הלילה, הלילה,מסיבה גדולה הלילה (ב-3 לפנות בוקר באור עקיבא)/ מנחם לס

מקס שרצר

אוקלנד אייז – דטרויט טייגרס (2-2) – ב-3 לפנות בוקר בציון

הפלייאוף בבייסבול הוא הזמן לא לשים לב למוסכמות, ולעשות מה שההגיון (והלב) שלך מורים לך לעשות. המנג'רים עושים דברים שמשך העונה הם DEFYING LOGIC.  לא 'הגיוניים' לפי התורה של הבייסבול. לפי הדברים שעשו אותם כבר 100 שנה. דברים קונבנשיונליים וברורים מאליו ניזרקים מהחלון. אינטואיציה לוקחת מקום ראשון בתור.

"אתה חייב לשכוח מכל מה שאתה יודע ולחפש פתרונות לא רגילים", אמר בוב ברנלי, המנג'ר לשעבר של אריזונה דיימונבקס.

'טריקים' כאלה עזרו לו לנצח את הוורלד סרייס ב-2001 כשלפתע באינינג האחרון הוא קרא ל-'אס' שלו רנדי ג'ונסון לזרוק כ-RELIEF באינינג ה-9 נגד היאנקיס, ולנצח את המשחק והוורלד סרייס. הוא מעולם לא זרק RELIEF עד לאותו רגע. אם זה לא עובד, יכנו אותך "מהמר" ו-   ASSHOLE”" אבל אם זה עובד, בלית ברירה, אתה גאון הדור.

זה מה שעשה המנג'ר הוותיק של דטרויט טייגרס ג'ים ליילנד כשקרא למקס שרצר, אחד האסים שלו ומנצח  21    משחקים לקום מה-BULLPEN – האזור בו 12 פיצ'רים מחכים שייקראו להם לעזרה – ולעזור לדטרויט לנצח את המשחק הרביעי ולהשוות ל-22. היתה זו הפעם הראשונה ששרצר זרק כ-RELIEF מאז שיחק בתיכון 'אוקווד'. זה גם עלול היה להוציאו מהרוטציה להיות הפיצ'ר של המשחק החמישי, במיוחד אם המשחק היה ניכנס לשוויון והיו חייבים לשחק אקסטרה אינינגס. אילו זרק 4 אינינגס הוא היה מחוסל למשחק הערב, 8 בערב (3 לפנות בוקר באור עקיבא), המשחק החמישי והקובע באוקלנד.

הוא יצא מ-JAM של בסיסים מלאים ואף OUT באינינג ה-8, מאינינג שייכנס להסטוריה של הטייגרס לעולמי עולמים אם הם מנצחים וממשיכים עד נצחון בוורלד סרייס.

הפיצ'ר של דטרויט הערב יהיה ג'סטין וולנדר, האס של דטרויט שבשלושה משחקים נגד דטרויט בשנתיים האחרונות הירשה רק ראן אחד ב-23 אינינגס, כולל 33 סטרייקאאוטס. אילולא מקס שרזצר היה זורק את שני האינינגס האחרונים ומנצח, ייתכן שהוא היה עולה הערב. גם ככה הוא מוכן כי 2 אינינגס זה כלום לפיצ'ר עם יומיים מנוחה. אך הנצחון כנראה החליט עבור ליילנד ללכת עם וולנדר – אפילו ששרזר היה 'חם' ממנו בסוף העונה.

אוקלנד עדיין לא החליטה מי זורק עבורה, אך אני מאמין שהם הולכים עם רוקי בשם 'סוני' גריי, מנצח משחק מס' 2 בתוצאה 0-1 כשהוא שורף כל שחקן דטרויט שניסה לחבוט מולו. מאז שנת 2000 האוקלנד A הם 11-1 במקרים כאלה של נצחון חובה במצב 2-2, והם שמים כל יהבם על הרוקי. גריי בן ה-23 זרק בשבת 8 אינינגס בהם הירשה רק 4 HITS עם 9 סטרייקאאוטס. בוב מלווין, הסקיפר של ה-A'S יחליט לדעתי על הצעיר, ולא על ברטולו קולון הוותיק, עם 16 שנות נסיון. הוא שיחק באול סטאר ויש לו רקוד של 6-18 מעם ERA מצויין של 2.65, אבל הוא 8-0 בשמונת המשחקים נגד דטרויט עם ERA של 6.75, ומלווין – כמו כל המנג'רים – מאמינים בסטטיסטיקה ואמונות טפלות.

אולי האמונה הטפלה הטובה ביותר שלו הוא הכדור במהירות של 96 מייל לשעה של הרוקי הצעיר עם CURVE BALL קלאסי, והוא מעדיף את המספרים הללו על וותק ונסיון של קולון.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 8 תגובות

  1. בטעות הקודמת..
    אין דברים כאלו, אני מקווה שיהיה משחק טוב.
    זה בדיקה נוספ ת האם money ball יכול להביא יכולת בפלייאוף

כתיבת תגובה

סגירת תפריט