מעורב הופס ליום רביעי / מנחם לס

1.מה קורה עם הקבוצות שאינן באורלנדו? לכל אחת סיפור משלה. ברצוני להכניס אתכם לעניינים

במזרח – – –

הניו יורק ניקס

מתי היתה הפעם האחרונה שהניקס שיחקה ביוני? עבור זה צריך להיכנס לספרי ההסטוריה. גם הפעם היא יושבת. מאמנה פוטר…נשיא הקבוצה עזב (הוא התפוטר) והקבוצה תחמיץ את הפלייאוף זו השנה ה-7 ברציפות.

אבל ישנם כמה חיובים: יש להם נשיא חדש ליאון רוז הנשמע מצויין. החלטתו החשובה ביותר עתה – וכמה שיותר מהר יותר טוב – היא מי יהיה המאמן החדש. תום ת'יבודו נראה בראש החבורה. אם ייבחר כמאמן, אני מבטיח לכם דבר אחד: לניקס תהיה הגנה. יש להם גם שתי בחירות דראפט ראשונות, אחת בעשר הראשונות. יש להם את המרווח מתחת סף השכר להביא שחקן חפשי טוב עד טוב מאד, והעונה אני מחכה לצעד גדול קדימה של RJ ברט.

קליבלנד קאבס

לקליבלנד היתה עונה מוזרה. מאמנה ג'ון בליין התפטר כבר בפברואר כי הוא ביקש שחקנים, ולא נתנו לו. הוא גם אימן באי חשק כאילו הוא מנקה מדרגות בגורד שחקים ולא מאמן בנבא. . נא לא לשכוח שלקאבס יש בק-קורט צעיר שהוא בין הטובים בין הצעירים עם דריוס גרלנד וקולין סקסטון. הם הביאו את אנדרה דרמונד, שאני מבטיח להם שהוא יחטוף בשתי ידיים את אופציית ה-28 מיל. לעונה הבאה. אז שחקן ציר יש להם. יש להם עוד ביג-מן כקווין לאב והפרי אג'נט טריסטן תומפסון. אני בטוח שהקאבס מחפשים טרייד לקאב, ואת טריסטן הם לא מחתימים. יש להם בחירת לוטרי, ושאר הרוסטר הוא מין מיש-מאש.

מי יחליף את ביליין? גייט בי ביקרסטוף היה ממלא המקום שלו ואני מאמין שיישאר כמאמן קבוע.

דטרויט פיסטונס

הפיסטונס עשו את הפלייאוף פעמיים באחת עשרה השנים האחרונות. העונה הסיבה המרכזית לדעיכה היו פציעות. העיקרית לבלייק גריפין – שחקנה הטוב ביותר – ששיחק העונה רק 18 משחקים. דרמונד עבר לקאבס.

הנקודות הבהירות הם כריסטיאן ווד ולוק קנרד, ולדטרויט ישנה קבוצה לא רעה. יש להם גמישות בקאפ, ובחירת לוטרי. הכל נראה די טוב אבל יכול להיראות טוב מאד אם יצליחו להעביר את בלייק למישהו שיהיה מוכן לקחת את חוזי ה-36 מיליון וה-38 מיליון שישנם בכיסו לשנתיים הבאות.

אטלנטה האוקס

רמזתי זאת פה ושם אבל עתה אני מצהיר רשמית, אפילו בגאווה. אפילו צובע כדי שיישאר בזכרונכם:

אטלנטה הפכה לקבוצה שלי. ז"א היא הפכה לקבוצה שאני אוהד יותר מכל אחת אחרת, ויש סכוי שאקח אותה אתי לקברי!

לאטלנטה יש סכוי להפוך לאחת הקבוצות המלהיבות והטובות בין הצעירות, ואני מבטיח לכם כאן, ללא כחל וסרק, שהיא מסיימת בעונה הבאה עם רקורד שיהיה שמיני מהטופ. כן, היא תהיה לפחות השמינית מהטופ, ולאן היא עלולה עוד להגיע אשמור בינתיים לעצמי.

יש להם פרונטנ קורט נייד ואתלטי מהטובים בליגה עם ג'ון קולינס וקלינט קפלה. אמרתי "והאתלטי". ישנם שני צעירים עם פוטנציאל בשמיים – קווין הוארטר וקאם רדישד. יש להם בחירת לוטרי וגמישות כספית יותר מלרוב הקבוצות.. ויש להם סופר סטאר דינמי – טריי יאנג – הממשיך להדהים בדברים שלא האמנו שהוא מסוגל להם.

עם בחירת לוטרי נכונה, אטלנטה האוקס תהיה המפתיעה הגדולה של העונה הבאה. היא תהיה TOP TEAM ואני כתבתי זאת כאן כבר מדצמבר של 2019, ולא שיניתי דעתי.

שיקגו בולס

בניגוד לאטלנטה, בשיקגו הכל מדאיג. אין להם פרוטה תחת הסף, ושני השחקנים היחידים שניתן לבנות עליהם הם לאורי מרקנן וזאק לוויין. בעיר הרוחות כולם תולים תקוותם בארתוראס קרניסובאס, ה-CEO החדש. החלטתו הראשונה חייבת להיות להביא פנים חדשות במקום המאמן ג'ים בוילן. למה הוא מחכה?

שרלוט הורנטס

מעניין אותי איזה כותרת היו נותנים לסידרה שהיתה מתארת ב-10 אפיזודות את הצורה בה בעל הקבוצה מייקל ג'ורדן מושך שם בחוטים. אולי "THE LAST JOKE"? לא משנה, אבל לדעת שמייקל יכול בעצם בעלותו להחליט דברים, וזה המוצר המופיע לעינינו כבר שנים, זאת העובדה הלא מובנת ביותר.

זה קלאב שעושה טעות אחרי טעות, ושטות אחרי שטות. הדבר הנכון היחיד שעשו היה להביא את טרי רוזייר ב-19 מיל. לשלוש שנים לנסות להחליף את את קמבה וולקר. הוא עושה טוב אפילו משציפו עם 18.8 נק' למשחק ב-55% טרו-שוטינג, ו- 4.7 אסיסטים.מבעד לזה אין לי מושג, ואני לא יודע לאן הם הולכים ולאן הם באים. אחת הקבוצות המסכנות ביותר בליגה, עם קהל שאינו קהל, ואווירה שאינה אווירה.

במערב – –

מינסוטה טימברוולבס

המבט לעונה הבאה הוא מלבב. קרל-אנטוני טאונס הפך לסנטר ענק בהתקפה, וההגנה שלו משתפרת. עכשיו הגיע ד'אנג'לו ראסל. לקבוצה אין הרבה 'שמות', אבל אם ישנו כאן בין הגולשים אחד עם זכרון שיאמר לי בסוף העונה אם צדקתי או לא, שבניגוד לכל הפאור-רנקינג ששמים אותה מס' 25 ומטה, אני מציב אותה מס' 18 לפחות, שניים מהפלייאוף, אם בעונה הבאה יבחרו את ה-16 עם הרקורד הטוב ביותר. אגב, יש להם לוטרי פיק, ובחירת סיבוב ראשון של הנטס, ומספיק כסף לתת למאליק ביזלי כדי שיישאר.

גולדן סטייט ווריורס

רק תזכרו כסיפור מהאגדה שהם סיימו עונה זו ברקורד 50-15. הם לא סתם במצב טוב לקראת העונה הבאה: הם במצב נפלא. למה?

אז ככה: יש להם סטפן קרי, קליי ת'ומפסון, ודריימונד גרין בריאים, רעבים, ופגועים. הם מחכים להכות, והם יכו. זכרו מה שאני אומר: זו תהיה העונה של אנדרו וויגינס. הוא מסוג השחקנים שהיו זקוקים לשנתיים נוספות כדי להתבגר ולהתבשל. העונה הוא יהיה בוגר, בשל, ומצויין. אריק פסקל ודמיון לי יפתיעו אתכם אולי יותר מכל שניים אחרים.

אתפלא אם הם יגיעו לגמר? כן, אתפלא אבל לא יותר משהתפלאתי שטורונטו הגיעה לגמר בעונה שעברה – שלא לדבר על אליפות.

2. יואקים נואה: "אני הכי מוכן שאני יכול להיות, ואני מתכונן TO KICK SOME ASS בהזדמנות האחרונה שניתנה לי"

ג'וואן בואה הקדיש 2,677 מילה ליואקים נואה – השחקן של הקליפרס – בפוסט שהכניס היום ל'אתלטיק' (https://theathletic.com/author/jovan-buha/

שיהיה ברור לכולם – וזה לפני שאני מתחיל בכלל – שנואה לא הגיע לקליפרס סתם כככה, במזל.

מאחורי הקלעים, אלוף המכללות הזה (פעמיים) מאונ' פלורידה, האול סטאר, ושחקן ההגנה של ה-NBA, שידל – LOBBIED – משך שנה שלמה ממש לזכות בחוזה של עשרה ימים בקליפרס. הוא ישב (בעצמו) בשולחן המטבח בדירתו ושירטט, הינדס, תכנת, ו'תכסס' (מהמילה תכסיס) כל מיני קומבינציות עם מה שיש לקליפרס, ומה הקבוצה הזאת חסרה.

ואיך שהוא כל השרטוטים וההנדוסים הביאו שוב ושוב לשלמות, אילו הוסיף אליהם אחד בשם יואקים נואה, 2.10 מ', שלפי כל התכנות שלו הוא-הוא האדם שחסר להם לאליפות. לא כסנטר פותח. אולי אפילו לא כסנטר מחליף ברוטציה. אבל סנטר שב-6,7,8 דקות מזדמנות, ברגעים הנכונים, יכול לעשות ולתרום לאליפות.

הבעיה היא כיצד לשכנע את הבוסים והמאמנים של הקליפרס בדבר שנראה ליואקים בהיר וצלול כמו המים במפרץ קנקון. כל מה שהוא רצה, כל מה שביקש היה חוזה דפוק קטן לעשרה ימים, דרכו הוא יוכיח להם את הדבר הברור ביותר עבורו, שהקליפרס חייבים אותו כדי לזכות באליפות.

התכנית שנבראה בתחילת ספטמבר, ושנבדקה מכל הצדדים, הייתה מוכנה לצאת לדרכה באמצע מרץ. היא נעצרה לפתע ב-9 למרץ כשהעונה נעצרה והופסקה. כואב לנואה שההזדמנות פוספסה אבל הוא רחוק מלהתייאש. הוא משוכנע עתה יותר מתמיד – אחרי שהם רואים עתה בתמונות יואקים נואה רזה יותר ושרירי הרבה יותר – שהקליפרס ייתנו לו הזדמנות לגיטימית להשלים את הפאזל, ולזכות באליפות שלו תהיה ראשונה אחרי 13 שנה, ולקליפרס, מי יודע, ראשונה, או אפילו שנייה?

הוא אמר לאתלטיק

“Even though it was a setback, I think it also makes me appreciate the opportunity that much more, you know?

לפני פציעת האכילס (לא קריעה!) של נואה, הקליפרס הסכימו שהוא יהיה השחקן ה-15 שלהם. נואה לא צריך את הכסף. הוא הרוויח ב-NBA 125 מיליון, והשקיע אותם בחכמה וכשרון. יש לו ולחברתו החתיכה מגן העדן דירה נפלאה באיסט-סייד בניו יורק, והוא מסודר. פתאום הכל נדפק.

"לאנשים אין מושג כמה חשובה אליפות לשחקן כמוני שהשקיע כל כך הרבה במשחק. כל מה שאני צריך זו תקווה וקצת עזרה".

All I needed was a little hope,” Noah said. “I’ve been working my ass off every day since.”


באמצע פברואר נואה קיבל צלצול מסוכנו ביל דאפי:

“‘L-Frank wants to come see you,. (פרנק לורנס, נשיא פעולות הכדורסל של הקליפרס)

“‘Well, tell him I work out at 10 a.m. at the P.A. every day,'” (זה האולם בבעלות ה-NBA במנהטן לשחקני NBA בהווה ומהעבר המעוניינים להתאמן ולשמור על כושר).

Within a few days, Frank, who was visiting his family in New Jersey after the Clippers’ game in Philadelphia before the All-Star break, showed up at the Players Association gym to watch Noah work out.

פרנק שאל אותו מה תכניותיו.

"כל מה שאני רוצה זו הדדמנות לעשות את הרוסטר של הקליפרס, אפילו שחקן 15. אני יודע שאתקדם מהר מאד. אני מרגיש בכושר הטוב ביותר שהייתי בו בכל ימי חיי אפילו שאני בן 35"

להפתעתו של נואה מאומה לא קרה אחרי הביקור של פרנק.

Then out of the blue in early March, he received a phone call from the Clippers.

“I got the call like, ‘Can you come to L.A.?'” Noah said. “I packed my bags and I’ve been here since.” (הוא הביא את חברתו ובנו – ילדם המשותף – מניו יורק והם רכשו וילה באל.איי, ושנייה במליבו ביץ')

פרנק ודוק ריברס חיכו לו בשדה התעופה. חוזה ה-10 ימים היה מוכן. החלום עומד להתגשם.

“It was a good moment for me,” he said.


ב-10 למרץ, שעתיים לפני ה-TIPOFF נגד הווריורס בסן פרנציסקו, נואה סיים את הכנות ה-PREGAME עם עוזר המאמן ג'ון וולש. נואה לא היה אמור לשחק, אבל עצם העובדה שהוא נעל סניקרס והתאמן עם השחקנים לפני המשחק אחרי פציעתו היוותה סיפוק מספיק לאותו רגע. איביקה זובק, הסנטר הפותח בן ה-23 היה היחיד שנשאר על הפרקט איתו. סתם לשוחח עם נואה הספיק עבור הצעיר שנואה היה תמיד השחקן המועדף עליו, כוכב ילדותו. כל מה שזובאק רצה היה לחפור קצת במוחו של נואה. ללמוד מה שהוא יכול מהשחקן הוותיק שהיה פעם הריבאונדר הטוב ביותר בליגה. I JUST HOPED TO PICK HIS BRAIN על מה זה להיות סנטר פותח ב-NBA משך שנים על גבי שנים".

זובאק אמר:

“Just introduced myself and just talked about the season and stuff that I do when I’m in the game, how I can do some stuff better, about playoffs, about matchups in the playoffs, about how everything changes in the playoffs,” Zubac said. “He’s been through a lot in this league and he’s got a lot of experience.

“So, me being my fourth year and I’ve only been in the playoffs one round, it’s definitely going to help me to hear from him. What to do, how’s it going to be because he plays my position and he’s been deep into the playoffs.”

הקליפרס רצו אותו כמנטור להראל ואיביקה ולא יותר. הם לא חשבו עליו כשחקן. לנואה היו -מ בינתיים בסתר – תכניות נוספות. לא אחרות, אבל נוספות: הוא תיכנן להוכיח לקליפרס שהוא יכול לתרום להם כ-5 עד 9 דקות למשחק שתהיינה חשובות ביותר לאליפות.

בשנה שעברה בממפיס הוא התחיל כ'מנטור' אבל לפני שאמרת "מנטור למי ולמה?" הוא הפך לסנטר מחליף חשוב ברוטציה, ואז באה הפציעה.

"אני מעריץ את הצורה בה זובאק והראל משחקים ואני לא מתכנן לקחת כל ג'וב מאף אחד מהם. אני מאמין רק שישנם רגעים במשחק בהם אני יכול לעזור מאד בגלל ניסיוני, ובגלל שהייתי שם. והדבר החשוב ביותר הוא שאני נמצא בכושר הגופני הטוב ביותר שהייתי בו זה שנים"

כמה שעות אחרי הוא חזה באזרחי, על ספסל הקליפרס, כיצד הקבוצה מפרקת את הווריורס 131-107. הוא הוסיף אנרגיה לקבוצה עם מחיאות כפיים, צעקות עידוד, וקריאות מהקו לעשות את זה ואת זה. הכל בהסכמת הדוק. כשניגמר הוא עלה על הפארקט לחבק כל שחקן כאילו הוא קליפר וותיק.

בבוקר העונה נסגרה. נואה ניכנס לבידוד כמו כולם.


He has found new energy in Los Angeles, where the health-conscious culture and sunny weather have both inspired and relaxed him. He has a sense of calm and freedom that he didn’t always feel living in New York.

“I can train outside. I can jump in the ocean,” Noah said. “Those are all things that I couldn’t do in New York. Everything in California is spread out. I feel like it’s been great for me just in terms of letting my body heal and training my ass off.

דוק ריברס אמר לבואה, כותב הפוסט, שהוא 'בקשר קבוע' עם נואה. הוא מאמין שהמנוחה הארוכה הזאת תעשה לו רק טוב. "ראיתי אותו מתאמן עם הקבוצה והוא נראה מצויין. קל רגליים, נייד, ומלא אמביציה ומוטיבציה. דוק הוסיף:

“It’s been great for him,” Rivers said. “There are certain individuals who this rest period, or whatever this is called, has been a benefit, and Jo is one of them for sure because he’s got a chance now to get healthy and to get in shape. And that will be a factor for him.

“ He will be a guy that will be able to help us.a lot”

נואה מסיים: "אני מרגיש בר מזל. אני שייך עתה לקבוצה שיש בה המון טלנט והיא מועמדת לאליפות. אני יודע שהרבה אנשים קוראים זאת ואומרים, 'על מה הזקן הזה חולם'. זה בסדר. אני עושה עתה הכל בשקט. העיקר שאני בחזרה ב-NBA ובמקום בו אני יכול ממש לעזור. אני מתאמן כפי שלא התאמנתי בחיי בפיקוח מאמני הכושר הטובים בעולם. אני לא מתכונן לחזור ולהפוך לכוכב. לקליפרס ישנם מספיק כוכבים צעירים. אבל אני יודע שאני מוכן, והדוק יודע שאני מוכן. בעונה הבאה אעזור בכל מה שאני יכול, וכמובן שחלומי הוא הזדמנות נוספת לאליפות. הדוק יידע מתי להכניס אותי, ואני אהיה מוכן!

Maybe I am a little crazy,s. Or maybe I am just insanely competitive and hungry.

" לא משנה הסיבה. מה שחשוב היא העובדה. והעובדה היא שאני מוכן, ואני נמצא בקבוצה שיש לה בדיוק אותן מטרות כשלי!"

********************

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 119 תגובות

  1. תודה פרופסור
    יופי של מעורבב הנדסת
    אשמח לראות את הקליפרס נותנים פייט רציני ללייקרס בגמר המערב ואולי מדיחים אותם בדרך לגמר וזה בתנאי שראס לא יגיע לגמר הזה.

  2. תודה דוק. נואה הראה בעונה הקודמת ניצוצות סימני חיים בממפיס… אם יביא מזה לקליפרס כגבוה מחליף הרוויחו.
    אין ספק שהפער בין יכולותיו של אחד אלוהינו על הפרקט לעומת במשרדי ההנהלה עצום.

  3. טוב שנואה לא פרסם סרטונים שהוא דופק שלשות.
    מה שמדהים מכל המעורב הזה שנואה היה המודל לחיקוי של זובאץ? 😂😂. נואה זה הנגר שבונה נגריות ומכשיר נגרים עד כדי כך הוא נגר על אז זובאץ רוצה להיות נגר על?
    דבר שני איביקה זובאק זה אדיר מנחם😎.
    שום דבר טוב לא יקרה בניקס בוולבס יא מנחם.
    לגבי הלוחמים אנשים פה חיים בהזייה הסרט שלהם נגמר אם יאניס לא מגיע. הם קבוצת סף פלייאוף של מקומות 5 8. וה5 זה ביום טוב ואופטימי מאד.

    1. שמעון ברור שנואה המודל לחיקוי שלו , הוא שדד 72 מליון ירוקים מהניקס ומר שיטת המשולש, וצריך לתת להרעיש שעליו נקרא פרס עץ הזהב את המקום הראוי לו, דרך אגב היום אפשר לעשות הכל בעריכה ובו פוטשופ שנה שעברה יצא סרטונים של הנגר האוסטרלי זורק שלושות והיו פה באתר לא מעט אנשים שהאמינו

  4. לגודלן סטייט יש גם את וויגנס ובחירת דראפט גבוהה
    העונה הזאת משחקת לטובתם
    הם ״שרפו״ עונה בשביל העתיד
    אפשר לתרץ אבל מקבוצה של 3 אולסטארים (קארי לפני הפציעה ה״קשה״ שעבר, דיאנגלו ראסל ודרימונד ״לא בזין שלי לשחק העונה״ גרין) הייתי מצפה לקצת יותר. כמובן עם מאמן העל והחבר הכי טוב של מייקל וכוכב הריקוד האחרון.
    קארי רואה את עצמו כאחד הגדולים בכל הזמנים …. גדול בכל הזמנים לא היה נתקע במקום האחרון בליגה ומוותר
    אני מאחל לגולדן סטייט שלא יצליחו בעונה הבאה

    1. מיידן לא גמרנו עם השטות הזאת על כך שדריימונד גרין אולסטאר אלא רק שחקן משלים שרכב על העגלה , העונה האחרונה הוכיחה לכולם (חוץ מלגיא שעדיין לא מסוגל להודות בטעות ) את מה שטענתי באתר שנים, דריימונד גרין רכב על ההצלחה של הלוחמים הייתה צריך לשמוע אותו בפודקאסט שהשתתף בסוף אפריל עם מאט בארנס וסטיב ג’קסון
      https://m.youtube.com/watch?v=2vxvQY1GSTw
      למי שאין כוח לשמוע את כל הפודקאסט מה שהנגר אמר פחות או יותר זה שהוא במדרגה של קריי וקליי, שלפי דעתו הוא חושב שהוא שינה את המשחק באמצעותו של סטף קריי, ושקרי שינה את המשחק בעזרתו. ושלושתם שינו את המשחק לנצח

      1. גרין שחקן מצויין
        יש לו חלק חשוב במכונה של גודלן סטייט אבל כמו במקרה של קארי וקליי אני בספק אם הייתי בונה קבוצה סביב אחד מה 3.
        יש סטארים כמו הארדן ווסטבורק המושמצים שסחבו קבוצות לא ממש מוכשרות לפלייאוף בקונפרנס רצחני
        אני בספק אם קארי לבדו מסוגל לסחוב קבוצה לבד, גם בגודלן סטייט הגו טו גאי היה דוראנט.
        גרין לא שיחק העונה ושיתף פעולה עם התוכנית של גולדן סטייט להשיג בחירה גבוהה ככל האפשר ככלי שאפשר לסחור בו בעתיד
        מאכזב שהם פשוט ויתרו על העונה

        1. ווסטברוק סחב קבוצה לא מוכשרת לפלייאוף? כל הקבוצות של ווסטברוק הוציאו הרבה פחות מהפוטנציאל שלהם. בגודלן סטייט שלפני דוראנט קרי היה אופציה ראשונה ולקח את הקבוצה לגמר ואליפות (הMVP של איגודלה זה שדידה מקרי,שהיה השחקן הטוב ביותר של הלוחמים באותה סדירה , ונתן סטטיסטיקה יותר טובה מנוביצקי 2011).
          .
          גרין היה נוראי העונה, אז פתאום הוא לא שיחק ושיתף חלק בתוכנית , מה הוא לא רצה לנצח, זה כמו להגיד שבן סימונס לא קולע שלושות כיוון שהוא לא רוצה ולא להודות באמת הפשוטה והכואבת.
          דריימונד גרין הוא פשוט נגר על חוזה סופר מפומפם ולא מוצדק כמו שהיה ידוע תמיד, היה לו עונה אחת שהוא היה מצויין ב2016 והייתה לו חריגה סטטיסטית ביכולת קליעה מטווח ה3, הפווארדים עברו שינוי אדיר משם ובהגנה הוא מגן קבוצתי מצויין אבל מגן אישי בינוני שלקח קרדיט על מגני הכנפיים קליי (שהיה המגן הטוב בלוחמים רק שקט ובלי סטטיסטיקה הגנתית, איגודלה …)

    2. גרין נתן עונה או שתיים נהדרות ואי אפשר לקחת את זה ממנו – אבל הוא לא הרשים בעונות האחרונות וכרגע קצת רוכב על 15 דקות תהילה.
      קרי היה פצוע רוב העונה והנפילה הקשה העונה לא בשליטתו. בכל מקרה, הוא לא הגדול היחיד שקבוצתו חוותה עונת נפילה וכאמור, אין לו דרך לעצור נפילה כזו עם עצם שבורה ביד. נוהגים מאוד לזלזל בו ולהתעלם מההישגים.
      ואני מסכים ששדדו מקרי את הMVP באליפות הראשונה. כן, יש לו משחק נפילה או שניים בכל גמר, זה נכון, אבל רוב הרכזים ברשימת הגדולים ביותר לא מתקרבים לכמות המשחקים שהוא שיחק בגמרים בכלל… ובטח לא לכמות ההישגים שלו.

        1. לא היה MVP שהפסיד בגמר מאז שנות השישים. אז השאלה היא רק בתוך גולדן סטייט. אני מחבב את לברון. אבל הוא תמיד הנשדד… מהתואר, מהMVP, כולם היו פצועים, הוא נפצע וכן הלאה… אם גולדן סטייט לא היו סובלים מפציעות של מאלין והארדוואיי בשנות ה90, וקפריזות של וובר ועצבים של לטרל ספריוול… אז בטח היו מגיוסים שחקנים טובים אחרים והיינו מדברים עליהם כעל הלייקרס של המערב. אבל במקום זה הם בילו מספר עצום של שנים מחוץ לפלייאוף. אז אם ואם ואם.

        2. עזוב "נשדד" או לא, זה סתם ביטוי חזק מדי.
          בכל 8 הגמרים האחרונים של לברון, אם לא היתה המוסכמה שה-MVP הוא מהקבוצה המנצחת, הוא בברור היה לוקח את התואר.

            1. ודוראנט לא?

          1. הוא אולי הכי רב ערך סטטיסטית, אבל זה לא אומר שהוא הכי רב ערך לקבוצה. בשניים האחרונים הוא בכלל הפסיד 8 מתוך 9 משחקים… גם אם הוא היה קולע 100 נקודות כל משחק – אף אוהד של קליבלנד לא היה חוזר הביתה מהמשחקים עם חיוך.

            1. Jonathan,
              לא ברור הטיעון.
              יש מישהו שחושב שלקאבס מודל 18' היה סיכוי מול גולדן סטייט?
              .
              יותר מכך, אתה כותב על לברון "והגלקטיקוס". גולדן סטייט של קרי, דוראנט, קליי, וגרין, זה לא גלקטיקוס?

            2. גיא מה אתה מיתמם 😂😂
              כמדומני לברון קיירי ולאב היו אולסטארים זה גלקטיקוס בגדול לא משנה כמה תנסה לרמות את הציבור.
              גם הלוחמים היו הרכב גלקטיקוס עם קרי קליי ודוראנט. פשוט היו גלקטיקוס יותר טובים.
              ואם שיקצה כזה גדול אז היתרון היה אמור להיות שלו בכלל….
              כמובן הכוונה לא ל2018 ול2015 בהם לברון כיכב לא צוות העוזרים.
              בשנת 2016 ו17 זה היה סופר טים מול סופר טים 3 כוכבים מול 3 כוכבים.
              ב2016 זה בכלל היה סידרה שוות כוחות שרק השיקצה דרך התאגיד האדיר עצמו כאילו עשה משהו מדהים…

            3. ב-2 מילים אות פחות:
              .
              BS
              .
              לא, הקאבס לא היו גלקטיקוס. לאב היה בינוני מינוס (או פצוע), ובאותו פיינלס ב-16', הוא שיחק הרבה פחות דקות מכל שחקני חמישיות 2 הקבוצות.
              קיירי, טוב ככל שיהיה (והוא היה ענק) + לברון, זה לא גלקטיקוס.
              .
              אבל אתה מוזמן להמשיך וליצור מציאות חלופית. התרגלנו…

            4. גיא, אני לא מצליח לענות לך ישירות משום מה.
              הקבוצה שאיתה לברון לקח את האליפות ב-2016 כללה אותו, את קיירי אירווינג ואת קווין לאב. בנוסף לבחירת דראפט ראשונה שמעולם לא קיימה בדמותו של טריסטן תומפסון. גם ג'יי אר סמית' שהיום יש עליו בעיקר דאחקות היה שחקן לגיטימי בערך עד עונה לפני. זה לחלוטין לא פחות מרשים מהקבוצה של גולדן סטייט שלקחה את האליפות בעונה הקודמת. כולם מדברים על גדולתו של לברון אבל זו הייתה קבוצה שנראתה ממש טוב על הנייר ולקחה אליפות בסופו של דבר.
              ובטח שהווריורס לקחו שתי אליפויות כגלקטיקוס. לא אמרתי שלא. הם היו קבוצה קטלנית ועמוסה בתחמושת ב-2017. לא רואה מה הבולס של ג'ורדן היו עושים נגדם.

            5. גיא איזה מן טיעון זה שהוא לא היה טוב בסדרה ההיא? זה בערך כמו לומר שקליי הוא לא כוכב כי הוא קלע ביעילות נמוכה ביחס לעצמו של 52% אפקטיבי. אפשר להציג את המקרה של לאב לא כזה שהוא לא כוכב אלא כטיעון על העומק הבלתי נתפס שהיה לקאבס ב2016. בתכלס הקאבס היו קבוצת כוכבים תפורה למידותיו של לברון מול קבוצה שהייתה די פצועה. לא כוכבית ולא נעליים אבל אלו פני הדברים.

            6. חגי, ויונתן.
              לאב מאז שעזב את מינסוטה (לצד לברון, ולבד), רחוק מלהיות "כוכב".
              להגדרה הלא מוחשית של גלקטיקוס, אני שם קבוצה כמו ההיט של 13' (לברון, ווייד, בוש + אחד ריי אלן), או גולדן סטייט של 17' – 18' (קרי, דוראנט, קליי, גרין, ועוד איגודאלה מהספסל).
              מתי לאחרונה לאב מופיע ברשימה כלשהי בטופ 10 של ה-NBA? בטופ 20?
              מתי לאחרונה הוא נבחר ל-ALL NBA?
              .
              יונתן, שאלה –
              מה בין "שחקן לגיטימי" ל-"גלקטיקוס?
              טורונטו של השנה שעברה גלקטיקוס? יש את קאוויי, ולצדו 2 אולסטארים + המון שחקנים לגיטימיים.
              אני לא חושב שיש מי שיטען שהם גלקטיקוס, אפילו לא בצחוק.
              .
              לטעמי, על הקאבס טוענים "גלקטיקוס" אך ורק בגלל לברון.

            7. FYI,
              תומפסון הוא לא בחירה ראשונה בדראפט.

            8. @גיא רוזן
              גלקטיקוס זה רעיון שכולו על הנייר. אפשר ליצור קבוצה שמשלבת בין באקלי, פיפן, אלג'ואן ודרקסלר. זה כבר קרה. לא יצא מזה כלום. לאב יכל להעלם לגמרי במשחקים, אבל זו אשמת התפקוד המשותף כקבוצה. סמית היה חלק מצוות מגבה שהיה ממש טוב ושתי עונות לפני הוא קלע 17-18 למשחק, אנחנו לא מדברים כאן על פרייארים של אף אחד. זה שהם גם היו בריאים וגם הופיעו למשחקי הגמר (ולא רק לברון לבדו) זה מה שאמור להיות צפוי ובסיסי.

            9. Jonathan,
              אני לא מצליח לרדת לסוף דעתך.
              מתי לאחרונה לאב נחשב לאחד מהשחקנים הטובים בליגה? לאחד השחקנים הטובים בעמדה שלו?
              .
              אני חוזר לקיץ 16'. ב-ESPN וב-SI הדירוג של שחקני הקאבס היה:
              ספורטס אילוסטרייטד: 1. לברון. 17. לאב 23. קיירי. 70. תומפסון.
              ESPN: שוב, ראשון לברון. 15. קיירי. 28 לאב.
              .
              באותה שנה, למרות שאלו היו הקאבס שזכו באליפות, דרוג שחקני גולדן סטייט (ואחד דוראנט):
              2. קרי. 3. דוראנט. 14 דריימונד גרין. 16. קליי תומפסון.
              .
              אני יכול להמשיך ולהביא דרוגים של השנים אחר כך, אבל זה חסר תועלת,
              אישית, ההבדל נראה לי פשוט וברור.

            10. גיא באמת אתה הולך לפי העיתונאים שבאים להאדיר את לברון והישג שלו , או לפמפם שחקן X מסויים לפי העיתונים האלה דריימונד גרין היה טופ 12 בליגה וסימונס טוב ממיצל מקלייי….

            11. אני מעדיף את דרוג העיתונאים על זה של שמעון-רובין….

            12. 1. נפל דבר – אני לא זוכר שמעולם כל כל הסכמתי עם הרשע
              2. הערך של לברון ב 2018 היה הכי גדול של שחקן בהיסטוריה, הוא משך קבוצת אשפתות ששווה לוטרי לגמר NBA.
              3. ב 4 הופעות הגמר האחרונות של לברון הוא ניפק הופעות שיזכרו לדורות

      1. בתחילת העונה הייתי סקרן לגביי היכולת של קארי וגרין למשוך קבוצה עם ראסל
        הם נראו ממש רע
        זה תרחיש שחשבתי עליו כאופציה, לחרבן את העונה הזו בשביל העתיד
        קארי ענק אבל כבודד הוא עדין לא הוכיח את זה

        1. קארי לא היה רוב העונה. איך אפשר להכריע לכאן או לכאן ממספר חד ספרתי של משחקים שהוא שיחק? זה כמו להכריע לגבי הקריירה של ג'ורדן רק מה-19 משחקים כשהוא עשה קאמבק.

          1. נכון שקארי שיחק ב 5 משחקים בלבד
            יצא לי לראות אותם מול OKC חוטפים בראש ביג טיים וקארי חילק כיפים על הספסל.
            הוא לא נראה לי כמו מי שמסוגל להיות ביג דוג של קבוצה בינונית ומטה

            1. אני לא מאמין בביג דוגס בצורה כזו… אתה מבקש שנקטין את השחקנים סביב שחקן כדי שהוא יוכיח את גדולתו. לקח זמן לתפור קבוצה לג'ורדן, מג'יק שיחק בקבוצה מלאת כוכבים, לברון, עם כל הכבוד למספרים המטורפים שהוא מסוגל לתת, לקח את כל האליפויות שלו עם הרכבי גלקטיקוס…
              מה גם הויכוח סביב קרי? האם הוא הרכז הגדול אי פעם? לא, זה מג'יק ג'ונסון. האם הוא צריך להיות בטופ של הרשימה של הרכזים הכי גדולים אי פעם? תחבר בין סטוקטון, אוסקר רוברטסון וג'רי ווסט ותגיע לפחות תארי אליפות ופחות תארי MVP…

            2. קרי מס 2 למגיק וזה בגלל הטבעות.
              ביכולת הוא תכלס פי 10 על מגיק.
              הבעיה של קרי מעט מידי שנים בשיא. הפיק שלו זה 3 4 שנים מתוך קריירה של 15 נגיד. זה מעט.
              מבחינתי הוא הרכז הכי טוב אי פעם בתכלס למרות שתמעד אדרג את מגיק לפניו בגלל ה5 טבעות.
              לדעתי טריי ולוקה יכולים לעבור אותו אבל הם צריכים 2 3 אליפויות בשביל זה וכמה mvps.
              כי המספרים של טריי ולוקה הולכים להיות חבלז לפחות ל10 השנים הקרובות כלומר הסטט יהיה שם עכשיו נשאר רק התארים.

            3. Jonathan,
              הקאבס של 16' רחוקים מאוד מלהיות הרכב גלקטיקוס.

    3. לא הבנתי ממה התאכזבת? ציפית שקרי ישחק עם יד שבורה? או שקבוצה חדשה כמו מה שג"ס היו השנה תתגבש ישר סביב שיטה כל כך מורכבת ומסובכת של חיתוכים וחסימות?

      1. הרימו ידים
        קארי משך את הפציעה שלו
        גרין שיחק ברמה של שחקן סוג ב ולא אול סטאר
        טרייד על דיאנגלו ראסל היה הגיוני אבל הוא לא בא לידי ביטוי בגולדן סטייט
        נראה שהתוכנית העונתית הייתה להמתין לקליי ולשפר עמדות ככל הניתן בדראפט

        1. משך את הפציעה שלו? מאיפה אתה יודע מתי הוא היה כשיר? וגם אם כן ברור שאם גולדן סטייט לא בתמונת הפלייאוף עדיף שיעקח את הזמן. הם אמרו מהתחלה שהם ינסו עם דילו.
          זה שהם פורקו בתחילת העונה זה טבעי. קבוצה חדשה לגמרי עם כל כך הרבה רוקיס או חלקי חילוף. דילו שחקן סבבה לגמרי. אומן של פיק&אבל מאוד לא יעיל. זה שהוא הצליח להשתחל לאולסטר שנה שעברה לא אומר הרבה.
          .
          קרי בגמר שנה שעברה מול טורנטו היה יעיל בהרבה מלברון של 2015 ואף אחד לא דיבר עליו כmvp

            1. גיא קליבלנד היו גלקטיקוס 3 אולסטארים בקבוצה וסגל משלים מצויין היה להם פשוט מאצאפ לא טוב מול הלוחמים , זה שאתה לא מחשיב את לאב שהיה גרוע בסדרה זה כבר שלך .

            2. אם כך גם טורונטו של השנה שעברה גלקטיקוס.
              4 אולסטארים מהם 3 ALL NBA
              שלא לדבר על אחד הסגלים העמוקים בליגה.
              .
              הלייקרס של קובי?
              גלקטיקוס.
              3 אולסטארים והשחקן השישי של העונה.
              .
              סן אנטוניו גרסת 14'?
              לשיטתך, הכי גלקטיקוס שיש.
              4 אולסטארים (ככל הנראה כולם יהיו HOF).
              .
              וקצת יותר ברצינות –
              אתה באמת לא מצליח להבחין בהבדל בין גולדן 18' וההיט 13' לבין שאר הקבוצות שמניתי?

            3. גיא איך טורנטו היה להם 4 אולסטארים, סייאקם עונה שעברה 0 אולסטארים לאורי היה אולסטאר רק במזרח, לאב היה שחקן של 26 נקודות בערב עד לפני שהגיע לקליבלנד , קיירי היה רכז טופ 5 בליגה ולברון היה מועמד MVP

            4. די ברוך, זה מביך.
              קאוויי – ALL NBA.
              לאורי – ALL NBA.
              גאסול – ALL NBA.
              עכשיו תוסיף את סיאקם (כן, נכנס לאולסטאר עונה אחר כך), איבאקה (3 פעמים חמישיית ההגנה), ואת הספסל העמוק.
              .
              ועדיין,
              אני לא רואה איך הם "גלקטיקוס".
              .
              גלקטיקוס, לפחות לטעמי, זו קבוצה עם צרוף כישרונות נדיר. ווייד עליו הצטרפו לברון ובוש, ואחר גם ריי אלן. זה גלקטיקוס –
              גם לברון, גם ווייד, היו שחקנים בקליבר של MVP.
              לאב וקיירי, טובים ככל שיהיו, מעולם לא היו בדיון על MVP.
              .
              אתה באמת לא מצליח לראות את ההבדל בין 2 שחקנים בקליבר של MVP, כל אחד בנפרד יכול להוביל קונטנדרית,
              חוברים לשחק באותה קבוצה לצד אולסטר/אולסטארים נוספים (ע"ע סיקסרס 83', היט, גולדן 17'-18),
              לבין הקאבס?
              .
              לא טענתי שהקאבס לא קבוצה טובה. או אפילו מצויינת.
              אבל גלקטיקוס?
              נו, באמת.

  5. מפרסם שוב. מה תעשה ג"ס בפגרה? אם יאניס יוצא לה, היא לוקחת, גם במחיר של קלי (אנשים פה לא כל כך מבינים עד כמה זו שאלה לא טרוויאלית לאוהדי ג"ס. האופציה הזו כמעט ולא עלתה עד לאחרונה. אני, לא בטוח שמילווקי, אם וכאשר תרצה להמר על הברך שלו). אני לא חושב שמילווקי תותר על יאניס. אם זה יקרה זה רק מסיבה כלכלית. הלאה:
    לא רואה עסקה אחרת על כוכב על. היחידים שעשויים לעלות לדיון הם סימנס או אמביד ואני לא בטוח שג"ס תעדיף אחד מהם על וויגינס (כן זה מנוגד להלך הרוחות כאן לגבי ערכו של ויגינס). מהרבה בחינות ויגינס מתאים לג"ס. למה?
    התבנית הקלאסית להרכב של ג"ס שמתבסס על קרי- תומפסון – גרין היא הקבוצה של 2015 – 2016 : מספר 5. חסר – סנטר ותיק וגדול שיודע לשמור למסור ועדיף שידע לקלוע עונשין. יגיע דרך חלק מה MLE . אב הטיפוס הוא בוגוט. מועדף עלי – ביינס. אין מה לבזבז זמן חלומות על מרק גאסול. מספר 3 – יש. ויגינס ממלא את התפקיד של בארנס. ספק נקודות שלוש / ארבע. שומר טוב. אתלטי. אם הוא יוסיף 5 – 7 קילו שרירים (זאת אומרת יתחיל לאכול יותר חלבונים מהחי, דגים או בשר) דיינו. תחזוקת מוטיבציה יקבל מגרין (בתפקיד איגודלה כמבוגר הנבון). ספסל. שחקן שישי. חסר. גארד גבוהה שיכול לתת 10 – 15 נקודות פלוס הגנה סבירה פלוס עזרה בהובלת הכדור. במינימום ברבוסה באמצע ליוינגסטון במקסימום איגואדלה. מועמד שלי? סטורנסקי. דרך ה TPE. למה ששיקגו יותרו? שאלה טובה. אולי ירצו לצמצם הוצאות. שחקן כנף ותיק. על משבצת ליוינגסטון – איגואדלה. גלן רובינסון השלישי. 90 אחוז שהוא יחזור. לשמחת כולם. דרך החלק השני של ה MLE. שחקנים נוספים מהשנה שעברה. פאסקל – חייב ללמוד לקלוע בצורה נורמלית. גורדן פול. אם יגיע ל 35 אחוז מהשלוש, 55 אחוז בחדירות לסל וילמד לשמור בצורה סבירה יש יורש לברבוסה. מרקיז כריס. ישחק. התבגר (על חשבון פיניקס) ומשתפר. טיפש הוא לא. דמיאן לי. כנל. אחרון אחרון חביב. לוני. רק בן 25 אבל כמות ניתוחים של בן 35. השומר האידיאלי על שחקני כנף יריבים. עכשו שאיגואדלה איננו. רק שיבריא מהפיגוע שלאונרד דפק לו – פירק לו את כל מערכת שרירי הליבה. זה הרכב שבמצב האידיאלי חוזר על עונת 2014-2015 (גם אז בטרום עונה כשכתבתי שג"ס מועמדת לאליפות כאן או בדיבאזר המנוח לא התיחסו). אחרי כל המלל הזה נשארה בחירת דראפט מקום 1 עד 5.

      1. מצטרף למאנו, אם תוכל לכתוב פוסט על הנושא זה יהיה אדיר!
        חוץ מזה יש סיכוי לפי דעתך שהם ישמרו את בנדר בסגל?

    1. הרגת אותי מצחוק, בוא נחלק את התגובה לכמה דברים:
      1. יאניס הוא ערך כלכלי אדיר למילווקי אף אחד לא יוותר עליו בתמורה לקליי תומפסון ועם כל הכבוד לקליי שאול סטאר בחסד יאניס הוא לא , המחשבה של אוהד שאפשר לקבל על חצי דולר דולר היא אשלייתית .
      .
      2. אין שחקן/ מאמן/ בעלים/ אוהד שלא נותן את וויגנס בתמורה לסימונס/ אמביד אין שום סרט שפילי מסכימים לזה. וויגנס הוא בין החוזים הגרועים בליגה אם לא הגרוע מכולם, אני לא יודע איך אפשר להכניס אותו ואת צמד המילים מגן טוב באותו משפט הוא המגן הגרוע בליגה, וגם לא ספק נקודות יעיל או קרוב לכך .
      .
      סימונס הוא חלומם של הלוחמים מגן על עם הכושר הגבוה בליגה ומנהל משחק,הוא גרין משודרג וצעיר. אמביד הופך את הלוחמים לקוטנטדרית, לצערם של גולדן סטייט אין להם מה לתת על שניהם (בהנחה שקרי וקליי מחוץ לתמונה).
      .
      הלוחמים גמרו את הסרט ואת הסוס עשו ריצה נפלאה 3 אליפויות 5 גמרים הלוואי על כל קבוצה עונה הבאה התקרה שלהם בסגל הנוכחי זה ייתרון פלייאוף בלי ביתיות ולעוף בסיבוב ראשון שני, קוטנטדרים הם לא.

      1. מה שעושה לאוהדי גולדן קרי לילה זה יאניס.
        אחכ החלום הרטוב זה סימונס כמו שאמרת דריי משופר.
        אמביד? איתו הם כנראה אלופים.
        במציאות הלוחמים היו נותנים על יאניס גם את קרי יחד עם קליי ועל הדרך מתנה גם את דריימונד.

        יאלצו להסתפק בלוני 😂😂 חלומות זה טוב גם הניקס חולמים שיאניס תכף חותם שם.

        1. אני אוהד של גולדן סטייט ולא יודע למה הקיבעון דווקא על יאניס. אם הם חושבים עליו כעל גרסה חדשה של דוראנט זה מובן והקבוצה הזו כבר נבנתה כמה פעמים על שחקנים שיוצרים מיסמאץ', זה קצת ב-DNA… אבל זו לא הדרך היחידה לחזור לייצר אליפויות.
          אני די בטוח שיש להם את מה שצריך כדי לארגן הרכב שייקח עוד אליפויות (בלי שינויים דרמטיים) – אבל צריך גם לצאת מהקיבעון של מה שעבד לפני 3 שנים יעבוד גם עכשיו. יש בליגה כשרונות חדשים, יש בליגה קבוצות שלמדו את השיטה במידה כזו או אחרת, יש גם עוד כמה קבוצות של צמדים דומיננטיים. צריך גם לראות מה יבוא להם בדראפט.
          אז יאניס בכיף אבל לא חייבים… דריימונד יכול ללכת, הספיק ממנו… בן סימונס עם הטווח המוגבל שלו יכול להיות יותר קללה מברכה… וויגינס עדיין הימור אבל יותר מתאים מד'אנג'לו ראסל. ואמביד לדעתי לא יישתלב – זו לא קבוצה טובה לסנטרים בסגנון המשחק הנוכחי (או בכל סגנון משחק שהיה להם מאז דון נלסון).

          1. אתה אופטימי. הלוחמים כבר לא ילדים. קרי כבר לא מה שהיה ב-2016. שלא נדבר שחוץ מהספלאש כל הקבוצה שלכם זה גי ליג אחד גדול. אתם רכים.
            וויגינס זה אשלייה אופטימית. החלום הרטוב שלכם זה שהוא יעשה רבע עונה טובה ומנחם יהלל אותו פה ואז תוכלו להטריד אותו ושלא יקרה לכם מקרה דיאנגלו.
            אני לא רואה את וויגינס עובד שחור בשביל הספלאש. אבל היי תמיד אפשר להטריד אותו על וול או לאב.
            לי יש הרגשה שוויגינס יסיים תמורת לאב בקאבס מתישהו, אמרתי את זה כבר מזמן. חזרת הבן שהוגלה על ידי המלך ומוביל את הפרשים לאליפות 🙂

            1. וויגנס הוא בין שחקן משלים לבין אם ייסתדרו זה יהיה למרות שהוא שם, לא בזכותו. אם הוא ייתגלה כיותר מזה אני אהיה מאוד מופתע לטובה.
              בקרי ובקליי נשארו כמה עונות טובות. והחמישיה שהייתה להם רוב העונה יכולה להיות ספסל רציני (אבל לא הייתי בונה על אף אחד מהם ליותר מזה). דריימונד גמר את הסוס כבר לפני שתי עונות וכנראה שהגישה שלו גם גמרה את רוח הצוות בקבוצה, גם אם הוא מדמיין שהוא הקשוח שמדרבן אותם. זה מבלי לדבר על בחירת הדראפט שיש להם. אני לא יכול לתפוס ברצינות מישהו שטוען שהוא יודע מה בדיוק ייקרה איתם בעונות הבאות.
              אגב, על הנייר, האליפות הראשונה של השושלת הייתה משחקנים שלא היית סופר. סטף קרי, עם כל הכבוד, לא היה שם כזה בולט עד אותה העונה.

            2. וויגינס אשליה אופטימית 🙂

  6. תודה רבה מנחם.
    אהבתי את ההסברים על כל הקבוצות, אני מקווה שהניקס הולכים לכיוון חיובי כמו שאמרת, ולגבי אטלנטה – יש להם שם סגל צעיר ועם פוטנציאל ענק.

  7. הדבר היחיד שהיה מדאיג בשיקגו הוא זוג המנהלים שלא ידע להשתמש בנכסים שיש לו בתקווה שעכשיו קארנישובאס יצליח לסחוט איזו לימונדה מהלימונים שיש לו. לבולס יש מספיק נכסים ושחקנים טובים.
    .
    נואה הראה סימני חיים בממפיס עונה שעברה, אבל לא היו להם איזה יומרות כלשהן. אני דווקא חושב שהוא יכול להועיל כווטרן בחדר הלבשה, ובנוסף ללמד את זובאק דבר או שניים על הגנה (בכל זאת, נבחר פעם אחת לשחקן ההגנה של העונה).
    .
    הקאבס יהיו חייבים לעשות משהו עם לאב ותומפסון. שניהם יקרים להם מדי וכבר מזמן לא בטיימליין שלהם). אני גם בטוח שהשניים רוצים לבלות את סוף הקריירה שלהם בלשחק על התואר ולא להיתקע אצל קבוצה עם שני גאנרים צעירים בקו האחורי.
    התקווה שלהם שמישהו יצליח לבלועאת החוזה של לאב (אולי פורטלנד?) וסיין-נ-טרייד עם תומפסון כדי לא לאבד אותו בחינם כשחקן חופשי.

            1. אהה אתה רוצה שהם יתנו לכם בחירות? זה כבר במחוזות ההזיה. איזה סיבה בעולם יש להם לעשות את זה?

            2. אמרתי לך צמד הכוכבים שלכם למרקוס את דרוזן הופך רק את פורטלנד לקונטנדרית אמיתית. הייתי מנסה לדחוף אותם לכיוונם.
              אם אני פורטלנד הייתי הולך על זה ונותן לך בחירות.
              יעני זה אחרי ה1.7

              https://tradenba.com/trades/oT-KpDMug

              והקטע האדיר שאתם אפילו מנצחים 15 משחקים יותר…. 🙂

            3. עידו – לא אמרתי שלקאבס יש סיבה לעשות את זה…. שאלת מי מוכן לקחת אותו, ואני מוכן
              🙂
              .
              שמעון – יאללה, אני מדבר על זה, אתה מדבר על זה – מה חסר כדי שזה יקרה? מייק איט הפן!!!
              😉

  8. מסכים עם כול הניתוח של הדוק חוץ מזה על קליבלנד. נכון שהבקורט צעיר וטוב. אבל דריימונד? הוא סנטר בדמדומי הקריירה שלו. קווין לאב גם הוא בדעיכה. ולבסוף טריסטיאן תומפסון. הוא גנב חוזה עתק רק כי בזמנו החבר הטוב לברון ג'ימס לחץ להחתים אותו. לסיכום, לדעתי קליבלנד לא תגיע לפלייאוף גם בשנה הבאה.

    1. מסכים. בלי שינוי קריטי אני לא רואה לאן הם יכולים להגיע. ומה בכלל הטעם להגיע לאנשהו עם ההרכב הנוכחי. לאב ודרמונד לא יביאו אותם לאליפות ולא ללהפוך לאיום בפלייאוף. ואם הם ייקבלו איזה כוכב בדראפט הזה (זה דראפט שנחשב לחלש יחסית) אז הוא ייסתדר כנראה גם בלעדיהם.
      שיישחררו קצת את תקרת השכר… אולי שיחליפו את לאב תמורת כל מה שהם יצליחו לקבל עליו, אולי יש קבוצה טובה שכן יכולה להשתמש ביכולות שלו כדי להגיע רחוק בפלייאוף ויכולה לתת להם בחירת דראפט עבורו (זה בטח בלתי אפשרי מסיבה זו או אחרת ואני סתם מפנטז אבל אני הייתי פשוט נפטר מהחוזה שלו ואולי מארגן לו כמה עונות אחרונות בקבוצה מכובדת).

        1. אני באמת לא יודע איך קבוצה מסכימה להידפק ככה. היו לו סטטיסטיקות מרשימות במינסוטה בתקופה שהם לא הגיעו לשום מקום. סטטיסטיקות בקבוצה גרועה זה אף לא מספיק כדי שייתספו אותך כשחקן פרנצ'ייז.
          אני רק חושב על זה שקבוצה שהולכת על Do or Die בעונה הבאה יכולה לתת תמורתו עצם ולקוות לטוב. איכשהו יש לי הרגשה שבקליבלנד נתקעים איתו כי הם מדמיינים שהוא שווה יותר מבחירת דראפט של סוף הסיבוב הראשון.

          1. אני לא רואה שום קבוצה כמעטנשהוא נותן לה שדרוג. יש פורטלנד ספרס דנבר נגיד אבל ב30 מיליון??? לא ולא.
            החוזה שלו היה הזייה עוד שנחתם וכולם אמרו פה בזמן אמת. כמו שהחוזה שדראמונד יחתום שם יהיה גם הזייה.
            זה ההזדמנות של ווש. לומר להם ששני הצעירים המוכשרים שלהם זקוקים למנטור כוכב שיחנוך אותם לכוכבות ילמד אותם יתרום לקהילה בקליבלנד שענייה ומבקשת להתחבר לתורם נדיב לקהילה.
            והם גם מקבלים סופרסטאר בשיא הכושר והיכולת ורכז אמיתי שהחלים מכל פציעותיו.
            אז..וול תמורת לאב אדון קובי? אנחנו אפילו נספוג את טריסטן בשבילך ונתרום לכם את תומאס בריאנט.

            1. לדעתי? הוא יכל להשתלב יופי עם הארדן. הטעות הגדולה של יוסטון זה לתת לדאנטוני לנסות לבנות קבוצת סמולבול סביב הארדן. הארדן משחק לאט וצריך גבוהים שיעשו איתו פיק אנד רול וייקחו ריבאונדים כשהוא ביום שלשות גרוע. אז משהו הפסיק לעבוד עם קאפלה אבל זה היה שילוב לא רע. אבל דאנטוני רוצה שם סמולבול…

            2. יוסטון קלטו שהארדן יעיל יותר אפילו בבידודים מאשר בפיקאנדרול, קאפלה פציע ולא יכול לעשות יותר מדי חוץ מלהתגלגל לטבעת, המעבר שלו היה בעיקר לפתוח את הצבע לווסטברוק

            1. אני לא מבין בכלל את השילוב של הארדן וווסטברוק. אולי אם כדורסל היו משחקים עם שני כדורים?
              שניהם שחקנים לבנות סביבם קבוצה אבל עם שחקנים שונים לגמרי. קבוצה סביב הארדן יכולה להיות גן עדן לשחקנים גבוהים ואיטיים יחסית (אבל אינטלגנטיים). אני מדמיין אותו משתלב במשהו כמו הבולס של ג'ורדן. עם כמה גארדים שמייצרים שלשות כשהוא מקבל דאבל טים ועם גבוהים קשוחים בצבע.
              ווסטברוק מושלם לסמולבול כמו של דאנטוני. וברגע שהם החליפו את קאפלה הייתה ירידה בולטת בביצועים של הארדן וזינוק אצל ווסטברוק.
              לאב לא מושלם לשום קבוצה. אבל אני רואה אותו עובד בסדר עם הארדן…

            2. האמת שאין לי מושג מה ייפתור ליוסטון את הבעיות. בשום שלב לא נראה לי שהם אפילו ניסו להרכיב פאזל כראוי. השילוב של אירווינג (שהוא יותר שוטינג גארד מהיר מרכז, סטייל אלן אייברסון) עם פוינט פורוורד כמו לברון היה הגיוני ולאב השתלב שם בסדר. גולדן סטייט הביאה הרבה חבר'ה לא מושלמים ומצאה להם משבצת שבה הם התעלו. יוסטון הביאו רכזים דומיננטיים כמו כריס פול וווסברוק כדי לשחק עם מישהו שיכול לבלות משחק שלם בהחזקת הכדור אצלו. בסוף זה תמיד – "תנו להארדן לקבל את הכדור ואם הוא לא ביום טוב נקווה שייסחוט המון עבירות".

            3. נשאר להוסיף רק את וויגנס שיהיה הD3 של הארדן ראס ולאב ויהיה מעולה בהגנה ללא ספק

    2. קבל הימור מטורף – קליבלנד עושה פלייאוף בשנה הקרובה. הקו הקידמי שלהם בין הטובים בליגה (לך תוציא מהם ריבאונד). הקו האחורי שלהם צעיר לא יציב ומבולגן אבל מוכשר להחריד ולדעתי לא רחוק היום שמשהו שם יסתדר והעסק יתחיל לדפוק. יש שם עוד כל מיני תוספות נחמדות וצעירות, כמו קווין פורטר ג'וניור שנראה טוב בעונת רוקי שלו, לארי נאנס ואוסמן שמוסיפים קצת עומק, ויש גם בחירה גבוהה בדראפט (מאזן שני הכי גרוע בליגה…). קובי אלטמן בשקט בשקט עובד טוב ובונה שם קבוצה.

      סוגיית הדראפט – את מי בוחרים שם? קליבלנד די מסודרת בעמדות שהדראפט הזה מציע. מה לוקחים? עוד גאנר לאוסף? את וייסמן שיתבשל שנה שנתיים מאחורי דראמונד ולאב? בתכלס הם צריכים מספר 3 לפאזל שלהם אבל בבחירות גבוהות בוחרים תקרה גבוהה ולאו דווקא חלקים משלימים. יהיה שם מעניין בשנה הקרובה.

      סוגיית טריסטן (בהגדרה הסוגיה הכי פחות מעניינת בעולם כרגע אבל בכל זאת) – אין שום מצב שהוא מקבל חוזה גבוה באף קבוצה, כולל קליבלנד. אבל הוא שחקן משלים חביב וקליבלנד צריכה להציע לו איזה 7 מליון ל3 שנים ולקוות לטוב.

      1. כדי שזה יקרה הגארדים שלהם צריים להתעלות לרמת קרי – קלי של 2012, הותיקים צריכים פלפל בתחת וההנהלה צריכה למנות מאמן דמוי מרק גקסון (לא מבין למה אף קבוצה דמויית קליבלנד לא נותנת לו הזמנות שניה) – לא רואה דבר מאלו קורה

  9. תודה דוק..נואה בעצמו הודה שהרבה ממה שקרה בניקס היו באשמתו..הוא חזר הביתה ולא יכול היה לעמוד בפיתויים שהיו לו..עכשיו שהוא רחוק משם הוא יחזור להיות הenergy guyשהוא היה בשיקאגו.

            1. "This is my 12th season," Noah noted, and he seemed as surprised as I was. "I've been through a lot of ups and downs. There were times with the Knicks I thought it was over. But right now as much as we are losing, it's like I'm the happiest I've been in my life. I've got my daughter, who is a beautiful daughter, Leia; she's two. My son Emaan. My beautiful girlfriend (Lais Ribeiro) is awesome; I love her to death. I am at peace in my life."

              https://www.nba.com/bulls/features/through-all-ups-and-downs-joakim-noah-happiest-he-has-ever-been

            2. כן לא נראה לי שזה מהנוכחית שלו ככה שהוא יכול לישון בשקט…

            1. גם לי יש את הגבולות שלי 🙂

            2. אתה צריך לשנות את הרגלי צריכת הפורנוגרפיה שלך

            3. עזוב גילרי ניצחת. באת עליו עם נשק יום הדין

            1. אני בספק אם מישהו מתייחס לויכוח הזה ברצינות. אבל אם אכן זה המקרה (שמישהו אחר קם בלילה) – ההפסד כולו של ההורים.

            2. כן הפסד גדול… 🙂

            3. לפעמים ללקום לתינוקות בלילה מביא יתרונות…בתי הבכורה ילידת פברואר 2013. הייתה יותר מדויקת משעון מעורר להשכמה למשחקי הפלייאוף באותו אביב – קיץ…מעולם לא ראיתי כל כך הרבה משחקים כמו באותו פלייאוף + בת זוג מרוצה על עוד קצת שעות שינה בלילה.

      1. איגוד צאצאי הגלאדיאטורים: אנו מוחים נגד הצגתנו כדבר חיובי ובידור להמונים. הסרט גלדיאטור מציג אותנו כדבר טוב וכלוחמי צדק. נא להוריד את הקטעים שלנו מהסרט ורק הקטעים שאנו מכסחים את הרומאים להשאיר.
        זה גזענות כלפי איטלקים אמריקאים

        איגוד האיטלקים האמריקאים: נא לבטל את הסנדק שמציג אותנו באור שלילי לאור תרומתנו האדירה לאומה

        https://youtu.be/YB-GwYPf4AE

        1. שמעון לצערי אם הPC החולני אסור להביע דעה שמנוגדת לשלהם או שיש לינץ ועליהום עלייך, , רק לראות ולא להאמין מה קרה עם דרו בריס לפני שבוע, ואת פרשן סקרמנטו המסכן שכחנו שכל מה שאמר שכל החיים חשובים ופוטר מעבודה

      2. הם דפוקים. צריך להשאיר אותו דווקא בגלל זה. להשאיר את כל סרטי "הדוד תום" שדוגמא לאיך הסתכלו על דברים פעם.
        תרבות ה-PC זו קללה של האמריקאים, הבעיה היא שזה נכנס חזק גם לארץ.

    1. אה, אתה רואה שמעון? זה ההבדל ביננו. אני (ורוב רובם של אנשי השמאל) יגידו לך שבדיוק כמו שאתה אומר – זו הזייה מטורפת. עכשיו נראה אותך אומר את זה על הסיפוח ונראה מי רובוט של אבא.

      1. הסיפוח זה שטויות, במציאות מה שהיה הוא שיהיה אבל אני בעדו כל עוד זה מרגיז את הצד השני 🙂 וקובע עובדות בשטח.
        דבר שני הפ סירבו להצעה של אולמרט-הם לעולם לא יקבלו יותר מזה וגם הצעה דומה בספק, אז מגיע להם להיענש.
        הם לא לומדים מטעויות העבר.

          1. מה כחלון ביבי כבר הפריש אותו עם הוזלין. עזוב אותו.
            אני מחכה למהלך ההתנתקות של ביבי מגנץ ולשלב התחלת הספינים של בעיות בממשלה 😎
            זה יהיה בידור אמיתי.
            ובכלל אחד הקטעים הגדולים יהיה אם ביבי יבוא עם כיפה לבית המשפט

            1. מסכים אם כל מילה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט