דלתות מסתובבות/ אריאל הכהן

בעקבות הסערה בענף השיט הישראלי. והתביעה שהגישו השייטות המתחרות על מקום אחד באולימפיאדה כנגד המאמן שלכאורה העדיף את ..השייטת שהיתה אהובתו הסודית.

סערה בכוס תה

הטכסט הבא מבוסס על אירוע אמיתי בהחלט! השמות נעולים בכספת.

"מה קרה?" שאלתי . היא נכנסה למשרד בפנים טרודות .פ. הפקידה הכי שמחה בבסיס. לא חשוב .ענתה והתיישבה מאחרי המכתבה הרגילה.

'מה קרה". שאלתי. היא נכנסה למשרד בפנים צוהלות . ע. הפקידה הכי עכברית בבסיס. לא חשוב ענתה והתיישבה מאחרי המכתבה הרגילה.

בחדר האוכל פ נעמדה מאחרי בתור למנה העיקרית. "תשמור לי מקום לידך". לחשה. את לא יושבת בשולחן של המפקד? התפלאתי. היא לא השיבה ועשתה לי קישטה עם היד.

בחדר האוכל ע נעמדה מאחרי בתור למנה העיקרית." סליחה אני לא אשב לידך היום "לחשה העכברית שהייתי היחיד במשרד שהתייחס אליה . אז איפה תשבי? התפלאתי. בשולחן של המפקד .השיבה ועשתה לי קישטה עם היד.

"דלתות מסתובבות"

בערב בדרך למגרש הכדורסל ראיתי את פ. חותכת לכיוון מגורי הבנות. היי. קראתי. את לא באה למגרש? .היא עצרה על השביל נתנה בי מבט עצוב ואמרה. מה יש לי לחפש שם?

בערב בדרך למגרש הכדורסל ראיתי את ע. יוצאת ממגורי הבנות בבגדי ספורט עכבריים קוראת לי מרחוק. היי אתה בא למגרש? כן .עניתי. וחשבתי לעצמי .ואת מה יש לך לחפש שם ?

בחצות נכנסתי לחדר המבצעים לחתום על סוף השיטוט שלי על הגדרות. פ. ישבה ובהתה במפות. את בתורנות? תהיתי. ממתי?? היא סובבה את הראש ובפנים חתומות אמרה. מעכשיו.

בחצות נכנסתי לחדר המבצעים לחתום על סוף השיטוט שלי על הגדרות . ע. לא היתה שם. התקשרתי למגורים. "איפה את??" קראתי. "למה את לא במבצעים?" . שקט הישתרר בקו המבצעי. "אני לא בתורנות יותר" השיבה העכברה . ממתי ?? צעקתי לטלפון הפלסטיק השחור. מעכשיו. אמרה בקול קפוא.

חיכיתי לה בשקם .אחרי הצהריים. לקחתי ארטיק קרח ונופפתי מולה ."רוצה?"
פ. התרצתה אספה את השלגון מידי "מה הסיפור" שאלתי .
היא לקחה ביס גדול מידי .עכשיו היא מכסה בידה את פיה הקר. "הוא התקשר למשרד שאביא לו לחדר את הדוח של רכב ב'. נכנסתי. הוא היה לבוש רק בתחתונים" . היא הגישה לי את הקרחון אבל סימנתי לה שלא. "הבנאדם נשוי. אני מכירה את אשתו מהביקורים מה הוא חושב לעצמו. שאני זונה?"

חיכיתי לה בשקם. אחרי הצהריים . לקחתי ארטיק קרח ונופפתי אותו מולה. ע. התרצתה. "מה הסיפור?" שאלתי. היא לקחה ביס גדול מידי .עכשיו היא מכסה בידה את פיה הקר. "הוא התקשר למשרד שאביא לו לחדר את הדוח השנתי של רכב ב'. נכנסתי. הוא היה לבוש רק בתחתונים" . היא הגישה לי את הקרחון אבל סימנתי לה שלא. "הוא ממש חמוד. השבת אפילו ביקש שאשאר בבסיס ואכיר את אשתו. מה אכפת לי שכולם יחשבו שאני זונה."

המאמן החמיא לנערה שירדה מהמקבילים. יש לך סיכוי טוב להגיע ככה לאולמפיאדה קרא בהתלהבות וביקש ממנה להישאר לשיחה אחרי האימון.

המאמן החמיא לנערה שחזרה וקשרה את הכבל של המפרשית לרציף. יש לך סיכוי טוב להגיע ככה לאולימפיאדה. קרא בהתלהבות והיא שאלה אם הוא שמע בכלל את השיר של סיה שהיא שלחה לו בוואטס אפ.

לפוסט הזה יש 50 תגובות

  1. לא בטוח שאהבתי. לא הבנתי את כל האלגוריות והרמזים. לא הבנתי גם מה הקשר לדלתות מסתובבות.
    .
    יש כמה הבדלים בין הסיפור שלך לנבחרת השייטות, קודם כל – להבדיל מצבא – בספורט קל מאוד לדעת מי יותר טוב ממי, מי שההגיע ראשון טוב יותר ממי שהגיע אחרון. התיאור שלך של שתי הפקידות לא מתיחס ליכולות שלהן, רק למראה. קטי ספיצ'קוב לעומת זאת, קיבלה את המדליות בתחרויות בינלאומיות לא בגלל שהמאמן שלה נתן לה אותן אלא כי היא השיגה את המתחרות האחרות. הטענות של השייטות האחרות בנבחרת היו שהמאמן העדיף לשלוח אותה לתחרויות במקום אותן, אבל ההישגים של ספיצ'קוב מעידים שהבחירה בה הייתה לכל הפחות לגיטימית פלוס.
    .
    ברור שסיטואציה של קשר רומנטי בין מאמן למאומנת (עוד לפני שנתיחס לזה שהוא בן 37 והיא בת 20) אינה תקינה וטוב עשה האיגוד שהפסיק את הסיפור מיידית אבל מבחינת היכולות נטו, אני לא חושב שיש מי שיטען שלספיצ'קוב לא הגיע המעמד שאליו הגיעה.

      1. לא בטוח שאני מבין
        אם תוכל להסביר לי לאיזה מנגנון אתה מתכוון (כלומר כיצד בא לידי ביטוי בהישגים הקשר שלה עם המאמן) אולי אחשוב שכן
        .
        שוב – היא הייתה לפחות נציגה ראויה עם כל המדליות שהביאה, כנראה שהרבה יותר מראויה.

        1. קודם כל נוי דריהן זכתה בארד באליפות העולם השנה למרות שנחסמה לכאורה ע"י ספיצ'קוב בשיוט המדליות עם הניקוד הכפול, אז גם היא "לפחות ראויה אם לא יותר".
          .
          דבר שני אני באמת צריך להסביר לך מה הבעיה עם מאמן *נבחרת* והיחס שלו לשייטת מסוימת ולא לאחרות?

          1. או שהגבת על אוטומט או שלא הסברתי את עצמי נכון (אני די בטוח שהשני).
            א) לא אמרתי שום דבר על נוי זריהן, יכול להיות שהיא יותר טובה, יכול להיות שלא (לפי ההישגים – לא ממש). כתבתי שההישגים של ספיצ'קוב מראים שהבחירה שלה לייצג את ישראל היא לכל הפחות לגיטימית. כנראה שהרבה יותר מלגיטימית.
            ב) לא ביקשתי שתסביר לי מה לא בסדר בקשר בין גולשת למאמן, אפילו ציינתי שזו התנהלות לא תקינה שטוב שטופלה. ביקשתי שתסביר לי באיזה אופן זה השפיע על ההישגים, כלומר מה המנגנון שבאמצעותו הושפעו ההישגים שלה מהרומן שהיה לה עם המאמן.

            1. התכוונתי מקודם שאני לא צריך וגם לא ממש יכול לפרט לך בדיוק מה הוא עשה שיכול לעזור לה ולדפוק את האחרות, מבחינתי זו היתממות. יכול להיות שאני טועה ויכול להיות שלא אבל לדעתי אי אפשר לחשוב שאין לזה השפעה שתורגמה במעשים גם אם אני לא יכול לרשום לך אותם.
              .
              לגבי סעיף א' אם לא הייתה החסימה לכאורה בזינוק סיכוי סביר שדריהן הייתה זוכה בכרטיס לאולימפיאדה לפי הקריטריון ובלי שום עזרה ממאמן כזה או אחר

            2. נו, ברור שלא צריך. אנחנו לא חייבים כלום אחד לשני. הבעיה היא שלא הבנתי מה הקשר בין המאמן להישגים.
              אם אתה חושב שאין צורך להסביר, סבבה לגמרי, למדתי כבר לספוג אכזבות בחיים 🙂

            3. עכשיו עניתי למטה.. נשמע שמאמן זה משהו מיותר, חבל על הכסף 🙂

            4. אשאל שוב, מבטיח שלא אחזור להציק – מה המנגנון שבאמצעותו, לטענתך, משפיע הקשר עם המאמן על ההישגים.

            5. אתה לא מציק, פשוט באמצעות שאלה כזו אי אפשר להגיע למסקנה שלא הייתה לזה השפעה גם אני לא יכול להגיד לך מה בדיוק בדיוק בהכנה היה שונה ואיך זה התבטא בתחרויות. לי ברור שהקשר גרם ליחס שונה כלפי השייטות בצורה שהשפיעה על ההכנה הטקטית / פיזית / מנטלית.
              .
              גם אני שאלתי אותך למטה שאלות בסגנון הזה אז עכשיו תורך 🙂

            6. נו, זה בסדר אבל לא טענתי שאין השפעה.
              שאלתי איך קרתה ההשפעה הזו, בין היתר כי גם אני לא מצליח להבין את הקשר.

            7. אור, חסימה בענף השייט זאת פרקטיקה ידועה ומבוצעת יותר מפעם אחת. זה בתחום המותר ובמידה ויש חריגה ניתן להגיש ערעור לשופטי התחרות ואז הגולש החוסם נפסל.
              האירוע המפורסם ביותר מבחינת ישראלים היה לפני משחקי לונדון, אז שחר צוברי "גנב" את המקום של נמרוד משיח בעזרת חסימות של חבריו לקבוצה מאילת. משיח כעס על המקרה אך הודה מאוחר יותר שזה היה לגיטימי כי לא עבר על הכללים.

            8. מכיר שחר. בתמונה הגדולה, אין פער מוחלט בין היכולות שלהן כמו שנטען כאן

            9. זה עניין סובייקטיבי, אך הפער המקצועי היה גדול משמעותית עד התחרות האחרונה. במידה ולא היו משנים את התקנות בנוגע למקום (היחיד) למשחקי טוקיו, בכלל לא היינו מדברים על זה. היתה אפשרות של "כרטיס וויילדקארד" במידה וזוכים באליפות העולם האחרונה לפני המשחקים האולימפיים, זה לא מוחק את ההישגים לאורך זמן של ספצ'יקוב.
              לפי כל חוות הדעת המקצועיות היה נכון לשלוח את ספצ'יקוב, שהוכיחה לאורך כל התקופה האולימפית שהיא היציבה והאיכותית מבין הגולשות. עם זאת, ברגע שנדחו המשחקים, לדעתי התחרות צריכה להיפתח מחדש.

    1. הרעיון הוא: שני סיפורים מקבילים שנראים מבחוץ כמעט אותו דבר אבל עם טוויסט אחד.
      באחד זו תקיפה מינית המקביל :יחסים בהסכמה.

      ועם זאת

      בספורט כמו בשדה התרבות האקדמיה הצבא והמגזר העסקי – יחסי מרות יוצרים מרחב בעייתי. מאוד בעייתי ליחסי גברים -נשים.

      למשל. בסיפור של השייטות . מישהו יכול לחתום שהבחורה ברומן לא זכתה לעידוד מעצם היחסים? דווקא על רקע העובדה שהתחרות בין הבנות ככ צמודה מישהו רואה סנריו שבו הבחורה של המאמן מפסידה..?..די לא להיות נאיבים.

      בסיפור של נאדיה קומאנצ'י והמאמן שלה שהביא אותה לתהילת עולם..לא מעורבים אלמנטים פדופילים?

      באולימפיאדה של אטלנטה 96 היה סיפור בנבחרת הכדורעף נשים אם אינני טועה רומן בין עוזר המאמן לאחת השחקניות שפירק את הנבחרת הם חטפו תבוסות על ימין ועל שמאל

      1. יש פה שני מקרים של תקיפה מינית. גם במקרה של העכברונת.. זה שהיא הגיבה אחרת לא מוריד בעיניי מהתקיפה.
        גם אם מישהו היה מגיע ונותן אגרוף לבנאדם ובמקרה אותו אדם הוא מזוכיסט שנהנה מהמכה, עדיחן הייתי טועם שהוא תוקף

  2. אני גם מצטרף לדעה של תומר. למיטב זכרוני איגוד השייט מינה וועדה שבדקה את כל הטענות על היחס המיוחד לספיצ׳קוב. הם בדקו שם כל טענה וטענה והמסקנה הברורה שהיא לא קיבלה יחס מועדף שבגללו היא הצליחה ואחרות לא. מאידך, כמובן שכל העניין לא תקין ולא היה צריך לקרות, אבל נראה לי שבגלל ביטול האולימפיאדה ממילא תתחיל תחרות חדשה על זהות השייטת כך שבסופו של דבר זה כבר לא משנה

  3. עם כל הכבוד להישגים ספורטיביים, הסיפור החשוב פה הוא הגרומינג. כן, גרומינג (טיפוח/הכשרה, לא ידוע לי שהאקדמיה רצה לתרגם את המונח הזה לעברית בהקשר הזה) לא נשמע גרוע כמו "הטרדה", "אונס" או "היי, אני משה איבגי ואני פשוט אתפוס את זה כאן לרגע", אבל זה גרוע לא פחות. ולא פחות טורפני מהאחרים.

  4. הסיפור הזה הוא הרבה יותר מהפוסט הנוכחי שלקח את הסיפור לכיוון אחד, ואני לגמריי חושב כמו תומר – אני חושב שיש כאן מאמן ומתאמנת שפיתחו קשר זוגי והטעות היחידה שלהם הייתה שהם לא סיפרו לממונים עליהם ברגע שזה התחיל, כי אז כל הבלגאן הזה היה נמנע, וסביר להניח שהוא היה מפוטר והיא הייתה ממשיכה כרגיל, ובגלל שלא סיפרו יש כאן תביעה של שאר הבנות.
    אני חושב שעל פי הישגים גם מהשנים האחרונות וגם מלפני, שאין ספק שספיצבקוב הרבה יותר טובה והישגית מנוי דריהן והשניה(שכחתי את שמה), ואני פשוט חושב שהן עושות את זה רק בגלל שהן חושבות שרק ככה הן יצליחו להגיע לאולימפיאדה על חשבונה.
    אגב על פי ועדה של איגוד השייט שהוקמה – הם אמרו שלא היה שום יתרון לקטי על שאר הבנות, למרות יחסיה עם המאמן.

    1. למען הסדר אני לא טוען שדריהן בהכרח יותר טובה אלא שאתם החלטתם שקטי יותר טובה בלי קשר ליחס המועדף שקיבלה מהמאמן. על סמך מה? אתם מומחים בזיהוי יכולת שייט לפי העין? התוצאות של כולן לא הושפעו מזה?

      1. תקרא את דו״ח הוועדה של איגוד השייט. מתייחסים שם לכל טענה בפירוט ודי ברור שהיא לא נהנתה מיתרון כלשהו ובטח לא כזה שקידם אותה על פני האחרות

      2. אני לא מומחה בשייט וגם לא ניסיתי אף פעם, אני פשוט אומר על סמך מה שראיתי בתחרויות, על סמך הישגים, ואולי הכי חשוב – על סמך הוועדה המקצועית שקבעה שלא היה שום יתרון לקטי בגלל היחסים עם המאמן, ואני בטוח שישבו שם אנשים שמבינים בשייט קצת יותר ממני וממך.

        1. אני חושב שאתה צודק אבל ההגינות מחייבת להזכיר שלאנשים שישבו בוועדה היה גם יותר אינטרסים בסיפור מאשר לאור ולך (וכמובן שגם לי)

          1. אני אענה לשלושתכם, אותי אישית לא משכנע ההבדל בהישגים בין השייטות שקרו בזמן המאמן והרומן ולא הדוח שפורסם כדי לקבוע שקטי היא השייטת הטובה ביותר, ואם נדבר על "ראויה" אז עוד פחות, ראו את דבריו של גור שטיינברג.

            1. אני מתנצל אבל שוב לא הצלחתי להבין למה אתה מתכוון.
              או שיש הישגים או שאין, מה קשור המאמן? איך הקשר עם המאמן השפיע על ההישגים של ספיצ'קוב?

            2. הגבתי לך למעלה אבל אתה מוזמן לחשוב שאין לזה השפעה

            3. אגב, אתה מאמין שהתנאים של כולן היו שווים בנסיבות האלה? שההכנה הייתה זהה לכולן?
              אחרת מה שאני מבין ממך זה שהכל היה תלוי ב"כישרון" נקרא לזה בזמן התחרות אז בשביל מה צריך מאמן בכלל?

            4. ולמה לדעתך פתאום דריהן הייתה קרובה לזהב באליפות העולם האחרונה וקטי לא?

            5. אני נוטה להאמין שכל אחת מהן שאינה קטי ספיצ'קוב, הוכנה כהלכה, כלומר כפי שהיו מכינים אותה גם אם לא היתה בנבחרת שייטת שקיימה מערכת יחסים עם המאמן. מניח שספיצ'קוב קיבלה איזושהי "אקסטרה" כ"חניכה מועדפת" אבל מפקפק במידת ההשפעה שהייתה לאקסטרה כזו על ההישגים שלה.
              כאמור, זאת ההנחה שלי, אני לא באמת יודע.
              .
              לשאלתך השניה, אין לי מושג. אני לא מכיר באמת את מחזור החיים של ההצלחות והכשלונות של שייטות וספציפית לא יודע מה קרה שם.

            6. אני בטוח שקטי קיבלה יחס עוד, בגלל הקשר שלה עם פייר לוקט, אבל בפועל מי שמתחרה במים זו הגולשת ולא המאמן.
              לגבי ההצלחה של דריהן באליפות העולם האחרונה – קטי הגיעה אחרי שנה מאוד קשה שכל הפרשה העיבה עליה ועל ההישגים שלה ואין פלא שזה פגע בתוצאות שלה.
              מסכים עם הקביעה שלשתיהן לא היה אותה ההכנה, אבל בתחרויות ראינו שלקטי יש יתרון.

  5. אקדים ואומר שיש פה בעיה רצינית, אבל כזאת שיכולה לקרות כאשר יש יחסים מאוד קרובים בין אנשים (גם אנה סמשנובה התחתנה עם המאמן שלה, והיא לא הדוגמה היחידה).
    עם זאת, יש לי בעיה מאוד גדולה עם החברות שלה לנבחרת. לפי הפרסומים האחרונים (שהן הוציאו), הן ידעו על הרומן הזה הרבה מאוד זמן לפני שבחרו לצאת עם זה ולספר לאיגוד השייט, ומבחינתן האירוע היה לגיטימי לחלוטין עד אשר ספצ'יקוב השיגה יתרון כמעט בלתי מחיק. מאותו הרגע הן יצאו והשחירו את שמה, במה שאני מחשיב כמעשה חמור הרבה יותר.
    .
    אין לי ספק שספורטאי צריך לעשות את הכל כדי להגיע לאירוע השיא בקריירה שלו, אבל יש מקום בו עוברים את הגבול וכאן אני חושב שלקחו את זה כמה צעדים קדימה.
    כפי שציינו לפני, יש וועדות שבדקו את זה והחליטו שלא היה יתרון לא חוקי (ואם ניכנס לצד המקצועי, דריהן ששלטה בגילאים הצעירים לא הצליחה לבצע את המעבר המקצועי לבוגרים כמו חברתה), ואין לי את הכלים לשלול את המסקנות שלהן. כן יש לי יכולת לשפוט את רצח האופי שנעשה (ובהקבלה לסיפור שלך, "סלאט שיימינג" גרוע כמו מפקד ששוכב עם פקודה שלו, ובמקרים מסוימים גרוע יותר ומשפיע על החיים של אותה נערה לכל החיים).

    1. אני מצטער, עם חלק גדול מהתגובה שלך אני יכול להסכים, אבל דבר אחד – יחסים מאוד קרובים בין אנשים. לא. אלה יחסי מרות שהתחילו כשקטי עוד קטינה. אין פה סתם יחסים מאוד קרובים.

      1. לא נכנסתי לרגע לנושא יחסי המרות, אני מסכים איתך שיש פה – בלשון המעטה – יותר מטעם לפגם (וזה אפילו מבלי שניכנס להפרש הגילאים). השאלה אם זה היה צריך להתקיים או לא היא חד ערכית מבחינתי: ברגע שהוא הרגיש שיש פה משהו מעבר ליחסים מקצועיים, הוא היה צריך להגיש מכתב התפטרות.
        הדיון היה לגבי דריהן וספצ'יקוב ולכן בתגובתי התייחסתי רק ליחסים בינה לחברותיה לנבחרת. כפי שציינתי, במידה והנושא היה ידוע לפני -כפי שמדווח – אז האצבעות צריכות להיות מופנות לאיגוד השייט שהעלים עין ולא התערב באירועים. לא לספצ'יקוב שהיא אחת הנפגעות מהמקרה.

    1. זה בערך מה שאמר לי חבר שמקושר לענף….
      מצד שני הוא אמר שהמאמן והשייטת טפשים שבכלל נתנו לארסים תירוץ לתקוף.

  6. יש כאן כמה נקודות..
    1. נראה לי שהרוב יסכים שהעובדה שקטי ופייר היו זוג נתן לקטי יתרון. השאלה היא האם היתרון הזה העניק לה פור כזה שנתן לה את הכרטיס לאולימפיאדה. אני לא יודע ואני גם לא סופר את הוועדה מלאת האינטרסים שהחליטה שאין. לדעתי היו חייבים לכל הפחות לאפס את התוצאות ןלבחון מהתחלה.
    2. ברמה המשמעתית יש כאן בעיה חמורה של שניבם שעברו עבירת משמעת והסתירו ושקרו לגביה לאורך תקופה. אני חושב שזה במינימום היה צריך להביט לפסילתה של קטי.
    3. ברמת הדוג' – זה ספורט לא מאוד פופולארי, גם בארץ. ההשקעה של המדינה בספורט הזה היא לשעתי קודם עניין של עידוד ספורטיביות והשראה לנערות להתאמן ולהיכנס לתחום. אם קטי ספיצקוב היא הדמןת שנערות מהתחום אמורות לקבל ממנה השראה, יש כאן בעיה ערכית.
    אני הייתי מעיף אותה גם על היחסים אבל בעיקר על ההסתרה. ניחא לא העיפו, תאפסו את התוצאות מחדש. הוועד העביר מסר נוראי גם לספורטאיות בענפים השונים וגם לנוער

  7. האמת סיפור מורכב מאד
    הציג טענה וטענה הפוכה
    1. עצם הקשר :
    היא בגירה והוא בגיר.
    לכאורה אין כאן בעיה חוקית.
    מצד שני זה לא נראה טוב פער של 17 שנה ועוד של חניכה .
    יתרה מכך אם הרומן היה מתפוצץ כשהיה עדיין מאמן נבחרת היה ניתן אולי לטעון ליחסי מרות אבל הרומן נמשך כאשר הוא כבר לא מאמן נבחרת ככה שהטענה הזו לא תתפוס חוקית .
    ( אם כי ניתן אולי לטעון שהרומן החל שהיו יחסי מרות ואולי שהייתה קטינה) .

    הטענה ההפוכה שגם אותה צריך לקחת בחשבון שאת זה טוען המאמן התאהבתי מה אתם רוצים ממני זה חלק מהחיים והנה התפטרתי .

    2. היתרון /העדפה ספורטיבית

    מצד אחד אני מקבל את מה שתומר אמר שהייתה תחרות בינלאומית והטובה ניצחה וסיימה כסגנית אלופת עולם תואר שלא הולך ברגל ועד ההופעה של זריהן באוסטרליה הייתי בטוח שזו סערה בכוס מים .

    מצד שני כאשר היריבה עשתה כמעט אותו דבר מדליית ארד וכאשר ניתן לשאר שהיתרון אפילו בטיב האימון ניתן לקטיה אנו נכנסים לבעיה

    3. המשחק המכוער של קטיה .
    מצד אחד קטיה שיחקה בהתאם לכללים בדיוק מה שעשה צוברי למשיח .
    מצד שני נדמה לי שעלתה הצעה לאחר הסיפור ההוא שאמרה שמי שיפגע בסיכוי ישראלי למדליה יענש .

    4. התפטרות גור שטיינברג
    יש לציין כי מאמן הנבחרת התפטר משום שסבר שזריהן צריכה להופיע באולימפיאדה ככה שלא כולם תמימי דעים עם האיגוד.

    5. הפתרון הרציונלי .

    בפן המקצועי להציע את המובן מכל מכיוון שהאולימפיאדה ממילא נדחתה ומכיוון שהסיפור מורכב הקל ביותר לקבוע 3-4 תחרויות שיכריעו את זהות המשתתפת האולימפית

    בפן האתי להביא "משגיח כשרות" סוג של מנהל נבחרת שיסתובב לשמור על המאמן …ולחליפין למנות מאמנת כשם שמינו לבסוף את לי קורזיץ .

  8. עד שיש משהו מעניין בענף השייט אתם מתלוננים?
    הכל שטויות תנו לעשות סקס בשקט. כל אחד היום מתערב לאחר בסקס.
    בזכות הסקס היא ניצחה תחרויות כי הייתה שמחה יותר ועם מרץ על זה הבנות מתלוננות?

  9. וואו אתה פשוט לא אמיתי, מה הקשר? כמו ילד קטן שמגיב ב-one
    .
    הבעיה לא בסקס אלא שמאמן הנבחרת הוא זה ששכב איתה, אותה נבחרת בה היא מתחרה על הכרטיס היחיד לאולימפיאדה נגד הבנות האחרות שאותן הוא גם אמור לאמן. עכשיו הבנת?

  10. לי אין מושג על מה המהומה ולכן לא הגבתי. היה פעם גם רומן עם מאמן נבחרת ישראל בשחייה – איש נשוי בן 45+ ושחיינית בת 15 או 16, ועוד מאותו קיבוץ. הסיפור אז פוצץ את המדינה. זה קרה לפני איזה 50 או 60 שנה.

    1. שמריהו נאבל מאפיקים. דורות רבים התחנכו אצלו (בינהם ההורים שלי). והוא נזרק מהמשק על רקע רומן עם נערה גם היא מאפיקים

  11. אני חייב לומר שכמות התגובות על הפוסט די מדהימה אותי, כי לא הייתי בטוח כמה אנשים מכירים את הסיפור הזה, כי בדרך כלל דוחקים אותו בסוף החדשות, וכמעט לא מזכירים.

    1. די לא. עשה לא מעט רעש לדעתי, ודאי יחסית לפופולריות של הענף. יש פה כל מה שצריך בשביל להעלות פרופיל של סיפור כזה, לרבות ההישג העולמי של ספיצ'קוב לפני כן.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט