אירועי דיומא – 04.07.20

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366-1-550x366-550x366.jpg

היום – מכבי חיפה מול מכבי תל אביב אצלנו, וגם גמר הגביע הגרמני בין באיירן מיכן האלופה הטרייה לבין באייר לברקוזן.

כדורגל / ניר מועלם :

ליגת העל – פליאוף עליון – מחזור 9 :

20:45 ביתר ירושלים – הפועל תל אביב, ספורט 2 : משחק שככל הנראה יהיה לפרוטקול בלבד כאשר ביתר במקום ה-3 והפועל במקום ה-5. ביתר מגיעה אחרי הפסד 1-0 למכבי תל אביב, ואילו הפועל תל אביב קטעו רצף של 5 הפסדים רצופים בכל המסגרות עם ניצחון 1-0 על ב"ש. הימור – תיקו.

20:45 הפועל באר שבע – הפועל חיפה, ספורט 3 : ב"ש עושה פליאוף עליון פשוט נוראי והיא מארחת את הפועל חיפה שנמצאת במקום האחרון בפליאוף. ב"ש מגיעה אחרי הפסד 1-0 להפעול תל אביב, ואילו הפועל חיפה מגיעה אחרי תבוסה 4-1 בדרבי למכבי חיפה. הימור – ב"ש עם ניצחון ראשון בפליאוף.

21:00 מכבי חיפה – מכבי תל אביב, ספורט 5 : משחק שיכל להיות הרבה יותר מסתם עוד משחק, הפך למשחק לפרוטקול בלבד, וזה בזכות ההתחלה הצולעת של מכבי חיפה לפליאוף העליון, מה שגרם לה לאבד במהירות את הכוח שלה במאבק על האליפות. מכבי תל אביב מגיעה אחרי ניצחון 1-0 על ביתר, שהיה ניצחונה הרביעי ברציפות בליגה, ואילו מכבי חיפה אחרי 4-1 גדול בדרבי על הפועל חיפה, שהיה עבורה גם כן הניצחון הרביעי ברציפות בליגה. חשוב להבהיר שמכבי תל אביב עדיין ללא הפסד העונה. הימור – מכבי חיפה נמצאת בכושר טוב וגם מכבי תל אביב כמובן, ולכן זה משחק מאוד קשה להימור, אבל אני אלך על הפתעה ועל הפסד ראשון העונה של מכבי תל אביב, כלומר ניצחון למכבי חיפה.

פרמייר ליג – מחזור 33 :

17:00 לסטר -קריסטל פאלאס, ספורט 2 : לסטר במקום ה-3 בליגה, ואם היא תמשיך לאבד נקודות בקצב מסחרר, היא תמצא את עצמה די בזריזות יוצאת מהטופ 4, מנגד קריסטל פאלאס במקום ה-12 ובמרחק בטוח של 15 נקודות מהקו האדום. לסטר מגיעה אחרי הפסד 2-1 לאברטון, ואילו פאלאס אחרי הפסד ביתי 1-0 לברנלי. הימור – תיקו .

17:00 מנצסטר יונייטד – בורנמות, ספורט 1 : משחק חשוב מאוד לשתי הקבוצות, מצד אחד השדים האדומים במקום ה-5 ובמרחק של 2 נקודות בלבד מצלסי, ואילו בורנמות במקום ה-19 מתחת לקו האדום, כאשר רק נקודה מפרידה בינה לבין הישארות ליגה . יונייטד נמצאת בכושר מעולה מאז החזרה מהפגרה והיא מגיעה אחרי 3-0 על ברייטון, ואילו בורנמות מגיעה בכושר רע מאוד עם ארבעה הפסדים רצופים, כאשר האחרון היה 4-1 לניוקאסל בבית. הימור – יונייטד מנצחת בבית.

19:30 וולבס – ארסנל, ספורט 1 : וולבס שבמקום ה-6 תארח את ארסנל ה-7, כאשר 6 נקודות מפרידות ביניהן. וולבס בכושר נהדר עם שלושה ניצחונות רצופים, ואחרי 1-0 על אסטון וילה, ומנגד ארסנל מגיעה עם 3 ניצחונות רצופים בכל המסגרות(2 בליגה ואחד בגביע), כאשר האחרון היה 4-0 על נוריץ בבית. הימור – וולבס בבית פייבוריטית לדעתי.

22:00 צלסי – ווטפורד, ספורט 1 : המשחק שינעל את היום יהיה צלסי שבמקום ה-4 שתארח את ווטפורד שבמקום ה-17 ומעל הקו האדום. צלסי הפסידה במפתיע את משחק הליגה האחרון 3-2 לווסטהאם, ואילו ווטפורד לא ניצחה כבר ארבעה משחקי ליגה רצופים, כאשר במשחק האחרון היא הפסידה 3-1 לסאותהמפטון. הימור – צלסי תחזור למסלול הניצחונות.

גמר הגביע הגרמני :

*שווה צפייה* 21:00 לברקוזן – באיירן מינכן, ספורט 4 : האלופה הגרמנית פוגשת בגמר את לברקוזן שסיימה חמישית ופספסה את ליגת האלופות בגלל המשחק הלפני האחרון בליגה בו הפסידה במפתיע 2-0 להרטה ברלין. אז באיירן מגיעה אחרי 4-0 על וולפסבורג שגרם לה להגיע ל-100 שערי זכות בליגה(לבנדובסקי כבש 34 ), ולברקוזן סיימה את העונה עם ניצחון 1-0 על מיינץ שלא עזר לה יותר מידיי בסופו של דבר. בחצי הגמר באיירן ניצחה את פרנקפורט 2-1, ואילו לברקוזן ניצחה 3-0 את סארבורקן מהליגה ה-4 בגרמניה. הימור – יהיה משחק קצבי וטוב, אך אני חושב שבאיירן מינכן הרבה יותר טובה והיא תנצח ותזכה בגביע.

סרייה א' – מחזור 30 :

18:15 יובנטוס – טורינו, 2 ONE : הגברת הזקנה דוהרת אל עבר תואר נוסף, ובדרך לשם היא תצטרך להשיג עוד 3 נקודות בבית מול טורינו בדרבי של העיר טורינו. יובנטוס הראשונה מוליכה את הטבלה ב-4 נקודות על פני לאציו, ואילו טורינו במקום ה-14 בליגה, ובסה"כ רק 6 נקודות מהקו האדום, אך אני באופן אישי לא רואה תסריט שבו הם ירדו ליגה, בטח לא עם הסגל הנוכחי שלהם. יובנטוס מגיעה אחרי שלושה ניצחונות ליגה רצופים מאז החזרה מהפגרה, כאשר משחק האחרון הם ניצחו 3-1 את גנואה, ומנגד טורינו מגיעה אחרי שני הפסדים רצופים, כאשר האחרון היה 2-1 ללאציו. הימור – יובנטוס תנצח את הדרבי.

22:45 לאציו – מילאן, 2 ONE : לאציו במקום ה-2 בטבלה ועדיין רודפת אחרי יובנטוס כאשר הפער ביניהן הוא 4 נקודות והיא חייבת לנצח כל משחק עד סוף העונה כדי להשאיר לעצמה סיכוי, והיא פוגשת את מילאן שבמקום ה-7. לאציו מגיעה אחרי 2-1 על טורינו, ואילו מילאן אחרי 2-2 בחוץ מול ספאל. הימור – לאציו משיגה 3 נקודות חשובות.

לפוסט הזה יש 13 תגובות

  1. שבת שלום לכולם
    זה המקום לומר שיום הפורמולה 1 חוזרת סוף סוף
    האימון השלישי יתקיים בשעה 13:00 בערוץ 5 לייב ואז בשעה 16:00 יהיה מקצה הדירוג, גם הוא ב5 לייב.
    מרצדס כמובן נמצאת בעמדה לאליפות נוספת כאשר לואיס המילטון יכול להשוות את שיא האליפויות של שומאכר אם יזכה העונה, ובנוסף הוא יכול לעבור את שומאכר בשיא הניצחונות, אבל בגלל שהעונה מאוד קצרה לא בטוח שזה יקרה כבר העונה.
    פרארי לא מוכנה לעונה הקרובה ורק בהונגריה הם יציגו מכונית נורמאלית, כאשר הסוס השחור השנה מסומן דווקא כסוס הורוד – רייסינג פוינט נראית המכונית הטובה יותר מהסבט אוף דה רסט, והיא צפויה לאיים על המקום ה-4 יחד עם רנו ומקלארן.

  2. בעיה חדשה שהקורונה יצרה בנוגע לספורט: רמאויות וסימום. https://www.velonews.com/news/the-outer-line-anti-doping-during-the-covid-19-lockdown/
    כשהדרך העיקרית לעשות בדיקות סמים למתחרים היא מעין גרסא מוזרה של פוקימון גו שבה במקום לתפוס את הדרגונייט החמקמק בגן ליד הבית מסתובבים בעולם ומסתכלים על ספורטאי חמקמק משתין, בזמן הקורונה קצת היה (ועוד יהיה) קשה להגיע לספורטאים מרוחקים וסגורים ולעשות בדיקות אחד על אחד שכאלה. בינתיים בענף האופניים נספרה ירידה של 95% בבדיקות שמחוץ לתחרויות עצמן כשהרבה מתחרים טוענים שכבר חודשים לא הגיעו אליהם לבדיקה.
    בימים כאלו אמורים להרים עינינו אל הסוכנות העולמית נגד סמים בספורט, אבל כל עוד הם לא העבירו שום הנחיות כלליות כל מדינה עושה את הבדיקות בעצמה לפי חוקים משלה. מה שאומר שתחרויות בינלאומיות הופכות להיות בלתי אפשריות כשאי אפשר לסמוך על המדינות במידה שווה לעשות את הבדיקות באותה רצינות. כל אלה דברים שהיו עוד קודם אבל הוגברו לרמות לאנס ארמסטרונגיות. במיוחד בענף כמו אופניים, שם בדרך כלל מומלץ על בדיקות חצי שנה מראש (אם אני זוכר נכון).

  3. למי שרוצה לראות את המחצית השניה של מנצסטר יונייטד בורנמות.
    https://sportsbay.org/watch/60608/1/manchester-united-vs-bournemouth-live.html
    היונייטד היו צריכים מכה בראש בגול של בורנמות במתפרצת בשביל להתעורר כדי לשים שלישייה ולרדת למחצית מרוצים.
    הגול על ביסאקה ובעיקר על דהחאה שלא סגר טוב את הפינה.
    הגול השלישי לטובת היונייטד הוא אחד היפים השנה באירופה. פצצה של מרסיאל מחוץ לרחבה. מגנים והשוער לא יכלו להושיע כשהכדור המסובב עקף אותם ונכנס בפינה מתחת למשקוף.

    1. היונייטד אספו עוד 3 נקודות חשובות מאד במאבק על האלופות ונצחו 2:5. 2 הגולים שספגו, בגלל טעויות בהגנה. במיוחד הפנדל הטיפשי בגלל יד מאד לא הכרחית ברחבה של ביילי. מול הסיטי וליברפול זה לא היה עובד…

  4. 3 נצחונות ב 3 משחקים..
    מכבי ת"א נצחו את חיפה, סגרו עליהם סוויפ עונתי, באיירן לקחו גביע עם 4:2 על לברקוזן.
    מחר ב 3 ריאל יכולה להגדיל את הפער מברסה זמנית ל 7 נקודות. משחק ב 15.

  5. סיכום היום
    בארץ מכבי עמדה בכל המטרות שלה ב 1-0 על חיפה
    גם נותרה בלתי מנוצחת גם רחוקה משחק בודד מעונת ספיגה חד ספרתית וגם יכולה לשבור את שיא הנקודות ולהגיע ל 90
    למעשה טבלת הליגה הוכרעה
    כולה לאחר שבית"ר הבטיחה את המקום השלישי לאחר 0-3 על הפועל תל אביב
    ב"ש גברה 1-3 ותסיים רביעית
    הפועל תל אביב תסיים חמישית והפועל חיפה שישית

    ביום שלישי ב 21.00 תסתיים הליגה
    במשחק המרכזי מכבי תל אביב תצא לב"ש ותקווה לא להפסיד ולהשלים עונה ללא הפסדים אם גם לא תספוג או תספוג שער בודד תשלים עונה מלאה עם ספיגה חד ספרתית שזה מדהים
    כרגע מאזנה 8 ספיגות ב 35 מש' (0.23 למשחק ) ולמעשה 5 ספיגות ב 34 משחקים ( 0.15 ) ו 3 ספיגות במשחק בודד.

    עוד בשלישי בית"ר ירושלים תארח את מכבי חיפה והפועל תל אביב את הפועל חיפה

    בטבלת מלך השערים רקוביצה יוכתר כמלך עם 22 עד כה
    שער מוביל את הבאים בתור עם 13 אך יונתן כהן מרוחק ממנו שער בודד
    גם לעומרי אלטמן (11) יש דיבור עם תואר הסגן הכללי והמלך הישראלי

    בדירוג המבשלים
    יונתן כהן ושירי עם 11 כ"א במאבק שיוכרע בשלישי
    עד כה 8 בלבד הגיעו 10 שערים
    ייתכן שגם שירי ( 9 ) אולי שלומי אזולאי (8 ) יגיעו למועדון המכובד הזה.

    בכדורסל בבית התחתון הלוהט ניצחה ב"ש בנהריה 69-67 וסיבכה עוד יותר את מאסק הפליאוף.
    ב"ש השתוותה לנהריה מאזנית עם 14-11 אך מנצחת אותה 1-2 במאבק הפנימי

    באירופה

    באיטליה
    מילאן מפרקת את לאציו 3-0 (רבע שעה לסיום אפילו זלאטן כבש )
    ויובה שהביסה את טורינו בדרבי 1-4 פותחת פער של 7 נק'.

    באנגליה
    במאבק על ליגת האלופות 3 מנצחות ואחת מפסידה ומתרחקת
    המפסידה וולבס 2-0 בבית לארסנל
    לסטר מנצחת 0-3 את פאלאס ובאותה התוצאה מביסה צ'לסי את ווטפורד

    יונייטד נצמדת אליהם לאחר 2-5 על בורנמות

    בגרמניה
    כצפוי ב.מינכן משלימה דאבל כאשר מנצחת 2-4 את לברקוזן (אלבה 1 ,ג'נברי 1 ולבנדובסקי צמד)

    מינכן משלימה את הזכייה בגביע ה 20 בתולדותיה שיא כמובן וזה לאחר שהשלימה לא מכבר את תואר האליפות ה 30 שלה (שיא כמובן ) סה"כ 50 תארים בכירים בגרמניה .
    זהו הדאבל ה 13 שלה בגרמניה (אף אחת אחרת לא עשתה יותר מ 1 לדעתי )
    הדאבל הראשון היה בשנת 1969
    השני ב 1986
    אלה היו 2 הדאבלים היחידים במאה ההיא
    בעשור הראשון למאה הנוכחית השלימה מינכן 5 דאבלים ( 00,03,05-06,08 )
    ובעשור הקודם שחזרה זאת ( 10,13-14,16,19 )
    גם בתחילת העשור הנוכחי השלימה מינכן דאבל ואם תגן על תאריה בשנה הבאה תעשה 3 דאבלים ברצף לראשונה בהיסטוריה.

    עוד היום
    בליגת המשנה באנגליה עשתה לידס עוד צעד (גדול ) לחזרה לליגה הראשונה לאחר 3-1 בבלקבורן גם קארדיף עשתה צעד חשוב מאד לאחר 1-0 בבריסטול סיטי

    בטורקיה בשאקשהיר הלא היא B.B. איסטנבול ניצחה 2-0 באטלנהיספור ופתחה פער 5 מטרזנספור שתשחק מחר אצל גלא האלופה ובמידה ולא תנצח הרי שאיסטנבול תוליך ב 4 הפרש שיוותרו 12 נק' בקופה קרובה מאד לתואר אליפות היסטורי
    באוקראינה שחטאר האלופה ניצחה בקלאסיקו היוקרתי 3-2 בקייב כאשר מנור סולומון מבשל את אחד השערים.

  6. ראשון בזירה המקומית
    סל :
    בית עליון :
    21.15 ראשון -הפועל ירושלים
    משחק שלישי בתוך שבועיים בפעמיים הקודמות ירושלים ניצחה ב 6+7
    במחזור האחרון ראשון ניצחה בנוקיה.
    ראשון תסיים שלישית
    ירושלים בפיגור 2 ממכבי כאשר היא תארח אותה
    על מנת שירושלים תעקוף את מכבי היא צריכה עוד מעידה אחת של מכבי ולנצח אותה 12 הפרש בקרב הישיר במחזור הבא.
    בשביל לשמור על סיכוי היא צריכה לנצח בראשון.

    בית תחתון .

    הקדמה :
    הבית התחתון כמרקחה אמנם מאבק הירידה הוכרע אך מאבק הליאוף בנקודת רתיחה כאשר 2 משחקים בלבד מפרידים בין הראשונה בבית התחתון (חמישית ) ללפני האחרונה (11 ) כאשר ישנם מפגשים ישירים שמשפיעים גם על המאבקים הפנימיים .

    19.25 הפועל תל אביב -מכבי חיפה
    תל אביב חזרה יפה מפגרת הקורונה במאזן 1-3 היא ניצחה ברוממה במשחק החזרה 20 הפרש
    כרגע שמינית עם 14-11
    חיפה חזרה רע מאד מהפגרה ואלמלא הייתה מפסידה לאותה הפועל במשחק החזרה הייתה היום בבית העליון
    היא עדיין חמישית אך הפער שביר כרגע חיפה 13-12
    חיפה גם יודעת שהפועל תל אביב כבר ניצחה אותה במאזן העונתי (כרגע 2-0 ו +27 ) והיא יודעת שאם תגרר לשיוויון מולה אזי היא בבעיה גדולה לא רק במאזן הפנימי מולה אלא בכל בית משולש איתה .לכן בניצחון היא תברח ל 2 הפרש 3 משחקים לסיום וגם בית משולש לא יהיה כזה נורא שכן לא ראי 2-1 כ 3-0

    20.05 נס ציונה -אילת
    המארחת התרסקה מאז החזרה והיא היחידה בבית התחתון (בנוסף ליורדת אשדוד) שתרם ניצחה ומאזנה הכולל 15-10
    אבל היא עדיין לא איחרה את הרכבת בייחוד שמאזנה הפנימיים טובים.

    אילת הפסידה אמנם במחזור האחרון בבית לגליל לאחר שהשיגה 3 ניצחון רצופים. מאזנה הוא 14-11
    הראשון שבהם היה מול נס ציונה בהארכה אותה ניצחה 0-14
    עד כה המאזן הכללי הוא 1-1 כך שהמנצחת במגרש תוביל במאזן הפנימי .

    20.10 אשדוד -גליל
    המארחת היחידה שלא בחגיגה היא ירדה כבר ליגה למרות שנתנה פייט גדול לאילת וב"ש בשבוע שעבר
    גליל חזרה נהדר מהפגרה עם 3 ניצחונות רצופים מאז החל הפליאוך התחתון מאזנה 13-12 וניצחון יעמיד אותה ב 50 אחוז וייתכן שגם במקום הנכסף החמישי .

  7. בראשון באירופה :
    ספרד המשחק מחזור 34
    15.00 בילבאו -ריאל .
    המארחת שמינית רוצה מקום שישי שיבטיח אירופה גם ללא ליגה (אם תנצח בגמר הגביע תגיע לשם אוטומטית) כרגע 4 נק' משם .
    ריאל מוליכה ב 4 יכולה להגדיל זמנית ל 7 כאשר יישארו 12 נק' בקופה (לה)

    20.30 אוסאסונה -חטפה. המארחת במרכז הטבלה ,האורחת שישית מרחק 5 מסביליה הרביעית ובנוסף צרצה לשמור לפחות על המקום המוביל לאירופאית .

    21.00 אספניול -לאגנס. קרב היורדות הצפוי האחרונה מארחת את זו שלפניה המרחק ביניהם נקודה אך ביניהם לקו האדום 11 ו 10 בהתאמה (מש' חסר)

    23.00 ויאריאל ברצלונה .
    ויאריאל חמישית 3 נק' מסביליה הרביעית ערב המחזור וברצלונה השנייה רחוקה 4 מהמוליכה ריאל
    וסביר שהפער יגדל ברצלונה תקווה שריאל לא תנצח מה שיחזיר לה אנרגיות .

  8. בראשון באנגליה המשך מחזור 33
    14.00
    ברנלי-שפילד יונייטד
    10 מארחת את 8 פער 2 נק ביניהם
    כאשר המטרה המקום השביעי המוביל לאירופאית (כמעט בוודאות תלוי בגביע .במידה ומחזיקת הגביע טופ 7 וזה יקרה כנראה אם סיטי , צלסי או יונייטד יזכו בגביע …אם ארסנל תזכה ולא תהיה טופ 7 הרי שהיא תדחוק משם את המדורגת 7 ).
    כרגע האורחת 2 נק משם והמארחת 4.

    16.00 ניוקאסל -ווסטהאם.
    המארחת אם תנצח תצמצם ל 4 הפרש את הפער מארסנל השביעית …האורחת השיגה חמצן בניצחון על צלסי באמצע השבוע אבל היא עדיין רק 3 מעל הקו .

    18.30 ליברפול -וילה.
    ליברפול תחגוג משחק ראשון בביתה לאחר הזכייה באליפות אבל במצב רוח לא משהו לאחר הסטירה
    4-0 בסיטי .
    ליברפול נוצחה פעמיים השנה אך כשנוצחה הובסה 3-0 בווטפורד ו 4-0 בסיטי .
    עדיין יש לה הרבה על מה לשחק שכן היא כרגע 16/16 בבית ותרצה עונה מושלמת …בנוסף היא עם 86 נק רחוקה 14 משיא הנקודות של הסיטי כאשר נותרו 18 בקופה .
    וילה מצידה מרחק נקודה מחוף מבטחים ותרצה לעשות זאת בקרב בין 2 מהאלופות היבשת בעבר.

    21.00 סאותהמפטון – סיטי
    המארחת די גמרה את העונה מרחק דו ספרתי מהקו האדום ו 9 נק ומשחק חסר מהמקום המוביל לאירופה
    האורחת איבדה את האליפות אבל הביסה 0-4 את ליברפול ובעיני הפייבורטית הגדולה ביותר לקחת את ליגת האלופות אם תנצח תחזיר לפער דו ספרתי ממקום 3 .

  9. בראשון באיטליה המשך מחזור 30
    18.15 אינטר -בולוניה.
    המארחת תרצה לשמור על מקום 3 ואולי לסגור על לאציו השניה.
    האורחת במרכז הטבלה 5 ממילאן ערב המחזור …תנסה לשמור עניין לעונה במאבק על הכרטיס לאירופאית.

    20.30
    ברשיה-ורונה .
    המארחת 8 נק מתחת לחוף מבטיחים אולי השלימה עם הירידה …האורחת בעונה טובה מאוחרת ערב המחזור נק בודדת ממילאן במקום המוביל לאירופאית .

    פארמה -פיורנטינה.
    המארחת קצת דעכה במאבק על אירופה אך היא עדיין בתמונה 4 מתחת למילאן .
    האורחת עדיין נאבקת בתחתית עם 6 מעל הקו .

    סמפדוריה -ספאל
    המארחת 4 מעל הקו , האורחת 7 מתחת לקו עם סיכוי קלוש לשרוד .

    אודינזה -גנואה .
    קרב תחתית לוהט בין אודינזה 6 מעל הקו לגנואה רק נק מעל הקו.

    קליארי-אטאלנטה.
    המארחת עשירית 4 מהאירופאית
    האורחת רביעית מובילה בבטחה על רומא רק 3 מאינטר ערב המחזור .
    לאטאלנטה שתוגרל בשישי בפיינל אייט באלופות ישנה עוד מטרה להגיע לפחות ל 100 שערים כרגע היא עם 82 ונותרו לה 9 מחזורים בהם צריכה לכבוש 18 בדיוק 2. למשחק

    22.45
    נאפולי -רומא.
    השישית מול החמישית כאשר רק 3 נק ביניהם .

    עוד מחר
    מחזור הסיום באוסטריה.
    במוקד מבחינתנו
    וולפסברגר של וויסמן מול ראפיד וינה
    וויסמן יסיים כמלך השערים והוא רחוק שער בודד משיא לגיונרים חדש …כרגע הוא עם 29 שערים השווה את השיא של זהבי מסין אשתקד .

    פורטוגל
    במוקד פורטו -בלנשש

    טורקיה
    במוקד 21.00 גלא- טרזנספור המרוחקת 2 נק מהפסגה ערב המחזור.

    שוויץ 28
    המשך מאבק האליפות
    17.00
    סנט גאלן-סיון
    ובמקביל יאנג בויס – לוגאנו
    גאלן מוליכה 2 הפרש על יאנג בויז ערב המחזור .

    יוון
    במוקד 21.00 פאו- אולימפיקוס.
    האחרונה אלופה כבר בפער ניכר אבל דרבי זה דרבי .

    וכן משחקים מרוסיה, פולין וליגות המשנה של ספרד ואיטליה

  10. בשני .
    במקומית
    סל 21.00
    חולון -מכבי תל אביב
    המארחת מפסידה בלבד מאז חזרת הליגה עם סגל חלש מהותית
    היא תקווה להפתיע בפליאוף שם למזלה תהיה בכל מקרה ביתרון ביתיות .

    מכבי לאחר הפסד לראשון תרצה לעלות חזרה על המסלול שיבטיח את המקום הראשון בעונה הסדירה.

    רגל לאומית השלמה
    20.00 בני לוד -אשקלון
    הסאגה בלאומית יצרה מצב שבו בני לוד עם 3 מש' חסרים
    הראשון שבהם מול אשקלון היורדת .
    בזמן אמת אשקלון לא הייתה אמורה לרדת ולכן המשחק הזה היה צפוי להיות מותח וקשוח במיוחד
    עכשיו קשה להאמין שזה יהיה כפי שהיה בזמן אמת ולוד צפויה לנצח ולעשות צעד משמעותי בדרךלמבחנים .

    באירופה
    ספרד
    משחקי השלמה למחזור 34
    20.30 לבנטה -סוסיאדד
    האורחת כרגע שביעית 7 הפרש מסביליה הרביעית במאבק על האלופות
    לבנטה 12 במרכז הטבלה רחוקה מכל מאבק.

    23.00 סביליה -אייבר
    ערב המחזור סביליה הוליכה ב 3 על ויאריאל
    אייבר כרגע 6 נק' ומשחק חסר ממאיורקה ואם תנצח תישאר מעשית בליגה .

    אנגליה .
    השלמה ממחזור 33
    22.00 טוטנהאם -אברטון
    קרב על האירופאית .טוטנהאם רחוקה 4 נק' מארסנל השביעית ואברטון 5 הפרש
    המנצחת תעשה צעד ממשי לשם ..זו שלא תתרחק מהותית מהיעד.

    גרמניה :
    משחק ההכרעה על המקום בבונדסליגה 2021
    היידנהיים -ברמן
    המארחת שלישית בליגת המשנה
    האורחת 18 בליגה הראשונה
    משחק ראשון בברמן הסתיים ב 0-0
    המארחת טרם שיחקה בליגה הגרמנית הבכירה
    בעוד ברמן לא נעדרה מהליגה הזו מאז עלתה בשנת 82 זה 38 שנה
    ברמן מחזיקה באמתחתה ב 4 אליפויות (אחרונה ב 2004 )
    6 גביעים (2009 לאחרונה)
    ואף בגביע אירופה למחזיקות גביע 1992 .

כתיבת תגובה

סגירת תפריט