מעורב הופס ליום שלישי / מנחם לס

1.פרד ואן-פליט הוא דוגמה למה שכתבתי אתמול – שיש מצב שהשחקנים ישחקו מחוסר ברירה (ובלי הרבה חשק)

מסאי יוג'ירי (הבוס), ופרד ואן-פליט היו מעדיפים היום להיות בטורונטו מאשר בווניס – 'ונציה' באנגלית – בפלורידה, אפילו שווניס היא אחת מערי החוף היפות והעשירות בפלורידה (מילה שלי). הם מחכים לשאר חברי הקבוצה שיגיעו.

במעורב של אתמול כתבתי על כמה דברים שאדם סילבר (וכמובן 'ה-NBA') מאבד שינה בגללפ כל לילה – כגון קבוצה שעשרה משחקניה נמצאו חיוביים בבועה, פציעה רצינית לשחקן מפתח, או שהלייקרס תפסיד בסיבוב הראשון (אני לא מבין מה יש לחשוש מדבר שבטוח יקרה במקום לקבלו כעובדה, ולחיות אתה כי זה הגורל). על רוב הדברים האלה הגבתם. סליחה, לא הגבתם גם על משפט המחץ שהלייקרס תעוף כטיל כבר בסיבוב הראשון של הפלייאוף, ואז אמרתי לעצמי 'מה יש פה להגיב? האם מישהו מגיב על כך שמחר בבוקר תזרח השמש מעל הרי אדום?. אבל זה סתם כבדרך אגב. לא שייך לנושא הראשי.

הפליא אותי שאף גולש לא הגיב על מה שכתבתי כאפשרות – שלשחקנים לא יבוא לשחק. ז"א הם יבואו, יתלבשו למשחק, אבל ישחקו עם הרגשה פנימית שזה הדבר האחרון שהם רוצים לעשות עכשיו. יהיו אפילו כמה שחורים בין השחקנים שירגישו כבוגדים. בשעה שבני גזעם נמצאים במרד חברתי, הם משחקים הופס ללא דאגה בחייהם.

קשה להאמין? אז הנה, אסכם כמה דברים שואן-פליט כתב מחדר מלונו בווניס, מלון שלם של 120 חדרים שטורונטו רפטורס שכרה את כולו ל-45 נשמות (שרק 37 מהן תהיינה בבועה).

(למעשה היה זה VIDEO CONFERENCE עם המדיה מהמלון בווניס. בגלל ששחקני טורונטו הם 'זרים', היה עליהם להגיע לפלורידה שבועיים לפני הזמן להיכנס לבידוד עד שהם מגיעים לדיסני, ואן-פליט ויוג'ירי היו שם ראשונים ליום או יומיים, ורק עתה שאר השחקנים מגיעים).

פרד ואן פליט:

אני לא אשקר לאף אחד. אני שונא להיות כאן. אני לא יכול TO FAKE IT ואין לי כל רצון או צורך טו פייק איט. אני כבר שונא את העובדה שאנחנו הקבוצה היחידה שצריכה להיות ב-QUARANTINE שבועיים. טורונטו היא עיר יותר אמריקאית ממיאמי או סן אנטוניו, ולא פחות אמריקאית מוושינגטון די.סי, ודווקא עלינו להיות תקועים במלון הזה שבועיים (הם מתאמנים פעם ביום באוניברסיטת גולף קוסט, מ.ל)???

אנחנו תקועים בפלורידה, מדינה בה היו היום 9.585 מקרי קורונה חדשים, פי 7 מאשר בכל קנדה. אז עלינו להיות בבידוד? זאת בדיחה. לפני חודש או חודש וחצי זה נשמע די טוב. מה רע להיות בבית מלון בפלורידה עם חוף ים פרטי וכל הפינוקים? מה רע? אני כבר מתגעגע לילדי ויש עוד חודש שלם לפני שהדבר אפילו מתחיל! קבוצה שמגיעה עד הסוף תהיה באיזו בועה בדיסני איזה חודשיים. אני אפילו לא יודע בדיוק. לא לראות את ילדי שלושה, שלושה וחצי חודשים – כולל החודש וחצי עד שזה מתחיל, שבועיים בבידוד וחודש באיזה חור בדיסני. מי שיפסיד מיד בתחילה לפחות יחזור הביתה מהר למשפחתו.

אני הגעתי הנה ראשון. תנסו להיות האורח הבודד היחיד בבית מלון של 120 חדרים. עדיף כבר להיות בתא מעצר (אני לא חושב שהוא בילה איזה שהוא לילה בחייו במעצר, מ.ל). אתה הולך לאכול, חוזר לחדר, מסתכל על ארבע קירות וטיווי, קצת וידיאו-צ'אט עם הילדים והאשה, וכשנמאס לך אתה יורד לשחק משחקי וידיאו. לאט לאט כולם מגיעים. בתחילה זה נחמד אבל אחרי כמה שעות זה 'חייתי עם הבחורים האלה כבר כמה שנים'.

הסיבה שאני רוצה לנצח את הסיבוב הראשון בפלייאוף היא שאז האשה והילדים יכולים לבוא לבועה, אבל עם כל החוקים והאיסורים זה יהיה כמו להיות בבית סוהר ואז האשה והילדים באים לבקר. למי יש חשק לשחק כדורסל ככה?

ולך תדע איזה כוכביות ישימו לצד המנצחת. מאומה לא יהיה טבעי. אפילו זריקה לסל לא תהיה טבעית. אני כאן רק שבוע וחצי ואני מת מגעגועים לילדים. וכמובן ש-POLICE BRUTALITY הוא נושא שכולנו חושבים עליו ומושפעים ממנו. אז משחקים כשמול עינינו גם COVID 19 וגם גזענות חברתית וטיפול אכזרי של כמה שוטרים בקרבנות שחורים. זה בראש כל הזמן. אני יודע על שחקנים שמרגישים שזה לאמ נכון לשחק ולקחת זמן מהטיווי שיכול היה לשמש לדבר יותר על כל ענייני החברה והגזענות שכולנו נמצאים ממש בתוכם, ואולי גם – ובעיקר – בגלל שאנחנו מין VIP'S.

כולנו צעירים. כמעט כולנו שחורים. כולנו יודעים שהדבר הנכון הוא לא לשחק. TO MAKE A STAND. מבחינה מוראלית וחברתית זה מה שכולנו היינו צריכים לעשות. אבל מצד שני ישנן העובדות הקשות: אם לא נשחק הכסף שצריך להיות בכיסים שלנו יילך למקומות אחרים, ואנחנו יודעים לאן. זאת הסיבה שהרוב משחקים כי אנחנו מרגישים שזה כסף שלנו שהרווחנו קשה משך הרבה שנים של כדורסל.

הוא מסיים:

This is not going to end this summer regardless, or over the next couple of months. This issue, racial injustice, social injustice, police brutality, all these things are not ending anytime soon. Our fight is long term. That was part of my decision. But if the league, or more of my guys would have come together and said we didn’t want to play, I would have sat out as well. I wouldn’t have even fought it. I think most of us decided to play. It’s something we’ll have to live with. I trust that my heart’s in the right place and I’m doing enough to make change.”

הוא הוסיף:

The only way (the NBA) is being consumed is on TV,” . “So I think that’s going to go a long way and it’s something that will last for years to come. People will always look back on these games and the first thing they’ll see is whether there’s a fist on the court or a name and they’ll have to look and say, ‘What is that?’ or ‘Who is Breonna Taylor?’ or ‘Who is George Floyd?’ if that’s what guys choose.”

יהיו שחקנים שכבר מכינים שמות כג'ורג' פלויד או בריאונה טיילור על גב הגופייה שלהםץ כולם יראו זאת אם ירצו או לא!

הוא מסיים:

“I definitely respect guys that took the stand to sit out for whatever reason,” VanVleet said. “But my choice was to come play. I’m not right and they’re not wrong. It’s just a personal choice for everybody.

אני בטוח שאחת הסיבות שהוא כאן הוא הרצון להגן על תוארו. אבל אם ישנו כאן מישהו שחושב שכל מה שעבר עלינו ב-4 החודשים האחרונים לא ישפיע על השחקנים ועל משחקם, הוא טועה לחלוטין. אפילו עלי כצופה מהצד, ה–COVID 19, רצח פלויד, וההפגנות על הגינות חברתית השפיעו כל כך שבינתיים פשוט אין ראש לכדורסל.

וכאילו שכל מה שהיה לא מספיק, ה-NBA הודיעה ממש עכשיו שעל קרשי כל האולמות ייצבע באותיות של קידוש לבנה:

NBA, union plan to paint 'Black Lives Matter' on courts in Orlando

כל מה שיש לי לומר זה ש- IT IS GETTING BETTER AND BETTER.

PLAY BALL!

2. ג'ה מוראנט מתנצל על ה-"F…12"

ג'ה מוראנט הדפיס על גב הטי-שירט שלו "F…12". מסתבר שזהו משהו DEROGATORY נגד המשטרה. משהו הפוגע בכבוד השוטרים. בואו נקרא לילד בשמו: 'לכלוך על המשטרה'.

אחרי שחטף מכל הכיוונים הוא מיד כתב בטוויטר שלו

"It didn't clearly and accurately convey what I wanted to share"

חיפשתי וחיפשתי במקורות שונים, כי הרבי החבר שלי מחב"ד בגרינוויל הציע לי להמשיך ,ולהמשיך ללמוד 'כי זה יאריך לך את החיים'. אז אני מנסה ללמוד. מה כבר יכול להיות אם אין לזה קשר לאריכות חיים?

בקיצור, כמה שחפרתי לא מצאתי.

אבל זה סלאנג נגד המשטרה, ומיד הוא שלח הודעה בטוויטר – -(ומה הקשר בין "F…12" לבין העלבת שוטרים אני עדיין לא יודע):

3. לפי SPORTSNAUT כל בתי ההימורים ללא יוצא מין הכלל שמים את שני אלה בגמר

4. הלייקרס וג'יי אר סמית הסכימו על כל התנאים והכל גמור

ג'יי אר סמית' אמור להיות אחד מארבעה שחקנים (האחרים דיון ווייטרס, אלכס קרוסו, ו-KCP) שיצטרכו למלא את מקומו של אברי בראדלי. סמית הוא בן 35.5 שלא שיחק מאז נובמבר.

5. רוברט גובר, למרות שהבריא, עדיין סובל ממחלת הקורונה

בראיון לעתון L’Equipe הצרפתי רובר גובר שולח מסר חשוב לכל הנדבקים מוירוס הקורונה: "אני נחשב לבריא, אבל למרות שחוש הריח חזר, חוש הטעם עדיין לא, ואני לא מרגיש 100% עם גופי. אני לא יכול להסביר מה בדיוק קרה לגוף. כל מה שאני יודע שההרגשה אינה נורמלית במאה אחוז".

6. ווילסון צ'נדלר, השחקן הוותיק של הנטס, מעדיף להישאר בבית עם משפחתו

הנה:

7. אוהדי הניקס הולכים 'BANANAS' עם הצעד הראשון של הבוס החדש, ליאון רוז

מה עשה נשיא פעולות הכדורסל החדש? שיחרר את אלונזו טרייר, וחתם את ת'יאו פינסון. אלונזו טרייר – שחקן אריזונה שלא ניבחר בדראפט – היווה הפתעה נעימה כשקלע 10.9 נק' עם 39% מהטריי, מהספסל.

הניקס רוצים את הסמול פורוורד שהיה בחמישייה של צפון קרולינה שניצחה את ה-NCAA ב-2017? אז, יאללה, למה שלא יהיה להם שחקן בשם ????Theophilus Alphonso Pinson

Theophilus Alphonso Pinson שיחק שתי עונות בנטס וקלע 4.1 ו-3.6 נק' ממוצע בכל עונה.

היכנסו לאתרים ולא תאמינו למספר הטוויטרים של אוהדי הניקס ההולכים 'בננה'ס.

8. ניאו-נאצים ביוון השחירו בגרפיטי את דמותו של יאניס שצייר אמן מקומי על קיר בניין באתונה

אולי כתגובה על תמונה זאת ממילווקי:

הראשון במפגן המחאה במילווקי הוא יאניס

>

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 134 תגובות

  1. חחח ון וליט רוצה לאכול את העוגה ולהשאיר שלמה. הוא ישחק כמו אריה אל תדאג למרות כל הבכיינות. לא הבנתי מה הוא בוכה שב בבית או תגיע וסתום. אה אופס…מישהו צריך חוזה?
    ברור שמעדיפים לשבת בבית בכלל הם מעדיפים לקבל מיליונים ולשבת בבית גם ב10 שנים הקרובות למה לא? והתירוץ שלו? כי שחקנים אחרים החליטו כן לבוא? מה אין לו ביצים לבד לעשות מה שבא לו? שיפסיק לחרטט אותנו עם השטויות שלו. כזה בולשיט לא שמעתי כבר שעה.
    גה מתברר כילד מוסת בקלילות lol.
    מנחם כולם ישחקו כמו סוסים מהקבוצות הטובות. יהיה פלייאוף מהסרטים.
    שיקצה לצערי יתן בסוויפ בשקנאים/דובים.
    אני מקווה שכל המיקומים ישארו זהים למעט שיוסטון יעלו מקום 1 למעלה במיקום.

    1. שימון, אני נשבע לך שידעתי שתגיב ככה. אתה יודע מה? אני נשבע בכל היקר לי שידעתי שתגיב בדיוק ככה.
      אני חושב שאתה צעיר אינטיליגנטי למדי. אבל אתה זורק שטויות בלי לחשוב. אני לא יודע אם ברצונך לעורר מהומה, להלהיב, או סתם לזרוק דברים. הרבה מהשחקנים השתתפו בהפגנות בכל הרצינות. הרבה מהם ממש פגועים, ושונאים אותנו הלבנים על הכוח והשליטה שלנו, וכשהם רואים שוטרים לבנים רוצחים את פלויד בצורה המעליבה ביותר שיכולה להיות, הדבר משפיע עליהם פסיכולוגית בצורה רצינית ביותר. הם מכירים עשרות (אני מכיר 9) שנידבקו מהמחלה, ובוודאי הם מכירים גם כאלה שניפטרו ממנה(אני מכיר אישית אחד).

      אם אתה חושב שהם יכולים להופיע באולם ריק מקהל, שצבוע עליו BLM, ולשחק במיטבם כאילו לא קרה שום דבר, אז אתה כל כך טועה. אני מנסה לדבר אתך ברצינות עכשיו. אם תהלום בחזרה כדרכך בלי לעצור רגע ולחשוב, אז פשוט אין לי מה לדבר אתך בעניין.

      1. מנחם אני נאלץ להסכים עם שמעון. הטור של ואן-ליט זו כבר בכיינות נטו. ההקשר לרצח של פלויד כבר נמאס ולמען האמת צריך פשוט לשחק כדורסל (מי שרוצה) ולהפסיק לספר סיפורים

    2. היחיד מכולם שיהיה מסוגל לשחק כאילו שמאומה לא קרה הוא לברון. לא שלא חשוב לו. חשוב לו מאד. אבל הוא היחיד במינו שמסוגל למחוק הכל פיזית, נפשית, ורגשית, ברגע שנשמעה השריקה.

      1. מנחם השחקנים ציניקנים, מנסים לצבור עוד אהדה ולמתג עצמם כלוחמי חופש. אכפת להם רק מעצמם והם דואגים רק לנוחות של עצמם. כי מה יש להפסיד? הרי בליגה שאסור לומר שחיי לבנים חשובים הם יבחרו בצד שימתג אותם כאבירי חירות. מעניין להם ה….
        בכלל בא לי שכל הבכיינים האלו יחליפו אותי שבוע בעבודה שלי ואני אחליף אותם, 80% אחוז מהם לדעתי מתאבדים. האנשים האלה רובם מעולם לא חוו קושי מגיל 15 (הגיל שבד"כ מתחילים לקבל מתחת לשולחן), הם משחקים משחק כיפי של ילדים ומרוויחים סכומים חלומיים שמסדרים אותם לכל החיים. אם לא טוב לון פליט יש לו מספיק כסף לפרוש כבר עכשיו, אז מה הוא בוכה? יש להם בעיות למסכנים? אוי אוי. לכולם יש בעיות מביל גייטס ועד אחרון ההומלסים אבל עדיף שיהיה לך בעיות וכסף מאשר בעיות בלי כסף.
        אולי ון וליט סמך על קיירי שיעשה בשבילו את העבודה? אגב הוא תמיד יכול להמציא פציעה ולחזור לביתו אם לא טוב ב"קירות המלון".
        קיצר הרטינות שלהם לא מעניין, שיתרכז בכדורסל.

        1. אין לך מושג!!!
          שחקנים שחורים רבים, ולא רק בכדורסל, גדלו בתנאים קשים וידעו קשיים רבים כילדים וכנערים.

          1. קרמר, עשה טובה, תפסיק להשתמש בסימני קריאה. ב99% מהתגובות שלך אין לזה שום הצדקה וזה עובר כמו אובר-דרמטיזציה של כל משפט שני שלך. זה כמו לדבר עם אדם שכל הזמן צועק.

  2. אם אני הייתי השחקנים שמשחקים בקיץ הייתי מרים יוזמה שאומרת שהשכר שמקבלים על המשך העונה הולך כולו ל"נ.ב.א פאונדיישן" שתתמוך בנפגעי קורונה. אם כולם מתאגדים זה יוצא לא מעט כסף ואפשר לעשות איתו דברים טובים עבור נזקקים.
    .
    מסכים איתך, מנחם – קשה לדעת איך השחקנים ישחקו, גם בגלל המצב הכללי, וגם בגלל ההפסקה, השחקנים שיעדרו וכל השאר. הרבה סימני שאלה. מעניין אם יחסי ההימורים משקפים את חוסר הוודאות הזו.
    .
    תודה על המעורב.

      1. זה היה על רקע הספקות שלהם בנוגע להאם לחזור לשחק – אם אתה, כשחקן, מרגיש לא נוח עם זה שאתה תשחק בזמן שאנשים אחרים נתקלים בבעיות קשות, אפשר בהחלט לשלב בין השניים – תחזור, תשחק, ותתרום למאבקים כראות עיניך. כולם מרוויחים.

        1. זו בדיוק הסיבה שלא הבנתי למה שחקנים רצו לוותר על המשך העונה כדי "להמשיך את המאבק". קורונה זה סיפור אחר

    1. הלו הלו, אם אני הייתי שחקן נבא לא הייתי מסכים שתתרום ת הכסף שלי לצדקה
      — הזכיר לי את המערכון של הגשש החיוור בוא מראיינים מישהו שהרגע מילא לוטו ושואלים אותו מה הוא יעשה עם הכסף אם יזכה.
      🙂

      1. חלק גדול מהשחקנים שהשתתפו בהפגנות נדבקו , אני מחכה כל יום לשמוע שטוביאס הריס שצעד כמה פעמים בפילדלפיה נדבק.
        למזלנו בן סימונס היה במחנה אימון של לברון ואמביד עשה פוצי מוצי בבית עם הדוגמנית הברזיליאית

        חוץ מזה שבן סימונס מחוסן נגד כל וירוס, אחרי שיצאת בחיים מקרדשיאן שום וירוס לא יפיל אותך

        1. גם גיילן בראון צעד לגאוותם של איינג' ושות.
          מקווה מאד שהוא נקי.
          חחחחחחחחחחחח לגבי סימונש והקרדשיינית.

  3. אני מקווה מאד שהרבה שחקנים מרגישים כמו ואן פליט ומקווה עוד יותר שזה ישפיע עליהם במגרש
    ואז כל הסוסים נטולי הרגשות לברון,כריס פול,קוואי ובן סימונס יתנו בראש

  4. תודה דוק.
    הסיבה שלא הגיבו לכך שלרבים מהשחקנים לא יהיה חשק, היא שזה מובן מאליו.
    סכנת פציעה, חופשה ממושכת, בידוד, קורונה והמחאה.
    תוסיף לזה את שחקני הקבוצות שאין להן סיכוי.
    למי יש ראש לשחק עם כל זה?
    כמו שאמרתי מההתחלה פארסה אחת גדולה ומתמשכת.

    1. לא יודע, לי תמיד יש חשק לשחק כדורסל. זה משחק, די כיף בסך הכל, לא ממש יום בתור למשרד הפנים. גם חודש במלון טוב עם חברים לא נשמע לי כזה עונש.

  5. נכון שיש אלף אלפי הבדלים בין ה NBA לליגה המקומית שלנו. אבל אם חידוש המשחקים של הליגה בישראל לימד אותנו משהו זה שלוקח זמן לקבוצות להתחבר בייחוד אם הביאו שחקנים חדשים. מילא שבהתקפה אפשר לאלתר אבל אם ההגנה לא מתואמת, הרבה שחקנים ימצאו את עצמם פתאום לבד מתחת לסל. אם יש למישהו אשליות שג'יי.אר. סמית יתרום משהו ללייקרס, אז שיסדר את ערימת המגבות לידו. מדובר כאן על 8 משחקים ובפרק זמן כה קצר קשה להיכנס לעניינים.

  6. לדעתי כל הכדורסל לא רק בנ.ב.א סאגה אחת גדולה.
    1. שינו את הפורמט המקורי
    2. שינו טוטאלית את הסגלים ( באירופה).
    3. משחקים במקום ניטרלי /בועה.
    מבין הליגות ששוחקו באירופה
    אז
    גרמניה וספרד לא התייחסו למעשה לכל מה שנעשה עד הקורונה
    בגרמניה לחלוטין לא שכן כל אחת יכולה הייתה לשחק בטורניר סוף העונה
    ולא היה שום יתרון למי שהצליחה בליגה.
    בסופו של יום אלבה לקחה את האליפות בצדק.

    בספרד .
    היתרון היחידי היה ש12 הקבוצות ששיחקו בטורניר סוף העונה הגיעו לשם לפי הדירוג בליגה .

    אך בתוך הטופ 12 הזה לא בא לידי ביטוי שום יתרון ביתיות ואכן המובילה ערב הנגיף ריאל מדריד הודחה כבר בסיבוב הראשון .
    ובגמר ישחקו היום ברצלונה ובאסקוניה לאחרונה הייתה עונה רעה על סף הפליאוף ( מקום 8 11-12 זהה למאזן הקבוצה במקום 10 ).
    בקיצור באסקוניה ניצלה עונה רעה במיוחד והעפילה לגמר ללא כל קשר למצבה בליגה .

    בישראל.
    המצב טיפה טוב יותר במובן זה שאמנם שונה קצת הפורמט אבל שוחק פורמט שכן מביא לידי ביטוי את התוצאות הספורטיביות שהושגו לפני הנגיף עם אותם המאזנים.
    אלא שראשית הרבה מהזרים חתכו כך שחלק מהקבוצות שינו את הסגלים ללא הכר
    אחרות נחלשו מאד ורק מקצת הקבוצות שמרו פחות או יותר על כוחם

    שנית גם יתרון הביתיות לא באמת קיים מה שגם נכון לנ.ב.א
    וגם שינוי הפורמט הגם שהתבקש עדיין בעייתי ספורטיבית.

    בנ.ב.א אמנם ממשיכים במאזנים אך לוח המשחקים שונה ואין יתרון ביתיות
    בקיצור סלט פירות.

    לכן בצער ובמחשבה שנייה הייתי מבטל הכל זאת בניגוד לכדורגל בו חזרו הקבוצות לאותו המקום ולמעט בעיית הקהל ( שווה לכולם ) היתר חוזר לפי הסדר שתוכנן מראש .

    1. אהרון, מדוע מטריד אותך הפורמט עד כדי כך שבצער ואכזבה הייתי מעדיף לבטל הכל.
      .
      הפורמט הוא בסך הכל פורמט, כשמו הוא. ההנאה מהספורט אמורה להיות לכשעצמה גם אם משנים את הפורמט, לכן אינני מסוגל להבין את קו המחשבה הזה שאתה חולק עם רבים אחרים כאן בפורום.
      .
      לי זה נראה כמו סוג של מאזוכיזם שנובע מאיזשהו ocd שקשור לפורמטים שמערפל לכם את ההגיון וגורם לכם ברצינות רבה להעדיף לא לראות כדורסל. סליחה, לא מצליח להבין את זה.

  7. גם לי אין חשק ללכת לעבודה כל יום. ילדים מפונקים. בואו נזכיר שזה לא רק לחם שעשועים, יש המון אנשים והמון עסקים שפועלים מסביב לליגה – עסקים ואנשים שמאבדים את העבודה שלהם על בסיס יומיומי עם הקורונה הזאת ואפשר גם לחשוב מעבר לתחת הפרטי של פרד ון וליט (ואני אגיד את זה שוב ושוב למרות ששמעון ברוך וגיא רוזן חושבים אחרת).

    או שאולי המזל פה הוא שהם כן חושבים רק על התחת הפרטי שלהם (אובדן ההכנסה המינימלי של פרד ון וליט), אני קצת בלימבו.

    לגבי טיעון 'הראש שלהם לא שם כי בלק לייבס מאטר'. אנשים חובים אובדנים קשים בהרבה כל יום, הם לוקחים כמה שבועות חופש וחוזרים לעבודה. בין אם הראש כאן או שם, החיים ממשיכים ואפשר לצפות לקשיחות מנטלית – די מינימלית במקרה הזה – מצידם של השחקנים. מצפים מהם לשחק משחק, פור גודנס סייק.

      1. כי על פי שמעון/ברוך (וגם גיא) השחקנים צריכים לדאוג ולחשוב אך ורק על החוזה הבא שלהם. שום סיבה לחשוב מעבר.

            1. תראה במקרה של ברטאנס הייתי עושה אותו דבר ובזה אני מסכים איתם ועם ההסבר של גיא. זה לא אומר שלא מעניין אותו כלום חוץ מהצ'ק בסוף החודש

            2. הבנאדם עשה 17 מליון מכדורסל בלבד + פלוס הכנסות מכמה שנים בהן שיחק באירופה + איזה פרסומת או שתיים לתפוחי אדמה לטביים. גם אם יפצע – הוא צפוי להרוויח עוד כמה מליונים די בוודאות, אפילו אם ימשיך על חוזי מינימום מכאן והלאה. הוא לא רעב ללחם וסביר להניח שגם לא ירעב בימי חייו. זה שמעסיק אותו האם הוא יפרוש עם 50 מליון בבנק או רק 25, ועוד ברמה של לא לשחק למרות שהוא בריא לגמרי – לדעתי זה די מראה משהו על מחוייבות שלו למשחק ועל כך שכן, רק כסף מניע אותו.

            3. הוא צפוי לשלש את זה תוך שלוש שנים, והליגה נתנה לו פאס מלהיכנס לבועה של וירוס אפשרי בשביל 8 משחקים שלא יקבעו כלום. עשה בשכל

        1. ברור שהם צריכים לחשוב רק על עצמם ועל טובתם האישית ולא עם עסק של מישהו אחר יצליח בגללל, מכרים כמו איזייה תומאס מזכירים טוב לכולם מהי הנאמנות בNBA . שחקן NBA הוא עסק ועסק צריך לחשוב על טובתו האישית

            1. אז לא אייזיאה תומאס אלא דוראנט

            2. באיזה סנריו דוראנט לא חשב על טובתו האישית? כשהוא עזב את מועדון הבית שלו וקפץ על עגלה שנסעה מצויין גם בלעדיו? או כשהוא נטש את העגלה כשזו הזדקנה/התפרקה ועבר לניו יורק?

            3. הלכת רחוק, ראה הפלייאוף האחרון

  8. אחלה מעורב
    מייבשים את וואנוליט כדי שכשיתחילו המשחקים הוא יעוט על הפרקט כאריה רעב שהיה בכלוב חודשיים
    🙂

  9. גיי אר יעזור ללייקרס כמו שמסכה עוזרת לחולה מאומת . . .
    הוא לא בכושר, לא מכיר את הקבוצה, לא היה שחקן הגנה גדול גם לפני כן. מקסימום הוא יכנס לכמה דקות ויפציץ מהשלוש, אני לא רואה תרומה קונסיסטנטית ליותר מ-10 דקות במשחק.
    אולי הוא טוב גם במשחקי מחשב ובבדיחות בחדר ההלבשה

  10. כל הסיפור הזה מזכיר לי את מה שקרה בבייסבול בארה״ב בכלל וניו יורק בפרט אחרי 9/11, אמנם הליגה אז הושעתה לאיזה שבועיים ולא חודשים, אבל היו הרבה שחקנים, בעיקר ביאנקיז ומטס ששאלו איך אפשר לשחק כגראונד זירו עדיין בוער. הסיבה היתה, כמו שהרבה ניו יורקרים אמרו לשחקנים אז היא שהכאב והסבל והשכול מלווים את המדינה כל היום וכל הלילה, ואנשים פשוט רוצים למשך כמה שעות לשכוח שהעולם שלהם התמוטט, ולכמה שעות להתעסק בדברים כמו אחוזי חבטה וכמות סטרייקאאוטס.

    לדעתי הגישה של שחקנים כמו ואן פליט (שצריך להגות, אגב, או פאן פליט, או ואן וליט) באה משילוב של המון כסף שמאפשר להם לשבת בבית ולא לשחק ועדיין הילדים שלהם יוכלו לא לעבוד כל חייהם וגם גישה שאולי קיימת אצל מאמנים שרוצים לשמר את החיות וההתלהבות ועובדים על ״לתת להם לשחק״ ו״תעלו ותהנו, אתם משחקים הופס״ וכזה. אצל אחות בER שגם מרוויחה גרושים וגם נמצאת שם כדי להציל חיים אין שאלה של ״בא לי״.

  11. בפינת הקורונה היומית.
    .
    אני באמת מאמין שאין פה קונספרציה אחת גדולה, אלא מלא הטיות קונגטיביות קטנות, שהמון מבוססות על מספרים ונתונים שהם לא אמינים בלשון המעטה, ובמקרה הרע פייק על ידי בעלי אינטרסים. כולם הובילו את העולם לאבד את הדעת בעקבות הקורונה, אני די בטוח שהתפיסה הקולטקיבית שלנו כאנושות כרגע פשוט מוטעית.
    .
    נתקלתי היום בדוגמא קטנה נוספת. להלן קישור לכתבה מדצמבר על התפוסה המלאה בבתי החולים:
    https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5638948,00.html
    .
    להלן קישור לכתבה מהבוקר על תפוסה מלאה בבתי החולים בעקבות הגל השני:
    https://www.ynet.co.il/health/article/BJjq3QwC8
    .
    חדי העין ישימו לב שהתמונה של מסדרון בית החולים בשתי הכתבות זהה. אז אני לא יודע אם יש פה טעות טכנית, או הפצת פייק, או סתם עצלנות של אטילה שממחזר תמונות. אני כן יודע שחדי העין ישימו לב שהקרדיט לצלם שונה בין שתי התמונות. זה רק מחזק את תחושתי שיש פה גם פייק ממוסד, אולם גם אם לא, משהו אחד בטוח – התמונה מהכתבה של היום על מסדרונות בית החולים לא נלקחה היום, ואם אומרים שתמונה שווה 1000 מילים אז הנה לכם 1000 מילות פייק שחודרות לנו למוח בתמימות. עכשיו תגידו זה סתם חיסכון בעריכה, אז אני אומר, לא מקובל עליי. חיסכון בעריכה מעיד כנראה גם על חיסכון באימות העובדות שבגוף הכתבה, לא רק בזיוף התמונה.
    .
    ועכשיו לצורך השלמת הדיון, נניח בדצמבר חווינו כבר גל ראשון של קורונה, הרבה יותר הגיוני שהקורונה הגיעה כמה חודשים לפני מה שכרגע מקובל לחשוב, אם כן, אז צריך לקחת את זה בחשבון בדיונים המספריים משהו שכרגע מתעלמים ממנו.
    .
    ותלונה אחת אחרונה בבקשה למי שעוד לא רוצה לזרוק עליי את המקלדת. איך זה שבכל הכותרות בכל הכתבות מדגישים רק את מספר החולים ה״מאומתים״ החדשים בכל יום, עושים מאיתנו צחוק? מה זה לא ברור לכולם שמספר החולים תלוי במספר הבדיקות, המספר היחידי שמעניין זה יחס החולים החדש מכמות הבדיקות שנעשו באותו היום, לא מספר החיוביים. זוהי הדוגמא הכי חזקה לדעתי להטיה הקוגנטיבית האיטית והממוסדת שכולם חווים, ומה לעשות רוב העם לא אינטיליגנט כמו גולשי הופס. הם לא מבינים באחוזים מהשדה ואחוזים אפקטיביים (למרות שגם כאן יש גם כמה רפי הבנה). אומרים להם יותר חולים והם נכנסים לפאניקה, מאשרים לשלטון לחדור להם לפרטיות כדי למנוע את המגיפה.

          1. להתמודד עם דעה לא פופולארית שמייצרת דיסוננס פנימי זה בהחלט לא קל. אנשים נוטים להיות דוגמאתיים, אחרי שדעתם התקבעה קשה להם מאוד לשנות אותה, הם מעדיפים לבטל מראש ולא לדון על הדעה שמנגד.
            .
            לא יודע על איזה תאוריות אתה מתכוון, אני חוזר על טענה אחת ויחידה, אין קונספירציה זדונית, יש פשוט בהלה וטמטום המוני שמייצר הרבה יותר נזק ממה שהוא בא להגן מפניו.

            1. או קי.

            2. + גדול.
              לצערי, אתה נלחם בתחנות רוח וירטואליות, גם כשיתברר שצדקת (וברור שאתה צודק) – ההגמוניה תסובב את הנתונים ככה שההמונים יחשבו אחרת. זה קרב אבוד מראש. לפחות אני והצל איתך 🙂 (ועוד הרבה מאוד אנשים שני מכיר, שמבינים בדיוק מה מסמלת "המסיכה").

            3. * טחנת רוח מלשון לטחון ולא מלשון חניה (אני יודע שאני נאיבי בזה שאני מאמין שהרוח נעה ואנחנו נחים והאמת היא הפוכה לגמרי והרוח מנצלת אותנו באופן פיקטיבי. ועדיין)

            4. איפה הבהלה והטמטום ההמוני אם רוב האנשים מתייחסים בביטול לסכנה ולא מתנהלים על פי ההנחיות להגבלת ההפצה?

            1. אם הם חושבים כמוך אז אין בהלה המונית

    1. אינטרסים. יש המון מהם, כל הזמן, בכל מקום, ובנוגע לכל חלק מחייננו.
      .
      בכל הנוגע למספרים –
      כל מי ששכל בראשו, ברור לו שפונקציית הנשאים המאומתים כולל 3 משתנים מרכזיים:
      כמות הבדיקות.
      בחירת האוכלוסיה הנבדקת.
      כמות הנדבקים.
      .
      having said that
      ממקור ראשון, אני יכול לדווח שאכן יש הרבה יותר נדבקים,
      שאחוז גדול יותר מהבדיקות הן עם תוצאות חיוביות,
      ושישנו מתאם (לא מחקרי. נטו שכל ישר) בין האוכלוסיה הנדבקת לבין מי שלא מקפידים על ההנחיות.
      .
      הרבה צעירים, הרבה נוער (כאמור – אלו נתונים "מהשטח"). הם הנדבקים "בגל" הנוכחי. זה לא מסובך להבין למה –
      הבדיקות היום מגלות את מי שנדבקו לפני שבוע – שבועיים. הנוער לא שומרים על ריחוק חברתי, ולא מקפידים על קיום שבריר מההנחיות.
      מי כן מקפידים?
      מבוגרים יותר. אוכלוסיות בסיכון. ובצדק.
      .
      אוכלוסיה נוספת שיש ממנה הרבה נדבקים, וכלפיהם אין לי טענות, הם המתגוררים באזורים צפופים במיוחד.
      .
      היכן הבעיה?
      השילוב של כמות גדולה של נדבקים נטולי תסמינים עם חוסר הקפדה על ההנחיות (הבאמת לא מסובכות).
      מה לעשות, כמה שלא אקפיד, אם לחלל סגור בו אני "קהל שבוי" נכנס חולה (נגיד אוטובוס) –
      אם הוא לא עוטה מסכה, הסיכוי שלי להידבק גדל פלאים.
      .
      כל זה לא קשור כלל וכלל לדיווחים בתקשורת (רק שתדע, עובדי בתי החולים לא סובלים את התקשורת, לאור חוסר הדיוקים בדיווחים),
      או לנרטיב שאינטרסנט כזה או אחר מנסה לקדם.
      זה קשור בעיקר ל-
      א. שכל ישר.
      ב. סולידריות חברתית.
      .
      לצערי, 2 תכונות שהציבור הישראלי לא מפגין בשנים האחרונות בשפע.

      1. גיא אני לא טוען שאין וירוס חדש בעולם שמתפשט לו, אני רק טוען שהוא לא חמור כמו מה שעושים ממנו.
        .
        יש עליה באחוז הנדבקים? מספר המונשמים נשאר קבוע. זה מה שחשוב.

      2. גיא אני מסכים איתך בקשר למסכה ולסלודריות החברתית, מצד שני אין לי ספק שהקורונה זה בלון מנופח הרבה יותר מדי בגלל יחסי ציבור סופר אגרסיביים בסוף הקורונה היא הרבה פחות מסוכנת ממחלות לב ומסרטן, ואם היו מפנים את הכסף והמשאבים לדברים כאלה במקום לסגור את העולם היה שינוי הרבה יותר גדול בחיי אדם

      3. גיא אם בחודש האחרון היתה עליה רציפה של אחוז החולים מתוך הנדבקים (ונניח שמצליחים איכשהו לבטל את המשתנה של האוכלוסיה הנבדקת) אבל מספר המונשמים נשאר קבוע. מה נכון?
        .
        א. האחוז האפקטיבי של הקורונה נמצא בירידה
        ב. האחוז מהשדה של הקורונה בעליה
        ג. א ו-ב נכונים
        ד. ג נכון ובנוסף חוזרים וחוזרים רק על ב ולא על א.
        ה. גיא נפל באותו הפח של שמעון
        ו. כל התשובות נכונות

    2. ההנחה שלך שגולשי הופס אינטלגנטים היא מצחיקה כמו הקרקס שעושים מהוירוס הזה. כולם כבר הספיקו לשכוח את המנטרה הראשית לגבי הוירוס הזה. נראה אם מישהו פה יצליח להיזכר.
      ולגבי דמעות התנין של ואן וליט תרשה לי גם להזיל כמה על מר גורלו

          1. לא נעלב אבל לא אוהב כאלה שבטוחים שהם חכמים מכולם. כרגע לא ידוע מי צודק וגם לעולם לא נדע "מה היה אם" אלא רק מה קרה וגם אז זו חכמה בדיעבד

    3. לא ממש ברור לי למה אתה מכוון.
      .

      האם פוליטיקאים ואנשי תקשורת מסויימים מטים נתונים ומשקרים מסיבות אינטרסנטיות?
      כן
      https://youtu.be/t4yZaoA90Jk

      אבל זה לא מספיק לומר את זה. צריך לדייק ולהביא את מי עושה את זה מתי איך ולמה, בלי להאשים באופן גורף ומעורפל.
      .

      האם העיתונות ברובה הגדול אינה יודעת איך להעביר יודע מדעי לציבור הרחב?
      לחלוטין. אבל זה בעיקר מחוסר יכולת וידע בקרב העיתונאים והשילוב של זה עם העובדה שהעבודה שלהם הפכה למכור סיפורים שמוכרים במקום להביא לציבור את האמת.
      .
      כאתה בא ואומר שהוירוס אינו חמור/מסוכן/ווטאבר כמו שעושים ממנו אתה צריך להיות מסוגל לבוא ולומר –
      'חמור כמו שמי עושה ממנו?'
      'מסוכן פחות משהוא מתואר איפה?'
      אתה צריך להיות מסוגל להביא מקומות בהם אתה מראה שהביאו בהם מידע שקרי או לא מדויק לגבי מה שהנתונים המדעיים שיש כרגע בידי המדענים מראים.
      עד שאתה לא עושה דברים כאלו, אתה רק מדבר על הרגשות שלך לגבי האפקט של התקשורת. וזה פשוט לא משהו שאפשר לטעון לגביו טענות איכותיות. אם בא אלי רואה חשבון ומתחיל לספר לי שהוא מרגיש שהתקשורת והפוליטיקאים גורמים להטייה שבעקבותיה נראה שהוירוס הרבה פחות מסוכן ממה שהוא באמת, ולא מוסיף דבר מעבר לרגשות אלו בטיעוניו, אני נמצא מולו בדיוק באותו חוסר מקום לטעון טענות בדבר הדברים שלו כמו לגבי הדברים שלך.

    4. תאוריה מפגרת לגמרי. מספר החולים יהיה אותו מספר אם בדקת או לא. אבל יהיה לך האפשרות לדעת.
      .
      כיוון שאין לך חיסון, אתה יכול למגר התפרצות בשיטות של מיון והםרדת נתונים, שזה לא זר למי שמתעבק בתכנות. ואת זה עושים על ידי שאילתות או בדיקות.
      .
      בקשר לידיעת אחרונות. הכתב כותב כתבה. העורך מקצץ מילים ומתאים למקום השמור לכתבה או לפורמט. והעורך הגרפי יוסיף תמונות וגרפיקה.
      תועדף תמונה שכבר שולמו עליה הרוילטיס. בגלל זה תראה אותה תמונה מלא פעמים.
      עיתונים ממש עשירים ישלחו צלם. בישראל אין עיתונים עשירים. תשאל את מנחם.

  12. מל, אני חושב שגם אם תהיה "שביתה איטלקית" של שחקנים לא הרבה אוהדים ישימו לב לזה. אנחנו רואים את זה שוב ושוב במהלך שני העשורים האחרונים (ואפילו קצת לפני) אצל קבוצות שאיבדו עניין.
    מזמן אמרתי שהפתרון לסוגייה הוא קיצור המשחקים ל-40 דק' (כי אף אחד לא יקצר את העונה), ואז לאנשים יהיה יותר "קל" להשקיע.

      1. ההתנגדות לא הגיעה מהשחקנים האחרונים בסגל, אלא דווקא מהכוכבים שפוחדים שזה ייפגע בסטטיסטיקות ובמקום שלהם בהיסטוריה.
        קיצור זמן המשחק יוביל לפחות עומס על הגוף וכתוצאה מכך פחות פציעות (וזה לפני שאני מדבר על זה שנקבל מוצר טוב יותר). הסגלים יישארו בדיוק כמו שהם, ומציאות הנוכחית קשה להגיד שיש שחקן אחד מה15 שנמצאים בסגל שהכיס שלו ייפגע.

    1. אני לא עיתנואי ואני לא חייב אף אחד לשום דבר. אבל למען הדיוק אני משתדל לא לדבר מתחושות והבאתי דוגמאות וביסוסים לדברי, כבר דיברנו על זה לפני כמה ימים דיון שלם.
      .
      אני שמח שאתה מסכים איתי שפוליטקאים ואנשי תקשורת מטים נתונים מאופן אינטרסנטי. אפשר לסיים את הדיון כאן כי זה העיקר של מה שאני אומר.
      .
      חמור כמו שהתקשורת ומקבלי ההחלטות עושים ממנו, זו הכוונה שלי.
      .
      מסוכן פחות מאשר כפי שהוא מתואר כרגע מספרית מבחינת אחוזי תמותה ומחלה.
      .
      הבאתי כמה דוגמאות עם קישורים שמראים סילוף ו/או הטייה של מספרים.
      .
      יחד עם זה אני חייב להגיד שהקבלה של לראיית חשבון לא קשורה למציאות, בעוד שראיית חשבון בסופו של דבר מסתכמת בחישובים די פשוטים בתוך מערכת חוקים שנכתבה על ידי בני האדם, נושא הקורונה וההשפעה שלו על המשק ועל חירויות הפרט זה מערכת הרבה יותר מורכבת, וכן במערכות כאלו גם לתחום הרגש והפסיכולוגיה יש מקום.

      1. 1) אני מצטער אבל אתה לגמרי מדבר מתחושות ורגשות

        הדיון לפני כמה ימים מהווה דוגמא מושלמת. הבאת שם מסמך ואמרת מה אתה מרגיש שהוא אומר, למרות שבאופן מובהק מתוך הקונטקסט של המסמך, הרשום בו במפורש, דרכי רישום סיבות מוות על פי ההנחיות הרגילות ודרכי חישוב נתוני המוות מגורמים שונים כמו שפעת לדוגמה הרגשות שהיו לך לגביו שגויות לחלוטין.
        .
        2) זה לא העיקר כי אתה לא טוען לסילוף באופן כללי בידי אנשים. אתה טוען לסילוף בכיוון מסוים ללא ציון מי מבצע סילוף זה, וכפי שניתן לראות בקישור שהבאתי בתגובה לא חסר סילוף בכיוון ההפוך מהכיוון אליו אתה טוען שמסלפים.
        האם יש אנשים שמסלפים בכיוון שאתה טוען לגביו? בהחלט כן. אבל כל עוד אתה לא אומר מי הם ואיפה הם עושים זאת אי אפשר להתייחס לטיעונים שלך בנידון.

        3) מי זה התקשורת ומקבלי ההחלטות? זה הגדרה כל כך מעורפלת שאני לא יודע על מי ומה אתה מדבר.

        4) מתואר ע"י מי? התקשורת? הפוליטיקאים? הפקידים במשרדי הבריאות? המדענים?

        5) אני מצטער אם החמצתי, אבל לא זכור לי שראיתי דוגמאות אלו.

        6) לא הקבלתי לרואה חשבון. זה היה סתם זריקת מקצוע רנדומלי כדוגמה שהמקצוע בה חסרת משמעות לחלוטין(סתם יצא רואה חשבון כי זה מקצוע הראשון שעלה לי לראש של מישהו ששיחקתי איתו כדורסל פעם)

      2. אני אתן לך דוגמה. כשנתניהו בא ואמר שהוא פועל כדי שלא יהיו 100000 מתים מקורונה בארץ אז הוא לא סתם החמיר בסכנה, הוא סופר החמיר בצורה פושעת. לא היה מצב ולא היה שום הערכה מצד שום גורם מקצועי רציני שהציג או ראה את זה כאופציה (או אפילו משהו קרוב לזה). העניין הוא שכשהוא אמר את זה האינטרס שלו היה בצורה מאוד ברורה לתת לו מרחב כזה שלא משנה מה יקרה הוא יוכל לבוא ולטעון אחר כל שהוא עשה עבודה טובה והציל את חייהם של המוני ישראלים. עכשיו אתה יכול לומר שיש המוני ישראלים נאיבים שרואים במילתו דברי אלוקים חקוקים באבן, אבל הבעיה כאן היא כבר לא במה אמר האיש אלא באנשים שלוקחים את דבריו בצורה זאת.

  13. תודה מנחם.
    דבר אחד משותף לכל שחקן שיגיע בלי חשק ובלית ברירה – הוא חתום על חוזה של מיליונים. שיזהרו שלא נגלה פתאום כל מיני כשרונות שמתחבאים ב-G ליג, כי אין לי ספק שאלה יקפצו על ההזדמנות לשחק באורלנדו וגם יהיה להם חשק בשפע…

  14. גילגלו לפיתחי:

    What's your play here?
    YOU GET ONE SHOT
    layup: $50K
    free throw: $100k
    top of the key: $500k
    wing 3 pointer: $750k
    corner 3 pointer: $1 million

      1. מאמו איפה יצר ההימור, חשב לפי התוחלת, שלשה מהפינה במעל 5 אחוז רווחית יותר מלאיי אפ, בוודאי אם אתה לא מכניס אותו ב-100 אחוז

          1. דווקא יצר ההימור ילך על התוחלת על אף שאינה ממומשת בנסיונות מועטים. לגבי התרגום לכדורסל עושה הרושם שיותר ויותר ההתקפות בנויות על ה-3.

            1. אני אחדד. השאלה היא מה המטרה. בתרגום לכדורסל אני מתכוון לזה שנניח שאתה בשוויון שניה לסיום אתה תלך על הלייאפ כי המטרה שלך להוציא נקודות לא משנה כמה.
              (מקביל לשאלה מה הסיכוי הכי גבוה להרוויח משהו).
              נניצ ואתה בגארבג'טיים ואתה על 67 ורוצה להגיע ל70 נקודות אתה תזרוק שלשה מהפינה ( מקביל לשאלה איך אני ממקסם את כמות הכסף שאני ארוויח אם אני קולע)

      1. לקלעי חם – זאת זריקה טובה.
        אם תשחק חיובים, בעיקר במגרש חוץ (אני משחק הרבה) תגלה שזאת זריקה קשה מאוד, בטח כשמדובר בחובבנים, ובזריקה בודדת.
        כשאני חייב נקודות – שוב, בעיקר מול חובבנים – אני הולך לפינה. הרוב פוגעים בצד של הקרש. לנו בדר״כ יש דימוי של סטף קרי זורק משם 🙂

        1. לא יודע. פעם (לפני הפרידה מכל מיני חלקי גוף) כשעוד הייתי מוצא את עצמי במגרשים אז גם אנשים היו קולעים במהלך המשחק יותר טוב מהשלוש של הפינה וכשהייתי זורק כאימון כמה מאות זריקות לשלוש הייתי זורק פחות מהפינה כי כשזרקתי משם האחוזים שלי היו הרבה יותר גבוהים.

    1. הולך על המיליון בלי אפילו לחשוב. אני קולע סביר מהפינה די זהה לאמצע ולחצי פינה. יתר הסכומים לא פותרים לי כלום בחיים. מיליון דולר סוגר לי את המשכנתא ומאפשר לי לקנות עוד 2 דירות. בחירה קלה

            1. זו בדיוק הנקודה שלי.
              הכל תלוי במה המטרה המוגדרת.

            2. לא תלוי. השאלה פשוטה, נותנים לך עכשיו זריקה אחת תבחר.

      1. גילרי מה יש לעשות עם 50 אלף דולר? זה לא סוגר כלום לא מתחיל כלום, אם מליון דולר זוג צעיר יכול להתחיל חיים. 50 אלף דולר זה כלום כסף

          1. 50 אלף דולר זה כמה 180 200 אלף שקל? דירה נורמלית מתחילה ב800 אלף מליון דולר , לזוג צעיר שלוקח משכנתא 50 אלף דולר זה כמה 4-5 חודשי עבודה? זה לא משנה להם כלום בתמונה, מליון דולר כבר פותח להם כיווני השקעה חדשים

            1. מה הקשר?
              יש אנשים ש-50000 יכול להיות ההבדל בין אוכל לילדים לשבועות הקרובים לרעב.
              כמו שציינתי כבר הניתוח תלוי במה המטרה שלך. לצאת עם כסף כלשהו או לצאת עם כמה שיותר כסף.

            2. אני מדבר על רוב האנשים

            3. לרוע המזל יש מצב שרוב האנשים זה דווקא אלה שחייבים את ה 50000 הבטוחים.

            4. אני מצטער אני מדבר מחוסר ידיעה בנושא הזה, חשבתי שהמצב של רוב האנשים יותר טוב, אני יודע שיש אצלנו בארהב 76 אחוז שחיים ממשכורת למשכורת, אבל לגבי האחוזים שלא סוגרים את החודש אני לא יכול להבא לך מספר

            5. גם אני לא. אבל זה הרבה יותר ממה שהיינו רוצים שזה יהיה.

    2. אני עדיין מתלבט בין המיליון לליי-אפ. לא זרקתי לסל כבר כמה שנים אז הסיכוי שאקלע מבחוץ ככה סתם על הפעם הראשונה נמוך ביותר

    3. תלוי כמה אני לחוץ בכסף.
      אני מאמין שברוב הפעמים הייתי לוקח את השלשה מהפינה שאני בדרך כלל קולע באחוזים גבוהים.
      גם עונשין הייתי מעדיף על הלייאפ כי בתנאי אימון אני כמעט לא מחטיא וה כפול כסף.
      50 אלף זה אומנם לא סכום זניח אבל לרוב האנשים זה לא סכום שמשנה חיים אני מניח שזה בערך הוצאות מחיה של משפחה בשנה.

  15. וואו. חתיכת התלבטות. נראה לי אלך על השלשה. אם כבר אז כבר.
    ולגבי חידוש הליגה – במצב שארה"ב נמצאת בו זה אכן מהלך שהולך ונראה לא הגיוני. זה עניין של זמן עד שיתחילו הדבקות בתוך המתחם, ולחדש את הליגה ללא קהל וללא כל עשרות אלפי המתפרנסים מהליגה (מוכרים, סדרנים, מעודדות, קופאים) זה בעייתי מאוד.

  16. יאללה כבר נמאס מההתבכיינויות של המיליונרים הנובורישים האלה, שבלי הכדורסל רובם היו נשארים תקועים בשכונות פשע שלהם.
    לא שמעתי את מסי או רונאלדו מוציאים מילה, כי הם רוצים לשחק ולא לזיין את השכל.

    עלק לעשות שינוי. איזה שינוי הם יעשו בלי כדורסל? אירווינג או וויליאמס חושבים שהם מעניינים מישהו מחוץ לכדורסל? אז כדאי שיתעוררו ויבינו שלא. איווינג בעצמו כבר הוכיח כמה הוא לא אינטיליגנט וכמה הוא גם חברתית אדם נחות.

    ומנחם, אני לא מבין למה אתה לא מפסיק להביא ציטוטים וכתבות של הבכיינים האלה.

  17. 1312 מייצגות את האותיות באנגלית- acab
    המשמעות היא all cops are basterds
    וההתנצלות של ג'ה היא שלא כל השוטרים are בסטארדס

כתיבת תגובה

סגירת תפריט