מעורב הופס ליום ראשון: 80 שחקני NBA ב-"ZOOM מחאה". לברון לא ביניהם. למה?/ מנחם לס

עכשיו אנחנו במרכז החדשות כאן באטלנטה. מגג הבניין רואים רק אורות משטרה ושומעים צופרים מרחוק. החלטנו לנסוע לדאונטאן ולראות מה קורה.

חזרנו עתה מנסיעה לכיוון דאונטאון. אפרת (בתנו), בעלה ג'ייסון, והנכדות שירה וטלי. ההורים רצו שלבנות יהיה זכרון ממה שקורה. אמש הרי נהרג כאן אזרח שחור אחרי שנעצר ע"ע שני שוטרים, והוא החל להשתולל וברח מהם. ירו בו והרגו אותו.

כל דאונטאון נראה כ-WAR ZONE. לא נכנסנו כי כל הכניסות לדאונטאון הן רק עם רשיון נהיגה המראה ששם אתה גר. אחרים יכולים להגיע רק ברגל. עשרות מכוניות משטרה, אזעקות, זרקורים.

טעמנו קצת ועתה חזרנו הביתה.

1.לא הייתי ממשיך אילולא זעקת המחאה והזעקה לצדק לא היו מתגברים במקום לשקוט, ואילולא היו באתר כמה גולשים מטומטמים

**********

לפני שאני מתחיל אני מרגיש חובה לרשום כבר כאן (כי כמה מהגולשים קוראים רק את 100 המילים הראשונות שלי, ואז את הכותרות): אני לא שמאלני ומעולם לא הייתי. נולדתי בשכונה שהייתה מאד אצ"לניקית – בת גלים – וכשעברתי לגור בגיל 12 לטבעון, ונאלצתי ללבוש גופיית 'הפועל', עברה חלחלה בכל גופי. כששמות נבחרי ישראל בכדורגל למשחק נגד איטליה למשל נודעו, מיד עשיתי חשבון כמה שחקני מכבי שם נגד הפועל. משך כל חיי בישראל קראתי רק את עיתון הארץ, ובארה"ב הייתי רפובליקני מהרגע הראשון שדרכה רגלי במנהטן.

אבל טראמפ מפחיד אותי. הוא כבר הרס את המוניטין של ארה"ב בכל העולם. הוא גרם לארה"ב להפוך ממדינה מאוחדת הצורחת "USA! USA!" בכל תחרות ספורט בינלאומית ,לאומה חצויה, מופרדת, כשסנטורים וקונגרסמנים המריצים את המדינה בחוקים וסדרים, מצביעים לפי צורך מפלגתי ולא לפי מצפונם. קבוצות אלופות מסרבות להופיע בבית הלבן. גייל – אמריקאית בכל נימי גופה ונפשה – ואני, שתמיד הייתי גאה בארה"ב והופעותיה בספורט העולמי, איבדנו את הגאווה. אנחנו מתביישים ממש להיות אמריקאים, ולחיות באומה העשירה בעולם שעד היום אין לה מסיכות פנים בסופרמרקטים ובתי המרקחת. כל השנאה שלי היא כלפי טראמפ וכל שפוטיו. אין לזה כל קשר לימני או שמאלני.

******

אקצר בחלק הזה כי קורים יותר מדי דברים חשובים לדווח עליהם, והמדיה הישראלית בקושי נוגעת בקצה הקרחון.

*גולש אחד (יותר מאחד; ישנם כאן כמה וכמה סתומים) כותב שמה יש לשחקני ה-NBA לחשוש? הקורונה מחסלת רק זקנים (ז"א רק לכאלה כמו לאשתי ולי יש ממה לחשוש). לשחקנים בגילאי שחקני ה-NBA יש רק 0.02% של אחוז לחלות ולמות. טוב, זאת אומרת שטראמפ אחראי לרצח-עם בעיקר של זקנים כמו אשתי ואני כי מחקר שפורסם ע"י קורנל מדיקל קבע שאילו ארה"ב הייתה מתכוננת למגיפה כשהאזהרה הגיעה (וטראמפ קבע שהכל קנוניה' – HOAX – של דמוקרטים, 50,000 קרבנות מיותרים היו חיים היום. אנחנו מתקרבים בצעדי ענק לסבול 1/3 מקרבנות העולם, בעוד שה-330 מיליון אמריקאים הם רק קצת יותר מ-1/30 מתושבי העולם. בארה"ב ישנם כבר 2,066,993 שחלו בקורונה וירוס, ו-115,261 קרבנות.

בקיצור, אני עייף מללכת לחפש את המספר שהוכנס בתגובות ש'מה יש לשחקני ה-NBA לחשוש? לצעירים בגילאים שלהם מגיפת הקורונה לא יותר מסוכנת מהתקררות או משהו כזה, ושרק 0.002% מצעירים בגילאי שחקני ה-NBA נפטרים מהמחלה.

כן?

אז שחסרי המושג האלה יקשיבו: נובאק דג'קוביץ', בגיל מצויין לככב ב-NBA, הודיע הערב לתחנת RTS (אין לי מושג איזו תחנה זו. נדמה לי תחנת ה-STATE של סרביה, כמו קול ישראל שלכם) ש"לעת עתה הרגשתי בקשר להשתתפות באליפות ארה"ב בטניס בסוף אוגוסט היא 'QUITE NEGATIVE'", וזה אחרי שרפאל נדאל הודיע ש'נכון לעכשיו אני לא אהיה בפלשינג-מדו באליפות ארה"ב בגלל נגיף הקורונה'. שניהם לבנים, שניהם צעירים, אבל שניהם פוחדים להגיע הנה. דג'קוביץ' אמר ברורות כשנשאל: "אתה שואל אם אני אהיה בפלשינג-מדו? כרגע תשובתי היא שלילית. בסוף אוגוסט? אני לא יודע".

*ואז מגיע עוד חכמולוג שחושב את עצמו למבין, ומביא לנו סרטון יוטיוב להוכיח שכל ההפגנות והמהומות הם תיחמולים של מין סוציאליסטים, ושהכול זה קנוניה או משהו כזה של הדמוקרטים. של מי הסרטון? של טאקר קרלסון – – קיצוני ימני ידוע, גזען מהגרועים, והרבה טוענים שהוא לא סתם אנטישמי, אלא אפילו עם נטיות וקשרים לימין הנאצי האמריקאי. ENOUGH SAID על הסרטון.

הנה דעתי: כמובן שעתה הדבר החשוב ביותר הוא לאחד את המדינה ולא לרסק אותה. אני למשל לא מבין כיצד מרשים למפגינים לשלוט באזור מסויים בסיאטל. אבל זה אחוז קטן מכל ה-PROTEST שמתפשט יותר ויותר בכל העולם. כשמיליונים על מיליונים מפגינים – בכל הגילאים, מכל הגזעים, ומכל הדתות – מוטב שמנהיגי העולם, ואלה שממונים על הסדר והמשמעת בעולם יקשיבו.

המחאה הזאת היא אמתית. זה שכמה דבילים כאן ממשיכים להתבדח ולכתוב 'חחחחח' לא משנה את העובדה שממש כרגע קורית מהפיכה אמיתית. זה היום ה-19 ברציפות שעשרות אלפי מפגינים ממלאים את הדאונטנים של כל ערי ארה"ב. ההפגנות מתפשטות ללונדון, ריו בבראזיל, סן-פאולו, ועוד ועוד. מוטב שנעצור וניקח את העניין ברצינות, כולל בעלי קבוצות ה-NBA הלבנים (מלבד מייקל) ואדם סילבר. מה שיותר ויותר שחקנים שחורים אומרים לנו ו- הרשו לי לומר זאת באנגלית –

These players have stated concerns about being part of a fight on racism now rather than serving employers who have no clue of what's going on. And believe me or not – they are even willing to lose money, but to show that they, too, are a part of the revolution for justice and fairness.

אתה ממש מרגיש זאת כאן.

כפי שתראו בקטע מאוחר יותר, המחאה, הפרוטסט, מגיע עד צעירים בני 15 מהתיכונים שאפילו הם מחליטים עתה החלטות שיכולות להרוס ממש אימפריות כדוק, קנזס, UCLA, צפון קרולינה ועוד כשיותר ויותר מחליטים ללמוד ולשחק (אם עדיין יהיה חוק השנה האחת במכללות) רק במכללות HBCU – ה-100 מכללות 'השחורות' – במקום בגונגה או וילנובה הקתוליות הגזעניות כי דבר אחד חשוב שנזכור: בכדורסל, אנחנו הלבנים תלויים בשחורים כאוויר לנשימה כי לוקה דונצי'ק יש רק אחד.

2. כמה מהגולשים יכולים לגחך על קיירי אירוינג ולכנותו 'נגר', אבל בינתיים הוא נושא הדגל של מחאת שחקני ה-NBA ההולכת וגדלה

אגב, אני הייתי מהסס לכנותו נגר, אלא אם כן אני מוכן לשים את הרזומה שלי נגד שלו. אז אני מציע למכנים אותו 'לוזר' ו'נגר', שישימו כאן את הרזומה שלהם נגד שלו, ונעשה השוואה קטנה.

עצם העובדה שהוא עושה מה שהוא עושה הופך אותו עתה לאחד משחקני ה-NBA החשובים ביותר. אתם לא מאמינים? לכו לשאול את אדם סילבר, או את מייקל ג'ורדן. זה שכמה מאיתנו מגחכים עליו לא מזיז לאף אחד כהוא-זה. ניתן לכתוב עליו מה שרוצים, אבל פועלו ממש ברגע זה עלול לשנות סדרי עולם ב-NBA, אפילו כשהוא 'מאמין' שהעולם שטוח, אבל – מטומטם או לא בעיני כמה – הוא עדיין חבר בוועדה שהצביעה על המשך העונה או לא.

מה שקרה הוא שהרבה שחקנים מהשורה היו נגד חידוש העונה אבל פחדו להביע דעתם מחשש לרבנג' משחקנים כלברון כי הם – כך מאמינים כמה – שולטים בכל מה שהולך (הם לא). אבל קיירי הוא בעל ביצים לעמוד מול לברון ומול כל אחד, והוא חש את לב השחקנים מהשורה.

מאחר והליגה – בטיפשותה – הירשתה לשחקנים להימנע מלהופיע כשהמחיר על אי הופעה הוא פגיעה במשכורת (פגיעה קטנה מאד, אגב), קיירי מנסה להסביר לכל שחקן את המצב לאשורו (ז"א כהבנתו, כמובן)

לאט-לאט נודע יותר ויותר על פועלו של קיירי, ומה קורה.

מסתבר שיותר ויותר שחקנים החליטו שהם רוצים להשתתף במחאה. מה שהפליא אותי ביותר – ממש נדהמתי – שביניהם נמצאים דווייט האוארד ואברי בראדלי מהלייקרס, קבוצה שלברון מנסה להחזיק כיהלום היקר בעולם בכף ידו, כי הוא מאמין שהם אלופים בדרך. הלייקרס ללא האוארד ובראדלי היא עוד פורטלנד.

שחקנים אחרים שהצטרפו למחנהו של אירוינג הם כריס פול, מלקולם ברנדון, ג'לן בראון, גורדון הייוארד, מיילס טרנר, כריס מידלטון, אנס קנטר, אנטוני כרמלו, דונובן מיצ'ל, ג'ורג' היל, טוביאס האריס, זאק קולינס, מייק קונלי, קייל לאורי, סיג'יי מקולום, ג'ואל אמביד, ג'סטין הולידיי, הריסון בארנס, ספנסר דנוודי, רודי גיי, רובן וברוק לופז, וקווין דוראנט. ישנם הרבה יותר. צ'רניה מ'האתלטיק' מדווח על 80-100 שהיו ב-CONFERENCE CALL ולכל אחד ישנה דעה משלו אבל כולם מסכימים בקשר ל-SOCIAL INJUSTICE. סטף קרי וקליי תומפסון לא יהיו באורלנדו בכל מקרה אבל שניהם הביעו תמיכתם ב-CONFERENCE CALL.

כל השחקנים מדברים על הבעייה להיות בבועה ללא משפחותיהם, והחששות מנגיף הקורונה כשכל כך הרבה שחקנים וקיבצרים יהיו במקום יחסי קטן, אבל כולם ללא יוצא מין הכלל טוענים שה-SOCIAL INJUSTICE הוא בראש מעייניהם.

המסר של אירוינג היה ברור:

“I don’t support going into Orlando,” Irving told the players. “I’m not with the systematic racism and the bullshit. … Something smells a little fishy. Whether we want to admit it or not, we are targeted as black men every day we wake up.”

(הייתי רוצה לשמוע כמה מהגולשים שהשפילו אותו ב'מעורב' של אתמול כעוד מטומטם, מדברים כך אל 80 אנשים ב-ZOOM)

כמה נקודות הועלו בקונפרנס קול:

*• Anthony stressed unity, having a sole message and allowing the young players in th NBA a voice. At one point, Anthony suggested having all 80 players on the call donating $25,000 to a cause that they wanted.

• McCollum stated that players must be prepared for the financial dip if they choose not to play, and owners completely ripping apart the collective bargaining agreement.

• The NBPA’s leadership stated it is believed no fans will be permitted into games for the entire 2020-21 season.

• Howard stressed to players that playing in Orlando will become a distraction from the issues the country is facing, and that they need to unify and use this moment to create a change.

• Mitchell expressed concerns about playing due to “being behind the 8-ball” having not played five-on-five and being thrust into a competitive environment and eight-game regular season. “We’re taking a big (injury) risk,” Mitchell said. Mitchell is up for a maximum contract extension this summer.

לפי B/R ולפי יאהו ספורט, "קיירי אירוינג ואברי בראדלי ניהלו את השיחה הקבוצתית כמו PRO", ובסופה כולם חתמו על ההצהרה הבאה:

We have a responsibility to start making more conscious decisions,” the invitation that was obtained by The Athletic read. “The choices we make not only affect us as individuals, but everyone as a whole. We are fighting together to change the system and stand by one another in solidarity. Especially during these times of civil/social unrest. Because of our competitive nature, there has been an unnecessary division amongst us. In joining together we have the ability to empower one another. We reach out to you because we want all of your voices to be heard.”

3. לפי עניות דעתי הקטע (ההצהרה) הבא הוא השטות הגדולה ביותר שאדם סילבר וה-NBA עשו:

According to sources, the players’ union said on a call Monday that “any player who doesn’t want to play, doesn’t have to” with no financial loss, as long as said player has an agreement with his franchise and/or a medical excuse. Sources said commissioner Adam Silver reiterated that sentiment on Thursday’s call with 30 general managers, making it clear that those who do not want to come to the Orlando bubble do not have to.

4. עכשיו נודע למה לברון לא היה חלק מה-CONFERENCE CALL

"כ-20% מכל שחקני ה-NBA היו ב-ZOOM CALL שאורגן ע"י קיירי אירוינג. מי שמכנה אותו 'מטומטם' הייתי רוצה שיקום ויארגן ZOOM CALL בין 80 גולשי האתר (בפליאוף בשנה שעברה היו עשרות אלפי)(https://theathletic.com/1866845/2020/06/12/sources-reveal-details-of-call-among-80-nba-players-led-by-kyrie-irving/

אחד שלא השתתף היה לברון. והוא הרי זה שלאחרונה דיבר כל כך הרבה על אי הצדק החברתי בחברה האמריקאית (https://theathletic.com/1867483/2020/06/12/michael-jordan-is-looking-for-ways-his-100-million-can-help-how-lebron-james-may-have-the-answer/). אז כשאחד מראשי הפרקים בשיחה היה BLM ה- (BLACK LIFE MATTER) איך זה שהוא לא היה שותף לשיחה הסופר חשובה הזו?

את הסיבה האמתית כולנו יודעים: הוא בן 35 וזו, אולי, ההזדמנות האחרונה שלו לאליפות.

הוא נשאל.

הוא ענה.

הוא אמר שהוא לא שותף לרצון השחקנים להחרים את ה'בועה' ובכך להראות לאחיהם השחורים – ולכל העולם – שהם חלק מהמחאה, כי הוא יכול להמשיך להילחם את מלחמת האי-שוויון, והגזענות המתבטאת בטיפול המשטרה באזרחים שחורים, גם בלי להחרים את סיום העונה.

הוא אמר שהכדורסל עשה ממנו את מי שהוא, ובגלל הכדורסל מקשיבים לו, והוא לא הולך עכשיו לבגוד במשחק לו הוא חייב את הכל.

חובה להזכיר ששלשום לברון – ועוד כמה אייקונים מהספורט והבמה – פתחו קבוצה חדשה בשם "זכות הבחירה של האזרח השחור" (https://www.nytimes.com/2020/06/10/us/politics/lebron-james-voting-rights.html) כי ידוע שעשרות – אם לא מאות אלפי שחורים – לא מצליחים לבחור בגלל גזענות בארצות הדרום. הוא אמר שהוא מאמין שקבוצה זו "תעשה הרבה יותר לבחור נשיא חדש בנובמבר, מהפגנה נגד סיום העונה בכדורסל"

5. ההפגנות, וה-PROTESTS , הגיעו עד לתיכונים של ארה"ב

כדי להבין את האימפקט של מה שקורה עתה, אז מאן שהוא החל להיבנות מומנטום שהרבה אנשי כדורסל מבוגרים עוומדים מאחוריו, והוא להשפיע – ולדאוג – שכוכבי הכדורסל התיכוניסטים הגדולים יחליטו ללמוד ולשיחק ב-HBCU במקום במכללות הענק הידועות לכולנו.

מיקיי ויליאמס היה האחרון שכבר הודיע (הצעיר בן 15…) שהוא הולך לאחת מאוניברסיטאות ה-HBCU. מי הוא מיקיי? הוא לא פחות ולא יותר מס' 3 בדרוג ה-ESPN לשנת 2023 של בוגרי תיכון (https://clk.messaging.go.com/c/62/v/MjA5MzQxNDE3/bcasts/2109824183/click?YmNhc3RJZD0yMTA5ODI0MTgzJnJMYWJlbD0lN0IxRDMwQ0JFMy0xNjE1LTRFOUQtQThCOS01QTJGMTBCQTAwNzclN0QmdXNlcklkPSU3QjFEMzBDQkUzLTE2MTUtNEU5RC1BOEI5LTVBMkYxMEJBMDA3NyU3RCZjaD1FTUFJTCZlYT1tZWxlc3MxOTM3QGdtYWlsLmNvbSZzaWc9d0o2MUtyNWdnaTAyVXktbzJJb2FPT3ozZk9j

מי הן המכללות המובילות ב-HBCU? נסו את

– Alabama State, Delaware State, Florida A&M, Grambling State, Hampton, Howard, Morehouse, North Carolina Central, Southern, Tennessee State and Norfolk State —  שכולן כבר הציעו לו מילגה, כמו לכל ה-20 הראשונים משנת הבגרות של 2023.

מי הן ה-HBCU האלה?

הן כולן מוגדרות כ

Historically black colleges and universities (HBCUs) are institutions of higher education in the United States that were established before the Civil Rights Act of 1964 with the intention of primarily serving the African-American community.

עכשיו, רק תארו לכם ש-25 מ-40 השחקנים השחורים הטובים ביותר בתיכונים אומרים לא לדוק, לקנזס, ולגונזגה, כי הם רוצים להמשיך במחאה, ולשחק רק עבור המכללות השחורות הללו?

ה-NCAA, והאוניברסיטאות יפסידו מיליארדים. אני עוצר כאן.

,למי שמעוניין לדעת יותר על המכללות השחורות:

Most of these institutions were founded in the years after the American Civil War and are concentrated in the Southern United States. During the period of segregation in the United States prior to the Civil Rights Act, the overwhelming majority of higher education institutions were predominantly white and completely disqualified or limited African-American enrollment.[1][2] For a century after the end of slavery in the United States in 1865, most colleges and universities in the Southern United States prohibited all African Americans from attending, while institutions in other parts of the country regularly employed quotas to limit admissions of blacks.[3]

There are 101 HBCUs in the United States, including both public and private institutions (down from the 121 institutions that existed during the 1930s).[4] Of these remaining HBCU institutions in the United States, 27 offer doctoral programs, 52 offer master's programs, 83 offer bachelor's degree programs, and 38 offer associate degrees.[5]

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 248 תגובות

  1. יחליטו השחקנים מה שיחליטו (ולא יהיה ספק, יהיו להחלטות אלו משמעויות מרחיקות לכת על איך שה-NBA ייראה בעשור הקרוב) ,
    זה מרשים איך שהם הפכו ל-"כוח". עידן ה-"תשחקו כדורסל ותשתקו", לא יחזור במהרה.
    .
    אישית, יש לי את התחושה שאחרי שקבוצת המוחים תקבל את הבמה, בסופו של יום הרוב המכריע יחליטו לשחק.
    בסופו של יום, הרבה כסף מונח על השולחן. ובעידן בו ההשפעה הגדולה ביותר של השחקנים היא גם ככה דרך הערוצים הדיגיטליים,
    להחליט לשחק ולנצל את הבמה בשביל להמשיך ולדחוף לחזית נושאים חברתיים, יהיה פתרון מניח את הדעת עבור מרבית השחקנים (לדעתי האישית, כמובן. אין לי מושג מה הוא הלך המחשבה של שחקנים כמו כריס פול וקיירי אירוויניג. רק הבנה של המשמעויות).
    .
    אם במהלכים פוליטיים עסקינן,
    אז חשובה לא פחות מאותה פגישת זום בין שחקני ה-NBA,
    היא ההחלטה של כמה מהם (כולל לברון, דריימונד גרין, וטריי יאנג) להקים עמותה (ע"ע המאמר המצורף של מנחם על לברון) שמטרתה לסקל את המנהג ארוך השנים של עיכוב שחורים מאוכלוסיות חלשות מלהצביע, ולעודד פלחים באוכלוסיה השחורה שבעבר נמנעו מלהצביע, הפעם לממש את זכותם.
    .
    תודה, מנחם. שבוע טוב.

    1. זה יפה מאד מה שלברון עושה, חבל שהשחורים האלה לא הצביעו להילארי כמו שהצביעו לאובמה וזאת הסיבה העיקרית שהילארי הפסידה.
      אבל כמו שקולין קאפרניק אמר כששאלו אותו למי הוא מצביע, הוא אמר לאף אחד כי שניהם אותו חרא.
      מעניין אם עכשיו הם חושבים שהילארי וטראמפ זה אותו חרא

      1. לברון בסך הכל אומר להם תצביעו לי בעתיד זה השלב השני בקמפיין לנשיאות. הראשון היה אותו הקמת בהיס לשחורים. הרי הם הצביעו לאובמה רק בגלל צבע העור אפלייה מתקנת לא ככה?

  2. .טאקר קרלסון

    Lololololololololololololololololololol

    Lololololololololololololololololololol

    Lololololololololololololololololololol

    זה כל מה שיש לי לומר על טאקר קרלסון

    מעבר לזה קיירי אירווינג וכל מי שתומך בו יכול לעשות מה שהוא רוצה. השאלה ואני חושב שגם קיירי לא יודע היא מה האנד גיים פה?
    הוא רוצה ש ליגה לא תחזור?
    האם קיירי יחזיר את 1.2 ביליון דולר משכורות שלא ישולמו?
    הוא חושב שהבעלים ככה יעברו בשתיקה על הפסד של 2 ביליון הכנסות?
    קיירי שהוא לא חכם גדול והוכיח את זה כבר בעבר( העולם הוא שטוח כידוע) יעשה מה שהוא רוצה ואולי יצליח more power to him
    אבל כמו שאמרו פעם בצבא לכל שבת יש מוצאי שבת וקיירי יכול לגרום לנזק גדול לשחקנים פעילים ואף לצעירים שרוצים להיות שחקנים בעוד כמה שנים

    1. בדיוק מה שעבר לי בראש. מה האנד-גיים? וזה לא רק לקיירי, זה גם לכל מי שחושב שלא צריך לשחק. עד שלא ימצא חיסון (אם ימצא חיסון), זו כנראה הדרך היחידה לנהל ספורט מקצועני. בבועות, ובלי קהל. ככה זה יראה מעכשיו, טייק איט אור ליב איט.זה נכון כמעט בוודאות גם לעונה הקרובה – זה מה יש, ולשרוף את המועדון רק כי משהו לא מוצא חן זה ילדותי.

  3. תודה דוק.
    בסיפור הזה אין צדיקים.
    קיירי הוא אדם הזוי ואגואיסט מוחלט. הוא נהנה לשחק אותה מנהיג חברתי עכשיו, מה אכפת לו, הוא גם ככה בחוץ, אין לו שום לחץ לקחת אליפות עכשיו, הוא גם נהנה להכניס ללברון הצ'ילבה שלו במגרש שלו, וגם לשקם על הדרך את התדמית ההרוסה שלו אחרי האדמה החרוכה שהשאיר בבוסטון ומה שכבר הספיק להרוס בברוקלין.
    מה שכן הוא מספיק הזוי כדי להאמין בשטויות שהוא עצמו מפריח. הוא באמת חושב שהוא לוחם צדק עכשיו.
    .
    לברון לחוץ תחת על אליפות, מצידו שהעולם יישרף, הוא חייב אליפות בלייקרס כדי שיוכל להמשיך עם שקר ה"goat", השעון מתקתק וזו הזדמנות פז לקושש אליפות קלה במיוחד בטורניר קיקיוני שלא מעניין אף אחד.
    לכן הוא בטח מתאמן במרץ ומכריח את חבריו להתאמן במרץ כל התקופה הזו, מתוך כוונה להגיע בטיפ-טופ כושר ומוכנות מקסימלית שתיתן ללייקרס יתרון משמעותי בטורניר-שטות כזה שלא מעניין אף אחד ושכולם יגיעו לא בכושר.
    .
    לברון הוא פייק מוחלט, הכל בהתאם לאינטרסים שלו. כשזה היה מדובר בפגיעה בכיסו הוא זרק את ה"ערכים הליברליים" שלו מתחת לגלגלים בבוטות מרשימה.
    לברון הוא מתחסד וצבוע, והוא גזען נגד לבנים וגם כנראה אוכלוסיות אחרות (יהודים).
    הוא מה שנקרא "black supremacist".
    עכשיו הוא כבר חושב על הקריירה הבאה שלו בפוליטיקה, ופועל לכיוונה.
    יש לו שיגעון גדלות והכל אצלו מונע מנרקיסיזם קיצוני.
    .
    השחקנים בכיינים ומפונקים.
    מקבלים משכורות מופרכות ושערורייתיות בחוזים מובטחים אבל מתנהגים כאילו הם רעבים ללחם.
    וכל הזמן רוצים עוד ועוד.
    חס וחלילה להסתפק במרובה שיש להם.
    לא היה בזין שלהם לשחק בטורניר הזה מההתחלה, ובצדק, בגלל הפגרה הארוכה, הבידוד, הסכנה לפציעות, הקורונה… אבל עכשיו יש להם את המחאה להיתלות עליה – שהיא אכן משמעותית מאוד ולא הייתה כשהכריזו על סיום העונה, אבל היא רק חלק קטן מהשיקולים שלהם, רוב השיקולים אישיים ופשוט אין שום סיבה תכלס לסגור אותם בבידוד עם סכנת קורונה ופציעות כדי לסיים בכוח עונה שכבר נגמרה מזמן, רק בשביל הכסף.
    .
    סילבר אידיוט גדול.
    כל סיום העונה הזה מופרך.
    הבידוד הכפוי, העאלק המשכיות לעונה. הכל בכוח וכנגד ההיגיון רק כדי לעשות עוד כמה דולרים.
    לא מבין מה הבעיה הייתה לעשות מראש טורניר מיוחד שלא יפגע בעונה הבאה ועם השתתפות אופציונלית.
    יש זכויות שידור והכל בסדר. אפשר היה למצוא משהו כזה מספיק מעניין.
    אפשר גם היה להכריז שהעונה הבאה תיפתח מוקדם יותר ותתפרס על יותר זמן, ולבטל את הבק-טו-בקים המטופשים.
    .
    עכשיו הוא קיבל סולם ארוך במיוחד ונראה אם ישתמש בו לרדת מהעץ.
    ההחלטה לאפשר לשחקנים בחירה נכונה ומוצדקת.
    חוסר החשק להסיט את העניין מהמחאה אמיתי, ולאף אחד אין ראש לכדורסל עכשיו, בטח בתנאים שהוחלט עליהם.
    בתור הסופר ווק שהוא, ניתנה לו אפשרות פז לעשות אחורה פנה ולבטל את כל סיפור "סיום העונה" בגלל המחאה.
    מקווה שיעשה את זה ויביא סוף לפארסה המטופשת הזאת.

    1. חוץ מאי חזרה של הליגה מסכים איתך בהכל.
      החזרה גם סתם מנופחת הרי 6 קבוצות באות לשבועיים כולה. אחכ עוד 8 עפות אחרי שבועיים גג
      זה אומר שרק 8 קבוצות באמת הולכות להיות שם זמן ארוך.
      סתם מתבכיינים מנסים לעבוד עלינו שלא ישרדו שבועיים בלי משפחה😂😂
      מציגים כאילו הם הולכים לכלא במקום למלונות הכי טובים עם שירות וליקוק vip.
      קיירי ופול עושים ימבה כסף.
      לאוסטין ריברס יש ילדים להאכיל😎

  4. מנחם מלעיטים אותך בשטויות. אתה כזה נאיבי שלפעמים אני חושב אולי אתה בן 8? עדר הטמבלים בתיכונים נגרר כי קל מאד לגרום להם להרגשות קיפוח וגם שם אני בספק אם זה לא מצג שווא.
    גה מוראנט ביקש להרוס פסל במורי סטייט שלו של איזה גנרל lol.
    אבות אבותיו שהובאו כעבדים לאותו גנרל וסבלו השיגו לו עתיד חלומי אחרת הוא היה כנראה גר היום בשיחים בקונגו צד אריות או מקושש יהלומים ללבנים.
    אז מה הוא בוכה כאילו הוא איזה מקופח. הכל אשלייה תקשורתית. חוץ מאנרכיה רגעית זה לא ישנה כלום. הכסף הוא המלך בין אם אתה לבן שחור אסייתי הודי או כל דבר אחר. אם יש לך כסף כולם ילקקו לך. אם אין לך אתה כלום ולא משנה אם אתה שחור או לבן.
    שקיירי יזהר שבעונה הבאה לא יערכו לו בדיקות בטעות שלא יעצבן יותר מידי את היהודי הלבן סילבר.
    כל עוד השיקצה לא נגד החזרה סילבר יכול לחייך, הוא פני הליגה כל הקיירי ואלו נתון סרק שישבו בבית הם לא מעניינים אף אחד לפחות עד שדוראנט יחזור😎.

      1. זה רק עי הרוזן מצגוות שווא שממציא דברים. גזענות יש בכל מקום תמיד היה ותמיד יהיה לא רק בארהב.
        אונס יש גם בכל מקום תמיד היה ותמיד יהיה.
        לא הבנתי מה באת להגיד ומי אמר שאין אותם.
        המצג השווא הוא בעיקר שלך שכולם אונסים וכולם גזענים lol.
        נו אני מחכה לרקע הקשה של עובדי הסופר מה אין מחקרים?
        אה ושכחתי ביבי לא רהמ כבר שנתיים גנץ זכה 😂😂 הפעם התעלת על עצמך

        1. צודק! זו בושה גדולה מההתעלמות השיטתית מחטיפתם וחטיפתן של נערים ונערות, צעירים וצעירות, ומכירתם לזנות. סליחה, תיקון –
          ומכירתם לתעשיית הסופרמרקטים,
          שם כולאים אותם, מסממים אותם, ומכריחים אותם לסדר מוצרי מזון!!! במעברים באותם סופרמרקטים אפלוליים!!!
          .
          בושה.

          1. אכן מסממים אותם מיובאים בגבול ממצרים ונשלחים לעבוד בסופרים או באים בבגזים של מכוניות ממקום אפלולי.
            אתה מדבר על דברים לא קשורים איש לא אמר שזה לא קיים. לא הבנתי מה אתה להגיד שיש משפחות פשע בענף הזנות? יש גם בענף ההימורים ענף הבקבוקים ענף המסעדות ואפילו בענף הסופרים המכולות ותחנות הדלק. אז מה אתה רוצה לא ברור?

            1. אני יודע שמה שמחוץ לגבולות הנרטיב הוא לא ברור…
              .
              אבל אני אנסה שוב –
              .
              בניגוד למה שתכתיב הנרטיב שלך טוען, אני לא חושב שכולם גזענים. אבל זה לא משנה את העובדה (והיא בדיוק כזו – עובדה אמפירית שמגובה במחקרים אינספור) שאוכלוסיית השחורים בארה"ב סובלת מאפליה. הן הממסד, והן מהאוכלוסייה הלבנה שהיא הרוב בארה"ב.
              .
              בניגוד למה שתכתיב הנרטיב שלך טוען, אין לי משהו כנגד נשים שבוחרות לעסוק בזנות. יש לי משהו נגד העובדה (שוב, עובדה אמפירית, שנבדקה, נחקרה, ולצערי לא טופלה) שתחת החוק הקיים בארץ תעשיית המין מוקפת בהמון ניצול, כפייה, אלימות, וסמים.
              .
              אתה לא מבין מה אני רוצה?
              זה פשוט.
              להציג את הדמגוגיה אותה אתה מתזמר שוב ושוב בדיוק כפי שהיא.
              דמגוגיה.
              (ע"ע "לגרום להם להרגשות קיפוח וגם שם אני בספק אם זה לא מצג שווא")

            2. שאתה הולך למלון להנות לך מי מסדר לך סדינים? מנקה חדר? לא אלו שהובאו על גמל מאפריקה?
              אז אתה גם תומך בתעשיית הניצול.
              ניצול יש בהמון תחומים אדוני הנכבד.
              כל אחג והניצול שלו

            3. גיא יצא המרצע מן השק, הוספת דבר קטן מאוד שנקרא ״הארץ״ איך תעשיית הזנות עובדת בווגאס מה אחוז הנערות שנחטפו סוממו ונאנסו? אותו דבר לגבי הסטריפ קלאב אני מחכה למספרים.

            4. מה אחוז הניצול בסופרים לפי מחקרים? מה אחס שמתעמרים בעובדים שלהם…

      2. תן לי להבין. נתניהו לא ראש הממשלה? פתאום המשחק הפוליטי הוא לא זה שמייצג אלא משהו אחר? גיא זה יותר גרוע מהנתונים הסלקטיביים שאתה מביא נגד יאנג

        1. חגי, אני לא מצליח להבין מדוע אתה מתעקש להתעלם מהמציאות ולסתור דברים ברורים.
          מה לא ברור ב"התוצאות האמפיריות של הבחירות בישראל"?
          שאתה חייב ישר לקפוץ ולהגן על המחנה שלך.
          62 מנדטים הלכו ל"רק לא ביבי".
          58 ל"רק ביבי".
          כמה מנדטים לקח גנץ, 15? עוד 2 של שני הטמבלים שונאי הערבים שטרח להשאיר? שניים שלקחו פרץ את שמולי צמד האופורטוניטים ואחד שירד כשלשול גדול מהמקפצה ישר עם הישמע באזר הסיום, על ראשי מצביעי מרץ, מישבנה הענוג של גברת אבוקסיס.
          20 מנדטים (אם זכרוני מדויק). 40 אלף קולות למנדט?
          800,000 קולות של אנשים שטרחו והלכו להצביע ולהשפיע בהתאם להשקפת עולמם, מתוך רצון לשינוי – "רק לא ביבי" – כפי שהוצהר במפלגות שנשאו את המאבק הזה.
          במעשה הנוכלות הגדול בפוליטיקה הישראלית מאז ומעולם (וכנראה בכלל), גנבו להם את הקול ותרמו אותו בדיוק הפוך ממה שרצו.
          אתה באמת מנסה להתכחש לזה רק כי זה תורם למחנה שלך?
          האם גם כשיש ליקוי חמה, אתה טוען בתוקף שעכשיו לילה כי חשוך עכשיו בלי להתעלם מהסיטואציה?
          לא נראה לי משום מה, כי אז אין לך מה להרוויח וסתם תצא משוגע.

          1. 62 מנדטים לא הלכו ללא רק ביבי, אחרי זה הייתה ממשלה בהנהגתו של גנץ, הצהרות הציבור של כחול לבן גם אמר שלא ישבו עם המשותפת, גיא התמים גם חשב שזה יקרה .
            גוש הימין בישראל הוא הרוב

            1. "גוש הימין בישראל הוא הרוב"
              62>58
              כנראה ששכחת כבר את החשבון מכיתה א'.
              לא הייתה ממשלה בראשות גנץ בגלל 2 סיבות:
              1. חלק ממפלגות ה"רק לא ביבי" הן גם "רק לא ערבים" (ליברמן).
              למרות זאת, גם ליברמן היה בדרך להתגמש ולהסתמך על המשותפת מבחוץ להתחלה, אבל שתי דמויות נכלוליות מכחול-לבן מנעו זאת בגופם.
              2. בדיעבד, מסתמן שגנץ בכלל לא רצה להיות אלטרנטיבה לביבי. הדבר שחיפש היה להתאחד איתו כל הזמן, ובכל מחיר.

            2. מה זה מסתבר זה היה ידוע מאז ומתמיד מה אנחנו כותבים באתר כבר שנתיים זה שאנשים עוצמים עיניים ואז מופתעים זה בעיה שלהם , כל הפולטיקאים אותו דבר, בסוף בישראל זה היה בחירה בין ביבי לגנץ ופה לא הייתה שאלה בכלל , אותו דבר בין טראמפ לקלינטון , ביידן כמה שצוחקים עליו באתר אחלה מנהיג

            3. אשכוס אתה לא מצליח להבין את ברוך .ברוך אמר משפט מאוד פשוט ונכון שגם הפולטיקאים מהימין חזרו ואמרו לנו מאז תוצאות בחירות 3. "גוש הימין בישראל הוא הרוב" ומבחינתם זאת האמת היחידה והברורה כי הם צודקים כי הגוש הוא לא רק הרוב אלא בפער משמועתי 58-47.עכשיו תבוא ותתייפף על כך שהשמדתי 15 מנדטים אז התשובה שלי אלייך שתומכי טרור ורוצחי ילדים לא יכולים בשום פנים ואופן להיות חלק מייצג ממדינת ישראל.הם טובים להיות רופאים,אחים,רוקחים או כל מה שהם יבחרו לעשות.הם אפילו יהיו טובים להחלטות נגיד ללכת לבחירות או להעביר חוקים מסויימים אבל אסור בשום פנים ואופן לתת להם איזשהו אפשרות שהם ינסו לעשות משהו שאנחנו לא מסכימים (כמו לתמוך בממשלה מבחוץ ובתמורה לזה הם לא יקבלו 2 מדינות ל2 עמים אלא תקציבים וראשי ועדות שנוגעות ישירות למגזר שלהם)
              ולכן ברוך צודק ואתה לא מבין ביבי ניצח בגדול את הבחירות מזכיר לך שוב 58-47

          2. רגע אבל אם יש יותר מ60 מנדטים זה לא אומר בעצם שמחנה ה"רק לא ביבי" הוא כבר לא כזה? איך בעצם קובעים למה האנשים הצביעו אם לא לפי הבחירה של המנהיגים שלהם? האם כאשר גנץ ולפיד התחייבו לא להתמך במפלגות הערביות ופתאום התהפכו זה היה שונה? אם ליברמן עוד הפעם מתהפך או מלכתכילה לא עושה תרגילים כאלו או אחרים אז פתאום יש לביבי את הרוב? זה מצחיק. כי מה שגיא עושה בפועל זה לקחת סיטואציה מאוד מורכבת, כאילו שיש בין הבחירות לבין הייצוג הפרלמנטרי קשר כל כך הדוק וישיר ולומר הנה רוב העם נגד ביבי או לא רוצה ביבי בפרשנות שלי. בעיניי זה ממש ממש מופרך.

            1. חגי אתה ממחנה הימין אז קשה לך להבין את זה(באמת ובלי ציניות)
              אז אני אנסה להסביר לך מהצד השני.
              אכן כחול לבן נתנו 2 הבטחות בחירות אחת הייתה לא לשבת תחת נתניהו והשנייה הייתה לא היתמך על ידי הערבים.
              עכשיו אם תסתכל לאורך כל הקמפיין של כחול לבן מעולם הם לא דיברו מיוזמתם על הרשימה המשותפת שהם לא ילכו איתם בניגוד לקמפיין שדיבר אך ורק עד כמה ביבי מסוכן למדינת ישראל,עד כמה שהוא ארדואן,עד כמה שחייבים חייבים להחליף אותו בכל מחיר.
              מתי הם כן הבטיחו שלא ילכו עם המשותפת רק שדחקו אותם לפינה בעיקר בזכות הקמפיין הארסיבי של ביבי בנושא הזה.
              עכשיו מה אני מנסה לומר שאי אפשר להשוות את 2 הנושאים האלה ולהגיד שזה בדיוק אותו דבר.
              אחד היה עיקר הקמפיין שהם רצו עליו והשני הייתה הבטחת בחירות.(להזכירך גם ביבי הבטיח שלא תהיה ממשלת אחדות בשום פנים ואופן ) וגם ביבי זרק את ימינה שנשכבו על הגדר בשבילו למרות שהוא הבטיח שכל הגוש בה איתו לא משנה מה יהיה.

            2. אני בדרך כלל לא מגיב במהלך יום העבודה. בשבילך, חגי, וזה היות ואני ממש מעריך את דעתך, אני חד פעמית אחרוג.
              .
              אם יצא לך לקרוא את תגובתיי במהלך הדיונים הבלתי נגמרים הנ"ל, יש מצב שראית איך שכתבתי –
              נתניהו הוא ראש ההמשלה הנבחר והלגיטימי. חד משמעית. מעולם לא טענתי אחרת.
              .
              בין זה לבין שלל הטיעונים שהופכים את העובדה הנ"ל (שכאמור, מעולם לא הכחשתי שהיא עובדה. אלו כללי מהשחק, ואלו התוצאות) לטיעון הגורס שרוב הציבור בישראל זיכה את נתניהו עוד לפני משפטו (המחשבה שיש קשר מגוכחת, אבל עדיין),
              או אפילו שרוב הציבור במדינה תמך/תומך במעומדתו,
              יש פער שמיים וארץ.
              .
              המשמעות האמפירית של הבחירות שסבו סביב השאלה כן/לא ביבי, הן שרוב המצביעים בחרו ב-"לא ביבי".
              .
              זה לא באמת מורכב. כחול לבן? לא ביבי. בלי ספק.
              עבודה/מר"ץ? לא ביבי. בלי ספק.
              המשותפת? לא ביב. בלי ספק.
              ליברמן? לא ביבי. בלי ספק.
              .
              תספור כמה מצביעים היו לגוש זה, וכמה לכל השאר,
              ולהלן אותן תוצאות אמפיריות עליהן דיברתי.
              .
              כאשר אתה לוקח תוגבה בודדת שלי לשמעון, ללא קונטקסט (הרי לא כתבתי ככה משום מקום על "התוצאות האמפריות. זה אחרי דיון מתמשך שסב סביב הטיעון שהעם תומך בביבי" בנוגע למשפטו),
              אתה מוציא דברים מהקשרם.
              .
              לשמחתי, יש גללים שבחרו להאיר את תגובתי באור הנכון, ולהבהיר עד כמה טוב שנכתבה (ע"ע "רוב יהודי")

            3. גם ליברמן הבטיח שלא ישב עם מחבלים ושיקר לבוחריו…וואווו שיקרו בפוליטיקה? לא ייתכן….אבל אבל אבל האמנו להם……
              תתבגר אחי לשקר זה פוליטיקה. השקרן והמערבב הכי טוב הופך לבוס של כל הבוסים.
              מה אתה מתרץ וחי בסרט? גנץ מעוניין רק בכסא כנל לפיד וכנל ביבי. לא רוצה לומר לך את מה אתה מעניין להם.

            4. גיא 62=0 במציאות דה פקטו.
              אז תמשיך עם ה62. ה58 שולט, זהו תפנים.

            5. גיא שוב דמגוגיה זולה , ודי בגרוש
              ליברמן היה יושב עם המחבלים?
              כמה קולות גנץ היה מקבל אם היה אומר שישב עם הרשימה המשותפת? הסיבה היחידה שבץ לא הלך לבחירות רביעיות כיוון שהוא היה יודע שהיה מתרסק
              יתרה מכך חלק מהחברים בכחול לבן שלא רצו להפר את הבטחות שנתנו לציבור לא הסכימו להקים ממשלה עם המאוחדת ,
              עכשיו תוריד את ליברמן ואת האוזר הנזל אבוקסיס והאוזר ותשווה בין הגושים, תוצאה חד משמעית שביבי ראש הממשלה.
              .
              גם אם בישראל היה שני מפלגות אין ספק בכלל איזה מפלגה הייתה לוקחת.

          3. שמעון אבל זה בדיוק מה שגיא אומר לך .שבמציאות די פאקטו ביב ראש הממשלה ו62 המנדטים אכן שווים =0 אבל מה שאתה לא מצליח להבין או מסרב להבין או מתעלם זה שעדיין למרות התוצאה הסופית רוב העם לא רצה את ביב כראש ממשלה נקודה וזה הוכיחו המנדטים.
            בוא נקביל את זה לארהב אז גם הילארי וגם אל גור זכו ברוב קולות האמריקאים בבחירות זאת אומרת רוב הציבור בארה"ב לא רצה בזמנו לא את בוש ולא את טראמפ אבל בגלל שיטת הבחירות הם נהיו הנשיאים.אותו דבר פה.
            מאוד פשוט

          4. ברוך כמה מנדטים אתה חושב שהאוזר לוי והנדל שווים? זה אפילו לא חצי מנדט הם נספחים שפשוט תפסו טרמפ על מנת להיכנס לכנסת(זה שעמיר פאץ ובוגי יעלון הביאו אותם זאת טיפשות במקרה הטוב)בכל מקרה הם לא שווים התייחסות בטח ובטח מבחינת מנדטים.
            לגבי ליברמן אז פה אני מודה שיש קצת בעייתיות כי מצד אחד כל מי שהצביע לליברמן ידע בודאות 2 דברים שליברמן הולך להפיל את ביבי ובכל מקרה אין סיכוי שיילך ויישב עם ביבי.זאת אומרת הצבעה לליברמן אומרת בפירוש שהקול של המצביע שהצביע לליברמן לא יילך לביבי.מצד שני ליברמן בניגוד לכחול לבן אכן הצהיר מעל כל במה עיקרית ולאורך השנים זה בהחלט היה הקמפיין שלו שהוא לא יישב עם המשותפת.
            עיכשו לנתח מה יותר חשוב למצביעי ליברמן קשה לי לענות לך.אני רק יכול להניח שאם היה להם יותר חשוב לא ללכת עם המושתפת אז הם לא היו נותנים לו את הקול כי ביב גם שם נתן עבודה ו"והסביר" שליברמן הוא שמאלני שהולך עם הערבים ובכל זאת הלכו והצביעו לו

        2. גיא סליחה שאני חוזר אליך באיחור (גם אצלי עבודה וכזה) אבל אני פשוט לא מסכים עם הטיעון המרכזי ואני מצטט
          המשמעות האמפירית של הבחירות שסבו סביב השאלה כן/לא ביבי, הן שרוב המצביעים בחרו ב-"לא ביבי".
          .
          זה לא באמת מורכב. כחול לבן? לא ביבי. בלי ספק.
          עבודה/מר"ץ? לא ביבי. בלי ספק.
          המשותפת? לא ביב. בלי ספק.
          ליברמן? לא ביבי. בלי ספק.
          .
          קודם כל אני לא מצליח להבין מה זה המשמעות האמפירית. אבל יותר מזה לא מובן לי עצם הטיעון – להציג את זה באופן כל כך צר של האם העם בחר או לא בחר בביבי זה פשוט לא נכון. מה פתאום המצביעים של ליברמן התהפכו וכל השנים בחרו "כן ביבי" ועכשיו הם בחרו "לא ביבי" זה פשוט לא כך. כחול לבן אמרו ועדיין שברו את המילה שלהם כנראה שהם מבינים שמי שבחר בהם יבחר בהם שוב הפעם גם במידה והם הפרו את המילה שלהם.
          .
          מעבר לעניין הטכני של הרק לא ביבי – זה שיש לו כל כך הרבה מצביעים למרות שמעל ראשו מרחף כתב אישום כל כך חמור, אומר גם לא מעט על מה מיעוט העם ששווה 58 מנדטים חושב על כתב האישום הזה.

        3. יניב סליחה אבל אני ממש לא קונה את מה שאתה אומר. אתה מציג פה שני מקרים שאמורים להיות שווים את האחד אתה מנסה לגמד ואת השני להעצים. מה לעשות שהם כבר שברו את הבטחת הבחירות שלהם, אין לך דרך אחרת שתוכל להציג את זה.

        4. כנראה שבנקודה זו לא נגיע לעמק השווה.
          .
          איך שאני רואה את זה,
          בבחירות מס' 3, לא היה מצביע עבור מפלגתו של ליברמן שלא היה לו ברור שזו הצבעה מזן ה-"רק לא ביבי". הרי היו 2 כאלו לפני כן,
          ולהתעלם ממה שליברמן אמר במפורש, להתעלם מקמפיין הליכוד שאמר "קול לליברמן זה קול לשמאל",
          לטעמי, זו עצימת עיניים.
          .
          מה זו המשמעות האמפירית?
          זה לא ממש מסובך –
          טוענים חלק מאנשי החצר של ביבי, שהציבור בחר בו, ולכן אין לבית המשפט סמכות לדון אותו (קשקוש שיותר משהוא שקרי ועוצב, הוא מסוכן. הוא מלמד שלטעמם יש מי שנמצא מעל החוק).
          אז כאמור-
          לא זאת בלבד שהטיעון הנ"ל לא רלוונטי,
          הוא גם לא נכון.
          עובדתית, אין רוב של קולות שהצביעו עבור מפלגות שתמכו בטיעוני חצר ביבי.
          זו עובדה אמפירית הנוגעת ישירות לדיון הנ"ל,
          דיון שהתנהל קודם לכן עם שמעון.
          .
          האם יש באמור להפוך את הקואליציה של ביבי ללא לגיטימית?
          לא. מעולם לא כתבתי זאת.
          .
          חשוב מכל דיון הסרק הזה,
          היא פואנטה חשובה הרבה יותר –
          זה לא רלוונטי מה חשובים כמעט 50% מהעם על צדקתו של ביבי. זה היה לא חשוב באותה המידה עם המספר היה גבוה מ-50%
          בדמוקרטיה, פופולריות לא נותנת חסינות משפטית.
          בדמוקרטיה הישראלית,
          אלו לא העם שמכהן כשופט.
          .
          עשו בשכל מקימי המדינה כאשר נתנו לבית המשפט אוטונומיה. חבל שלא עשו את הצעד הנוסף המתבקש, וכננו חוקה.

      3. גיא אתה צריך דחוף קורס להבנת הנקרא כי כבר שנים שאין לך מושג מה שמעון אומר. אתה תקוע על הנרטיב שלך ושום דבר לא יעזור.
        תוצאות אמפיריות של הבחירות? רוב יהודי מוחלט לנתניהו. אתה כמובן מאוד רוצה להחשיב 15 קולות שקוראים לפגיעה בחיילי צהל בשטחים אבל זה בגלל שהמחנה שלך איבד צלם אנוש. בכל אופן תוצאות אמפיריות בשטח – נתניהו שוב רה״מ. איך זה בשביל אחוז אפקטיבי הא? הרבה יותר אפקטיבי מהמלל המייגע שלך.

          1. אשך יקירי דמוקרטיה זה רצון העם לפי שיטה מסויימת (כל אחד לפי הארץ שלו) , גם ביבי וגם טראמפ זכו בבחירות דמוקרטיות הוגנות לחלוטין.
            .
            שאלה לי מה אתה חושב שהיה קורה במדינה נורמלית למפלגה שתומכת לפגוע בחייליה ובאזרחי המדינה, אם אחמד טיבי או איימן אודה היו אצלנו בארהב הם היו יושבים בכלא פדרלי רק בישראל הם מקבלים את כספי המיסים

            1. ביבי לא זכה בבחירות.
              אולי אתה חי בעולם מקביל, לא יודע איך להסביר את זה אחרת.
              .
              לגבי השטויות שלך על המפלגות הערביות, אני הפסקתי להתייחס ולהגיב לזה.
              אין שום טעם.

            2. חחח ביבי לא זכה בבחירות ולכן הוא ראש הממשלה ואני גם ממש לא בטוח שגנץ הולך להחליף אותו

  5. אחת לכמה זמן אני קורא בטעות תגובה של הקוריוז.
    זה מדהים לראות את רמת הניתוק מהמציאות וחוסר האפטיה שלו למין האנושי.

    כסף הוא לא חזות הכל. וגם שחקנים ב NBA כבר יודעים את זה. ההבדל בין 0 – ל 1 מליון דולר הוא הרבה ויתר גדול מבין 40מליון ל 41 מליון.

    1. חחח האדם הכי מנותק מהמציאות זה או אתה או thog/סומסום. אני מתלבט קשה להכריע האמת.
      אתה נראה לי יותר אנרכיסט אבל בטבע שלך ממנו זה אומר שיותר קל לעבוד עליך נדמה לי
      אמפתיה יש לי נראה לי יותר ממך אבל אמפתיה לא משנה ומיפה מציאות. עם אמפתיה לא הולכים למכולת.
      אני רק אומר מה המציאות בעולם זהו.

        1. הרצויה זה אוטופי אבל את מי זה מעניין מה אני רוצה? מה שמעניין זה מה יש במציאות.
          אתה יודע שזה לעולם לא יהיה המציאות כמו שמעולם לא היה גם.
          בהצלחה לשנות את העולם.
          הכסף תמיד היה האלוהים ותמיד יהיה זה לעולם לא ישתנה מי שחושב אחרת בהצלחה שיהיה לו בשינוי.

            1. הייתי בעמדות כח והרווחתי ומרוויח הרבה. הגעתי למסקנה שלא מעניין אותי הכח ולא רוצה יותר כסף, אז אני לא יצור חי?

            2. מאיפה אתה יודע שכח לא מעניין אותך? גם להגיד למישהו מה לעשות זה כח…

          1. כסףשה המניע של העולם, זה האלוהים זה תמיד היה ותמיד יהיה, מצחיק אותי איך אתם מנסים להתעלם ממה שקורה במציאות ומנסים ליצור עולם מתוקן ואוטופי שלא קיים במציאות, בלי כסף אתה לא יכול לדאוג למשפחה שלך לא לממש את השאיפות שלך…
            .
            לגבי השטויות של מנחם ודוגקוביץ אמרו להם שמותר להם להביא רק מלווה אחד זה למה הוא מסרב להגיע במתכונת הנוכחית, שחקני הNBA מפונקים

        2. אל תשאל את שמעון מה דעתו כי אין לו דיעה.
          זה די עצוב שלאדם בוגר אין דעה.
          למען הדיוק אין לו את האומץ להילחם על הדעות שלו.

      1. מציאות שמציאות… אתה זה זה שמגיב מאה פעמים ביום לכל "הזוי" שמגיב אליך, או לא. ואנחנו "שאין לנו חיים" נכנסים פעם פעמיים ביום לאתר כי יש לנו דברים אחרים על הראש. את מספר התגובות הכללי שלך כולם פה רואים, גם אם לא רבים טורחים לקרוא אותך… GET A LIFE MATE

        1. החיים שחי אני מוכן להתערב הרבה יותר טובים משלך. אני אחי עובד בכיף, עובד קטלני וגם נהנה מהופס. אני מולטי טסקינג יכול גם להגיב לך וגם לעבוד במקביל. חבל שאתה לא יכול לעשות אותו דבר?

        2. גיא אתה צריך דחוף קורס להבנת הנקרא כי כבר שנים שאין לך מושג מה שמעון אומר. אתה תקוע על הנרטיב שלך ושום דבר לא יעזור.
          תוצאות אמפיריות של הבחירות? רוב יהודי מוחלט לנתניהו. אתה כמובן מאוד רוצה להחשיב 15 קולות שקוראים לפגיעה בחיילי צהל בשטחים אבל זה בגלל שהמחנה שלך איבד צלם אנוש. בכל אופן תוצאות אמפיריות בשטח – נתניהו שוב רה״מ. איך זה בשביל אחוז אפקטיבי הא? הרבה יותר אפקטיבי מהמלל המייגע שלך.

        3. איפה אפל הונעה מכספי ציבור מייקרוסופט? פייסבוק… תעשיית הרכב… משקיעים פרטיים זה לא כספי ציבור יקירי וזה. לא מחקרים ציבוריים אל תבלבל בעובדות.

      2. רגע, אתה עדיין חושב שאני סומסום ומדבר על ניתוק מהמציאות באותו משפט.
        LOL

        הכסף ממש לא תמיד היה האלוהים והוא גם לא האלוהים עבור הרבה מאוד אנשים היום. לא חסרים אנשים שאומרים לעצמם יש לי מספיק כסף אני יוצא לפנסיה מוקדמת ומפסיק לרדוף אחרי הכסף ומחפש דברים אחרים. ולא חסרים אנשים שבוחרים במודע מקצועות שהם יודעים שלא יצא להם מהם כסף כי הרבה יותר חשוב להם להשיג מהחיים דברים אחרים.
        בנוגע לשינויים הסטורים אז בני אנוש פשוטים וטפשים ממש כמונו חוללו הרבה מאוד שינויים לא פחות קטנים ממה שאנשים מבקשים לשנות היום במהלך ההסטוריה אז להתעלם ולדמיין שלא ניתן לשנות זה העמדה שמנותקת מהמציאות.

        1. Thog כדף שה המניע של העולם, זה האלוהים זה תמיד היה ותמיד יהיה, מצחיק אותי איך אתם מנסים להתעלם ממה שקורה במציאות ומנסים ליצור עולם מתוקן ואוטופי שלא קיים במציאות.
          .
          לגבי השטויות של מנחם ודוגקוביץ אמרו להם שמותר להם להביא רק מלווה אחד זה למה הוא מסרב להגיע במתכונת הנוכחית, שחקני הNBA מפונקים

          1. ברוך, אין לך שום מושג איזה סוג של עולם אני מנסה ליצור, ומעבר לזה אין לך מושג איזה סוג עולם אף איש שמאל מנסה ליצור. איך אני יודע? כי אתה מדבר על העולם האוטופי שמנסים ליצור ואין דבר כזה בשום מקום בכתיבה של אף אחד מההוגים של השמאל.
            אתה ניזון על סטראוטיפים רדודים ואנשי קש שמזינים אותך בהם בלי שום עניין אמיתי להבין למה כל האנשים שאתה עסוק לבקר בלי להבין חותרים.

            1. מזל שאנחנו לא בעולם שלך ואתה לא קובע

        2. ברוך אם הכסף הוא בשבילך אלוהים (הכוח המניע שדוחף את הכל) אז אני ממש עצוב בשבילך.
          כי בגילך המופלג יש לך 0 הבנה במהותה של רוח האדם. כל ההתפתחויות הגדולות והמהותיות של האנושות הגיעו בגלל מניעים אחרים.

        3. שמעון, העולם שלי מנצח לאט לאט כבר כמעט 250 שנה, וימשיך לנצח על אף אנשים כמוך שיודעים רק להסחף בזרם, העיוורון שלך לא משנה את זה.

        4. ברוך, אני שמח לראות שאתה מכיר בחשיבות של מאמצים חברתיים סוציאלים כוללים למען מחקר שיקדם את כלל החברה.
          האמריקאים אבל לא הגיעו לירח בגלל רצון להשיג יותר כסף מהסובייטים.
          וכספי המחקר הסוציאליסטים והמחקר הבסיסי שיצרו את המחשבים הטלפונים והאינטרנט לא הונעו ע"י הרצון להשיג יותר כסף.
          אפילו פייסבוק לא נוצרה בתחילה מתוך רצון להשיג יותר כסף אלא יותר ברגע שהפוטנציאל לעשות ממנה כסף נתגלה לחלק מיוצריה היא הפכה לכלי לעשיית כסף ולעיתים קרובות על חשבון הייעוד המקורי שלה כביכול.

        5. Thog מאז ומתמיד הכסף הניע את העולם, זה הסיבה שהיו יוצאים למלחמות הורגים רוצחים… כסף זה המניע של העולם אתה יכול לדבר איתך איתי על ערכים אבל בסוף אם ערכים לא קונים במכולת , לא דואגים לטיפול רפואי או חינוך איכותי לילדים שלך… כספי המחקר שאתה מדבר עליהם היו כספים של משקיעים ואם אתה חושב שמעניין אותם עזרה לציבור אתה חי באילוזיה

        6. ברוך יש לך טעות, לא הגיעו לירח בזכות כסף, טכנולוגיה (וכסף שנדרש בשבילה) היו אמצעי. אנחנו מגיעים לגדולה טכנולוגית ומדעית בזכות הסקרנות הבלתי נלאית של האדם, בזכות רצונו להגיע לגבהים רוחניים חדשים, ובזכות הרצון לחיות לנצח.

        7. ברוך, דיבורים זה נחמד אבל בסופו של דבר אתה נותן דוגמאות שאומרת הפוך מה זה שלך.
          המשקיעים בכל הדברים שדיברתי עליהם היו כל האנשים במדינה ששילמו מיסים וכל מיני פקידים בממשלה מטעם האזרחים בחרו באיזה מחקר להשקיע את הכסף למען טובת הכלל (או במקרים רבים כאן הקומפלקס התעשייתי צבאי, שניתן להתווכח אם הוא אכן טובת הכלל או לא).

        8. Thog כל ההמצאות הגדולות באו במטרה לכסף, בטח בדור האחרון המשקיעים הם משקיעים פרטיים ולא כספי ציבור , אלא שהשקיעו בפייסבוק במייקרוספט באפל… אותו דבר בדורות קודמים בטח מאז המהפכה התיעשתיית (שמאיזה סיבה לדעתך עשו אותה?) , אותו דבר מלחמות בעבר… רוב המלחמות נובעות ממניעים כלכליים למה לדעתך ארהב נכנסה בעיראק ובסוריה לא אכפת שיש אלפי מתים, רעב באפריקה… המחשבה שכסף כוח והכרה לא משחקים תפקידים עיקרים אצל האדם היא מחשבה ילדותית ולא מציאותית בטח בהתייחס לעבודות בשטח, אבל זה די רגיל פה באתר לסובב את המציאות שהיא לא מתאימה לתפיסה .

        9. ברוך, זה משעמם.
          אתה טועה ואז במקום להכיר ולהודות בזה ולהבהיר מה אתה באמת מתכוון, אתה עושה פיבוט וזורק אנשי קש לכל עבר.
          העובדות הפשוטות הן שכל הבסיס הטכנולוגי שעליו בנויות כל החברות שציינת נוצר מכספי ציבור דרך אוניברסיטאות ומכוני מחקר ממשלתיים.
          האם על בסיס זה השכבה התעשייתית בארה"ב יצרה כלכלה נרחבת שהונעה לא מעט או בעיקר ע"י כסף? כן, אבל זה לא משנה את האמת של הבסיס, או את העובדה שכל הדברים שציינת קודם בתגובה הקודמת לא נוצרו בגלל השאיפה של מישהו להשיג כסף.
          לא במקרה אתה נמנע מלציין מה הן ההמצאות הגדולות שבאו במטרה לכסף. זה בגלל שהדברים שהיית מציין לא היו ההמצאות הגדולות.
          אף אחד לא אומר שכסף לא משחק תפקיד חשוב אצל האדם, להיפך, סיפוק האינטרסים המטיריאליסטים אצל בני אדם הוא חשוב ביותר. אבל אין זה אומר שכסף הוא מהות הכל ואין זה אומר שפתאום הטענה שלך שכל ההמצאות הן בגלל רצון להשיג כסף הופכת לנכונה או שכסף הוא הדבר שמניע את העולם מאז ומתמיד.
          מי שמנסה לסובב את המציאות כדי שתתאים לתפיסה שלו על חשבון הכרה במציאות ובהסטוריה הוא אתה תוך כדי שאתה מתעלם פעם אחרי פעם מעובדות שלא מתיישבות עם התפיסה שלך, אז זה משעשע ביותר שאתה מנסה להצביע על אחרים ככאלו שחוטאים בזה.

        10. ברוך רובין14 יונ 2020 19:01:19
          איפה אפל הונעה מכספי ציבור מייקרוסופט? פייסבוק… תעשיית הרכב… משקיעים פרטיים זה לא כספי ציבור יקירי וזה. לא מחקרים ציבוריים אל תבלבל בעובדות.

  6. אין מפגינים ששולטים בשום מקום בסיאטל, זה כמובן עוד פייק ימני לבן, חבל שאתה משתף את זה. לגבי ההתנצלות על ״שמאלנות״ יתר, גם היא מביכה, אתה לא צריך לדפוק חשבון, להיות שמאל זו גאווה ואם יש למישהו בעיה עם זה, שייכנס עמוק

      1. זה לא מדוייק, יש כאלה שעשו מבגידה קריירה. לשמאלנים בישראל, לעומת זאת, אין קשר לבגידה למרות המיתוג המודבק להם בעשורים האחרונים.

    1. אשך יקירי שמאלן הוא ממש לא בוגד אנחנו רק לא מסכימים אם הדעה פוליטית שלו ,יש הרבה מהצד השמאלי של המפה ששירתו איתי כלוחמים לפני 60 שנה,אהוד ברק הוא גיבור ישראל …
      מנחם מצחיק הוא אומר שהוא ימני וקורא רק הארץ וCNN

        1. אני לא סובל את ביבי, בטח לא את ההסתה שהוא עושה (שבאה גם מהצד השני של המפה) , גם אני לא אוהב את טראמפ, אבל הוא ברירת מחדל .
          ביבי מול גנץ וטראמפ מולי הילארי לא היה כאן בכלל שאלה,

            1. דמגוג בשקל. תמשיך ליילל אבל קבל את רצון הבוחר. הרוב היהודי בארץ מבין את המציאות. כל מיני אנשים שחיים בבועה לא מבינים.

            1. ופעילי שמאל ושלום אחרים, בארץ ובכל העולם לאורך ההיסטוריה.
              כנראה שפעילי הימין ממש יודעים להתכופף בזמן לחמוק מהכדורים.

            2. שלא נדבר על מס החיילים שנרצחו באדיבות השמאל

            3. Thog, מסכים עם כל מילה שלך. לאורך כל הדיונים.
              לצערי לא תשכנע אף בר פלוגתא מהצד שכנגד.
              זה לא רק שהם יתעלמו מכל הלינקים למחקרים שפרסמת.
              הבעיה היא שתפיסת העולם שלהם בפירוש
              שונה משלנו.
              מושגים כמו דמוקרטיה, אזרחות, שווי זכויות, כבוד האדם וחירותו לא נוגעים להם.
              לשיטתם: פוליטית – יש ממשלה שמקבלת רשיון פעם בארבע שנים לעשות כרצונה.
              חברתית / כלכלית – יש נותני וספקי שרותים, והכסף הוא המלך .
              …וזהו.
              לא תשכנע אותם.

        2. שי, זה לא בשבילם. ברור לי לחלוטין שהם לא קוראים שום דבר מזה. שמעון לא מסוגל אפילו לקרוא את המעורב של מנחם ואת ברוך לא מעניין להחשף לשום דבר שעשוי לערער את תפיסת עולמו. הרבה יותר קל להם לחזור על עצמם בלי קשר למה שאומרים להם ובלי קשר למציאות. לא במקרה שני שליש מהתגובות שלהם זה אוננות הדדית בתגובה אחד לשני. זה מנגנון הגנה.

          1. ושוב אני מתנצל עכשיו פעמיים, פעם על זה שפגעתי בך בלי כוונה (חשבתי שאתה לוקח את זה בקלילות, טעיתי) ופעם שניה על שלקח לי כל כך הרבה זמן להתנצל

        3. אני ליברלי בערך כמו שljos ליברלי אבל בהתחשב בזה שאין לך מושג אפילו מה משמעות המילה אז אני אתן לך פס.
          ההגנה שאתם משיגים הינה מהמציאות לא ממני.
          כשתראה לי איפה כל ה"ליברלים" אומרים ברור וחוזרים על הדברים של ה"ליברלים" האחרים בתגובה אחר תגובה אחד לשני בלי התערבות חיצונית של מגיבים אחרים שאינם ליברלים אז אפשר יהיה להתחיל לדבר על אורגיות.

  7. מנחם אתה צורך את החדשות רק מ cnn ופה מתחילה הבעיה.
    אצל cnn מה שקורה ב chaz הוא לא יותר מפעולת צופים חמודה.
    בוא נניח שפוקס מציירים את הצד השני.
    שנינו יודעים שבמקרה הטוב האמת באמצע ואם זה כך המצב עדיין חמור. מי שמדרדר את אמריקה לפיצול אלה בדיוק אותם "שוחרי שלום".
    .
    ובקשר לקורונה אין לטראמפ ואף נשיא באמת שליטה באזרחים. ארהב זאת אומה דפוקה ואי אפשר להטיל סגר או לבצע מהלכים שדורשים משמעת.
    .
    ההפגנות והמחאות שאתה כל כך מצדיק "תורמות" להפצת הקורונה יותר מאשר כל מהלך שטראמפ יעשה.
    .
    המאבק הזה אצל ארהב כבר אבוד הם לא יצליחן להשתלט על הנגיף ומעולם לא היה להם סיכוי.

  8. לעניין "האיזור האוטונומי" בסיאטל, חשוב להבהיר שזה לא לגמרי מדויק.
    מדובר בכמה בלוקים בשכונה שנקראת קפיטול היל – שכונה עם הרבה צעירים ליד הקולג', קצת מזכירה בקטנה את הייט אשברי, עם כל מיני דגלי גאווה וכאלה.
    הבלוקים האלה נסגרים כל קיץ לכמה חודשים לפסטיבל קיץ, עם מוזיקה ודוכני אוכל. השנה, בגלל ההפגנות ומאחר שהלימודים הופסקו מוקדם, הוקדם גם הפסטיבל. זה לא בדיוק איזור אוטונומי והמשטרה נמנעת להיכנס אליו גם בקיצים אחרים (אלא אם כן נוכחותה נדרשת, נניח אם יש מכות, ואז הם נכנסים גם נכנסים).

  9. לא שטראמפ איש עם טאקט, והוא בודאי תורם לקיטוב בדרך שהוא מתנהל, אבל הדרך שבא התנהלו מולו, גם במערכת הבחירות וגם לאחריה, הדמוקרטים והתקשורת שלהם, היא ללא ספק אחראית יותר מכל דבר אחר לקיטוב המטורף שממש מסכן את הדמוקרטיה האמריקאית.
    לגבי התנהלותו ביחס לקורונה – אתה צודק, זה היה דבילי. הנקודה שלזה שותפים כל האמריקאים, ממש כולם. דבילים גמורים ביחס לזה. ראינו את ההתנהלות השערורייתית של מושלים ושל מדינות ושל הציבור. לא מובן בכלל.

      1. לא הבנתי. אני בהחלט אמרתי שטראמפ בסגנון שלו לא תורם. לצערי הוא לא מתנהל כנשיא ממלכתי.
        אבל – נשמע שאתה מתעלם מהסגנון המטורלל של הדמוקרטים, מאז הבחירות, כשלמעשה הם מתנהלים כאילו הבחירות לא הוכרעו ושהוא לא זכה בהם על פי חוקי המשחק, ולא באמת מקבלים שהוא כרגע הנשיא הלגיטימי. ההתנהלות הזאת היא ממש רעילה לדמוקרטיה האמריקאית.

        1. אני לא מתעלם משום דבר, אבל לא צריך פרשנות של אף אחד כדי לרדת על מי שאומר הכל במפורש בטוויטר ובעצרות שלו. אני גם לא מקבל את זה שהתקשורת והדמוקרטים אשמים במשהו בהשוואה אליו. את אובמה לא תקפו מימין על כל שטות כמו איזה סיכה הוא לבש? או חליפה שהיא לא מספיק נשיאותית? או זה שהוא לא אוהב קטשופ? והשתמש במקל סלפי? זו ההשוואה וזה ההבדל ביניהם. יש הבדל בין להיות "נרדף" לבין לעשות ולהגיד את הדברים שטראמפ עושה ואומר.

          1. כשאשתו של אובמה שתלה גן ירקות אורגני בבית הלבן כדי לעזור ללמד על אכילה נכונה ולהחליף אוכל תעשייתי באוכל בריא(אחת הבעיות הגדולות בארה"ב היא אוביסיטי וזה גם חלק גדול מהסיבה שמתו כל כך הרבה מקורונה) הרפובליקנים שחטו אותה כאילו היא מגדלת רעל ולא ירקות.

            1. אלימות וגזענות כלפי שחורים לא נוצר בתקופה של טראמפ, לנסות להאשים אותו ולהפיל עליו את זה זה מגוכח, גם המחשבה שיש הבדל גדול בין הרפובליקאים לדמוקרטים , טראמפ היה דמוקרטי בעברומה שמניע את העולם זה כסף , נשיאים גרועים יכולים לבוא משני צדי המפה הפוליטית בוש זה הנשיא הגרוע מאז ומעולם אובמה גם נוראי…

            2. נו בחייאת ברוך אתה כל פעם מגיב את אותו דבר על דיונים לא קשורים

  10. העמדות של קיירי ולברון פחות מעניינות כי הן תואמות לפוזיציות שבהן הם נמצאים. מה שמעניין זה חבר'ה כמו סוויט לו ודווייט הווארד שתומכים בהפסקת המשחקים, אפילו שיש להם סיכוי מצויין לזכייה באליפות.

    1. סליחה שאני מנצל את תגובתך לזה, קודם כל תודה על הטיפול המהיר באתר, רק בקשה קטנה – האייקונים מוגדלים בצורה שתגובות "עומק" יוצאות מילה אחת בשורה וקשה לקרוא (בסמארטפון), אשמח אם יהיה אפשר להחזיר את המצב לקדמותו. תודה

  11. תודה רבה מנחם, עכשיו אתם באמת בעין הסערה, שם באטלנטה.
    הפעם, בניגוד להרגלי, לא צללתי לעומק התגובות. מתברר שכאשר הרשות נתונה, היד רושמת לא מעט שטויות

  12. אטלנטה. מתחילים (למעשה סיבוב שני). תחזיק חזק מנחם. אתה בעין הסערה. שימו לב לעובדה שמפקדת המשטרה שהתפטרה היתה גיי. מענין מיהם מנהיגי אירגון השוטרים? מנחם?

  13. תודה רבה מנחם ולכל מי שהחזיר לחיים את האתר….שכויח. דרך אגב אני שמאלני פול טיים ואף הצבעתי למשותפת. ואם גלל חושב שאני בוגד אני אספוג את זה. יש כאן שני עמים שצריכים לחיות יחד, אז כדאי שנתחיל לדבר ולשת"פ. משמח אותי לשמוע ימנים כמוך מנחם שמבינים שאין קשר לשמאל או ימין…ברגע שטראמפ קורא לניאונאצים "אנשים טובים"- גם מי שלא הבין או התעלם עד אז מזה שהאיש לא כשיר לתפקיד(זה תפקיד קשה וטראמפ בקושי מסוגל לקרוא…ולא מתעניין באמריקאים אלא בעצמו) – ברגע הזה צריך היה לפול האסימון…מי שהתעלם מזה הוא פשוט מסוכן לציבור. ואכן הגיעה מגיפה והפלא ופלא טראמפ התעניין יותר בבורסה מבחני אזרחיו. אכן מפתיע. אתה גם לא לבד מנחם הרבה רפובליקאים הבינו שהאיש מסוכן ולא ראוי. שימון וברוך אתם ממשיכים להביך את עצמכם, תוג האשך וגיא סותרים את טענותיכם בנתונים ואתם ממשיכים לצווח. אף אחד לא מתרשם…טוב, אולי דקסטר. וטאקר קארלסון הוא עיתונאי לגיטימי….🤣

    1. LOL יהודי מצביע למשותפת ואני וברוך מביכים את עצמנו חחח, גדול.
      גיא וטוג לא סתרו כלום, הם מביאים נתונים שלא קשורים לכלום. אני מאמין במציאות מאשר במספרים שלהם. לפי תורת המספרים של גיא ביבי הפסיד במציאות הוא רה"מ LOL.
      רוצה לדעת איזה צד ינצח בבחירות אם יהיו פה 2 מפלגות כמו בארה"ב? מפלגת "ימין" והמפלגה עם גנץ לפיד ליברמן והמשותפת כמפלגה אחת.
      זה לא יהיה המפלגה שלכם, לא יהיה אפילו קרוב.
      גנץ ולפיד הונו הרבה מצביעים וגם ליברמן כי הם אמרו שלא ילכו עם המשותפת והלכו אחרת היה להם הרבה פחות הצבעות.
      מי שצווח זה אתם, בינתיים המציאות מכה בכם חזק.
      אנחנו לא צווחים כלל אלא צוחקים בקולי קולות בעיקר.

        1. אתה מצחיק אותי.

          המצב בארץ ובארהב מעולה יותר מכל מקום אחר חוץ מאוסטרליה יותר וזה אגב לא קשור לפוליטיקאים.
          מה רע בדיוק בארץ? החברים שלך מהמשותפת זה בעיקר מה שרע בלי זה היה שוויץ פה.

          1. התגובה שלך מעידה כמה אתה אטום…לך ספר למשפחת אלחלאק כמה טוב פה…ספר גם לרבין…לשני מיליון וחצי פלסטינים כבושים…לשופטים ועיתונאים שמקבלים איומים על חייהם. תגיד דוגרי שלא אכפת לך מכלום ואף אחד …בכל מקרה הבנו כבר. הכל אחלה יש מלך והנתינים מתבקשים לציית אחרת דמם בראשם. ולצחוק….צחוקים🙄

          2. המצב בישראל לפני הקורונה היה מעולה כלכלית/ ביטחונית אנשים נוסעים לחול נהנים שני מכוניות ובוכים, זה הטבע של האנשים לבכות ולהתלונן שאין, היה מצחיק לראות את בעלי מועדון הברבי בישראל פותח שביתת רעב

          3. תשמע אתה משעשע אותי תוך כדי ארוחת הצהריים מסוכן לאכול ולצחוק יחד.
            כן מוחמד מסכן מקופח ותמים וגם בוחבוט וקויפמן וחבר שלו מליקובסקי וגם נגוסה ובוריס כולם מסכנים.
            גם בירדן סוריה תימן הם כבושים? יש כיבוש בפריז לונדון וניו יורק?
            אבל מה יש לצפות מאדם שמאמין שאיימן עודה כראש ממשלה יעשה טוב עבורו ויאחד את הערבים והיהודים 😂😂😂😂😂😂 הגעת למחוזות עידו וטוג לגמרי.

          4. עזוב אותך אולמרט הציע להם עסקה חלומית הם סירבו לה, יותר מזה אף אחד לא היה מציע להם , גם אחרי הסכם אוסלו הם לא הכירו בישראל אבל ממש רק שלום הם רוצים

    2. ברגע שאתה תומך בכאלה שמעודדים מחבלים וקוראים לפגיעה באזרחים היה צריך ליפול האסימון, איזה נתונים גיא ואשך הביאו בדיוק עד עכשיו הם מסובבים את התמונה כיוון שלא מסתדרת למציאות שלהם (כמה קולות כחול לבן היו מקבלים אם היו אומרים שהולכים לשבת עם המחבלים? איך מפלגה שאלה הדעות שלה הם לא בוגדים?

      ברגע שערבים ירצו לחיות בישראל תוך כדי הכרה שזה מדינת היהודים וירצו להשתלב ולבנות את הארץ אני הראשון שיצביע להם, מפלגה שתעודד שירות לאומי/ צבאי, שתעודד לשלם מיסים, ובניית הארץ …
      רוב הערבים לא רוצים להשתלב אין קשר בין שילוב למשותפת , מפלגה שלא מכירה בישראל שקוראת לפגיעה כלכלית עצומה בה ולהחרמתה בעולם, שקוראת לפגיעה באזרחים ובחיילים , שמעודדת ותומכת במחבלים ופיגועי טרור והם אומרים את זה גם בגלוי. זה כישלון של בגץ ושל מערכת המשפט שמפלגה כזאת בכנסת וצריך לפסול אותה (כמו את בן גביר שלא עבר את אחוז החסימה).

      1. ברוך אתה גזען. ומכחיש מציאות…רוב מוחלט של הערבים רוצים להשתלב, למרות הקיפוח. אתה ושמעון מעוותים את הנתונים ואת המציאות כדי שתתאים לשימור הכח אצלכם. כמה ישובים ערבים חדשים נבנו מקום המדינה? אין טעם בויכוח אתכם אתם לא יודעים להודות בטעות ואין לכם שום אמפתיה או רצון לשיפור. סתם יורקים רעל ומשתינים לסמן טריטוריה. מכלילים על ערבים בלי שום סימוכין. גזענים. כוחניים כמו אבותיכם הרוחניים ביבי טראמפ. במקום לצחוק אתם צריכים לבדוק את עצמכם. המחנה שלכם כבר עושה מישראל מדינה מלוכנית או משהו בסגנון. ניפרד כידידים (לפחות אני מצחיק את שמעון…). רק אל תפסיקו לצווח על סתימת פיות. חופש הביטוי ערך חשוב…אחרת איך תסיתו נגד ערבים?

        1. אני זוכר שבירושלים בנו לערבים רכבת בשועפט והם הרסו הכל שם 😂😂.
          תבנה להם בסוריה בירדן לבנון וכו למה הם לא חיים שם טוב? בגלל הכיבוש? האדם הלבן שרודה בהם? תסביר

        2. כמה הצביעו למשותפת 81% , כמה אחוזים מהציבור הערבי משתלבים בשירות לאומי/ צבאי? 10 אחוז לידיעתך , המציאות בועטת לכם מול העיניים עם כל נתון אפשרי אתה מתעלמים ממנה ומכנים אותי גזען.

        1. עזוב מה שהם אומרים לך פנים אל פנים אני רואה את הפעולות שלהם, אחד בלב ואחד בפה, כמה מהם מתגייסים כמה מהם הצביעו למשותפת? כמה מהם משלמים מיסים מכירים בישראל?

        2. מתי היהודים קראן להשמיד את הפולנים? הנציגים שלהם הלכו לבקר מחבלים? לא רצו להשתלב בחברה? מתי היהודים לא שילמו מיסים?

        3. ברוך, תסלח לי (מפאת גילך) אבל אתה מדבר שטויות. ברור שיש נבלות אבל גם מהצד הימני/יהודי של המפה יש מי שצועק מוות לערבים ומגבה במעשים.

        4. אברי יקירי אני יודע וגם את בן גביר ומפלגתו צריך להוציא מהחוק כתבתי על כך לא מעט באתר , כל מפלגה שמעודדת פעולות תג מחיר פגיעה באזרח היא חייבת להיות פסולה רק בגלל בית המשפט ״הנאור״ זה לא קורה

  14. לברון צודק. אתה לא יכול לנצל במה שניתנה לך בזכות היותך ספורטאי ואז לסרב לשחק. נכון שאנחנו לא בימים של ג׳ק ג׳ונסון או ג׳סי אוונס או אפילו ג׳קי רובינסון, שבהם הלשחק היתה ההצהרה היחידה שספורטאי שחור קיבל, אבל כמו שמוחמד עלי אמר, בלי הספורט, לא הייתי פה ולא הייתם מקשיבים לי.

    1. אתה מכיל גם "אוויל מחריש לחכם יחשב"? מזמן הקמתו ועד שנות השבעים עיתון הארץ נתפש בישראל כעיתון שמיצג את הקו הליברלי = ימין כלכלי ומרכז-ימין פוליטי. מנחם חיי בישראל בשנות הארבעים ועד ראשית שנות השישים כך שעבורו הארץ הוא עיתון ימני.

    2. מיכאל ירדן, יא חתיכת דביל. הארץ היה העיתון של הציונים כלליים עד 1961, כשעזבתי לארה"ב. רק 'בורגנים' קראו אותו. מצד שני היה 'דבר' ו'על המשמר' מה הכלל אני מדבר עם שטינקרים ילדים כמוך?

  15. לא ידעתי שזה שרע לערבים בסוריה ובירדן מוכיח שאין כיבוש ושהכל פה באשמתם. זה לא שהם מקופחים חס וחלילה…🙄

  16. תגובה חסרת תקינות פוליטית
    ==
    שחקני כדורסל שחורים. מליונרים. בדרני המונים
    ==
    כשבכל יום שגרתי בארצות הברית נרצחים כעשרים שחורים ע"י שחורים
    ברצף אין סופי של כנופיות, סמים, שוד ופלילים.
    ==
    שתיקתם רועמת. הקופה רושמת.
    קדימה, עוד פרסומת לנעליים במחיר מופקע ובייצור ילדים בסדנאות יזע.
    ==
    חייב לומר שאין לי סימפטיה ו/או הערכה לאף אחד מן הצדדים – שחקנים, משטרה, פוליטיקאים
    וכל שאר הצדיקים בעיני עצמם.

  17. שני ארטיקים לשני חופים!
    .
    חתולים תמיד היו האלוהים ותמיד יהיו לעולם לא ישתנה
    .
    פלייסטיישן 5 נראה כמו רובוטריק שהופך לאסלה יפנית יוקרתית
    .
    בואו נכריח את השוטרים להגיד "אני נשבע שלא לרצוח בני מיעוטים", אבל תשימו לב שהם לא אומרים "אני נשבר" בטעות
    .
    הפרטה היא מחלת רקע
    מס זה גלידה סורבה
    .
    פלייסטיישן 5 נראה כמו הקולר המורם של אדם שבוודאות שומר על עצמו בקבוק כלורופורם למקרה חירום
    .
    תמימים הם אלה שחושבים על שינוי. אבל יותר תמימים מהם הם אלו שחושבים שקדמה לא יכולה להתרחש ותמיד נהיה תקועים באותה שיטה. כל דור היה תמים והאמין כך, וכל דור טעה.
    .
    פחחח LOL יאללה, יאללה
    כל מי שתורם לצדקה לעניים אבל לא נותן לעניים בחירה במה יעשו עם המשאבים, פועל לשמר את כוח הכסף בשליטה על אוכלוסיות
    .
    פלייסטיישן 5 נראה כמו מה שיוביל להרבה אורחים להחמיא לך על "הטעם האמיץ באומנות מודרנית" אבל בנסיעה הביתה ימלמלו שזה נראה כמו הויברטור של זאקרברג
    .
    טכנית, לקרוא למישהי "קארן" זה AAVE (African American Vernacular English) כי זה מונח שהומצא על ידי הקהילה השחורה כדי לתאר אישה גזענית לבנה שמנסים להתחמק ממנה, כהמשך לכינוי הישן "מיס אן" שייצג את נשות המשפחה הלבנה בתקופת העבדות שחלקן היו נוראיות כמו או יותר מבעלי העבדים אבל החביאו את הרעל תחת מעטה שבריריות. כמו למשל קרולין בריאנט שהמציאה שקרים על אמיט טיל שהובילו לרציחתו, וזה מקביל יחסית לקארן מודרנית שקוראת למשטרה על גבר שחור היום וזה מוביל למותו. אלו מילים שהן מעבר לבדיחה פנימית, אלא הן מנגנון הגנה – אזהרה.
    אלא שאז הפופולריות של המונח עלתה וגורמים זרים החלו לשנות לחלוטין את הכוונה שלו. עכשיו פתאום אנשים סקסיסטים מנסים להשתמש בו כנשק נגד כל אישה שהיא יותר מדי דברנית לטעמם. אסור להרשות להם.
    .
    מאסטר שף ג'וניור מפחידה. מי נותן לגורדון רמזי גישה לילדים?
    .
    פלייסטיישן 5 נראה כמו רובוט העל שאל הארמון שלו יגררו אותך, כמנהיג השבוי של שבט בני האדם האחרון שהושמד במתקפת הג'ויסטיקים הגדולה

    1. היי, תראו כמה שטויות אני יכול לכתוב במהירות כשאני לא מחוייב להיגיון פנימי, היגיון כלשהו, מציאות, עובדות, אמפתיה, חוקי שיח בסיסיים, היסטוריה…
      בעצם, לא מחוייב לשום דבר מלבד לכתוב את הדבר הראשון שעולה לי בראש, עם עדיפות למה שיותר הטרלה גרועה.
      איזה כיף זה היה? אולי במקום, נוכל לחזור לדיונים שלא מובלים על ידי מי שמתנהל ככה?

  18. אני רוצה להזכיר משהא לכל מי שתומך בשחקנים שמתנגדים לחזרת הליגה. השחקנים, למרות המשכורות המופלגות שלהם, הם עדיין שכירים! כל שכיר אחר בארה"ב יעמוד בפני דילמות דומות כשמקום העבודה שלו יבקש ממנו לחזור למשרד. אם השכיר מפחד מקורונה או רוצה ללכת להפגין זכותו להתפטר! מעמידים לזכות השחקנים בועה בתנאיי לוקסוס שאמורה להגן על בריאותם.הליגה לא תכריך אותם לבוא. הבעלים הולכים להפסיד כסף על המשחקים (אין מכירת כרטיסים).עדיין לא מתאים להם שיתפטרו! אני לא אומר שהמצב אידיאלי וברור שהשחקנים הם בני אדם וניתוק מהמשפחה לחודשיים מפריע להם. אבל כשכל שכיר אחר במשכורות שהם קמצוץ ממה שהם מרוויחים הולך להיות מאותגר עם המציאות החדשה של העולם, קשה לגלות סימפטיה לתלונות שלהם!

    1. זה נשמע כיף לחיות בדמוקרטיה.
      (כדאי גם לזכור שבעולם האמריקאי האמיתי להתפטר ברוב מוחלט של המקרים אומר לוותר על ביטוח רפואי באמצע מגיפה כלל עולמית)

  19. רמת הצדקנות שיש לשחקני ה nba שוברת כל שיא.
    אותה מערכת שהם יוצאים נגדה מאפשרת לשחקן בינוני ב nba לסיים קריירה עם 100 מיליון דולר בערך.
    .
    ובעניין אחר… עכשיו הם מבקשים 10 דולר מהאזרחים הלבנים… הרי ברור שהאגף השמאלי ההזוי יאכל אחד את השני בסוף
    .
    https://www.google.com/amp/s/www.dailymail.co.uk/news/article-8417937/amp/Video-shows-white-protesters-inside-Seattles-CHAZ-urged-10-black-person.html
    .
    ומי שחושב שזה עניין פרטי של סיאטל לא מבין שזו התחלת הסוף. אני לא רואה איך ארהב יוצאת מאוחדת מזה. המאבק רק יילך ויחריף.
    .
    בצד של ה NBA
    נהייתי אדיש לליגה.
    הם הרסו אותה ברגע שהכניסו יותר מדי פוליטיקה.
    זה היה אמור להיות אזור נקי.
    מאחל שלא רק שהעונה הזאת תתבטל אלא גם העונה הבאה והעונה שאחריה.
    נראה אותם בלי כדורסל.

  20. לא מבין איך ביטול העונה תורם למחאה. יש בעיה לתרום כסף למטרות נעלות כשמשחקים? מה הקשר? להיפך. אתם תפסידו כסף ויהיה לכם פחות לתרום. תודיעו שאחוז מסוים מהרווחים של הפלייאוף, אישיים או קבוצתיים, יילך למטרות האלה. תשחקו עם חולצות "i cant breathe". תפתחו כל משחק בהרצאה של שש דקות על נושאים בוערים. מליון אפשרויות איך לקשור את הדברים. וזה ברור שהוא בן 35 ורוצה אליפות. זה לא סותר את זה שהוא מגדולי המצפונאים החברתיים בליגה, בספורט ובחברה השחורה. ויש מספיק שחקנים שאין להם סיכוי לאליפות, אז זה טיעון נגדם? אפשר לעשות מזה מרכז של המחאה. חגיגה של תרבות שחורה ושל תרבות דמוקרטית. וכמובן, תחשבו על האנשים בבית שמתים לראות כדורסל. בזמנים מטורפים כאלה זה כמו האמנים, כמו הופעות מוזיקליות בזום. כמו שחקן שעושה מונולוג לקשישים מהמרפסת. לא מבין

    1. לטענתם – הם לא רוצים להיות הלחם והשעשועים שמדכא את המחאה.
      למשל, לו וויליאמס בטוויטר: If we had a game today and u leave a protest to watch it. That’s a distraction.
      אפשר להתווכח על זה, אבל יש להם נקודה.

    2. כל מה שאתה אומר ברור.
      אבל האמריקאים יוצרים כרגע חברה מטורפת שתאכל אחד את השני.
      אין סיכוי שהם יתאוששו מזה זה רק ילך ויחריף בבחירות, ולדעתי כל הקלפים עומדים להיטרף כולל בספורט כי הרוב הדומם והשותק כבר לא יוכל לעמוד בצד.
      זה רק מראה לך את מי אנחנו מעודדים. חבורת כפויי טובה שקיבלו את החיים הכי טובים מהתיכון והלאה.

      1. חשבת שהשחקנים חושבים אחרת? Nba במיוחד היא ליגה של שחורים זה צפוי. השינוי של ביידן ולברון יהיה כמו השינוי שאובמה עשה לשחורים 😂😂😂
        הם לא מבינים ששום פוליטיקאי לא יעזור להם לפני שיעזרו לעצמם. עד.אז ידקלמו סיסמאות ויכרעו ברך והליברלים ירכבו עליהם.
        היי לנגר כמו קפרניק זה היה שווה ימבה כסף. עשה בשכל סהכ עבור עצמו.

  21. נכנסתי עכשיו – מאוחר יחסית – ופשוט מדהים איך בכלל נהיה פה ויכוח. מנחם לא כתב שום דבר פרובוקטיבי או משהו שבכלל מצדיק ויכוח. אבל איכשהו הכל התגלגל לביבי (לא קשור) תעשיית מין (לא קשור בכלל) ויחס לערבים (קשור קצת אבל בחיאת).

    1. האמת שחבל על האתר. אני פעיל מאוד ברשת ובכלל ומשמיע דעות ברבים כבר שנים. אבל פה זה מקום כל כך מיוחד שחבל שהויכוחים האלה, שתמיד חושפים בורות עצומה והתנשאות חלולה, יתקיימו בו

      1. אהבתי במיוחד את הטון המתנשא בתגובה שלך תוך כדי שאתה מתלונן על "התנשאות חלולה", אחת היציאות היותר מצחיקות שלך…

  22. ראשית הסיבה שלא השתתפתי עד עכשיו בתגובות למעלה היא פשוטה. בעולם שלי אין ימין ושמאל, שחורים או לבנים, גייס או סטרייט. אצלי כולם קודם כולם אנשים. ולכן אחת השגיאות הנפוצות של רוב המגיבים למעלה היא שהם מנסים לסווג אנשים לתוך קבוצות תוך הכללות מאוד כלליות. לצערי זאת שגיאה מאוד נפוצה בכול העולם וגם בארץ.

  23. מי אמר שהקורונה תיעלם עוד חצי שנה?
    לא נראה באופק.. יהיו גלים חוזרים ונצטרך ללמוד לחיות עם בידודים ומסכות לסירוגין

    למי שחשב שאפשר לדחות הכל עד תחילת העונה הבאה ולהתחיל אותה פרש..
    הספורט חטף מכה אנושה ועוד יחטוף. וגם כל הכסף שמתגלגל שם. מה לעשות. אחוזים לשלוש זה עיקר בכדורסל אבל לא בחיים. לצערנו

    1. אם אתה שואל את דוויט לא חוזרים לשחק עד שיפתרו כל הבעיות שלהם 😂😂. לדוויט מה אכפת עם 200 מיליון והמסיבות הוא כנראה מסודר למשך חייו למרות שטמבל כמוהו בהחלט עלול להיות פושט רגל עוד 10 שנים בלי כדורסל.
      מעניין אם האוסטין ריברסים גם בעד עד שהבעיות שלנו יפתרו.
      בטח איך השיקצה מתעצבן על דווייטי מייטי אני רק חושב על הפרצוף שלו😂😂😂 נראה לי היה שולח על הצוואר שלו את השוטר של פלויד😂

  24. הם כולם מדברים מתוך פוזיציה כשחקנים. לברון מריח אליפות, קיירי אירווינג מריח הדחה כשדוראנט עדיין נח.. כמו שכל שחקן מהניינטיז מחליט עד כמה ג'ורדן היה באמת גדול לפי איך שזה מוציא אותו בהיסטוריה. במקרה של רוב השחקנים, אני מאמין לדעות שלהם רק כשאין להם אינטרס בנושא המדובר.

    1. למי אין אינטרס?
      אני די בטוח שגם לסבתא שלי, שמבחינתה לברון זה הבחור הנחמד ההוא עם השיער המצחיק שעזר לה פעם לסחוב את המצרכים למונית (לא, סבתא. הוא לא רשם את השם שלו על החולצה. זה שחקן מפורסם, כמה פעמים צריך להסביר?), יש איזשהו אינטרס. גם אם זה לשמוע שאני קצת פחות עצוב מהרגיל.

    2. אין להם אינטרס חחחחחחח הרגת אותי מצחוק, יש אדם ללא אינטרסנטים חוץ מההורים שלך כלפיך? מפחדים מהקורנה זה הבדיחה הכי טובה ששמעתי

    3. אין להם אינטרס חחחחחחח הרגת אותי מצחוק, יש אדם ללא אינטרסנטים חוץ מההורים שלך כלפיך? מפחדים מהקורנה זה הבדיחה הכי טובה ששמעתי

  25. בכדורסל אני עם שמעון.
    בפוליטיקה אני עם הטמיר.
    מנחם – הקורונה זה הבלוף הגדול בהיסטוריה.
    באירופה ובספרד משחקים כדורגל – בלי באבל ובלי שמאבל. האמריקאים עושים הוליווד מכל דבר.

        1. החצי השני היה מיותר לגמרי וברור למה זיזו כועס. גועל נפש שיחקו והגול שטיבו חטף מוזר ולא מתאים לאחד מ 5 השוערים הטובים היום בעולם אבל קורה. הנבדל בהתקפה הזו לא עבד. העיקר יש נצחון ומחכים ליום רע של מסי וסוארז.
          האמת? ציפיתי להרבה יותר מבייל אחרי כל כך הרבה ימי השבתה.

  26. התחברתי בפעם הראשונה מזה כמה שנים רק בשביל להגיד לך תודה על המעורב הנפלא הזה. מרתק וניכר שמגיע מראיית עולם מורכבת, מרגיש שקראתי את האמת עכשיו, תודה.

  27. כל הזמולנים כאן, אני מקווה שאתם נהנים בהתנשאות שלכם על ברוך ועל שימון.

    כל מי שחושב שיכול להיות שלום – אולמרט וברק ומי לא., הציעו להם יותר משהם אי פעם יחלמו לקבל מאתנו.
    אבל הם לא הסכימו כי הם רוצים את זכות השיבה שהיא חיסול מדינת ישראל. כן, הם רוצים אותה והיא המחסום היחיד ל״הסכם שלום״.

    ״אבל בוא נפרד מהם״. כן?
    ברחנו מלבנון כמו גנבים בלילה, קיבלו את האינתיפאדה הראשונה כשהפלסטינאים הבינו שאנחחנו מתקפלים ויש לנו עורף חלש.
    ההתנתקות? ברחנו מעזה ו15 שנה שהדרום מקבל טילים.

    אבל אתם תמשיכו להיות נאורים ולהתעסק בלאיזה שירותים לטראנסג׳נדריות מותר להכנס ועוד כל מיני נושאים פרוגרסיביים נחמדים.
    במקום להתעסק במה מניע את הכלכלה, במי מפריע לה, באיזה הסכמי סחר גרועים ואיזה פנסיות תקציביות חומקות אותנו.

    אבל זה נורא קל לשבת במרכז הארץ ולדבר בלי סוף על הצד השני החשוך, על זכויות אדם וכל מיני דברים.

    גיא רוזן – אתה מנסה להצטייר כאדם שקול, בוגר, אחראי וכו׳ – איך אתה אוכל חיות? איך אתה מצטלם עם סטייק של 10 קילו?

    אשך – כמה חברים ערבים יש לך?

    עגל – מתי פעם אחרונה פגשת איש ימין מוצהר במסדרונות האקדמיים שאתה מזתובב בהם?

    רותם אלרן – לא מפריע לך שאת כל הבגדים והנעליים שלך מייצרים עבדים מודרניים

    אתם לא נאורים, אתם לא יודעים יותר טוב מאף אחד אחר. תתרגלו כי לציבור בארץ, בארה״ב גם בארץ הברקזיט נמאס מהגירה חסרת שליטה, מריסוק המסורת וכל שאר הזבל שכת הנאורים של סורוס-רוקפלר שאתם מדקלמים.

    1. יואש הקטע שזה מסווה של נאורות שהמציאות לא מתיישרת להם עם העולם האטומי שהם מנסים לצייר הם מעוותים אותה, גם כל ההתנשאות שלהם ולכנות מי שלא מסכים איתם ראש גפרור … די מגוכחת בסוף יש לי שני תארים באחת האונברסיטאות המובילות בעולם, היו לי וישנם עשרות עסקים מצליחים ויש לי כמות בלתי מבוטלת של נדלן, אבל בשבילם אני טיפש.
      נת.
      .
      בסוף האמת הפשוטה אין הבדל בין הערבים שעשו את מאורעות תרפ״ט לערבים של היום יש צד שתומך בחיים בעוד האיסלאם החשוך מעודד לשנאה ולא מכיר באחר (רק לראות מה קורה באירופה, שאיסלאם נכנס לתוכה), ההיסטוריה הוכיחה לך שכל פעם שוויתרת על שטחים בסוף כל נסיגה הובילה איתה גל טרור , הנסיגה מלבנון ועסקת ג'יבריל בשנת 1985 הובילו לאינתיפאדה של 1987. זו הובילה להסכם אוסלו של 1993, שנתפס אף הוא כנסיגה. כישלון אוסלו בצירוף עם הנסיגה מלבנון בשנת 2000 הובילו למתקפת הטרור של ערפאת בספטמבר 2000 הנסיגה מעזה שבגללו הדרום לא שקט עשור …

      1. כן, השמאל רק תמיד הולך ומקצין.

        ניתן שטחים ונשחרר מחבלים. אבל מה???? ״לא נתת להם את מזרח ירושלים!!״.
        השיח תמיד יקצין ותמיד יגרר סמולה וסמולה בגלל שרק ככה אפשר לגנוב דעת קהל, בחירות ושלטון. הסמול כבר עושה את זה מקום המדינה, רק שהימין בקצב צב לאט לאט מדביק את המול במדיה, מכוני מחקר ועמותות.

        אחרי שהתקפלנו מלבנון כשנאסראללה ומוסאווי רצו את ״חוות שבעא״ – מישהו בכלל זוכר שההמדבר כזה לפני?

        כל אנשי הסמול ימשיכו לקרוא את אותם עיתונים שעושים עסקים עם העסקנים (רק עכשיו שמענו על חשבון המסחר של מוזס) וחראות את החדשות שבבעלות הטייקונים.
        שם תמיד ילבו שנאה וביקורת כי כל מה שזז, יבקרו כל מה שלא חשוב ויקדמו אג׳נדה שמשרת את עצמם.

        אנשי הסמול אלה אותם אשכנזים, יושבי תל אביב שתמיד נמצאים במועדון סגור. אם זה באקדמיה הלבנה והסמולנית,
        אם זה בבתי המשפט שבהם עלה התאנה הוא מני מזוז (שיותר גרוע מכל חבריו כולל חיות), אם זה בגל״צ, איפה לא.

        מישהו מוכן להראות לי איש אקדמיה ימני אחד פרט למרדכי קידר?
        מישהו מוכן להראות לי סופר ימני?
        אה סליחה, הבערות היא אצל אנשי הימין בד.נ.א – הרי אין סיכוי שתהיה גם ימני וגם איש רוח, או מוזיקה או אקדמיה.

        חוק ההסדרה הראה במדויק שבג״צ הוא גוף פוחיטי ןעל בשדה המשפט, שכן סולברג המתנחל היה היחיד שהצביע נגד ביטול החוק, כי הוא מאפרת ויש לו אינטרס. הם כמובן חפים מאינטרסים.

        בקיצור, תמשיכו לצרוך את עיתוני וערוצי התעמולה שמראים לכם את מי צריך לשנוא ואת מי צריך להריץ.

    2. כל כך הרבה רגשי נחיתות בתגובה אחת. היסטרי.
      .
      יואש, להבדיל ממך אני לא מתחבא מאחורי מסכה ואז מטיל רפש לכל עבר –
      .
      אני גיא רוזן מנשר (לא תל אביב כמו כל "הסמולנים…")
      אני עובד במפעל לצד אנשים מכל פלחי האוכלוסייה (לא באיזה מגדל שן. ולהבדיל ממך, אין פלח באוכלוסייה אותו אני פוסל על הסף)
      אשתי עובדת בבית חולים נהריה (קצת רחוק מהמרכז, כן?) במרכז העשייה בימי קורונה אלו, לצד עובדים מכל פלחי האוכלוסייה (כולל כאלו שאת בחירתם הדמוקרטית, לא מעט כאן באתר פוסלים על הסף), עובדים שכאשר כותבים עליהם שהם עובדים "ימים כלילות", בדיוק לכך הכוונה.
      .
      להבדיל ממך אני לא (או לפחות משתדל שלא) להגיב לגופו של כותב תוך הסקת מסקנות כוללניות משעשעות לגביו. לא חייבת להיות מסקנה ביני לבין כל מי שזה לא יהיה כאן באתר, בשביל שאני אכבד אותו. מספיק שתתבונן בדיון ביני לבין חגי. לא נראה לי שתמצא שם חוסר כבוד, למרות חוסר ההסכמה.
      .
      (הרגת אותי, שומר מוסר שכמוך, עם ה-10 קילו… נו באמת, כתבתי לאורך השנים דברים גרועים בהרבה לציין מאשר צילום של סטייק מרשים…)
      .
      (הרגת אותי 2 – אתה כותב שטויות בביטחון עצמי כל כך נפלא. "איש ימין מוצהר במסדרונות האקדמיים…"
      את הטכניון אני מכיר מצוין. גרתי שם במשך שנים. תתפלא, אבל אין קשר בין מתמטיקה, פיזיקה, וביולוגיה, לבין דעה אישית/דת או כל פרט אישי כזה או אחר. הרבה אגו, בהחלט יש שם, אבל זה סממן שמתאים גם לאנשי ימין, וגם לאנשי שמאל)

  28. לילה טוב. אני ממש לא חושב שאתם טיפשים. יש פה ויכוח על ערכים. יואש בלי דמוקרטיה לא תהיה לך מילה בענייני סחר. או בכלל מילה. אני לא מאמין לכם שאתם לא רואים מה קורה בשטחים, מה קורה לאתיופים, למהגרים, לא מאמין שאתם באמת חושבים שביבי לא עוסק יום ולילה בהסתה. אני בטוח שאתם לא נוהגים ככה בעבודה שלכם ובחיים. גונבים מהמדינה וחיים על חשבון אחרים. אין מצב. ציניות זו לא עמדה פוליטית…זו התחמקות. לכן בויכוח קצת עקר. וגם אם תגיד שימון שאני נאיבי לפחות אל תאכל כשאתה קורא את זה. שלא יתלכלך המסך. לילה טוב.

    1. אנחנו לא רואים?
      אתה לא מתבייש?
      אתה שוב מתנשא עלינו?

      מה קורה בשטחים? שעמית בן יגאל ז״ל קיבל בלוק לראש!!!
      שבגצ מבטל הריסת בתי מחבלים!!

      מי אתה בכלל שתדבר על דמוקרטיה? 3 פעמים הפסדתם בבחירות ואתם לא מוכנים לקבל את זה ובוכים לבגצ, שמנסה בכל כוחו לעשות משהו אבל יודע שאין לו מה.

      למה אתה אומר שהדמוקרטיה בסכנה? כי היא לא משרתת את דעתך?

      תגיד לי, אדון נאור, כמה גופות בעלי חיים אכלת השנה?

    2. דרור ההסתה בא משני הצדדים, כחול לבן או ארדואן,מוות לדמוקרטיה ,ההסתה הנוראה של לפיד נגד החרדים, מה קרה לפני שביבי היה בשלטון לא היה הסתה (וההסתה מהשמאל לא פחות חריפה) , גזענות? אני עזבתי את ישראל כי לא קיבלו אותי לשום עבודה בגלל שאני מזרחי , פוליטיקאים משני צדי המפה גונבים זה בכל מקום , לחשוב שלפיד גנץ או אחרים צדיקים זה מגוכח. מצחיק שאתה מבטל את החלטת הרוב אבל דמוקרטיה זה רק שהשמאל מנצח.

      1. לא יקירי רובין זה טריפולאי מאיפה שהמשפחה שלי באו לישראל , את המיליונים עשיתי כמה עשורים אחרי מנחם , סיפרתי את זה כמה פעמים האתר על הגזענות הנוראה שחווינו אנחנו המזרחים, זה הסיבה שעזבתי לארהב מהסיבה הראשונה

  29. מנחם כתב מעורב ארוך ובו אף מילה על ישראל, אף מילה על ביבי,אף מילה על הערבים המחבלים ואף מילה על הערבים הטובים .
    דיבר על המצב בארה"ב. על טראמפ , על ההפגנות מתחת לבית שלו ועל ה NBA
    וכל מה שאני קורא זה ביבי,גנץ,ערבים, מתנחלים .

    מה שקורה כרגע בארה"ב לא קשור לישראל וגם המפה הפוליטית בארה"ב לא ממש קשורה איך שאתם רואים אותה.
    לאורך הרבה מאד שנים המפלגה הרפובליקנית הייתה מבקרת חמורה של ישראל , רייגן , בוש האב,ג'יימס בייקר היו שונאי ישראל לעומת קלינטון ואובמה.

    טראמפ הוא יוצא דופן כי הוא תמיד עושה מה שטוב לו באופן אישי ולחברים שלו וגם עכשיו טראמפ מקשיב לחתן היהודי שלו והולך לדחוף לביבי את הריבונות במקום שלא זורחת שמש.
    אם אתם חושבים שעם כל הבעיות שיש לו לפני הבחירות הוא הולך ליצור עוד סערות בעולם הערבי אז יד לי קזינו יד שנייה באטלנטיק סיטי מאיזה פושט רגל בשם דונלד טראמפ למכור לכם.

    1. אובמה אוהב ישראל קלינטון אוהבת ישראל ? רייגן שונא ישראל? תספר את השקרים והשיטות האלה למישהו אחר יקירי

      1. כמו ששכחת שגם אתה היית מהגר ויצאת נגד מהגרים כנראה ששכחת את הקפאת ההתנחלויות והמוות שרייגן ובוש עשו ליצחק שמיר ובגין
        בבועה של ברוך הכל ok

        1. בתקופתו של רייגן התמיכה הצבאית והכלכלית עלתה משמעותית, בוש האב באמת היה נורא לישראל אבל גם אובמה וקלינטון זה שרצית במקום טראמפ, בוש הבן זה הנשיא הגרוע שהיה לנו מאז ומעולם אבל הוא היה פרו ישראל .
          לגבי ההתנחלויות אני לא בעד של כל ההתנחלוית גם אני לא מאמין בסיפוחים מיותרים כמו בקעת הירדן אבל גם לא לותר שטחים במעמד צד אחד בשאיפה לשלום

          1. אובמה הנשיא האמריקאי שנתן הכי הרבה כסף לישראל אי פעם
            זה עובדות ברוך , אתה יכול לדמיין מה שאתה רוצה אבל יש עובדות בשטח.
            בעוד אני לא מחבב את אובמה יותר מדי חייבים לאמר שכל מדיניות החוץ שלו נגזרה מהאסון שהשאיר לו ג'ורג' בוש הבן שהרס את המזרח התיכון

            1. אובמה זה עם הסכם הגרעין שמכר את ישראל והמזרח התיכון? שיצא נגד ישראל בכל הזדמנות??
              בוש הבן היה נשיא נוראי בגלל הכלכלה שהפיל לא בגלל הביטחון.
              .
              רייגן בניגוד לאובמה אהב ותמך בישראל הקשה על ההתנחלוית

    2. אף אחד לא טוען שטראמפ הוא המשיח או משה רבנו.

      רק שבניגוד לאובמה, היא לא יאפשר לאיראן להגיע לפצצה גרעינית. הוא משמר באופן מובהק את הברית והיחסים של ארה״ב וישראל, בניגוד לאובמה שראה בנו עול.

      אגב, מציע לך לקרוא על פיצהגייט, שתבין עם מי יש לך עסק. אובמה ובעיקר הילארי מעורבים שם חזק.

      1. שאני אבין , אתה עכשיו הצעתי לי לקרוא על תאוריית הקונספירציה שבה הילארי קלינטון מפעילה רשת למסחר בנשים ממסעדה סינית במנהטן?

        LOL

    1. כי מנחם הפך להיות זומבי ויש איזה מדהו שמעיק עליו ככה שהוא חייב להתנגח בטראמפ ולקלל את שימון וברוך, בעיקר שימון, כל הודעה.

        1. אתה די הורס לך את האתר עם ההתרסות והפוליטיזציה.
          תתמקד בספורט, בו יש לך ערך מוסף, כי תעמולת סמול פרוגרסיבי יש עוד 100 סוגי מדיה כמוך

          1. אין כרגע ליגה אז פוליטיזציה זה מה שנשאר אפילו השחקנים הפכו את זה לפוליטי מאי פעם.
            מנחם גם לוקח פוליטיקה ללב הוא לא מבין שהפוליטיקאים עושים לו הצגה והוא בבימה הוא באמת חושב שיש להם ערכים עקרונות ודאגה להמון.

      1. את שימון הכנסתי לצוות וכל מה שהוא עושה זה לשבת על ידיו ולא לתרום דבר. ורובין פתאום הפך לנו למזרחי. פעם היתה לי חתיכה בשם עליזה חסן-מזרחי, והיא נשבעה לי שהיא אשכנזיה. רובין אלעק מזרחי. גם הלל גולדברג, חברי שהלך לעולמי, היה אולי ספרדי

        1. מנחם שמעון תורם המון לאתר גם אם לא בפוסטים אז בתגובות , עזוב שאני לא הייתי חוזר במקומו אחרי שהעפת אותו בתירוץ מפגר על ידי התקרנפות

  30. בינתיים אתה רק מקלל אותו ואת ברוך. לא מבין מה התועלת בזה.
    אגב, שימון ואני לא מכירים אבל הוא מצחיק ןמכניס פה צבע

    1. יואש תודה. הגראווטר שלך מעלה נוסטלגיה. מנחם טראש טוקר ידוע זה בסדר הכל מאהבה. גם מוסד שבר חובב טראש טוק לא קטן.
      הוא כרגע מוסת עי המדיה שמוכרת לו לוקשים במסווה של מהפיכה תכף כאן.
      אצל ביידן שום שחור לא ימות עי המשטרה הגזענות תיעלם לא יהיו יותר הומלסים לא יהיה יותר מכירת נשק לציבור האמריקאים יפגיזו את הסינים והאיראנים ויעשו שלום במזרח התיכון.
      כמו אצל גנץ אגב איך שהוא יהיה רהמ (לא נראה לי שזה יקרה נראה לי הביביון יעשה לו כיפה אדומה) מחיר דירת 5 חדרים בצפון תא יעלה מיליון שח ובשאר תא חצי מיליון. לא יהיו יותר הומלסים במדינה והליברלים של הופס יהיו מאושרים עד הגג.

    1. מנחם אני עכשיו בדירה מהממת שלקחתי בארץ ברוטשילד , אתה מוזמן לבדוק IP יקירי, ישאר פה עד הראשון ביולי ויחזור לארהב רגועה

  31. מנחם, מציע לך לא לקחת קשה ולרשום דברים שתצטער עליהם אחר כך. אז מה אם יש כאלה שמעצבנים אותך? הם לא עושים לך משהו בכוונה וכמה תגובות באינטרנט זו לא סיבה להתרגש ולרדת לפסים אישיים, זה לא עוזר לאף אחד

  32. אובמה היה הסמרטוט הכי גדול אי פעם מלך הpc שנבחר רק בגלל צבע עורו והתרפס בפני כל דכפין איראני סיני או כל דבר שרק אפשר. הנזקים שהוא עשה לארהב והעולם ישארו עוד שנים רבות ומושב הלצים נתן ללץ הכי גדול גם פרס נובל לשלום בשם הpc.
    הדבר היחיד שיכול להיות יותר גרוע מאובמה זה לברון

    1. שכחת את המלך הסעודי, אובמה השתחווה בפגישה הראשונה.
      האיש הכי חזק בעולם השתחווה. מעניין מה המארח חשב עליו.
      יור מג'סטי….

  33. אובמה היה נשיא מופתי, דמות מופתית ומנהיג נהדר, טראמפ הוא אנטיתזה פאתטית שכל מה שיש לו להציע לעולם החפשי הוא שנאה ופחד

    1. חחחחחח אין לך מוג מה אתה אומר אפילו.

      תקרא קצת על פיצהגייט ואז תחזור שוב לדיון ותגיד מה אתה חושב.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט