חם מהתנור: יוקיץ' נשא קורונה

מותר לקבוצות להחתים שחקנים חופשיים עד ה-30.6, ומותר לשחקנים להודיע עד רביעי שהם לא מתכננים להשתתף בהמשך הליגה בבועה באורלנדו. בפוסט זה יהיו כלל העדכונים על המהלכים השונים עד לרביעי.

ניקולה יוקיץ' מדנבר אובחן כנשא קורונה. הוא לא סובל מתסמינים הקשורים לנגיף, אבל זה משפיע על חזרתו מסרביה למחנה האימונים של הנאגטס.

*

מספר קבוצות פנו לדמרקוס קאזינס, 4 פעמים אול-סטאר בעבר, בקשר לחזרה אפשרית שלו לקראת המשך העונה. כולן נדחו – קאזינס מתכנן להמשיך בשיקום לקראת חזרה מלאה בעונת 2020/21. סוכנו של קאזינס אמר שההחלטה עדיין לא סופית.

*

אנדרה דראמונד יממש את אופציית השחקן שלו, בגובה 28.75 מיליון דולר, וישאר עונה נוספת בקליבלנד. דראמונד הספיק לשחק 8 משחקים לפני ההשבתה מאז הועבר לקליבלנד בפברואר מדטרויט, ולאורך כל העונה (במדי 2 הקבוצות) הוא קלע 17.7 נקודות עם 15.2 ריבאונדים, 1.5 חטיפות ו-1.4 חסימות במשחק.

*

טרבור אריזה לא ישתתף בהמשך הליגה כדי לבלות זמן עם בנו בן ה-12, כאשר הוא נמצא במהלך מאבק משפטי על משמרת על הילד במסגרת גירושים. אריזה פתח 21 משחקים בפורטלנד (37-29) אליה הגיע במהלך העונה מסקרמנטו ובמדיה קלע 11 נקודות ב-40% מהשלוש העונה. הבלייזרס יוכלו להחתים שחקן במקומו.

*

דיוויס ברטנס יוותר גם הוא על המשך הליגה עקב חשש מפציעה לפני הפיכתו לשחקן חופשי. ברטנס, שחקן וושינגטון (40-24) קלע העונה שיא קריירה של 15.4 נקודות ב-42.4% מהשלוש לצד 4.5 ריבאונדים למשחק.

*

ויקטור אולדיפו, כוכב אינדיאנה (26-39), עדיין לא החליט אם ברצונו להשתתף בהמשך העונה או לא כתלות במצב ברכו. אולדיפו חזר מפציעה בברך העונה וקלע ב-13 משחקים 13.8 נקודות (18.6 עם 4.8 ריבאונדים ו-3.6 אסיסטים בחמשת משחקיו האחרונים). הוא מתכנן להעלות את עומס העבודה על הברך ואז להחליט האם להמשיך או לתת לגופו זמן להחלים לפני 2020/21.

*

קורטני לי מדאלאס (27-40) נפצע בשוק ויחמיץ את שאר העונה. לי שיחק 14.4 דקות למשחק ב-24 משחקים בשביל דאלאס.

*

הניקס, שלא ימשיכו לשחק העונה, התחילו בחיפוש המאמן. הם ראיינו או צפויים לראיין את מייק בראון (מאמן העונה לשעבר ועוזר מאמן בגולדן סטייט), ג'ייסון קיד (שחקן הקבוצה לשעבר ועוזר מאמן בלייקרס), וויל הארדי (עוזר מאמן בסן אנטוניו) ואת ג'מאל מוסלי (עוזר מאמן בדאלאס), נוסף על מאמן הקבוצה הזמני מייק מילר, טום ת'יבודו (מאמן שיקגו ומינסוטה ומאמן העונה לשעבר), קני אטקינסון (מאמן ברוקלין שהתפטר העונה) ומייק וודסון (מאמן הניקס בעבר).

*

הקליפרס (20-44) החתימו את ג'ואקים נואה על חוזה לשאר העונה. נואה, שחקן ההגנה של העונה לשעבר, חתם על חוזה לעשרה ימים לפני השבתת הליגה ולא שיחק ב-2019/20 באן.בי.איי. אשתקד הוא קלע 5.7 נקודות עם 7.1 ריבאונדים ו-2.1 אסיסטים בממפיס.

*

ממפיס (32-33) צפויה להמשיך עם אנטוני טוליבר שהגיע אליה במהלך העונה ומסיים חוזה. בחמישה משחקים בממפיס טוליבר שיחק 19.2 דקות למשחק וקלע 5.4 נקודות בערב.

*

קורי ברואר יחתום בסקרמנטו (36-28). ב-2018/19 ברואר שיחק 24 משחקים בקינגס וזכה בהם ל-14.7 דקות במשחק.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 122 תגובות

  1. תודה רבה רועי, מאוד מעניין מה יקרה. פורטלנד יאבדו גובה אף יותר כשהם מאבדים חלק חשוב במשחקים האחרונים ואחלה שחקן הגנה. נואה גם מעניין, בעיקר כמנטור אבל גם כשחקן של 10-15 דקות שיכול לתרום חכמה והגנה כסנטר.

  2. שאלת אור: אין שחקנים בגי ליג במקום קורי ברואר?

    מדהים שהוא עדיין בליגה 🙂

    הלוואי שכל קבוצות האימון שנבחרו יבואו עם הגי ליג שלהם, יהיה צחוקים.

    יאללה דמיאן ביל וקיירי מחכים ל"פציעות" שידווחו

      1. כתוב שיהיה תחיית המתים.
        ברואר זה בקטנה אני לא אשכח שחשבתי שספאלושה פרש אחרי okc ופתאום הוא צץ בליגה 😂😂😂
        שיחתימו את וינס קרטר בעונה הבאה.
        אפשר להרכיב נבחרת גופות
        פרסונס אוון טרנר ספאלושה ברואר ונואה

  3. תודה רועי. אריזה בעל ניסיון פלייאוף רציני מאוד וחבל שהוא לא יתרום.
    .
    בהקשר אחר, קראתי שמיקי זוהר אמר "איך רה"מ יגמור את החודש?!" בהתייחסו לבקשת הפטור ממיסים של ביבי על סך כ-600 אלף ש"ח.
    נכון שביקשו לא לרדת לפוליטיקה בהופס אבל מיד קפצה לי לראש האמירה של לטרל ספריוול "אין לי כסף להאכיל את הפיות בבית" ולא יכולתי להתאפק. אז יש קשר לכדורסל.
    אחד לאחד "חוות החיות" של ג'ורג' אורוול.
    🙁

    1. הוא צודק. אין לו גם כרטיס אשראי. תקים קו חם לתרומות עבורו.
      לגבי המיסים סתם צרות עין. אם תציץ לכסף של אלו שמעבירים עליו ביקורת…..
      לאיזה פלייאוף אריזה היה תורם?

        1. הרייטינג ההגנתי של הבלייזרס לפני שאריזה הגיע:112.2 (איכס)
          הרייטינג ההגנתי של הבלייזרס אחרי שאריזה הגיע 116.5 (בלאאאאה).
          הרימו עוגן.

          1. מי איתו בחמישיה רוב הזמן – לילארד, מקולום, כרמלו וחסן וויטסייד שאף אחד מהם לא שומר גדול…. אז כן המדד ההגנתי איתו יותר גרוע. לדעתי זה נובע מהחמיישיה שאיתו.
            בנוסף, הם סופגים יותר אך גם קולעים יותר – איתו על המגרש 118.3 וקולעים נגדם 116.5 לעומת 111 שקולעים בלעדיו לעומת 114 שקולעים נגדם כשהוא על הספסל. אפשר להסתכל גם על סקרמנטו איתו ובלעדיו ולראות את ההבדל שהוא עושה.
            .
            צודק לגבי העוגן ההגנתי, אך אי אפשר לשלול את היותו שחקן משמעותי וקריטי לקבוצה.

            1. מה הקשר? הם היו שם גם קודם בחמישיה. הוא תרם להם הרבה יותר בצד ההתקפי מאשר כ"עוגן" הגנתי.
              איזה הבדל הוא עושה בסקרמנטו? מאז הטרייד הם רק השתפרו. אתה זורק דברים לא ברורים לאוויר.

            2. אם אתה מסתכל על הפלוס מינוס שלו ועל הזמן שהוא היה על המגרש בסקרמנטו הם הגנתית היו יותר טובים…
              כתבתי, הוא לא העוגן ההגנתי, בזה אתה צודק אבל עדיין הוא שחקן שמשפיע לא מעט על המגרש ולקבוצה בה הוא משחק כעת.

            3. פלוס מינוס לבדו זה בדייה שנועדה לנפח שחקני ספסל, מסתכלים על זה עם אופנסיב ודפנסיב רייטינג בשביל לגלות תמונה יותר אמיתית, אריזה הפסיק להגן או להיות משהו שקרוב לשומר מאז שעזב את יוסטון. ההגנה שלהם איתו או בלעדיו מסריחה בגלל שעוגן ההגנתי האמיתי שלהם נורקיץ פצוע

            4. במבחן העין עידו צודק, אריזה נראה רי בהגנה רוב העונה בקינגס, ממש ממש לא השחקן של יוסטון ואם גם האנליטיקס נותן לזה תוקף כנראה שהוא באמת לא תרם הרבה.

          2. מי שצפה בפורטלנד וגם עוקב אחרי סטטיסטיקה יודע שהעוגן ההגנתי וזה ששינה להם את משחק ההגנה לקצה היה בכלל נורקיץ ומאז שנפצע עונה שעברה ההגנה שלהם חזרה להיות פח.

          1. גם למגיק ג’ונסון יש ניסיון פלייאוף משמעותי לא אומר שהוא זה שיכול לשחק בגיל 60. בכללי פורטלנד השתפשה בפלייאוף יש להם מאמן דביל שלא ממצא את הפוטנציאל ומחסור בכישרון מול הגדולות ביותר

            1. איך מאמן שהגיע 6 עונות רצופות לפלייאוף ומתוכם הוא עבר פעמיים לסיבוב השני ועוד עונה שעברה הגיע לגמר מערב נחשב בעינייך לדביל?
              מי בעינייך חכם?

            2. איך הוא לא מנצל חצי מהפוטנציאל של הקבוצה ראיתה את התקפת הקבוצה? בטח שהמשחקים מכריעים אומר להם תתקיפו וזהו, לפי הגישה שלך גם ברט בראון מאמן טוב.

            3. איזה פוטנציאל הוא לא מנצל?! לילארד ומקולום יחד עם נורקיץ זה הבסיס שלהם, אין שם יותר מדי עם מה לעבוד. כעת יש להם את כרמלו וסימונס הצעיר אבל כל השאר הם שחקנים משלימים בינונים מינוס. בנוסף יש לבן אדם רקורד די מרשים בעונות האחרונות, זה לא מקרי.
              בראון זה סיפור אחר לחלוטין! בראון רוכב על הגב של הכישרון של אמביד סימונס ושאר השחקנים בפילי, הוא לא הגיע רחוק, הוא לא ממצה את הפוטנציאל והקבוצה שלו מסריחה כבר שנים רבות. אין התקפה, אין הגנה. לא סתם באטלר ברח משם….

            4. סטטוטס רוכב על הכישרון של מקולם לילארד… יש לו רקורד רק בגלל שלילארד הציג יכולת ששווה MVP, אין להם שום תרגיל בהתקפה הסדרה מול הלוחמים הפצועים הייתה אחת מתצוגות האימון המבישות שראיתי פורטלנד מובילה 15-18 הפרש לא מעט פעמים ואז מאבדת את הרגליים והידיים המאמן לא מנהל משחק או יודע לצייר תרגיל לילארד לזריקה הכל יכולת אישית נטו. לגבי הגנה ההגנה שלהם פשוט בדיחה בלי נורקיץ בכללי קבוצה עם שחקן בקליאבר של לילארד (שהוא טופ 10 בליגה) מקולם ועוד סגל משלים לא רע צריכה לעשות פלייאוף בכל מצב, סטטוטס היה צריך לעוף ממזמן

            5. לא מסכים איתך.
              גם פורטלנד הייתה פצועה וג"ס עם קלי גרין וקרי שווים יותר ממקולום ולילארד. סטטוטס מאמן טוב, לא מעילית הליגה אבל בהחלט ראוי לליגה.

  4. ברטאנס יוצא קצת דרעק. אחרי העונה שהוא דפק החוזה הגדול די בטוח וזאת צריכה להיות חתיכת פציעה בשביל שהוא לא יקבל אותו. הוא בחור צעיר ובריא ואם כל הכבוד לוושינגטון, בבועה הם לא ישארו יותר מידי זמן גם ככה.

    יכול להיות שהיה צריך לתת לקבוצות באופן חד-פעמי לתת הארכות חוזה לשחקנים שלהם (שלהם בלבד) לפני הבועה. זה היה מוריד קצת את הלחץ לסדר את הנינים של הנינים של ג'ייסון טייטום.

      1. בריא כמו שור. הפציעות הן מ2013 ו2015 (לפני שהוא הגיע לליגה בכלל), והוא החלים מהן בצורה מלאה. בשלוש העונות האחרונות הוא כשיר לגמרי.

            1. למה שיחזור? יוצא טיפש אם הוא חוזר. מה סה מיליון דולר בשבילו? הוא כבר עשה כמה מיליונים זה לא אחד בהתחלה שחסר כסף.
              למה להסתכן בפציעה? בקיץ יחתום ברוגע ובשלווה על חוזה יפה.
              אני לעומתו הייתי רץ עכשיו לליגת הבועה בשביל מיליון דולר 😎
              מוכן לחתום בווש אם רוצים

            2. למה להסתכן בפציעה? כי יש לו חוזה ומשלמים לו מליונים בשביל לשחק כדורסל, וכל משחק זה בהגדרה להסתכן בפציעה. לפי ההגיון שלך שחקנים צריכים לעשות הצגות בחצי שנה האחרונה של החוזה שלהם (או בשניה שהחוזה הבא די בכיס) בשביל לא להפצע. לא בשביל סיבות כאלו נתנו את האופציה להשתחרר מהבועה, יותר בגלל הסיבות של אריזה, או בשביל אנשים שמפחדים מהקורונה.

          1. למה, Avri?
            למה לקבל החלטה בהתאם לכללים זה כמו "לעשות הצגות"?
            .
            ההסכם עם השחקנים מאפשר לשחקנים לקבל את ההחלטה אם לחזור או לא, הוא לא מציין שהם צריכים סיבה כזו או אחרת.
            זה שונה לגמרי מ-"לעשות הצגות".
            דרך אגב, הכללים לא מאפשרים לשחקן "לעשות הצגות". אם אין הסכמה בין הקבוצה לשחקן לגבי מצבו הרפואי, נבחר רופא חיצוני שקובע אם השחקן כשיר. קבע שהשחקן כשיר, והוא עדיין לא משחק?
            לא זאת בלבד שהוא מאבד שכר, הוא גם מאבד את סטטוס השחקן החופשי לו היה זכאי בסיומו של החוזה.

            1. גיא מסכים בכל מילה, צריך להיות מפגר בשביל לסכן 15 מליון דולר + , בגלל שמשלמים לו לשחק, ראינו מה קרה לאיזייה תומאס שנפצע, אברי כל אחד עושה מה שטוב לו והוא צודק שהוא לא מסכים לעלות למגרש

  5. מצד אחד שווה לאולדיפו לשחק כדי לבדוק את הכימיה עם ברוגדון, ומקצועית גם ג'רמי לאמב סיים את העונה אז רצוי שישחק
    מצד שני אני מבין אותו, הוא נכנס לעונה אחרונה בחוזה וירצה להגיע אליה מוכן כדי לקבל מקסימום או קרוב לכך.
    חוזית, לדעתי לאינדיאנה יש מקום לתת לו קרוב למקסימום, אבל זה יצריך צמצום משמעותי של הסגל המסייע מסביב ל6 הבכירים, לפחות לעונה הראשונה בחוזה החדש (אני לא כולל שינויים אפשריים במצבת 6 הבכירים- אולדיפו, ברוגדון, סאבוניס, טרנר, וורן ולאמב). מצב הברך שלו זה חתיכת משתנה, גם עבורו וגם עבור אינדיאנה, בתכנון עתיד משותף או נפרד לשני הצדדים
    ואף אחד לא יודע בכמה תתכווץ התקרה בגלל הקורונה, ולהרב סיימון אין גם כיסים כל כך עמוקים לשלם מיסים כבדים…

    1. חוזית או לא חוזית, אינדיאנה נותנים לאולדיפו מקסימום. הסר דאגה מלבך. אולדיפו חתום לעונה הבאה. ב2021 אינדיאנה נותנים לו מקסימום, הסר דאגה מלבך.

      1. לא בטוח בכלל שהוא מקבל מקסימום האיש לא שיחק קרוב לשנתיים ופציע , גם לא מדובר בסופרסטאר ברמה של דוראנט שגם בלי אכילס שווה מקס אלא אולסטאר סופר גבולי במזרח, לא בטוח שהוא יקבל מקס מאינדיאנה

        1. ברור ברוך, כי שחקנים בליגה שלו רק עומדים בתור בשביל לשחק באינדיאנה. לדעתי התרומה האדירה שלו בהגנה ובמנהיגות (קיירי?) שמה אותו בקלות כאחד מ15 השחקנים הכי טובים בליגה. ואגב, ממש לא רק שחקנים ברמה של דוראנט מקבלים מקס – אני לא חושב שיש קבוצה בליגה שאין לה חוזה מקס (גיא? גילרי?) או אפילו שניים בהרכב. (ואני מבין שאני נכנס כאן לשדה מוקשים כי יש הרבה הבדל בין חוזי מקס למיניהם).

            1. וכמה יש בלי ציון או טריי כאלה שיקבלו בטוח אחרי חוזה הרוקי? בטח שארלוט והניקס

            2. קשה להגיד – הקינגס יתנו מקס לפוקס? הגריזליס למוראנט? הספרס ל…?
              בקיצור יש מספיק.

            3. אור הניקס חתומים על חוזה של טפשות זה גם מקס. מקס כשלון.
              יאניס תכף חותם שם 😂😂😂😂

            4. "הקינגס יתנו מקס לפוקס? הגריזליס למוראנט? הספרס ל…?"
              ברור (או קרוב למקס), ברור (היו נותנים לו כבר עכשיו אם היו יכולים), והם כבר ימצאו למי לתת מקס – אני סומך על פופ.

            5. אבל עד אז מלא חוזי מקס אחרים ייגמרו. הנקודה היא שבכל עונה יש הרבה קבוצות ללא שחקן מקס.

            6. והנקודה שלי היתה שלא רק יחידי סגולה כמו דוראנט מקבלים מקס. ניסיתי למצוא ברשת כמה חוזי מקס יש בליגה – לא מצאתי.

            7. השאלה אם אתה רוצה להיצמד להגדרה הטכנית?
              כי למשל קיירי ודורנאט לא על חוזה מקס.

            8. טכנית יש כרגע (העונה הנוכחית) 26 שחקנים על חוזי מקס.

          1. אני מסכים עם שמעון, בהתחשב גם בעיתוי- קיץ הבא זה הקיץ של יאניס, ותקנו אותי אם אני טועה אבל גם פול ג'ורג' וקוואי יכולים לצאת מהחוזים שלהם, ולהרבה קבוצות יהיה מקום מתחת לתקרה לחוזה מקס- ואולדיפו בריא זה פרס ניחומים לא רע, במיוחד ופה אני מתחבר לאברי מעלי, שיש לאולדיפו קייס- כשהוא בריא- לאחד מה15 הטובים בליגה.

            אם הוא בריא, אינדיאנה תתן לו מה שהיא יכולה, המשכיות היא אלמנט חזק בקבוצה ואפשר לראות זאת בחוזים אליהם היא מחויבת- למעט אולדיפו, כל שאר ה5 הבכירים חתומים לפחות ל2 עונות קדימה. ברור שזה בר שינוי, אבל המגמה ברורה. המגמה ברורה גם בחוזים שניתנו לשחקנים המרכזיים שהם לא אולדיפו- סאבוניס, ברוגדון וטרנר, שחתומים ל3 עונות קדימה. הקורונה הולכת לכווץ את תקרת השכר לדעתי, מה שגורם למרווח של אינדיאנה מהתקרה להצטמצם עם ההתחייבויות האלה, מה שיקשה על נתינת מקס לאולדיפו, אבל זה משתנה עלום שערכו עוד לא ידוע.

            אני פשוט חושב שאינדיאנה מסתכלת על מה שקרה לוושינגטון עם ג'ון וול, שקיבל חוזה מקסימום כדי שיהיה נעול בקבוצה, ואז הבריאות שלו קרסה עם העתיד של הקבוצה לשנים הקרובות. וכשסימן השאלה המרכזי מעל אולדיפו הוא הבריאות, אני מבין למה שני הצדדים עוד לא מדברים על חוזה חדש. הופעות טובות בקיץ יכולות לסייע לו לקבל מקס באינדיאנה מוקדם יותר מקיץ הבא, אבל יותר מובן אם ימתין וייתן עונה הבאה "עונת חוזה".

            1. איכשהו מרגיש לי שאולדיפו יותר מקצוען מוול

          2. מה שהתכוונתי שיש מעט מאוד שחקנים בליגה ששווים מקס אחרי ששנתיים לא שיחקו, אולדיפו לא אחד מהם , הוא לא טופ 15 בליגה בשום עולם יש 20 שחקנים שאני לוקח בשינה עליו

            1. אולדיפו סך הכל נתן שני עונות טובות אחרי זה שנתיים הגוף שלו שביר, לתת לשחקן כזה מקס עכשיו זה טמטום, אם הייתי GM לא הייתי שובר את הראש הרבה מאוד אם לתת לו מקס, איפה הוא בליגה בערך בין ה24-30 הראשונים

            2. אם הוא בין ה-24-30 הראשונים וכל קבוצה נותנת חוזה מקסימום לשחקן אחד לפחות (בונה את הקבוצה שלה סביב מישהו), אז למה שלא תיתן לו חוזה מקסימום?

            3. גם 24-30 הראשונה יש קייס לחוזה מקס, בייחוד לקבוצה כמו אינדי שאין שם שחקן סוג א' כרגע. זה לא נכון שדיפו לא שיחק שנתיים – הוא כבר חזר למגרשים בסוף ינואר. זה לא דוראנט שעוד לא יודעים איך ואם הוא יחלים פיזית. במשחק האחרון של העונה הזאת הוא התפוצץ מכל הקבוצות דווקא עלינו.

            4. הכל תלוי בכושר שיחזור, רועי זה שלכל קבוצה יש חוזה מקס זה לא אומר ששווה להשתמש בו בשביל שחקן XYZ, יש קבוצות עם שלושה חוזי מקס ויש קבוצות שאין בהם אחד, הבנייה צריכה להיות חכמה אנחנו ראינו מה קורה לקבוצות כמו וושינגטון והלייקרס שנותנות מקס לשחקן פצוע, או קבוצות כמו מינסוטה שמהירות על חוזי מקס לשחקנים שלא מתאימים…
              היה והוא חוזר בריא ובכושר שלפני הפציעה או משהו קרוב לכך אולדיפו שווה מקס לאינדיאנה, במידה שלא הוא לא שווה מקס

            5. אברי הוא שיחק העונה 13 משחקים 26 דקות זה שווה לשליש מעונה הראשונה של אמביד והוא הציג בהם יכולת נוראית (מובן כיוון שהוא חלוד, גם עומרי כספי התפוצץ על גולדן סטייט לפני 3 שנים זה לא אומר שהוא שווה מקס.
              עונה לפני אולדיפו שיחק רק 36 משחקים.
              הרבה יותר קל להמר על דוראנט ואכילס (שווה מקס גם בלי אכילס) מאשר איך יחזור אולדיפו ששוב לא היה בקליאבר של סופרסטאר אלא של אולסטאר גבולי .

            6. יכול להיות שלא כל קבוצה צריכה לנצל את המקס', אבל זה המצב בליגה: בונים קבוצות סביב שחקנים, לא סביב אידיאלים כלשהם, אלא אם אתה מצליח ליצור פתאום איזה גולדן סטייט או אפילו אטלנטה של 2015 שמניעה כדור עד האינסוף.
              .
              המספרים לא הכי מדוייקים: בחמשת המשחקים האחרונים שלו דיפו קלע 18.6 נקודות למשחק באחוזים טובים ונראה כשיר כמעט לגמרי. הייתה לו רק פציעה אחת משמעותית בקריירה כשלפניה הוא שיחק מעל 70 משחקים ב-4 מ-5 עונות סדירות. אם מיאמי מחר מחליטה להחתים אותו על חוזה מקסימום (ולהשאיר את רוב השחקנים החשובים מסביבו, באטלר ואדביו) אשמח מאוד. אחלה של שחקן. הוא שיחק 36 משחקים עונה לפני ו-13 השנה בגלל אותה פציעה ולפי חמשת המשחקים האחרונים שלו נראה שהוא חזר לגמרי. במשחקים לפניהם הוא היה חלוד ואפשר להבין למה

            7. ברור שבונים קבוצות סביב אידאלים וסביב מה האופציות של הקבוצה זה הסיבה שאף אחד בספרס לא יראה מקס, זה הסיבה שלא מעט קבוצות הולכות לרביאלד אף אחד לא רוצה להיות אורלנדו או קליבלנד עם החוזי מקס המגוכחים שלהם שלא יגיעו לשום מקום, אינדיאנה לא רוצה להיות קבוצה משלמת מס בשביל האפשרות להיות קבוצת סיבוב ראשון שני במזפח.
              .
              מה המצב אצל אינדיאנה עונה הבאה הם תקועים עם כל החוזים המטרה שלהם זה להיפטר ממילס טרנר ואז ל2021 הם נכנסים עם האפשרות להביא חוזה מקס או משהו שקרוב לכך ולא רק לאולדיפו.
              .
              גם לדרק רוז לא היה פציעות ב3 עונות הראשונות שלו, השורה התחתונה אולדיפו פצוע כבר קרוב לשנתיים שהסטטיסטיקה שלו ירדה בכל אלמנט אפשרי,וזה לא שחקן שמסתמך על הקליעה מרחוק ותנועה חכמה כמו קליי אלא על אתלטיות, דרך אגב למיאמי הוא לא מתאים הוא יותר מדי דומה לבאטלר, שני גארדים שצריכים את הכדור ביד , נאן הרבה יותר מתאים ממנו

            8. דרך אגב לגבי קליי תומפסון והפציעה שלו, מקורות יודעי דבר טוענים שהפציעה לא נבעה מעומס או מנחיתה לא נכונה אלא מאסון טבע שעדיין אין לה פתרון וזה קללת הרשע, כל מה שגיא היה צריך לרשום על קליי תומפסון איירון מן ו26 דקות אחרי שעלה על הפארקט איירון מן הפך לרובוקופ.

            1. הספרס לא הולכים לתת לאף אחד בסגל שלהם מקס.

            2. זה לא קשור לאליפות אלא למה שגיא רשם ב-8.1.1.1.2

  6. טוב, קאזינאס נשאר על המדף. זו הפעם הראשונה בהיסטוריה שהמלפפונים בורחים מהעונה שלהם
    בקצב הזה, נראה אם המשך העונה בכלל יתקיים (לא בקצב הפורשים, בקצב הקורונה החוזרת)

  7. אולדיפו יעשה בשכל אם יחליט לא לשחק העונה, אלא ישמור את עצמו לקראת חזרה מלאה בעונה הבאה.
    כפי שכבר נכתב –
    העונה הבאה היא האחרונה שלו בחוזה. היה ויסיים את מלוא העונה ללא פציעה?
    אז אין לי ספק שהוא מקבל מקס.
    אם יסבול מפציעה משמעותית נוספת?
    ע"ע קאזינס/תומאס.

        1. אוקיי
          אני התכוונתי למה שווג' אמר- "עבור חלק מהקבוצות, אורלנדו תהיה מין ליגת קיץ משודרגת, כדי לפתח שחקנים צעירים ולהגן על הוותיקים".

  8. לברוך- אינדיאנה לא בדיוק תקועים, אולי למעט טרנר שאפשר למצוא לו קונים. החוזה לברוגדון לא היה זול (וגם עלה בבחירת סיבוב ראשון) אבל ניתן מתוך אותה מחשבה על המשכיות. וגם אם היה יקר- החוזה לסאבוניס קיזז את זה, איתו יצאו יחסית בזול. החוזה של וורן מעולה ביחס לתפוקה ולזה שהוא הסווינגמן הכמעט יחיד בסגל (ג'סטין הולידיי יותר סקנד גארד, וההגנה של מקדרמוט…), ולאמב יועד לתפקיד השחקן השישי וגם במחיר של 10 מיל' לעונה זה לא רע בכלל. אז החוזה היחיד שאולי קצת תקוע זה טרנר- והמעבר שלו, אם יהיה, יהיה יותר מקצועי מאשר חוזי- השילוב שלו עם סאבוניס השתפר, ומשתפר, אבל לא הגיע לרמה הרצויה עדיין. וסנטר מחליף ב18 מיל לעונה זה לא משתלם. סה"כ השישייה הבכירה תרוויח בעונה הבאה 101 מיליון דולר בערך, תוסיף לזה עוד 7 של מקדרמוט, כל השאר למעט מקונל (חביב האתר) וג'סטין הולידיי על חוזי רוקי או חוזים זולים. ( ויש עוד 2.5 מיליון דולר לשלם למונטה אליס…אבל זה סיפור אחר).

  9. הולכים להיות יומיים מעניינים עם השחקנים שישתתפו או יוותרו ותוצאות של בדיקות קורונה, מקווה שגם מנחם יכתוב לנו

    1. יום קשה לאוהדי הספורט הסרבים.
      גם יוקיץ' חטף קורונה וגם גילו שנובאק אידיוט שמאמין בתיאוריות קונספירציה של 5G ועושה מופעי ראווה עם קהל בהם הוא יכול להידבק בקלות.

  10. וול, אם נעזוב בצד את המוסריות שבתעדוף כסף על חיי אדם, את השאלה של לגיטימיות העונה הזו, את האימה מהמספרים העולים בפלורידה –
    ברגע זה אבד לו הטיעון אולי האחרון שיכול היה להשאיר אותי כצופה לעונה הזו. יש רק עוד איזה חמישה-שישה.

    1. תמיד בהיסטוריה כסף הועדף על חיי אדם , עצוב אבל ככה היה והיה, הNBA חטפה מכה אנושה אם המחלה של יוקיץ , זה לא איזה קורי ברואר או נגר משעמם כמו גובר, זה אחד השחקנים המלהיבים לצפייה וסטאר מוכח בליגה, אם עוד כוכב יחטוף קורונה כל הבועה תהיה בספק.

      1. דרך אגב אל תדאגו לסוס כמו יוקיץ הוא עובר את זה בשבוע שפעת קלה זה בשבילו גם בשביל נובאק, בכללי בכל ארהב מתו כיום 230 איש הקורונה לא מסוכנת לכולם אלא רק לאנשים בגיל שלי וכאלה בקבוצת סיכון

          1. לחוס, עשה טובה תכתוב מה שבקישור מעטים יקראו את זה.
            נתוני התמותה מהקורונה מוטים. צעירים ידווחו כהתקף לב או אסמטי בשביל לשפץ נתונים.
            שיעורי התמותה בחלק מהמדינות גבוה ב 20-30% לעומת שנה שעברה.
            מלבד ישראל נורבגיה והאזור שלי. כל שאר המדינות במספרים האדומים.

      2. הניסיון המתמשך לטבען את ההומו-אקונומיקס כ"משהו טבעי שתמיד היה" זו בדיחה לא מצחיקה. להקדיש בגללה את עיקר החיים שלנו לרווח כלכלי אישי היא התנהגות גרועה.

        1. זה קל כשאתה חיי במגדל שן, וכל מה שאתה עושה בחיים זה לרפראש על פורום כל חמש דקות.

          אני מכיר 2 חולים. אחת היתה באחת הספינות. לקח לה חודשיים להתאושש מזה. החברה הכי טובה שלה נדבקה ממנה ומתה.
          ועוד אחד בגילי שיחק מולי כדורסל לפני כמה שנים. יצא מהמחלה ציקצק ואחכ נהיה עייף כרוני. הלך לגור באחד המלונות הקורונה שזה סוג של כלא עם שומרים, בשביל לא להדביק את המשפחה.
          כל מי שאומר שהוירוס הזה זה שטות, אין לו מושג. זה רק מוציא אותו יותר אדיוט.

        2. כל הסטטיסטיקות האלה הוכחו כשקריות, אני לא יודע איך לא שמים את הכתבים והרופאים האלה בכלא על מה שעשו לכלכלה, ולציבור . הבטיחו בישראל עשרות אלפי מתים, בפועל הכלכלה נפגעה הרבה יותר חזק ופגעה ברוב באופן הרבה יותר ישיר
          .
          עידו הווירוס הזה שטות לצעירים לאחד בגילי זה מסוכן וצריך להיזהר אבל לסוסים כמו יוקיץ זה שפעת קלה במקרה הטוב, רוב השחקנים מדווחים שהם לא ידעו בכלל שחולים , אחוז התמותה אצל הצעירים הוא אפסי מתים יותר מתאונות דרכים.
          .
          עידו לחולה שהכרת היה מחלות רקע, מה היה הגיל שלה? עייפות כרונית בא מהמון סיבות, כמה אנשים אתה מכיר שנהרגו מתאונות דרכים עדיין לא משתקים את הכלכלה בגלל זה

            1. עידו מה שיעור העוני שנהיה בגלל הקורונה? כמה אנשים לא מסוגלים לסגור את החודש ? מה שיעור האבטלה? אתה לא יכול לסגור את כל העולם בגלל ששיעור התמותה בחלק מהמקומות גבוה יותר (אתה יכול להביא נתונים או דוחות שהוא גבוה ב20-30 אחוז?) המכה הכלכלית שאנשים חטפו הרבה יוצר גרועה להם מקורונה, בארצות הברית מדובר על 40 מליון איש שלא מסוגלים להאכיל את המשפחה שלהם, אני לא מדבר בכלל על תעשיות שלמות שהתרסקו..

            2. ברוך, אני לא מתדיין איתך כי הוכחת במשך המוווווון זמן שאין עם מי לדבר.
              (למשל, וזה גם תשובה בשבילך עידו – שמתי רק קישור לדוח ולא הסברתי בעצמי כדי לראות אם יש סיכוי שברוך יגיב כשאין את המילים שלי בשביל ה-Knee jerk reaction שלו)
              בשביל אחרים שעלולים לקרוא אותך ללא אזהרה אגיד – רק בגלל שבן אדם חוזר שוב ושוב על talking points שקריים, לא אומר שהוא צודק.

            3. תתחיל בזה שתקרא את הדוח של לחוס. כי אין לך מושג. יש עוד מחקר שמשהו פה הביא מולי (גם אני חשבתי כמוך עד לא מזמן) שמראה בגרפים את כל זה.
              נניח רוסיה. חצי מליון חולים שלושת אלפים מתים, אבל כמה נפלו מהחלון, ועוד איזה עשרת אלפים מתו מדלקת ראות…. אבל שאתה סופר קברים פתאום זה נראה אחרת לגמרי.
              .

              מדינות עם ממשלים נורמלים מבינים שזה סוג של עקומת V
              וממנים את האזרחים. בארצות הברית יש טמבלים מהסוג שלך שרק רואים כסף כאן ועכשיו. אז חטפתם גם אבטלה גם עוני גם מחאה ולא עצרתם בשיט את המגפה.

            4. אני אשים לכם את זה פה מול הפנים ונגמור את הדיון כיוון שאתם לא יודעים לשמור על שפה נאותה
              https://www.google.com.mx/amp/s/www.voanews.com/covid-19-pandemic/un-covid-19-could-push-34-million-extreme-poverty%3famp
              אחוזי התמותה בקרב צעירים שואפים ל0 (מתו הרבה יותר בתאונות דרגים דרך אגב) , Ljos הביא מחקר לפני חודש וחצי אחרי שכל יום המחקר משתנה וגילו שהמספרים לא נכונים ו עקומה היא לא לינארית, היו אמורים לפי זה להיות בישראל מאות אלפי הרוגים , מה שקרה זה שגמרו את הכלכלה

            5. אתה מבין שדרך ורמת הדיון שלך לאורך השנים היא רק טיפה מעל להגיד "טובוש, אבל אני צודק" ולהגיד לך את זה זה לא "לא יודעים לשמור על שפה נאותה"?

            6. ועוד איזה חודשיים אני כבר רואה אותך ואת שמעון מחליקים כיפים ואומרים שאני אמרתי שיוקיץ' בוודאות ימות ואיך אני לא מוכן להודות שטעיתי.

            7. אני מביא נתונים וסטטיסטיקות מעודכנות , אתה מתעלם מנתונים שדרך אגב יותר עדכניים מאיזה מחקר מלפני חודש וחצי , נוסף לך וזה הדבר החשוב ביותר אני תמיד אבל תמיד גם אם אני לא מסכים עם דעה של מישהו אשמור על כבוד , לצערי לא כולם עושים את זה ואין לנו סיבה להמשיך את הדיון הזה, גם אם הנקודות שלך היו נכונות והם רחוקות מהמציאות כמו מזרח ומערב

            8. זה נחמד להציג את המצב הקשה והנזק שנגרם לכלכלה העולמית כתוצאה מהצעדים שהופעלו כדי לנסות להתמודד עם המגיפה, אבל לעשות זאת בלי להתייחס למצב שהיה והנזק שהיה נגרם לכלכלה העולמית כתוצאה ממוות מוגבר ושווקים ועסקים שמפסיקים לפעול בגלל תחלואה אם לא היו נוקטים בצעדים כלשהם בנסיון להתמודד עם המגיפה כנגד זה לספר חלק מוגבל מאוד מהסיפור ולהתעלם מהמורכבות של המציאות בנושא.

            9. טובוש, אבל אני צודק.

            10. Thog מה בדיוק הצעדים, אני נמצא כעת בישראל אתה חושב שבתל אביב מישהו אכף את ההנחיות שהציבור הקשיב , בטח אצל הציבור החרדי שאני מוכן להבטיח לך שלא שמר על ההנחיות , הבעיה שיש מפגרים חלקם בטלוויזיה שהבטיחו עשרות אלפי מתים ושיתקו את הכלכלה , צריך להגיד את האמת המחלה לא כזאת מסוכנת לצעירים אחוז התמותה אפסי טיפה יותר משפעת בשבילם וזה לא בגלל פעולות המנע אל בגלל שהקוביד 19 לא מסוכן להם (יש הרבה יותר שנהרגים בתאונות דרכים מנשק… עדיין אתה לא רואה שעוצרים את העולם בגלל זה). אנשים בעלי מחלות רקע ובגילאים מסויימים (אני תכו חוגג 82) בשבילנו המחלה לא צחוק אבל אתה לא יכול לשתק את העולם בגלל זה כיוון שהנזק ההתקפי שנותר משיתוק הכלכלה גדול משמעותית בטח לצעירים.

            11. ברוך, כמות הביקורת שיש לי על הצעדים שננקטו בארץ (וכן גם במקומות אחרים בעולם) ארוכה מיכולתי להקליד על סלולרי בלי לדמם. בין זה ובין לטעון שלא לעשות דבר ולתת לעולם להתנהל כאילו אין מגפה שמסכנת חיי אדם, במידה שבפריצתה וגם כעת עדיין איננו יודעים את מידת הסכנה שהיא מהווה לציבור, הוא הדבר שהיה נכון לעשות יש עולם של הבדלים שקשה לתאר את היקפו. עכשיו אפשר לדבר מהיום עד קץ הימים על מה הצעדים הנכונים ומה הצעדים הלא נכונים ומי עשה מה כשצריך ומי עשה מה כשלא, ואין ספק שהרבה מאוד אנשים הולכים לעסוק בזה בשנים הבאות ואנחנו יכולים רק לקוות שזה יביא ללקחים חיוביים עבור משברים דומים בעתיד, אבל אין כאן מקום ואין מספיק ידע באמת כדי לצאת בהצהרות שהמחיר שאנחנו נשלם על הנזק שנגרם לכלכלה העולמית בעקבות הצעדים שכן ננקטו בפועל גדול מהמחיר שהיינו משלמים על התנהלות מול המגיפה כאילו היא לא קיימת.

        3. שתבין עידו כל ארהב מתו 232 איש היום, בוא נגיד גם שהמספר שקרי וכפול עדיין לא עוצרים את העולם בגלל זה, אנשים בקבוצות סיכון ובגילאים מסויימים צריכים להיזהר , לסוסים לא קורה כלום

      3. ברוך התעדוף בין חיי אדם וכסף שאתה מציג באמרת כדרך אגב הזאת לא קיים. מדובר בשיקול אחד למעשה שאפילו אתה מכיר בו. הרי אתה מספר לנו כאן בעצם על איך כל הכסף הזה שאובד כביכול בגלל ההסגר של הקורונה בעצם עולה לאוכלוסית העולם בחיי אדם, אז אתה לא מציג לנו מצג של כסף מתועדף על חיי אדם אלא שיקול אחד בדבר חיי אדם מתועדף על חשבון שיקול אחר בדבר חיי אדם.

        1. ברור זה מה שאני מנסה להסביר ולצערי לא מבינים, הפגיעה בכלכלה פגעה הרבה יותר בחיי אדם , ברור שאם השיקול יהיה חיי אדם או כסף אני אבחר באדם, אבל יש הרבה יותר נפגעים בחיי אדם בגלל השיתוק של הכלכלה

          1. אם זה מה שאתה מנסה להסביר אני מציע שתפסיק להציג זאת בדרך עצלה זאת ותבהיר את הנקודה יותר במדויק. האמת הפשוטה היא שאף אחד לא יודע באמת לבצע את החישוב של איפה הפגיעה תהיה יותר גדולה באם יעשו כך וכך או ככה וככה, וחסר כרגע הרבה מאוד מידע ולא ידועים הרבה מאוד משתנים שהופכים את המשימה לפחות או יותר בלתי אפשרית ולכן כל העולם מבולבל ועסוק בניחושים. להציג מצג של יש תשובה ברורה כאן זה לא לעניין ולא רציני.

            1. לא ברור לי למה אתה מנסה לצייר תמונה כאילו אנשים שאתה מתדיין עמם כאן בנושא אינם רואים במשבר הכלכלי כבעיה שתפגע בחיים של המוני אנשים ושהם אינם מודאגים כלל מהשפעותיו על אנשים בעולם.

    1. שוב אתה די מצחיק אתה בחודש יוני, שוב הדמגוגיה השקרית מאת השמאל רדיקלי הקיצוני שמנסה לשתק את העולם, מה אחוז התמותה של שפעת במרץ? אתה בחודש יוני עכשיו להסתכל על חודש X ולהגיד שבגלל שבמרץ היה ככה גם ביוני יהיה זה לא בדיוק הכי חכם, דבר אחד ידוע הכלכלה חטפה מכה שייקח לה כמה שנים להתאושש ממנה, יש 40 מליון איש שלא יודעים מאיפה לבוא הארוחה הבאה בגלל ששיתקו את העולם, אחוז תמותה אפסי אצל צעירים…

  11. זהו. אפשר לסגור את הליגה.

    Source: Free-agent center Tyler Zeller signing with Spurs for rest of season
    7:54 PM IDT
    ESPN
    Free-agent center Tyler Zeller is signing with the San Antonio Spurs for the rest of the season, a source told ESPN's Adrian Wojnarowski.

    Zeller, a six-year veteran, had not played this season. He was in the Nuggets' training camp but was waived in October.

    Zeller, 30, has career averages of 7 points and 4.4 rebounds per game.

    The Spurs have been hit by injuries and will be without big man LaMarcus Aldridge when the season resumes. Aldridge had season-ending shoulder surgery in April.

    1. כל הז*ן
      אין גארדים לאינדיאנה (אולדיפו כנראה לא יצטרף לקבוצה)
      פילי תעקוף אותנו ונקבל שוב סוויפ מבוסטון בסיבוב הראשון
      סעמק

כתיבת תגובה

סגירת תפריט