אני לא מנסה לומר שכל מה שכתבתם בתגובות למעורב שלי, ולטור של רועי ויינברג, לא נחשב. כאילו כל אחד אומר או אמר את דברו, ועתה מגיע פרופסור לס המהולל והמנוסה, וכמו משה רבנו מנסה לשים את הכל בפרופורציה, לסכם הכל, ולתת את ברכתו או את הקללה שלו לפורמט שקבעה ה-NBA לטוב או לרע.
לא.
אני מביע רק את דעתי. זו המילה האחרונה שלי בנושא, ומה שאכתוב מעתה והלאה הוא הניטי-גריטי של אשכרה בסקטבול.
אז ככה. התעוררתי לבוקר חדש. המחאה האנושית ממשיכה והיא תמשיך עוד זמן רב. לדעתי היא כבר השיגה חלק ממטרתה, והפעם – שלא כבפעמים אחרות – יתבצע שינוי אמתי גם ביחס לשחורים, גם במעמד השחורים, גם ביחס השוטרים למיעוטים, וגם ב-REALIZATION שהימין הקיצוני והגזעני הוא עתה מיעוט קטן מאד באוכלוסיה.
בקשר לכדורסל הרוב נקבע, והדבר הבא שיקרה הוא PLAY BALL.
קומראדים, הייתה זו עונה לא רגילה, ועונה לא רגילה מסתיימת לא רגיל. היום קשה להאמין שהבדיקה שקבעה שרודי גובר נידבק מוירוס הקורונה קרתה רק לפני 3 חודשים. אלוהים, מה שקרה מאז ועד היום! ה-COVID19 השתלט על כל חדשות העולם, ורק לפני שבועיים ההוצאה להורג של ג'ורג' פלויד כבשה מהנגיף את הכותרות, לפחות בארה"ב. היום, אגב, חזרו לדבר על הקורונה כי דיסני-לנד פתח שעריו בעוד שבפלורידה – ולא רק – ישנה עלייה במספר החולים והקרבנות. היום מספר המתים בארה"ב כתוצאה מנגיף הקורונה יגיע ל-110,000.
ההרגשה היא שכל מה שאדם רוצה עתה היא קצת מנוחה. אבל אי אפשר לנוח כשאסונות חובקי עולם מכים אחד אחרי השני.
***
ה-NBA החליטה לעשות את שלה בתרומה לקצת נורמליות, וקבעה תכנית שמרגישה לי כתכנית טובה לסיום העונה. אפילו שאינה כוללת את קבוצתי החדשה, אטלנטה האוקס. התכנית היא, לדעתי, הוגנת מאד. היא כוללת את כל 16 הקבוצות שהיו בדרך לכניסה לפלייאוף, ו-6 קבוצות הקרובות ביותר אליהן. למה לא לערב את כל 30 הקבוצות? כי אין זמן, אין צורך, ואין כל סיכוי ריאלי לקבוצות כמו ההאוקס או הניקס לנצח העונה את האליפות, אז למה להעמיס ולסבך?
אני מאמין שהעונה היא ארוכה מדי בכל מקרה. אז בגלל הפסקת העונה כל קבוצה שיחקה בערך 72 משחקים, ואין כל שאלה שהטובות שמבין קבוצות ה-NBA הן בין הראשונות במזרח ובמערב, ולסיים את העונה עם 82 משחקים היה עכשיו רק גורע, ולא מוסיף. במילים אחרות, היה לנו מספיק כדורסל להבטיח שהטובות ביותר ממשיכות לשחק בעוד שהגרועות ביותר רוקנו כבר את חדרי ההלבשה.
עכברי הספורט רעבים לספורט. גם הבייסבול עומד להתחיל, ולפני שתדע פוטבול המכללות וה-NFL יתחילו להתאמן. כמובן שקצת משונה לחזות בכדורסל רציני בקיץ, אבל הדרים-טים כבר הוכיחה בקיץ 1992 שכשיש כדורסל טוב ומעניין – הצופים מגיעים גם ב'חי' וגם בטיווי, ותאריך השנה לא משנה דבר. הפעם זה יתחיל עם קהל בטיווי. נחיה ונראה מה יקרה עם הזמן.
יהיו מספיק ספורים לגרום לנו העכברים עניין מימין ומשמאל. נתחיל עם לברון. הוא חוזר – כמו כולם – אחרי מנוחה אמיתית לו ולקבוצה שלדעתי שיחקה הרבה יותר טוב מאשר הייתה 'שמית'. האם הוא יהיה גדול מספיק להוליך את הלייקרס לאליפות, ולו טבעת רביעית? עבורו סיום העונה הזה חשוב יותר מאשר לכל שחקן אחר בליגה, כי אולי הוא, באמת, יהיה מבוגר מדי בעונה הבאה לשאת שוב את הלייקרס על כתפיו.
אחרי שקוואי לינארד הוביל את טורונטו לנצחון בעונה שעברה, הוא משחק העונה בקליפרס ששוב – מבחינה שמית – ו-'אחד-על-אחד' – נראית חזקה מטורונטו של השנה שעברה. האם יש לו את מה שהיה למייקל ג'ורדן – TO WILL HIS TEAM לאליפות ראשונה בתולדותיה??
ומה אתם אומרים על טורונטו? חשבנו שללא לינארד היא תתפרק, והנה יש לנו קבוצה מצווינת שנראית כאילו היא משחקת 'טוב מדי עבורה' אבל עם 72 משחקים ומה שהיא עשתה עם שחקנים שנראו כאילו מהצד השני של הגבעה כמו קייל לאורי, סרג'י איבקה, מרק גאסול, ועם צעירים יותר כמו פרד ואן-וליט, נורמן פאול, פסקל סיאקם…הקבוצה הזאת מסוגלת להפתיע כל אחת, ולגרום למג'יק גדול, במקום בו קורים 'פלאים' יומם ולילה – דיסני-וורלד!
אף קבוצה לא רוצה לשחק נגד הרוקטס במלוא כוחה. למה? כי ראסל ווסטברוק וג'יימס הארדן יכולים להביא 70 נקודות ביניהם ביום ממוצע. אף אחד מחוץ מיוסטון לא מוכן לשמוע מה השניים יכולים לעשות, במיוחד הארדן שעומד להופיע עם גוף שרירי חדש לחלוטין, בדיוק כמו אריק גורדון. אני ממליץ לכם לשים לב לעוד שחיקן במיוחד – רוברט קובינגטון. רק ממליץ, זה הכל.
ג'יאניס אנטטוקונמפו מגיע עם מוטיבציה של שחקן שהוא MVP ביכולת, ועדיין אנדרייטד, אנדר-טבעת, ואנדר-הילה ומוניטין של "NO WIN". היי, הבאקס באה עם הרקורד הטוב מכולן. היא יכולה לנצח את הכל ולחזור לחור שלה במילווקי (שאגב הפכה לעיר נוצצת עם FACE-LIFT מדהים).
והסלטיקס? כל מה שיש לי לומר על הסלטיקס הוא שהם קבוצה DAMN GOOD. לא אתפלא אם 'MAN-FOR-MAN' ישנם הרבה שהיו מעדיפים את הרוסטר שלה על כל רוסטר אחר. זה הזמן של ג'ייסון טאטום, קמבה וולקר, הייוארד גורדון, מרכוס סמארט, ג'יילן בראון וכל השאר (טאקו פול, לא שכחתי אותך!) לעשות זאת סוף סוף ולהחזיר לסלטיקס את הכתר שנראה כה מתאים לה, אבל יותר מדי שנים כבר אין לה.
תאמינו לי שכשאני ניזכר בקבוצות כמו הנטס, המבריקס, וכן, לא שכחתי את ציון ויליאמסון והפליקנס, אני פתאום מרגיש שלכל נמושה לפני 3 חודשים יש פתאום סכוי.
הרקורד נישכח, העבר נשכח, ולפתע אתה מרגיש שהיי, הכל הפעם אפשרי. לך תדע אם קווין דוראנט וקיירי אירוינג לא יופיעו פתאום עם סניקרס ושורטס בדיסני-וורלד, המקום שאין מתאים ממנו לניסים ונפלאות!!!. אני לא מכיר אחד שיהיה מוכן לסכן מיליון דולאר על 20 דולאר שהם לא מופיעים. למה הוא לא מוכן לסכן מיליון? כי אף אחד לא יודע על בטוח. יש לכם מושג מה זה יעשה לפלייאוף אם השניים פתאום נוחתים באורלנדו?
אני רק אומר.
בואו נעזוב את כל השטויות של 'מה עושים בקשר ליתרון ביתי שאבד'.
לא עושים כלום, זאת התשובה. כל הגימיקים האחרים היו סתם רעיונות פראיים. הרעיון היחיד שלא היה פראי היה לייבא את הפרקט שלך! יאללה, סלטיקס, הביאו את הבלוקים הקטנים שלכם. כמובן שאלה היו רק הצעות פראיות של הוזים ושוטים, אבל היה נחמד לקרוא!
היי, העובדה שיש סיום לעונה זה מג'יק מספיק. לא צריכים לייבא פרקטים ולא צריך רמקולים של קהל צורח.
עצם העובדה שיהיה סוף לעונה מרגיש לי כנצחון. אני לא צריך שום גימיק נוסף כדי להנות עד בלי די! פתאום הכל מרגיש כאילו אין כבר סבלנות לחכות.
PLAY BALL!
סוסמעץ
6 יונ 2020 05:34:48הNBA הוא לגמרי חלק מה"לחם ושעשועים" של האימפריה
==
זו תהיה העונה עם הכוכבית הכי גדולה אי פעם
==
אבל הולך להיות סופר מעניין.
==
תודה רבה דוק
סתם מישהו
6 יונ 2020 13:52:14לפי דעתי תופסים יותר מדי מטורונטו הם לא באמת עומדים ברמה של קבוצות שיכולות לעצור את סיאקם(כל הקבוצות החזקות בליגה)
מנחם לס
6 יונ 2020 18:42:11תתפלא
שחר דלאל
6 יונ 2020 16:37:14מישהו סופר כוכביות? למישהו אכפת שסן אנטוניו זכו בעונה המקוצרת? או שמכבי חיפה הפסידה בעונת הקיזוז?
.
אליפות היא אליפות, בטח כשנסתכל על זה בעוד כמה שנים…
מנחם לס
6 יונ 2020 18:42:42אני חושב בדיוק כמוך
דוקטור רזי הופמן
6 יונ 2020 05:39:13תודה מנחם, רואים מדבריך שאתה מתרגש.
Aren't we all?
מנחם לס
6 יונ 2020 18:43:08אני פתאום ממש מתרגש
גיא רוזן
6 יונ 2020 06:03:06אחרי שקראתי את שלל התגובות,
אני איתן בדעתי. בדיוק כפי שאין כוכבית על 99', או 12',
גם על העונה הזו אין כוכבית.
.
כן, היא תיזכר כעונה יוצאת דופן.
אבל –
התנאים עת פתיחת הפלייאוף ידועים ושווים לכל הקבוצות. לא נעשתה כאן מלאכת תפירה עבור קבוצה כזו או אחרת,
לא הייתה כאן התערבות שרירותית מטת תוצאות או גורלות.
.
יאללה,
עכשיו נותר רק לחכות ל-ג'אמפ בול הראשון שיהפוך את הקיץ להרבה יותר כיף!
.
תודה, מנחם.
חגי "התותח" ניסני
6 יונ 2020 07:35:36גיא אם זה היה כמו שיטת גביע נגיד כמו המונדיאל או היורו, שיש משחק אחד מי שמנצחת מתקדמת לשלב הבא ומי שמפסידה עפה. גם אז לא הייתה כוכבית? ולכאורה אין הבדל כי זה עומד בקריטריון השוויון..
.
נשים רגע בצד את זה שקבוצות הגיעו אחרי כל כך הרבה זמן בלי לשחק. זה שאין ביתיות שעליה עבדו קשה כל העונה גורם לכוכבית הכי גדולה בעיניי.
גיא רוזן
6 יונ 2020 07:53:08אולי אנחנו מפרשים "כוכבית" שונה אחד מהשני. לטעמי, כוכבית מסמנת זוכה שיש טעם נפגם בזכייה שלה, בלגיטימיות של הזכייה.
אין ספק ששינוי התנאים משפיע על התחרות. שינויים אקסוגניים מאז ונתמיד השפיעו על התחרות –
בחורף 2011 נקבע לוח זמנים סופר צפוף שבמפורש תיעדף קבוצות בעלות עומק/צעירות.
בקיץ 2016 שינוי דרסטי של תקרת השכר אפשר לגולדן סטייט להפוך לאימפריה.
השנה הפקטור האקסוגני הוא גדול במיוחד.
עדיין, זה שינוי שנגרם מכורח המציאות. ההחלטות לא נועדו לקדם או להאט קבוצה כזו או אחרת.
לכן, לטעמי, בהתחשב במציאות –
לא. אין כוכבית על האלופה הבאה.
.
(כאמור, לפחות לפי ההגדרה שלי ל-"כוכבית")
חגי "התותח" ניסני
6 יונ 2020 08:15:17אז כן אנחנו מגדירים שונה את הכוכבית.
מבחינתי הכוכבית היא כשיש שוני מהותי מעונות אחרות (עונה מקוצרת היא לא שונה מהותית. אליפות אירופה כמו של מכבי כשהיה פיצול בליגה האירופית הבכירה היא כן שונה מהותית)
גיא רוזן
6 יונ 2020 08:29:05אתה ממעיט בהשפעתם של השינויים בעונה המקוצרת –
דאלאס שזכתה ב-2011, לא הייתה זוכה בעונה מקוצרת (סגל "זקן" יותר).
חגי "התותח" ניסני
6 יונ 2020 08:58:52יכול להיות – אני לא מספיק מבין בפציעות וכדומה. מה שכן אני לא חושב שהמיקומים של הקבוצות היו שונים מהותית בין המצב הנוכחי לבין אם הליגה הייתה נמשכת כרגיל (שזה קריטריון די טוב לדעתי)
ארז
6 יונ 2020 12:38:08אין שום ״הגדרה״ לכוכבית בשום מקום, פרט אולי לmanual of style של כתבי עת ובתי הוצאה. זה לא מונח ספורטיבי, זה לא נתון סטטיסטי, אין לו משמעות ערכית, וזה, תסלחו לי, וויכוח סרק. יש כאלה שמסמנים את הקפיצה של בוב בימון במקסיקו בכוכבית לaltitude. זה עדיין החזיק כשיא עולם עד מייק פאוול. יש כאלה שמציינים את ברזיל ב94 ואיטליה ב2016 בכוכבית כ״הגמר הסתיים בתיקו והוכרע בפנדלים״. עונת 66/68 בכדורגל הישראלי מצויינת בכוכבית כעונה הכפולה, אתמול הסתכלתי באיזה נתון על חובטים, וכל השחקנים שנכנסו להול אוף פיים צוינו בכוכבית. בבייסבול מציינים את אלופת 1903, 1919, 1920, ו1921 בכוכבית כי שחקו הטוב מ9 ולא הטוב מ7. אני מבין שיש איזה קטע של לנסות להוריד בהישגים של היריבות, ונתפסנו לכוכביות, אבל זה ויכוח סרק.
חגי "התותח" ניסני
6 יונ 2020 12:48:43אפשר לרוקן ממשמעות כל מושג שרק תרצה. יש לזה הרבה מאוד טכניקות:
אליפות זה רק טבעת. זה לא מעיד על כלום (חוץ מהטיעון המעגלי של "אבל זו קבוצה שזכתה באליפות")
אין שום משמעות ל-בוצה שהגיע חגמר איזורי. היא שוות ערך לקבוצה שכשלה הסיבוב הראשון.
הגם שאתה חב הסבר מהי המשמעות של מושג ספורטיבי, או מונח סטטיסטי.
להיות בחמישיית העונה זה מושג ספורטיבי/ סטטיסטי? ואם כן אז למה?
ארז
7 יונ 2020 11:15:49אני לא ממש מקבל את הטיעונים שלך, אליפות וטבעת וגמר אזורי אלה הישגים שקבוצה השיגה על ידי נצחונות ושמירה על רצף וכו׳. בשביל זה משחקים. מי שרץ הכי מהר לוקח מדליה, מי שמבקיע יותר גולים במשחק מנצח, ומי שמנצח בהכי הרבה משחקים לוקח אליפות וכו. יש המון משמעות ותקרא לזה איך שבא לך, ספורטיבית או מה שזה לא יהיה. ומה זה ״הישג סטטיסטי״? זה ששחקן קולע 50% זה לא רק נתון סטטיסטי, זה אומר שכדור אליו פירושו סל לשני נסיונות, וזה המון, זה אומר דומיננטיות בהתקפה, וזה אומר הרבה סלים וזה אומר נצחונות. לאייברסון היה אחוז יחסית נמוך מהשדה למרות שהוא פנומן על, וזה מלמד שהוא נאלץ לקחת הרבה קליעות, לא מתחת לסל, והתוצאה היא שהיכולת שלו לא באה לידי ביטוי וזה חלק מההסבר למה שחקן בסדר גודל כזה הגיע לכל כך מעט הישגים בקריירה. כמובן שיש נתונים סטטיסטים שלא באים לידי ביטוי בהישגים על המגרש, נניח דו קרב ההומראנס בין סוסה למגוויר שאולי היה מאוד מלהיב והחזיר את העניין במשחק ושלח את שניהם לספר השיאים של הליגה אבל לא הביא להישג משמעותי מבחינת הקרדינלס שלא עלו לפלייאוף (הקאבס עפו בסדרה האזורית).
מה שציינת הישגים כמו חמישיית העונה, רוקי העונה, שחקן ההגנה, MVP וכאלה, אלה לא ״מושגים״ ספורטיביים או סטטיסטיים. נגיד, טריפל קראון בבייסבול זה הישג סטטיסטי, שחקן שמוביל את הליגה בשלוש קטגוריות ספציפיות, אבל Cy Young הוא הישג לא ספורטיבי/סטטיסטי שמוענק על פי משאל עיתונאים. Hall of Fame הוא הישג מכובד, אבל לא ספורטיבי או סטטיסטי, וכן הלאה.
הטענה שלי היא בדיוק ההפך ממה שאתה אומר, אני לא לוקח מושג ומנתק אותו ממשמעות ערכית, אלא יוצא נגד הטענה של״כוכבית״ יש משמעות ערכית ולכן ״אין מקום לציין את העונה הזו בכוכבית כי…״. לצורך העניין, אם מחר מישהו יקלע 105 נקודות במשחק, לא יהיה שום כוכבית ושום ציון, כי זה הישג, גם אם המשחק יגרר להארכה, זה עדיין שווה לכל משחק אחר.
רק לצורך הדיון, אם שחקן ישבור את שיא הנקודות לעונה ויציינו בכוכבית שזו עונה מקוצרת, זה אומר שההישג שלו פחות? לא, זה ציון שהעונה היתה שונה.
למשל, אם נניח הבולס היו לוקחים אליפויות בשנתיים שג׳ורדן היה במדבר זה היה הישג יותר גדול מאשר השש שלקחו עם ג׳ורדן? ייתכן. יש מקום לציין את זה בכוכבית? לא.
הטענה היא פשוטה. כל הפונקציה של הכוכבית, האסטריקס היא לציין שיש איזו הנהרה למה שכתוב. במאמרים או ספרים זה לציין מראה מקום, או ציטוט, או הערה של העורך, או המתרגם וכו׳. בפרסומות עשו מזה גימיק שליד ה״100% הנחה״ שמים כוכבית ואז למטה בקטן ״לרכישות מעל 100 ש״ח הזול מבין השניים״ ובספרים ומאמרים סטטיסטיים שמים כוכביות לציין ששורה מסויימת ברצף שונה מהאחרות, כי הליגה היתה קצרה יותר, ארוכה יותר, התווספו קבוצות, הורדו קבוצות, היתה שביתה, עברו לשחק בכדור בצבע אחר, שינו את מיקום הקשת או כל רעיון אחר שלדעת העורך מצריך את תשומת ליבו של הקורא. והעונה הזו, מה לעשות, תשוחק באופן שונה מכל עונה אחרת לפניה, ויש לקוות מכל עונה אחריה. טוב, לא טוב, אין לזה משמעות, האליפות תהיה אותה אליפות והטבעות יהיו שוות באיכותן, וזה הפואנטה של ״כוכבית״, לציין שהאלופה היא אלופה, וראויה בזכות ההישג להיות ממוקמת בין כל שאר אלופות הNBA בהיסטוריה.
ברוך רובין
6 יונ 2020 09:43:59אני מסכים איתך גיא, יתרה מכך לכל הקבוצות יש תנאים שווים הקבוצות באות אחרי מנוחה ארוכה שבה השחקנים התאוששו, אין את התירוץ של הטיסות המעייפות כולם באותו מתחם אחד ענק.
מנחם לס
6 יונ 2020 18:43:29בכיף, גיא
trusttheprocess
6 יונ 2020 06:19:40אם היו מסיימים את העונה עכשיו בלי אלופה ומתחילים מחדש שנה הבאה היו מתלוננים.
כשעושים מה שעושים עכשיו אנשים מתלוננים.
טבע האדם זה להתלונן לא משנה מה עושים
למי איכפת כוכבית או תלונות, תנו לראות קצת כדורסל
דוקטור רזי הופמן
6 יונ 2020 11:13:57בדיוק
עזבו את התלונות ותהנו עם או בלי הכוכבית.
סוסמעץ
6 יונ 2020 08:53:18אתלונן רק אם בזכות המנוחה הארוכה הזו, איכשהו
השיקוץ הגרופי וחבורתם יצליחו ללכת עד הסוף
==
רק אז הכוכבית תהיה אמיתית 🙂
thejanitor
6 יונ 2020 10:12:05בקשר לביתיות, דאלאס באמת יכולים להיות סוס שחור, לאורך כל העונה הם נראו יותר טוב בחוץ מאשר בבית, המגרש הנייטראלי לדעתי תורם להם יותר מכולם באופן יחסי לעומת פורמט רגיל. הבעיה היחידה שהם יתמודדו עם קוואי והקליפרס סיבוב ראשון, אם הם עוברים אותם, השמיים הם הגבול.
מנחם לס
6 יונ 2020 18:44:56מסכים אתך
הקוריוז
6 יונ 2020 10:36:59עושים לשחקנים את החיים קשים עכשיו גם משפחות יצטרפו אליהם. המשימה לתפוס בחורות יותר קשה עם המעקב של האישה. נראה לי יהיה טיסות סודיות לוגאס אחרי משחקים.
מנחם לס
6 יונ 2020 18:46:31שימון, אתה נראה לי OBSESSED לחלוטין עם זיונים מהצד. זה הדבר הראשי שממלא את ראשך יומם ולילה: זיונים מהצד של שחקני NBA.
מסכן, אין לשימון הזה מספיק סקס בבית
Ljos
6 יונ 2020 10:56:20הגיעה לידי רשימה של כמה הצעות שהועלו על ידי הליגה כדי לסיים אותה בכבוד ונפסלו בסופו של דבר בגלל חילוקי דעות פנימיים:
.
1) הטלת קוביה. כל קבוצה תטיל קוביה והמספר הגבוה ביותר לוקח. נפסל כי בסימולציות שנעשו, אורלנדו מג'יק לקחה פעמיים את האליפות, ואי אפשר להרשות לדבר כזה להתרחש.
2) בעיטות פנדלים. כל הקבוצות יעמידו אחת אחרי השניה שחקן שיבעט פנדל. כל קבוצה שמחטיאה עפה מהטורניר. מי שנשארת אחרונה מנצחת. נפסל כי למרות ההתלהבות של קיובן בתמיכה בהצעה, אף אחד לא הבין את המבטא של דונצ'יץ' כשהוא דיבר.
3) הליגה תעבור ישירות לפלייאוף. כל משחק ישוחק בצורה הרגילה שלו, כפי שכולנו מכירים ואוהבים, במשך שלושה רבעים. אז, שתי הקבוצות יצאו למנוחה של שבוע במהלכו הם יתאמנו על המהלכים שלהם אך ורק ב-2K. בסיום השבוע, שתי הקבוצות תחזורנה למשחק HORSE, הצורה הנמוכה ביותר של כדורסל, אינטנסיבי. נפסל כי פחדו שיקח יותר מדי זמן, מה שיגרום לעונה הבאה להתרחש כולה במשך שבוע אחד של משחקים רצופים.
4) כל השחקנים יכנסו להסגר בו יהרהרו בשקט וינקו את מוחם. אז, הם יצטרפו לשאר השחקנים, אבל לכל שחקן יהיה תא משלו כדי שלא יוכלו לדבר אחד עם השני. כל התאים יהיו מסודרים בעיגול ויהיו שקופים, בצורה כזו שאדם שעומד באמצע יוכל לראות מה כל אחד מהם עושה בכל רגע נתון. השחקנים יעשו עבודות נמלים שיעסיקו את מוחם וילמד אותם את הערך של עבודה הוגנת. במרכז יוצב מגדל שיכול להתבונן אל תוך כל תא, אבל השחקנים לא יוכלו לראות אותו בחזרה ולא ידעו אם המגדל מתבונן בהם בכל רגע נתון. נפסל כי… ג'יזס, בנת'ם, מה הבעיה שלך?
.
יש לשים לב שכל ההצעות שוות לכולן וקשורות לליגה שהייתה עד כה באותה צורה.
.
הדבר הכי מעצבן הוא שלפחות ההצעות האלו היו אומרות שלא הייתי צריך לחכות עכשיו חצי שנה לחזרה של ה-NBA. וצריך באותו זמן להתמודד עם המקבילה הכדורסלנית של אנשים שאומרים שהסרט "אווטאר: כשף האוויר האחרון" של שייאמלן הוא בדיוק אותו הדבר כמו הסדרה האדירה.
אשך טמיר המקורי
6 יונ 2020 11:01:00* רק מציין שגם בכל ההצעות הנ"ל היו מתקבלות אלופות ללא כוכבית.
כוכביות זה לשמלאנים מניאקים עוכרי שמחה חמוצים, שלא יכולים לראות אחרים נהנים, ורק נהנים להתלונן.
Avri
6 יונ 2020 11:06:59דווקא חלק גדול ממתנגדי הכוכבית עונים להגדרה שלך. אני למשל.
גיא רוזן
6 יונ 2020 11:07:38די עם הגזענות הזו.
כמה אפשר ככה לשנמך אוכלוסיה שלמה!
עד מתי תימשך הכניסה הזו,
של אבני יסוד תרבותיים,
של מסורת בת מאות
אם לא אלפי שנים.
.
תנו כבוד לחמוצים!
(מוגש מטעם התאחדות עולי רומניה)
אשך טמיר המקורי
6 יונ 2020 11:23:44😙
מנחם לס
6 יונ 2020 18:52:21הבעייה השוררת היא שרוב האנשים שמרניים וכל שינוי מפחיד אותם. אני מתחיל לאבד חברים בארץ שהיו חברחים משך 70 שנה ולא מבינים שהעולם משתנה. לא עוד טראמפ וביבי. זה הופך לעולם של צעירים שרוצים שינוי: מחשבה חדשה. קידמה, שוויון, סוף לגזענות, וצ'אנס שווה לכולם
חגי "התותח" ניסני
6 יונ 2020 11:40:22אההמ
מנחם לס
6 יונ 2020 18:49:05"התלוננות" זנ סם החיים של 75% מהאנשים
Avri
6 יונ 2020 11:13:12יש גם את הצעה שהתקבלה בסופו של דבר. החבר'ה ישחקו כדורסל, בהרכבים מלאים ועם מלוא המוטיבציה, ומי שתזכה תוכתר כאלופה. אני יודע – הזוי, אבל זה מה שנבחר. אגב, היה ויכוח גדול על ההצעה הזאת והיא כמעט נפלה. הניקס למשל, התנגדו לרעיון של לשחק כדורסל, וראסל ווסטברוק התנגד לכל העניין של החמש מול חמש. קיירי אגב, לא אהב את העניין של המוטיבציה – בשביל מה זה טוב? אבל בסוף זה מה שההזויים מהתאגיד בחרו.
הקוריוז
6 יונ 2020 12:23:37אמרתי לכם שדוראנטולה וקיירי פוסיס. דוראנט כבר הודיע שאין סרט שהוא חוזר. גם קיירי לא יחזור. הנטס ישמשו כמגבת של טורנטו.
חגי "התותח" ניסני
6 יונ 2020 12:51:15כן אחרי שהוא היה רכיכה וחזר בגמר הליגה ככל הנראה כשהוא פצוע וקרע את האכילס זה באמת מעיד עד כמה הוא פחדן (אה סליחה גם שם הוא זייף פציעה)
הקוריוז
6 יונ 2020 13:18:28הפציעה שלו מזמן עברה הוא כבר משחק ממזמן שלא נדבר על עוד חודשיים
חגי "התותח" ניסני
6 יונ 2020 13:50:41שמעון, אתה יכול להוציא כרטיס ביקור שכתוב בו "מומחה" לא צריך לפרט למה, כי זה הרי להכל. כמובן שבהכל נכנס פציעות ספורט. אז בתור מומחה מתי הוא באמת היה צריך לחזור העונה?
הקוריוז
6 יונ 2020 14:28:17באוגוסט 2020
גיא רוזן
6 יונ 2020 14:47:17באמת פוסי. להחליט שלא לחזור אחרי פציעת אכילס ישירות לפלייאוף…
.
(FYI, ההחלמה מפציעה בגיד אכליס מלווה בקמבאק שחלק נכבד ממנו דורש "לימוד מחדש" של השרירים והגידים. בדרך כלל, לוקח משהו כמו חצי שנה לחזור לכושר משחק אחרי פציעה כזו, ולכן רוב מי שחזרו לשחק בעונת החזרה הצילגו יכולת נמוכה משמעותית)
הקוריוז
6 יונ 2020 14:50:22אגב גם קיירי "פצוע" עד העונה הבאה.
במקרה שלו האמת עדיף לנטס שלא יחזור..
הקוריוז
6 יונ 2020 14:53:02גיא התמים אתה חושב ששנה וחודשיים לא מספיק? אתה חושב דוראנט כבר לא משחק באימונים ומטביע זורק ודופק צאקות? רק לפני 4 חודשים אמרו שהוא משחק כבר 3 על 3.
הם פשוט מפחדים כי הבוץ יעוף עליהם אז הם יחכו בשקט לעונה הבאה.
אין שום סיבה אמיתית שדוראנט לא יחזור לשחק באוגוסט למעט חשש מביקורת ואשמה וזריקת בוץ.
שלא נדבר על קיירי שכבר שנה מביים פציעות…
חגי "התותח" ניסני
6 יונ 2020 15:18:21אז יש לפרופסור לס יורש
עידו גילרי
6 יונ 2020 15:24:46נכון גם קיירי 'פצוע' ההערכות טרום קורונה שדיברו על חצי שנה זמן החלמה היו כי מראש כבר ידעו שישחקו באוגוסט. הוא סתם פחדן. כולם משקרים רק שמעון יודע הכל עליו אף אחד לא יעבוד.
גיא רוזן
6 יונ 2020 15:45:24אני אכתוב את זה כמו שזה, בלי ציניות (למרות שזה מדגדג) –
בן אדם שחזר מניתוח איחוי קרע של גיד אכילס חוזר למצב בו הוא יכול חזור להתאמן הרבה לפני שהוא במצב בו הוא כשיר לספורט תחרותי.
הבעיה היא שצריך בהדרגה "ללמד" את הגיד ואת השרירים לעמוד בעומסים.
לכן מצב בו אתה רואה שחקן אחרי ניתוח שכזה מכדרר,זורק לסל, או אפילו מטביע, לא מלמד כהוא זה על כשירותו לקראת חזרה לספורט תחרותי.
לוח הזמנים (האופטימלי) הוא בדרך כלל חזרה ללכת אחרי 3 חודשים, חזרה לפעילות ספורטיבית קלה אחרי 6 חודשים. תחילת סרגל מאמצים אחרי 9 חודשים. חזרה לאימונים תחרותיים אחרי שנה.
.
עכשיו תבדוק. מתי דוראנט עבר ניתוח. ואיך לוח זמנים זה מתאים לתאוריה שלך שהוא יכול לחזור לספורט תחרותי כבר באוגוסט.
.
יותר מכך,
בשנים האחרונות יש הבנה שחזרה מהירה מדי לא זאת בלבד שמגדילה את הסיכוי לפציעה חוזרת (או פציעה אחרת נגררת),
אלא גם מקטינה משמעותית את הסיכוי לחזור לתפקוד של 100%.
.
אז אולי אני תמים,
אבל אלו הם העובדות.
Yp
6 יונ 2020 13:26:05חגי , אני מן הסתם אחד האוהדים הגדולים ( והבודדים ) של דוראנט באתר , וחייב להגיד שאני מאד מאוכזב מההצהרה שלו , ואפילו מרגיש קצת נבגד . בעונה שעברה מאד קיויתי שלא יעשה את השטות ויחזר פצוע , ואז מה שכולם חששו ממנו קרה . לדעתי , אם אין סיבה רפואית מובהקת ( והוא לא אמר שיש כזו ) , הוא היה צריך לעשות את המאמץ ולחזור , אפילו אם הסיכויים של ברוקלין לעשות משהו בפלייאוף הזה הם אפסיים .
בכל מקרה , במקרה הזה אני חובר לשמעון ומאחל מכל הלב לשחקן 'השני' שלי , הלא הוא ראס הידוע , לסתום את הפה לכל המלעיזים וללכת עד הסוף .
הרבה בריאות .
ברוך רובין
6 יונ 2020 13:42:45חברה זה פציעת אכילס, דוראנט לא צריך לחזור העונה זה היה די צפוי, זה הפציעה הקשה בספורט זמן התאוששות זה שנה מינימום ועוד חצי שנה לפחות זמן הרצה
חגי "התותח" ניסני
6 יונ 2020 13:57:47Yp קטונתי מלהבין בנושא, אבל הגיונית הנכווה ברותחים נזהר בצוננים. אז לחזורמהעונה אחרי שהוא לא שיחק ולברוקלין אין באמת סיכוי השנה גם אם הוא חוזר, זו תהיה טיפשות אם הוא כן יחזור השנה. שנה הבאה הוא כבר יחזור עם קיירי ובמידה והוא בריא הם יהיו איום אמיתי על התואר
אשך טמיר המקורי
6 יונ 2020 14:12:04מכיוון שלוקח זמן רב לחזור מאכילס, ובהדרגה, בטח ובטח שלא מתאים שיחזור ישר לטורניר בזק כזה, מ-0 ל-100.
גם ברור כבר בין השורות, שרבים מהשחקנים לא רואים בטורניר הזה דבר רציני ביותר.
Yp
6 יונ 2020 14:24:11חגי שבת שלום . אני מדבר מזוית של אוהד שרוצה לראות את השחקן האהוב עליו משחק . אין לי שום בעיה עם זה שהוא יגיד את הדברים שאתה אומר בשמו , הם לחלוטין מקובלים עלי ומצדיקים אי הופעה . הענין הוא שבחודשים האחרונים היה אפשר להבין מההתבטאויות של ה-gm שלאור הדחיה בלוז , חזרה כזו לא בלתי אפשרית . אף גורם מוסמך לא מטעם הקבוצה ולא מטעם השחקן עצמו , לא יצא בהודעה חד משמעית שהדבר בכלל לא עומד על הפרק . מה שהוא אמר אתמול בראיון , שההחלטה הזו התקבלה כבר ביולי שעבר ולמעשה בשום שלב לא היה על הפרק שינוי בהחלטה . מישהו היה צריך להגיד את זה בצורה הכי ברורה כבר במרץ כשהתחילו הספקולציות , ולא לתת לאוהדים כמוני לחיות באשליות . אני שוב מרגיש שהאנשים שמקיפים את KD ומיעצים לו עושים לו שירות דב , אני בטוח שהענין הזה לא נותן לו הרבה נקודות אצל אוהדי ברוקלין . מזכיר קצת את העצות שנתנו לו ב-2016 אחרי עזיבת OKC .
חגי "התותח" ניסני
6 יונ 2020 14:47:51yp עם זה אני סבבה. בכלל דורנט האדם הוא טיפוס מאוד תמוה ומתוסבך במקרה הטוב.
Yp
6 יונ 2020 15:09:08חגי , ממש כפי שחשבתי ( וכן , העונה הזו הייתי ב-netsdaily ) , תקרא את התגובות .
https://www.netsdaily.com/2020/6/5/21281792/sources-kevin-durant-will-not-return-during-the-2019-2020-season
Yp
6 יונ 2020 15:26:54חגי , אני חושב שאתה בעבודתך נתקל במקרים של נערים שגדלו בלי דמות אב . אתה לא חושב שזה המקרה פה ? בכל מקרה , השנים הכי יפות של KD היו כשברוקס היה המאמן , ושימש לו כדמות אבהית . אני יודע כמה ששמעון וברוך מזלזלים בברוקס , אבל עובדתית הוא חיבר את הקבוצה הזאת והוביל אותה להישגים בלתי מבוטלים . הוא לא טקטיקן גדול , אבל כנראה אלוף ביחסי אנוש . מרגע שברוקס התפוטר , חדר ההלבשה התפורר ו-KD התחרפן .
גיא רוזן
6 יונ 2020 15:49:26YP,
כאוהד של דוראנט, אתה אמור לשמוח שזו ההחלטה.
כתוב בכתבה בדיוק את מה שאני טוען –
לא חוזרים ישירות לפלייאוף אחרי פציעה שכזו. זה מתכון לפציעות נוספות, ולירידה משמעותית בסיכוי לחזור ליכולת השיא.
חגי "התותח" ניסני
6 יונ 2020 16:10:29תודה על הקרדיט אבל קשה לי לבנות פרופיל בלי היכרות אישית ושחיה בפרטים האישיים (וגם אז הרבה פעמים אלו השערות) אבל בוא נאמר כך כשגדלים במצוקה כמו דורנט, לברון וכו' זה טבעי להיות גם אדם עם קשיים כאלו ואחרים. זה שסטף נחמד ונעים זה אחלה אבל הוא לא גדל במצוקות שיש ללא מעט חברה בnba.
Yp
6 יונ 2020 16:46:06גיא .
שמח שהבהרת את הענין הרפואי . מה שמרגיז אותי זו לא ההחלטה עצמה , שמן הסתם התקבלה משיקולים רפואיים כפי שאתה מסביר , אלא העובדה ששום גורם לא טרח לאמר את זה לפני 3 חודשים כשהתחילו השמועות . נתנו לאוהדים לחיות באשליות , וכגודל הציפיות גודל האכזבה . אם תקרא את הטוקבקים בקישור שצירפתי , תראה שיש לפחות 100 תגובות מאד לא סימפטיות . זה שוב הופך להיות אסון ביחסי ציבור עבור KD , בדיוק כפי שההתנהלות אחרי עזיבת OKC גרמה . לגופו של ענין , לאור מה שאתה אומר , כבר עכשיו אפשר לסתום את הגולל על העונה הבאה של הנטס . בסוף , דולאן ייצא גאון .
גיא רוזן
6 יונ 2020 16:56:47KD מעולם לא היה גאון יחסי ציבור.
בינינו, אני לא מוצא בכך כל פסול –
למעט התנהגות עבריינית מוכחת (או ליקוי מוסרי גדול במיוחד, ע"ע דווייט) קנה המידה השיפוטי שלי לאהדה כלפי שחקנים הוא מה שהם עושים (ולא עושים) על הפרקט.
.
חוץ מזה, אל תשכח –
מדובר על ניו יורקרים מברוקלין. אתה באמת חושב שהם מסוגלים להעניק לו 100, 10, או אפילו יום אחד של חסד?
שם זה מצב תמידי של צל"ש או טר"ש…
Yp
6 יונ 2020 17:13:55גיא
מקבל את דבריך , צריך עוד סבלנות .
לגבי יחסי הציבור , תחזר כמה שנים לאחור . בתחילת העשור KD היה ממש חביב התקשורת . אני עדיין חושב שמבחינה אישית הוא עבר איזה תהליך מאד מוזר שהטריגר שלו היו הפיטורים של ברוקס .
הקוריוז
6 יונ 2020 17:24:26זה לא קשור לברוקס.
הוא היה כמו אישה בשנות ה40 שצריכה טבעת זה הלחץ של הטבע אז הוא הלך עם מי שהציע טבעת
אור
6 יונ 2020 13:26:52חסכת לי. שמעון די
אור
6 יונ 2020 13:27:331+
מנחם לס
6 יונ 2020 18:47:28LJOS – WHATEVER YOU SAY
גיא רוזן
6 יונ 2020 11:03:58א. למיטב הבנתי, החברה הולכים לשחק כדורסל. עם כדור, 10 שחקנים על הפרקט, ובלי מסכות (למרות שמחנה לברון דווקא דחף לכיוון).
.
ב. אני לא מאמין שיש מישהו שטוען (אפילו בצחוק) שהסרט מתקרב לסדרה.
.
ג. אכן. סדרה אדירה.
גיא רוזן
6 יונ 2020 11:04:56(תגובה לאיסלנדי, במקרה שאני לא ברור)
Avri
6 יונ 2020 11:05:37שום כוכבית וההשוואות שאנשים עשו פה אתמול לליגת קיץ הן מופרכות. יהיה טורניר חזק וטוב וכיף גדול שהכדורסל חוזר.
–
אני חייב להוסיף שהויכוח על הכוכבית הוא די מטופש (כן, אני שותף מלא לויכוח הזה). מי שתזכה תהיה אלופת הליגה ומי שרוצה להוסיף לזה כוכבית במחשבותיו הוא – תפדל.
האווי לאסוף
6 יונ 2020 11:06:46יאללה, שתתחיל אליפות הקורונה כבר. כוכבית, לא כוכבית, הרכבת הזו כבר יצאה מהתחנה. עכשיו רק ניתן לקוות שנהנה מקצת כדורסל
רועי ויינברג
6 יונ 2020 11:20:25מהטורים הטובים שלך בזמן האחרון. אהבתי מאוד. אני אגב הולך עם הלייקרס לאליפות
מנחם לס
6 יונ 2020 19:06:47תודה רועי. מעריך זאת מאד. ללייקרס, אכן, יש סכוי גבוה ללכת עד הסוף.
הקוריוז
6 יונ 2020 12:30:01לא יודע מי זה אבל אבל עוד דוגמא לpc החולני של האמריקאים העיקר חופש ביטוי 😂😂😂
https://sports.walla.co.il/item/3365063
ארז
6 יונ 2020 12:45:54חופש ביטוי אומר שאסור למנוע ממנה להביע את דעתה, לא שהקבוצה שלה צריכה להפסיד כסף על זה שלשחקן שלהם יש אישה עם דעות בעייתיות, או שאסור לפטר אותו על זה. קבוצת ספורט חיה ממכירת כרטיסים שעלולה להפגע בשל נטישת אוהדים על רקע ההתבטאות הזו, ופרסום שעלול להפגע עקב נטישת מפרסמים שלא ירצו להיות מזוהים עם האמירה הזו. ובכלל זכות הביטוי היא בפני הרשויות ולא בפני המעסיק, אבל זה פחות חשוב כי פה יש לקבוצה אינטרסים שיפגעו.
הקוריוז
6 יונ 2020 13:18:58איזה מכירת כרטיסים 😂😂 ומה הוא אשם 😂😂
ברוך רובין
6 יונ 2020 13:51:01זה הPC החולני שלא מאפשר להביע דעה ששונה משלך,ליברליזם מזוייף דרו בריס מוכר כרטיסים, אני רוצה לראות כמה כרטיסים הסיינטס היו מוכרים עם קפרניק כקוורטבק. מנסים לסמן כל הערה כגזענית , ועושים לינץ מכוער על דעות של אחרים
אשך טמיר המקורי
6 יונ 2020 14:16:58ה-PC חולני לגמרי באמריקה.
עכשיו אחרי הפרעות אז בכלל אי אפשר יהיה להגיד כלום.
שלטון הפחד והטרור, השתקה זה אף פעם לא ליברלי.
כדאי להקשיב לקליי טראוויס:
https://www.youtube.com/watch?v=lA4OOTR0-Ns
האווי לאסוף
6 יונ 2020 16:17:54היא קראה להרוג מפגינים, איך זה נופל תחת pc? קריאה לפגיעה באדם אחר אמורה להיות אסורה בכל חברה מתוקנת, לא שארהב היא אחת כזו
אשך טמיר המקורי
6 יונ 2020 17:08:42אבל זה לא הוא שאמר את הדברים. למה הוא צריך להיענש על משהו שלא עשה?
זה ה-PC כאן.
דוקטור רזי הופמן
6 יונ 2020 16:21:01ראיתי סרטונים, ראיתי תמונות ועכשיו גם את זה, אוטוטו באיירן, מה שמשותף לכולם (חוץ מבאיירן) הוא שאותם פורעים הם בעיקר גברים ונשים אפרו-אמריקאים. זה מרגיז וזה מבזה מאד את הסיבה למחאה הצודקת וזה גם עושה חסד עם אותו הרוצח שהרג את האיש דנן שאגב לא היה טלית שכולה תכלת עם גיליון משטרתי לא קטן, בגלל שאנשים רואים את התמונות והסרטונים ומה שמשותף להם זה צבע העור של אותם אנשים. הבוזזים והבזיזה מחזקים את הגזענות כלפי האפרואמריקאים.
אולי נלמד יותר על הסיטואציה כשארבעת השוטרים שאחראים לרצח יישפטו. ברור שמדובר בגזענות אבל מדוע נטפלו דווקא לנרצח, מה הוא עשה ומה אמר לפני שחנקו אותו למוות?
גיא רוזן
6 יונ 2020 16:31:44מפחיד. ממש.
.
מה זאת אומרת "מה הוא עשה ומה אמר לפני שחנקו אותו למוות?" ???
.
גם את הרוצח המתועב ביותר, אסור לשוטר להרוג אחרי שנתפס.
ממתי השוטר הוא גם השופט, חבר המושבעים, והתליין???
Ljos
6 יונ 2020 16:33:32https://www.youtube.com/watch?v=lMalvNeJFLk
אשך טמיר המקורי
6 יונ 2020 17:14:04בסרט "dredd".
(לא "השופט דרד" עם סטאלון).
סרט מעולה, ממש מומלץ! (שמעון נראה לי אתה תעוף עליו).
https://www.youtube.com/watch?v=G-eI5oLlIeY&t
הקוריוז
6 יונ 2020 18:12:52אני לא אוהב קומיקס בדכ. הסרט עם סטאלון היה די מפגר וזה נראה לי בסגנון לא?
אשך טמיר המקורי
6 יונ 2020 19:26:27לא שמעון זה סרט ענק. תראה, כדאי לך. אקשן בלתי פוסק.
של סטאלון היה מפגר
עידו גילרי
6 יונ 2020 18:14:20I didn't break the law- I am the LAW
עידו גילרי
6 יונ 2020 18:15:43זה היה אל שמעון.
דוקטור רזי הופמן
6 יונ 2020 18:40:17אני רק מציין עובדות חביבי, הוא לא טלית שכולה תכלת לך תדע מה הוא עשה שהביא עליו את הג'ננה של אותם שוטרים. אולי קילל אותם? אולי עשה תנועה מגונה? האם זה מצדיק את הרצח? נו אתה רציני? ברור ובוודאי שלא ולא!
בוא נחכה למשפט בשביל להבין מה היה שם ונשמע גם את הצד של הרוצחים.
בינתיים מה שרואים זה ביזה לא פחות מהפגנות ובסרטונים האלה כפי שגם אתה מסכים האפרואמריקאים מככבים.
וזה מהביביתון: https://www.israelhayom.co.il/article/767653
דוקטור רזי הופמן
6 יונ 2020 18:43:49אותי מטריד שהם באים עם רשימות. הכל מתוכן, זה לא הפגנת כעס, הכל מחושב ומוכן מראש. המשטרה בשביל להיות פוליטיקלי קורקט לא עושה הרבה בשביל שלא להגביר את הלהבות. ניצול מצב ציני נטו!
הקוריוז
6 יונ 2020 18:52:25צודק כולם מיישרים קו מהפחד
דוקטור רזי הופמן
6 יונ 2020 18:57:20השאלה ממה מפחדים יותר, מציד מכשפות או מזה שהבוזזים ישלפו פתאום אקדחים?
Ljos
6 יונ 2020 19:11:43המשטרה
לא
עושה
הרבה
בשביל
שלא
להגביר
את הלהבות
דוקטור רזי הופמן
6 יונ 2020 19:57:12אני דיברתי על ניו יורק ואתה מביא דוגמאות מסולט לייק סיטי ועוד מקומות לא מזוהים.
לא ברור לי מדוע האיש בסרטון הראשון צורח על השוטרים ומה הוא אומר לפני שתקפו אותו בגז, העובדה שאף אחד לא עצר אותו כשהמשיך לנסוע. יכול להיות חלק מהסרטונים מבוימים? אולי כן אולי לא?
מה שאני כן יודע שבאחת מהנסיעות שלי ברכבת פה בישראל ירדתי בתחנת ההגנה בדרך ללמד בבית ספר לטבע והייתה משטרה ישראלית שתפסה ועצרה חשוד שהשתולל ואז נרגע. בדיוק כשנרגע חברים שלו התחילו לצלם ב 2 מצלמות טלפון את השוטרים תופסים אותו והוא התחיל לצרוח שהורגים אותו….
אתה רוצה עוד דוגמה מישראל לפני 30 שנה? הייתי בב"ש בסיור לילה עם פנסים בגבעות מסביב לעיר. החבר אתו טיילנו הביא אותנו למקום ברכבו וכשחזרנו האוטו היה פרוץ ונגנב תיק עם מסמכים. במשטרת באר שבע חיכינו לפקיד שירשום תלונה (בינינו בזבוז זמן… גם היום) ממש בתחתית גרם מדרגות. שמענו קולות וראינו 2 אסירים כבולים מסתכלים ואחד לחש משהו לשני כשהשוטר מאחור הגיע ואז אחד מהם נתן דחיפה קטנה לחברו והם התגלגלו במדרגות אלינו והתחילו לצעוק על השוטר כאילו זו אלימות משטרתית והוא דחף אותם. כשקמו באו אלי ושאלו האם ראיתי שדחף אותם. את האמת אמרתי לשוטר שלקח את פרטיי במקרה שיואשם ע"י הפושעים באלימות משטרתית. לא כל מה שרואים בסרטונים מבטא את מה שבאמת קורה. זו הפואנטה. אבל זיזה היא ביזה וזה פשע שאין לו הצדקה. זה ניצול ציני ומאד מאורגן של מצב.
חגי "התותח" ניסני
6 יונ 2020 20:10:15אם כבר הולכים אחורה אז כנופיית מע"צ וכאלה.
Ljos
6 יונ 2020 20:23:06מדהים שבסרטונים שאתה טוען שראית של הבזיזה אתה יודע בדיוק מה קרה ופה אתה רק מחפש תירוצים (האיש בסרטון הראשון צועק שיש לו אישה באוטו, בהיריון, ושלא היו צריכים לזרוק עליהם גז מדמיע).
עוד יותר מדהים זה שאתה חושב שיש איזושהי הצדקה לרצח של ג'ורג' פלויד. שמעתי כבר שהמשטרה אמרה שבבדיקה גילו שיש לו קורונה, ואולי זה מה שהפריע לו לנשום כשחנקו אותו במשך תשע דקות.
ואפילו יותר מדהים, איכשהו, זה שאתה הופך את הביזה לסיפור המרכזי. משהו שולי, שמתגמד לחלוטין לעומת האלימות הממוסדת המשטרתית לאורך השנים, וספציפית כאן במהלך מחאות שמאוד מתאמצות להיות שקטות (אומרים שבסיאטל המשטרה קיבלה הוראה מגבוה להירגע, והופס פתאום אין שם מהומות יותר).
עידו גילרי
6 יונ 2020 20:26:16אתה לא יודע מה הם עשו לחוקרים שהביא אותם לסחוט מהם את ההודאות במכות. אתה ניזון מהתקשורת (תבחר איזו של אז או של אחרי).
דוקטור רזי הופמן
6 יונ 2020 21:17:28לא מתחמק משום דבר.
אין דבר יותר ברור מזה שיש בזיזה. כששורה גדולה של חנויות עם חלונות ראווה מנופצים ובלי סחורה ורואים בוזזים יוצאים בריצה עם כמה קופסאות של נייק אז זה פשע נטו. כשאיש ענק בן 155 בא לקבוצה של שוטרים גמדים מתעמת אתם ונוגע באחד מהם עם הנייד שלו זה איום שלא צריך להיות כלפי איש חוק. עם זו הדחיפה לא היתה במקום. שני הצדדים אשמים מבחינתי באותה המידה.
ושוב אתה מפרש איך שבא לך דברים ברורים שרשמתי. אתה לא מתבייש להאשים אותי בהצדקה לרצח? לחוס, חשבתי שאתה קצת יותר אובייקטיבי. תקרא שוב מה שכתבתי ולא בפריזמה היותר מדיי צרה שלך…
אור
6 יונ 2020 21:40:23ליוס, ציפית למשהו אחר?
Ljos
7 יונ 2020 00:58:09אני אופטימי מטבעי?
דוקטור רזי הופמן
6 יונ 2020 19:08:47אם כבר נכנסתם ללינק, מציע לא לרדת לתגובות….
גועל נפש!
thog
6 יונ 2020 21:29:45דווקא עדיף כן לקרוא תגובות. הן כל כך נוראיות שהן גורמות לך להראות טוב.
דוקטור רזי הופמן
7 יונ 2020 04:50:16אני אומר שהן גועל נפש אבל אתה בשלך.
או אתם או אתך, אז אני מעדיף באמצע….
לא אתם ולא אתך!
thog
7 יונ 2020 07:39:30זה שאתה ממצב את עצמך באמצע לא בהכרח משם אותך במקום טוב.
יש לי חבר לדוגמה שבאמצע בין לשנוא את הסלטיקס ובין להצית את הגארדן כשהוא מלא בעת משחק של הסלטיקס כאשר הדלתות חסומות.
או, בקיצור, רבים מהדברים שאתה מביע כאן הם עדיין גועל נפש אנושי מהסוג הגרוע ביותר גם אם אתה לא בצד שחושב שכל השחורים הם פושעים ברברים שצריך לשלוח על ספינות חזרה לאפריקה או בצד שחושב ששוטרים לא צריכים לפוצץ אזרחים במכות בגלל שהם קמו על הצד הלא נכון או קיבלו הוראות כאלה מהמפקדים שלהם לא משנה איזה צבע עור הם.
דוקטור רזי הופמן
7 יונ 2020 13:53:10זה שאני באמצע מראה שאני מעדיף לדבר ולא לתקוף. שאני מאמין בשיח ולא בצעקות אחד על השני.
הדוגמא שלך היא דמגוגיה זולה ותו לא!
thog
7 יונ 2020 14:31:52אתה רוצה את זה לא בדוגמה אלה במציאות של ה"אמצע" שאתה נמצא בו?
אז יש בן אדם אחד ששוכב על הרצפה ויש אדם שני עם רגל שדורגת לו על הצוואר, אבל לא חצי דקה, לא שמונה דקות, לא יום, לא שבוע, לא חודש, לא שנה, שנים.
זה ה"אמצע" שלך.
תביט במציאות בפנים ותספר כמה ה"אמצע" שלך מוסרי ונציה אותך במקום הרבה יותר טוב ממני כי אני "תוקף" ו"צועק" ואתה "מדבר" ו"מאמין בשיח".
חגי "התותח" ניסני
6 יונ 2020 17:00:14אויש נו באמת. ואם היו מראים אוהדי ביתר היו אומרים שזו התקשורת. ברור שהביזה היא משהו שאסור שתהיה אליו סבלנות אבל זה נראה חלק כל כך שולי בסיפור הזה. ולגבי המוות/ רצח. יש דבר אחד בלבד שיכול להצדיק את וזה ועולה די בבירור שזה ממש לא הסיפור: אם הנרצח סיכן את חיי השוטר או אזרחים אחרים.
למה כל כך קשה לקבל שארצות הברית נמצאת בבעיה חמורה מבחינת הגזענות שלה?
דוקטור רזי הופמן
6 יונ 2020 18:49:06אמריקה במצב חמור מאד מבחינת הגזענות אבל הביזה לא שולית בכלל בסיפור הזה עם הרצח.
כמו שכתבתי לגיא. יהיה משפט ונשמע גם את גרסת השוטרים. מניח שנשמע גם את מומחי הוידאו שיסבירו בפרוטרוט מה רואים בסרטונים שצולמו ואת טיבם. אולי יש עוד סרטונים מהזמן שלפני הרצח עצמו שיכולים לשפוך אור על הסיבה להרג הזה.
אור
6 יונ 2020 21:41:59גרסת השוטרים… אתה פשוט לא אמיתי
דוקטור רזי הופמן
7 יונ 2020 04:52:38הנה שוב הנרטיב (הם או אנחנו) ושוב חוסר האובייקטיביות….
ושוב רואים רק צד אחד. ושוב התשובה שלי לשם הפיקטיבי מלמעלה אני לא אתכם ולא אתם, אני מהאמצע, מהמרכז.
אור
6 יונ 2020 21:46:18אגב, מקווה שלעולם לא תחווה 8 דקות ו-46 שניות רצופות שמישהו יושב לך על הצוואר עם הברך שלו וככה אתה גוסס לאיטך.
איך אמרת? תגובות גועל נפש
thog
6 יונ 2020 21:49:19אני מקווה שאף אחד לא יחווה אפילו שנייה כזאת
דוקטור רזי הופמן
7 יונ 2020 04:57:13אני אזרח שומר חוק והמשטרה פה שונה לגמרי מהמשטרה בארה"ב.
לא סביר שאגיע לסיטואציה כזו.
אם אשתתף בהפגנה אדאג שהיא תהיה מאושרת ולא אתעמת עם אנשי החוק. אם יבקשו שאזוז לאחור אני אזוז ובטח שלא אצור מגע מתריס כמו המבוגר בן ה 75. כמו שאמרתי השוטרים אשמים שהוא בבית החולים אבל גם הוא אשם במידת מה לפי הסרט עצמו. הבעייה היא שכל אחד מתחפר בצד שלו ולא רואים שיש פה אשמה משותפת.
thog
7 יונ 2020 07:44:04חמוד מאוד. בארץ השוטרים מוצאים גם למי לדפוק מכות גם בהפגנות מאושרות. אבל עזוב, תתעלם ממני והמציאות ותמשיך לחיות בחלום הנעים הזה בו השוטרים אלימים רק כלפי מי שמגיע לו(ווטאבר דט מינס אין יותר בוק).
דוקטור רזי הופמן
7 יונ 2020 14:11:05אני השתתפתי במספר הפגנות, אולי גם כאלה לפני שנולדת, לא יודע!
בין היתר: הפגנה ב 1985 נגד הרב מאיר כהנא שהגיע לגבעתיים. לא ראיתי שוטרים שדופקים מכות כי הייתי עם אנשים תרבותיים שלא מחפשים עימותים עם המשטרה (חוץ מנהג אופנוע שניסה לפוצץ לכבוד הרב את החלון עם הקסדה וברח כמו שפן לפני שהמשטרה התעשתה). הייתי בהפגנות נגד המרינה בחיפה בשכונת בת גלים והייתי בהפגנה מול שגרירות סין ברחוב בן יהודה בתל אביב נגד הטבח בסטודנטים. תמיד נשמעתי להנחיות ולא היו לי בעיות. מי שנוהג בזהירות לא נפגע.
אם היו אומרים לי ללכת הביתה הייתי עושה מה שאומרים כי מחאה אלימה מביאה אלימות.
לגבי זה שאני באמצע זה בגלל שאני מאמין שקודם כל צריכים לעשות שלום בינינו לפני שמדברים על אוייבים לא מהעם הזה. השיח בין שני הצדדים בעם דוחה ואתה הוכחה מצוינת לכך. כל אחד מאשים את השני והשנאה מתגברת כל הזמן.
האירנים מחככים ידיים בהנאה. יש להם אנשים שתפקידם לקרוא מה מתפרסם אצלנו ואת התגובות בציבור. הם רואים ואולי מסיקים שאנחנו על סף חורבן.
thog
7 יונ 2020 14:43:40זה כל כך דוחה איך כל אחד מאשים את השני חוץ מדר נייטרלי שלא מאשים אף אחד בשום דבר ורק מאמין בשיח ולדבר. לא אין כאן שום האשמות של דר' נייטרלי בכלל. שום האשמות בכלל. אין כלום כי לא היה כלום.
ישראל מעניינת את אירן פחות ממה שזקנים שזקוקים לטיפול רפואי בקרית שמונה מעניינים את נתניהו.
אתה כנראה לא מבין שהאנקדוטות שלך על ההפגנות שהיית בהן לא רלוונטיות למציאות בה אדם יכול ללכת להפגנה ולחטוף מכות משוטרים בלי שעשה שום דבר. אני מבין שקשה לך להכיר במציאות הזאת אבל לצערי המציאות מתנהגת כפי שהיא מתנהגת ולא כפי שאתה או אני היינו רוצים שהיא תתנהג, אז אתה יכול להמשיך לדמיין ואז תאלץ להמשיך לחפש תירוצים לכל מיני רוצחים ותדרוש שנחכה לשמוע את הצד שלהם, גם אחרי שאתה יכול לראות ולשמוע בעצמך את כל שהתרחש, או שאתה יכול להתעורר ואז יהיה קצת יותר קשה לחיות עם המציאות ואולי תצטרף לאלו שדורשים שינוי.
thog
7 יונ 2020 14:49:14וכן דר' נייטרלי. מן הראוי שתפסיק להתעלם מתגובות בהן מגיבים לך שאתה אומר דברים כמו 'מי אמר שההפגנות לא לגיטימיות?' בעוד שבמקום אחר אמרת 'מחאה זה דבר חשוב וטוב אבל כשמנצלים אותה לביזה, היא לא שווה כלום!'
thejanitor
6 יונ 2020 17:09:22אל נתבלבל בין הסיבה למסובב, השחורים כרגע בהמוניהם בוזזיים לא מטבעם, אלא כמחאה על זה שהם מקוטלגים בדיפולט כבוזזים, אז הם אומרים לעצמם כוסאחתוק, אם גם ככה שוטר יהרוג אותי ברחוב כי הוא חושב שאני בוזז, עדיף לי כבר לבזוז אם כבר…
אשך טמיר המקורי
6 יונ 2020 17:14:44בזיזה זה בזיזה. אין שום הצדקה לזה.
thejanitor
6 יונ 2020 17:16:45צודק. לא מצדיק. לעולם לא אבזוז. וכל מי שנתפס מקומו בכלא.
thejanitor
6 יונ 2020 17:17:28גם מי שלא נתפס, מקומו בכלא אפילו ליותר
דוקטור רזי הופמן
6 יונ 2020 18:50:24עזוב אתה בזיבזזתה בבגין, היה צליל בזיבזוז….
thejanitor
6 יונ 2020 17:15:51וכבכל מחאה, יש כאלה מתוחכמים יותר ובעלי אינטרסיים עמוקים יותר, ואז התפתחו להם חבורות שוד בלי שום בושה שמנצלות את המצב או לכיסם או לפקודת שולחיהם
thog
6 יונ 2020 21:48:05יזמות קפיטליסטית במיטבה.
לא ברור לי איך שמעון עוד לא ניכס את כל הפעילות הזאת לסינדיקט הזגגות האמריקאי שפשוט דואג לסגור את ההפסדים של הקורונה.
אשך טמיר המקורי
6 יונ 2020 17:09:34i can't breath
thog
6 יונ 2020 20:17:39אפשר בבקשה את הניתוח הסטטיסטי המעמיק שבגינו אתה קובע שרוב הפורעים הבוזזים וכו' הם אפרו-אמריקאים ואת הנתונים שמראים איך שבעים וחמש אחוז מההפגנות הן בעצם בכלל כיסוי בשביל התפרעויות ובזיזה?
או שזה במקרה סתם הטיית הבחירה של הסרטים שאתה בוחר לראות בגלל המקורות שאתה חשוף אליהם ברשת?
אתה יודע במקרה לספר לי עוד כמה אנשים המשטרה הצליחה להרוג בינתיים במהלך המחאות וכמה מהם היו ארועים מוצדקים, כמה "מוצדקים" וכמה היו רצח נוסף?
ברוך רובין
6 יונ 2020 20:46:01עוד מעט יתפרסמו נתונים על הפושעים וחלוקתם, לרוב בהפגנות כאלה זה שחורים והיספנים (אתה יכול לעבור הפגנה הפגנה בהיסטוריה ולראות שאלה הרוב), בLA הרוב היו שחורים לא יכול להגיד לך כמה בדיוק כיוון שעדיין אין נתונים מדוייקים עוד חודש יהיו הנתונים
thog
6 יונ 2020 21:00:50תביא נתונים
ברוך רובין
6 יונ 2020 21:20:42להגיד לך את הנתונים בהפגנה של ברננד קינג במהומות בLA , זאת שב2014… הרוב זה שחורים והיספאנים שמבצעים את הביזה, זה עדיין מיעוט קטן מאלה שבאו באמת למחות
thog
6 יונ 2020 21:27:28ברוך, זה לא נתונים
יש כרגע הפגנות בנושא זה בלפחות 450 ערים בארה"ב
בכמה מהמקומות האלו יש פרעות וביזה?
מתוך המשתתפים בהפגנות כמה משתתפים בהתפרעויות ו/או ביזה?
thog
6 יונ 2020 21:34:45יודע מה נדלג. הרי צפוי שתספר לי איך מיעוט קטן שבמיעוטים משתתף בפרעות ובביזה.
אז למה כל כך הרבה אנשים כאן עסוקים לספר לי על הפרעות והביזה ואיך בגללן המחאה וההפגנות פתאום לא לגטימיות או שפשוט חושבים שבגלל המיעוט שבמיעוטים יש צורך לדבר רק על המיעוט מיעוטים הזה ואין טעם לדבר על המחאה?
דוקטור רזי הופמן
7 יונ 2020 05:02:43מי אמר שההפגנות לא לגיטימיות, שוב הנרטיב של לסלף פה דברים שנאמרו, כל כך אופייני לאנשים מסוגך. גם לזרוק בוץ וגם לסלף. אמרתי לא פעם שההפגנות בהחלט מובנות ולגיטימיות ואתה מסלף ואומר שכביכול יש נסיון שלי או של ברוך או של מי שמתייחס פה לביזה להפוך את ההפגנות הצודקות ללא לגיטימיות. זה אבסורד, זה שיימינג וזו פרופגנדה הפוכה ושקרית.
thog
7 יונ 2020 07:32:24דר' נייטרלי, לא סילפתי דבר. במקרה במקרה הדבר שאתה מתלונן שלא נאמר, נאמר ע"י ברוך עצמו לפני יומיים שלושה.
זה נחמד מאוד איך אתה בוחר להתרעם על דברים שלא נאמרו לגביך בעודך מתעלם לחלוטין באמצעות התרעמות זאת מהצורך להגיב למה שכן נכתב אליך.
thog
6 יונ 2020 20:24:55אפשר בבקשה את הניתוח הסטטיסטי המעמיק שבגינו אתה קובע שרוב הפורעים הבוזזים וכו' הם אפרו-אמריקאים ואת הנתונים שמראים איך שבעים וחמש אחוז מההפגנות הן בעצם בכלל כיסוי בשביל התפרעויות ובזיזה?
או שזה במקרה סתם הטיית הבחירה של הסרטים שאתה בוחר לראות בגלל המקורות שאתה חשוף אליהם ברשת?
אתה יודע במקרה לספר לי עוד כמה אנשים המשטרה הצליחה להרוג בינתיים במהלך המחאות וכמה מהם היו ארועים מוצדקים, כמה "מוצדקים" וכמה היו רצח נוסף?
חגי "התותח" ניסני
6 יונ 2020 17:09:00עצם המעשה הוא לא ראוי אבל זה לא כזה רחוק ומופרך שזה היה קורה גם כאן. אם נגיד בת זוג של שחקן הייתה אומרת אמירה נאצית נניח
Berch
6 יונ 2020 12:48:15אחלה מעורב
יאייי
🙂
מומי החציל
6 יונ 2020 13:06:41בשם אוהדי הכדורסל על הגלובוס, מומי מוחה שאין מעודדות
איך נשמור על עירנות בטיים אאוט ב 4 וחצי בבוקר? כל הסלון מלא תמונות של סילבי. זה מקדם שינה מס 2 אחריי ראיון של בוגי.
ככה לפיגוע בפרנסה של אנשים????
מומי אם הייתה טיסה פנויה היה מגיע לאורלנדו עם שלט מחאה ועם 30 קבוצות של מעודדות שהיה מטיס על חשבונו.
הגיע הזמן שאדם סילבר יקח החלטות של גבר ולא של ראש פוטוטו
הקוריוז
6 יונ 2020 14:33:27יבריחו אותן במטוסי תובלה
מנחם לס
6 יונ 2020 19:13:40מומי אתה צודק. כבר שאלתי במעורב אם 'קבוצה' כוללת את המעכזות שלה. לדעתי כן
הקוריוז
6 יונ 2020 14:30:06לא יודע נראה לי שכל השחקנים באים לשחק הכי חזק שלהם על אליפות. מי לא לא לוקח ברצינות?
הקוריוז
6 יונ 2020 14:32:44אני רק מדגיש שמבחינתי הכוכביות הכי גדולות הם על גולדן 15 וטורנטו 19 אבל זה לא באשמתן.
חגי "התותח" ניסני
6 יונ 2020 15:03:20מה אפילו יותר מהשוד של סקרמנטו?
הקוריוז
6 יונ 2020 15:12:57סקרמנטו היט 06 גולדן 18 וכו אלו הטיות של משחקים, זה שונה.
no funny shtuff
6 יונ 2020 16:34:11שמעון כרגיל לא מסכים איתך, אבל בכל אופן קבל את זה-
https://fadeawayworld.net/2020/06/05/james-harden-had-his-jersey-retired-at-a-strip-club-after-spending-1m-in-one-night/
הקוריוז
6 יונ 2020 16:46:06חחחח אגדה. אני בטוח שהוא קיבל יותר מפיפ שואו 😂😂
אחד שנהנה ולא מתבייש בזה ועושה בשקט.
להארדן יצטרכו לפתוח עיר בועה בדיסני וורלד 😂😂
אשך טמיר המקורי
6 יונ 2020 17:15:52אז בגלל זה הוא כזה רזה
הקוריוז
6 יונ 2020 17:17:28הטיול בהרים הגביר לו את הגברא רבא או שהוא שמע שהוא הולך להיות חודשיים בבידוד עם מיקי מאוס
תמורת מיליון דולר ללילה אני לא אופתע אם כל אחת שם עם קעקוע של סטפבק על הטוסיק
אשך טמיר המקורי
6 יונ 2020 17:48:18מעניין אם גם שם הוא זרק את הראש אחורה בחדירות
ברוך רובין
6 יונ 2020 17:52:11חחחחחחחח בטוח אשך איפה לדעתך הוא למד את השלושה לאחור?
הקוריוז
6 יונ 2020 18:13:52זרק וצעק אנד וואן!!
ברוך רובין
6 יונ 2020 18:19:12זה דרך אגב הסיבה האמיתית שמייקל שיחק עם לשון בחוץ
דוקטור רזי הופמן
6 יונ 2020 18:54:20חחחחחחחחחח גדול X2
אנד ONE
דוקטור רזי הופמן
6 יונ 2020 18:54:53אני רואה שימון הקדים אותי
דוקטור רזי הופמן
6 יונ 2020 18:53:06חחחחחחחחחחחחחחחח גדול
הקוריוז
6 יונ 2020 21:33:08אני חושב שהאדם הכי מאושר מאליפות של יוסטון יהיה הבעלים של המועדון חשפנות והבחורות. איזה חגיגות ילכו שם.
דוקטור רזי הופמן
7 יונ 2020 07:37:37חחחחחחחחחחחחח, לא בטוח שהארדן יחזור לשם.
המסיבות יהיו אצלו בבית. אולי יפתח דיסקוטק למיוחסים.
אבל בינינו, אם הסלטיקס לא בגמר אני אשמח אם ראס והשיקוץ הקטן עם המרובעים החדשים בבטן יקחו סוף סוף טבעת ויורידו את הקוף הזה מהגב. את ראס אני אוהב למרות שהרוב פה לא סובלים….
הקוריוז
6 יונ 2020 15:16:58גם אוהדי הנטס מבינים את מה שכולם חושבים…
הקוריוז
6 יונ 2020 16:53:36נראה לך דוראנט התעייץ עם ההנהלה? היה ברור שהוא לא יחזור הוא לא שואל את ההנהלה. הוא וקיירע עושים לברון שם. ההנהלה רק אומרת יס סיר.
מנחם לס
6 יונ 2020 19:21:15תודה רועי. מעריך זאת מאד. ללייקרס, אכן, יש סכוי גבוה ללכת עד הסוף.
ברבור שחור
6 יונ 2020 19:44:07זה גם אומר שהספרס שומרים על השיא שלהם של עונות רצופות בפלייאוף …מ 1999
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
6 יונ 2020 21:03:13למיטב הבנתי כבר בשנה שעברה השוו את השיא של פילי, והשנה היו אמורים לשבור אותו או לא להצליח לשבור אותו. אם הליגה לא הייתה ממשיכה יכלו לטעון שאי אפשר לדעת מה היה קורה, עכשיו כשהיא ממשיכה, הם, קרוב לוודאי, לא יעלו לפלייאוף ולא ישברו את השיא. כלומר בכל הנוגע לשיא, קרוב לוודאי שנמשך העונה לא ממש משנה יותר מדי.
דוקטור רזי הופמן
6 יונ 2020 19:58:06ומשהו אופטימי
https://www.youtube.com/watch?v=fWM5hZ9bAXc&feature=youtu.be
dror
7 יונ 2020 00:16:20…גם אני מחכה לגרסת השוטרים בחקירה…🤦♂️🤦♂️🤦♂️😳. "אנשים טובים בשני הצדדים". בוא בינתיים נעביר את הזמן בעניין שלא קשור לעניין בכלל…
https://www.facebook.com/1443071125939789/posts/2644532615793628/
מנחם לס
7 יונ 2020 05:47:40ההפגנה האדירה בכל ערי ארה"ב היום עם ס"ה מאות אלפים, (שרובם בגילאי 20 עד 40 לפי מה שאני רואה כבר 12 יום) היתה שקטה מאד בכללה, עם מינימום התערבות משטרתית, והדבר החשוב ביותר שהיא שידרה שקורה כאן ממש שינוי חברתי. זדה לא עניין של "דמוקרטים" נגד "רפובליקאים". זה מאבק ומחאה של צעירים האומרים בשפה שלא משתמעת לשתי פנים שהם רוצים שינוי: שינוי חברתי מחלט…סוף להתעללות משטרתית בשחורים בעיקר…סוף לגזענות…שוויון זכויות…סוף לעליונות ודיקטטורה קפיטליסטית שטראמפ הוא הסמל שלה.
הערב טראמפ אמר ש"אחרי הנשיא לינקולן הוא "הנשיא שאוהב שחורים ועוזר להם יותר מכל נשיא אחר". 80% מהמוחים האלה בכל הצעדות לא הצביעו אף פעם בחייהם. בנובמבר כולם יצביאו, ויגרמו למהפך טוטאלי. חבל רק שלדמוקרטים אין מועמד טוב יותר מביידן.
הקוריוז
7 יונ 2020 06:03:35מנחם אתה אופטימי מידי. מה שהיה הוא שיהיה עולם כמנהגו נוהג כלבים נובחים שיירה עוברת ובלה בלה אתה כבר יודע עוד חודש איש לא יזכור את זה עד הפעם הבאה
thog
7 יונ 2020 09:32:58דר' נייטרלי, אני חוזר בי מהתגובה האחרונה
אחרי מעבר על תגובותיך היכולת שלך לציין ש- 'מחאה זה דבר חשוב וטוב אבל כשמנצלים אותה לביזה, היא לא שווה כלום!' – מראה שטעיתי וזה לגמרי רלוונטי גם לגביך.
ובכל פעם אחרת(כל השתי פעמים) בה אתה מציין שהמחאה מוצדקת זה גם בא או כדרך אגב או עם אבל או קביאט כלשהו, בזמן שאתה מבלה את רוב תגובותיך בנושא בלדבר על ביזה והאלימות של השחורים,לא ממש יוצא מזה שאתה באמת רואה כאן מחאה מוצדקת .
Zvika Bar-Lev
7 יונ 2020 17:08:15המחאה (בלי קשר לביזה כלל) לטעמי די ברור שהיא ניצול פוליטי ציני. הרי אין אף אחד שמצדיק את ההרג של האזרח האזוק בידי השוטרים. זה חד משמעית פשע כלפי כל הציבור, ולכן השוטרים ישפטו ויענשו על זה.
אבל אם הכל ברור – רגע על מה בדיוק יש למחות? באמת שאין. שוטרים עושים פרופיילינג – זה הדבר הכי הגיוני וזה קורה בכל מקום בעולם. אחוזי הפשיעה של גברים שחורים בארה"ב הם בשמים (ביחס לשאר האוכלוסיה, ביחס למספרם האוכלוסיה), והסובלים העקריים הם שחורים אחרים שהם הקורבנות העיקריים לפשיעה של שחורים בארה"ב, ולכן לצערנו זה כמעט בלתי נמנע ששוטרים ינהגו בחשד מוקדם כלפי גברים שחורים בסיטואציות מסויימות. זה ממש לא מצדיק את המקרה של פלוייד, אבל הוא אכן מקרה נדיר – ואף אחד לא מצדיק אותו, כך שעל מה בדיוק יש למחות?