חם מהתנור: כספי נתן עוד הצגה/רועי ויינברג

הרוקטס הביסו את אינדיאנה, במשחק אימון בפיליפינים (קרדיט לאפלטון שהזכיר את זה בתגובות של המדור), בתוצאה 116-96, אחרי רבע אחרון מצויין של 21-32, שבו כספי קלע 14 נקודות עם 7 ריבאונדים, רק ברבע האחרון. בכל המשחק הוא העמיד דאבל-דאבל מרשים של 17 נקודות ו-10 ריבאונדים, נגד אחת מקבוצות ההגנה הטובות בליגה. איתו ליוסטון היה מדד של 15+, אבל הפורוורד הישראלי עשה 4 עבירות. הקלע המוביל ביוסטון היה ג'יימס הארדן, עם 21 נקודות, 5 ריבאונדים, 4 אסיסטים ו-4 חטיפות. דונאטאס מאטיג'ונס גם עלה מהספסל, וקלע 16 נקודות, רובן ברבע האחרון, וג'רמי לין קלע 14 נקודות עם 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. בברלי קלע 12, והווארד היה חלש, שיחק 23 דקות, ועשה 5 עבירות, בנוסף ל-4 איבודים (ונחסם 4 פעמים), ולקח רק 3 ריבאונדים בנוסף ל-9 נקודות (4 מ-11 מהשדה).

באינדיאנה, פול ג'ורג' קלע 17 נקודות, דיוויד ווסט 14, סולומון היל 11, סקולה וג'ורג' היל הוסיפו 10 כ"א, במשחק קדם העונה הראשון של הליגה בפיליפינים.

גל מקל שיחק הלילה, במדי המאבריקס, נגד הגריזליס, וניצח בתוצאה 90-95. מקל פתח, שיחק 27 דקות, קלע 2 מ-9 מהשדה עם 3 ריבאונדים, 2 אסיסטים, 2 חטיפות, אבל 3 עבירות ו-4 איבודים. הוא קלע 4 נקודות, והיה לו מדד +/- גבוה, של 15+. נוביצקי קלע 20 נקודות, קרטר 12, אליס ודלמברט (7 ריבאונדים לאחרון) קלעו 11 כ"א. בגריזליס, ג'ון לואר הצטיין עם 17 נקודות, קונלי ורנדולף קלעו 10 כל אחד, וניק קלאת'ס קלע 11. טוני אלן ומארק גאסול לא שותפו.


קיירי אירווינג אמר שהוא לא יעזוב את קליבלנד כמו לברון ג'יימס.


רויס וויט צפוי לעשות את הבכורה שלו מחר, ובפילדלפיה שוקלים אפשרות שישותף רק במשחקי הבית (לא יהיה חייב לטוס עם הקבוצה למשחקי החוץ, עקב פחדו מטיסות).


עדכון נוסף בקשר לבראיינט- הוא אמר שהוא צריך לפחות 3 שבועות של אימונים כדי לחזור לכושר משחק, אחרי 6 חודשים ללא ריצה ואכילת כל דבר שרצה. הוא אומר שהכל פתוח, ולא התחייב לתקופת זמן לחזרתו.

KOBE BRYANT


חם מהתנור-יום רביעי

מכבי חיפה שיחקה הלילה את משחקה השני נגד קבוצת NBA, הפעם נגד דטרויט פיסטונס, והפסידה בתוצאה 91-69. ההפרש הגיע ל-42 נקודות, אבל רבע רביעי מצויין של אלפות המדינה (29-11), הקטין את ההפרש ל-22 נקודות. בחיפה דונטה סמית' הצטיין, עם 12 נקודות, 11 ריבאונדים (כולם בהגנה) ו-11 אסיסטים, יחד עם 2 חטיפות ו-9 איבודים. קיובאן קלע 6 מ-8 מחוץ לקשת בדרך ל-20 נקודות, רנדל קלע 14 נקודות ואופוגובו 10. בין הישראלים בלט מורן רוט עם 7 נקודות עם 3 ריבאונדים, רייס וצ'וברוביץ' קלעו 3 נקודות כל אחד, אורי קוקיה קטף 9 ריבאונדים, אך ללא נקודות, יבזורי היה חלש עם 0 מ-7 מהשדה (למרות שלגיטימי שנגד קבוצת NBA יהיו לו אחוזים נמוכים יותר מבליגת העל), וקוזי'קרו שיחק 11 דקות, עשה 5 עבירות ואיבד 4 כדורים.

בפיסטונס, אנדרה דרומונד קלע 17 נקודות עם 9 ריבאונדים, וברנדון ג'ניגס קלע 15 נקודות עם 5 חטיפות. גרג מונרו קלע 13 נקודות, ג'וש סמית' 12, וסינגלר (בנוסף לוילאנובה) קלעו 11 כ"א. לחיפה יש עוד משחק אחד בארצות הברית, ב-13 באוקטובר, נגד סגנית אלופת המערב, ממפיס גריזליס.


הבולס שיחררו את הגארד הוותיק, דאנטיי ג'ונס, כדי שיהיו להם רק 15 שחקנים בסגל. ג'ונס שיחק בעברו במספר קבוצות NBA, כולל אינדיאנה ודנבר.


רונדו אמר לסי.בי.אס-"זאת הקבוצה שלי;למה אני ארצה לעזוב? אף פעם לא ברחתי מהצגה". רונדו מראה אחריות ותמיכה בקבוצתו, בניגוד לשחקנים אחרים שעשו הכל כדי לקבל טרייד שקבוצתם הייתה חלשה.

rondo


אמארה סטודמאייר אמר שיש בהחלט אפשרות שהוא יחזור בכושר מלא למשחק הראשון של העונה. הוא אמר שזה משנה בכושר של הרגליים שלו, ושבשבוע הבא הוא צפוי לחזור לרוץ במהירות מלאה, עקב אישור רופאיו.


אורלנדו רוצה להקים קבוצת די-ליג בג'קסונוויל, העיר הגדולה ביותר בפלורידה, שיש בה 836 אלף תושבים.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 49 תגובות

  1. מה עם יובל עוז שהיה מעלה לכאן פוסטים מהבלוג שלו? אני הייתי עוקב אחריו בבלוג שלו, ופתאום הוא הפסיק לעלות כתבות כבר תקופה ממושכת!

  2. אני ממשיך לא להסכים אם התחזיות השחורת בנוגע לרונדו ולסלטיקס-
    אם רונדו בריא גם הסלטיקס בריאה ואף יותר מזה…

  3. יוסטון ניצחו את אינדיאנה במשחק אימון בפיליפינים ב-20 הפרש. יוסטון הובילו כל המשחק כשהווארד והיברט מבטלים אחד את השני. אינדיאנה המשיכה להראות שיש לה בעייה רצינית בעמדת הפוינט גארד ולא מצאה הרכב שיאפשר התקפות מסודרות. והספסל עדיין לא נכנס לעניינים.
    לין עלה הפעם עם ההרכב השני ונראה טוב מאוד. יוסטון ניסו הרכב נמוך ברבע האחרון שבו התבצעה הבריחה הגדולה כש- D-MO מתפקד כסנטר וכספי יחד עם פארסונס לעיתים ולעיתים יחד עם ג'ונס. כמה דקות היו שלושתם על המגרש ביחד וההתקפה וההגנה ממש עפו כשכספי מתפקד כמרכז ההתקפה. רבע אחרון מצויין שלו. אין לי את הבוקס סקור אבל הוא קלע לפחות 15 נק ו-6 ריבאונדים כשרובם ברבע הרביעי. יופי כספי!

    1. הסטטיסטיקה של כספי: 17 נק' 10 ריב' 2 אס וחסימה אחת ב-21 דקות. וגם הגנה טובה מאוד. שימשיך ככה וכל אוהדי יוסטון ישכחו את דלפינו מאוד מהר.
      בעייה- גם עכשיו לקח לו זמן למצוא את הקצב שלו, בעונה הרגילה לא יהיו לו כל כך הרבה הזדמנויות מבלי שיורידו לספסל.
      עדיין, יופי כספי!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט