מעורב הופס לשבת: לא כוכבית קטנה, אלא כל כוכבי השמיים לצד האלופה / מנחם לס

1.ג'ורג' היל: כדורסל הוא הדבר האחרון במחשבתי בימים אלה

לישראלים שביניכם קשה להבין מה הולך כאן. המדיה הישראלית בקושי נוגעת בקצה הקרחון של מה שמתרחש כאן. לא משנה אם אתה דמוקרטי או רפובליקאי, אוהב טראמפ או שונאו – זהו היום ה-18 ברציפות שעשרות אלפי מפגינים י8וצאים לרחובות בערים הגדולות, ואלפים בערים היותר קטנות.

בנוסף, נגיף הקורונה עושה COMEBACK, ובעיקר במדינות החמות כמו אריזונה, פלורידה, לואיזיאנה, קליפורניה, וטכסס – עובדה מפתיעה לכל אלה שקיוו שהוירוס ייעלם עם בוא החורף.

כך או כך, כל הדיבורים על חזרת העונה נשמעים כל כך רחוקים ומוזרים.

ג'ורג' היל היה הראשון לפתוח את פיו ולומר שכדורסל הוא הדבר האחרון שהוא חושב עליו עכשיו. כדורסל, שהיה אחד הדברים החשובים בחיי שנים על גבי שנים הפך פתאום למשהו מוזר, נקוע מהמציאות, מרוחק, ואפילו תפל.

שלא תבינו אותי שלא נכון: אני לא יכול לחכות לשריקת הפתיחה, אבל עדיין כשאתה גר 20 דקות מדאונטאון אטלנטה, ממרכז CNN שמכאן משודרות כל החדשות, המחשבה על ספורט ביום רגיל היא מוזרה ממש. וזה מה שג'ורג' היל הרגיש.

George Hill took a moment to regather himself.

While discussing the current status of black people in America on Friday morning during a video conference panel presented by Amp Harris Productions, the Milwaukee Bucks guard grew emotional.

הוא אמר:

"אם לא היה לי הכשרון שיש לי, הייתי יכול להיות ג'ורג' פלויד…

"If I didn't have that talent, I possibly would've been that George Floyd. I possibly would've been all my family members that got gunned down in the streets in Indianapolis. So, yes, this for me, it impacts me even more because I've seen the killing going on, and I've seen the police brutality," Hill said before getting choked up. "I've seen that my cousin is laying in the street for an hour and a half before another police officer gets there. I've seen that. So, I get emotional because it really hurts. I've got interracial kids, and I'm scared just for my whole life."

"I've been working every day since this all started with my body, my game and things like that, but as a whole, I can care less about basketball right now," Hill said. "That's like my last worry. That's just the game I'm blessed to play. When the ball goes up in the air, I'm ready to play, I love the competitive side of it, but that's not who I am. So, that's my last thought on my mind is basketball. I can care less what's going on. I think there's bigger issues and bigger things to tackle in life right now than a basketball game, but that's just my personal opinion."

"I'm paid millions of dollars to go out there and perform at a high level so part of it's like, 'Man, you've got to suck it up and go out there and do what you're paid to do,' but the other part of it is like, 'Listen man this basketball s—, I love it, it's part of what makes me me, but it's not all of what makes me me, either,' and I have a responsibility as a young black professional athlete to advocate for this change."Both players are actively pushing for change.

"Now, when you see all of this, you're like, 'I have to protect myself. I can't wait on them to protect me. I see what they're doing. They don't give two f—s about us,'" Hill said. "If you're able to put your knee on someone's neck for 8 minutes and 46 seconds, you have no heart. You have no pulse. If you can smile and put your hands in your pocket and the ones that are around you that didn't do anything, are not human either.

"So, for me, yes, I had frustration. Did I want to grab every gun that I own? Yes, I did. That's all I knew. But is it going to help? No. We've been doing this for 400 years. It's been the same. So, for me, it just means more because you're supposed to look at those people as protectors, and you don't have that. You're supposed to look at all these situations as learning lessons, but you're like, 'When is learning enough? Like when is it enough? Like when are we going to be tired of this? How do we change the narrative?' So, for me, it's just tough.

"That's a hard question when everyone just says, 'Shut up and dribble,'" he continued, referring to an admonishment that Fox News personality Laura Ingraham made when LeBron James criticized President Trump. "No, I'm not going to shut up and dribble. I don't care if you take my contract, I don't care if you say that I'm this or that, I'm human. I have a heart. I have a pulse. I have emotions. I'm a man. I have kids. I'm a father. I have a wife. I have friends. I have loved ones. It means [something] to me. I'm not going to just shut up and dribble."

2. כמה ישלמו – אם בכלל – לשחקנים? לפי כמה זמן הם ב-BUBBLE?

שאלתי כבר יותר שאלות מאשר ה-NBA סיפקה תשובות. ישנם כל כך הרבה דברים לא ידועים על סיום העונה הזאת. אני לא יודע אם השחקנים יודעים, ואפילו אם ה-NBA יודעת. במילים אחרות, אני מאמין שהליגה מוכנה כמעט לשריקת הפתיחה למירוץ, ועתה כשהשחקנים בחימום ומחכים לשריקת הפתיחה, הליגה מחליטה על אורך המרוץ, אם זה מרוץ על מסלול או על CROSS COUNTRY, ואם זה מרוץ מכשולים או לא.

זאת אומרת שהליגה תתחיל ועם הזמן נחליט על כל מיני דברים שוליים כגון כמה לשלם לשחקנים, ואם קבוצה מותרת להביא – או לא – שחקנים חדשים שלא שיחקו אתה משך העונה (התשובה היא כן). שאלה אחרת הייתה אם אשה וילדים של השחקן יהיו מורשים לבוא לבקרו. התשובה היא לא.

הווה אומר? הווה אומר שכתה אבות של ילדים לא יוכלו לראותם 6-8 שבועות. הם יהיו תקועים ב-BUBBLE כמו מצורעים. כמה וכמה שחקנים שונאים את ההחלטה, ומצטערים שהם לא פצועים לחודש-חודשיים.

הליגה הודיעה שלרוב השחקנים אין מה לחשוש – רוב הקבוצות תהיינה במחנה העצורים 'רק' 52 יום. מה זה להיות 52 יום ללא בנך בן ה-4 חודשים ובתך בת השנתיים וחצי השואלת את אמא "WHERE IS DADDY?"

אני יודע כבר למפרע מי מהגולשים יכתבו עוד 5 דקות "אם ישלמו לי 8 מיליון לשנה אהיה מוכן להיות ללא ילדי גם שנה שלמה". אז שיכתבו. מזמן הפסקתי להתרגש מהם.

אגב, הקבוצות שיגיעו עד הגמר יהיה בבאבל מה-9 ליולי – תחילת האימונים – עד אוקטובר. זאת חתיכת זמן.

The NBA is planning to begin camps July 9-11. Teams will briefly quarantine before beginning formal training camps before regular-season games resume July 30, sources said.

The six teams eliminated after eight regular-season games and a possible play-in tournament for the No. 8 seed would leave Orlando within 35 to 40 days, sources said.

The NBA expects the conference finals will end within a maximum of 82 days, leaving the two NBA finalists, sources said. The league expects the NBA Finals could start by Sept. 30.

האם אני הייתי מוכן להיות 82 יום ב-BUBBLE, ולכתוב יום-יום לגולשי האתר בישראל?? אולי לא תאמינו, אבל התשובה שלילית. להיות 82 יום ב-BUBBLE עם אנטוני דייויס וג'יימס הארדן? I DON'T THINK SO. אולי לפני עשר שנים.

3. האם ישלמו לשחקנים שלא משחקים?

בעונה רגילה משלמים לכולם באם הם ממשיכים בפלייאוף או לא. לזוכים באליפות מחכה שלל כספי לא רע. אבל לשאר השחקנים בפלייאוף משלמים פינאטץ. אתם יודעים – בוטנים. הליגה נותנת לקבוצה, נניח, $900,000 לחלק בין השחקנים, ובד"כ בחוזה של הכוכב הגדול כתוב שהוא מקבל חצי מה-PRIZE-MONEY. אז מה נשאר לשחקנים? מעט מאד, אפילו בקנה מידה של האשך.

תחנת הרדיו של ESPN לאומה שאלה אתמול, "NBA, DO WE HAVE A PROBLEM?"

ואז היה שקט של 20-25 שניות ואז,

"YES, WE DO. A BIG, BIG PROBLEM!".

מעט מאד נלהבים לשחק, ואם המצה הקיים וההפגנות יימשכו, הצופים בטיווי ישברו שיאים שליליים ש-ABC ו-NBA.TV לא ראו בחלומותיהם הזוועתיים ביותר. הערב (אמש) ה-RINGERPODCAST ראיין את מלקולם ברוגדון שאמר שהוא "והרבה מחברי בפייסרס ובקבוצות אחרות מסתכלים היום על חידוש האימונים בעוד חודש ואז משחקים כעונש, ולא כפרס. רוב השחקנים ששוחחתי איתם אומרים שהם יופיעו באורלנדו וייכנסו ל-BUBBLE בחוסר ברירה"

להתחיל לשחק מחוסר ברירה?

האם יש לכם מושג מה זה אומר לגבי סיום העונה כשאדם סילבר, ובעלי הקבוצות (שמלבד מייקל ג'ורדן כולם לבנים) החליטו עליה, ולשחקנים לא היה צ'אנס להצביע אם הם רוצים לשחק או לא?

כמה מהגולשים המוכרים יכולים לקשקש ככל שהם רוצים, אבל כשזאת ההרגשה של יותר ויותר שחקנים שחורים ב-NBA, זה חייב להשפיע על משחקם, אפילו בלי שיתכוונו לכך. אפילו בתת תודעה. כששחקנים מגיעים במצב רוח מחורבן במקום להיום ב-HIGH לקראת שובם למשחק סוף-סוף, ולחיות 5,6,7 שבועות בקרבת חבריהם מקבוצות אחרות, הדבר ישפיע על משחקם לשלילה, אפילו ינסו להפריד בין הרגשתם לבין המוטיבציה לשחק.

הרלד מקפירסון מ-MIAMIHERALD.COM כותב:

For many players, the idea of a month-plus lockdown on a team that has little to no chance of competing for a championship isn’t appealing. For others, per Brogdon, the black community has gone through so much in recent weeks it doesn’t feel right to jump back into basketball. The NBA likely won’t fight players who beg off, but will teams pay them? Wouldn’t they have to pay them considering that nearly a third of the league was done for the season anyway? It’s a messy situation.

בן סימונס, שאף פעם לא מוציא מילה לכאן או לכאן, אמר היום לשדר MNBC: "אני אף פעם לא הייתי בעניינים האלה, אבל ההפגנות בפילדלפיה גרמו לי להסתכל על עצמי במראה ולחשוב". לברון ג'יימס אמר: "אני מתחיל להיכנס ל-MODE של כדורסל, אבל חכו לנובמבר. אני מתכונן ללכת משכונה שהיא בעיקרה אפריקן-אמריקן . אחת לשנייה ולבקש מכולם לצאת מהבית ביום הבחירות ולהצביע".

4. בעיה שאיש לא העלה עד עתה: חולי הקורונה וירוס בעלייה מדהימה בכמה מדינות בארה"ב. מה יקרה ב-BUBBLE?

עד עתה דיברו כאן על כל דבר אחר מלבד מגפת הקורונה. אז ככה: עד שהנשיא טראמפ הבין (ברור שהוא 'הבין' אבל לא היה אכפת לו) שישנה מגיפה אמתית וזה לא סתם "HOAX OF THE DEMOCRATS" (ובמחקר סטטיסטי של קורנל יוניברסיטי מדיקל סקול, המסקנה הייתה ש"בגלל שארה"ב התעוררה מאוחר מדי ב-60 יום, 51,500 מה-102,000 – (היום כבר 115,000 – מ.ל) – היו היום בחיים"), ועתה בגלל שהוא 'פתח' את המדינה מוקדם מדי (ולא בצורה הדרגתית) העלייה במספר החולים כאן באופן יחסי הוא בין הגבוהים בעולם (היום נפטרו בארה"ב כ-1,000 בני אדם מהנגיף. ארה"ב גדולה מישראל פי 40 נניח. ז"א שבאופן יחסי בישראל היו צריכים היום 25 בני אדם ללכת לעולמם בגלל הקורונה. אין לי מושג כמה נפשות מתו היום בישראל בגלל הקורונה, אבל אני יודע שלא 25).

לפתע הקורונה חזרה לבמה הראשית, יחד עם ההפגנות.

עד עתה כמעט לא דיברו על בעיות ה-BUBBLE מבחינה רפואית. בשיחה מעניינת בתכניתו של מקס קלרמן (בגיל 18 הוא בילה שנה בקיבוץ בגליל העליון), הוא משוחח על ה-BUBBLE והקורונה. לדעתו להיות ב-BUBBLE 'בטוח יותר מאשר להיות בבית כי כולם נבדקים בכניסה, ואז לא יוצאים עד שהכל מסתיים', בעוד ששני אורחיו (שלא זיהיתי) טוענים נגדו שהרבה יותר בטוח להישאר בבידוד בבית. שיחה מעניינתצ ביותר:

ואז השאלה: מה יש לאחד כמו כרמלו אנטוני לחפש ב-BUBBLE בגילו, במעמדו, ובכסף שבכיסו? מה התועלת שיהיה בגילו ב-BUBBLE, רחוק מאשתו וילדיו. רק כדי – אולי – לנצח את השמינית? ואז כנראה להפסיד בסיבוב הראשון? מספיק שאחד ב-BUBBLE נושא את הנגיף, ואז תהיה בעייה רצינית.

Kyrie Irving a driving force .5 behind raising concerns over bubble plan

האואד בק מ-B/R מדווח שיותר ויותר שחקנים מתנגדים לכל רעיון ה-BUBBLE Beck✔@HowardBeck

There have been ongoing reports this week saying that some NBA players have concerns about the league’s plans to resume the season in Orlando next month. One player who is expressing some of these concerns reportedly is Kyrie Irving.

ישנו היום (יום ששי) דיווח שקיירי אירוינג היה הכוח הדוחף מאחורי CONFERENCE CALL ל-200 שחקנים בקשר לשאלה אם להופיע או לא ל-BUBBLE. שתי הסיבות, כמובן, הן המחאה הלא פוסקת על הגזענות ששררה במשטרה ועל הפשעים ממש המתועדים נגד שחורים בעיקר, והבעייה השנייה היא הקורונה. הכל כאן:

Ahttps://twitter.com/TaylorRooks/status/1271471021820915719 …Taylor Rooks✔@TaylorRooksMORE: I've spoken to multiple players, about 5 days ago there was a zoom call of about 50 players discussing what they can do to take a stand. They are planning another call tonight with about 150 players to solidify what that stand is and stress this only works if they unify. https://twitter.com/ChrisBHaynes/status/1271457386591424512 …1,104Twitter Ads info and privacy638 people are talking about this

הטעות הגדולה שה-NBA עשתה בחתימת ההסכם עם ה-NBAPA (ארגון השחקנים) היא שהיא נתנה רשות לשחקנים לא להשתתצף ב-BUBBLE, ולהביא במקומם שחקנים אחרים (https://larrybrownsports.com/basketball/nba-teams-replace-players-opt-out-of-playing/554416

אם כמות רצינית של שחקנים לא יופיעו, הטורניר יהפוך לאליפות קבוצות ה-'G'.

אז לא ישימו כוכבית קטנה לצד הלייקרס אם היא תנצח. ישימו שם את כל כוכבי השמיים.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 165 תגובות

  1. קיירי לא מעניין אף אחד. ברור שהוא לא רוצה גם ככה הוא יהיה "פצוע" שיחזרו אל תדאג.
    גורג היל? עוד נגר לא מעניין יכול גם להישאר בבית.
    שיחזרו ויפסיקו לבכות ולהתלונן או שיעשו הפגנה נגד סילבר.
    הקורונה תשאר פה עד שיהיה חיסון זה מה יש.

    1. על מי אתה מנסה לעבוד כאן שמעון? התגובה שלך הופיעה 5 דקות אחרי שהפוסט ניכתב. אתה הרי קורא רק את הכותרות. אז להבא, אם זה יקרה, אניך מוחק אותך. אתה מתחיל לעלות לי על העצבים ברצינות. יא חתיכת אפס שכמוך: היום הוא אירגן קונפרנס קול שהשתתפו בו יותר מ-110 שחקנים כבר ב-7 בערב. מי יודע כמה השתתפו עד עכשיו. מה זה "לא מעניין אף אחד"? עובדה שזה עניין 110 שחקנים. השליפות שלך מתחת לחגורה מתחילות לעייף אותי, ברצינות.

      1. 😂😂 מנחם מה קרה אתה עצבני? תעשה חשבון יש 8 קבוצות מיותרות בטורניר ה6 מחוץ לפלייאוף נטס מגיק. כלומר 88 שחקנים שלא בא להם לחזור כי הן יריבות אימון. ולזה תוסיף כמה גורג הילים כאלה לא מעניינים תכף גם קייל קורבר לא ירצה לחזור וואו.
        מי שצריך ויש לו מה להפסיד רוצה לחזור וזה מה שמעניין כולל הבעלי קבוצות אז שיסתמו ויעלו לשחק רוצים לראות כדורסל ויפסיקו להתבכיין על קורונה וגזענות כל אחד שם סוס מליונר שנח חצי שנה.
        אני בעד להתחיל מחצאי גמר אזוריים הטוב מ9 זהו לא צריך יותר מזה.
        תן לי לייקרס קליפרס או לייקרס יוסטון וקליפרס יוסטון וזהו. כל השאר מבחינתי פח.
        מה אני אקרא שטויות של קיירי? הרי לפני הפרסומים אמרתי לך שזה קיירי הבכיר יעני זה ברור מבחינה הגיונית לא צריך להיות גאון לדעת מי לא רוצה לחזור.
        שיאניס לברון דיוויס הארדן ראס קאווי גורג יגידו שהם לא בקטע לחזור אז זה יהיה מעניין. כל היתר נתון סרק שחקנים בלי סיכוי לטבעת אז מתבאסים לחזור מהחופש

        1. אני מסכים איתך שמעון אבל איך אתה עושה אתה חיתוך של הקבוצות 4 הראשונות בכל קונפרנס? 8 עם המאזן הטוב ביותר? יוצא שכדור השינה יוטה תהיה בפלייאוף והארדן חוזר לחשפניות.
          .
          קיירי ארווינג מערבב בין מאבקים, אני לא מבין מה הבעיה לחזור לשחק בבועה , (בתי מלון שפים ודיסקרטיות מוחלטת), וגם לא כזה קשה לא לראות את הילדים עם כל האמצעיים הטכנולוגים שיש היום, מה חייל במילואים בישראל לא הולך חודש בשנה? , חייל שהיא נשלח לאפגניסטן היה חוזר אחרי חודשיים במקרה הטוב ולא מעט מקרים חצי שנה,
          השחקנים פה מפונקים משלמים לכם , משכורת שחולמים עליה נותנים לכם תנאים ברמה הגבוהה ביותר .לכו לקראת האוהדים ובעלי הקבוצות .

          1. יש להם מיליונים אז כסף פחות מעניין אותם, ברור שהם מפונקים. מה אכפת לקיירי.
            היו צריכים להחזיר רק את הקבוצות פלייאוף אז מגיק נטס וממפיס היו בוכים שיבכו. קיירי גם ככה יביים פציעה אז לא מעניין.

      2. מנחם יש לך את לברון שהוא אולי הפנים של הקהילה השחורה בספורט האמריקאי, איש משפחה למופת (כמו שקבענו בדיון במעורב הקודם) ויש לו גם 3 ילדים! לכאורה כל התנאים המעודדים חוסר רצון להמשיך את העונה בבאבל. כשהוא יביע התנגדות אז יהיה מעניין, עד אז אלה סתם כמה מעוררי פרובוקציות שאוהבים להתנגד לכל מה שאפשר להתנגד לו. ובכלל, כשקיירי "העולם שטוח לא סתם חחחחחחחח צחקתי" אירווינג הוא המנהיג של התנועה שלך אני הייתי דואג.
        יש לך גם את יאניס עם תינוק חדש מהאריזה שזה פחות או יותר הסנריו הכי גרוע לבאבל. מחכה לשמוע אותו מתנגד..

        קל להתנגד למשהו כשאין לה מה להפסיד.

  2. צודק, מנחם. אם לא ישתתפו רוב מוחלט של השחקנים,
    אף אחד לא יתייחס ל-"אלופה" ככזו. ובצדק.
    .
    השחקנים צריכים לשבת יחדיו ולקבל החלטה כארגון –
    בפנים או בחוץ, על כל המשמעויות הנלוות.
    .
    נקודה מהותית שחייבת להיות חלק מהדיון (או לפחות לקבל אור) היא המשמעות ארוכת הטווח של ביטול העונה מצדם של ארגון השחקנים.
    החלטה כזו פותחת פתח לבעלי הקבוצות לפרק את ה-CBA הנוכחי, כאשר במצב כזה השחקנים מגיעים לשולחן הדיונים בעמדה מוחלשת –
    א. הם יתחילו את הדיונים אחרי אבדן הכנסות גדול כבר מעונת 2020, מה שיקטין משמעותית את אורך הנשימה שלהם.
    ב. לאור משבר הקורונה העולמי, שלא צפוי להיעלם בקרוב, יהיה קל לבעלי המועדונים לבטל עונה שגם ככה הייתה בעייתית עבורם (ככה הם יוכלו להפוך הפסד לרווח עתידי עקב היתרון בעמדת המו"מ מול השחקנים).
    .
    הסיבה שנראה לי שכן רוב מוחלט של השחקנים יחזרו, היא ההלימה שיש בין הכוכבים המובילים בליגה, ובין השחקנים שמרוויחים פחות מהשכר החציוני.
    השכר החציוני לפני מס הוא 2.9 מיליון. זה אומר שמרבית שחקני הליגה מרוויחים בעונה 2.9 מיליון או פחות, כאשר לרוב מאותם שחקנים לא צפויה המשך קריירה של כמות דו ספרתית של שנים, מה שאומר שחלון ההזדמנות שלהם לנצל את כישרונם בכדורסל מוגבל.
    כאמור, לצד הרצון של מרבית הכוכבים הגדולים (בראשם שלל שחקני לוס אנג'לס),
    לתחושתי יש רוב ברור של שחקנים שמעוניינים לחזור ולשחק.
    .
    זה כמובן לא אומר שהדיונים עד להכרעה לא יהיו מרתקים. יש כמה שחקנים (קיירי אירווינג בולט ביניהם) שמעוניינים שהשחקנים יחליטו להימנע מלחזור לשחק.
    כאמור,
    גם ללא כדורסל על הפרקט, ה-NBA מצליחים ליצור עניין…
    .
    תודה, מנחם.

            1. ה SHIFT+ENTER כמובן רק במחשב

              עושה בזה שימוש בכל תכתובת בממשק WEB

              אם התגובה שלי ללא רווחים של שורה, כנראה שיש משהו בהגדרות ב EDITOR באתר

            2. ניסיון

              ניסיון

  3. אני חושב שיש סיכוי יותר גדול שהעונה תבוטל מאשר היא תמשיך.
    אני גם חושב שקיירי מערבב את כל הקורנה עם מאבק השחורים זה פתח לצרות שה NBA לא רוצה להיכנס אליו

  4. תודה דוק.
    כמו שהרגשתי בין השורות כבר מההתחלה, השחקנים לא רוצים את הטורניר הזה.
    הסיכוי היחיד של סילבר להציל את המצב זה לעשות אחורה פנה ולבטל את הטורניר, ולהתחיל fresh בעונה הבאה, במועדה.
    עכשיו מה ינצח? סילבר ה-woke שירצה לבטל בגלל תחושות השחקנים השחורים או סילבר החמדן עם הדולרים בעיניים?
    נחה ונראה.

    1. אתה חושב שסילבר עושה מה שהוא רוצה? יש בעלי ליגה ושחקנים והוא ביניהם. ברור שהוא מנסה לארגן חזרה של הליגה, גם אתה היית עושה אותו דבר

    2. למה אתה ככה מדבר?,"סילבר החמדן עם הדולרים בעיניים",אם כבר מישהו פה חמדנים,מפונקים ועם התנהגות בלתי נסבלת.זה השחקנים,פשוט בושה,הדבר הראשון שהם צריכים להתבייש בפניו זה השיימינג הבלתי נפסק על דונלד טראמפ ומה הם מתלוננים שהוא פתח את ארה"ב מוקדם מדי,מה הם מבינים הם יושבים עם המיליונים שלהם בבתים מפוארים כשיש מלא מובטלים בבתים,שיפסיקו כבר להאשים אותו בכל דבר.אולי ללברון או לקוואי לא יהיה משחק טוב,תאשימו את טראמפ,אם מזג האוויר חם מדי,תאשימו את טראמפ,תשמרו על טינה על כל דבר ללא שום היסוס ותשפטו כל מילה שלו.בקיצור,הליגה תתמידית פשוט עברה כל גבול והיא תסתכל על כוכבי הכדורגל חוזרים לליגת האלופות באוגוסט בפורטוגל ומחזיר לאוהדים שלהם את הצבע לחיים והם מוציאים לאוהדים את הצבע לחיים,כשהם מתעסקים בשטויות,מתערבים בבחירות ובמקום לאחד את עולם הספורט והאוהדים ה-NBA , לפחות השחקנים שם יותר עוסקים בפולטיקה מאשר עוסקים בספורט.

  5. דומני שיש כאן מקרה קלאסי של תפסת מרובה לא תפסת.

    הרצון למזער את הנזק הכספי הביא להחלטה על סיבוב של 8 משחקים לכל קבוצה כ"השלמת העונה". לשלב הזה יש משמעות מועטה מבחינת ההשפעה על משתתפות הפליאוף אבל הוא מוסיף 3 שבועות לתקופת הבידוד ומגדיל ב 40 אחוז את כמות המעורבים. ללא השלב הזה רק שחקנים של 8 קבוצות יאלצו לשהות בבועה יותר מחודשיים ולאו יש תמריץ של הופעה בסיבוב השני לכל הפחות.

    את הרצון ליצר יותר הכנסות אפשר לפתור על יד אירגון של מעין ליגות קיץ אזוריות של כל קבוצות הלוטרי. רובן מעונינות בזה.

  6. הזדמנות פז להתחיל את העונה הבאה מוקדם ולעשות לעניין הרצה.
    חודש מוקדם יותר, לפזר את המשחקים ולבטל את הבק-טו-בק.
    אבל למה שהליגה תיקח החלטה הגיונית?
    תמיד הם איכשהו מגרדים באוזן עם היד הנגדית.

  7. כמו שכבר נאמר (שמעון לא הבין אבל זה לא חדש)-
    האליפות הזו היא לא אליפות אמיתית, גם השחקנים מבינים את זה. וככזאת, לבוא לאיזה מתחם סגור ולשחק בלי קהל, בלי המשפחה כשלא ברור כמה זה יעניין וכמה זה ייחשב- זה פשוט תיק.
    מאוד מקווה שטורניר הקיץ הזה יצליח, ושיהיה איזה עניין מסוים (לקום ב-2 בבוקר לצפות במשחק באולם ריק? תהנה שמעון).
    מסכים איתך במאה אחוז מנחם. מי שתזכה בטורניר תהיה עם כוכבית בגודל כוכב צדק אבל כנראה זה מה יש.

    1. לא מבין את הגישה הזו של אליפות "אמיתית", זה משחק ספורט מה הופך אותו לאמיתי או לא אמיתי חוץ מהיחס של הקהל? הרי יכול בהחלט להיות תסריט שנקבל בדיסניוורלד פלייאוף מדהים שיזכר עוד עשרות שנים והאלופה שלו תחשב לאחת הגדולות אי-פעם

      1. מעולם בתולדות הליגה לא נערך טורניר קיץ אחרי השבתה ארוכה במתחם סגור, ללא יתרון ביתיות, ללא קהל, בלי טיסות, גניבת ביתיות, תפקוד מול קהל ביתי/חוץ, והשפעה ישירה על העונה הבאה מבחינת הלו"ז.
        ברור שיכול להיות שיהיה פלייאוף מדהים. הלוואי וזה יתפוס גם אוהדים סקפטים כמוני שחושבים שזו שטות. נחיה ונראה.

            1. בסין מטפלים בשחורים כמו בעדר חזירים. סליחה, עדר כבשים

  8. קודם כל, אם יתחילו להקשיב לקיירי אירווינג אז ה-NBA בבעיה רצינית
    .
    ברור שחזרה של המשחקים זה האינטרס העליון של הרשתות (שבקטע קצת מוזר הן גם הגוף שמשדר את המשחקים וגם זה שמסקר "עיתונאית" את הליגה), ולכן לדעתי אם היה איזשהו חשש שקיירי או מלו ישפיעו על הסיפור כבר היו דואגים להשתיק את זה ומהר. זאת אומרת שהכל רק חלק מהשואו, והסיקור של ההתנגדויות האלה זו רק עוד דרך של דיסני ושות' לשמור עלינו בעניינים עד שהליגה תחזור.

    1. היום אי אפשר יותר להשתיק יותר אף אחד, האמן לי. קרה פה מהפך שלישראלים אין מושג מה גודלו כי אני ניכנס לידיעות, מעריב, והארץ, והכל זה הסיפוח. אין לכם כלל מושג מהו גודל המהפך כאן. טראמפ ביטל אמש עצרת גדולה שהוא תיכנן ב-OKC מפחד מהמהומות שיקרו אם הוא מופיע. הוא יצטרך להביא צבא שיגן עליו, והגנרלים עוזבים אותו אחד אחרי השני.
      אנשים הרבה יותר גדולים משחקני NBA מרסקים ממש את טראמפ ב-ABC, NBC, ובעיקר CNN ו-MSNBC

    1. קיירי מנסה להיות לברון ברבע מהכשרון ובלי תאגיד. סופו לקבל בראש מהשיקצה.
      השיקצה יאניס קאווי הארדן ראס בשבילם זה על המורשת והדירוגים הם רוצים בכל הכוח לחזור.
      השאר לא מעניין אותם כי אין להם סיכוי לכלום חוץ מגירודי ביצים. גם להארדן וראס אין אבל הם בעצמם מאמינים שהם יכולים להביא תואר.

        1. אנשים גדולים בהרבה מקיירי, ולברון, מוחים בכעס הגדול ביותר בחייהם. קורה כאן משהו שאנשים כמו מיכאל ירדן – בוודאי מאיזה יישוב קטן בבקעת הירדן – לא מודעים לו ולא מבינים אותו. אני כל ימי חיי הייתי ימני, ואשאר כזה. אבל הפעם טראמם – וכל הרפובליקנים שהפכו לכלבי הפודל שלו – עומדים לקבל הלם שייקח להם 50 שנה לצאת ממנו כי הדמוקרטים (שאני לא נאוהב כלל, ובמיוחד את ביידן) עומדים להשצלט על הנשיאות, הסינט, והקונגרס ביתרון כזה שלרפובליקנים ייקח דור שלם למחוק.

          1. אני באמת לא יכול להתיימר להבין יותר מדי בעניינים פנים אמריקנים אבל מי שזה לא יהיה אני מקווה שלא נחזור אחורה לשנים של התרפסות בפני סין, התבטלות באו"ם ומימון כל מני ארגונים אנטי אמריקאים בכספי משלם המיסים האמריקני. מהבחינה הזו טראמפ עשה התקדמות של עשורים בקדנציה אחת.

      1. בדיוק. ואשך כרגיל מתעלם מהמציאות בגלל שנאת לברון העיוורת שלו.
        .
        איזה קיצורי דרך בראש שלך? הבן אדם היה בדרך הבטוחה לאליפות לפי רוב הדעות כאשר השעון מתקתק כנגדו בגלל הגיל. מה אתה מצפה שהוא יעשה? יוותר על השנה? איזה פייק אתה.

          1. לא שאני מתחבר לתגובות הקודמות,
            ולא שאני באמת חושב שיש דרך לנבא באחריות עתיד כלשהו בהינתן יחסי הכוחות הצמודים) אבל עדיין –
            538 (מי שניבאו את זכיית הראפטורס בעונה שעברה) נותנים ללייקרס 27 אחוז (ראשונים בפער מינימלי) לזכות באליפות. אחריהם הקליפרס (26) והבאקס (20).

            1. למען הסר ספק –
              אין באמור לחזק דעה כזו או אחרת הטוענת שיש מי שהיו בדרך הבטוחה לאן שהוא.

            2. גיא אין לי בעיה עם התחזית מה גם שאצלי הם חזק במירוץ. מה כן? הרפס ניצחו על הקשקש 3 סדרות. זו לא ממש "דרך בטוחה לאליפות". זו לא גולדן סטייט 2017. לא קרוב בכלל.

            3. אז לא דרך בטוחה אבל הקונצנזוס הוא שהלייקרס פייבוריטים

            4. ממש ממש לא קונצנזוס.

          2. יופי חגי בוא נעסוק באם זה 26 אחוזים או 25 אחוזים במקום לעסוק בפואנטה. סבבה, אז ללברון ולקיירי יש אותו סיכוי להביא אליפות השנה אז יש להתחשב בדעה שלהם בצורה שווה אתה צודק.

            1. הפואנטה היא שאתה מציג את מירוץ האליפות כסגור כשפועל הלייקרס לא כאלו דומיננטים כמו שאתה מציג. "הדרך הבטוחה לאליפות".. פשוט תרד מהעץ הזה.

            2. הפואנטה היא שברור מה מציק ללברון פה כמו שברור למה לקיירי אין פתאם בעיה להיות מגן הצדק ואם זה לא ברור לך תחזור ללמוד מה זה נשוא ותפסיק להטריל אותי על דקויות. ״הדרך הבטוחה לאליפות״, רוב האחוזים, 26 אחוזים או 25 אחוזים – זו לא הפואנטה.

  9. מנחם אני לא יודע אם שמעת ששני כוכבים אמריקאים של הפועל ירושלים ג'יקובן בראון וטיישון תומאס ביקשו להשתחרר מהקבוצה אחרי שחזרו ארצה. הסיבה היא געגועים עזים לאישה והילדים שנשארו בארה"ב. הם כבר חזרו לארה"ב. לדעתי מיקרים דומים ייקרו ב NBA אם כי שם יכול שחקן שיירצה הביתה להפסיד הרבה מאוד כסף. אומנם המרחק מירושלים לאורלנדו הוא לא אותו הדבר כמו מאורלנדו לערים בארה"ב אך בידוד הוא בידוד.

    1. אלכס, ה-NBA עשו שגיאה טראגית כשהירשו לשחקנים לא להשתתף בבאבל, ולהביא שחקני חילוף עבורם. יש סכוי שזה יהפוך לטורניר ש-30% משחקניו יהיו מליגת G

  10. השחקנים לא צריכים את זה כי את רוב העונה והכסף כבר עשו וביחד עם הקורונה והמחאות יש להם את כל הסיבות / תירוצים לוותר. באופן כללי יותר קל להגיד לא מאשר כן ועכשיו הליגה תצטרך להתחנן ולשכנע אותם. אני מסכים שאם תהיה נטישה המונית וסגלים חצי מלאים זה כבר לא יהיה פלייאוף NBA אלא משהו אחר וגרוע בניגוד למה שנרשם מעליי על קהל ביתיות וכו' שזה בקטנה מבחינת הוגנות וכוכביות

    1. זה לא המצב. נכון להיום, השחקנים אבדו 10% מהמשכורת שלהם. סיום העונה כרגע, יגדיל את הסכום ליותר משליש.
      וזה רק בהתבוננות על העונה הנוכחית –
      סגירת הליגה העונה פותחת פתח ב-CBA שמאפשר לבעלים לסיים את ההסכם חד צדדית. הסכם חדש בתנאים של היום משמעותו הרבה פחות כסף לשחקנים.

      1. לגבי השכר העונתי, לשחקנים כמו קיירי וכרמלו זה לא צריך להזיז. גם הרבה כאלה שרוצים בסוף את השכר המלא חושבים פעמיים אם זה שווה להם בתנאים הנוכחיים. העובדה היא שכמו שרשמת לפחות 65 אחוז הם כבר הרוויחו.
        .
        לגבי החלק השני, לא יודע כמה הם מודעים לזה והאם זה בכלל נכון, אני לא רואה איך סילבר בא ו"מתנקם" בהם כי הוא מבין שזה לא סתם הפרת חוזה אלא נסיבות יוצאות דופן

        1. ברור שהם מודעים לזה וזה עלה בשיחות בין הליגה לנציגי השחקנים. זו לא התנקמות אלה צעד כלכלי בהתאם לנסיבות.
          בכלל השחקנים שותפים בתהליך קבלת ההחלטות לאורך כל הדרך גם עם אין להם מילה בקביעתן.

            1. נכון.

            2. הכוונה הייתה שההחלטה בפועל על מבנה השינויים הייתה של הבעלים (וכמובן שהיא צריכה להיות באישור השחקנים).

            3. לזכותו של סילבר חייבים לציין שהוא אכן משתף את השחקנים בכל תהליכי קבלת ההחלטות, תוך שמירה על מדיניות השקיפות. זו אחת הסיבות שבהצבעה המוקדמת 100 אחוז מנציגי השחקנים הצביעו בעד ההצעה של סילבר.
              לתחושתי, סילבר עושה ככל שביכולתו למנוע קואליציה של בעלי קבוצות קטנות שידחפו להקפאה שתאפשר להם לבטל את ה-cba. אני לא בטוח שעם קומישינר בסגנון שטרן זה היה המצב.

        2. חישוב השכר של השחקנים הוא תלוי הכנסות הליגה (כך גם חישוב הקיצוץ בשכרם). זה לא רלוונטי אם קיירי סיים את העונה, או לא.
          .
          כמעט 40 אחוז אבדן הכנסה, זה קריטי עבור מרבית שחקני הליגה. רוב שחקני הליגה מרוויחים פחות מ-3 מיליון לעונה, וזה לפני מס. יש ללא מעט מהם התחייבויות שניתנו בהתאם להכנסתם הצפויה אבדן ההכנה עבורם זו בעיה רצינית.
          .
          לגבי מצב ה-cba
          זה לא איזה סוד.
          ארגון השחקנים מודע לסיטואציה.
          זה גם לא ממש תלוי בסילבר –
          אם רוב בעלי הקבוצות מחליטים לנצל את הסיטואציה לטובתם, זה מה שיקרה. סילבר עובד עבורם.

          1. קיבלתי.
            לעידו, גם לא טענתי שהשחקנים לא שותפים לתהליך, להפך. אני רק לא בטוח בשיחה האמוציונלית שהייתה בלילה כמה הם לוקחים בחשבון את ההשלכות ארוכות הטווח של ביטול העונה אם ה-cba ייפתח

            1. שיחה זה דבר אחד – החלטות בשטח סיפור אחר.

            2. מסכים, אבל לי זה יהרוס אם שחקנים בפרופיל גבוה לא ישתתפו

          2. גיא, אני לא חושב שרבים מבעלי הקבוצות הקטנות מעונינים לפתוח מאבק מול השחקנים. נכון שהם נראים בעמדת יתרון אבל זה יהיה קרב ששני הצדדים יצאו ממנו ניזוקים. ארגון השחקנים מובל על ידי שחקנים בכירים שיש להם אורך רוח כספי וגם מודעות חברתית(לבון אינו גורדן) . באווירה הנוכחית בארה"ב לא נראה לי שבעלי הקבוצות (אני מכיר 2 שאינם לבנים גורדן וויווק) רוצים לפתוח במלחמה שנושא הגזע יככב בה. אני כבר מתחיל לראות ברשת קריאות לאלץ את הליגה למכור מספר קבוצות לבעלים לא לבנים (ולא, ויווק רנדיבה לא נחשב ללא לבן לענין זה).

            1. לדעתי, הרבה תלוי ההתנהלות השחקנים. אם לא תחזור הליגה בגלל סירוב של חלק ארי מהשחקנים, אז הנסיבות יהיו השבתה מצטברת של כמעט שנה.
              בתנאים כאלו, כאשר נפתח החלון לביטול ה-cba, וכאשר בעלי הקבוצות יודעים שלרוב השחקנים אין גב כלכלי (מה ששם את בעלי הקבוצות בעמדה עם יתרון משמעותי),
              אני בהחלט רואה סכסוך עבודה חדש.
              .
              מה שכן, אנחנו עדיין לא שם, בדיוק מהסיבות שכתבת.
              צריך רק לזכור שזו אמריקה התאגידית. הכל הולך, הכל מוצדק, תחת נס הדולר.

            2. לגבי ארגון השחקנים. אם כל הכבוד ללברון ופול,
              רוב השחקנים מרוויחים הרבה פחות. הם מרגישים כבר עכשיו את המצב, והם ירגישו אותו ביתר שאת אם לא תחזור הליגה. תוסיף לעונה בה הפסידו 40 אחוז משכרים עוד עונה שמתחילה בשביתה, יתקבל מתכון לארגון שחקנים שביר ולא מאוחד.

        1. אני חושב ששנינו צריכים להיות מודאגים מזה שיש לא מעט דברים שאנחנו מסכימים לאחרונה. הייתי אומר שעיני לא צרה בהם, רק שזה לא נכון. עיני מאוד צרה בהם.

            1. רחמים על באלמר.

  11. לגבי הבעלים מול השחקנים… דווקא להרבה בעלים יש אינטרס כלכלי לסיים את העונה כי הם יוצאים מופסדים ממשחקים בלי קהל (אותם הוצעות על משכורות אבל הרבה פחות הכנסות בלי מכירת כרטיסים ונקנקיות). אז למה בכל זאת לחדש? כי יש פה עניין של מותג והסכמיי שידור ששילמו להם הון ומה לעשות שצריך לקיים הסכמים. חוצמזה אולי לכמה מהם (מארק קיובן לדוגמא) יש עניין אמיתי בספורט ותחרותיות ורצון לספק קצת הסחת דעת ובידור להמונים בתקופה מאתגרת.

    נכון השחקנים הם גם בני אדם שהולכים להתגעגע למשפחה וזה שגם הזוטרים שבהם מרוויחים סכומים שכולנו רק חולמים עליהם לא משנה את העובדה שהבועה זה לא מצב אידיאלי. אז מה? רוב הציבור נאלץ לעבוד כרגע בתנאים לא אידיאליים. אז פעם אחת בקריירה שלהם שהשחקנים יעשו מאמץ חד פעמי.

    כוכבית **? ממש ממש לא!

    בהנחה שרוב השחקנים כן יגיעו ולא יהיו אירועים יוצאי דופן הרי האלופה הולכת לירוק דם אחריי פלייאוף אינטנסיבי ברמה חסרת תקדים:

    – מעולם לא שוחק פלייאוף שבו כל השחקנים מגיעים רעננים כל-כך. כל מי שסחב פציעות קיבל את כל הזמן לנוח ולהחלים.

    -לא יהיו טיסות! זה יוריד עוד יותר עומס ועייפות ויאפשר עוד יותר מאמץ ואינטנסיביות.

    -האלופה תיזכה בלי שום יתרון ביתיות בשום שלב!

    -נכון קהל נותן אנרגיה אבל גם הופך את המשחקים לשואו. בלי קהל יהיה פה יותר כדורסל נטו.זה רבות דובר על כך שמשחקיי האימון של נבחרת החלום המקורית ששוחקו ללא קהל וללא מדיה היו מבין משחקיי הכדורסל האינטנסיביים איי פעם.

    מנחם לגבי ההפגנות והמחאות…. אתה תולה בזה הרבה תיקווות לשינוי. אבל כבר עברנו את הסיפור הזה בתקופת occupy wall street. נכון שזה היה פחות אגרסיבי ופחות נפוץ ממה שקורה היום. אבל עדיין אנשים חיו באוהלים חודשים. בסוף לא יצא מזה כלום. שינוי אמיתי צריך לבוא בקלפי. יחד עם המסר לשינוי צריך לבוא גם מסר שחייבים להגיע לקלפיות. ביידן הוא לא מועמד מלהיב במיוחד אבל אם שוב תהיה אדישות כלפיו בבחירות (כמו שקרה להילרי) אז כל ההפגנות היום יהיו לחינם.

  12. זה חרטא ברטא. יגיד לך את זה כל אחד ששיחק בלי קהל לעומת עם קהל.
    התחילו כאן את הליגה המקומית וזה כמו נקניקיה קרה בלי חרדל ובלי קטשופ. סתם. אומנם מזין אבל נותן לך בחילה.

    ממשלת ויקטוריה עשתה איזה פסטיבל חרטא למוסיקאים, הגענו לפסטיבל. היתה במה היה סאונד מן. הופענו מול 2 צלמים. כמעט נרדמתי על הבמה.

    הרוצח של פלויד הולך לקבל מליון דולר פיצויים מהמשטרה(!)

    1. תסלח לי אבל רמת הכדורסל בארץ לא נוחה לעיכול גם כשיש קהל.

      אתה רוצה להתלונן על זה שנותנים לך מוצר פחות טוב ממה שהתרגלת? זכותך.

      אבל תזכור כדורסל עם קהל יחזור רק עוד (נניח) שנה פלוס כשיהיה חיסון ביצור המוני ואחריי שיחסנו 300 מיליון אמריקאים. זה אומר גם ביטול העונה הבאה!!

      אתה באמת מחשיב את עצמך אוהד ספורט אם זה באמת מה שאתה מעדיף??

      כדורסל בלי קהל יהיה מוזר בהתחלה אבל אחריי כמה שבועות אנחנו והשחקנים נתרגל.

  13. אחלה מעורב
    עכשיו נראה הרבה פציעות בסגנון בלייק גריפין – כואבת לו היד כי נתן מכה לארון חשמל…. כואבת הרגל כי החליק בספונג'ה…. כאלה
    🙂

            1. נסטה

  14. האינטרס של הליגה להשלים מספר משחקים מינימלי כדי לקבל את הכסף מזכויות השידור, האינטרס של הבעלים למקסם רווחים (ואם לא אז להגיע לחוזה cba משופר מול השחקנים), האינטרס של השחקנים ״העניים״ לקבל עוד הכנסה והאינטרס של המובילים (לברון, קוואי, יאניס וכו) לצ׳אנס לאליפות.
    הקורונה מצד אחד והמחאה מצד שני.
    .
    מי שעושה סדר בכל זאת הוא קיירי אירווינג שחושב שהעולם שטוח . . .

  15. לכן כל הזמן אמרתי שצריך לעשות טורניר נפרד.
    בלי קשר לעונה.
    לכל הקבוצות, כאשר השתתפות לשחקנים היא אופציונלית.
    לא שיחקת – לא קיבלת תשלום.
    יש זכויות שידור, מי שרוצה בא ומי שלא לא, וכולם מרוצים.

  16. אנשים גדולים בהרבה מקיירי, ולברון, מוחים בכעס הגדול ביותר בחייהם. קורה כאן משהו שאנשים כמו מיכאל ירדן -לא מודעים לו ולא מבינים אותו. אני כל ימי חיי הייתי ימני, ואשאר כזה. אבל הפעם טראמם – וכל הרפובליקנים שהפכו לכלבי הפודל שלו – עומדים לקבל הלם שייקח להם 50 שנה לצאת ממנו כי הדמוקרטים (שאני לא אוהב כלל, ובמיוחד את ביידן, אבל הפעם תהיה הפעם הראשונה שאצביע עבורם) עומדים להשתלט על הנשיאות, הסינט, והקונגרס ביתרון כזה שלרפובליקנים ייקח דור שלם למחוק. אני אומר זאת שוב: תשאלו את שחר דלאל, ניר לוין הניו יורקרים, או אבי באל איי וסן פרנציסקו, וראובן ואור וגיא משיקגו ועוד מה הולך כאן, ואולי תקבלו מושג. המדיה בארץ לא מקדישה למהפך יותר מ-10% ממה שהוא ראוי לו. תארו לכם שטראמפ האיגו-מניאק ביטל עצרת באוקלהומה כי הזהירו אותו. הוא אף פעם בחייו לא נסוג כי הוא פסיכופאט כזה. עד היום הוא מתבייש, וכנראה מוכן להכניס לכלא, את אלה שלקחו אותו למקלט בבית הלבן.

    1. עדר שוטים מובל ע"י שוטים זה מה שקורה.
      מקווה שטראמפ יתן להם בראש.
      הכי מצחיק שהורידו פסלים של קולומבוס ושות 🙂
      טראמפ צריך לתת בהם בראש וחזק, האנרכיסטים הממומנים עושים בלאגן

      1. מנחם שומע את ערוצי התשלום ואת אלה שצועקים. הדוממים יראו להם בקלפי. מציירים לו מצג שווא שטראמפ גמור LOL.
        אפשר לחשוב שביידן יהיה נשיא הכל ישתנה 🙂

        1. ישנם מספיק ערוצי יוטיוב של אפרו אמריקאים שקולם לא נשמע בכוונה במדיה "הרגילה" לא רק שטראמפ ינצח אלא שהוא יגייס גם יותר קהל נשי ושחור מפעם שעברה

      2. דקסטר, תעשה לי טובה. חשבתי שיש לך קצת יותר בינה. בסיאטל זה באמת יוצאט מין הכלל. מעולם לא טענתי שכל המפגינים הם צדיקים.
        ואז אתה מביא לי קיצוני ימני, נאצי ממש שונא יהודים. אתה לא מתבייש להביא אותו כדוגמא?
        תעשה לי טובה ואל תכניס הנה יוטיוב כאלה כי אני אמחק לך אותם. אני לא מסכים שנאצים יופיעו באתר שלי ע"י לחיצה בכתובת שאתה מספק. אני מקווה שאתה מקשיב.

        1. לא קורה שום דבר יוצא מן הכלל בסיאטל.
          אפילו זקנים חובבי נשק וחופש שמסתובבים שם סתם רואים את זה.
          רק אידיוטים שניזונים מרשתות הפצת ההזיות של הימין ההזוי האמריקאי מצליחים להזות אחרת.
          https://youtu.be/6q6Jp4CX_kw

          1. לגמרי, ריצ'ארד ספנסר הוא נאצי. בניגוד אליו טאקר קרלסון הוא שונה לחלוטין והוא רק במקרה אומר בדיוק את אותם הדברים שספנסר אומר.

        1. עידו רק קומץ פה באתר אולי חושב כמוך.
          שיחשוב. בחיים שמחוץ לאתר רק השמאלנים ההזויים לא חושבים כמוני אז הכל טוב תאמין לי

  17. מסכנים הלבנים בNBA חחח לא יכולים להוציא מילה, איך כולם מפחדים 🙂
    העיקר יש חופש ביטוי 🙂
    אגב יהיה מצחיק אם בעונה הבאה מישהו יארגן לקיירי בדיקת פתע של חומרים אסורים 🙂

      1. המנחאות לא יגרמו לכלום לטווח הארוך. הכל ישכח עוד כמה חודשים, יתעורר שוב לפני הבחירות וישכח אחריו. מה שהיה הוא שיהיה.
        אני בכלל מרגיש שהדיון לגבי משקלו של יוקיץ לא מוצה-רועי מה עם מחשבות שבת?

        1. ברור שמעון מסכים בכל מילה , מוצר להצביע רק מצד אחד , שמעון אל תהיה מצחיק בדיקת פתע יהיה רק לרוקייז ואז גיא יגיד שהליגה פתוחה מתמיד , אני מחכה לראות מתי בודקים את השיקצה .

            1. סבבה, רק וידאתי שאין שום קשר בין מה שדיברנו לדברים שרשמת

            2. לי סתם יש תחושת בטן לא מבוססת שרדיק מצביע לטראמפ😂

            3. Lol נטמן בדיוק עבור גיא האמת אבל נפלת 😂😂. ידעתי שהוא ילך לבדוק.

            4. וואוו, אתה כזה מסטרמינד מרושע. נפלתי במלכודת שלך ובזבזת 15 שניות מהחיים שלי בלהראות שאתה אידיוט.
              אכן מרושע לבזבז את זמני על דבר שהינו ברור לכל.
              טושיי

            5. Thog חמוד יש לי שאלה אלייך נראה לך שאם רדיק היה תומך בטראמפ הוא היה יכול להביע את הדעה שלו בפומבי, רק תראה מה עשו לדרו בריס או לשדר סקרמנטו שהביעו דעה שונה ולגיטימית לחלוטין, דרך אגב יקירי לקרוא לאדם אידיוט ולהתחבא מאחורי כינוי לא הופך אותך לחכם .

            6. כשאתה בן אדם שהתחביב שלו וכנראה גם התכניות שלו לעתיד הם לעבוד בתקשורת אז כן אתה לא הולך לפחד לומר שום דבר כזה. אתה אפילו מביא לי דוגמה ישר אחרי איך זה ממש לא סיפור לומר את דעתך. מה עשו לגרום בריס. אתה צוחק. כמה שבירים אתם חושבים שאנשים שהם לא מסוגלים להתמודד עם זה שלאנשים אחרים יש משהו להגיד על דברים שהם אומרים. לדרו בריס לא קרה דבר והוא לא הפסיד כלום ממה שהוא אמר. כל מה שקרה שעוד כמה אנשים עכשיו חושבים שהוא אידיוט ועוד כמה אנשים עכשיו חושבים שהוא אמיץ.
              לא בטוח למה אתה מתכוון בשדר סקרמנטו אבל לא אופתע עם הדבר שקרה לו הוא גם כלום.
              כל יומיים דקסטר מביא כאן קישורים לשרלטנים שהתחנפות לבסיס המצביעים של טראמפ עשתה להם קריירה של מיליונים אז אם יש לך אשליות כלשהן שרדיק יפגע מזה שהוא יאמר שהוא תומך בטראמפ אז זה פשוט מה שזה אשליות. כל שחקן כדורסל לבן שיצהיר שהוא תומך בטראמפ יזכה בחיבוק חם מהימין האמריקאי שהשפעתו הרבה יותר גדולה מזה שהשחקנים לידם יחשבו שהוא טיפש.

              רוב הותיקים באתר כאן יודעים את שמי וזהותי בדיוק כמו שהם מכירים את שמו וזהותו של הקוריוז שקראתי לו אידיוט. כל עוד שמעון מתעקש גם להראות שהוא אידיוט וגם להראות שלא מפריע לו בכלל שאני אומר בצדק מוחלט שהוא אידיוט אז הביקורת שלך או של כל אחד אחר על זה היא מיותרת לחלוטין.
              ולא המטרה של זה שאני מציין את זה הינה בשום צורה להפוך אותי לחכם. חכם לא היה מנהל שיח עם אידיוטים והאינדיקציה הכי גדולה לזה שאני אידיוט היא שאני בכלל טורח להגיב כאן לאנשים אידיוטים ולאנשים שקרנים. אז אתה יכול להרגיע את עצמך ולקרוא גם לי אידיוט. מודה באשמה.

            7. כאילו באמת זה שאלה ממש מטופשת. אתה מדבר על רדיק, שכל הקריירה שלו נבנתה בתחילתה על העונג והמוטיבציה מכמה שהוא היה שנוא כשחקן דיוק.

            1. הזוגיות שלכם? אפשר לא לקנא תגיד לי?

  18. תודה על המעורב
    בטח יהיו העדרויות של כמה שחקנים בקבוצות הפחות גבוהות, אבל בקבוצות שיש להן על מה לשחק כולם יגיעו

    יהיה פלייאוף טוב

  19. אגודת עין צרה זה שטויות סתם חברת קש של האשך.
    אשך האם LLL ערוך לקליטת מיליונים לקראת המירוץ לנשיאות של השיקצה ולקראת המרכבה שלו שתעבור בין הערים בנובמבר הקרוב?
    האם אתה ויואל ערוכים להנהיג המונים במספרים שיהיו?

    1. כן, עשינו טסט נרחב לאחרונה.
      קראנו לזה "מגיפת הקורונה" כי יואל שונא את הבירה הזאת וחושב שזה פיפי (חובב בירות גרמניות).
      הפצנו וירוסים מטיטולים משומשים.
      הוכחנו שאנו מסוגלים לסגור מדינות שלמות במקרה הצורך.
      מוכנים לקמפיין השיקוצי

  20. חחח… בכיינים, באבל שמאבל – עוד מעט חוזרת בארסה, מחר ריאל מדריד, בגרמניה כבר משחקים חודש, אתמול פנאלדו החמיץ פנדל
    ומה באמריקה?
    קורונה… בדיחה עצובה – תראו קצת סרטונים מחתרתיים ותבינו שאין דבר כזה – חצי מזה זה בלוף.
    .
    לגבי טראמפ – מנחם – מי ינצח אותו? ביידן? אפילו בבחירות לוועד הבית הוא יפסיד. אני עם שמעון בעניין הזה ועם הטמיר בכדורסל – כתבתי כאן מיד כשעלה הרעיון שהיה צריך לוותר על העונה הזאת, לעשות טורניר בלי טבעות – ולהתכונן לעונה הבאה.
    יאללה ד"ר רזי, תעשה סטרצ'ים – מחר אדן האזאר!!!

    1. זה ב11 בארסה מול פחוני מיורקה שעה סרח. ראיתי עכשיו סרט הצרפתי. אחלה סרט מומלץ למרות שאני לא מרבה לראות סרטים בצרפתית.
      הקורונה פשוט מחסל בעיקר זקנים. כמו כל מחלה יש מקרים יותר חריגים אבל כמות המתים בעולם מתחת לגיל 70 היא ממש קטנה ופחות ממחלות אחרות.
      נקיטת האמצעים זה בשביל שלא יהיה הצפה על בתי חולים במכונות הנשמה. אמרתי את זה מההתחלה.
      לסוסים כמו שחקני nba השפעת של מייקל יותר קשה להם מאשר הקורונה. יש להם יותר סיכוי להיכנס למצב קשה או למות ממכת ברק מאשר מקורונה.

        1. מי אמר שזקנים לא נחשבים איפה ראית שכתבתי את זה? זקנים צריכים להיזהר פי אלף. יש לי סבים וסבתות וגם הם נזהרים מאד. לא הבנתי איך אתה מניח דברים מנחם ומבין אותם?
          מה הקשר בינך לסוסי הnba שרוכבים על גל הקורונה?

        2. מנחם תהיו בריאים – אני לא מזלזל בסכנה למבוגרים – גם אני נמנע כמה שיותר מלבקר את הורי – בגילכם כדאי לשמור מרחק, מסיכות והתקהלות. לשחקני האנ בי איי זה לא מסוכן – בדיוק כמו לשחקני הכדורגל בכל אירופה. למה שם אפשר לשחק בלי קהל באיצטדיונים הרגילים, ובארה"ב לא? השחקנים לא רוצים לחזור בגלל המתווה ההזוי. תשמע קצת פודקאסטים בנושא – כתבים חוששים לבוא – מדובר בחמישה שבועות פלוס של בידוד, ועוד בידוד מקדים – מי צריך את זה? זה כלא.
          .
          רזי – באיירן נתנו קונצרט נגד דורטמונד לפני שבועיים וסגרו את האליפות. הם מאוד חזקים השנה ונראים מצויין. חייבים ש-UCL תחזור, יש השנה הרבה מועמדות ועכשיו אחרי שהארגנטינאי העיף את ליברפול – הכל פתוח! (חבל רק שסיטי יבעטו לנו בתחת…)

          1. הערב שיחקו רע מאד, בלי מולר ולובנדובסקי. קומן ודייויס נכנסו רק בחצי השני. 2 גולים והיה תיקו היו מטעויות של דורטמונד (שוער) ובאיירן פוורד, גול עצמי. טוב שפוורד בישל לגורצקה את הניצחון אחרת באיירן היו צריכים לעבוד יותר קשה על האליפות. שבוע הבא הם חוגגים אבל בלי הקהל….
            הארגנטינאי יכול להעיף גם את באיירן….

          2. רזי השנה הזאת 2020 מקוללת, אבל לנו בינתיים הולך טוב. ראית איזה קונצרט נגד מכבי חיפה? יש אליפות גם בארץ. עוד בטעות יוסטון ייקחו אליפות…

            1. אם ינצחו את ב"ש בשני יהיו עם 14 נקודות מעל למקום השני וחיפה כשנשארו 18 בקופה, אין סיכוי שישמיטו אפילו שיש שני שחקנים מושעים בעקבות סקס עם הקטינות. איביץ יכול לעזוב אחרי המשחק הזה ליעד הבא ואינגלנדיס ציך למצוא מהר מאמן חדש.
              ברסה חזרו מפגרת הקורונה חדים ולא יתנו לריאל לעבור אותם. הפרעוש לא שוכח איך נושכים….

          3. דה שוט זה לא כלא זה בית מלון בלי המשפחה ודיסקרטיות מוחלטת לא יודע מה הם בוכים באירופה חזרו לשחק

        3. מנחם אני באוקטובר חוגג 82 אי אפשר לעצור את העולם לא בשבילנו אנשים קורסים כלכלית , הקורונה לא מסוכנת כלל לסוסי אדם כמו שחקני NBA, סתם בכיינים שיקצצו להם במשכורת

      1. לפי נתונים רישמיים בישראל במרץ אפריל 2019 מתו כ-250 אנשים יותר מאשר בחודשים המקבילים 2020 (קורונה).
        באיטליה ב-2017 מתו משפעת 25,000 ובסה"כ מתו יותר אנשים מאשר ב-2020
        אחוז התמותה מקורונה בקרב בני 60 ומטה הוא 0.002%
        לא יהיה חיסון בקרוב – פשוט ילמדו לחיות עם זה כמו עם שפעת, ומחלות אחרות.
        התקשורת + כוחות שמרניים אנטי דמוקרטיים + פאניקה וכדרו שלג בגלל איטליה וספרד + כסת"ח של כל ראשי מערכות הבריאות =
        עובדים עלינו בעיניים.
        (מציע למבוגרים לשמור על עצמם ולצעירים לשמור עליהם)

        1. למה עשו בידודים לשפעת? נמאס מהצגת הנתונים חסרת כל רקע הזאת. גם אנחנו רק ביוני אם לא שמת לב. מזל שלא נתנו למישהו כמוך לתת לכולם להסתובב חופשי עם הוירוס. וחוץ מזה מה כל העולם מטומטם? על כל העולם עובדים בעיניים?

          1. כן. כל העולם מטומטם. בתי חולים קיבלו הוראות מפורשות לסמן ״קורונה״ על כל מת שלא ברור בוודאות ממה היו הסיבוכים וכו׳, ניפחו בכוונה את המיספרים, התיקשורת עשתה מסיבה והדמוקרטיה חטפה מכה. תוסיף לזה פאניקה וכסת״ח, כולם חושבים רק על ועדות חקירה.
            לפי בר סימן טוב ״עשרות אלפים ימותו״ ויהיה ״אירוע שואתי״. אם מאפשרים לאחד כזה לייצג עמדה ממשלתית רישמית בטלוויזיה – אז כולם מטומטמים.

            1. סבבה, קח בחשבון שאני מדבר רק על "קורונה זה בסך הכל שפעת" ולא על כל מיני צעדים בארץ שאולי יכלו ויכולים לעשות אחרת.

            2. הכל נכון. העולם נכנס לסחרור בעידן הרשתות החברתיות.
              מגפות דומות קודמות, יותר מסוכנות, עברו בלי שום צעדים.
              מנבא כבר עכשיו שלא יהיה שום "גל שני".
              בארץ מנסים להפחיד אותנו משיקולים פוליטיים ומשפטיים של נתניהו.
              יעשו יותר בדיקות – יכריזו על עלייה בתחלואה (יש המון נשאים לא מאובחנים שבכלל לא יודעים שנדבקו).

        2. אור זה הרבה יותר מדבק משפעת עדיין לעצור את העולם אתה לא יכול, הנזק הכלכלי הוא לאנשים גזר דין מוות הרבה יותר מהקורונה, העולם חייב להיפתח ההשפעה על צעירים אי אפסית בטח על סוסי אדם כמו שחקני הכדורסל . 76 אחוז מאמריקאים חיו עד עכשיו מפי צ’ק לפייצק ולא מעט נקלעו לחובות , מחסור במזון ברפואה ….קיירי ארווינג וול … סתם בכיינים

          1. ברוך, בכוונה רשמתי את התגובה האחרונה להבהיר שלא התייחסתי בכלל להאם צריך לעשות ככה או ככה אלא רק לזה שזה ממש לא סתם שפעת

    2. אני מקווה שיהיה לי כח להחזיק את העיניים כי הים גומר אותי.
      האמת? אין תלונות, עונה כזו לא היתה לי 18 שנה וזה עם הקורונה באמצע.
      נראה מה ריאל תעשה מחר ומה ברסה תעשה הערב.
      רוצה איזה טוויסט בעלילה 🙂
      בינתיים פווארד נתן אבל בדקה ה 85 גם בישל את הניצחון ושבוע הבא באיירן מינכן ייקחו את הצלחת…

  21. מנחם כתבה מעניינת כי לא ידוע מה הגורל צופה לגבי הקורונה כי פתאום יכול להיות שאחד השחקנים או אחד אנשי התקשורת שיכנסו לאולם ידביקו את כולם והם יסגרו מחדש ולפי דעתי צריך לעשות דראפט עכשיו ולהתחיל את העונה פשוט כשיגמר הקורונה וכל המחלה הזאת

  22. השחקנים שוכחים את כל האקוסיסטם הזה שנקרא ספורט ומה המיקום שלהם בו.

    הם שוכחים מה שיתוק הספורט עושה לכלכלה ולמורל של האזרחים. אני מתערב שאם היה ספורט, אירועי הביזה היו לא יותר מאירוע שולי ונקודתי בכל ההפגנות.
    במקום זה, השחקנים מפוצצי הכסף בוחרים להשמיץ את טראמפ, הממשלה ואת כולם בערך, במקופ להזתכל על עצמם.

    השחקנים צריכים לזכור שלצד ההתעשרות המטורפת שלהם, יש להם מחויבות לבעלי הקבוצות ולאוהדים, שרוצים וצריכים את הספורט בחזרה, בוודאי בסידור שאמור להבטיח את הבריאות שלהם.
    אני לא רואה שבליגת האלופות, הליגה הספרדית וכו׳ יש כזאת התנגדות. אני יודע מה כן מבדיל את ארה״ב וזה מהומות והתססה.
    פרט למוזיקה, אין מערכת שעשתה שירות טוב יותר לאזרח השחור מאשר הכדורסל בפרט ולחגת הנבא בכלל. הנבא מאפשר לאזרחים ממקומות מוחלשים בפרט ושחורים בכלל, להגיע למקומות שהו לעולם לא יכלו, אז שיתמקדו בלהראות, להתבטא ולהביא את היכולות שלהם למגרש ולא בשאר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט