חם מהתנור: וינס קרטר פרש רשמית מכדורסל

השחקן המבוגר בליגה, וינס קרטר, הודיע רשמית על פרישתו מכדורסל. קרטר שיחק העונה באטלנטה, שלא תשחק בהמשך העונה באורלנדו, והודיע לפני העונה על כך שזאת תהיה עונתו האחרונה. קרטר, שנחשב לאחד המטביעים הגדולים בהיסטוריה, נבחר 8 פעמים לאול-סטאר, פעם אחת לחמישיית הליגה השנייה ופעם אחת לשלישית. ב-1,541 משחקי ליגה הוא קלע 17.2 נקודות למשחק, זכה במדליית זהב אולימפית ב-2000 וברוקי העונה ב-1999.

קרטר פורש כשרק שני שחקנים – קארים עבדול ג'באר ורוברט פאריש – שיחקו יותר משחקים ממנו (השחקן הפעיל הקרוב ביותר זה לברון ג'יימס עם 1,258). הוא נמצא במקום השישי ברשימת קלעי השלשות של כל הזמנים עם 2,290 שלשות ובמקום ה-19 ברשימת קלעי כל הזמנים עם 25,728 נקודות אן.בי.איי.

*

שחקני NBA שאובחנו כנשאי קורונה:

ג'בארי פארקר (סקרמנטו קינגס).

באדי הילד (סקרמנטו קינגס).

אלכס לן (סקרמנטו קינגס).

מלקולם ברוגדון (אינדיאנה פייסרס).

ניקולה יוקיץ' (דנבר נאגטס).

נכון לעכשיו אין לאף אחד מהם תסמינים של הוירוס, כולם בבידוד ויתכן שישתתפו בהמשך העונה.

*

דאלאס (27-40) החתימה את טריי בורק, הרכז המחליף שקלע 5.9 נקודות עם 2.1 אסיסטים למשחק במדי פילדלפיה העונה. ווילי-קאולי סטיין, שחתם בדאלאס בפברואר והספיק לשחק ב-13 משחקים עבור הקבוצה, לא ישחק בהמשך העונה אגב הלידה הצפויה של בנו הראשון ביולי.

*

לודוגנץ דורט מאוקלהומה סיטי (24-40) חתם על חוזה ל-4 שנים במועדון. דורט, שפתח ב-21 המשחקים האחרונים של הקבוצה, היה על חוזה כפול עם ליגת ההתפתחות וחתם על החוזה כדי להשתתף במשחקים של הת'אנדר בבועה באורלנדו. החוזה עומד על 5.4 מיליון דולר, מתוכם 2.29 מיליון מובטחים.

*

וושינגטון (40-24) תחתים את ג'ריאן גרנט לקראת המשך העונה. גרנט קלע 6.1 נקודות עם 2.9 אסיסטים למשחק בקריירה שלו בליגה והשנה קלע 16 נקודות עם 5.5 אסיסיטים למשחק בקבוצת הג'י-ליג של וושינגטון.

*

טיילר זלר חתם על חוזה לשנתיים בסן אנטוניו (36-27) כשיש לקבוצה אופציית שחקן בסיום השנה הראשונה. סן אנטוניו תהיה קבוצתו השישית בקריירה של זלר, ששיחק ב-412 משחקי NBA ולא שיחק בליגה העונה.

*

ניק קלאקסטון, הרוקי של ברוקלין (34-30), עבר ניתוח בכתף ויחמיץ את שאר העונה. הסנטר של הנטס קיבל 12.5 דקות למשחק ב-15 משחקים השנה.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 17 תגובות

    1. לא שאני חס וחלילה פוסל את החוויה שלך (🥺), אבל בעיניי הפרישה של וינס היא סוג של יום חג. ישנם כל כך מעט בעלי יכולת כמו שלו, ומעטים מהם זוכים להצליח. מעטים אפילו מהם זוכים לקריירה ארוכה כל כך, גם המזל היה בעדו, כך שוינס הוא סיפור נדיר גם בקרב ספורטאי על

      1. קשה לשחרר, גם את ריברי ורובן לא רציתי לשחרר וסיום העונה שעברה בבאיירן היה עצוב עם מתוק בגלל הגול של ריברי במשחק האחרון שלו.
        לגבי וינס, אני חושב שיכול היה להמשיך לתרום בקבוצות צעירות.

  1. מה שאני אוהב במיוחד בקריירה של קרטר, שהוא ידע לעשות שינוי משחקן של היילייטס, לרול פלייר די אפור אבל עם נוכחות סופר חיובית. זה מעיד בעיני על אופי מאוד חזק, בניגוד להרבה פרימדונות שברגע שלא כיכבו בטופ 10 מהלכים, שקעו לתהומות הנשייה.

    1. נכון, מזכיר את המעבר שעשה דומיניק ווילקינס, שאפילו יותר מקרטר הפך להיות ריבאונדר מצוין ושחקן אול אראונד לא רע בכלל. ובין לבין הספיק לחזור לפאזה של כוכב באירופה.

  2. כבוד לוינס קרטר.
    כמו שאמרו פה לפני – הגדולה שלו היתה להבין שכבר אין לו את האתלטיות של פעם והוא הפך לשחקן אחר, מאוד חכם, מכוון אחרים… בחור חיובי וכייפי שנהנה לשחק כדורסל …
    תודה לרועי על העדכון

כתיבת תגובה

סגירת תפריט