מעורב הופס ליום חמישי / מנחם לס

1.מה קרה אתמול – כמובן לפני תחילת הליגה

השוטר משמאל הוא הנאשם ברצח

כל יום קורים דברים וכל יום משתנים דברים. זה קורה גם בפוליטיקה, גם במגיפת הקורונה, וכמובן גם בהחלטת השחקנים אם לשחק או לא.

היום למשל (אתמול ב-5 אחה"צ), דווייט האוארד הוביל כמה אלפי מפגינים ששוב התאספו (אחרי שההפגנות בגלל הרצח של ג'ורג' פלויד שככו כמעט בכל ערי ארה"ב), ועתה התחילו מחדש אחרי ההרג של ריישרד ברוקס. מי שטוען שזה לא קשור לספורט ולא צריך להיות מדווח באתר ספורט, שיסביר מה עשה דווייט האוארד – הסנטר של הלייקרס – המועמדת לאליפות – בראש תהלוכת מפגינים.

מה קרה?

השוטר גארט רולף שירה בגבו של ריישרד ברוקס בשעה שהוא ניסה לברוח, נאשם ב-FELONY MURDER (רצח במעשה פשע) ו-10 האשמות נוספות. מה שמרתיח את הרוחות הוא הסרטון המראה אותו מניח כף רגלו על הקרבן, ואז בועט בו כשהוא גוסס, ומסתבר שלקח לו – ולבן זוגו השוטר דוויין ברוזנן – 9 דקות תמימות לפני שצילצלו להודיע על התקרית, ולבקש עזרה רפואית.

מקרי רצח כאלה (אם אמנם הוא יימצא אשם) והרצח של ג'ורג' פלויד כנראה קרו תמיד, אבל כמעט אף פעם לא תועדו בסרטונים. אנחנו חיים בעולם חדש. את הסרטונים אין להכחיש והם לא משקרים.

עכשיו רק נשאר לראות אם הריגת ריישרד ברוקס תתחיל מהומות והפגנות חדשות, ואם תהיה לה השפעה על שחקני NBA נוספים שיחליטו אם לשחק או לא.

(ואני לא אזכיר בכלל שבספרו של ג'ון בולטון – שעד לא מזמן היה ה-NATIONAL SECURITY ADVISER של טראמפ, והקרוב ביותר לנשיא בבית הלבן – ספר העומד לצאת השבוע שהנשיא מנסה לעצור את פרסומו, הנשיא טראמפ שואל "האם פינלנד היא חלק מרוסיה?" כי אקבל על זה איזה 10,000 תגובות)

2. טראמפ: "אין כל בעייה עם 20,000 איש ואשה בעצרת הבחירות שלי בטולסה. זה כמו עוד משחק בייסבול"


(ואז הוא הוסיף: "הקורונה ממילא IS DYING OUT")

2 דברים:

א) הקורונה בעלייה חדה ב-24 מדינות ארה"ב, ומדינת אוקלהומה היא בין המובילות באחוז חולים חדשים.

ב) דווקא בגלל זה עדיין אין בייסבול ובסקטבול, ואם יום אחד המשחקים יחודשו הם יהיו ללא קהל, ואח"כ אדם כל מושב רביעי.

3. ה-MEMORANDUM של ה-NBA בן 100 עמודים לשחקני 22 הקבוצות

אתמול לא היה באפשרותי להרחיב ולהסביר יותר את ה-MEMORANDUM בן ה-100 עמודים שהליגה שלחה לכל שחקני ה-NBA מ-22 הקבוצות המדוברות. כמובן שמיד קפץ איזה גולם שמרבה להגיב באתר עם "אף אחד לא יקרא את זה". אם פרנסתו ופרנסת משפחתו – ובכמה מקרים אולי אפילו עתידו ב-NBA – היה תלוי בהחלטתו (שלא לדבר על סיכוייו להידבק מנגיף הקורונה) הוא היה קורא מילה-מילה את כל 100 העמודים, אולי אפילו לומד קטעים בע"פ, ומסמן ה-YELLOW MARKER את כל הנקודות שלא ברורות לו, ואת כל השאלות שברצונו לשאול.

משפט המפתח הוא:

“It is critical that every player understand that he has the right to choose not to return to play. Any player who exercises this right will not be disciplined. To respect the decision of those who do return to play, it has been agreed that any player who chooses not to participate will have his compensation reduced by 1/92.6 for each game missed up to a cap of 14 games, even if his team plays more than 14 games in Orlando. There will be no other reductions of pay assessed (e.g., fines for missed practices) for a player’s decision not to return to play. Any player that wishes to exercise this right should notify his team of this election by June 24.”

אתמול גיא רוזן הסביר מצויין את ההפסד הכספי המצופה לשחקנים שיחליטו לא לשחק. לאיש אין מושג כמה יחליטו לא לשחק: בוודאי שישנם כאלה שהודיעו שלא ישחקו וישנו את דעתם, ובוודאי שיהיו כאלה שיתווספו למורדים, במיוחד אחרי התקרית באטלנטה. אולי מכתיבתי כמה רפי שכל כאן חושבים שאני רוצה שיותר ויותר שחקנים יחליטו לא לשחק.

באמת? האתר הזה חי ונושם בגלל ה-NBA. רק פלייאוף חזק נותן לנו סיבה לנשום ולחיות. אז האמינו לי שכל מה שאני רוצה הוא אמריקה רגועה, מתונה, שאננה, בטוחה, ורודפת שלום. יש לי כאן משפחה. שתי נכדות. יום אחד יהיו לנו נינים (וזה פחות משנה אם נצליח לראות אותם או לא). כל מה שאני רוצה ומקווה הוא שארה"ב תחזור להיות מדינת חופש המשמשת דוגמא לשאר העמים.

אז זהו. עתה הליגה סיפקה לשחקנים תכנית ברורה ומפורטת מה יהיה וכיצד העונה הזאת תסתיים. הנה הדברים העיקריים:

שלב ראשון: יוני 12 עד 22

כל שחקני הקבוצות חייבים לחזור לקבוצותיהם לבדיקות קורונה (זו חובה). אימונים אישיים באולמות מותרים אבל הם לא חובה.

שלב שני: יוני 23-30

בדיקת קורונה שנייה.

– Testing will consist of a shallow nasal swab and oral swab (COVID-19 PCR test) and a blood draw (serology/antibody test). The long (nasopharyngeal) swab that has been reported to cause discomfort will not be used.

– Players may also volunteer to participate in a Yale University study that has the goal of developing a saliva-based test for the coronavirus.

שלב שלישי: 1 – 6 ליולי

אימוני חובה לכל השחקנים המשתתפים בבועה באורלנדו, אבל עדיין באולמות האימון הרגילים שלהם, אבל האימונים הם אישיים, או למקסימום 8 שחקנים בעת ובעונה אחת על מגרש האימונים.

שלב רביעי: 7 -11 ליולי

כל הקבוצות מגיעות למרכז ה-NBA בדיסני וורלד. על הקבוצות להגיע עם כל הכבודה: כל השחקנים, המאמנים, ומנהלים. על הקבוצה להגיע יחד במטוס הקבוצה או במטוס צ'רטר.

כשהקבוצות מגיעות לבועה, כל השחקנים וכל מי שהגיע עם הקבוצה חייבים להישאר בבידור – איש לחדר – עד שכולם עוברים שני בדיקות PCR רצופות לא פחות מ-24 שעות אחת מהשנייה, וכולם חייבים להיות עם תוצאות שליליות.

כולם חייבים לחבוש מסכות פנים נון-סטופ מלבד לאכילה ולמשחק. ה-NBA ממליצה לשחקנים לענוד סרט אזהרה אלקטרוני כשהם יותר מ-5 שניות פחות מ-1.80 מאדם אחר, אבל זאת לא חובה, אך שחקנים חייבים לשמור על "מינימום 6' מאדם אחר" כל הזמן, מלבד אימונים ומשחקים.

מה-7 ליולי ואילך יבוצעו בדיקות רנדומליות לכימיקלים מסוג SPED, ו-DIURETICS. לשחקנים מותר להשתמש ב-"RECREATIONAL SUBSTANCES (אבל לידיעתכם, שימוש במרואנה אינו לגלי במדינת פלורידה המפגרת)

שלב 4 ב': 7, 8, ו-9 ליולי עד 21 ליולי

– Teams may engage in group workouts, practices, weight training, meetings and other team activities.

– In addition to group workouts, players will be permitted to conduct individual off and on-court workouts or drills, under the supervision of team staff.

– COVID-19 testing will continue with regular PCR testing, daily temperature checks, symptom surveys and pulse oximetry (finger clip device to measure oxygen levels) screening.

לשחקנים אסור לירוק, לנגב עיניהם, לגעת במגן השיניים, או 'לנגב' את הכדור. הם יכולים להתחיל לאכול יחד, לשחק פינג-פונג, משחקים אלקטרוניים, או קלפים, כל עוד הם שומרים על מרחק 1.80 מ' אחד מהשני (הייתי רוצה לראות 'טכסס פולד-אם' – הפוקר הפופולרי כששחקנים 1.80 אחד מהשני…אני לאך יכול לחכות!

לשחקנים מותר לאכול עם שחקנים מקבוצות אחרות רק בחוץ, וכמובן שמירת ה-1.80. הזמנת אוכל ממסעדות – או אפילו פיצה – מחוץ לבועה – אסור. אבל לשחקנים מותר לשכור טבחים פרטיים מחוץ לבועה שיביאו להם אוכל מהחוץ, פעם ביום.

לשחקנים מותר לעזוב את הבועה אחרי שקיבלו אישור, אבל ה-NBA "מצפה" שאף שחקן לא ישתמש ברשות הזאת! (ואחרי חזרה לבועה עליהם לעבור בדיקת קורונה מיוחדת). אם שחקן עוזב ללא רשות – חובה עליו להיכנס לבידוד בחדרו למשך 14 יום.

"הבועה" כוללת:

– The NBA Campus includes the several hotels housing players and staff, the Wide World of Sports complex, separate practice courts, and various other auxiliary sites established like a golf course or medical facility.

שלב 5: 22 ליולי עד' 29 ליולי

לכל קבוצה מותר לשחק 3 משחקי מבחן נגד קבוצות אחרות – אבל רק אם הן מתגוררות באותו מלון!

שלב 6: ה-30 ליולי עד ה-13 לאוקטובר

המשחקים המוקדמים והפלייאוף לפי התכנית שכתבתי עליה כבר פעמיים או שלוש (כולל הוראות מדוייקות בקשר לאורחים שמותר או אסור להביא. למשל – לסוכנים אסור להגיע לפלייאוף אלא אם כן הם בני משפחה של שחקן קבוצה משחקת):

– Teams will play 8 “seeding” games to conclude the 2019-20 regular season, followed by a play-in tournament (if necessary) for the 8th seed in each conference, and the traditional 16-team, 4-round, 7-game NBA Playoffs.

– Upon completion of each team’s season, the team will immediately depart the NBA Campus.

– All player guests must undergo three days of self-quarantine and testing either in a house or hotel in the team’s home market or in Orlando outside of the NBA Campus.

– Assuming that the player guest does not return a positive PCR test, then the player guest may then come to the NBA Campus, but must remain in quarantine for four days after arrival while having COVID-19 testing each of those days.

– Agents are not eligible, unless he or she is a family member of a player.

– Player guests who leave the NBA Campus will not be permitted to return.

Meanwhile, the NBA also informed its teams on Tuesday that they will stay in these Disney hotels, based upon current conference positioning:

– Gran Destino: Bucks, Lakers, Raptors, Clippers, Celtics, Nuggets, Jazz, Heat
– Grand Floridian: Thunder, 76ers, Rockets, Pacers, Mavericks, Nets, Grizzlies, Magic
– Yacht Club: Blazers, Kings, Pelicans, Spurs, Suns, Wizards

Teams have also been told of four required positions among the 35-person traveling party: an athletic trainer; a strength and conditioning coach; an equipment manager; and a team security official.

Each team can also include a player’s private personal trainer, massage therapist, or security professional.

And, finally, players were also informed of the following entertainment options that will be available to them at the Disney World Resort.

– Hotel amenities: players-only lounge (NBA 2K, TVs, gaming), pool/trails, barbers, manicurists, pedicurists
– A 24-hour VIP concierge service
– Daily entertainment: Movie screenings, DJ sets, video games, ping pong, pool, lawn games
– Players can attend other games

4. ה-NBACA (ארגון המאמנים) טוען שלפי ה-MEMO, תכנית החזרה עלולה להיות 'זדונית' ('DISASTEROUS')עבור 3 מאמנים מבוגרים

שלושת המאמנים הם מייק ד'אנטוני (בן 69), אלווין ג'נטרי (65) וגרג פופוביץ' (71).

NBCA executive director Dave Fogel and president Rick Carlisle have concerns that several assistants and three head coaches — Houston's Mike D'Antoni (69 years old), New Orleans' Alvin Gentry (65) and San Antonio's Gregg Popovich (71) — could be restricted from leading their teams and some could face considerable challenges in resuming their careers.

5. קווין דוראנט מגיב לקנדריקס 'AIR BALL' פרקינס, על ביקורתו על קיירי אירוינג

6. ציון יוכל (עתה) לשהות בפלורידה מבלי להגיב על התביעה נגדו

התפתחות חדשה בתביעה של סוכנת השיווק לשעבר של ציון ויליאמסון, ג'ינה פורד, נגד הקליינט שלה לשעבר.

עורכי דינו של ויליאמסון טוענים שג'ינה אינה סוכנת מורשה בצפון קרולינה, ולכן כל הסכם שנחתם בין ויליאמסון ובינה (כמייצגת PRIME SPORTS MARKETING), אינו תקף.

פורד הגישה את תביעתה במדינת פלורידה שם יהיה ציון בתוך הבועה תוך ימים ספורים. תביעתה של פורד היא שציון אינו מוגן תחת ה-UNIFORM ATHLETIC AGENT ACT כי הוא (ומשפחתו) קיבלו כספים מאוניברסיטת דוק (https://larrybrownsports.com/basketball/zion-williamson-former-agent-illegal-benefits-duke-nike/550041 – מעשה שעושה ממנו INELIGIBLE PLAYER תחת חוקיט NCAA.

בתחילת חודש יוני שופט בפלורידה קבע ש-Williamson would have to give discovery, ולכן יחוייב לענות לשאלות בקשר לכישוריו לשחק בדוק כחובב.

עורכי דינו ערערו על החלטת השופט הבוקר, וכעבור כמה שעות נענו ב-"STAY", האומר שבינתיים ויליאמסון לא יהיה חייב לענות לאף שאלה כל זמן שהוא עכשיו בפלורידה לסיום עונת ה-NBA.

7. ג'ון וול מפעיל לחץ על הויזרדס להחתים מחדש את דמרכוס קאזינס

"איתו אנחנו מועמדים לאליפות"" וזה אני אומר אחרי הרבה התייעצויות עם אנשים שיודעים"

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 178 תגובות

  1. עוד הודעה שמדאיגה את אוהדי הסלטיקס היא אמירה של טייטום ואני מצטט "Jayson Tatum reportedly reluctant to play in NBA bubble due to injury risk prior to new contract"
    http://www.celticslife.com/2020/06/jayson-tatum-reportedly-reluctant-to.html?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook&fbclid=IwAR1mkhL_xyY7GlPGr9i8s6ESVG3KdWZfGb7IEPsuSp4lxG9FsaKxO2BsnBk
    נהייה פרימדונה?
    שי, לא שכחתי אותך, והיות שהפוסט בו התדייננו, באופן טבעי, מתרחק מאיתנו, אענה לך בפוסט הזה כשאגיע למעבדה. פייר?

            1. זה לא "אליפות" אלא *אליפות*.
              אני מתפלא עליך.

            2. יאללה זורם.
              זו אליפות*
              .
              * זוכת טורניר ליגת הקיץ

    1. יש סיפור גדול סביב שחקני שנה 4.
      הם דורשים מהליגה ביטוח על החוזה אותו הם צפויים לקבל בעונה הבאה,
      לאור העלויות, הליגה לא משתפת פעולה.
      .
      יש לקח ששחקנים למדו מהפציעות של קאזינס ושל תומאס –
      כסף ביד מדבר.
      .
      במקרה הנ"ל, מדובר על איבוד 15% נוספים מהשכר של העונה הנוכחית (להזכיר – שכר של עונה 4 בחוזה רוקי) בשביל להבטיח את מלוא חוזה המקס שטייטום בוודאות יכול לקבל.
      .
      אז, לא. לא פרימדונה.
      שחקן עם ראש על הכתפיים שמבין את הסיכונים, ובוחר לנצל את הסיטואציה בשביל למזער סיכונים.

      1. לא כל כך הבנתי:
        .
        אם השכר בשנה הנוכחית משפיע על השכר המקסימלי ששחקן שנה 4 יכול לקבל, אז דאגה לעתידו של טייטום אמורה להביא אותו דווקא לרצות לשחק, לא?
        .
        ואם מדובר בחשד להיפצע רגע לפני החתימה (קאזינס/אייזיאה), אז אני לא רואה הבדל בין העונה הזו לעונה רגילה, אפילו להיפך – מספר המשחקים נמוך מבעונה רגילה, אז שחקן שנה 4 דווקא אמור לשמוח שהסיכון יורד.
        .
        תחת שתי הפרשנויות לא נראה לי שהחשש, הטבעי, של טייטום מוצדק יותר מאשר של כל שחקן שנה 4 בסיטואציה כזו.
        .
        פספסתי משהו?

        1. הסיכון לפציעה לא יורד. זו אולי עונה מקוצרת אבל עם הכנה מקוצרת עוד יותר ולא ברור עד כמה צפוץ הלו"ז שלה מה שאומר סיכוי גבוה לפציעות. מצד שני אין טיסות מה שאמור לעזור להקטין את העומס הפיזי.

        2. אם לא היה את כל אירוע הקורונה, לא היה בכלל דיון. שחקן (בריא) משחק כי זה מה שהוא עושה, וזה החוזה דורש.
          .
          הנורמה מאחורינו מזמן. אנחנו בסיטואציה חדשה (וחסרת תקדים),
          סיטואציה בה נפתח לשחקנים הפתח לא לשחק את מה שהנשאר מהעונה, עם "עונשין" כלכלי לא בשמיים, מבלי לפגוע ביכולת ההשתכרות העתידית.
          עבור שחקנים שכבר חתומים על חוזה ארוך, זה פחות משנה.
          עבור שחקנים עם חוזה נגמר, אבל עם הצורך להוכיח את עצמם לפני חוזה חדש?
          הם צריכים כל דקה על הפרקט.
          שחקנים עם חוזה נגמר ופוטנציאל לחוזה מקס?
          הם צריכים לכלכל את צעדיהם בזהירות.
          .
          שחקני שנה 4?
          הם בכלל במצב מיוחד, היות והחוזה הנוכחי שלהם נמוך יחסית, ולכן ההפסד לא בשמיים.
          .
          אין באמור נקיטת עמדה.
          אני אשמח לראות כמה שיותר שחקנים חוזרים לשחק,
          אני אשמח לפלייאוף סופר תחרותי.
          .
          אבל זה המצב לאשורו,
          וצריך להבין את הצדדים השונים לפני נקיטת עמדה נחרצת (ע"ע "פרימדונה")

          1. +100 למשפט הראשון שלך ובגלל זה הוא צריך לשחק נקודה גם עם כל הכעס של האפרואמריקאים מהסיטואציה הגזענית כרגע בארה"ב וההפגנות.
            לגבי גייסון, הוא מרוויח טוב מאד היום וגם בשנה הבאה במיוחד אם יפתחו את החוזה ויתנו לו את המקסימום האפשרי.

    2. זה מרגיש שאתה כל הזמן מחפש מה לא בסדר אם טייטום. קודם הוא לא מתאמן בבידוד עכשיו 'לא רוצה לשחק'.
      טייטום הוא הפנים שלכם לעשור הקרוב – חושב ששני הצדדים מרגישים ככה. אין שם סיבות לדאגה.

      1. לסמוך על דני איינג זה מפחיד, אני בצד של טייטום פה, חושב על העתיד שלו קודם כמו שצריך, כל עניין הנאמנות לא באמת קיים בNBA

      2. למה בן אדם מתחתן? כי אי אפשר להאשים בהכל רק את הממשלה… טייטום, במקרה דנן, מאפשר לחלק את האשמה, שעד היום יוחסה רק לסטיבנס, באופן שוויוני יותר. אצלנו בספרס, כרגיל, החלוקה מאוזנת יותר – קוואי, דרוזן, אולדריג', פופ, אר.סי, אפילו מורי הצעיר – כולם אשמים.

      3. טייטום הוא הפנים של הסלטיקס בעשור הקרוב, נכון לרגע זה ונכון למה שאמר גרוסבאק. הוא אמר שהוא מוכן לפתוח את הכיס ולתת מקס אז לגבי זה אני לא דואג ואני חושב שגם טייטום לא צריך לדאוג ובכל זאת הוא דואג.

        1. כבר שכחת את תומאס???
          .
          ב-NBA הקבוצות (כולל הסלטיקס) כבר הראו לא פעם בעבר שאין להן סנטימנטים.
          אז כן, טייטום הוא הפנים של הסלטיקס. והוא ישמח להמשיך להיות הפנים של הסלטיקס אחרי שהעתיד שלו מובטח.

        2. קשה לדעת מה באמת דברים שמגיעים דרך צד שלישי הרבה פעמים כחלק במו"מ (במקרה הזה אפילו לא עם הסלטיקס) אומרים. אני לא חושב שהוא מודאג – רק האנשים סביבו דואגים לכסות לו את התחת.

      1. שי
        אתה התאמצת ומגיעה לך שאני אתאמץ גם כן. הבעייה היא התנועה כיום בכבישי ישראל.
        שעה ורבע לקח לי להגיע לאוניברסיטה….. זוועה שלא תיאמן. אני כבר יותר מ 3 חודשים נוהג כל יום במקום לקחת רכבת וזה עולה לי בבריאות הנפשית מאז שהורידו את הסגר כי אני שונא לנהוג. הלוואי שאפשר היה לגלוש כל הדרך לאוניברסיטה…..
        🙂
        אתה תקבל תגובה וגם על הסעיפים הקודמים שלא התייחסתי אליהם עדיין. אני מוריד הכל לקובץ וורד ואכין לך תגובה.

  2. חחחח גון וול וקאזינס בטח אליפות 😂😂
    אני בתור הבעלים של ווש אומר לו גון אין ספק שאתה ודמרקוס צמד לאליפות אבל ליד לברון. בהצלחה בלייקרס גון. העברנו אותך תמורת קארוסו והחוזה הנגמר של שאק ובארקלי בטיוי.
    פלינקה: לברון זוכר שתמיד אמרת שאתה צריך רכז שיוריד ממך עומס בפלייאוף?
    לברון: לא אף פעם לא אמרתי כזה דבר אני הרכז.
    פליניקה: מזל טוב קיבלת את גון וול.

    ציון מקבל את הצמר גפן ובקרוב ישלח חבילה לשופטים וממורנדום לגבי חוקי ציון.

    אוהב את זה שדוראנט חוגג בטוויטר. עוד מעט קיירי גם יצטרף לזה. יאללה מעניין איזה טרייד הם מארגנים.

    הספר על טראמפ יהיה מצחיק ובטוח הכל שם יהיה אמת. טראמפ צריך לקרוא לו רמזי בולטון זה יהיה מצחיק.
    מנחם תודה שטראמפ יודע לתת את השואו הכי טוב. תראה את כל המנהיגים היבשושים האחרים הם לא מצליחים אפילו להצחיק שלא נדבר על לגרום לך לכתוב מעורב😎

    1. מנהיגים בכלל והמנהיג של המעצמה הגדולה בעולם שכל פעולה שלו משפיעה על כל העולם ובפרט עלינו, לא אמור לתת שואו. אם הוא רוצה לתת שואו ולהצחיק את כולם הוא מוזמן לפרוש ולהמציא עוד פורמטים של תוכניות ריאליטי.
      אותי מפחיד שמי שעומד בראש המעצמה החזקה ביותר, הוא אינפנטיל, פושט רגל סדרתי, ילדותי ואימפולסיבי, גם אם חלק מהפעולות והדיעות שלו הן לטובת ישראל. מעדיף יבשושי ושקול דעת.

      1. זה שני תפקידים שונים. ג'וש ריצ'רדסון הוא שחקן חמישייה שיכול לשחק SG/SF ולפעמים להוביל כדור. שומר מצויין ולא צריך את הכדור ביד. שחקן נהדר להשלים כוכב בקו אחורי

            1. עידו, למה אתה מחשיב את ריצרדסון כטוב מסטורנסקי? הנתונים הסטטיסטים דומים. רידרסון קולע יותר. סטורנסקי טוב מעונשין ובאסיסטים. ריצרדסון אמנם יותר אתלטי אבל סטורנסקי גבוה יותר. מעבר לכך אני מחפש שחקן שישי – שביעי שינהל את המשחק בההרכב השני, שידע למסור לקלי. ריצרדסון ירצה לפתוח. סטורנסקי הוביל את נבחרת צכיה לחצי הגמר באליפות העולם האחרונה. מה אני מפספס

            2. אם אתה רוצה מנהל משחק אז סטורנסקי עדיף בכל קנה מידה. זה בדיוק מה שהוא רכז מחליף מהטובים שיש.
              ריצ'רדסון יכול לאייש את המשבצת של איגואדלה למרות נחיתות הגובה.

            3. איגי היה מוביל כדור עיקרי, לא רואה את רוצרדסון מוביל כדור ויוצר וברמה שאיגי הביא ללוחמים

            4. בהיבט הזה אתה צודק שרתנו

      1. סטורנסקי מאוד אנדרייטד. יכול להיות רכז שני נהדר בקבוצה ממש טובה. הבעיה בריצ'ארדסון זה שהוא צריך קלעים מסביבו כדי שיוכל לרווח גם הוא.
        סטורנסקי מנהל משחק ומגן טוב לגארד, גם אם לא מדהים. מאוד אהבתי את ההחתמה שלו בשיקגו בקיץ האחרון

    1. אני אעתיק לכן את השאלה :אני מחפש שחקן שישי – שביעי שינהל את המשחק בההרכב השני של ג"ס, שידע למסור לקלי וגם לשמור. שיהווה גיבוי לפציעה של קרי. למה אתם מחשיבים (עידו, שמעון) את ריצרדסון כטוב מסטורנסקי? הנתונים הסטטיסטים דומים. רידרסון קולע יותר. סטורנסקי טוב מעונשין ובאסיסטים. ריצרדסון אמנם יותר אתלטי אבל סטורנסקי גבוה יותר. ריצרדסון ירצה לפתוח. סטורנסקי הוביל את נבחרת צכיה לחצי הגמר באליפות העולם האחרונה. מה אני מפספס

      1. כתבתי לך למעלה עם אתה מחפש עושה משחק אין כאן דילמה. ריצ'רדסון לא בהכרח ידרוש לפתוח. הוא קלעי ושומר יותר טוב מסאטו אבל סאטו הוא עושה משחק ויכול לנהל את ההרכב השני. הניסוי של ריצ'רדסון כמוביל כדור לרוב לא עלה יפה במקומות שבו הוא נוסה.

        1. ג"ס השנה היתה קבוצה של גמדים. אחד היתרונות הגדולים שלה לאורך השנים היה הגובה של קלי בתוך גארד. להסיט אותו למספר שלוש זה ויתור על יתרון. ג"ס משחקת בתבנית חילופים קבועה. חלק גדול מהזמן על המגרש קלי וקרי לא משחקים יחד. קלי חייב שחקן עם יכולות גבוהות כרכז כדי למקסם את היתרונות שלו.

            1. רן אני לגמרי מסכים איתך. הלוחמים חייבים עושה משחק נוסף, רק שאולי עדיף שיהיה בדמות פוררורד כלשהו. לחשוב שבשושלת תמיד היו מספר עושי משחק ברמה גבוהה מאוד בעמדות גבוהות יותר. בוגוט, אחריו דיוויד ווסט, ותמיד היה את איגי שלמשל חודש שסטף היה פצוע פתח כרכז. עכשיו אין להם רכז מחליף נורמאליי (ליוינגסטון) לא פורוורד מנהל משחק אגדי (אידודאלה) ולא סנטר מנהל משחק בטופ (בוגוט/ווסט)

            2. האפשרויות להוסיף שחקן ותיק שעומדות לג"ס הן 3: שכר מינימום, MLE ששוה כ 5.8 מליון ו ה TPE ששווה 17 אבל ג"ס משלמת מס של 2 עד 4 דולר על כל דולר מהTPE. ה TPE מאפשר רק לקנות שחקן מקבוצה שרוצה לצמצם הוצאות. אין הרבה שחקנים שעונים על הדרישות ומתאימים. סטורנסקי וריצדסון הם שנים. אוברה ורודי גי הם שנים נוספים. יש עוד כמה שמות שנזרקים אבל לא נראים לי. גם כך כך הקבוצות ארבעה שצינתי לא ממש רצות לשחרר אותם בשלב זה. אני לא רואה את פיניקס משחררת את אוברה בלי בחירת דראפט סיבוב ראשון. האחרים? אולי. יותר מכולם נראה לי סטורנסקי כי קובי וויט דחק אותו מהחמישיה.

  3. רישארד ברוקס, נהג שיכור, שיתף פעולה,ואז בשלב שבו ניסו לאזוק אותו, התהפך, התפרע, חטף לשוטרים את הטייזר וניסה לברוח. כשהוא כיוון את הטייזר לשוטר תוך כדי בריחה, השוטר השני ירה בו בגב 3 פעמים.
    קודם כל מבחינת אשמה, הוא עשה את כל מה שביכולתו כדי לעצבן את השוטרים, שהיו ממש בסדר איתו, עד כמה שאפשר להבין מהסרטון הערוך.
    אבל (מאד גדול), הוא ניסה לברוח, לא סיכן אף אחד, השאיר את המכונית, וברח ברגל. אין שום סיבה להרוג אדם כזה, הוא בסה"כ נבהל וברח, לא מגיע על זה עונש מוות.
    יש בעיה מאד רצינית עם האלימות המוגזמת של שוטרים בארה"ב, אם עוצרים אדם כזה, וכשהוא בורח יורים לו בגב. זה לא טרוריסט, ולא פושע, הוא אזרח שנבהל.

    1. אזרח שנבהל 😂😂😂😂 מסכן חסיד אומות עולם עוזר לזקנות.
      ואם היה שולף סכין פתאום אז היה צריך לירות באוויר לעשות לו נוהל מעצר חשוד? 😂😂
      מאיפה אתה יודע שהוא לא סיכן אחד? אם בעת הבריחה היה חוטף בן ערובה או משהו?
      את הנורמות הנוראיות שבגץ השריש פה לא צריך לייבא לשם.
      ראית מה עושים פה המיעוטים בדרום? לחקלאים? לחיילים? ואין שום מענה. אז מה עדיף להיות פה חשוף בלי מענה ששודדים גונבים לך כל הזמן ציוד ופריצות לבתים ואיש לא זין עליך או כמו בארהב שאחד כזה מקבל 3 כדורים לגב? אני מעדיף את המצב בארהב.
      בכלל אולי תיקח לשוטרים את האקדחים מזכיר לי את העולם באיש ההרס 😂😂
      אגב תגיד לבנים ומקסיקנים לא נורים עי שוטרים? לא הכל צריך להמציא גזענות.
      לא מדובר באנשים צדיקים אלא בפושעים מועדים שעלולים להרוג אנשים בעתיד ולגרום נזקים אחרים.

          1. בזאת הכרזנו על פטירתו (של החוש. לא של שימון חלילה. אנו זקוקים לו לקשקושי כדורסל ולצחוקים כשתחזור הליגה).
            על החתום – א"א פתולוגיה (אלרן-אשך, אירגון מתחרה לפתולוגיי "המוסד" ש"ב)

            1. כתבתי על זה לפני יומיים היד קלה על ההדק אין ספק, אבל הוא נרדם מסטול בתוך אותו מונע לוונדי זה עברה על החוק וגם מסוכן נורא לציבור (תחשוב שהוא מוריד ילד עוד כמה דקות בטעות), הוא סירב למצער נאבק עם שוטרים וגנב לו את הטיזר כל אדם בארהב יודע שזה שווה ירייה ואף אחד לא חושב לעשות את זה, זה לא אזרח תמים שנבהל ולא מדובר בגזענות מדובר בכל האימון של שוטרים בארה״ב , לא היה צריך להרוג אותו, אלא להשתלט עליו במקרה הזה אבל זה לא מה שמלמדים אותם ושוטרים לרוב בטח אצלנו פועלים בלי להפעיל שיקןל דעת.
              .
              אשך ככה אתה עוזב את השלישייה הגדולה? ומקים סופר טים נגדנו? מאז ששיקגו הגדולה התפרקו לא היה פיצול כזה

            2. אתר hoops נהיה כמו הליגה פתוח ומפוצל מתמיד.
              מצד אחד יש את צמד האנליסטים גילרי וגיא, שמחזיקים לא רק באפקטיבי אלא גם בקללת הרשע.
              .
              בצד השני יש את מוסד שב״ר שיורה בלי הכרה ובלי הפסקה, מחזיק בסטפבק אכזרי
              .
              ויש גם את מייקל ג’ורדן של האתר מאטלנטה שמסוגל להתפוצץ בכל רגע נתון ולארץ אחד אין מה לעשות דרך זה.
              .
              ועכשיו נוצר עוד סופר טים אשך ואלרן?

            3. סופר טים?
              אנחנו מכוונים למקום טוב בלוטרי.
              זה פרנצ'ייז חדש שמושתת על ערכי רעות, כבוד השחקן וחירותו להיות בינוני.
              בסגל יש שחקנים כלונזו בול, סטורנסקי, קרוסו, ג'ארן ג'קסון, מקסי קלבר…
              שילוב של אשך טמיר וילד בן 14. מה יכול להיות רע?

      1. יש לך ילדים? אם לא אז בוא ניקח את ההורים או האחים שלך – תשאל את עצמך בעבור איזה אירוע שאחד מהילדים/אחים/הורים שלך יעשו שהיית אומר בסוף האירוע לשוטרים שאתה מקבל את זה שהרגו אותו.
        נראה לי שמעט מאוד אירועים כאלה היו מקובלים עליך.

      2. שמעון למה אתה סתם מבלבל את המוח? נראה שלא ראית את הסרטון.
        הבנאדם היה מחוץ לרכב, ולא היתה לו שום דרך לשלוף שום דבר, הוא רצה לברוח. אלא אם אתה מתכוון לזה שהוא ברח כדי לקנות אקדח ולחזור…
        השוטרים חושבים שהם בסרט של ג'יימס בונד, עם רישיון להרוג, הם לא מבינים שהם בשירות הציבור, ואם אזרחים נהרגים על ידם, הם משיגים תוצאה הפוכה.

        1. אני אצטט אץ טראסט בגלל שהוא הסביר מצויין ״לבן אדם לא הגיע למות (לאף אחד כמעט לא מגיע למות) וירו בו בגב , אבל אין עוררין שהוא נרדם שיכור בתוך מכונית מונעת בתור לוונדיס, בכל מדינה בארה"ב ובהרבה מדינות בעולם זה פשע , מישהו קרא לשוטרים וכשעשו לו מבחן שיכרות הוא נכשל,במצב כזה כל בן אדם בארה"ב , שחור,לבן,אדום,צהוב ,ירוק וסגול מושם באזיקים ונעצר , הוא בחר בלי שום סיבה כי זאת לא כזאת עבירה רצינית להיאבק עם השוטרים ,לקחת את הטייזר של אחד מהם ולנסות לירות על השוטר עם הטייזר בעוד בורח מהם ואז השוטר ירה בו בגב.
          השוטר לא היה צריך לירות בו בגב,היה צריך לרדוף אחריו ולתפוס אותו אפילו באלימות פיזית עם צריך אבל בלי יריות,הבעיה היא שזה לא מה שמלמדים או מאמנים אותם במשטרה , מאמנים אותם במצב כזה לירות והשינוי במשטרה צריך להתחיל שם ,הם צריכים תוכניות אימון שונות.
          במקביל אני פשוט לא מבין למה הוא התנגד למעצר והתעמת באלימות עם השוטרים,אני למשל מעולם לא התנהגתי ככה עם שוטר ואני גם יודע שאם הייתי מתנהג אותו דבר בדיוק כם אני הייתי מקבל יריות בגב , זה קומון סנס של כל בן אדם בארה"ב.
          ועוד משהו בן אדם שיכור שעולה על רכב ונוסע בכביש הוא רוצח בפוטנציה לא פחות מהשוטר שירה בו בגב.
          לא שמעתי אף כל שאומר איך יכול בן אדם לנהוג שיכור ברכב, מה היה קורה אם לא היו באים שוטרים , הוא היה ממשיך לנהוג ודורס מישהו למוות במעבר חציה כי הוא שיכור וזה משהו שקורה כל יום.״

          1. מה שברוך אמר. ברור שאין יותר מידי מוח שם לשוטרים והם עם תרבות ציידי הראשים והקאבוים האמריקאי. אין שום קשר לגזענות גם אם לבן היה בורח היה מקבל כדורים לגב. זה התרבות המשטרה רוצים לשנות בבקשה תשנו אבל די לקשר את זה לגזענות.
            מצד שני של הסקאלה תראה מה קורה בארץ. מיעוטים שולטים בדרום בפריצות גניבות פרוטקשיין ומפחדים לפעול מולם.
            בשנייה שתתחיל לסרס ולא להכניס משטרה איפה שצריך דריישון יתפוס תחת ויתחיל להשתלט על איזורים.
            ושדריישון יתעשר זה לא יהיה אכפת לאיש אם הוא שחור לבן חום מוקה או צהוב.
            למי שיש מוח לא בורח משוטרים ועוד בארהב.

            1. ברור זה צריך להיות היכו שהו באמצע , לא הרפסנות בישראל ולא מה שהולך כיום אצלנו מהצד השני. בישראל המשטרה החלשה שלא עושה כלום נותנת לגיטימציה לפשיעה

            2. המשטרה בישראל זה סתם ערסים ועבריינים במדים, עבד כי ימלוך, שקרנות ממוסדת וגוף שכל תכליתו להקשות על האזרח ולשנורר כסף מדו"חות מופלצים.
              בארה"ב הם חייבים לשנות את הגישה של אצבע חמה על ההדק שתמיד הייתה שם.
              עכשיו זאת ההזדמנות.

            3. למשטרה בארץ לא אכפת מהאזרח.
              סתם ערסים ועבריינים קטנים במדים ותרבות שקר ממוסדת.
              ממש לא מזיז להם כלום, אלא אם יש שם כסף (דו"חות למשתמשי קנאביס או נהגים אומללים שעלו בגורל).

            4. שמעון, משטרת ישראל לא מטפלת בדרום, כי הם לא הבינו עדיין איפה הכסף והפרסום שם? איך אפשר לקנוס בדואים ומי ישמע על זה? צריך לתת להם מוטיבציה לעשות את העבודה שלהם, אתה מצפה מהם שיעבדו כך סתם?

          2. אני מסכים עם ברוך בהכל.
            ברוקס נהג בטמטום וחוסר אחריות.
            אבל אם יש לך רישיון לנשק, אתה צריך גם לדעת מתי להשתמש בו, לא רק איך.
            זה מקרה שבו לא היה צריך להישלף אקדח, ואולי גם לא היה טעם לרדוף אחריו.
            אמנם זה עניין להכוונת והדרכת שוטרים, אבל רבאק, בן אדם נהרג, אין לילדים שלו אבא, אין לאשתו בעל.
            אם על דבר כזה יצלבו שוטר לכמה שנים בכלא על הפעלת שיקול דעת מוטעה, ומתוך הבנה שזה יביא לשינוי אמיתי במערכת, אפשר לחיות עם זה.

            1. היה חייב לעצור אותו לפי החוק, בטח ברגע שהוא איים על שוטר ונאבק בו, לא תעצור אדם כזה ותתן לו לברוח יהיה אנרכיה אצלנו בארהב ותסכן חיי אדם אני רק חושב על תרחיש הבלהות על זה שמסטולים יעלו על הכביש ויאבקו בשוטרים שירצו לעצור אותם , בהחלט יכלו לירות לו ברגליים, לא חייב לירות בפלג גוף עליון במצב כזה, או להשתלט עליו בשום פנים ואופן לא לשחרר אותו וגם לא היה צורך להרוג אותו, שוב אבל זה מתחיל באימון של שוטרים, לגבי הנשק כל משוגע אצלנו יכול להשיג נשק בגלל התיקון השני לחוקה, מעורב יותר מדי כסף וכוחות פוליטיים בשביל שזה ייפסק

      1. תראה,בקשר למחאה ותמיכת המחאה אני חייב להתייחס למה שמנחם כתב ואתה כתבת ביום שבת(אשך טמיר המקורי),אתה צודק שיש שחקנים שלא רוצים לחזור אך אסור לבטל את העונה הזאת כי זה יהיה עצוב ללברון שמפספס הזדמנות פז לזכות באליפות ואתה כבר יכול להבין,אני חייב להתייחס למה שמנחם כתב על טראמפ ועל המחאות נגדו,לדעתי,אחרי כל המחאות שמובילים השחקנים להגיד שלא באים בגלל המחאות זה בסדר לטעמי ושרוצים לאחד את העם למרות,שהם טועים וכולם חוזרים ובסופו של יום,איך שלא הופכים את זה דונאלד טראמפ צדק המחאה הזאת היא כמו משחק בייסבול ואתה רוצה לשאול את מנחם שככל הנראה לא רוצה את טראמפ בבית הלבן בנובמבר הקרוב את השאלה הבאה:
        "אם היו דוחים את הבחירות לארצות-הברית ל-1 בפבוראר 2020 תאריך טנטיבי,היה מקובל עליך?"לדעתי,לא אבל אני יכול להגיד לך זה הזדמנות לא להחליף נשיא בעת משבר ואת הממשל הזה וכדומה.כמו שאתה תומך כרגע בביטול התאריך הטנטיבי שרוצה להוביל קיירי אירווינג למרות שהוא טועה וזה לא מתוך דאגה לבני גזעו,דווקא עם יוקרת סטטוס גבוהה יותר של שחקן יש יותר אפשרות להשפיע במגרש וכשחקן,אבל ה-NBA הוא ממש לא ארגון פעיל כרגע לצערי,ה-NBA היה ארגון פעיל שבכל שנה עשה פגרות מוגזמות מאוד ולא מנחם אם הליגה לא תחזור עכשיו אז השחקנים ישתמשו בנושא הקורונה בשביל להסית ואסור לוותר להם על החזרה הזאת,יחד עם זאת,בשונה מארגוני הכדורגל וכן מנחם,מארגון הכדורסל כאן בישראל! ל-NBA לא אכפת מאוהדי הכדורסל וממש לא לדמוקרטים שמתחרים בטראמפ.גם בישראל אני חושב שהממשל כרגע היה מאוד אכפת לאוהדים ואני תומך בטראמפ להחזרת הספורט אך יש תחושה מתמשכת אם אפשר לומר,שכל מה שטראמפ יגיד,יגידו ההפך הוא יגיד להחזיר את הספורט יגידו לא.ועל הטענות שלך בנוגע לטראמפ בעניין הקורונה שהוא קם מאוחר מדי,לדעתי,זה ממש לא אשמתו וזה אשמת הסינים שלא דיווחו מוקדם והמאבק שלו הוא מוסרי וצודק מאין כמותו וכל נשיא בעולם היה נוהג כמוהו,למה ציפית שהוא יחנוק את הכלכלה כמה מוקדם שהוא יכול וגם את האנשים בבתים?!

        1. אני מאלה שחושבים שצריך לוותר על המשך העונה בלי קשר למחאה.
          קרה, בוטלה, לא נורא – להתחיל מוקדם יותר את עונה הבאה.
          הכי פשוט והכי הגיוני לכולם.
          .
          לגבי טראמפ – אני מאלה שחושבים שצריך לוותר על טראמפ בלי קשר למחאה.
          הוא דביל מושלם וטעות פריקית של ארה"ב שקרתה עקב צירוף מקרים מיוחד.
          בניגוד אלינו שאנו בוחרים בגרוע ביותר האפשרי שוב ושוב ושוב, שם זה יהיה משהו חד פעמי.

          1. בחרנו כאומה לפניו באובמה המתרפס ולפני אובמה בחרנו בבוש שהיה הנשיא הרע מאז ומעולם, חד פעמי זה לא היה ולא היה. אני כנראה יצביע לביידן פעם הבאה, אבל כשטראמפ נגד הילארי זה נו בריינר, בדיוק כמו ביבי או גנץ לא הייתה בכלל שאלה במי לבחור

            1. נכון, בגנץ.
              גם נבלת חמור מול ביבי זה נו-בריינר לנבלה.
              רק שמסתבר שמעולם לא היה ביבי נגד גנץ.
              הגנץ עשה סיבוב על מצביעי המרכז-שמאל וכל הזמן זה היה ביבי+גנץ מבחינתו.
              בחרנו גנץ קיבלנו ביבי.

            2. אה, אז הצבעת גנץ?

            3. אשך כבר מהתחלה אני ושמעון כתבנו שגנץ זה ביבי ועדיף את המקור על החיקוי זה שלא מקשיבים ואז מתפלאים זה משהו אחר. אל תטעה לשנייה גנץ וכחול לבן היה בכל מערכות הבחירות נגד ביבי וניסו להציג אותם כאלטרנטיבה , כשראה שאין לו צ’אנס להקים ממשלה ושיידע שבבחירות בסבב 4 הוא ירוסק אם ימשיך בדרך שלו הוא הצטרף לביבי כמו כל פולטיקאי ויצא בהודעה מפגרת העם קודם לכול (העיקר שהוא וביבי הקימו את הממשלה החזרירית ביותר אחרי משבר הקורונה).

            4. לא תומך בנתניהו בכלל, מצביע נתניהו. חושב שראיתי את הסרטון הזה.

            5. גנץ זה לא ביבי.
              גנץ זה גנץ. חרא גדול שעשה עלינו סיבוב אבל ממש לא ביבי.
              הוא בהחלט היה ברירת המחדל, גם כיום לאחר כל מה שעשה וכל הערכים שויתר עליהם.
              הוא גם כנראה מעולם לא היה אלטרנטיבה – אנחנו (המצביעים וחבריו לגוש שהם לא אפסים גמורים כמו ההוא שגילח את השפם ושאר האופורטוניסטים הציניים) חשבנו שהוא כזה, אבל הוא מעולם לא כיוון לשם.
              מההתחלה הוא כיוון לממשלת אחדות עם הביב.
              הוא רוצה להציל את הביב ממשפטו ולתת לו סולם ליציאה מכובדת, "לעשות איחוי בעם" ואז להישאר בראש במקומו.
              הוא שיקר ובגד בציבור שלם של מצביעים, זנח כל עיקרון, הפך לשטיח של הביב – אבל הוא לא ביבי.

            6. לכל מי שהבין פוליטיקה מראש היה ברור שגנץ יפר הבטחה.
              או לימין להם הוא התחפש ויילך עם תומכי הטרור
              או יפר הבטחה לשמאל כאשר יילך עם הימין .
              הרי גנץ וחבורתו אמרו מראש
              לא נשב עם המשותפת
              לא נשב עם חרדים .
              לא נשב עם הליכוד כשנתניהו בראש .
              הדרך היחידה לעמוד בכל ההבטחות הללו הייתה
              א. ללכת לבחירות ועוד בחירות מה שאכן עשו

              ב. לשבת באופוזיציה .

              שם בחר לשבת לפיד הכלומניק ויעלון הלשעבר ההזוי.

              גנץ ואשכנזי גילו אחריות וביקשו להיות פרקטיים
              אך השמאל הרדיקלי החליט שמותר להיות אנרכיסטי ולחוקק בדיעבד חוקים פרסונלים ולעקר את הדמוקרטיה
              זה היה קרוב אבל לא הלך למזלנו .

    2. כתבתי על זה לפני יומיים היד קלה על ההדק אין ספק, אבל הוא נרדם מסטול בתוך אותו מונע לוונדי זה עברה על החוק וגם מסוכן נורא לציבור (תחשוב שהוא מוריד ילד עוד כמה דקות בטעות), הוא סירב למצער נאבק עם שוטרים וגנב לו את הטיזר כל אדם בארהב יודע שזה שווה ירייה ואף אחד לא חושב לעשות את זה, זה לא אזרח תמים שנבהל ולא מדובר בגזענות מדובר בכל האימון של שוטרים בארה״ב , לא היה צריך להרוג אותו, אלא להשתלט עליו במקרה הזה אבל זה לא מה שמלמדים אותם ושוטרים לרוב בטח אצלנו פועלים בלי להפעיל שיקןל דעת

  4. מתקשה להחליט מי יותר הזוי.
    סילבר וחבורתו, שיצרו את התוכנית המסובכת והמורכבת בהיסטוריה רק כדי בכוח "לסיים את העונה" (אין קשר לעונה), תוך סיכון שחקניהם (ומאמנים מבוגרים) בקורונה ופציעות, והשמתם בבידוד כפוי מטורף עם מיליון הנחיות פסיכיות – תוך שכנראה בזמן שישהו שם בתנאים האלה רק כדי לשחק קצת הופס כנראה שכל שאר ארה"ב ועולם הספורט שלה יחזור לנורמליות – או:
    ג'ון וול.
    צריך לעשות סקר.

      1. צריך לחדש לשמאליים שאין הצדקה לתפיסה שלהם ודאין באמת כיבוש כי ה"שטחים" הם לב ארצנו מולדתנו הרבה לפני שחשבו כאן על ערבים ומוסלמים ואין עם כובש בארצו ומעולם לא הייתה פלסטין שהערבים טוענים שנלקחה מהם ואף בקוראן כתוב שהארץ של היהודים. אם הערבים היו שולטים כאן אז היה כאן כיבוש!!!

            1. כן צודק. במקרה הזה אין צורך להודות לשם, ואפשר לדבר לעניין.

    1. אחד מכמה? איפה היית שם אותו בדירוג המסיתים, רדיקליים, גזעניים ודוחים? הוא טופ 50 בעולם? 200? 10? האם הוא ה-g.o.a.t של אותם מסיתים/רדיקליים/גזענים/דוחים?
      ברצינות, אתה באמת חושב את זה? אפשר לשמוע נימוק?

      1. אני מניח שכיוונת אליי את התגובה. אני אשמח אם תראה לי ציטוט שלו ותסביר לי (כי באמת לא זכור לי, אני גם לא עוקב אחריו במיוחד). ובכל זאת, גם אם דבריו, רובם ככולם, הם הסתה בעינייך – אתה באמת חושב שמאמן כדורסל בנ.ב.א, על 'חשיבותו' הגלובלית, יכול להיות אחד האנשים הכי מסיתים בעולם? או הגזעניים, או הרדיקליים? אתה נותן לו הרבה יותר מדי קרדיט. באיזה אופן הוא גזען? נגד שחורים, או לטיניים, או שמא לבנים (אותה האשמה, בהשאלה, ב'אוטו-אנטישמיות' של חלקים מהימין את חלקים מהשמאל בישראל.. לא יודע איפה אתה עומד בזה, לא אישי כלפייך)? בכל מקרה, בלי להיכנס להסכמתי לתוכן דברייך (לא מסכים, אך פחות רלוונטי), אני חושב שהגזמת בייחוס הכח הזה למאמן קבוצת כדורסל….

  5. תודה מנחם על רגע של שפיות אחד בימים של מציאות כמעט מגוחכת (עד שמגיעים לתגובות, כמובן, אבל גם שם יש אנשים שפויים שמאזנים. כן, אני מתכוון אלייך אשך, וכן, אני יודע שזו הפעם הראשונה שהאשימו אותך בשפיות ואיזון)

  6. לגבי המאמר מאתמול לגבי "העז" שהטביע על וילט, הזכרת את בירד שקיבל "רפ" פעמיים או שלוש. בהקשר ל"רפ" שלו התייחסת לאפשרות לקבלת רפ ע"י 15 הטבעות.
    נראה לי שאת הרפ שלו השיג בירד בצליפות כמו בראדלי. השאלה אם ידועים נתוני הקליעה של בירד בטורניר הרחוב הזה כמו שידועים לגבי בראדלי שקלע 18 קליעות רצופות וסה"כ 30-26?

          1. ה-חחח שלך אינו במקומו אלא היה צריך לבוא אחרי תגובה אחרת שכן במקומה ואף העמידה במקומו כותב תגובה שלא היתה במקומה

  7. אתה יכול לענות לי כאן או במאמר, מה שנוח לך. וכן שאלה נוספת שנזכרתי בה עכשיו: מצד אחד כתבת שהעז היה יכול להטביע פעמיים בשהייתו באוויר לפני הנחיתה, אך מצד שני כתבת על מישהו אחר שהוא היה הטוב ביותר בניתור ושהיה באוויר?

  8. רק חוזר כאן על מה שאברי ציין – הליגה תיתן לשחקני הנבא דיג'יי.
    אבל לא יהיו שם בנות. יהיה די משעשע לראות "מסיבת ריקודים" כזאת
    🙂

  9. באמת וול אמר את זה? קאזינס לא יכול לשמור עליי במצבו. מצד שני בעולם שבו פופ הוא מסית וגזען הכל אפשרי. גם להצדיק שוטר שיורה בגב של מישהו וגם להתעלם מזה שערבים היו פה לפני 100 שנה בטיעון שאנחנו היינו פה לפני אלפיים שנה. #הכל מטומטם

      1. הכל מלמעלה עדו…הציפור הנדירה מקננת בשטחים מאז הדינוזאורים מה הוא אשם שהערבים לא קוראים מזכרים בארמית? בעיה שלהם.

  10. תודה על המעורב מנחם נהנה לקרוא אותך אפילו יותר בימים משוגעים כאלה. מקווה שהימין השפוי אצלכם עוד בחיים ויעיף את טראמפ הביתה, זה לא מגיע לאף עם שליט אימבציל כזה.

  11. שלום מנחם אני ערבי.
    כבר תקופה ארוכה שאיני נכנס לאתר בגלל הקורונה (לדבר כל כדורסל כאשר אין משחקים זה כמו לטחון מים)
    היום לאחר שעשיתי מבחן וכדי להעביר את הזמן עד שהחברים שלי גם יסיימו אותו (חברים יהודים וערבים ותתפלא אפשר להיות חברים) עברתי בין הכתבות וחוץ מהשטויות שאתה רושם במעורבים (שאין לי בעיה איתם כל עוד אינך מתבטא בצורה שאינה מעליבה )
    אבל לאחר המשפט שלך במעורב של יום שלישי "(ושנאת ערבים אינה 'גזענות; היא עונה להגדרה אחרת לכן איני מוחק)"
    אני אפסיק להיכנס לאתר כי כאדם אני לא איכנס לאתר/חנות של אדם שמפיץ שנאה נגדי במיוחד אדם שגר בצד השני של העולם וכנראה שחושב שישראל 2020 עדיין תקועה בשנות ה70-80.
    אינך צריך להוציא הבהרה אלא התנצלות + לכל העורכים באתר אני הייתי ממליץ לכם לעבור על הכתבות לפני פרסום נכון שמנחם הוא "הבעלים" של האתר אבל צריך גם להגן עליו מעצמו.
    ודרך אגב תפסיקו לדבר על פולטיקה מה שהיה יפה באתר הזה הוא שהוא נטו על כדורסל וענפי ספורט אמריקאי.

    1. זכרתי שאתה מגיב ואם אני לא טועה גם כתבת פוסט אחד לפחות.
      באמת עניין אותי לשמוע את נקודת מבטך על כל דיוני הפוליטיקה והיחס לערבים ישראלי באתר אבל אם לא בא לך על זה כאן סבבה.
      בכל מקרה חשוב שנתת את התגובה הזו על השורה שמנחם כתב.

    2. מסכים איתך אבל מנחם הוא מנחם. אנחנו עושים מה שאנחנו יכולים.
      מקווה שתשקול מחדש את החלטתך ברגע שנחזור לכדורסל ויפסיקו כל השטויות האחרות.

      1. ערבים הם אותו גזע כמונו. שם חם ויפת. הערבים ואנחנו 'שם'. אותו גזע. לזה התכוונתי, לא פחות ולא יותר. ולמנחם לא נשארו יותר מדי שנים לחיות. הייתי רוצה לראות את האתר שנתיים אחרי שאהיה עשר אמות מתחת לאדמה.

        1. מנחם זה די מכבסת מילים. כמו all live matters.
          למה לא מחקת את אהרון שכתב שרוב הערבים מחבלים ומחבלים צריך להרוג.
          כי כולנו הומו ספיינס?

    3. מסכים בהחלט. כתבתי לו את זה כשראיתי (הרבה זמן אחרי שהכל כבר נגמר ונאמר – אולי בגלל זה לא ראה).
      מקווה שיפרסם הבהרה

    4. תגובה במקום.
      .
      אני יכול לכתוב רק מהצד שלי,
      ומה שיש לי לומר זה חבל.
      זה אתר של קהילה שיש בה דעות מכל הסוגים ומינים,
      וחבל יהיה אם החלתך תהיה על סמך דעתו של אדם אחד –
      .
      לזכותו של מנחם חייבים לציין שלטוב ולרע, הוא לא מוחק אף אחד, תהיה דעתו אשר תהיה. ולכן בעוד שאין שאלה, זה האתר של מנחם, זה גם אתר בו כל דעה מקבלת את אותה במה.
      .
      דרך אגב,
      אני מסכים אתך ב-100%
      שנאת ערבים היא גזענות בדיוק כמו ששנאת יהודים היא גזענות.

      1. אני מסכים ומחזק , שנאת אדם בגלל מוצאו צבע עורו, מינו זה גזענות. אני מאמין גדול ב action speak louder than words וממש לא משנה לי מאיפה בא האדם , אלא מה פועלו .

        1. לגבי הטיטולים זה רק אלא שלא מחזיקים כמו של יואל, שלחתי בעצמי מכתב צביעה אחרי שהחיתוך של אמביד וסימונס בעל ההגנה המשולשת נקרע שוב בפלייאוף , שאלתי את יואל לגבי סימונס אמרתי לו שזה תינוק מגודל עם בריחות, והוא הבטיח שזה יחזיק מעמד . לקח כמה חודשים לנקות מהפרקט את מה שהשאירו שם .

            1. שקר וכזב,הטיטולים שלי דשופרא א'א',
              אמביד וסימונס צריכים סדנת חיזוק שרירי טוסיק,
              הפסקתי לספק לפילי סחורה,
              יש באתר שנאת טיטולים

            2. יואל דרוש פס יצור חדש, מיוחד – טיטולים ל-ASS, לחיזוק שרירי הישבן.
              ובעברית טיטולים לא"ס (אמביד & סימונס)

          1. אמביד קורע טיטולים סדרתי בגלל תנועות הפאמפ פייק שמייצרות לחצים כבירים על הטיטול.
            עדיין לא נמצא פיתרון לבד מתאים.
            עוד 5-10 שנים הטכנולוגיה תהיה שם.
            סימונס זה סיפור אחר, יש פה שילוב של עצירות כרונית בהתקפה ואז פתאום הסכר נפרץ והסאה מוגדשת.
            הטיטול "קנגורו 2000" שמותאם לו אישית פשוט לא עומד בזה.

    5. אתה עושה טעות גדולה בהחרמה של האתר. אם יש פיתרון לגזענות זה הידברות. והופס זה הקרקע הפוריה ביותר להידברות במרחב הוירטואלי הישראלי. מאמין שמנחם יקרא את תגובתך ויתנצל על שנפגעת מדבריו, ויביא הסבר מניח את הדעת לדבריו. אבל גם אם לא, מהתרשמותי האישית מנחם אינו גזען כלל וכלל, הוא אולי טרחן חסר טאקט בן 80+ אבל זה הכל.

    6. לערביח –

      זה יצער אותי אם תעזוב את האתר. כל מה שהתכוונתי במה שכתבתי היה שהערבים אינם גזע שונה מיהודים. כולנו שמים (מהמילה 'שם', כמו חם ויפת)

  12. שנאת ערבים היא גזענות. דא! איכשהו פיספסתי את הכותרת באדום אתמול…להגיד שהשטחים שלנו כי אלוהים אמר זו גם גזענות. להגיד כן השוטרים רצחו אותו אבל הוא בעל עבר פלילי זו הצדקת גזענות. בכלל גזענות היום זה בון טון בישראל. שולט בנו גזען מסית ומחרחר מלחמת אחים ששואף להיות דיקטטור. המצב קשה. אשמח להסבר ממך מנחם למה התכוונת שזו לא גזענות…

    1. יש לך חוסר הבנה בסיסי לגבי מהי גזענות!!!
      להאמין שיש בורא לעולם שנתן לנו את הארץ ולא לאחרים, זו לא גזענות, כי אין בדברים האלו כל שנאה לגויים. באותה יהדות שלפיה בורא עולם נתן את הארץ הזו לעם ישראל כתוב שלא לשנוא את שאר תושבי הארץ (גרי תושב [ג' ור' בצירה] וביחיד "גר תושב" ובקיצור "הגר"), אז היכן הגזענות?!?!?! ההלכה היהודית אוסרת על פגיעה בגוי בלי שעשה דבר נגדנו, אז היכן הגזענות.

  13. שנאת ערבים היא לא בדיוק גזענות, נהוג לכנות את זה תרבותנות, שזו שנאה על בסיס תרבותי.
    אנחנו והערבים מאותו הגזע (לפחות אלה בינינו שלא מאמינים בנשמה יתרה) ולכן לא בהכרח שונאים אותם על הבסיס בגזעי.
    ברוב העולם כשאומרים גזענות, בעצם מתכוונים תרבותנות, הכללה של קבוצה תרבותית מסויימת ושנאה על הבסיס הזה.
    זה מקור להרבה טעויות. יש אנשים שאין להם שנאה, ואפילו משיכה לשחורים, אבל יש להם שנאה לתרבות האפרו אמריקאית, למנהגים, ערכים וכו'.
    זה מה שקורה בישראל, כאשר אם אתה נחשב ערבי, מצבך קשה, אבל אם אתה לדוגמא, יהודי עיראקי, שנראה בדיוק אותו הדבר, אתה כמו כולם בעיני רשויות האכיפה.
    הדת היהודית היא בטופ בכל מה שקשור לשנאה על בסיס תרבותי, עם המצאות שונות ומגוונות ושלל מנהגים שנועדו לבדל ולהפריד את היהודי מן הגוי, כולל כמה תיאוריות הזויות שנועדו להסביר מדוע אנו עליונים על שאר העמים. משננים ואומרים את זה יום יום.
    בגולה זה היה שימושי ולא מזיק, ושמר על התרבות, במדינה משלנו, זה קצת פחות נחמד.

    1. אתה מבין שזה ממש לא משנה כי בפועל אין הבדל בין השניים והתוצאות השליליות על החברה שנובעות מזה הן זהות?

      אגב מבטיח לך שאם כל הפלסטינאים עוברים גיור על פי ההלכה מחר שום דבר ביחס אליהם מצד הגזענים בארץ לא משתנה.

      1. זה ששני דברים מביאים לתוצאה דומה, לא הופך אותם לזהים. ולהכליל את כל הבעיה כ"חוסר סובלנות" גם לא עוזר, זה רחב מידי.
        אנחנו תוצר של תרבויות שמשתמשות בהכללות והפרדות כדי לשלוט, כדאי לזהות את זה על עצמנו בתור התחלה.
        אגב, מצבו של ערבי שיתגייר יהיה טוב לאין שיעור ממצבו של אחד שלא, גם אם לא יהיה זהה לשל יהודי "כשר". ע"ע לוסי אהריש לדוגמא.
        דוגמא להפליה בין יהודים: בחברות מסויימות בעולם החרדי נהוג "לדרג" מועמדים לשידוך לפי השתייכות לזרם דתי, מוצא, שיוך משפחתי, ושאר עניינים שלא קשורים ישירות לאדם עצמו. גם זה סוג של הפליה, גם כאן מצבו של אדם ממשפחה שומרת מצוות 7 דורות לאחור, טוב משל בן לחוזר בתשובה.
        עיקרון ההפליה על רקע כלשהו מאד חזק אצלנו, ובתרבויות אחרות. בבודאי כלפי ערבים.

        1. פעם אחרונה שבדקתי לוסי אהריש לא התגיירה בשום צורה אז לא ברורה הטענה שלך בנוגע אליה. בכל מקרה הזה לא עניין שנבחן על פי אנשים בודדים אלא דבר שנבחן ברמת האוכלוסיות.
          לא אמרתי שהדברים לא שונים אלא שהשוני בפועל חסר משמעות.

          1. ת'וג יש זמרת ערביה ישראלית (מוסלמית) שהתגיירה, נאסרין קדרי שמה, שהחברה הישראלית היהודית מחבקת אותה והיא קונצנזוס (וגם שפטה בתוכנית ריאליטי של מוזיקה).
            קשה לי להאמין שהיו מתייחסים אליה אותו הדבר (לצערי) אלמלא הגיור.

            1. "בכל מקרה הזה לא עניין שנבחן על פי אנשים בודדים אלא דבר שנבחן ברמת האוכלוסיות".
              אוקיי..
              יכול להיות. מאמין שהיו מקבלים אותם (כי מי ששלנו "ולא ינסה להרוג אותנו" אז למה שנתנכל אליו)

            2. היא הייתה קונצנזוס עוד לפני שהתגיירה, הגיור שלה הוא אפיזודה שלא שינתה את היחס כלפייה.
              ולראיה קראת לה נסרין ולא בשם שהיא בחרה לעצמה לאחר הגיור (ברכה אגב)

        2. או במילים אחרות. לאנשים שקוראים לאנשים גזען במטרה לנזוף בהם לא ממש משנה השוני הזה אלא הפרקטיקה של התוצאות.

        3. טוב לאין ערוך מאיזו בחינה?
          אם אתה מדבר מבחינת שנאה, אז לפי השקפת הדת היהודית כפי שהיא אסור השנאה לכל אדם באותה מידה, אא"כ מדובר בשונאי יהודים.

    2. נראה לי שהמילה הנכונה יותר שמתארת את מה שכולם מדברים עליו היא חוסר סובלנות. פשוט אי קבלת האחר כי הוא שונה.

    3. אין לך מושג בחוקי היהדות. לפי חוקי היהדות אסור לשנוא אדם שלא פגע בך ואסור לפגוע בגוי שלא עשה לך כל דבר רע ואסור לגזול גוי וכדומה.
      הראייה את עצמנו העם הנבחר היא לא מתוך שנאה לעמים אחרים אלא מתוך מחוייבות להיות אור לגויים ומופת למוסר ואנושיות ואהבת אדם.
      וגם הבידול מהגויים הוא כדי לשמור על הזהות היהודית. אלו שלא שמרו על בידול התבוללו ומתבוללים בין העמים. כך שהבידול הזה הכרחי לשמור על זהותנו כיהודים, ולא קשור לשנאה לגויים שנאסרה אם לא מדובר בגויים שונאים אותנו בגלל שאנו יהודים.

  14. הייתי מוכן לשלם כדי לראות קרב פיזי בין קווין דורנט הפחדן לפרקינס.
    מעורבב יבש כמו הדיון על הגזענות. אני בעד לטאטא את זה מכאן.

    לפחות ליגת ווינר בכדורסל חוזרת. אולי שווה להתחיל לסקר אותה כאן באתר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט