אירועי דיומא – 20.06.20

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366-1-550x366-550x366.jpg

היום: הדרבי התל אביבי אצלנו בליגה, בגרמניה קרב ענקיות בין לייפציג לדורטמונד וגם טורניר אליפות הסבב בסנוקר.

כדורגל / ניר מועלם :

ליגת העל – פליאוף עליון – מחזור 5 :

20:30 הפועל באר שבע – מכבי חיפה, ספורט 4 : שתיים משלוש הקבוצות המאכזבות ( באר שבע השלישית) של הפליאוף העליון נפגשות כאשר חיפה עדיין לא ניצחה בפליאוף וגם לא הפועל באר שבע שמאז הפגרה ניצחה רק בפנדלים בחצי גמר הגביע. חיפה כבר רחוקה 12 נקודות ממכבי תל אביב וחלום האליפות נמוג, וכל שנשאר זה החלום של מרקו בלבול לקבל חוזה לשנה הבאה, ואילו בהפועל באר שבע חולמים בעיקר על גביע המדינה. הימור – תיקו.

*שווה צפייה* 21:00 הפועל תל אביב – מכבי תל אביב, ספורט 5 : הדרבי התל אביבי מגיע אלינו כאשר הפועל תל אביב מרגישה לנו כמו קבוצה שמעבר לשיא אחרי שפתחה בסערה את הפליאוף ומאז היא עם 3 משחקים רצופים בכל המסגרות ללא ניצחון, ומצד שני מכבי תל אביב ששקועה בכל מיני פרשיות של השחקנים שלה, כך שמצד אחד אצל האדומים לא שקט בנושא משה סיני, המנהל המקצועי, ובצד השני אצל הצהובים יש רעש עקב פרשיות שונות. מכבי מגיעה למשחק אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות, כאשר האחרונה היא 1-1 מול ב"ש ואילו הפועל תל אביב אחרי הפסד 4-0 להפועל חיפה. הימור – תיקו שלישי רצוף למכבי. בנוסף חשוב לי לציין באופן אישי שאני מקווה שלא תהיה התקהלות של מחנות האוהדים לפני, בזמן או אחרי המשחק כי דבר כזה יכול להוביל להדבקה המונית ובנוסף אולי אף לביטול העונה כצעד מרתיע .

ליגת העל – פליאוף תחתון – מחזור 4 :

19:45 הפועל כפר סבא – קריית שמונה, ספורט 3 : לפני יומיים נערך משחק בין רעננה לנס ציונה, כאשר נס ציונה הבקיעה שער ניצחון בדקות האחרונות, מה שגרם לה להשוות את הנקודות שלה לאלו של קריית שמונה שמעל הקו האדום, וגם גרר את כפר סבא לאותם מאבקים, כאשר היא נמצאת 3 נקודות בלבד מעל נס ציונה וק"ש, כאשר חשוב לציין שהפרש השערים של נס ציונה גרוע בהרבה מאשר של שתיהן, מה שאומר שבמצב של שיוויון נקודות נס ציונה תירד ולכן היא תהיה חייבת לעבור אותם בטבלה. אז כ"ס מגיעה אחרי תיקו 0-0 מול חדרה ובסה"כ מאז החזרה מהפגרה היא עם ניצחון אחד ושתי תוצאות תיקו, ואילו ק"ש התחילה את הפליאוף עם הפסד לנתניה, אך מאז ניצחה פעמיים, כאשר במחזור האחרון היא מנצחת בתוספת הזמן את רעננה ומורידה אותה ליגה באופן רישמי. הימור – משחק חשוב לשתי הקבוצות כדי לברוח מהקו האדום ומנס ציונה, אני אהמר על חוסר הכרעה ועל חלוקת נקודות.

פרמייר ליג – מחזור 30 :

17:00 ברייטון – ארסנל, ספורט 1 : ארסנל חזרו מפגרת הקורונה עם הפסד מוחץ 3-0 לסיטי שכלל שתי פציעות של שאקה ופבלו מרי, וגם הרחקה של דויד לואיז, ואילו ברייטון תחזור היום מהפגרה. ברייטון רחוקה מהקו האדום רק 2 נקודות ואילו ארסנל שחולמת עדיין על ליגת האלופות רחוקה 8 נקודות ממקום רביעי. הימור – ארסנל מגיעה חבולה ופצועה, וכמו שהם נראו השבוע מול הסיטי אני לא חושב שהם ינצחו את המשחק, ואני אהמר על תיקו.

בונדסליגה – מחזור 33:

16:30 באיירן מינכן – פרייבורג, ספורט 4 : באיירן כבר זכתה באליפות, ויש מצב שנראה שחקנים שלא קיבלו הזדמנות במהלך השנה משחקים היום, ומנגד פרייבורג במקום ה-7 נלחמת על מקום בליגה האירופית. בלי להרחיב יותר מידיי על המשחק הזה, אני חושב שבאיירן לא תנצח.

*שווה צפייה* 16:30 לייפציג – דורטמונד, ספורט 2 : דורטמונד במקום השני ולייפציג בשלישי כאשר שלוש נקודות בלבד מפרידות ביניהן, וניצחון היום של לייפציג והיא תעבור את דורטמונד בטבלה בזכות הפרש שערים, ובנוסף אני אגיד שדורטמונד הבטיחה את מקומה בשלב הבתים בליגת האלופות בעונה הבאה. דורטמונד מגיעה אחרי הפסד 2-0 למיינץ ואילו לייפציג אחרי תיקו 2-2 מול דיסלדורף. הימור – תיקו

16:30 הרטה ברלין – לברקוזן, : הרטה כבר נשארה בליגה ולמעשה סיימה את העונה מבחינתה, ומהצד השני לברקוזן חולמת על ליגת האלופות ולכן היא חייבת לסיים בטופ 4 והיא תלויה בעצמה ושני ניצחונות במחזורי הסיום והיא תהיה בפליאוף האלופות ככל הנראה. לברקוזן מגיעה אחרי 3-1 על קלן ואילו הרטה אחרי 3 הפסדים רצופים, האחרון שבהם הוא 2-1 לפרייבורג. הימור – לברקוזן מנצחת.

16:0 פדרבורן – גלאדבך, : פדרבורן כבר ירדה רישמית לליגה השניה ואילו גלאדבך נלחמת כדי להגיע לליגת האלופות בעונה הבאיה ולשם כך היא חייבת לסיים בטופ 4. בלי להרחיב יותר מידיי על המשחק, אני מאמין שגלאדבך עם הגב אל הקיר תנצח.

לה ליגה – מחזור 30 :

23:00 אתלטיקו מדריד – ויאדוליד, ONE : אתלטיקו מדריד מתחילה את המחזור כשהיא במקום ה-4, וזה כיוון חיובי עבוה, במיוחד אחרי הניצחון המרשים 5-0 במחזור האחרון על אוססונה בחוץ, ואילו ויאדוליד שבמקום ה-15 מגיעה אחרי 0-0 מול סלטה ויגו והיא רחוקה 7 נקודות מהקו האדום ועם משחק עודף על מאיורקה שכבר שיחקה המחזור. הימור – אתלטיקו מדריד בבית חייבת לנצח את המשחק הזה כדי להשוות את מספר הנקודות שלה לזה של סביליה, והיא תעשה את זה.

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה:

טורניר אליפות הסבב – רבע הגמר:

15:30, 21:00: ניל רוברטסון-סטיבן מגווייר

טורניר אליפות הסבב הוא הטורניר השלישי והמסיים בסדרת טורנירי קוראל – טורנירים המפגישים את השחקנים הטובים בענף לפי הדירוג מתחילת העונה (ולא לפי הדירוג הרשמי המתחשב בשנתיים האחרונות). אחרי הגראנד פרי העולמי, שהפגיש את 32 הטובים, ואליפות השחקנים, שהפגישה את 16 הטובים, טורניר אליפות הסבב מפגיש את שמונת השחקנים הטובים בעולם מתחילת השנה (ללא דינג ז'ונווי, שהעדיף לא להסתבך עם מדיניות הבידוד בבריטניה). השחקנים הם ג'אד טראמפ, שון מרפי, מארק סלבי, ניל רוברטסון, יאן בינגטאו, מארק אלן, ג'ון היגינס וסטיבן מגווייר (זה גם הדירוג). השחקנים ייפגשו כבר מהשלב הראשון למשחקים ארוכים יחסית של הטוב מ-17.

הטורניר ייפתח היום לאחר שנדחה מחודש מרץ. חובבי הענף זוכרים שהוא נדחה ממש ביום הפתיחה שלו, לאחר שינוי מדיניות המאבק בקורונה של ממשלת בריטניה. כמו הטורניר האחרון שראינו לפני כשבוע (ליגת האלופים, בה זכה הבלגי לוקה ברסל), טורניר זה ייערך בעיירה מילטון קיינס שבאנגליה (ולא בעיר כלנדודנו שבוויילס, כפי שהיה מתוכנן במקור), כצפוי ללא קהל. התקווה היא שהשחקנים הבכירים שהגיעו לכאן ייראו מעט פחות חלודים מכפי שנראו בטורניר הקודם.

הסיבוב הראשון (רבע הגמר) ייפתח היום עם המשחק בין ניל רוברטסון לסטיבן מגווייר. רוברטסון, אחד השחקנים הטובים בענף, אמור להיות פייבוריט, ודאי לאור העובדה שמגווייר השתחל לטורניר לאחר הפרישה של דינג. עם זאת האוסטרלי נראה חלוד למדי לפני שבוע בליגת האלופים, בעוד שהסקוטי שמולו הוא אחד השחקנים הפחות צפויים בסבב, כך שכל תוצאה שנראה כאן לא תפתיע. הטורניר משודר בערוץ ITV4 הבריטי. לינק לשידור.

לפוסט הזה יש 16 תגובות

  1. אולי באיירן יתנו לצעירים? אולי הם ירצו לשבור שיאים? אני אלך על השיאים. באיירן יכניסו היום חמישייה בשביל לעבור את המאה גולים בשבוע הבא.
    הדרבי התל אביבי הוא הזדמנות למכבי לצאת מהברוך הזה של שני הטמבלים שהזדווגו עם שתי קטינות בעידן ה מי-טו. שני שחקני מפתח מושעים במכבי ואולי יצטרכו לשלם את המחיר.

    1. אי אפשר לדעת האם באיירן תעלה עם צעירים או לא, אבל אני חושב שההרכב המלא לא יפתח, אבל נחכה ונראה.
      לגבי הדרבי – אני חושב שהראש של שתי הקבוצות בכלל לא בדשא ולכן נראה תיקו.
      לגבי הפרשה – יש צו איסור פרסום על הפרשה, לכן אני לא בטוח שמבחינה משפטית מותר לרשום את השמות שלהם, למרות שכולנו ידענו מי הם דקה אחרי הפרסום בתקשורת.

            1. הבעיה שלהם היא יותר מדי כישרון…

            2. חחח מסכנים. יש מצב שהוא באמת תקוע להם וזה זמן טוב להיפרד

  2. טוב סיכום מאוחר שלי על אירועי סוף השבוע .
    נתחיל בגרמניה .
    במחזור הלפני האחרון
    בגזרת ליגת האלופות.
    הצטרפה דורטמונד למינכן האלופה אגב כך שהבטיחה את סגנות האליפות לאחר ניצחון מרשים
    2-0 בלייפציג.
    המפסידה מצידה תמשיך להיאבק על הכרטיס לאלופות במחזור הסיום
    היא תיאבק עם מנשנגלדבך שניצחה היום פאדרבורן 3-1 ודילקה על פני לברקוזן שבעטה חזק בדלי בהפסד בהרטה 2-0 והיא ירדה למקום החמישי וכבר לא תלויה בעצמה .
    כך נראה כרגע המאבק
    3. לייפציג 63 (+43 ).
    4.מנשנגלדבך 62 נק (+25)
    5. לברקוזן 60 נק ( +16 ).
    מעשית לייפציג הבטיחה טוב 4 שכן גם הפסד שלה וניצחון של לברקוזן לא יגיעו לכדי 27 שערים הפער ביניהם ביחס אבל בהקשר זה חשוב לציין שלליפציג חשוב מאד להעפיל אוטומטית לאלופות שכן בין 12-15 לאוגוסט תשחק בפיינל אייט לאלופת היבשת חצי הגמר ב 18-19 בין לבין יחלו משחקי מוקדמות 20-21 אמנם לייפציג תשחק בשלבים המכריעים של המוקדמות אבל זו בסמיכות רבה מדי לטורניר גמר האלופות ולכן היא תרצה לנצח בשבוע הבא ולסיים שלישית

    מנשגלדבך תןכל לסיים בתיקו ולהבטיח ככל הנראה טופ 4 עקב יחס שערים עדיף בהרבה מלברקוזן .

    הנה משחקי מחזור הסיום הרלוונטים במאבק האלופות
    לייפציג תתארח אצל אאוגסבורג ( 15 )
    מנשנגלדבך את הרטה (10)
    ולברקוזן את מיינץ.(13).
    כל שלושת היריבות סיימו למעשה את העונה הם לא ירדו ולא ישחקו באירופה .

    הקרב על האירופאית הוכרע היום
    מכיוון שמינכן גברה על פרייבורג 1-3 והאחרונה התרחקה 4 נק מוולפסבורג והופנהיים שניצחו היום ולמעשה הבטיחו מקומם במוקדמות האירופאית.
    וולפסבורג עשתה זאת בשאלקה בניצחון מרשים 4-1
    והופנהיים הביסה בבית את אוניון ברלין 0-4 עם שער שלישי ברציפות של דאבור בשני מחזורים .

    בתחתית .
    פורטונה סיימה ב 1-1 עם אוגסוברג והתוצאה הזו הבטיחה את הישרדותה של האחרונה בליגה
    קלן הייתה צריכה נקודה בכדי להבטיח תיאורטית הישרדות שהייתה מעשית כבר קודם לכן ועשתה זאת עם 1-1 ביתי מול פרנקפורט
    בקרב התחתית המרכזי ניצחה מיינץ 1-3 את ברמן ולמעשה הביטחה הישרדותה .
    ברמן לעומת זאת במצב נואש בעוד פארדוברן ירדה .

    למעשה הקרב היחידי שנותר בגזרה הוא מי תרד אוטומטית ומי תגיע למבחנים .
    כך זה נראה
    16 פורטונה 30 נק ( יחס מינוס 28 64-36).
    17 ברמן 28 נק ( יחס מינוס 32 68-36 ).

    במחזור הסיום
    פורטונה תתארח אצל אוניון ברלין
    ברמן תארח את קלן
    פורטונה תגיע למבחנים אם תנצח או אם תסיים בתיקו וברמן לא תנצח בהפרש של 4 שערים לפחות .
    ברמן חייבת למעידה של פורטונה ולהצליח בעצמה .

כתיבת תגובה

סגירת תפריט