NFL מחר: מלחמה בין שני "NEW": אורלינס ואינגלנד,(תמונת שער ב-ESPN!)/ מנחם לס

רוב גרונקובסקי חוזר לשחק בפטריוטס אחרי 9 חודשי היעדרות

(מאמינים שזאת תמונת שער במגזין ESPN היקרתי?)

משחקי יום ראשון ושני הראשיים

(הכל זמן גרינוויל, דרום קרולינה – כמו ניו יורק…)

 

4:25: ניו אינגלנד פטריוטס (1-4) – ניו אורלינס סיינטס (0-5)

 

רוב גרונבוסקי – ה-TE הטוב מכולם חוזר לשחק

"קרב הקוורטרבקים" דרו בריז מהסיינטס נגד תום בריידי מהפטריוטס. "הבקורת" היחידה על בריז היא שבשני משחקיו האחרונים הוא היה 'רק' 288 ו-292 יארדס, ולא הצליח להגיע ל-9 משחקים הרצופים של 300+ יארדס. צרות של עשירים. מצד שני, תום בריידי היה יכול להשתוות לבריז – ואז לשבור אותו – עם 54 משחקים רצופים עם לפחות TD אחד אילולא סינסינטי עצרה אותו בשבוע שעבר על 53. הסיינטס יושבים על 6 נצחונות רצופים על קבוצות מה-AFC איסט, הדיביזיה של הפטריוטס, ואיש לא ישכח את המפגש האחרון ביניהן – BLOW OUT של הסיינטס על הפטריוטס 17-38, שמחר הפטריוטס מארחים במטרה לעשות עליו רבנג' עם ריבית.

הבעייה של הסיינטס הפעם? ההגנה נגד מסירות של הפטריוטס, ה-4 בטיבה בליגה. ז"א שהסיינטס יצטרכו לרוץ יותר עם הכדור, אבל כאן מתעוררת הבעייה: הסיינטס יודעת רק משחק מסירות. נשיאת הכדור שלהם היא נשיאה של פרד: 3.1 יארדס לנסיון, מס' 26 בליגה. כמובן שמה שמפריע למשחק נשיאת הכדור הוא משחק המסירות  במקום כדורים לנשיאה ל-RB שלהם פייר ת'ומאס ודרן ספרולס, שתפשו 54 מסירות, בעוד שהגדרת תפקידם הוא 'נשיאת כדור'. עליהם לזכור שהפטריוטס די פישלו בשבוע שעבר נגד נשיאת הכדור של היריב כשהירשו 162 יארדס נגדם, אז אולי נראה משחק יותר קונסרבטיבי של הסיינטס, במיוחד כשהמשחק הוא על אדמת אוייב.

נקודת אור בהירה ל-'פאטס'? כוכבם הגדול , ה-TE רוב גרונקובסקי, חוזר לשחק לראשונה העונה, אחרי 9 חודשי היעדרות בגלל פציעות לגב ולמרפק. הוא ותום בריידי הם ההגדרה של הפאטס, ובצפון מזרח ארה"ב מיליוני חובבים לא יכולים לחכות. זהו שחקן שב-31 משחקיו האחרונים עשה 31 TD'S – דבר בלתי ניתפס. זהו גם קרב בין שניים  מגדולי המאמנים בליגה, שון פייטון מהסיינטס וביל ביליצ'ק מהפטריוטס, שונאי לב ונפש זה שנים. יהיה הרבה FUN במשחק הזה!

 

***************

8:30 בערב: דאלאס קאובויס (3-2)  – וושינגטון רדסקינס (3-1)

 

רוברט גריפין חוזר לעצמו

 

 

כמה שההפסד האחרון של דאלאס לדנבר כאב, ואפילו היתה הרגשה של GLOOM AND DOOM, התמונה הגדולה היא שדאלאס היא בשוויון בהובלה בדיביזית ה-NFC מזרח, ואם היא מנצחת את שני המשחקים הבאים נגד וושינגטון מחר ונגד פילדלפיה בשבוע הבא, איש לא יזכור את ההפסד לברונקוס, ואת 51 הנקודות שהיא הירשתה לאוייב לנקב.  הגנת הקאובויס יושבת מוכלמת ונבושה על שבשני המשחקים האחרונים הם הירשו כמעט חצי מייל לאוייבים מדנבר וסאן דיאגו (מעל 800 יארדס). ביום ראשון בערב זה לא יהיה יותר קל נגד רוברט גריפין III שנגד הריידרס לפני שבוע (בשבוע שעבר היה להם שבוע חופשי) חזר להיות "גריפין שחשבו שיהיה". גם לרדסקינס המשחק חשוב ביותר בגלל חולשת הדיביזיה, כי עם נצחון הם חוזרים להיות ישר בתוך המרוץ של ה-NFC מזרח.

 

 

***************

1:00: בולטימור רייבנס (2-3) – גרין-ביי פקרס (2-2)

 

 

ניק פרי, הליינבקר המצויין של הפקרס

 

הפקרס, שכולם שאלו 'מה עם ההגנה שלהם', הראו שיפור רציני בשבוע שעבר כששני הליינבקרים שלהם ניק פרי ומייק ניל מילאו בכבוד את חסרונו של האול-פרו קליי מת'יוס הפצוע. גם ההגנה של הריטיבנס הראתה שיפור ניכר. המפתח לנצחון הביתיים יהיה להתקיף את הקוורטרבק הפקרי ארון רוג'רס ולא לתת לו זמן לזריקות הסכין שלו. ברגע שהוא מוצא את הריטמיות של משחקו, אטי איז אול אובר. לכן חשוב ללחוץ אותו מהרגע הראשון.  הפקרס מהצד השני חייבים לטפל ב-LB האוייב טרל סאגז שהוא בקריעה טוטאלית של כל אדם הנקרא בדרכו – בעיקר כמובן קוורטרבקים למיניהם – עם לפחות סאק אחד למשחק. חשוב לזכור שהרייבנס ניצחו בבית את 13 משחקיהם האחרונים נגד קבוצות NFC, ותחת מאמנם ג'ון הארבאו הם 7-35 במשחקי בית. באותו זמן רוג'רס הוא 3-8 עם 29 TD ב-11 משחקיו האחרונים נגד קבוצות AFC (של בולטימור). SOMETHING HAS TO GIVE!

 

***************

 

1:00: דטרויט ליונס  (3-2) – קליבלנד בראונס (2-3)

 

ברנדון ווידן – קוורטרבק העתיד?

 

אולי דטרויט  פשטה את הרגל, אבל העיר כולה חוגגת בגלל קבוצת הבייסבול שלה שעלתה ל-ALCS אמש בנצחון אדיר על אוקלנד אתלטיקס, וגם קבוצת הפוטבול שלה מראה סימנים של הליכה רחוקה העונה, למרות משחק ההפסד של השבוע שעבר ללא קלווין ג'ונסון הפצוע.  עדיין לא ידוע אם ישחק או לא. הבראונס יושבים על ריצת שלושה נצחונות רצופים, אך נגד דטרויט – שהיא היריבה הוותיקה כי היא כה קרובה גיאוגרפית (הכל יחסי כמובן באמריקה) וכן שתיהן בעלות הסטוריה כה עתיקה ומפוארת – אין לעולם לדעת. הבעייה של קליבלנד כמובן הוא האובדן של הקוורטרבק בריאן הוייר לכל העונה, אבל הרוקי ברנדון ווידן הוכיח בשבוע שעבר שהוא יכול מאד להיות קוורטרבק העתיד של הבראונס. דטרויט חייבת לעצור את ה-WR של הבראונס ג'אש גורדון שבשלושת המשחקים האחרונים היו לו 18 תפיסות ל-303 יארדס ושני TD! הבראונס חייבת לעצור את הקוורטרבק של דטרויט מת'יו סטפורד, הצעיר ביותר מכל הקוורטרבקים ששבר 14,000 יארדס לקריירה (בינתיים).

 

***************

4:25: סן פרנציסקו ניינרס (2-3) – אריזונה קרדינלס (2-3)

 

טיירן מת'יו. גניבת הדראפט?

 

מי היה מאמין שהקרדינלס באים לסן פרנציסקו כשהם עדיין בתוך הקבוצה המובילה ב-NFC מערב? אבל עובדה.

והם מגיעים ללא רגשי נחיתות, ועם טיירן מת'יו הנראה לי יותר ויותר כגניבת הדראפט.  הוא לא בא לבדו: גם ה-LB דרל וושינגטון חוזר לשורות הקרדינלס. במילים אחרות, הקרדינלס עושים זאת בינתיים עם הגנה. לניינרס, מה שהתחיל כעונה איומה אחרי כל ההייפ של 'הקבוצה הטובה ביקום', דברים מתחילים להסתדר, ואולי הם באמת אחת הטובות. שני נצחונות בק-טו-בק בהנהלת הקוורטרבק קולין קפרניק בתוצאה קומבינית של 14-69 מראים שהקבוצה בדרך לשליטה של העונה שעברה. להגנה של הננינרס יהיה יום עבודה לעצור את נושא הכדור של הקרדינלס הרוקי RB אנדרה אלינגטון הנושא כדור בממוצע של 6.7 יארדס לנשיאה!

 

משחקים מעניינים אחרים:

*אינדינאלופיס קולטס (1-4)  בסן דיאגו צ'ארג'רס (2-3)

*סנט לואיס רמס (2-3) ביוסטון טקסנס (3-2)

*אוקלנד ריידרס (3-2) בקנזס סיטי צ'יפס (0-5)

 

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 10 תגובות

  1. משחק סופר חשוב לקאובויס בתוך הבית שלהם. זה משחק שיכול לקבוע האם יש מה לפנטז על פלייאוף. מעניין אם רומו יבוא עם ביטחון אחרי המשחק הענקי שנתן או חסר ביטחון אחרי הפאדיחה שעשה בסוף.
    האמת שאצל רומו חוסר ביטחון זה טוב אז יש סיבה לאופטימיות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט