מעורב הופס ליום חמישי: ללייקרס לא איכפת להרוס חיי ילד בן 6 – דייויד האוארד – כדי לזכות באליפות / מנחם לס

1.אם אתם מעדיפים תמונת שער של טראמפ רק תבקשו!

'לוח השנה' של SI ל-2020

רק לטעימה…(אני לא יכול להכניס עוד כי אחרי הכל אנחנו אתר הופס ולא אתר אנטומיה)

2. המאמן ווגל לעתונאים ולעולם הכדורסל: "הלייקרס לא יביאו ממלא מקום לדווייט האוארד!" – רק הלייקרס מסוגלים לטריק מלוכלך (ומסוכן!!!) כזה!

בשיחת וידיאו עם עתונאים, המאמן פרנק ווגל אמר לעתונאים:

"We've been in communication with Dwight the whole way with supportive phone calls and text messages,. "We don't know what the level of participation is going to be yet. He wants to play. We're hopeful that he's able to join us.. His spot is secured.

הווה אומר? הווה אומר שהלייקרס לא מביאים ממלא מקום לדווייט האוארד, למקרה שהוא ישנה את דעתו ויחליט לשחק.

למה הם לא הודיעו זאת לפני חודשיים כשדווייט האוארד אמר שהוא לא מגיע לאורלנדו בגלל הבעייה החברתית? אשתו של האוארד הרי הייתה עדיין בחיים. רק התקפת 'אפילפסי' כלל לא מצופה סיימה את חייה!!!

למה לא הודיעו אז שהם לא מביאים לו מחליף?

אז ככה: ווגל לא יכול לשחק אתנו משחקים. אני יודע שהוא גאון במרקטינג (שיווק היי טק ובמחשבים), אבל הוא , אחרי הכל, קאונטי בוי מאיזו חוות תירס באינדיאנה, ואנחנו ישראלים חכמים לפחות כמוהו, ואולי יותר, עם STREET SMART מאטלנטה ועד שדה בוקר. עלינו לא עובדים כמו על האמריקאים.

מה שלא יד'עתי זה שהוא – ופלינקה – הם שני ממזרים-רשעים חסרי-לב שהיום שמו לחץ בלתי יאומן על האוארד להצטרף אליהם לאורלנדו. אם לא עם הקבוצה, אז, נניח, עוד שבועיים!

מה שווגל ופלינקה עושים זה פשוט מאד: הם שמים פרשר לא יאומן על דווייט האוארד, וזה הדבר השפל ביותר שהם יכולים לעשות. זה רק מראה איזה אנשים חסרי לב ומצפון הם מנהלי הלייקרס: הם יודעים שחברתו לחיים של דווייט האוארד מליסה ניפטרה רק ב-27 למרץ מהתקפת אפילפסי פתאומית, והוא נשאר לבדו עם בנו בן ה-6 דייויד.

הוא, דווייט האוארד, מבולבל לחלוטין. כיצד יוכל לעזוב את בנו בן ה-6 שזה עתה איבד את אמו ל-3.5 חודשים עם בייבי-סיטר, בתקופה הקשה (והחשובה) ביותר בחייו?

כשאשתי רינה ז"ל ניפטרה, ונשארתי עם סיגל בת ה-6.5 ואפרת בת ה-3.5, הייתי עוזב אותן ל-3.5 חודשים עם בייבי סיטר??? בשום פנים ואופן. לא הייתי עושה זאת עבור מיליון דולאר. אתה משחק כאן עם נפש של אפרוחים בני 6, שההשפעה של מה שאתה עושה תשאיר אותותיה לכל ימי חייהן.

, כשסיגל (אפרת היתה צעירה מלהבין מה בדיוק קרה, אפילו שלא הסתרתי ממנה שאמא ניפטרה ועתה היא שומרת עלינו מהרקיע) היתה בוכה כל ערב כשאני משכיב אותה לישון, "אבא, אני רוצה את אמא…". הייתי בוכה יחד אתה.

אז להביא בייבי סיטר???

NEVER!

אבל אני מבטיח לכם כאן ועכשיו שללייקרס האלה דברים כאלה לא משחקים, והם השאירו חור גדול בקבוצה – בכוונה – שרק דווייט האוארד יכול למלא.

אם הוא לא יצטרף – כל הלייקר-נשיון, ובהסטוריה של ה-NBA לעולמים – הוא ייזכר כ-"הסנטר שנתן ללייקרס לטבוע".

הוא לא יעמוד ב-PRESSURE הזה. הוא יצטרף ללייקרס.

בנו בן ה-6 ללא אמא ואבא? ל-3 חודשים וחצי??? זהו המתכון מס' 1 לבעיות נפשיות לשארית חייו. רינה היתה פסיכולוגית ילדים. היה לה PH.D ב-CHILD PSYCHOLOGY. היא ביקשה ממני להבטיח לה שאמהר ואמצא אשה טובה שתאהב את הבנות, ותאמץ אותן כאמא. רק אח"כ אמרה לי "ושאתה תוכל להתאהב בה".

למזלי הגדול בעולם חצי שנה אחרי פטירתה פגשתי בגייל. אהבה במבט ראשון, והיא נמשכת עד היום. כך קרה בינה לבין הבנות: היא הפכה לאם נפלאה, ובגללה הן גדלו בריאות בנפשן.

הלוואי והייתי מצליח לדבר עם דווייט האוארד ולומר לו אותו דבר: בזמן הזה הדבר החשוב ביותר עבורו בעולם הוא בריאות הנפש של בנו, ושהכדורסל יילך קיביני-מאט.

אני מאמין שהאוארד לא יעמוד בפרשר ויצטרף אליהם. בנו דייויד? אני מקווה רק שיגדל להיות ילד נורמלי. הסיכויים הם לרעתו.

לא תקראו זאת בכל מקום אחר כי לאף אחד לא יהיו ביצים לקרוא לילד בשמו.

3. אתם רוצים לדעת כיצד ציון ויליאמסון יוביל את הפליקנס לפלייאוף? אז הנה:

4. כל הסיפור מאחורי 'הצמיד'

כדי למנוע את הפצת הקורונה 19 בין השחקנים, ולנפנף ברגע שישנה בעייה פוטנציאלית, חברת הטכנו-על OURA פיתחה את הצמיד עבור ה-NBA שכל שחקן או מלווה שאושר בין 35 המותרים לכל קבוצה יהיה חייב לחבוש משך כל התקופה בבעבועה כדי לעזור במניעת התפשטות הנגיף במקרה שמישהו עבר את הבדיקה הראשונית כשלישי אבל הוא חיובי. SHIT HAPPENS, כפי שלימד אותנו המורה שלי קווינט בכיתה ב'.

למרות שקבוצתו של מנכ"ל OURA שהוא RAI ולא אחר – מינסוטה טימברוולבס – לא תהיה שם, אחד ממתכנתי 'הצמיד' יהיה שם בבעבועה ויעקוב אחרי כל מה שהולך מבחינת הקורונה (ועוד) כאילו הוולבס בעצמה נמצאת שם ומשחקת. למרות ש'הצמיד' לא מוזכר במסמך בן 113 העמודים של ה-NBA, הוא יהיה חתיכת המתכת (טיטניום) שתפקח על בריאות השחקנים, אבל AURA הכניסה לצמיד עוד כמה יכולות שבואו נכנה אותם "בלשנות".

הצמיד בודק כל הזמן כמה וכמה תכונות גוף וממצאי גוף, ונותן "ILLNESS PROBABILITY SCORE" באופן רצוף, גם לשחקן וגם ל'מפקדת מידע הקורונה' של ה-NBA.

ה-NBA הזמינה 2,000 צמידים שתוכנתו במיוחד עבורה.

הצמיד אינו חדש לכמה שחקני NBA:

Nevertheless, the ring isn’t new to players around the league. In 2019, Cavaliers forward Kevin Love listed the seven-year-old company’s product among the 10 things he couldn’t live without. Former NBA greats Shaquille O’Neal and Manu Ginobili are investors in the company. This past February, the Lakers’ director of sports performance told the Los Angeles Timesthat some players wear the ring as a way to track their sleep patterns, one of the initial intention of the device’s designed. Rai adds that members of a handful of other teams use the ring regularly as well.

אבל ישנם דברים אחרים שהצמיד יכול לעשות: הוא מאתר אותך ויודע היכן אתה נמצא בכל עת שהבוס של הבוסים אדם סילבר רוצה לדעת היכן אתה.

קייל קוזמה מיד כימה את הצמיד "TRACKING DEVISE" (https://twitter.com/kylekuzma/status/1273713708359802880. אני מבטיח לכם שלא שמענו את הסוף בקשר לצמיד.

5. נשיא הגולדן סטייט ווריורס ריק וולטס נשאל מה מטרת הקבוצה הקיץ

הוא רק קרא בשמו של הצעיר הזה במדי הניקס.

6. "שחקני NBA נוספים נמצאו חיוביים, אך אף אחד לא היה זקוק בינתיים ל-HOSPITALIZATION"

הבוסטון גלוב ציטט 'מקור מוסמך' מה-NBA שאישר שהיו "כמה" שחקני NBA נוספים שנמצאו 'חיוביים' בנוסף ל-16. כמה מהם היו אסימפטומטיים, וכמה סובלים מהנגיף בצורה שלא מצריכה טיפול סגור בבית חולים, ונראה שכולם יהיו מוכנים להגיע לדיסניוורלד בזמן.

העתון מצטט את מה שכריס פול אמר בקשר לדיעות השחקנים בקשר ל-RESTART של הליגה:

“As players, you show me a league or anything like that where everybody has the same views,” Paul said. “We have 450 players, and it’s always hard to get on the same page. But one thing about it is that we’ve learned to communicate better with one another. None of us are perfect, but what we’re learning is that if we communicate with each other, for the guys that choose to go play, we’ll support those that choose not to go play, and vice versa. I think what’s been probably the most eye-opening thing through this entire experience is that everyone doesn’t have to agree, but we all are a big family, and the more that we can support each other and listen to each other, more than anything, I think the better we are as a community.”

7. דריימונד גרין מאמין שג'יימס ווייסמן הוא בדיוק מה שהוויורס צריכה

ה-2.17 מ' הזה מממפיס יהיה בחירה לא רעה כלל וכלל לווריורס, אפילו כבחירה ראשונה. למעשה דריימונד גרין העלה רעיון מצויין שאני בטוח שגם סטיב קאר קורא אותו בדיוק כמוני (https://247sports.com/Article/Draymond-Green-thinks-James-Wiseman-would-fit-with-Golden-State-Warriors-Memphis-Tigers–148737099/.

נכון, הוא רזה עכשיו. אבל בסן פרנציסקו שולחים אותו למסעדת 'הולי-נודלס' בהצטלבות שדרות פרנקלין ורח' לומברט, באזור RUSSIAN HILLS (שאכלתי בה פעם אחרונה עם גייל ב-1989 ואני עדיין מנסה להיפטר מהכרס ממסעדת האיטריות הטובה בעולם הזאת) והוא ממקסם את גופו בפחות מחודשיים.

למה הוא מתאים לווריורס? הוא סנטר גבוה, אתלטי, ומהיר. זה בדיוק מה שהרופא ציווה לווריורס. אין לו קליעה מאחורי הקשת, והוא גם 'בינוני ומטה' מחצי מרחק, אבל הווריורס הם הקבוצה האחרונה שצריכים עוד גופה קולעת, אם-כי סנטר המסוגר TO SPACE את ההגנה הוא תמיד יתרון.

אבל כמובן ששמענו את עדיפות הבוסים לבחור אחד המשחק שעה נסיעה ממני, באונ' ג'ורג'יה ששם משפחתו אדוורדס (https://larrybrownsports.com/basketball/golden-state-warriors-draft-anthony-edwards-no-1-pick/553780)

8. ת'אבו סופולושה הוא הפורש הראשון מיוסטון

הערה שלי: לפני 4-5 שנים זו יכולה היתה להיות אבידה חמורה. לא היום, עם עונה של 2.2 נק' ממוצע מאחוריו.

9. טראמפ: "אין לי בעייה עם אנשים שלובשים מסכות. אני אפילו ממליץ על כך, אבל לא מכריח. אני לא אשתמש במסכה. זה מסתיר את יופיי".

10. זאיר סמית' מהסיקסרס לא יהיה בבועה (ברך פגועה)

זאיר, בחירת דראפט מס' 16, לא תרם הרבה לסיקסרס בגין בעיית פציעות שהיו מנת חלקו – כמו שאומרים החברים שלי מקרית מלאכי – מאז שהגיע לליגה. היו תקוות רבות לחזרתו בריא, ופתאום עוד בעייה.

והבעייה היותר גדולה לפילי היא שהיא לא יכולה להחליפו בשחקן אחר.

11. חצי שעה אחרי שסופולושה הודיע שהוא OUT, יוסטון החתימה את לוק מבה מאוט

יוסטון לא ביזבזה יותר מכמה דקות לצלצל למנוט מבא מאוט אחרי שסופולושה הודיע להם שהוא OUT מדיסני. כעבור עוד כמה דקות פרטי ה-$$$ סוכמו עם סוכנו, והקמרוני הזה – שחקן הגנה טוב מאד – היה ברוסטר של הקבוצה הצריכה מגן כמוהו (אם הוא בכושר ויכול לשחק) כמו אוויר ללריאות.

מבה חוזר לקבוצה שהוא מכיר. רק ב-2017-18 הוא שיחק בה 25 דקות טובות מאד למשחק, בהן בן ה-33 הזה הוכיח שהוא מגן טוב מאד גם תחת הסל וגם בפרימטר. הוא לא גבוה, אבל הוא 2.04 מ', וזה 10 ס"מ יותר מפיג'יי טאקר.

מבה הוא לא טוב כמו בן ארצו ג'ואל אמביד, אבל אם הוא בכושר משחק, זוהי החתמה טובה מאד ליוסטון.

12. יאניס: "כוכבית? זאת תהיה האליפות הקשה מכולן לנצח!"

יאניס גיחך היום על הדעה של לפחות חצי ממביעי הדעה על האליפות הזאת שחייבים לשים לצידה כוכבית גדולה. למה?

יאניס: "כי זאת תהיה האליפות הקשה ביותר לנצח!"

אבל את זה אני אומר למה תהיינה כמה כוכביות:

1)כי התנאים שונים…

2) כי לשחק ללא קהל זה כדורסל חדש לכולם ולעובדה זו תהיה השפעה מכרעת על כמה שחקנים – לטוב או לרע – יותר מאשר לאחרים…

3) כי יותר ויותר שחקנים חשובים בקבוצות השונות לא יופיעו בבועה…

4) כי שחקנים שונים יגיבו אחרת – פיזית, נפשית, ורגשית – על 3.5 חודשים מחוץ לבית, ללא הילדים, ומשחקים באותו אולם (או אולם הנמצא חצי ק"מ מהאולם השני)…

5) בגלל שהשחקנים יודעים למפרע שזאת אליפות שתיחשב אחרת מכל אליפות אחרת בתולדות ה-NBA.

6) בגלל ספרון הדרכה בן 113 עמודים שמסביר להם כיצד לעשות את זה, וכיצד לעשות את זה. מה מותר ומה אסור…

7) ואולי הדבר המעצבן ביותר: השחקנים יודעים שבכל רגע נתון שחקן מסויים יכול להיבדק חיובי, ואם עוד חבר קבוצה נמצא חיובי – כל הסיפור מסתיים על המקום, כפי שהחל...(וכל המאמץ וההשקעה הולכים קיביני מאט)

-היי, יאניס, מה אתה אורז לדיסני?

'ת'אמת? החברה שלי אורזת הכל. אני אורז רק את ה-IPOD ואת הסלולרי!

13. "ניקולה ג'וקיץ' 'מרגיש מצויין' ויגיע בזמן לאורלנדו"

דברי מאמנו מייקל מלון, הערב.

14. ללא טראמפ אי אפשר בימים טרופים אלה: "הנגיף פתאום ייעלם!"

לאור השיא החדש של חולי נגיף הקורונה היום (עד 8 בערב היו כבר 52,000, ויש עוד 4 שעות), הנשיא נשאל ע"י עתונאי 'FOX' במזדרון החצר של הבית הלבן ב-11 בבוקר, "מה יהיה עם נגיף הקורונה?"

הנשיא: הנגיף הזה פשוט ייעלם כלא היה!

ורוצים עוד? הוא אמר ש-BLM – הלוגו החדש שיודפס על רצפת כל אולם מהאולמות בבועה – הוא "SYMBOL OF HATE".

ה-BLM – שאולי כמה מיליטנטים שחורים ניצלו לרעה לחמס ולמהומות – הוא ה-SLOGAN שהפך לכלל-אמריקאי, שחורים, לבנים, צהובים, עשירים, עניים – סיסמה שתישאר אתנו לעולם ועד, ותעזור עם הזמן לשוויון אזרחי אמיתי יותר ויותר. אבל אצל טראמפ היא "סמל לשנאה".

מי שמכנה את ה-BLM 'ארגון טרור רדיקלי' סתם מנסה להוליך שולל כמה שלא מבינים. ה-BLM איננו ארגון ואיננו צבא טרור. הוא בסך הכל סלוגן – סיסמה שתפסה. לפחות 70% מהאמריקאים שלמים עם הסיסמה. נפשות טהורות כמו גייל אשתי נידלקו עליה. היא רשומה היום באותיות ענק על כביש השדרה החמישית במנהטן. אני מנסה להתבודד בדירה ככל האפשר, אבל חייבים לצאת בגלל שחייבים. מה אתה רואה? בני נוער מכל הסוגים והצבעים עם חולצות טי ועליהן כל מיני BLM. ה-BLM יהיה מודפס באותיות ענק על כל פרקט בבועה שבעוד חודש כולכם תסתכלו עליו. ברור שישנם רדיקלים, טרוריסטים, וסתם גנבים – הרוב שפרץ לחנויות הוא לא יותר מפורצים וגוזלים שניצלו הזדמנות להיכנס לדיפרטמנט סטורס ולקחת כל מה שרק יכולים היו לסחוב. רובם הגדול ביותר היו שחורים. אני הרי ראיתי זאת כל לילה משך 20-25 יום. אין ביניהם לבין 'רדיקלים' או 'טרוריסטים' ולו הדבר המשותף הקטן ביותר. הם אפילו לא מבינים את המושג 'רדיקלים'. פשוט ראו סמרטפונים ואייפדים, ופשוט גנבו אותם. אבל ארה"ב היא ברובה אנשים כמו גייל, ואתם תראו זאת בבחירות הבאות (כל הסקרים האחרונים מראים ירידה תלולה ביותר לטראמפ, אבל כמובן שישנם עוד 120 יום).

הייתי חייב להוסיף קטע זה כי מהתגובות למעורב של אתמול ( שניכנסתי אליהן מאוחר מדי כי בילינו את כל היום מחוץ לדירה בגלל דברים הכרחיים) יותר מדי גולשים עלו על '/ארגון ה-BLM', כמין כת רדיקלית, והייתי חייב לשים דברים במקומם.

וכמובן, הנגיף ייעלם. ככה סתם. ייעלם ולא יהיה יותר!

(I WISH)

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 152 תגובות

  1. מעולם לא היה פלייאוף שמגיע אחריי מנוחה ארוכה כל כך לשחקנים. מעולם לא היה פליאוף בלי טיסות. מעולם לא היה פלייאוף שבו לאף קבוצה אין יתרון ביתיות. יאניס צודק לגמריי. אולי בשבועות הראשונים תהיה תקופת הסתגלות לזה שאין קהל וגעגועים של השחקנים למשפחה. אבל בשלבים המכריעים צפויים משחקים באינטנסיביות שמעולם לא התאפשרה. האלופה תיזכר כמי שעשתה זאת בתנאים קשים במיוחד! אז לא כוכבית ולא נעליים. זה לשחקנים לא מגיעים מתאזן עם לזרץ פצועים (לדוגמא פורטלנד שמקבלים חזרה את הגבוהים שלהם)

    1. גמני לא קונה את כל דיבורי הכוכביות.
      הרי אם מסתכלים אחורה, על כל עונה אי פים אפשר לשים כוכבית בתירוץ כזה או אחר.

      האקים לקח אליפות בשנתיים בלי ג'ורדן. אז כוכבית?

      1. אולאג׳וון והרוקטס לקחו אליפות בעונה מלאה. את אף אחד לא מעניין כמה קשה זה היה או כמה קל. אין כוכבית על הנצחון של הרדס על הוויט סוקס ב1919 למרות שהתברר שהוויט סוקס מכרו את האליפות למהמרים (אם כי יש אינדיקציה ששיחקו בהטוב מ9 ולא בהטוב מ7). תהיה כוכבית ולא כי ההישג יותר או פחות קשה או חשוב, או ספורטיבי או מעניין או מסובך. מי שחושב ש״לא צריך להיות כוכבית כי זה יהיה קשה יותר״ הבעיה אצלו בראש. קודם שיקח אליפות, אחרי זה שיבכה על כוכביות.

  2. לוק אמבה אמוטה 😂😂😂😂 יוסטון מתמחים בהחזרת דופק לגופות. איזה חילופי גופות יאללה.
    אור: תגידו אין שחקנים בגי ליג? ולמה לא מחתימים את ריימונד פלטון בטוח נשאר לו עוד דלק במיכל.
    יאניס צודק זאת תהיה האליפות הקשה מכולן. למה? לא יהיה תירוצים של טיסות מחסור בשינה מסיבות עיתונאים עמוסות ו
    בלה בלה שהם רגילים להתלונן בדכ. ימצאו תירוצים אחרים.
    דוויט ישחק בוודאי שישחק.
    מאחוריו לוחץ הנחבא בצללים זה שמפעיל את ווגל ופליניקה לוחם החופש והוא עושה אגרסיב עכשיו לדוויט עד שיפחלץ את המוח של דוויט ואז יעבור לפאסיב.
    אם איכשהו דוויט יעמוד בלחץ שלו בסיכוי קלוש יהיה צחוקים. זה שניסה לרמות את הקורונה בסוף הקורונה לקחה לו את בראדלי ודוויט 😂😂.
    זאיר סמית אבידה גדולה אבל עדיין יש לנו סיכויים טובים לאליפות עם ההחתמה של ברקהוף זה שחקן שמשנה עולמות שובר שיוויון חבלז.

    1. דווייט לא ישחק שמעון, זה לא שהוא שחקן שהיה כל הקריירה על חוזי מינימום האיש היה על חוזה מקס לכמה שהים טובות , בשביל 100-200 אלף ירוק אין לו מה לצאת מהבית, ברור שזה השיקצה ווגל ופלינקה רק בובות על חוט

    2. שמעון זה מהלבנים שראס זורק קודם הגיעו לאטלנטה עכשיו פגעו פגעו בסניף של מקדולנד שבו מסה אה מוטה עבד

    3. שאלתי אתמול את מנחם אם הוא חושב שברקהוף יקבל דקות בכלל בפילי, מה דעתך שמעון ? מהמעט שהוא קיבל בדאלאס הוא הראה כמה ניצוצות והגנה מפתיעה בהחלט. אני מקווה בשבילו שהוא ישלח את קורקמאז לספסל ויקבל את הדקות שלו, לא שיש לי משהו נגד הטורקי.

      1. אין סיכוי שהוא ישחק , הוא לא מתאים לליגה, אני רוצה קודם שבראון ישתמש במילטון יותר שהוא פיור שוטר מדהים, ולא יזרוק את טייבול לספסל כל שנייה

      2. ברקהוף יקבל דקות בפילי כמו שאני אקבל.
        אולי ב8 משחקי אימון יתנו לו 2 3 דק. בפלייאוף יהיה המחליף הראשון של נער המגבות של סימונס.
        קורק הרבה יותר טוב ממנו איך אתה משווה ביניהם בכלל. ברקהוף לא יכול לשחק בסקציית נס ציונה.
        איפה ראית טוב שהיה במאבס? הוא שיחק לרוב מול הספסל של הניקס וההוקס וגם שם לא היה קשור לענף.
        מה שכן אם ברקהוף יגיע ל4 עונות ולפחות 10 דק ממוצע קריירה מקומו יהיה מובטח בהיכל התהילה שלי. לא בראשמור אבל יש סיכוי לטופ 10, נראה כמה עונות ישרוד.

  3. מעורבב מצויין
    איזה תמונות על הבוקר, החציל עלה מחצי התורן לדום מתוח.
    איזה פטנט עם הצמיד, מומי היה שם צמיד על הג׳ונסון של מג’יק ב 91 ונותן לו איתות רקע לפני שנדבק.
    טראמפ ממש פוטנציאל לרופא אליל, הבן אדם פשוט צריך להיות מחובר למכונה שחבר של מומי קנה
    רובוט שבודק אמינות, מכונת אמת שנותנת סטירה למי שמשקר.
    הבן שלו חוזר הבייתה והאבא שואל- ״איך היה בבית ספר?״
    ״מצויין״-עונה הבן וחוטף חתיכת כאפה מהרובוט
    איפה היית?? בקולנוע, עונה הבן
    ואיזה סרט ראית?
    מלך האריות עונה הבן וחוטף חתיכת סטירה מהרובוט.
    האבא התרגז ושאל – באיזה סרט היית?
    פורנו, הייתי בסרט פורנו בוכה הילד.
    האבא אומר לו, אתה לא מתבייש?!? בגיל שלך מי ידע על פורנו!
    האבא חטף סטירה מהרובוט.
    האמא התחילה לצחוק ואמרה לבעלה, ״ממש רואים שהוא הבן של אבא שלו״ וחטפה סטירה מהרובוט!!

    1. מומי, מלבדך אף אחד לא שם לב או מתעניין יותר בציצים ישר ממלאך הסקס מגן העדן. היום הצעירים מתעניינים רק בפוליטיקה. רואים שד אלוהי למות בשבילו וחושבים שזה אשכולית רכה מדי

    2. ממממומי, מלבדך אף אחד לא שם לב או מתעניין יותר בציצים ישר ממלאך הסקס מגן העדן. היום הצעירים מתעניינים רק בפוליטיקה. רואים שד אלוהי למות בשבילו וחושבים שזה אשכולית רכה מדי

  4. דוק מנחם
    הרשה לי להמליץ לך על משהו: אתה הרי חבר של סטיב קליפורד עוד מימי האוניברסיטה שלכם. אם אני זוכר נכון הוא אימן את דוויט בשארלוט/אורלנדו מתישהו. קח ממנו את מספר הטלפון של דוויט, או שתתן לעוד חבר משותף לקשר ביניכם. אם זה באמת חשוב לך להסביר להווארד על המצב, תעשה את זה

  5. תודה רבה מנחמנו.
    מסכים לגמרי עם הביקורת על הלייקרס.
    זה עצוב שלא איכפת להם אבל זה הביזנס, בוסטון לא זרקו את תומס מתחת לגלגלים?

    1. למה אתה מחליט שלא איכפת ללייקרס. הם השאירו להווארד את כל האופציות פתוחות. זה לא שיש משהו אחר שביכולתם לעשות.

            1. אף אחד לא אמר שהוא לא יגיע בגלל המחאה. הייתה שיחה ועלו קולות שאמרו שאולי זה לא הדבר הכי נכון לעשות בעת הזו.
              תראה לי אחד שאמר שהוא לא יגיע לשחק בגלל זה.

            2. את כל המידע שלי בכל הקשור לבועה/נבא בזמן קורונה אני מקבל מהאתר הזה (ראה לדוגמא מעורב הופס 16 ביוני, ודיונים בתגובות). יש כאן אחד – גילרי שמו – שדואג שהכל יהיה מדוייק, ככה שאם לא ציינת בתגובות שהמידע לא נכון – אין לי שום דרך לדעת זאת. אתה מבין? זה הכל בכלל אשמתך.

            3. אז מצבך קשה.

            4. די נו, פרופורציות זה גם חשוב.

            5. אם יש משהו שהמעורבים של השבועות האחרונים והתגובות אליהם לימדו אותנו זה עד כמה פרופורציות זה חשוב…

            6. צודק

            7. או סוף סוף הבנתם 🙂 פרופורציות..

            8. השאלה היא רק מתי אתה תבין.

    2. דוקטור…גמני חושב שלא בדיוק מספרים את כל הסיפור, ומנחם שוב נפל לבור עם פונט בגודל 60.
      בסדר, יעבור לו יום אחד…

      1. לכולנו יעבור יום אחד….
        ללייקרס אין אופציה אחרת כמו שהם טוענים אז סביר מאד שלא רק מנהלי הלייקרס מפעילים לחץ כי הם לא רוצים להפסיד צאנס לקחת אליפות. מניח שגם לברון ושחקנים נוספים משתתפים בנסיונות השכנוע.

            1. לגמרי מהאוב טאריק בלאק גם בארהב

    3. כן, לא יאומן, מנג׳ר וג׳נרל מנג׳ר מתנהגים כמו חבורת חולירות ציניים שלא אכפת להם לקחת אבא מילד שזה עתה איבד את אמא שלו. אני מזדהה מאוד עם כל מילה שהדוק אמר, אבל היה יותר מפתיע עם ווגל ופלינקה היו קוראים להאוורד להשאר בבית. הרי לא משלמים להם לפתח מצפון.

      1. מה לא איכפת להם? הוא אמר שהוא לא מתכוון לשחק? מישהו אמר משהו לבראדלי כשהודיע שיישאר בחוץ?
        הוא אמר שהוא שוקל, הם השאירו לו את המקום בסגל. איך הם יוצאים חולרות מזה?

        1. עידו, בבקשה. אל תשחק אותה תמים. הוא אמר להם לפני חודשיים שהוא לא משחק בגלל המרד החברתי. אנד אוף סטורי. מחפשים סנטר מחליף אחר. לא משאירים לו מקום פתוח שאם לא ייקח אותו הוא יישאר מקולל לעד – פעם משנייה – בלייקרס.

      2. נו נו, קצת הגזמנו. דווייט אדם מבוגר וצריך להיות מסוגל להגיד למעסיקים שלו שלא מתאים ולא לעניין. אם אושיות כמו דוויס ברטנס עשו זאת מסיבות אחרות, אני בטוח שגם דווייט יכול.

  6. הווארד סנטר מחליף והאיש לעניינים מלוכלכים. לא יחסר לי.
    .
    טראמפ עושה פרופגנדה פר אקסלנס. בשלב הזה הוא מדבר רק לבוחרים שלו, אין מה להתרגש חצי שנה וזה עובר

  7. מנחם אני מטייל עם הכלב קורא את החלק המצויין על הווארד ובנו, מגיע לחלק עליך משכיב את הילדה ומתחיל לבכות באמצע הרחוב. רק דמיינתי ילדה בוכה לאמא שלה שנפטרה והתחלתי לייבב. דברים חזקים כתבת, במיוחד על ראשי הלייקרס החארות שמפעילים על הווארד לחץ כזה

    1. איזה לחץ הם מפעילים עליו? אם הוא היה אומר שהוא רוצה להישאר בחוץ כמו בראדלי אז זו זכותו. הוא לא עשה את זה סימן שכנראה הוא מתלבט. הלייקרס השאירו לו את האופציות פתוחות.

          1. זה מנחם החליט במעורב התכוונת, ואני נוטה להסכים איתו, אבל זה הסכמה ריגשית, לא רציונאלית, הרי לפני רגע ציינתי שהפוסט הזה גרם לי לבכות בציבור

            1. אז בגלל שבכית בציבור ווגל ופלינקה חארות?

            2. בול!

            3. מאד הגיוני….

            4. איך הגיוני אם אמרתי בעצמי שאני לא רציונאלי ?

            5. אז נראה לך הגיוני לקרוא לאנשים חארות על בסיס לא רציונלי?

            6. ממש לא. לוגית/רציונאלית הם לא חארות. אמוציונאלית הם סופר חארות. ירדת לסוף דעתי ? מניח שכן, אבל לסוף הרגשתי לא ירדת כנראה. תבקש מאחיך, יש לו נסיון רב בלנסות לפרש את התחושות שלי 🙂

            7. ועדיין כתבת את זה .

            8. כן כתבתי את זה ממקום אמוציונאלי, בתור אבא, מה אתה רוצה שאחזור בי ואצטער ? סבבה סליחה שכתבתי שפאלינקה ווגל הם חארות. יחד עם זה, אם אתה רוצה להיכנס לזה רציונאלית עד הסוף, אז כל עוד הם לא ציינו בהודעה לא רק שהספוט שלו שמור והבחירה שלו, אלא שהם יקבלו כל החלטה שלו ותומכים בו ובבנו ויעשו הכל על מנת שהבן יוכל להצטרף לבועה ולשהות איתם בדיסני, אז כן אני נוטה להאמין לנרטיב של מנחם וחושב שהם מפעילים עליו לחץ פאסיב-אגרסיב לעזוב את בנו בעת הקריטית הזו לנפש העדינה של ילד בן 6 שבדיוק איבד את אימו, מה שהופך אותך לחארות גם ראציונאלית, אבל אין לי דרך להוכיח את זה.

            9. הודעה? ווגל בסך הכל ענה לשאלות ישירות שנשאל. הווארד עובד עם הליגה למצוא פיתרון לא עם הלייקרס.
              בוא נגיד שמה שיכול להיות טוב לנפש העדינה הזו יכול דווקא להיות לראות את אבא שלו מצליח בקונטקסט היחידי בערך בו הוא מכיר אותו.

            10. כן, במצב רגיש כזה הייתי מצפה שגם בתשובה לשאלה ישירה שווגל מוצא זמן וסבלנות לענות עליה, הוא היה מוסיף את הדברים שציינתי. בוא נגיד שאני יותר מתחבר לדעה של מנחם למה יהיה טוב לנפש עדינה כזו מאשר לשלך, הוא מדבר מנסיון בעוד שאני לא מאחל לך ולא לי ולא לאף אחד אחר כאן לחוות את הנסיון הזה.

            11. שוב, אף אחד לא אמר שום דבר פומבי לרעה על ההחלטה של בראדלי. אז איזה לחץ שמים עליו כאן אם הוא עצמו אומר שהוא רוצה לשחק ומחפש פיתרון? למה אתה לא בא בטענות אל הווארד שלא מראש החליט שהוא לא משחק במצב כזה?
              הכי נוח לקרוא לאנשים חארות (סליחה זה רק ממקום אמוציונלי).

            12. אני רק אומר, שאם ראשי הלייקרס מצפים מהאוורד לעזוב את בנו ל-3 חודשים בעת הזו, ולא עושים הכל כדי שזה לא יקרה אז הם חארות. לא יודע מה הם עושים, לא יודע מה הם אומרים, קראתי את המעורב של מנחם ונהייתי אמוציונאלי. מה אתה כזה רגיש נעלב בשביל פאלינקה שאיזה שרת מושתן קרא לו חרא בהופס co il ?

            13. אני מבין שרק לך מותר להיות רגיש.
              זה מפריע לי. הברוך-שמעוניזם הזה

            14. הבנת לא נכון, תהיה רגיש כמה שבא לך. אם אני מפריע לך אז תסלח לי. אין לי שום כוונה להפריע לאף אחד, בסך הכל פירגנתי למנחם שכתב ממש יפה וגרם לי להתרגש עד כדי בכי. אתה הגבת לי מה אני כזה רגיש, אז ניסיתי לענות לך, יצא שגם את נהיית רגיש עבור ווגל אז הפנתי את השאלה בחזרה אליך.

            15. לא. אני לא הגבתי לך "מה אתה כזה רגיש". אני הגבתי לך – "תהיה רגיש בלי לקרוא לבני אדם חארות."

            16. צודק.
              .
              סליחה שקראתי לווגל ופאלינקה חארות.

          1. חחחחחחחחחחחחחחחחחח
            קראת את הוויכוח ההזוי הזה?
            בלייקרס מאד נעלבו מהשרת, פלינקה מכין תביעת ענק נגד הופס….
            לברון יגיש תלונה וילך לבג"ץ כי שי קורא לו שיקוץ ושימון מכנה אותו שיקצה והחיתולן שלנו מפליל אותו, אוייייייייייייייייייייייייייישששששששששששששששששששש.
            ויכוחי סרק

      1. תוך כשקראתי את המילים שלך עלה בדמיוני המחשבה כאילו אני עצמי משכיב את בני לישון ובוכה יחד איתו, וככה יצא שבכיתי בפרהסיה. נראה לי שבתור כותב קח את זה כמחמאה אדירה שהמילים שלך מייצרות רגש כזה אפילו אצל רובוט כמוני

  8. מנחם פוסט נהדר על דוויט הווארד וגם על השיתוף האישי שלך, תמיד תענוג לקרוא מה שאתה כותב ומשתף אותנו על החיים האישיים שלך.
    אני מסכים איתך לחלוטין לגבי דוויט, אני חושב שיהיה נכון עבורו להישאר עם בנו ולא ללכת לשחק כדורסל, אבל… אם הוא יקבל אישור שגם בנו יכול להגיע לדיסני ולהיות איתו ביחד, אני לא רואה בזה בעיה, אלה אם כן הילד לא רוצה להיפרד משאר המשפחה או החברים ואז זו תהיה דילמה שאם אתה שואל אותי, אני הייתי נישאר עם הילד מחוץ לבועה.

    1. זה לא יכול לקרות. לכל קבוצנה אישרו 35 מקומות. בלייקרס יש כבר 34. נשאר מקום אחד. אם האוארד לא ייקח אותו הוא יישאר 'קללת הלייקרס' (השנייה) לעולם ועד

    2. ילד במצב כזה לא צריך להזרק במלון אלפי קילומטרים מהבית שלו גם אם אבא שלו שם. דווייט אדם מבוגר וצריך להשאר בבית עם הבן שלו. אם אין לו רצון לעשות זאת או בייצים להגיד לווגל/לברון שזו ההחלטה שלו, זו כבר בעיה אחרת.

  9. בקשר ל oura ring, זו טבעת לא צמיד. יש לי אחת כזו כבר שנתיים בדיוק כמו בתמונה. אלא אם בדגם שיביאו לאן בי איי השתנה משהו, אין לטבעת שום חיישני מיקום, אבל זה אכן tracking device עם סנסורים מסוג אחר: כאלה שמודדים motion, יש שם גם מד דופק רציף וחיישני לחות וטמפרטורה.
    .
    כל המדדים האלה עוברים גם דרך pipeline כזה או אחר, ועוברים מודלים חישוביים שמזינים להם את כל ה raw data מהסנסורים, והתוצאות שונות ומגוונות, לדוגמא בטבעת הספציפית הזו, יש מודלים לחישוב זמן ואיכות שינה אשר מתבססים על מדדי דופק, תנועה, וטמפרטורה רציפים באזור האצבע.
    .
    באשר לאפקטיביות של שימוש בטבעת כזו ושימוש במדדים שהיא מייצרת לשימושים אחרים כמו צפי לקורונה, אין לי מושג אבל על פניו נשמע מאוד הגיוני, בשורה התחתונה יש מצב גדול שכמו בהרבה מקרים אחרים oura הצליחו למכור מספיק אשליות לסילבר בקשר לקורונה כדי לשווק את המוצר שלהם חזק חזק. אני לא כותב שורה זאתי כביקורת או התרסה, אלא כשיפוט ארעי של המציאות. יש לי נסיון אישי עם הטבעת, עם המפתחים שלה ועם מנכל החברה נסיון טרנזטיבי בוא נגיד. אין לי שום מילה רעה כנגדם, הם פיתחו מוצר מדהים, לדעתי יותר טוב מכל המתחרות וככה נוצר הנסיון האישי שלי איתם, בהיותם מובילים בתחום, fitbit withings google fit apple watch כל כל המתחרים לדעתי מהנסיון שלי ובדקתי אותו לעומק בתחום העבודה שלי נופלים ברמתם מ oura. זה שהnba עכשיו סגרו איתם רק מאשש את תחושה זו.

    1. כמובן שאין לי הרבה מושג בעניין הזה, אבל אם זה TRACKING DEVICE – מה הבעייה להכניס לשם מין GPS שיעקוב על כל בריחה מהבועה לאיזה מכון טוב למסאג עם תאיילנדיות ישר מארץ הקודש??

      1. אין בעיה, אבל לכל סנסור יש גודל,משקל, צריכת סוללה וכו. הטבעת לא מכילה סנסור כזה כדי לא להכביד עליה. אני אומר את זה בודאות.

  10. דווייט ילד גדול. שיחליט מה סדר העדיפויות שלו בעצמו.
    וייסמן ממש לא מה שגולדן צריכה. נראה לי סתם גולם (מודה ראיתי אותו שנייה בערך).
    יש לי תחושה חזקה שמה שגולדן צריכה – ותבחר – זה אבדיה, שיפרח שם.

    1. ראיתי מספר משחקים של אבדיה. אלו החסרונות העקריים שראיתי.
      .
      הוא איטי, זה יבלוט בנבא. עבודת רגלים בהגנה חלשה. עובד בהתקפה רק עם יד ימין. קולע גרוע מהעונשין. כמעט ולא נע בלי הכדור בהתקפה. שליטה בכדור (handle) בינונית.

      1. אבל:
        הוא חכם.
        הוא קבוצתי.
        הוא ווינר.
        הוא טווינר עם גמישות ענקית להתקפה והגנה במספר עמדות.
        הוא בעל תקרה גבוהה מאוד וצריך מערכת חכמה שתממש את הפוטנציאל הגבוה.
        הכל קלאסי ג"ס.

      2. החיידק הocd שלי גורם לי לעקוב עליו צמוד כבר כמעט שנתיים. ״הוא איטי״ ״עבודת רגליים בהגנה חלשה״ ״קולע גרוע מהעונשין״ ״כמעט ולא נע בלי כדור״ ״שליטה בינונית״ אלה הרבה ציטוטים שקראתי בכמה סיקורים שונים אודותיו, כנראה מסקאוטים שראו מספר משחקים שלו. אני אישית חולק על כל אחד ואחד מהמשפטים האלו.
        .
        הוא נע מצויין בלי כדור, במיוחד ביחס לשחקן שרגיל היה להחזיק את הכדור בידיו כל ילדותו. עבודת הרגליים שלו בהגנה נראית אולי חלשה אבל צריך לזכור שהוא 6,9, וסתם לדוגמא תסתכל על המשחק האחרון של מכבי מול ירושלים ואת הפוזשנים שהוא שמר על פארגו, הוא הראה עבודת רגליים מצויינת. יד ימין אולי נראית יותר דומיננטית כי הוא לוקח מה שנותנים לו, זה לא אומר שהוא חלש בשמאל, ההפך, הוא מסיים ומוביל כדור בשמאל אם זה מה שנדרש ברמה גבוהה מאוד. יש לו אינטילגנציה משחק עצומה והוא ידע להתאים את עצמו במכבי גם לנוע ללא הכדור, לא מבין על פי מה את שופט שהוא לא נע ללא הכדור, ובאשר לשליטה בכדור, סלח לי, לשחקן בגודל שלו היא ממש לא בינונית, הייתי אומר שהיא אולי אפילו עילאית. העונשין אגב, זה בעיקר בראש שלו, יש לו פורמה טובה ויש משחקים שהוא מסיים מעל 80 אחוז, זה לא קורה קלעי עונשין גרועים באמת.
        .
        ההתאמה לגולדן סטייט דווקא יכולה להיות מעולה. הוא יכול להיות קלאסי שחקן שישי, המחליף של איגי, פורוורד יוצר עם ורסאטיליות הגנתית, כמובן שהוא רחוק מלהיות שומר על כמו איגי והוא לא יקבל משימות הגנתיות מורכבות כנראה, אבל בתור מחליף יוצר שיודע לשים את השלשה מהפינה אני לגמרי מאמין שהוא יהיה התאמה מצויינת ללוחמים. גם הדי-אנ-איי שלהם זועק לשחקן כמו דני ולא כמו ווייסמן.

        1. הוא איטי לnba ויהיה גרוע בהגנה בnba.
          אני דווקא חושב שהוא יפתח משחק בלי כדור יותר בגולדן, כדרור הוא לא באמת צריך יותר מידי ועונשין אפשר לשפר.
          אני מעדיף להסתכל על היתרונות שרשם האשך. אני חושב שיש לו אופק שיפור גדול וכמוכם חושב שהוא יהנה בלוחמים אם כי יהיה שם שחקן סטייל כספי כזה אולי קצת יותר טוב.
          אני מעדיף שהוא יפול בדטרויט או okc. אין להם כלום והוא יכול לשחק המון. לדעתי הוא יבחר טופ 5 אבל לא בטופ 3.
          הוא צריך לשאוף להיות גלינארי

    2. המחסור של בראדלי הרבה יותר משמעותי משל דוויט, השיקצה עכשיו הולך להעביר את דיוויס לסנטר כמו שרצה תמיד ותוך כדי לעשות רגשות אשם לדוויט, אני כבר רואה את השיחה שלו בתקשורת, לא רצינו שדיוויס ישחק כסנטר אבל בגל המחסור של דוויט ידה ידה ידה…

    3. תלוי בלוטרי ובהזדמנויות לעשות טרייד דאון, אלא אם דני יככב בסוף העונה הנוכחית בליגה ויפציץ במספרים, לאף קבוצה לא יהיה אומץ לבחור אותו טופ-2.

  11. מנחם אני נכנס לאתר במקומות ציבוריים, התמונות שער האלה בעייתיות
    חוץ מזה מעורב מצוין

  12. תודה דוק.

    לגבי הווארד- לא יודע.
    אני אבין לגמרי אם הוא לא יחזור לשחק, אבל ההרגשה שלי היא שאם הוא לא יגיע הוא סיים את הסיפור שלו בליגה (בקבוצה רצינית לפחות) – ולא שזו באשמתו כן? סתם מרגיש לי ככה.

  13. עוד פעם כוכבית? די כבר. אם טפו טפו תתחיל ליגת הבייסבול ומייק טראוט יחבוט 80 הומראנס, לא תהיה כוכבית ליד השם שלו ״שוחקו 60 משחקים״? מה זה תהיה. זה מקטין מההישג? איפה, זה רק יגדיל את ההישג, אבל תהיה. מישהו חושב שאם המטס יקחו אליפות בעונה הקרובה למי מאוהדיה תזיז הכוכבית? קדחת. אני מתחייב שאם המטס לוקחים אליפות אני מקעקע כוכבית על הזרוע לציין את האירוע. באמת נמאס הדיון. תהיה כוכבית על העונה הזו, לא משנה אם יותר קשה או פחות קשה, לא כהבעת דיעה על גודל או קוטן ההישג, אלא כי העונה הזו לא שוחקה באותה מסגרת של עונות לפני, ויש לקוות אחרי. שיאניס ודומיו יתרכזו בלקחת את האליפות, אחרי זה שילכו לבכות לתקשורת.

    1. סגרנו אתמול, אפשר לסגור את הדיון. העונה הזו תסומן בסולמית.
      .
      אני כבר המון זמן מחפש רעיון לקעקוע, * זה חזק..

      1. אני נשבע בכל היקר לי, אחרי שכל חיי העברתי בלי חצי סימן על הגוף, לא פירסים, לא קעקועים, נאדה, שאם המטס לוקחים אליפות השנה אני עושה כוכבית על הכתף, ולא קטנה, 5 ס״מ קוטר.

  14. תודה על מעורב מעולה.
    בקשר להווארד – מנחם צודק. הייתי מאוד שמח עם הוארדיעדיף את הילד שלו על כדורסל. אם זה יגרום לקבוצות לא להחתים אותו בעתיד – זה מעיד עליהם – לא עליו. הלייקרס עושים מה שמשלמים להם – אבל לא לוקחים בחשבון השלכות עתידיות – את זה האבא צריך לעשות.

    לגביי כוכבית : אם מישהו רוצה לשים כוכבית – שיבושם לו. לא יספרו את הכוכבית שלו עוד 5 שנים. (לדאנקן זוכרים 5 אליפויות – עם "הכוכבית" של העונה המקוצרת…) אז הכלבים ינבחו והשיירה תעבור.
    אני חושב שברגע שהתנאים שווים לכולם – אין כוכבית.

    1. גולן, אתה צודק: התנאים שווים לכולם. אבל התנאים גם שונים לכולם. אולי לא חשוב כוכבית או לא. אבל זה יהיה כדורסל אחר לחלוטין ללא קהל מקומי. כל קבוצה תגיב אחרת.

  15. שיהיו בני-אדם, עד כמה שביזנס-מן אמריקאיים יכולים להיות, ויאפשרו לדווייט חריגה מהנהלים. שהבן שלו יצטרף לבועה. זה מתבקש ואנושי

  16. אני מסכים עם השרת זאת תהיה אליפות עם סולמית.
    אז נכון שכל התנאים שווים לכולם ואין לקבוצה אחת יתרון על השנייה אבל הרי אלופת NBA זה לא רק הפליאוף,זה כל ה82 משחקים ששיחקת בהם,זה יתרון הביתיות שאין לאף אחת.
    ההבדל הגדול שנדמה לי שמנחם התייחס אליו נדמה לי באחד המעורבים הקודמים זה שאם בעונה רגילה האלופה כמעט תמיד מגיעה ממקומות 1-2 בקונפרסים השונים אז הפעם לכל קבוצה יש סיכוי כמעט שווה

    1. אני לא מסכים איתך. הסולמית זה ציניות, רק כדי שנדע להבדיל בין הסולמית הזו לכוכבית של העונה המקוצרת ולשטרודל שנעניק עוד 5 שנים אחרי השביתה הבאה. כל השיח סביב כוכביות הוא מיותר, הוא לא רלונטי למי שנהנה פשוט לצפות בספורט עצמו. אוקי, הוא לא מיותר, הוא נותן הנאה לצורך הדיון, אבל יש פה כמה משוגעים שחושבים שעונה עם כוכבית עדיף שלא תשוחק מראש, ואת זה אני לא מצליח להבין. לכן אני מכניס כאן בציניות פה ושם כוכבית-סולמית.

      1. מן הסתם הבנתי את הציניות שלך יחד עם זאת אני חושב שהגדרת את זה הכי נכון עם הסולמית מכיוון שבאמת אין פה כוכביות וכל הקבוצות שישחקו ישחקו בתנאים שווים אבל עדיין יש שוני לא קטן מעונה רגילה ובוא נגיד ככה שאם מילווקי/לייקרס/קליפרס יזכו אז זה תואם בערך את העונה הרגילה אבל אם פתאום יוסטון יזכו או נגיד אוקלהומה אז לי בכל אופן לא יהיה ספק שאם היינו בעונה רגילה הן לא היו זוכות ובגלל הפורמט החדש הן זכו.
        כל זה דרך אגב לא סותר את העובדה שברור שעדייף לשחק בכל פורמט ובכל דרך מאשר לא לשחק בכלל אבל עדיין זאת תהיה אליפות שונה ואני גם מעריך שעוד נגיד 20 שנה או משהו כזה אחת השאלות בחידון שהילדים של עידו ישאלו תהיה מי הייתה אלופת הקורונה ולא מי הייתה אלופה ב2020

          1. קודם כל לא מפחד מכלום אחרי שהוכרחתי להיות בעד לברון אז מה איכפת לי מהארדן וראס.
            אני אנסה להסביר לך מה התכוונתי .
            פעם הראו באתר שרוב רובם של הזוכות מגיע מקבוצות שסיימו 1-2 בקונפרס שלהם ובודדים המקרים שקבוצות שדורגו יותר נמוך הצליחו לזכות באליפות.אני בכלל למעט יוסטון לא זוכר אף קבוצה שממקום שישי הצליחה לזכות באליפות(נדמה לי שהניקס בעונה המקוצרת הגיעה לגמר ממקום נמוך) ואילו בפורמט החדש ככמעט לכל קבוצה יש סיכוי שווה לזכות ,מעבר לכך שאין יתרון ביתיות לאף קבוצה הרי שהמצב עכשיו מאוד דומה נגיד שיחליטו שהעונה הבאה משחקים חודש ואז עוברים לפליאוף.ואז הקבוצה שהתחברה הכי מהר תהיה בעלת הסיכוי הגבוה ביותר לזכות.
            ולכן אמרתי שאם אחת מהמובילות שהובילו לאורך כל העונה תזכה אז זה יהיה תואם לאילו הליגה הייתה מתנהלת רגיל אבל אם תהיה הפתעה אז זה נבע בהכרח מהפורמט וסביר מאוד להניח שבעונה רגילה אותה קבוצה לא הייתה זוכה

        1. נראה לי אז כדאי להוסיף כוכבית לסולמית אם יהיו שחקני מפתח שיעדרו בגלל הקורונה וישפיעו על גורל האלופה, אבל כוכבית אמוגי, לא כוכבית רגילה

          1. בוא נשאל משהו את זה בצורה אחרת,
            הגענו לגמר בוסטון נגד דנוור ומסתבר שלמרות הדיאטה החריפה של יוקיץ הוא לא עמד בפיתוי והזמין המבורגר ממקום חיצוני והשליח שהביא לו את ההמברוגר הוא חולה קורנה ואז מסתבר שכל הסגל של דנוור חולה ולא יכול להתמודד והנה בוסטון אלופת הNBA לשנת 2020 מבלי לשחק בכלל בפיינלס.
            ואל תגיד לי שהיא אלופה עם כוכבית היא אלופה בצדק בדיוק כמו שאר האלופות בעבר

            1. האלופה הזו ספציפית לפי הנרטיב שציינת אם כאשר ויתרחש אכן לא צריכה להיות מזומנת בכוכבית, אלא ב 🍔

            2. אבל זה תרחיש לא סביר, עד אז יוקיץ יבריא ויהיו בגופו מספיק נוגדים לקורונה כדי לא להידבק מחדש מהשליח.

  17. רק מומי ואוהד שיקגו הגיבו על תמונת השער? לפני 8-10 שנים על תמונה כזאת היו דיונים מכאן ועד הודעה חדשה. וואו איך העולם משתנה! (האמת? שמעתי שסקס זה כבר לא מה שפעם בזמני היה – מרכז החיים).

    1. סקס היה, נשאר, ותמיד יהיה מרכז החיים. זה בגלל הקורונה מנחם, רובנו נמצאים בטווח פגיעה מבנות הזוג שלנו, אז מרפרפים מהר למטה לקטע על דווייט.

    2. כמו שאברי אמר – סקס עדיין מרכז העולם אבל תמונה כזו ועוד אלף אני יכול למצוא ב-0.23s בגוגל. ניתוחי עומק ופרשנויות בעברית על ה-NBA – פחות 🙂

  18. אם כבר הזכרת את טראמפ, הוא מתכוון לערוך מחר בערב עצרת בהר ראשמור עם הגברת הראשונה. הוא אומנם "המליץ" על מסיכות, אבל את האנשים שיבואו לצפות (זכו בכרטיס לאחר הגרלה) הוא אוסף כבר מהצהריים וללא הפרדה. יהיה מעניין.

  19. פינת הניגוב הירושלמי
    כמו כל יום עשרות אנשים גדשו את המגרש היום אפילו היו שם משפחות שאכלו גלידות ארטיקים ושוקולדים וצפו בנערים ששיחקו. בערך 40 איש נכחו בשעה 19.00 עם הגיעי למגרש. הבעיה שראיתי רק ילדים שאת כולם אני מכיר חוץ מאחד ובהמשך תבינו כמה הוא מיוחד.
    הם מנוגבים באופן קבוע ותדיר אבל הניגוב משפר אותם וגורם לי להזיע אז מה רע. אני נוהג להעיר להם להתאמן על יד שמאל שלא קיים אצלם כלל.
    אז אני יודע מה כל אחד שווה ורציתי שיהיה לי אתגר אז לקבוצה שלי לקחתי בן 11 שהוא יותר טוב מהבן 11 בקבוצה ממול בקצת, בן 14 אחד חלש אבל קורא לעצמו לברון גיימס שרק צבע העור זהה ביניהם וטוב בטראש טוק והחדש זה שלא הכרתי בן 16. זוכרים בספייס גאם שבאו החייזרים והם לא ידעו מה זה כדורסל בכלל? נשבע לכם כאילו נחת מהחלל לא יכול לזרוק עושה איירבול בלייאפ לבד לא יודע להקפיץ לא יודע לשמור בקיצור בודאות השחקן הכי גרוע בחיי שראיתי הבן שלי בן ה4 נותן לו 10 0 ואני לא צוחק.
    בקבוצה ממול היה בן 17 בשם אורן שהוא השחקן הכי טוב שם וחבר שלו בן 15 גם מוכשר והכוכב ההגנתי אשר בן ה14 שסיפרתי לכם ועוד בן 11. 4 על 4 על חצי מגרש. הם התחילו עם 4 0 כי לקח לי זמן להבין שהבן 16 ההוא לא בענף אחרי איירבולים בלייאפ ממסירות שלי והבנתי למה אף אחד לא שומר עליו 😂😂.
    ואז התחלתי לנגב להשפיל ולרמוס לא נשארו להם רגליים ניצחנו 20 17 שאני מסיים עם 18 נק והבן 11 דפק שני סלים ומ2 אס שלי מהפינה. קיבלתי טריפל לוחץ בהגנה כל התקפה ועשיתי להם סחרחורת הצוות המסייע שלי ניגר לייאפים חופשי ברמה מביכה. את הבן 16 העמדתי רק מתחת לסל שיהדוף ריב אם קופץ כי לתפוס הוא לא יודע ושאנחנו התוקפים אמרתי לו לצאת מהצבע ולעמוד בשלשה בפינה שלא יפריע לחדור😎.
    ואז התחילו להגיע המבוגרים הגיעו חבורת ערבים לא מוכרים שראיתי פעם ראשונה והדבר הראשון שרואים שכולם סובלים מעודף משקל רציני ואחד שם בלט איזה 1.85 ו130 קג הר אדם הם היו חמישה שיחקנו 3 על 3 הבן אדם התגלה כטוחן פוסט מקצועי שאק אטאק רציני טנק, הבן אדם הכי חזק שנתקלתי בו פיזית במשחק כדורסל ואני קטן שכמוני צריך להתמודד איתו כי את 2 האחרים הוא אכל לארוחת בוקר למרות שהיו גם בגובה שלו וכבדי משקל מתחת לסל ועד שהבנתי מה קורה היה 6 0 להם ואז הוא התחיל לטחון אותי דק דק אבל ניגר והתחיל להתעייף ואז אמרתי לאחד מאלו שהיו איתי שיבוא לעזור קבוע שיעזוב את השחקן שלו לגמרי זה היה מצחיק שנינו ניתלנו לו על הגופייה אבל אז אני התחלתי להתחמם בום שלשה בום עוד שלשה ואז התחלתי להרקיד אותו סטפס והוא כרגיל שלח ידיים ודחיפות ככה עשה עליי איזה 5 פאולים רצוף ולא היה לו אוויר אז הוא אמר למישהו אחר לשמור עליי ואז הרקדתי אותו הלכתי לפינה בום קרש דאנקן התקפה הבאה עוד אחד קרש דאנקן שוב (אני זורק מהפינות חצי מרחק כמו טימי וראס רק עם הקרש) ואז שוב הלכתי לצד ההוא קפץ לשמיים מהפייק שלי נכנסתי והופ פלוטר עם קרש סל מעל שאק ואז בום שלשה וזה כבר 9 8 לנו וסל אחרון הוא בא לשמור עליי ואז הרקדתי אותו בקרוס אוברים הלוך חזור והוא עשה טעות חייו בא מאד קרוב עם רגליים פתוחות והופ נאטמאג ואז חזרתי שוב אחורה והלכתי לחדירה ועשיתי לו הטעייה כאילו אני מוסר לצד והוא עף הצידה והופ לייאפ, גיים!.
    בצד חיכו רביעיית המבוגרים הקבועה שבאים רק בימי א וה ואי אפשר להפריד אותם הם תמיד רוצים להיות יחד הם בני 35 36 37 (הכוכב שלהם 1.90 טוחן פוסט מקצועי וביל למבייר אלים מאד עם מרפקים) ו42 ותמיד לוקחים נספח אחד מי שזמין להשלים חמישייה והם לקחו בן 17 אחד שהוא גבוה אבל בינוני בכדורסל. עברנו למשחק על כל המגרש( מה שטוב שכל המגרש במגרש הזה שווה ל3/4 מגרש אמיתי).
    אני לקחתי את שאק איתי למרות שידעתי שהוא לא מסוגל לרוץ מגרש שלם אבל שיחכה בהגנה ויתמודד עם הטוחן שלהם כי לי אין כוח😎. את אשר בן ה14 שיציק למבוגרים בלחץ על כל המגרש ויעייף אותם. בחור לא מוכר אבל היה איזה 1.85 וצריך ריב וגובה ואת הבן 17 ההוא אורן שיכול לרוץ ללחוץ ומידי פעם לקלוע.
    קרענו אותם בקיצור 20 10 כאשר אנכי מתכבד ב13 נק ומקנח ב2 נאטמגים אכזריים על הבן 42 שאק עם 5 והבן 17 עם 2.
    לגבי הקטנציק היום איך שבאתי לאסוף אותו מהגן יצא כולו מזיע שאלתי אותו מה שיחקתם אמר לי כדורגל. הגננת אמרה לי לפתע שהיום הוא ארגן 5 על 5 בכדורסל בגן😂😂. שאלתי אותו והוא היה רציני אמר לי את השמות של מי היה איתו נגד מי ושהם ניצחו 20 0 והוא קלע את כל הנק 😂😂. שהוא סיפר את זה למאמן היום בחוג המאמן אמר לו היום נלמד למסור…
    הבעיה שהוא היה לבד בחוג אף אחד לא הגיע ועבר אימון אישי מאסיבי ביותר בקושי עמד כבר על הרגליים
    הניגוב הירושלמי הבא ביום א.

    1. ענק שמעון ,פוסט של זה יהיה מטריף, אני רוצה לדעת נגד איזה נגרים אתה משחק, הנגר בן ה16 לא יודע להגן?

  20. ההפסקה היא כבר כמעט באורך של פגרת קיץ. זה יהיה גביע שלא קשור לכלום, כטכבית או לא כוכבית.
    ווייזמן לא מתאים לווריירס. מאז תקופת דון נלסון, שזה כבר יותר מ30 שנה, הקבוצה מסתמכת על גארדים גבוהים ושחקנים שיכולים לעשות מיס מאצ'ים. זה בDNA שלהם. כמו שבדירויט משחקים קשוח ובלייקרס אוהבין שואו… האם זה חקוק באבן? לא. האם הייתי רוצה לראות סנטר גדול בווריירס – בטח! אבל ההימור שלי הוא שזה יעבוד יותר טוב עם אדוורדס. הסיכוי של ווייזמן להיות ווילט צ'מברליין הבא הוא בקבוצה אחרת ובמקרה הזה הוא לא יהיה הזדמנות מפוספסת אלא פשוט ייקבל טובה מהווריירס.

    1. ללוחמים יש את צמד הגארדים הכי טוב בהיסטוריה אולי, אתה לא משתמש בבחירת דראפט טופ 3 לבחור גארד במקרה הזה. מסכים בקשר לוויזמן והדי אנ איי. הם צריכים לבחור פורוורד. דני או טופין לדעתי עם טרייד דאון אם אפשר להשיג.

      1. ממתי הפריע להם להריץ 3 גארדים? בעיקר כשקליי ואדוורדס מספיק חזקים לשמור על כמעט כל שחקן בעמדה 3. וגם אם הם לא יישחקו דקה ביחד כשלישיה זה יעבוד. דומארס, תומאס וויני ג'ונסון היו שילוב קטלני של גארדים שקלעו הכי הרבה נקודות בקבוצה (ג'ונסון מהספסל). אף אחד מהם לא היה גבוה מספיק כדי בכלל לנהל דיון על יכולתו לשמור על מספר 3.
        אבל אני מסכים. עדיף פורוורד טבעי בהרבה. אם הם ייקבלו בחירה גבוהה הם תמיד יכולים לבחור את וייזמן או אדוארדס ולעשות טרייד על בחירה נמוכה יותר בתוספת חבילת פינוקים.
        בכל מקאה, זה היה מחזור דראפט בלי כטכבים ברורים ובלי עונת מכללות מסודרת הוא הפך לבכלל חידתי.

        1. כמו שאמרת יש להם די אן איי של סמול בול, לא בטוח שאדוארדס מתאים לדי אן איי הזה לצידם של הספלאש, אם אתה מוסיף גארד שלישי הוא חייב להיות ארוך ושומר נהדר. לצורך העניין הדת ליינאפ של הלוחמים לצד הספלאש הכיל 3 מתוך: דריימונד, איגי, דוראנט, בארנס ואולי ליוינגסטון.

          1. דריימונד, איגי וקליי באותו הגובה. לא דואג לגבי שילובים של גארדים בתוך הווריירס אבל גם אני לא בטוח שאדוארדס הוא הכי מתאים להם. כשיש לך קאץ' אנד שוט מדהים כמו קליי וממה שראיתי גם וויגינס מתפקד היטב ככזה – אז הייתי משדרג את העמדה של דריימונד עם פליימקר גבוה.
            דני יכול להתאים ואם בול של עכשיו יותר מוצלח מלונזו (ואפשר לארגן צו הרחקה נגד האבא) אז זה יהיה שילוב ממש מעניין.

            1. הנה, הטענה על זה שבדראפט הזה כבר עדיף לא לבחור ראשון ושהווריירס בכלל חושבים לשלוח את בחירת הדראפט תמורת מישהו כמו ארון גורדון… דראפט נאחס.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט