באמת שנה יוצאת דופן באילת בזכות השטפונות המוטרפים שהיו שהגדילו את הנוטריאנטים ופריחת הפיטופלנקטון.

        2. דוק רזי, בוודאי שמצעת את הסיפור שאכלתי 2 מדוזות במסעדה סינית בטורונטו. אני חייב לאכול כל דבר שמוגש, לפחות פעם אחת. לא התלהבתי. טגנו/צלו את גוף המדוזה והיה לזה טעם של בצל מטוגן.

  10. מעורב מצוין.
    לונזו כבר בפליקנס אבל אם התכוונת לרונדו אז אתה צודק.
    הלייקרס זו קבוצה של לברון בגלל שדיוויס אינו יוצר ברמה גבוה לאחרים אך יכול לקחת על עצמו משחק. העומק שלהם דווקא מרשים, במיוחד שהם יכולים לעלות עם רונדו ו-KCP או רונדו וקרוזסו יחד מהספסל בדקות בהם לברון נח כדי שדיוויס וקוזמה יוכלו ליצור נקודות. לברון אחרי מנוחה שאין לה אח ורע בקריירה שלו. barring פציעה מפתיעה, אין לו שום מגבלה שתאט אותו. עוד יתרון של הלייקרס (ושל הבאקס) זה שאלו קבוצות שיטה שאינן תלויות יותר מידי בכימיה ותיאום. לברון הוא שיטה והשחקים סביבו תמיד יודעים מה עליהם לעשות. הבאקס במצב דומה כל עוד יאניס נמצא על המגרש. קבוצות הבנויות על תיאום, תיאבון, התלהבות וכו' תתקשה להתחיל את העונה ב-100% ועלולים להגיע לפליאוף במומנטום שלילי (מיאמי, אינדיאנה, הקליפרס).

  11. מנחם אם אתה מחפש סדרה שלא נגמרת בנושא בגידות אז כדאי לך לצפות ביפים והאמיצים.

    2.החלודה היא ברורה וכנראה שתעבור אחרי כמה משחקים אצל כל הקבוצות
    ההיבט שיותר מעניין כאן הוא הלחץ והקהל הביתי שהשפיע רבות במשחקי פלייאוף על שחקנים חסרי ניסיון או כאלה שנעלמו בלחץ.
    רואים את זה בבירור בליגת ווינר הישראלית ואפילו בבונדסליגה הגרמנית- אין שום מאפיין של ביתיות והשחקנים פחות לחוצים.

    3.הבאקס היא לא הקבוצה הטובה במזרח למרות המאזן המשכנע לא בטוח בכלל שזאת הקבוצה שהלייקרס תצתרך לנצח בגמר

    1. סבתא ז"ל שהלכה בגיל 92 היתה מכורה לסדרה וכשהייתי מבקר היתה מספרת לי בפרוטרוט מי בגד במי….

כתיבת תגובה

סגירת תפריט