חם מהתנור: 31.7 – תאריך חזרת ה-NBA

מועצת המנהלים של הליגה אישרה את חזרת ה-NBA במתווה שאדם סילבר, מנהל הליגה, הציע, מה שהופך אותו לרשמי. עיקרי המתווה, שאושר על ידי 29 מ-30 בעלי קבוצות הליגה (פורטלנד הצביעה נגד):

22 קבוצות ישתתפו (מילווקי, טורונטו, בוסטון, מיאמי, אינדיאנה, פילדלפיה, אורלנדו, ברוקלין, וושינגטון, לייקרס, דנבר, קליפרס, יוסטון, יוטה, אוקלהומה סיטי, דאלאס, ממפיס, פורטלנד, ניו אורלינס, סקרמנטו, סן אנטוניו ופניקס) וישחקו 8 משחקי עונה סדירה כל אחת לפני הפלייאוף.

במידה וקבוצה במקום התשיעי תהיה במרחק של 4 משחקים או פחות מהמקום השמיני יהיה טורניר play-in על הכניסה לפלייאוף של הטוב מ-3 משחקים, כשהמקום השמיני מתחיל ביתרון של 1-0. זה אומר שהמקום השמיני צריך לנצח משחק אחד מ-2 בזמן שהתשיעי יצטרך לנצח בשני המשחקים. הליגה מתכננת לערוך בדיקות קורונה יומיות לכלל השחקנים.

לאחר מכן יהיו סדרות פלייאוף רגילות של הטוב מ-7. כלל המשחקים יקויימו במעין "בועה" במרכז הספורט של ESPN באורלנדו ללא קהל. נוסף על כך הליגה הגדירה תאריכים להמשך העונה:

מחנות האימונים יפתחו ב-30.6, כשב-7.7 הקבוצות יטוסו לאורלנדו (לפני כן יתאמנו במגרשיהן הביתיים).

ב-31.7 תפתח העונה כשהתאריך המאוחר ביותר למשחק השביעי של הגמר הוא ה-12.10.

הדראפט יהיה ב-15.10 והלוטרי ב-25.8. הלוטרי יקבע לפי מאזני הקבוצות ב-11.3, בלי קשר למשחקים בהן ישתתפו 6 הקבוצות שלא יגיעו לפלייאוף מה-22 שישחקו בהמשך העונה.

שוק השחקנים החופשיים יפתח ב-18.10.

2020/21 צפויה כרגע להתחיל ב-1.12.20.

כלל המשחקים יהיו בשלושה אולמות בתוך המתחם המבודד באורלנדו. צפויים להיות משחקים רבים בשעות הערב בישראל, כולל כמה משחקי פלייאוף, כשינסו לקבוע כ-5-6 משחקים ביום. באופן חריג הליגה צפויה לעשות בק-טו-בק בסיבוב הראשון של הפלייאוף לחלק מהקבוצות, כשהעדר הטיסות יוביל להפרדה טובה יותר ונראה משחקים ביום אחד בצהריים וביום השני בערב. לכל קבוצה צפוי להיות בק-טו-בק אחד בלבד במהלך העונה הסדירה.

*

בעקבות סיום העונה הרשמי של הניקס, הם החלו מיידית בחיפוש אחר מאמן חדש. המועמד המוביל כרגע הוא טום ת'יבודו, מאמן שיקגו ומינסוטה לשעבר. ת'יבודו הגיע ב-6 מ-7 עונות NBA כמאמן ראשי לפלייאוף, זכה במאמן השנה ב-2011 והיה עוזר מאמן בניקס בין 1996 ל-2004.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 33 תגובות

  1. שימו לב איך תופרים הדחה לממפיס מהפלייאוף אם הם פחות מ4 משחקים מובילים על מקום 9 הם הולכים למשחק מול מקום 9 על הפלייאוף😂😂😂
    עין לציון צופיה. הליגה חפצה בציון השופטים קיבלו בטח ממו ודגשים כמו שדונהי אמר ובכלל יעשו מוראנט נגד ציון על הדרך עם רייטינג אין כמו סילבר תאמינו לי.
    אני מקווה שלפחות השיקצה יקבל את לילי כריות בסיבוב ה1 הם לפחות יכולים לקחת להם משחק ולהעביד קשה את הגארדים שלהם.
    בראקט של פורטלנד יוסטון קליפרס לשיקצה חלום.

    1. לילי עפים בסוייפ הרכים האלה , הליגה הלכה לכסף כידוע והוציאו טורניר בזיוני 22 קבוצות? למה לא כבר כל ה30 ושיעשו גביע מכור) הכל בשביל זאיון, זוכרים את השיפוט המכור שוויד קיבל ב2006 זה כלום לעומת מה שזאיון יקבל מהליגה

      1. אין סרט שהפליקאנס לא מגיעים לפלייאוף הם כבר עכשיו במקום ה18 בליגה (נכנסת לטורניר ) ואם השיפוטהביתי שיקבלו עד הפלייאוף לא אתפלא אם יסיימו גם במקום ה8, כמובן יהיה תגובות באתר של ה״שופטים טעו והם בני אנוש , הרי בליגה יש פערים ברורים במקומות השנה בין 8 ל9 גם במזרח וגם במערב 5.5 משחקים במזרח ו3.5 משחקים במערב ושיחקו כבר 65 משחקים ,למה ממפיס שעבדה קשה כל העונה צריכה להיכנס לטורניר הדחה , למה לדעתך בחרו בפער של 4 משחקים . אם לליגה היה גרם של יושרה היו מתחיל פלייאוף 16 קבוצות בלי מזרח מערב

        1. ישנם מקרים בהם אני כותב תגובה ובמשך כמה זמן יש לי את התחושה המוזרה הזו. נו, זו שהפסיכולוג שלי הראה לי על הסמיילים שמסמלת אושר. ואז אני מגלה מי עוד מחזיק בדעה דומה והבטן מתהפכת כשאני מבין עד כמה אני טועה.
          מה שאני מנסה להגיד בעצם – כל הכבוד לליגה על הספורטיביות בבחירת הקבוצות. שוכנעתי שאין מניע לא כשר בבחירה בניו אורלינס.

  2. אני זוכר כבר אולימפיאדות בסוף ספטמבר ויהיה לנו גביע עולם בנובמבר אבל גמר פליאוף באוקטובר?
    וואו .
    התייחסו גם לפורמט העונה הבאה מתי היא תסתיים ? ומה יעשו עם המשחקים האולימפים ?
    30 אחוז משחקני הליגה לא ישחקו 9 חודשים.
    שחקנים כמו קרי קליי ודוראנט יחזרו אחרי שנה ורבע שנה וחצי .
    מעניין מה יקרה לא רק בפליאוף אלא בשנה הבאה .

    1. הם מתאמנים בבית אני לא מאמין שהם כל היום יושבים רגל על רגל, מייקל חזר אחרי כמעט שנתיים בחוץ לא אמורה להיות בעיה

  3. רעיון מבריק של סילבר.
    גם נותנים לקבוצות עם סיכוי להיכנס לפלייאוף הזדמנות להוכיח שהם ראויים לו והכי חשוב נותנים לקבוצות שהבטיחו את הפלייאוף להוריד חלודה במשחקי עונה רגילה וקרבות מיקום.

  4. אני מקווה שברור לכולכם שזו עוד אחת מהמזימות של הליגה לעזור לגולדנים?
    שנה הבאה כשכל הקבוצות הטובות יהיו מושבתות בגלל קורונה, למי תהיה דרך פנויה לאליפות? על מגש כסף.

  5. מעניין אותי איך שכנעו את אורלנדו וממפיס להצביע בעד , את הקבוצות במזפח לפגוש את לייקרס וקליפרס בסיבוב הראשון

  6. לברון גרם לי כל כך לשנוא אותו בתור אדם בשנים האחרונות, ובתקופה האחרונה בכלל, שאני ממש אבל ממש מקווה שזה ישפיע בעיקר על הלייקרס.
    איזה אדם מאוס. כדורסלן גדול ואחד האנשים הגזעניים שיש על כדור הארץ.

    צדק מי שאמר לו שהוא צריך לשתוק ולשחק. כי כשהוא פותח את הפה בכל מה שלא קשור לכדורסל הוא מדבר יותר שטויות מגנץ. לפחות גנץ לא גורם להסתה.

    1. הליברלים שמקדמים חופש דעות רק של דעתם 😂😂😂
      יש הרבה גם בספורט שבחרו בטראמפ הם פשוט לא יכולים לומר כי הליברלים ינסו להשתיק אותם 😂😂
      השיקצה הוא רק התגלמות הליברליזם הצבוע

  7. אני מציע לגולשים הרבים לקרוא את התגובות של הקוריוז וברוך רבין כבדיחות. הם זורקים לאוויר פצצות בלי כל ידע, הוכחה, או אמת. סתם מרביצים מילים על שיחודים, שחיתויות, שוחד, ומי יודע מה עוד. אני מקווה שהגולשים יודעים להפריד בין עובדות לבין המצאות ושטויות.

    1. מנחם יקירי איך משכנעים את 8 הקבוצות שלא ישחקו בפלייאוף להמשיך לשחק שהעונה בשבילם נגמרה? למה שאורלנדו וממפיס וכל קבוצה במזרח תסכים לדבר כזה? א יש איזו קבוצה או אדם בליגה/בעולם שמעדיף לפגוש את הקליפרס מאשר את טורנטו בפלייאוף? בשביל שההצעה המצחיקה הזאת תעבור הם היו צריכים 75%, עכשיו זה ברור כשמש שלליגה יש שיקולים כלכליים עם מגנט הרייטינג זאיון.
      .
      לגבי שיפוט עזוב הכל ישר, ממש אין מכירות אין העדפה לכוכבים , יאניס ולברון מקבלים אותו שיפוט כמו שחקן אחר, טעויות קריטיות זה רק ״טעויות אנוש״… כמו שריאל לא משחדת שופטים והגרלה שיצא שהמונדיאל ישוחק בקטאר באמצע נובמבר הייתה לפי הספר. אם אתה מחפש שיפוט ישר והוגן זה רק בשכונה

      1. הם הסכימו כדי שאפשר יהיה להתקדם. הליגה יותר חשובה מהרצונות של ממפיס ואורלנדו וכנראה שהן תהיינה בפלייאוף גם ככה. לא הכל זה קונספירציות צא מזה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט