מעורב הופס ליום ששי: אולי עליה יגיבו יותר מ-3? / מנחם לס

1.הגיע הזמן לדבר כדורסל, אבל לפני כן, כמה מילים על סקס כדי לסגור את הנושא

על מה לא דברנו לאחרונה? על סקס לא דברנו, אבל הכנסתי שתי תמונות שמגיע להן חמישה חומשי תורה של דיונים. מה קרה? מלבד מומי שהחציל שלו איבד טיפה היקף בגלל שאורכו הוכפל כשראה את ההיא הרטובה, סקלבריני משיקגו שהיה חייב להחביא את הסלולרי כי קהל של עשרות החל להתקבץ מסביבו בגלל שתי האלוהיות, ואברי המסכן היה השלישי שהגיב בחטף – כי הזקנה שלו רואה על מה הוא מסתכל והוא חוטף סטירה, אף אחד אחר לא התייחס.

הגעתי למסקנה היחידה שניתן היה להסיק מאחת ההפתעות הגדולות שקרו לי בשנים האחרונות עם רק 3 תגובות מאיזה 140 על שתי האלוהיות: הסלולרים והיי-טק החליפו את הסקס בראש מעייני הצעירים באתר, והזקנים שפעם ידעו להעריך סקס כשראו אחד, נעלמים יותר ויותר אל מתחת לאדמה.

מומי הוא יועץ הסקס שלי מאז שהוא הגיע לאתר לפני איזה 9 שנים. אפילו כשהוא נאלץ לעזוב את האתר בגלל ששילמתי לו בצ'קים שחזרו, בענייני סקס הוא נשאר היועץ המיני שלי. לא היתה לי ברירה אלא להרים אליו טלפון.

דוק מל: מומי, בשם החציל שלך, מה קורה פה? שמתי שתי אלוהיות ורק 3 מאלפים שניכנסו הגיבו עליהן. באתר הישן על שתי כאלה היו לפחות 50 מגיבים שרק רצו עוד! הנה היא עוד פעם, רק 'להזכרה', כמו שאומרים החברים שלך נהגי המוניות מחולון!

מומי: "דוק, אין ברירה. אולי נצטרך להתחיל להחליף תמונות ב'פרטי'. מסתבר שהסקס הולך ודועך בעולם החדש של הצעירים, או שהיום האובסיטיות הן-הן הדבר. ראית בהוליווד? קייט הפכה למס' 1, הנה:

ומליסה מקרטי? אתה יודע, זאת – –

אני מכיר שרינק בת"א שבחמישה טיפולים הוא משנה את המשיכה שלך מהאלוהיות למפלצות השמנות, ואם הוא לא מצליח אתה מקבל בחזרה את הכסף!

יש עוד. דוק, הירגע, העולם משתנה!

דוק מל: "כן, כנראה הטעם השתנה. לך תדע, אולי הפעם יהיו דיונים על הכיפאק כי קראתי גם באתר 'וואללה' או YNET או אחד מאלה ש-OBESITY הוא ה-IN החדש של הצעירים בהולי-לנד כפי שאתה אומר לי – אבל אני יודע שגם אקבל ביקורות מראש הנקרה ועד אילת של יפי-נפש על שאני גזען, ומעליב את הסופר-שמנים!

מומי: דוק מל, אולי לא טוב להעליב ככה סתם. IT IS NOT A GOOD IDEA TO KNOCK THE FATSIES. גם הם אנשים, אתה יודע? עם ראש ועם נשמה. אז מה אם הן קצת OVERWEIGHT ב-120 קילו?

דוק לס: אוקיי, אני מבין. אבל בחייאט החציל שלך. אני לא גזעני נגדן. הן פשוט לא מגרות אותי!

מומי: דוק, אל תתייאש. יש לי את השרינק הזה משיכון 'ל', ואתה עדיין צעיר ללמוד דברים חדשים!

(הדוק מסיים את השיחה, ובראש מורכן ניכנס למטבח להכין לעצמו כוס תה עם לימון להירגע, ומדבר אל עצמו: 'רק שלא יעלו עלי בתגובות כגזען נגד שמנות. ההעלבות האלה גורעות שינה מעיני. גורמות לי למיגרנות וכאבי צד. אם יפי הנפש היו רק יודעים כמה ידידות שמנות כמו פרות יש לי. אבל הן לא עושות לי את זה מבחינה מינית, מה לעשות? אולי להתייעץ עם היועץ המיני שלי. אולי אשאל אותו אם זה רעיון טוב לגנוב להן אוכל מהפה? WHATEVER. גם זה יעבור!)

2. הנה לפניכם כ-ל מה שאני יודע ברגע זה על הכדורסל בבועה !

אי שר קני רוג'רס? "THE DEALING IS DONE". ה-NBA חוזר להיות הבמה הראשית. העונה תתחדש ב-30 ליולי בדיסני ESPN'S WIDE WORLD OF SPORTS. הנה כמה דברים שעליכם לדעת לפני שהכל מתחיל.

1)המירוץ למקום 8 במערב של 6 קבוצות

ישנן 6 קבוצות מערביות במירוץ ל-8th. seed במערב: ממפיס, פורטלנד, ניו אורלינס, סקרמנטו, סן אנטוניו, ופיניקס (טכנית ותיאורטית צריך להכליל גם את דאלאס, אבל סיכוייהם לא להיות בין ה-8 הם רק תיאורטים. כל מה שהמבריקס צריכה זה ניצחון אחד שלה, והפסד אחד של ממפיס, והיא תסיים במקום 7 במקרה הגרוע ביותר).

2) ישנם 7 משחקים בהם 6 הקבוצות נפגשות ראש בראש

בארבע משחקי הראש-בראש מעורבת הפליקנס, הווה אומר שנזכה לחזות בציון ויליאמסון ארבעה פעמים, לפני שהפלייאוף יתחיל ואז נראה אותו שוב ושוב – אם הוא טוב מספיק להבטיח את מקומה של הפליקנס בפלייאוף. הם משחקנים נגד סקרמנטו פעמיים, ופעם אחת נגד ממפיס וסן אנטוניו. המשחקים האחרים הם סקרמנטו נגד סן אנטוניו, ממפיס נגד סן אנטוניו, ופורטלנד נגד ממפיס. פיניקס היא היחידה שלא משחקת נגד אף אחת מחמש יריבותיה למקום 8.

3) הגריזליס מתחילים עם יתרון של 3.5 משחקים על פורטלנד, ניו אורלינס, וסקרמנטו, ו-4 משחקים על סן אנטוניו.

אלא אם כן הגריזליס תפתח רווח גדול יותר נגד הארבעה…עכשיו נראה כמעט וודאי שיהיה 'הטוב מ-2' של אחת מה-4 נגד הגריזליס למקום ה-8 במערב.

4) כל זה – "3)" – כדי לזכות לשחק נגד הלייקרס בסיבוב הראשון של הפלייאוף.

5) אין כאן כל צורך לשקר: כל מי שלא קשור לחמש הקבוצות המוזכרות מעל, מתפלל לסידרה ראשונה של לברון נגד ציון. זה אפילו מתחרז.

6) כמובן ש'הטוב מ-2' יקרה רק אם הקבוצה ה-9 היא 3.5 משחקים או פחות) מהקבוצה ה-8.

7) במזרח החיים הרבה יותר פשוטים:

ברוקלין – ה-7 – היא 6 משחקים לפני וושינגטון, ואורלנדו, ה-8, היא 5.5 משחקים לפני הויזרדס. הסיכויים לכך הם – איך אומרים בקרית-גת? – קלושים ביותר.

8) מילווקי באקס צריכה רק 2 נצחונות מה-8…

…ושטורונטו תפסיק רק 2 מה-8 כדי להבטיח מקום ראשון במזרח.

9) הלייקרס צריכה 3 נצחונות, ו-3 הפסדים של הקליפרס…

לסיים ראשונה במערב. מי שאוהב מתמטיקה, יכול לומר שגם לדנבר נשארה תקווה למקום ראשון במערב: כל מה שהיא צריכה זה להיות 0-8, ושהלייקרס תהיה 8-0. איך לימד אותנו המורה שלי קווינט? "זה לא נראה ריאליסטי, אבל SHIT HAPPENS ALL THE TIME!'

10) המשחקים בבועה הם, בעיקרם, עבור SEEDING.

מילווקי לא תרד מתחת מקום 2 אפילו אם תהיה 8-0, והיא יכולה – אם היא רוצה – להתנהג עם כל המשחקים כמשחקי אימון כי לך תדע אם מס' 8 במזרח תהיה באמת יותר חלשה ממס' 7.

11) במערב יכולים להיות יותר SHAKEUPS…

… כי רק 4 משחקים מפרידים בין מס' 2 ומספר 6 ורק 2.5 משחקים מפרידים בין ה-4 וה-7.

12) מיאמי היא הקבוצה שנדפקה הכי חזק.

כשהעונה נעצרה למיאמי נשארו 8 משחקנים נגד…כל ה-8 שאינן בבועה. עתה עליהם לשחק נגד בוסטון, דנבר, אינדיאנה (פעמיים), מילווקי, אוקלהומה סיטי, טורונטו, ופיניקס – רק כדי להישאר במקום רביעי. זהו לוח המשחקים הקשה ביותר במזרח.

13) אינדיאנה ופילדלפיה הן רק 2 משחקים מאחורי מיאמי…

אבל לוח 8 המשחקים של שתיהן הוא יותר קל.

14) גם הלייקרס ואורלנדו מג'יק נידפקו…

כי לפי העונה הרגילה 7 מ-8 משחקיהן האחרונים היו צריכים להיות נגד הקבוצות שלא תהיינה ב-BUBBLE. ממפיס היא הזוכה הגדולה כי מ-8 המשחקים האחרונים בלוח שלה רק אחד היה נגד קבוצה שאינה באורלנדו – והיא הניו יורק ניקס.

15) פילדלפיה היתה קבוצת הבית הטובה בכל הליגה העונה…

עם ה-2-29 שלה. לצערי אוהדי הסיקסרס היא לא תשחק בביתה לפני מתי שהוא בעונה הבאה.

16) מצד שני, כמו שאומרים בבת גלים, היא הייתה 24-10 במשחקי חוץ.

WELL, מוטב שהסיקסרס ילמדו לנצח מלבד הקהל הזועם שלהם בוולס-פרגו סנטר.

17) אפשר לומר ?- בוודאי שאפשר לומר! – שגם מילווקי באקס אכלה אותה...

הם היו העונה 0-22 נגד ה-8 קבוצות שלא תהיינה בבועה.

18) אבל גם הלייקרס לא הפסידה לאף אחת מהן (0-12)!

והת'אנדר אפילו 0-15. טורונטו והסלטיקס היו 1-19 נגד הנמושות. אז למעשה 'המשחקים נגד הנמושות' לא צריכים להיות פקרטור שיש לבזבז עליו זמן בדיסקוסים.

19) תמיד הלייקרס יוצאים זוכים.

כיצד אלוהים יכול לתת להם צ'ופרים פה וצ'ופרים שם אף פעם לא הבנתי. הם היו צריכים לשחק משחקי בית רצופים ב-7, ב-8, וב-9 לאפריל נגד גולדן סטייט, שיקגו, והקליפרס. בק-טו-בק-טו-בק. עכשיו הכל התבטל (אלה המשחקים שהועברו קדימה בגלל מותו של קובי).

20) ל-26 שחקנים מ-22 הקבוצות האולם בדיסני הוא מוכר כי הם שיחקו שם ב-ORLANDO INVITATIONAL בחג ההודייה.

אני מקווה שתסלחו לי – ותבינו – למה אני מתעצל להכניס את שמותיהם.

21. תשעה שחקנים נוספים חלו בקורונה-וירוס.

עם ה-16 הידועים, זה טוטל של 25 שחקנים. שמותם לא פורסמו בינתיים

22. בינתיים 10 מלווים מתוך 884 שיהיו בבועה נמצאו חיוביים.

23. הבועה תיפתח לקבוצות מה-7 ליולי.

מהיום שיגיעו עד היום האחרון בבועה הם ייבדקו יומית ל-COVID19. הנה תכנית 'ההגעה':

24. אדם סילבר נשאל היום איזה מספר נבדקים חיוביים בבועה יגרום לו להחליט לסגור את החנות.

הוא ענה ש"הליגה לא קבעה מספר. זו תהיה החלטה סובייקטיבית של כמה אנשים – ביניהם כמה רופאי קבוצות – שיחליטו אם המספר מצדיק, ומחייב, את סגירת העונה".

25. ל-22 הקבוצות יהיה 7 מגרשי אימונים, עם לוח אימונים לכל קבוצה.

26. דמאר דרוזן אמר שהוא קרא בעיון את כל 113 הדפים של 'מסמך הבועה' והוא לא זוכר חצי מההוראות.

"אני פשוט אעקוב אחרי מה שחברי לקבוצה עושים. IT IS JUST TOO FRUSTRATING AND OVERWHELMING".

27. ד"א פוסי, הבוס הגדול תחת טראמפ במלחמה נגד הקורונה קרא את כל 113 העמודים...

וסיכם ש-"אם כל השחקנים יעקבו בזהירותך אחרי כל ההוראות, הסכוי להצליח בבועה עד הסוף הוא גבוה".

28. אתמול דמיאן לילארד הביע ספק גדול שכל ההוראות ימולאו ע"י כל השחקנים ככתוב.

"אנחנו נהיה בבידוד תקופה ארוכה מאד. בתחילה ננסה לשמור, אבל ככל שיעברו הימים ולא יהיה אף ניבחן חיובי, הדרישות יתחילו להרגיש מוגזמות ולא הכרחיות. איך נשחק וידיאונ גיימס – וכמה מהם הם משחקים לארבעה – כשאנחנו 2 מטרים אחד מהשני?"

29. דרוזן שמע מה שלילארד אמר והגיב..:

"אני לא שיחקתי משחקי וידיאו מאז גיל 16. אני אשב בחדרי ואקרא ספרים. משך 3.5 חודשים"

30. כמה שחקני הפייסרס אמרו שהם לא היו אף פעם – בכל ימי חייהם – כל כך הרבה זמן מחוץ לבית, ובמקום סגור.

"זה לא יהיה קל כלל וכלל", אמרו כמה מהם.

31. דומנטס סבוניס הגיב ש'האמריקאים מפונקים.

באולימפיאדה או באליפות העולם הם תמיד במלונות חמישה כוכבים עם כל ההטבות שבעולם. אני, בנבחרת ליטא, הייתי באולימפיאדת 2016 חודש שלם בכפר אולימפי סגור ומסוגר. זה לגור בבניין מגורים של סטודנטים. DORMITORY עם 2 לחדר, ובכמה מקרים לאתלטים אחרים מליטא זה היה 6 ו-8 בחדר. אוכלים בחדר אוכל בשעות קבועות. אין שרות חדרים כמו לאמריקאים, ואין חדרי מסאג'ים, או SNACK ('חטיפים') או פיצה באמצע הלילה. אז אנחנו – במקרה זה אני – רגיל לתנאים הרבה יותר קשים. הבועה באורלנדו זה משחק ילדים"

32. גם יאניס באותה דיעה:

"I have done that in Europe — obviously it's kind of European style, like a FIBA tournament, going to a hotel, staying there for-not two weeks, three weeks, staying there for a little bit longer, that's the goal," said Antetokoumpo. "But at the end of the day, I think the most important thing that I asked — is it gonna be safe? And I know the NBA and the NBPA worked together to make this place as safe as possible. And I trust them. At the end of the day, we've gotta do our job; and I know the NBA's gonna do their job, and the NBPA are gonna do their job too – keep us as safe as possible to make this transition as easy as possible for us."

33. פלורידה היא מרכז ההופס של העולם בחודשים הבאים:

ה-WNBA מתחיל את עונתו בברדנטון, בחופה המערבי של פלורידה ליד סרסוטה.

34. בקשתו של ווגל אושרה: מאמנים לא חייבים ללבוש חליפות ועניבות במשחקים.

"POLO-SHIRTS ARE OK", הגיע המסר לכל המאמנים של 22 הקבוצות.

35: גרג פופוביץ' נשאל מה המוטו שלו לאימוני הקבוצה לפני המשחק הראשון:

"אגנוב מגדול המאמנים ג'ון וודן, מאמן UCLA:

BE QUICK, BUT DON'T HURRY!

3. ה-NBA פותחת 'בועה שנייה' בשיקגו ל-8 שלא באורלנדו

אדם סילבר יודע על יצירת 'בועה' שנייה בשיקגו לקבוצות שלא עשו את 'ה-22'. (https://twitter.com/wojespn/status/1278790366624452608

אימוני ומשחקי הקבוצות בבועה השנייה יתחילו בחודש ספטמבר.

4. מצאתי את יאניס לפני 9 שנים והיום

5. הנשיא טראמפ מאבד זאת לחלוטין: ביום של שיא 53,069 נדבקי קורונה חדשים, הנשיא אומר לאומה: "אנחנו בשליטה על המגפה"

אף אחד לא מקשיב לו יותר. אפילו אחוז גבוה של רפובליקנים.

בגין חוסר מנהיגות קטנה ביותר מהנשיא – מושלי מדינות, ראשי אזורים, וראשי ערים מחפשים – ומוצאים – מה מותר להם להטיל על אזרחיהם. ראש אזור מיאמי החליט על עוצר מחלט מ-6 בערב עד 6 בבוקר היום ומחר.

ב-39 מ-50 המדינות היתה היום עלייה במספר החולים החדשים.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
150 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
ברוך רובין
ברוך רובין
03/07/2020 3:41:05

מנחם תודה על המעורב למה לא סיפרת שטיילת באוקלהומה?
.
לגבי שאר המעורב מסכנים ממפיס אדם סילבר הולך להכניס להם את כל הלקרדה של זאיון, דוחפים אותו בכוח על חשבונם רק בשביל כסף מסכן השומר שיתקרב לזאיון , שריקות האוויר שקיבל וויד ב2006 יחזרו.

גיא רוזן
03/07/2020 6:14:18

אין דרך להפוך את הבועה ל-"זכייה". לא של מילווקי, ולא של הלייקרס. הן כמעט והבטיחו ביתיות עד לפיינלס לפני הקורונה. עכשיו הן מתמודדות בתנאים קשים בהרבה.
.
ניסיוני מלמד אותי שבלא מעט מקרים בחיים, יש קורלציה הפוכה בין דיבורים למעשים. זה נכון להרבה תחומים, כאשר סקס גבוה ברשימה.
.
תודה, מנחם.
שבת שלום.

Avri
Avri
03/07/2020 12:17:44

דיבורים, מעשים, כולנו פה נשואים ++ כבר איזה אלף שנה.

גיא רוזן
03/07/2020 16:07:03
Reply to  Avri

או במילים אחרות –
הרוב הדומם.
לא מדברים, ולא עושים…

גיא רוזן
03/07/2020 16:09:03

אופס. טעות כתיב.
.
הרוב הדומע.

חגי "התותח" ניסני
03/07/2020 16:49:08

הרגת

Avri
Avri
03/07/2020 16:16:15

🙂

דוקטור רזי הופמן
03/07/2020 6:36:17

וואו מנחמנו, תודה לאל שיש לנו אותך ותודה על הפצצות במשקל רבע טון ששמת לנו באתר.
יש פה באמת לא מעט מפונקים שמתלוננים על כל מה שמקבלים. ככה זה תמיד אנשים יתלוננו, זה בגנים.
אם הליגות באירופה נמשכו בכדורגל וחלק בכדורסל אז גם הפליאוף באן בי איי צריך להימשך. גם בכדורגל יש מגע וכשיש גולים יש גם חיבוקים ונשיקות וצעקות שמוציאות רסס רב מהפה. הבונדסליגה הסתיימה בלי מקרי קורונה מפורסמים אז גם האן בי איי יכולה להסתיים ככה אם השחקנים יהיו ממושמעים כמו מאות השחקנים ששיחקו בבונדסליגה…. הכל עניין של משמעת עצמית.

דוקטור רזי הופמן
03/07/2020 6:59:30
Reply to  מנחם לס

בדיוק
רשימת מכולת, מי שמתפלח החוצה, הולך הביתה ומקבל קנס של מאה אלף דולאר.
מי שמגניב חבר או בן משפחה בלי לקבל אישור…. וכן הלאה.

דוקטור רזי הופמן
03/07/2020 6:52:30

יכול להיות שווג' פרסם ש 3 שחקני ניו אורלינס נמצאו חיוביים לקורונה?
מישהו יכול לאמת את הידיעה הזו?
מי הם אותם שחקנים?

אשך טמיר המקורי
03/07/2020 8:25:06
Reply to  מנחם לס

תגיד לי דוק, איך אפשר להתכונן לטורניר כדורסל ככה?

אשך טמיר המקורי
03/07/2020 7:49:01

תודה דוק, יש גם שמנות שוות, בגדול אני בעד, אבל אלה ששמת מוגזמות.
המון מידע נתת, אין לי כ"כ מה להגיב מלבד זאת – איזה טרנספורמציה של יאניס!

thejanitor
thejanitor
03/07/2020 8:32:46

יאניס וואו

thejanitor
thejanitor
03/07/2020 8:38:42

אני תוהה לעצמי אם לברון נגיד או שחקנים אחרים שיודעים שהבועה מתחילה בקרוב כבר זמן מה אולי ניסו להידבק בכוונה, כדי שתתחיל הליגה לא יהיה להם ממה לדאוג שהם יחטפו את הנגיף וישבו בצד מה שנותן להם יתרון תחרותי אדיר

אשך טמיר המקורי
03/07/2020 8:52:56
Reply to  thejanitor

השיקצה לא מסוגלת להידבק בקורונה, זה כתוב במסמך של ה-113 עמודים

thejanitor
thejanitor
03/07/2020 9:00:35

חחח.
.
או שהוא פשוט חסין טבעית. התאגיד כבר דאג לו לחיסון מוחלש למשפחת נגיפי הקורונה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אם השיקצה נדבקת הלכה לסילבר הליגה השיקצה בבידוד ייחודי ועם החליפה של פוטין שאיתה הוא בא לבקר חולי קורונה ברוסיה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
03/07/2020 17:01:07

היום נודע לנו ב – ללל,
שהפלולה שלח צוות ושדד משלוח טיטולים שהיו מיועדים למתחם של שיקגו,
הלך הפליצה הבולבוסית הזאת ,והשתמש בטיטול אקסטרא דשופרא וסידר לעצמו אנטי קורונה,הלביש אחד על הראש ואחד על הבולבוס,
התביעה נגדו בדרך,מה שכן ממבט מהיר ,חל שיפור במראה של הטרוריסט

MBK
MBK
03/07/2020 9:21:48
Reply to  thejanitor

נראה לי שעפת רחוק
יש מיקרים שלחולים נגרם נזק לראות
איזה ספורטאי ירצה את זה על עצמו????

thejanitor
thejanitor
03/07/2020 10:25:18
Reply to  MBK

הספורטאי הרציונאלי התחרותי. לברון הוא מהסוג הזה.

MBK
MBK
03/07/2020 10:30:06
Reply to  thejanitor

מה רציונלי בפגיעה בתפקוד של הראות?
ללברון נשארו עוד שנתיים/שלוש בשיא
מה הוא צריך פגיעה של 15-20 אחוז בתפקוד הראיתי?

thejanitor
thejanitor
03/07/2020 11:42:59
Reply to  MBK

ההסתברות שלו לפגיעה בריאות קטנה בעשרות אלפי מונים מההסתברות שלו לקחת אליפות ככה ברגיל. אין לי כח להיכנס לדיונים האלה יותר, אבל ללברון אין מה לחשוש מנזק ריאתי, יאללה מיצינו את ההפחדות. אני במקומו הרבה יותר פוחד להידבק מקורונה בפליאוף ולשבת בחוץ בלי סיכוי לטבעת מאשר להידבק לפני הבועה.

Barry
Barry
03/07/2020 8:55:07

עוד יום ללא פוסט גזעני ומסית כדוגמת גרג פופביץ', לברון ג'יימס, איימן עודה, תמר זנדברג וכו' כנגד כל מי שמעיז לפצות פה בביקורת על ארגון הטרור הרדיקלי BLM.
יופי. רק שנמשיך כך.

בגזרת הליגה – במערב יש למעשה 2 קבוצות כשדי ברור מה הולך להיות גמר המערב(שיהיה גם גמר הליגה).
בעבר הייתי בעד לברון, אבל מאז שהוא נהיה רדיקלי, מסית, ואוהב לבחוש בכל דבר בין אם קשור אליו או לא אני לגמרי עם קוואי.

כולנו תקווה שהתומך הפרוגרסיבי בארגון הטרור הרדיקלי BLM יסיימו את העונה ללא תואר.
בוא נקווה שכמחאה הם לא יעשו ליל הבדולח 3 ליהודים, כמו שהיה לפני שבוע ושבועיים ב L.A (ללא תגובת המסית הראשי לאירועים כמובן)

IDO
IDO
03/07/2020 9:00:44
Reply to  Barry

שמשהו יעזור. בריא חולה. אני רושם 2 גלולות לא משנה מה העיקר שיבואו בצבע לבן.

thejanitor
thejanitor
03/07/2020 9:10:42
Reply to  Barry

שמע בארי, ביקשת דוגמא להפצת ארס ושנאה על ידך, אז הנה הדוגמא.
.
גם לא ברור לי מה זנדברג קשורה לעניין, היא אולי טיפשה, אבל מה הקשר שלה לנושא בכלל? זה שהיא ״סמולנית״? ועודה? אתה עושה פה סלט פוליטי בין המחאה השחורה של ארהב ובין הקונפליקט הישראלי ערבי, ואין שום קשר. הקשר היחידי קיים רק בראש של הגזען המצוי.

Barry
Barry
03/07/2020 11:10:23
Reply to  thejanitor

שום סלט.
כל מי שתומך בארגון הטרור BLM הוא מבחינתי גזען וצבוע.
מי שלא פוצה פה על כך שרוב הרצח של שחורים נעשה ע"י שחורים ולא פוצה פה על כך שרוב הרצח של ערבים נעשה ע"י ערבים, אלא כל מה שהוא יודע זה להאאשים את הצד השני הוא מבחינתי גזען וצבוע.
בין כל האנשים האלה עובר קו מקשר אחד.

thejanitor
thejanitor
03/07/2020 11:49:11
Reply to  Barry

יש מצב אתה טרול ? או גמל תלת דבשתי ? בוא אזרום איתך אבל זו תגובתי האחרונה, ״כל מי שיודע רק להאשים את הצד השני הוא צבוע״, מסכים באיזשהו אופן. במה אתה נבדל מאותם אנשים שאתה מאשים ? כל מה שאתה עושה זה מאשים את הצד השני והשלישי והרביעי, לא רואה את הדבשת של עצמך אח יקר. כל טוב. מאחל לך למצוא קצת סובלנות בחיים, לא הכל זה שחור ולבן, הרוב הוא אפור באמצע. אתמול למדתי שיעור חשוב בחיים, לקחת הכל בפרופורציות.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
03/07/2020 12:30:28
Reply to  thejanitor

עיוורון מציאות וחוסר יכולת לראות את הדבשת של עצמך הן שתי מוגבלויות מאוד קשות, ומתברר שגם נפוצות. תהיה עדין איתו

אשך טמיר המקורי
03/07/2020 9:18:21
Reply to  Barry

עוד יום של הסתה, גזענות, והפצת שנאה וארס מאת בארי

דוקטור רזי הופמן
03/07/2020 9:38:12
Reply to  Barry

ברי
בחיאת, עזוב אותך מפוליטיקה בסופשבוע הזה (למה לי פוליטיקה עכשיו?). אל תעיר את המתים.

IDO
IDO
03/07/2020 9:59:45

עוד מעט תכנס השבת, אז צריך להזדרז

Barry
Barry
03/07/2020 11:12:19

אתה צודק אבל כשמנחם הופך את האתר לפוליטי יותר ויותר בכל יום זה מעצבן אותי.
הפכנו מאתר עם מטרה ברורה ועם אג'נדה ברורה, למשהו שמזכיר כנסים פוליטים ובמה להפצת ארס ושנאה כלפי צד אחד.

אף אחד משום מה לא מעיר למנחם על זה. זה כבר נהיה גועלי.

Avri
Avri
03/07/2020 12:07:02
Reply to  Barry

זה אתר של מנחם, מותר לו לכתוב על מה שהוא רוצה.

דוקטור רזי הופמן
03/07/2020 13:16:00
Reply to  Barry

לא שאני נגד פוליטיקקה מידי פעם אבל רק מידי פעם. אתה רואה איך כבר מצמידים לך שמות וממליצים על טיפול פסיכיאטרי, מנהג מאד מקובל….
רוצה לחיות בשלום ושלווה קודם כל עם בני עמי.

A Ljos: Resurrection
03/07/2020 11:29:09
Reply to  Barry

כבר 73000000 ימים ברצף. כל הכבוד לאנושות.

אור
אור
03/07/2020 17:19:33
Reply to  מנחם לס

לא סתם ארגון רדיקלי, טרוריסטים מופרעים ומסוכנים

IDO
IDO
03/07/2020 9:02:14

ממפיס תעלה מהצד המערבי. והיה פלייאוף לפנטאון. עם קולות עידוד מוקלטים

מומי החציל
03/07/2020 9:03:17

הכל באשמת הקורונה
אנשים הגזימו, כבר אין סבון והאלכוג׳ל כבר לא עובד טוב כחומר שפשוף.
זה אחד מנזקי הקורונה שלא מדברים עליהם, בן אדם בבידוד במקום לפנק את עצמו למוות חוטף כוויות דרגה ג׳ על הג׳ונסון ולא יכול לקבל טיפול רפואי.
איזה מאץ אפ הבאת לנו, ממש עלובות העולם במשקל כבד.
לפני כמה שנים ישב טקסני זקן על הבר בניו יורק.
כל כמה דקות מישהו היה שואל אותו אם הוא קואבוי, אני לבוש כמו קואבוי, יש לי כובע של קאובוי, כוסית וייסקי ביד ואקדח בנרתיק אז ברור שאני קאובוי
התיישבה ליד האדון גברת שאל אותה הבחור מה את?
ענתה לו- אני לסבית
לסבית???? מה זה לסבית? שאל הקאובוי
אני כל היום עם נשים, אני עושה סקס רק עם נשים. יש כל היום בראש רק נשים. בלונדית, ברונטית, ג’ינג’ית, שחורה הכל הולך.
תן לי נשים מהלילה עד הבוקר. אני לא מפסיקה לחשוב על נשים, הכל הולך רזות,שמנות,שופעות, שטוחות. אני חולה על נשים.
הלכה הלסבית, הגיע זוג ישב ליד הטקסני שאל אותו אם הוא קאובוי?
ענה הזקן – 70 שנה הייתי בטוח שאני קאובוי, לפני 10 דקות גילתי שאני לסבית!

IDO
IDO
03/07/2020 9:24:01

מומי זאת בדיחה עם קורי עכביש במקום שלא זורחת השמש (יענו הבית הלבן).
תן בדיחה על שמנות ולא על לסביות מסן אנטוניו.

דוקטור רזי הופמן
03/07/2020 9:41:23

שים אלכוגל על הגונסון לפחות יקבל חיטוי. ישרוף קצת, מה לעשות?…..

jefffoster10
03/07/2020 10:41:46

גם סבון לא פתרון משהו, מייבש את העור ויוצר גירויים…אולי מרכך השיער של מגי סילבר מהפוסט של NFS מלפני כמה ימים יהיה תחליף הולם לימים קשים אלו…תבדוק מה יש לסילבי בארונית

דוקטור רזי הופמן
03/07/2020 11:08:32
Reply to  jefffoster10

jjjjj

רן הנרגן
רן הנרגן
03/07/2020 9:10:13

ג"ס מתנגדים לרעיון של בועה בשיקגו. הם שלחו את קר לחזית התקשורתית לדבר נגד הרעיון. בכל מקרה, גם אם הליגה תכפה את זה עליהם קרי, קלי וגרין לא יהיו שם.
.
לפי גקי מקמולן מי שדוחפת את הבועה בשיקגו היא מישל רוברטס מנכלית איגוד השחקנים. להבנתי רוב הקבוצות המיועדות (the delete eight ) לא מתלהבות מהרעיון. מתוך 8 הקבוצות ג"ס ואטלנטה ובמידה מסויימת ניו יורק רחוקות בעוד ששאר הקבוצות נמצאות באזור גאוגרפי קרוב. ג"ס מעונינים במחנה מקומי (באולם שלהם) ואיזה שהוא סידור של משחקים מול קבוצות קרובות (קינגס – שעה באוטובוס) ואולי פורטלנד.

MBK
MBK
03/07/2020 9:13:41

גולדן סטייט וסטיב קר לא מפתיעים בכלל
הם שמו את עצמם בלבל אחר מעל הליגה

thejanitor
thejanitor
03/07/2020 9:14:57

ברור, אין שום הגיון בבועה לאנדר 8. כל ההגיון בבועה זה ליצור את התנאים המקסימלים להבטחת טורניר תחרותי. לבוטום 8 אין שום תחרות ולכן אין שום סיבה לכלוא אותם בבועה. ככה פשוט.

MBK
MBK
03/07/2020 9:20:01
Reply to  thejanitor

צריכים להתכונן לעונה הבאה

thejanitor
thejanitor
03/07/2020 10:17:59
Reply to  MBK

שיתכוננו בעצמם למה צריך בועה?

MBK
MBK
03/07/2020 10:30:58
Reply to  thejanitor

במשחקים של 3 על 3????
המטרה לאפשר לקבוצות לשחק בינן לבין עצמן

thejanitor
thejanitor
03/07/2020 11:51:27
Reply to  MBK

למה 3 על 3 ? לאלפי אנשים מותר להתקהל להפגנה אבל 20 איש לא יכולים לשחק כדורסל ?

אשך טמיר המקורי
03/07/2020 9:20:06
Reply to  thejanitor

יפ

MBK
MBK
03/07/2020 9:19:11

הליגה חייבת שהעניין של הבועה יצליח.
אם חלילה העונה לא תגיע לסיומה זה יהיה נזק בלתי הפיך לליגה.
לא רק שהעונה הזאת התרסקה הנזקים על העונה הבאה יהיו חריפים יותר.
אני חושב שהלו״ז של הלייקרס ״קשה״ משיקולי רייטינג נטו.
זה לא יפגע בה לפני הפלייאוף אבל משחקים מסקרנים תמיד יוסיפו כמה אחוזים לנתוני צפייה.
יש נקודה שלא אהבתי בלו״ז והיא שיהיו משחקי בק-טו-בק, בהתחשב בזה שהקבוצות לא שיחקו 4 חודשים וחלקם יצאו משגרת אימון זה עלול להיות מאוד מסוכן.
לא היא קורה כלום אם היו מרווחים בעוד יומיים ונמנעים מבק טו בק.
הסוס השחור של הבועה יהיו היוסטון רוקטס. יש להם הזדמנות פז להיות אלופים בתנאים שנוצרו.

A Ljos: Resurrection
03/07/2020 12:44:36
Reply to  MBK

לא רק הליגה חייבת – גם שאר הליגות מסתכלות בעיניים בוחנות: https://sports.yahoo.com/if-the-nba-cant-finish-season-safely-no-us-league-can-162318903.html
מה שאומר שסף הלחץ לסיים עונה הוא גבוה במיוחד. מה שבתורו אומר שהלחץ על מושל פלורידה להמשיך בדרכו הנוכחית בלי שינוי שעלול להפחיד את ה-NBA או להתריע את הצופים הוא גם גבוה מאוד (בניגוד למדינות אחרות שהכחישו עד עכשיו והצרות רק המשיכו להיערם עד שהן נאלצו לחזור בהן, טקסס ואריזונה, דסנטיס מתעקש להמשיך לעצום עיניים ולהזיז את עמודי השער אל מחוץ לתחומי המגרש). כלומר, רוב הסיכויים הם שהוא היה ממשיך בדרך הזו שלו, אבל עם גופי לחץ כאלה חזקים, ובחלקם חסרי מצפון לחלוטין (ה-WWE למשל ידוע כמי שהמיר כבר מזמן את שאריות המצפון תמורת סטרואידים ובור עמוק בסנטר עבור וינס מקמהון), יהיה הרבה יותר קשה להזיז אותו לעבר פעולה חיובית.
אני מניח שאם חלילה נגיע למצב (הבלתי סביר) כמו באינפלואנזה שרגע לפני משחק הגמר של ה-NHL ב-1919 עשרה מהשחקנים של אחת הקבוצות היו חולים מכדי לשחק (חלקם בילו כמה שבועות בבית חולים. ג'ו הול נפטר באותו שבוע. ג'ורג' קנדי הוחלש מאוד ונפטר כעבור שנתיים), אז הם בוודאי יפסיקו את הליגה.
אבל המצב היום שונה מאז. אז הרפואה הייתה ממש קצת מעל רמת "עלוקות יוציאו את השטן ממך", רק דור אחד לפני הגמר הזה התפרצות מחלות המונית הייתה נפוצה, וספורט תחרותי היה עדיין חדש (הבעלים של אחת מקבוצות הגמר היה זה שהמציא את המספרים על החולצות) בעידן שבו מנהל מפעל לבשר היה תופס כמה עובדים, שם עליהם מדים ואומר להם שעכשיו הם קבוצה מקצוענית ואנשים אמרו "בסדר, ניתן לזה הזדמנות".
היום, כשהספורט הוא עסק של מיליארדים וצעצוע של מיליארדרים שמשפיע על כלכלות מקומיות באופן ממשי, עם היסטוריה שנתית ענפה שבו אי הכתרה של זוכה הוא סוג של התעללות בקהילה ענקית של צופים ושחקנים, קשה לזכור שבסופו של דבר מדובר במשחק. לא משהו כל כך חשוב ששווה לסכן שחקנים, מאמנים, אנשי פלורידה (לא משנה כמה פעמים בעצמם הם מכניסים תנינים קפואים לאוטו שלהם ומתחילים לנסוע, שוכחים שבחימום דברים מפשירים), ולהרחיק אנשי רפואה מבתי חולים ואנשים שזקוקים להם יותר רק כדי שיוכלו לבדוק את הנשימות של מיליונר שלא רצה להפסיד חלקיק מההון המובטח לו. אנחנו הרי לא רוצים עוד ג'ו הול וג'ורג' קנדי, נכון? אם שערה בודדת מהזקן של פופוביץ' נפגמת בגלל הטורניר הזה, זה שווה את זה?

רן הנרגן
רן הנרגן
03/07/2020 9:43:32

בואו נדבר רגע על העונה הבא. אני לא צופה שיהיה שיור דרמטי בחזית הקורונה. מדינות שלא ישמרו על ריחוק חברתי במשמעות הרחבה יחשפו לגלי הדבקה כפי שקורה בדרום ארה"ב היום. כפועל יוצא:
.
אני לא רואה קהל ביציעים. במקרה הטוב 10 אחוז קיבולת.
.
ליגות אזוריות בסיגנון בועה לייט.
.
הרבה פחות משחקים עקב קשיים לוגיסטיים
.
ירידה משמעותית בהכנסות הליגה וקיצוץ דרסטי בשכר השחקנים – 50 אחוז

Avri
Avri
03/07/2020 12:10:07

לא רק בליגה, גם בהרבה מקומות אחרים (השכלה גבוהה למשל) מתכוננים לשנה קשה ומוזרה שאף אחד לא ממש יודע איך היא תצא. זו המציאות החדשה של חיינו.

ohadxd
ohadxd
03/07/2020 9:59:19

אני בעד שהליגה בשיקגו יהיה על בחירת הדראפט (לא על כל הבחירות הראשונות אפילו רק על הראשונה והשנייה.
ככה לא יהיה יותר טאנקינג בליגה

ברוך רובין
ברוך רובין
03/07/2020 11:18:24
Reply to  ohadxd

זה לא ייצור מצב שלא יהיה טאנקינג אתה פשוט תתן בוסט להיות בינוני ולהחמיץ את הפלייאוף, קבוצות ילחמו להיות מקום 9-10 מאשר להיכנס לפלייאוף ותיצור מצב שהקבוצות החלשות באמת לא תוכלנה להתחזק , עדיף בחירה ראשונה מאשר להיות שנתיים שלוש בשר תותחים לקבוצות כמו מילווקי ולייקרס, בכללי הליגה הלכה לכיוון נכון שנה שעברה במלחמה נגד הטנקינג בכך שאיזנה את האחוזים לזכות בבחירות הראשונות של ולא נתנה לגיטימציה כל כך גדולה להיות מקום אחרון

Avri
Avri
03/07/2020 12:12:29
Reply to  ohadxd

רעיון מעניין, אבל אתה רואה למשל את זאק לווין נלחם לנצח משחקים בשביל שינחיתו לו על הראש את אנתוני אדוארדס? יש מצב שהאינטרס של הקבוצות והשחקנים במקרה הזה הוא לא לגמרי דומה.

ברוך רובין
ברוך רובין
03/07/2020 13:19:35
Reply to  Avri

ברור שאינטרס של השחקנים לנצח הם ספורטאים, שחקן ברמות האלה וצריך לזכור בNBA זה חוזים מובטחים שמרוויח עשרות מילונים בשנה לא ימכור משחק, בטח שהסיכון הרבה יותר גדול מהרווח. ושחקני הספסל ילחמו בכל מצב וינסו להוכיח את עצמם כיוון שיש לא מעט שחקנים בגי ליג שרק מחכים לתפוס את מקומם.

Avri
Avri
03/07/2020 14:32:45

זה לא אתה זה שטען פה שמה שמעניין שחקנים זה רק החוזה הבא?

Avri
Avri
03/07/2020 14:34:29

חוץ מיזה, אף אחד, באף מקצוע, לא אוהב שמנחיתים לו סופר-סטאר על העמדה. בין אם אתה איש מכירות, חוקר, עורך דין או שחקן כדורסל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

בדיוק. כל אחד רוצה להיות עם חוזה כמה שיותר גדול ולהיות הכוכב. נצחונות פחות מעניין. נראה לכם שבשביל נצחונות כוכבים ירצו שיגיעו כוכבים אחרים שיקחו להם את המקום?
חושבים שאינגראהם שמח שציון הגיע?

ברוך רובין
ברוך רובין
03/07/2020 16:14:54
Reply to  Avri

מה זה משנה אם יש לשחקן חוזה מקס יגיע לו שחקי על הראש זה יפריע לו, זה מפריע לוויגנס לקבל 150 מליון? ברור שאת השחקן מעודד החוזה הבא ומה החוזה הבא של לווין יהיה אם יגיע סופרסטאר שיעלה את הרמה של שניהם, ואז יגידו שהוא חלק חשוב שלא יהיו מוכנים לוותר עליו, הוא אם הוא ימשיך להביא סטטיסטיקות ריקות?

Avri
Avri
03/07/2020 16:18:20

במילים פשוטות, זאק לוין לא רוצה לרדת מהספסל. גם לא אף אחד אחר

בלי קשר, יש כאן אי-הסכמה נדירה בין ברוך ושמעון. אני כל כך גאה בעצמי כרגע 🙂

סוסמעץ
סוסמעץ
03/07/2020 10:15:25

תודה רבה דוק
==
שמנות זה טוב, אפילו טוב מאוד
==
אבל לא מפלצות

ארז
03/07/2020 11:01:04

תשמע דוק, אני מאוד אוהב נשים יפות וסקסיות, פשוט עברו הימים שבשביל לראות קצת ציצים הייתי צריך לקוות שיעשו כתבה על מגזין בגדי הים של SI או עוד גליון The Body. היום, בטלפונים והמסכים שאתה מדבר עליהם אפשר לראות נשים מכל הסוגים בכל הבגדים (וגם בלי) אז שאני רוצה הפסקה מלבהות בתמונות של בחורות, אני בא לפה 🙂

Alex Rabino
03/07/2020 11:02:02

להבדיל אלף אלפי הבדלות, אם למדנו משהו מחידוש ליגת הכדורסל בישראל, אתה יודע איזה קבוצה יצאה לפגרת הקורונה אבל אתה לא יודע איזה קבוצה תחזור. כך שכול הספקולציות לא שוות הרבה.

רועי ויינברג
03/07/2020 11:06:34

תודה על המעורב מנחם. לא הכי סגור למה בחרת להכניס את התמונה הזאת, אבל זה סתם להבריח גולשים מדף הבית שלנו. חבל

דוקטור רזי הופמן
03/07/2020 11:11:59

רועי גם אתה נדבקת?
תהיה בריא ותפתח קצת חוש הומור שמח (בדגש על שמייייח ולבבי).

דה שוט
03/07/2020 12:48:05

+ 1

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

קרע אותי מצחוק התמונות. מנחם מה עם התמונה של העז מחרבנת שהבאת פעם?

דה שוט
03/07/2020 15:53:47

חחח… כן זה היה אפילו יותר נורא מהיום

Berch
03/07/2020 12:14:14

יאלללללה שיתחיל כבר
הבנט דה ג'ויש פיפול סאפרד אינאף???
מעורב משובח
ובקצרה על סקס – יש יחס הפוך בד"כ בין כמה שאתה נראה טוב לאיך שאתה במיטה.
תשאל אנשים ונשים עם מי היה להם הסקס הכי טוב בחיים וב 100% מהמקרים זה עם מישהו מכוער או ממוצע
יש יוצאי דופן אבל הם נדירים מאוד… יוניקורנס. אולי פורזינגיס קיבל את השם שלו ככה
🙂

אשך טמיר המקורי
03/07/2020 12:33:11
Reply to  Berch

מכוערים מתאמצים יותר

Berch
03/07/2020 13:19:42

צודק ב ד י ו ק
🙂

עידו גילרי
03/07/2020 13:51:14

אז כנראה אני צריך להתאמץ הרבה יותר…

אשך טמיר המקורי
03/07/2020 16:35:42

אני התאמצתי כ"כ שפקע לי וריד

jefffoster10
03/07/2020 17:30:53

אשך יקר, השאלה היא איפה פקע הוריד…וגם מתי
מקווה שלא רגע לפני שיגור כדור אחרון ללא תפילה

Avri
Avri
03/07/2020 14:29:16
Reply to  Berch

ברץ' עכשיו אתה מספר לי על זה! אם הייתי יודע את זה בימי רווקותי שורות ההתחלה שלי היו כנראה הרבה יותר אפקטיביות.

A Ljos: Resurrection
03/07/2020 14:32:59
Reply to  Avri

"היי, לא יודע אם שמת לב, אבל… אני די מכוער. כן. (עושה תנועה מוזרה עם הלשון)"?

Avri
Avri
03/07/2020 16:19:22

בדיוק! חיי המין שלי היו נראים הרבה יותר טוב באותן שנים, אם רק הייתי יודע!

אשך טמיר המקורי
03/07/2020 16:36:03

גדול

Berch
03/07/2020 17:21:54
Reply to  Berch

קרעתם אותי מצחוק…..
🙂

האווי לאסוף
האווי לאסוף
03/07/2020 12:38:39

תודה על המעורב, סופש נעים לכולם

דה שוט
03/07/2020 12:57:27

אתמול סרחיו ראמוס בפנדל מלחיץ, נתן הטעיה קטנה, זרק את השוער טיפה לימין לפני הניתור – והביא את ה-1:0 נגד קבוצה קשוחה וכסחנית (חטאפה). היו שם כניסות לרגליים משני הצדדים שלאדם מן השורה יכולות לגרום לשברים או אפילו יותר. הכדורגלנים באירופה הפכו למפלצות אירוביות קשוחות, מכניסים רגליים וראש לכל כדור, מוכנים להיפצע בגליץ' התאבדות במשחק ללא קהל.
אין שם באבל ואין בכלל דיבורים על קורונה – כולם משחקים, כולם טסים או נוסעים, וכשיש גול – כולם מתחבקים.
האמריקאים חייבים לעשות הוליווד מכל דבר – זאת הדרך שלהם – בגלל זה הם הכי גדולים בספורט ובכלל. אירופה זאת היבשת הישנה, יאניס וסבוניס יודעים על מה הם מדברים. אירופה צנועה.
.
מכבי הפסידו אתמול לרשל"צ. בעולם ללא קורונה זה לא היה קורה, רק מראה על חוסר הידיעה לגבי קבוצות שחוזרות מפגרה כל כך ארוכה.
דקה לסיום דורסי "בעט" דרדלה בקרסול של מונרו – מונרו התחיל להתבכיין ויצא צולע מהמשחק. ניצחו בלעדיו. באותו זמן לא הרחק משם, במשחק של ריאל נגד חטאפה אנשים "קראקינג סקולס". נהיו בכיינים שם באנ בי איי – זה עושה עוול לכל אלה שלא מתבכיינים – ווסטברוק, הארדן, ושכמותם. יש הרבה כאלה בליגה, צריך לחזק אותם ולא להקשיב – ולצטט מכאן עד מחר – את כל הבכיינים (ואן פליט).

Avri
Avri
03/07/2020 13:19:35
Reply to  דה שוט

כתבת יפה (כמו תמיד), אבל ברור שבין השורות אתה ממשיך במנטרת 'הקורונה הזאת זה הכל שטויות ומה צריך את כל הטרראם מסביב'. בוא נסגור שאותך ואת השרת גם אנתוני פאוצי עצמו לא ישכנע אחרת.

"אין שם באבל ואין בכלל דיבורים על קורונה…". רק שכחת שהיה שם סגר ארוך ודרסטי בהרבה מאשר בישראל (לילדים לדוגמא אסור היה לצאת מהבית). גם ממש לא נכון שלא מתעסקים שם בקורונה.

'אירופה צנועה'. נו באמת, חיית שם פעם? זה נכון אולי בהשוואה לארצות הברית וגם בזה אני לא בטוח.

'מכבי הפסידו אתמול לרשל"צ. בעולם ללא קורונה זה לא היה קורה, …' נו באמת #2, הפסדים כאלו קורים למכבי כל שנה.

"נהיו בכיינים שם באנ בי איי –" כאן אני די מסכים איתך, אבל זה לא חדש, וכמו שאמרת בעצמך את הספרדים בלה-ליגה אף אחד לא הציע לסגור בבאבל לכמה חודשים.

דה שוט
03/07/2020 13:41:34
Reply to  Avri

הפעם לא התייחסתי יותר מדי לקורונה, שכל אחד יחליט בעצמו. נומינלית – מאז תחילת "הגל השני" מספר המונשמים הרישמי ירד מ-37 מונשמים בתאריך 23.5 ל-28 מונשמים בתאריך 20.6
.
הסגרים באירופה הוסרו לפני ישראל, הגרמנים חזרו לשחק לפני חודשיים כמעט. בתי קפה ומסעדות נפתחו שם לפנינו (כולל איטליה וספרד).
.
לגבי צניעותה של אירופה, זה דבר גדול – אי אפשר להיכנס לזה עכשיו. כתבתי על זה בנגיעה בפוסט ישן על יאניס. על קצה (הקצה) של המזלג: סוגרים חנויות בצהריים ובשעה שש, מכוניות עם הילוכים, פחות ילדים במשפחה, תחבורה ציבורית מפותחת, נטייה לסוציאל-דמוקרטיה על פני ליבלרליזם, אוכל בליטרים ולא בגאלונים (כאן אנחנו שונים מארה"ב), פחות רשתות ענק – יותר חנויות קטנות, אספרסו ולא מוקה-צ'ינו, בואינג ולא אף-16… היבשת הישנה נחה על זרי הדפנה וההיסטוריה – היא לא צריכה להוכיח שום דבר לאף אחד.
.
אתה צודק לגבי מכבי של שנים קודמות, אבל מכבי של השנה הייתה מפלצת; לפני הקורונה זה היה נגמר ב-700 הפרש.
.
גם כאן אתה צודק – אבל ה-באבל הוא תוצר של הפאניקה ההוליוודית ששודרה בארה"ב בכלל, ומכיוונם של כל מיני גורמים בליגה בפרט (שחקנים, מאמנים, תקשורת). לפעמים הדבר הכי נכון והכי אצילי לעשות הוא "לסתום ולשחק". תראה איך רונאלדו ומסי חזרו למקצוע שנתן להם את כל העולם ונתן לנו אותם – כמו ילדים קטנים שמתים כבר לצאת מהבית לשחק אחרי שלושה ימים של גשם.

דוקטור רזי הופמן
03/07/2020 14:02:41
Reply to  דה שוט

+ מליון על ענייני הילדים….

Avri
Avri
03/07/2020 14:27:21
Reply to  דה שוט

הסגרים באירופה הוסרו בהדרגה, וכל מדינה הלכה בקצב אחר. הסגר בספרד הוסר בהדרגה אבל רובו הוסר רק בחודש האחרון – הרבה אחרי ישראל, ובבריטניה רק החל ממחר רוב הכלכלה תפתח מחדש (בתי קפה ומסעדות טרם נפתחו).

עשית סלט מאירופה – סוגי חברה/משטר, זמני פתיחת/סגירת חנויות, העדפות רכבים/קפה/קניות, כל זה משתנה מאוד ממדינה למדינה וכלום מזה לא מעיד על צניעות. יש המון בעיות גם באירופה – אני חי אותן יומיום.

אני לא עוקב אחרי מכבי – אני אקח את המילה שלך כאן.

על הנקודה האחרונה אנחנו מסכימים לגמרי.

דה שוט
03/07/2020 14:46:55
Reply to  Avri

איפה אתה גר אברי?

ברוך רובין
ברוך רובין
03/07/2020 14:34:20
Reply to  Avri

דה שוט אני לגמרי איתך פה הגזימו לגמרי מהקורונה, היום קמתי בבוקר וקיבלתי את ההודעה הזאת למכשיר הטלפון, אני עם הכרטיס סים שהבת שלי הביאה לי
שלום
לפי חקירה אפידמיולוגית היית בתאריך 24/06/2020 בין 13:00 ל 14:00

ליד חולה קורונה. חובה עליך להכנס מיד לבידוד עד 08/07/2020

ולדווח על מקום הבידוד באתר משרד הבריאות go.gov.il/corona

אם יש לך חום או שיעול נא לפנות לקופת חולים

לאימות חייג 086822334

לבירור/השגה יש לפנות לאתר/למוקד 5400*

للرسالة باللغة العربية اضغط على Go.gov.il/s1ar

משרד הבריאות
שתבין אני באוקטובר חוגג 82 ואני מרגיש בריא לחלוטין. יש פה הפחדה וסימום של התקשורת והפוליטיקאים

A Ljos: Resurrection
03/07/2020 14:38:45

ג'יזש קביזס, בבקשה ממך – תעשה את הדבר הנכון.

A Ljos: Resurrection
03/07/2020 14:49:45

ג'יזש קביזס, שני המאמינים הכי גדולים פה בתוצאות דוקטרינות הלם מנסים להעמיד פנים שהם מזהירים מפניה.
העיקר שבידוד, תודה.

thejanitor
thejanitor
03/07/2020 15:22:46

לגוס, דווקא עצם העובדה שאני מוצא את עצמי מסכים עם ברוך ודה שוט שהייתי מקטלג כל אחד מאיתנו בצורה שונה לחלוטין אומרת המון. מנהיג איכותי משתמש בכלים של תקווה ואחווה, מנהיגים מהסוג הגרוע ביותר משתמשים באסטרטגיות הפחדה. וכשכולם פוחדים הכי קל לשלוט בהם. העולם נכנס לטירוף ובעוד שחלק מהמנהיגים מתנהגים בצורה אחראית ושקולה נגיד מרקל לדוגמא, יש לך מנהיגים שממנפים את המצב לכיאוס ופחד כי ככה הם פורחים ולא מפריעים להם להמשיך להשחית. זה עובד, תראה את גיא לדוגמא, הוא כל כך עסוק בבידוד והסולידריות החברתית שלא אכפת לו מה קורה בפוליטיקה (גיא תקן אותי אם אני טועה אבל זה פרפרזה לדבריך מדיון קודם). לפני הקורונה העולם התקדם לתקנות פרטיות חדשות, gdpr לצורך העניין זה המצאה של השנים האחרונות. אחרי הקורונה השבכ עוקב אחרי ברוך, וגיא מעודד את זה, לבריאות הציבור כמובן, ככה הוא משוכנע..

A Ljos: Resurrection
03/07/2020 15:32:17

אז אתה לחלוטין מפספס כל מה שאמרו לך פה (ואמרו המון) ושופך את התינוק (ומוסיף עוד בעיטות כדי לוודא הצלחה) עם המים.

thejanitor
thejanitor
03/07/2020 15:38:28

אתה צודק, לא פיספסתי, התעלמתי רק כדי להדגיש את הנקודה שלי.

דה שוט
03/07/2020 15:47:13

שרתינו – אני משחרר – הייתי אומר שזה קרב אבוד אבל נראה שההמונים איתנו, אז אולי עוד ננצח. בהקשר שלנו כאן – מה הכי מצחיק/עצוב? (כל אחד ימחק את המיותר) ראש עיריית נשר הודיע שלא יכבד את הוראות הממשלה, הפקחים שלו לא יאכפו אותן, והעסקים בעיר – לרבות אולם אירועים גדול – לא ייסגרו. מעניין מה יש לגיא להגיד על זה?
.
ברוך – תהיה בריא, שמור על עצמך, בגילך זה כן מסוכן.

shadow
shadow
03/07/2020 17:34:06

זה לא קרב אבוד כי התגובות שלך הן לא כדי לשנות את המגיבים המשוכנעים בהיסטריה שלהם אלא בשביל הקורא הדומם, ומאלה יש הרבה יותר. אתה כמובן לא חייב לבזבז את זמן שלך אם זה מה שאתה מרגיש אבל תהיה בטוח שהתגובות האלה מאוד אפקטיביות וחשובות והן הרבה יותר יעילות ממה שאתה חושב, במיוחד כשיש להן קונטרה.
אני מגיב פחות בגלל חוסר זמן ולא חוסר עניין.

דה שוט
03/07/2020 20:53:30

צודק, מאמין שהרוב הדומם ימשיך להצביע ברגליים.

ברוך רובין
ברוך רובין
03/07/2020 14:43:54

אני כמובן בבידוד כבר כמה ימים, אבל היכולת להגביל לאנשים את התנועה , לעקוב אחרי כל אדם , לסגור עסקים כאוות נפשם של הפולטיקאים , תוך כדי הפחדה זולה של הציבור מזכיר הרבה יותר משטרים קומוניסטיים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברוך מקווה שאין לך כלום באמת. תמשיך להרגיש טוב. היו פרסומים פעם שהרבה אנשים קיבלו הודעות כאלו מוטעות. אז נתקעת בתא עד ה8 לחודש? שאתה חוזר לניו יורק זה עוד 14 ימי בידוד אתה צריך?

ברוך רובין
ברוך רובין
03/07/2020 15:42:55

האמת חשבתי לטוס להונלולו הוא לווגאס שוב לתקופה אין חובת בידוד זה רק בחלק מהמדינות

דוקטור רזי הופמן
03/07/2020 17:04:47

ברוך, גם אני מצטרף לברכות ולבקשות שתשמור על עצמך בבידוד. מקווה מאד שלא תצא חיובי.
סתם המלצה שתזמין דרך שליחים מה שאתה צריך בזמן הבידוד. פנק את עצמך באיזה בקבוק או עשרה של סינגל מאלט מובחר. איזה בקבוק ב 2, 3 אלפיות. שוקולדים באיכות ועוגות של שמו….

ברוך רובין
ברוך רובין
03/07/2020 18:39:35

דוק אחת ההנאות הגדולות של החיים זה שתייה הבעיה שהכרס שוב יוצאת

דה שוט
03/07/2020 14:44:11

אתה מבין כמה זה פשיסטי? בעיקרון רוצים להעביר חוק שיאפשר לזרועות הביטחון לשלוח אותנו לבידוד כפוי, להכנס לנו לבתים ללא צו, להחליט שהבית שלנו מסוכן ושצריך לפנות אותו – ואנחנו נהיה חסרי אונים לחלוטין. הכל בחסות מגיפה שלא מגיפה (חיריק מתחת לגימל).
.
האיסלנדי צודק! תעשה את הדבר הנכון – תחליף סים…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

😂😂

דה שוט
03/07/2020 14:45:39

תאר לך שווילבקין יקבל כזה אסמס (רק באנגלית) יומיים לפני גמר הפיינל פור

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

רק בריאות ברוך.
.
להבנתי צריך להיות בבידוד שבועיים מיום החשיפה לחולה, כלומר שאם נחשפת ב-24 ליוני, אתה אמור לצאת מהבידוד ביום שני הקרוב, ה-6 ביולי. עניין של שלושה ימים נוספים ותו לא. קטן עליך.

רן הנרגן
רן הנרגן
03/07/2020 18:10:53

ברוך, אתה יכול לנסות להסתכל בהיסטוריה של גוגל מפס במכשיר שלך כדי לראות היכן היתה באותה שעה.

ברוך רובין
ברוך רובין
03/07/2020 18:38:51

איך אפשר לבדוק את זה ? אני לא חושב שהGPS מופעל באייפון 24/7

דוקטור רזי הופמן
03/07/2020 13:58:41
Reply to  דה שוט

וואלה, אתה מצטט אותי מדיומא ועוד פוסטים ולא נותן קרדיט?
🙂

דה שוט
03/07/2020 14:12:27

הופמן אח יקר – בתור אוהד באיירן, ריאל ומכבי – אני תמיד בצד שלך ומשתדל לקרוא את כל מה שאתה כותב. כאן באמת אין לי מושג במה מדובר. לא יצא לי להכנס ל-דיומא באחרונה. כאחד שסבל כאן הרבה מגניבת קרדיטים – אני מקפיד תמיד לתת קרדיט במקרה של ציטוט. המילה היחידה שמותרת כאן לשימוש מבחינתי ללא מראה מקום – היא כנראה המילה שאליה התכוונו במשפט הראשון בבשורה על פי יוחנן :
In the beginning was the word
.
ניגוב…

דוקטור רזי הופמן
03/07/2020 17:12:58
Reply to  דה שוט

חחחחחחחחחחחחחחח

דוקטור רזי הופמן
03/07/2020 17:45:41
Reply to  דה שוט

עוד דבר, כנס לדיומא של היום, שמתי שם סרטון של לירוי סנה, טרי מהתנור במעמד החתימה והבדיקות ומסיבת העיתונאים בבאיירן. תוספת מבורכת למערך ההתקפי שלנו בשנים הקרובות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כן רכישה מעולה שלכם

דן רוזנבלום
03/07/2020 15:17:36

אוי גוועלד!
מה זה התוכן הזה?
איך דברים כאלה מגיעים לאתר ספורט?
בונא, בטח צריך להיות בעל אתר כדי להגיד כל הזמן מה שבא לך ללא מפרע או מבדק מאף אחד…

Wahhhhooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!
Yo Mamma so Fat her Blood Type is Banana Cheesecake
Yo Mamma so Fat she has her Own Zip Code
Yo Mamma so Fat you need to Install Double Doors
Yo Mamma so Fat she needs to Drive a Tractor

לא שמעתי שבארץ דבות זה IN עכשיו…אבל לא יפתיע אותי אם זה קטע של Chicks with Dicks וכל "נורמה" אחרת כיום 🙂

אני אוהב ונמשך כמעט לכל סוגי הנשים, אך לאסופר דאבות, חולות או נכות, גם בחורות עם מחלות מנטאליות ונפשיות, זה הגבול מבחינתי.
שמנה?
שמנמונת…לפעמים יותר כיף אפילו משלד או איזה גולשת פראית וצעירה…
העטיפה לא חשובה יותר מאשר האופן שאתה מנפיש אותה. תשאלו את קוואמי בראון.

דוקטור רזי הופמן
03/07/2020 17:14:52

🙂
לפרופסור יש חוש הומור יוצא מהכלל.

Avri
Avri
03/07/2020 18:02:44

לא הבנתי את הקישור לקוואמי בראון.

דן רוזנבלום
04/07/2020 6:46:54
Reply to  Avri

חחחחחח, כי היה לו את הבילד אבל לא ידע לעשות עם זה כלום.
כמו נגיד סופרמודל שלא יודעת איך לרכב על פוני.

רן הנרגן
רן הנרגן
03/07/2020 18:19:19

כל הגישה של שימוש במנגנוני בטחון למינם, עבור מטרות אזרחיות, שמה שמשותף לכולם זה הקושי לבדוק לאן בדיוק הולך הכסף, פסולה.
.
ברפואת מגיפות יש מתודות עבודה – חקירה אפידמיולוגית. כמרץ כשרק התחילה מגיפת קוביד-19 פורסמו מסלולים של נדבקים בפיגור של יומיים שלושה. במקום לרכז מאמץ ולהכשיר כח אדם ולשפר את המסלול הזה – פי שנעשה למשל בגרמניה, בישראל קפץ ראש הממשלה והעביר את המשימה, עם התקציבים, למנגנון בטחוני, חסר נסיון ומתודות עבודה בהתמודדות עם מגיפות ובעיקר ללא ביקורת.
.
נעבור קדימה 4 חודשים וברוך , אדם שעבר את גיל ה 80,מקבל הודעה מפחידה ,בסמס, ללא הסבר, ללא סיוע להתמודד….

ברוך רובין
ברוך רובין
03/07/2020 18:42:56

כשהייתי צעיר בשנות ה20 המדינה שמה עליי פס אז עכשיו? אני לא באמת מצפה מפולטיקאים שידאגו לציבור, למזלי יש לי את האמצעים הכלכליים לטפל בכל בעיה.

דוקטור רזי הופמן
03/07/2020 19:41:31
Reply to  מנחם לס

זו ההשפעה השלילית שלך פרופסור 🙂
מה אתה אומר, שאסע בראשון בבוקר לגלוש בבת גלים אהובתי?
וסתם קטע מטריף מהשבוע, אחרי הגלישה בשני בבוקר השארתי את הציוד על הדשא מתחת לגשר והלכתי לשובר בשביל לשטוף ממני את הזיפזיף שאתה מכיר מצוין מהחוף…. זה נדבק ונכנס בין האצבעות ואז מתפזר בכל הבית.
קיצר אני לא נוסע לחוף רק בשביל לגלוש אלא אוסף חומר חי לעבודה של השבוע. גרדתי גושי אצות מהשובר וכשהגעתי למעבדה שמתי מתחת למקרוסקופ. להפתעתי גיליתי אצה סופר נדירה וזו התצפית השניה בעולם באצה שהתגלתה רק פעם אחת במאה ה 19 בעיר קאן בצרפת.
זה דורש מאמרון קטן. אם אני בחיפה בראשון, אני הולך לגרד עוד קצת מהגושים שהיו על הסלעים. אולי יהיה מזל ואמצא עוד פרט.

ברוך רובין
ברוך רובין
03/07/2020 20:23:57

מדהים דוקטור

דוקטור רזי הופמן
03/07/2020 20:46:33

ההתרגשות הייתה באמת גדולה כשהבנתי מה יש לי ביד.
ואתה לא יודע מה הולך שם מתחת למים עם כל הסטינגרייז והחשמלנים וצבי ים. כמו להיות בקאריבים או באיזה אי טרופי.
אני מקבל סרטונים ואתה רואה המוני בטאים (כרישים שטוחים) על החול שבין הסלעים. מה שמגניב שכל מה שצריך זה יום עם ים שטוח בלי זרמים מסכה שנורקל ולדעת לשחות בגובה פני הים. הרייז לפעמים מתכסים בחול להסוואה. הכי נצוץ כרגע זה מה שנקרא גיטרן מובהק. אואים אותו כל יום ובמספרים רבים. הבהמאס זה פה….

shadow
shadow
03/07/2020 20:13:03

מנחם תודה על מעורב למרות שלדעתי אלא מילים לריק כי סיכוי גבוה שהבועה הזו תתפוצץ לכולם בפרצוף, מקווה שלא.
החלק שהכי אהבתי הוא שקראת לדר. הפחדה דר. פוסי (צ"ל פאוצ'י) אולי זו אירוניה ואולי זה בהשראת התמונות שהכנסת פה ביומיים האחרונים.

asaf
03/07/2020 21:11:13

תודה מנחם. מכל ענייני הבועה ואימונים לקראת חזרה כנראה שזה של סטיבן אדאמס הכי הצחיק אותי https://nypost.com/2020/07/03/thunders-steven-adams-boxed-out-cows-to-prepare-for-nba-return/?utm_campaign=SocialFlow&utm_medium=SocialFlow&utm_source=NYPTwitter

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

העליתי 2 סרטונים של הקוריוז הקטן. מנחם אני עושה לו פרומושן באתר שלך 😂😂.
מחר אעלה עוד כולל הניגובים צריך לעשות חיפוש ארוך בפלאפון…
https://youtu.be/DyVwjpun2P4
https://youtu.be/2U41itVb4DM

עידו גילרי
03/07/2020 21:30:15

wtf אתה מגדל אותו להיות אוהד ניקס?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

😂😂😂 חס ושלום נו אתה לא זוכר מה קרה ולמה בארט?
הוריי שהיו בניו יורק נתבקשו להביא לו חולצה של טריי יאנג באו לחנות nba אמרו להם אין יאנג? אבא שלי זכר מישהו בשם הארדן שאמרתי לו אופציה 2 אין הארדן במידה שלו. אבא לא חשב להתקשר המוכרת אמרה לו אביא לך מישהו טוב….וככה הגיע הבארט…נראה לי הוא הראשון בעולם שקנה חולצה של בארט 😂😂😂.
אבל הוא אוהב את החולצה מאד.
טריי הוא יקבל ביומהולדת 5 עוד חודשיים במשלוח מיוחד..

עידו גילרי
03/07/2020 21:44:04

סליחה שאני לא זוכר את כל הביוגרפיה.
נרגעתי…

עידו גילרי
03/07/2020 21:44:58

אגב טריי יהיה כבר בקלאץ'…

ברוך רובין
ברוך רובין
03/07/2020 22:40:00

מזל שהיא לא הביאה לו חולצה של לונזו

אור
אור
03/07/2020 22:45:43

🙂 מבצע חיסול עודפים

דה שוט
04/07/2020 1:17:15

מכדרר מעולה, במיוחד בשתי ידיים
Kid got the Handel

אשך טמיר המקורי
04/07/2020 5:57:41

בונ'א זה סטף קרי קטן

עידו גילרי
03/07/2020 22:46:15

Due to a positive test for Covid-19, the Miami Heat will be closing their facility for anything but testing, and will not practice until they get to Orlando.

אור
אור
03/07/2020 22:49:46

עידו, לא קשור אבל אולי אתה יודע לגבי משהו ששאלתי לפני יומיים בדיומא
.
פאקו / עידו, מתחיל השבוע "טור דה פראנס וירטואלי", מה זה אומר? אופניים עם motion capture? ואיך מדמים להם בדיוק את העלייה? בכל מה שקשור לתחרות עצמה לא נשמע כ"כ מעניין האמת

עידו גילרי
03/07/2020 22:51:11
Reply to  אור

הטריינר יכול לתפוס שיפוע. כל התקופה של הקורונה היו תחרויות בזוויפט.

עידו גילרי
03/07/2020 22:53:19
Reply to  אור

הדיומא נכבש על ידי אהרון…

אור
אור
03/07/2020 22:55:52

עוד חודש חודש וחצי נכבוש בחזרה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
04/07/2020 0:45:10

דרך אגב התמונה הראשית,פתחה לי את התאבון,
אבל לא ברור למה.
בהחלט שיפור על תמונות של טראמפ "התולעת" נתניהו "המלך עירום" והפלולה "בעל הבולבוס"