מעורב הופס ליום חמישי / מנחם לס

1.היום יוחלט גורל סוף העונה (אם כי הכל כבר הוחלט; נשארה רק ההצבעה הרשמית)

היום ב-12:30 בצהריים תיערך ההצבעה הרשמית על המשך הליגה, או סיום הליגה, או איזה שם שלא יתנו למה שיקרה עד שתקבע אלופת ה-NBA לעונת 2019-20.

בעלי הקבוצות (או נציגיהם שיכונו BOARD OF GOVERNORS) יאשרו היום ברוב שהוא מעל 3/4 את סיום הליגה שייערך בBUBBLE – כולו במקום אחד – והמקום הוא מתחם ה-ESPN בדיסני-וורלד שבאורלנדו. למיטב זיכרוני – אלא אם כן שינו שם את המתחם – הוא כולל שלושה אולמות בינוניים בגודלם (שוב, למיטב זכרוני הם נראים כמו אולמות כדורסל של תיכונים גדולים או אולמות של מכללות קטנות מהדיביזיה ה-2 וה-3 ) – משהו בסביבות 1,000 עד 3,000 מושבים. אבל מאחר ובינתיים לא ידוע כלל על אישור לקהל צופים (שכמעט בטוח לא יינתן), בינתיים זה לא משנה.

ה-NBA בדקה כמה הצעות, ואת כולן הסברתי כאן לפני כמה ימים. כבר אז כתבתי שההצעה להתחיל עם 22 קבוצות היא הפופולרית ביותר, והערב זה קיבל אישור 'בלתי רשמי' כפי שכותב צ'רנייה מ'האתלטיק'. הכל מוסכם, חסרה רק החותמת הסופית שהיא ההצבעה שתיערך היום בצהריים..תהיה זו תערובת של כמה משחקים שיכונו 'משחקי סיום העונה' ואז פלייאוף. ישנו צורך באישור של 3/4 מבעלי הקבוצות עבור כל הצעה לקבל חותמת סופית. אחד מבעלי הקבוצות אמר היום (יום רביעי בערב):

"We are lining up behind [Silver] on this,The posturing will end. Nothing is going to be perfect for everyone, but Silver has more than 75% of the votes

תכנית ה-22 קבוצות תכלול את כל 8 הקבוצות הראשונות בקונפרנס המזרחי והמערבי, וכל הקבוצות שהן "WITHIN 6 GAMES" מהמקום ה-8 בשני הקונפרנסים. הקבוצות האלה הן ניו אורלינס, פיניקס, פורטלנד, סקרמנטו, וסן אנטוניו מהמערב, ורק וושינגטון מהמזרח.

התכנית כוללת 13 קבוצות מערביות ו-9 מזרחיות , 8 'משחקי סיום עונה', וייתכן שייערך גם 'PLAY-IN TOURNAMENT' ל-SEED השמיני, ואז הפלייאוף.

ה-PLAY-IN TOURNAMENT ייערך בין הקבוצה הממוקמת 8 ו-9, במקרה ו-8 משחקי סיום העונה מסתיימים והקבוצה מס' 9 היא 4 משחקים או פחות ממס' 8. במקרה זה מס' 9 תשחק טורניר DOUBLE ELIMINATION וה-8 תשחק טורניר של 'המפסיד יוצא'.

השחקנים יגיעו למתחם ב-16 ו-17 ביוני, ותתחלנה להתאמן שבוע או שבוע וחצי אח"כ. המשחקים יתחילו בסוף חודש יולי.

8 קבוצות הן מחוץ לכדורסל הזה. היום ה'אטלנטה קונסטיטיושיון' כותב שה-NBA מתכנן להכריח את 8 הקבוצות האלה לערוך מחנות כדורסל חובתיים, שבסופם ייערכו משחקים של ממש בין 8 הקבוצות. ה-NBA תזדקק לאישור ה-NBPA (ארגון השחקנים) להכריח מחנות אימון ומשחקי אימון מיוחדים כאלה.

הליגה תפרסם היום גם 'מדריך לקורונה וירוס' לשחקנים, מאמנים, שופטים, ועובדי המיתחם שייקחו חלק בסיום העונה שדיסני-וורלד.

2. סטפן קרי וקליי ת'ומפסון בין עשרות שחקני NBA שצעדו היום במצעדי המחאות

וגנרל ג'יימס מאתיס – גנרל של 4 כוכבים ושר ההגנה של דונלד טראמפ עד לפני שנה – מאשים את הנשיא בהאשמה החמורה ביותר עד עתה מאדם במעמד גבוה כשלו: "הנשיא טראמפ מנסה להפריד את העם, ולהרוס את החוקה".

הוא אמר בין השאר:

I have watched this week’s unfolding events, angry and appalled,” Mattis writes. “The words ‘Equal Justice Under Law’ are carved in the pediment of the United States Supreme Court. This is precisely what protesters are rightly demanding. It is a wholesome and unifying demand—one that all of us should be able to get behind. We must not be distracted by a small number of lawbreakers. The protests are defined by tens of thousands of people of conscience who are insisting that we live up to our values—our values as people and our values as a nation.” He goes on, “We must reject and hold accountable those in office who would make a mockery of our Constitution.”

n.”

."Donald Trump is the first president in my lifetime who does not try to unite the American people—does not even pretend to try. Instead he tries to divide us," Mattis said. We are witnessing the consequences of three years of this deliberate effort. We are witnessing the consequences of three years without mature leadership. We can unite without him, drawing on the strengths inherent in our civil society. This will not be easy, as the past few days have shown, but we owe it to our fellow citizens; to past generations that bled to defend our promise; and to our children."



נורא ואיום.

3. מרוויחנים ומפסידנים עם החזרה של 22 קבוצות

(תצטרכו להסתכל בטבלה של הרקורד של הקבוצות עם הפסקת העונה כדי לעקוב אחרי הפוסט ביתר הבנה וקלות)

נכון למחר אחרי 12:30 בצהריים:

מרוויחות: ניו אורלינס פליקנס ופורטלנד טרייל בלייזרס

כשהעונה נעצרה, הפליקנס, הבלייזרס, והקינגס היו כולן במקום תשיעי, 3.5 משחקים אחרי ממפיס גריזליס. למה הן תרווחנה מהסידור החדש? ב-19 המשחקים האחרונים, הפליקנס היו 9-10, והם נמצאים היכן שהם נמצאים למרות שהם שיחקו את תפריט המשחקים הקשה ביותר של העונה, עד שנעצרה. כשהעונה נעצרה הם היו עם BPI (אינדקס ה-POWER בליגה) טוב יותר מאשר ממפיס. הכניסה לפלייאוף היתה אבודה להם. עתה הם יכולים להוכיח שהם שייכים.

הבלייזרס היתה פצועה בחלקי עונה רבים. עכשיו היא חוזרת במלוא איתנה עם הסנטר יוסוף נורקיץ' וזאק קולינס. אוהדי הקבוצה שכחו כבר כיצד הם נראים. לומר שפורטלנד משחקת עתה עם נורקיץ' וקולינס ולא בעלדיהם זה כמו לשבת עם אהובתך בצד הגורן לאור ירח מלא במקום חצי ירח, אם אתם יורדים לסוף דעתי.

מפסידונת: ממפיס גריזליס

היי, להיות חייב פתאום לשחק PLAY-IN TOURNAMENT אחרי שמקומך בפלייאוף היה מובטח כמו הזהב של פורט נוקס? המדדים אחריה לא היה מוחקים דפיציט של 3.5 משחקים אפילו אם ווילט צ'מברליין וביל ראסל עצמו היו מופיעים פתאום בליינאפס שלהם. ה-BPI נתן להם אמנם רק 68% בטחון להישאר, אבל אל תשכחו שדיימון רניון נתן פעם לוולד (תינוק) אמריקאי 42% 'TO MAKE IT' כשיתבגר (זה בגלל הסקד'ול הקשה שלהם). בכל מקרה אני – מ.ל. – הייתי מעדיף בהרבה את סכויי לסיים את 'המערב' במקום 8 מאשר לעשות זאת בטורניר עם ניו אורלינס ופורטלנד.

אני מאמין שלוס אנג'לס הפסידה

ללא הנגיף, היריבה של הלייקרס היתה ממפיס. עכשיו ישנם סכויים רבים שיריבתה הראשונה תהיה הקבוצה שהם הכי שונאים לשחק נגדה במערב. צדקתם – הפורטלנד בלייזרס, וה-48 חיצים שלילארד תקע בליבם בסטייפל סנטר, ולא שום מקום אחר. יהיה זה מראה שאזכור שנים על גבי שנים – עד הכניסה לקבר – 'לייקרס מפסידה בסיבוב ראשון לבלייזרס שאפילו לא היתה צריכה להיות בפלייאוף הזה'

מפסידנית: אורלנדו מג'יק

היי. ממפיס היתה 3.5 משחקים לפני הבאות אחריה במקום 9. אתם יודעים בכמה אורלנדו מג'יק הובילה על התשיעית וושינגטון ויזרדס? נסו 5.5 משחקים. לוושינגטון לא היה כל סכוי להדביק אותם אילולא נעצרה העונה והעולם השתנה.

מרוויחנית: דאלאס מבריקס

דאלאס – במקום 7 כשהעונה נעצרה – היתה פוגשת בקליפרס בסיבוב הראשון. אפילו אילו הגיעה למקום ששי – אז היתה צריכה לפגוש ביוסטון רוקטס. עתה סכוייה לעבור לפחות סיבוב אחד גדלים משמעותית.

מפסידות: כל הקבוצות שלפי תכנית שאר העונה המקורית היה להם 'יתרון בית' לחלק מהדרך או אפילו עד הסוף (הבאקס)

מרוויחות: כל אלה שאינן 'מפסידות' יתרון בית

4. מה כמה קבוצות מציעות עבור יתרון הבית שהן מפסידות?

לא להאמין, אבל לפי דייב מקמנמין (https://www.espn.com/nba/story/_/id/29257603/nba-top-seeded-teams-mull-possible-playoff-advantages) הקבוצות החזקות שעבדו כל העונה על הזכות ליתרון ביתי, הגישו כמה הצעות לזכות באיזה שהוא יתרון, בגלל היתרון הביתי שהפסידו, כגון (אני לא מתבדח!)

1)הוצאת כדור בתחילת הרבע ה-2, ה-3, וה-4

2) לציין שחקן אחד לפני המשחק שיהיה FOULED-OUT אחרי הפאול ה-7 ולא ה-6.

3) אף אחד לא חייב להאמין לי. לכו למאמר וקראו בעצמכם: ישנן קבוצות 'ביתיות' שרוצות לייבא את הפארקט שלהן לאורלנדו למשחקים בהם הם היו צריכים להיות 'ביתיים'.

4) לאפשר לקבוצות לבחור את ה-HOTEL ACCOMMODATIONS שלהן לפי תור סיום העונה ב-W-L…

5. עכשיו זה רשמי: וויני קרטר פורש, וטריי יאנג הראשון להוקירו!

******************

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 72 תגובות

  1. תודה מנחם
    לדעתי יש מצב שחלק מהקבוצות שהיו בפגרה כל כך ארוכה לא יחזרו בכושר הרגיל וחלק משחקנים שלא ממשהיתה להם הזדמנות להתאמן או שזרקו רגל לא יתקרבו לכושר שהפגינו ולכן יכולות להיות מספר הפתעות גדולות. אני לא מדבר על שחקנים כמו לברון או הארדן שהמשיכו להתאמן כל הזמן ולחזק את עצמם/להוריד קילוגרמים מיותרים….

    1. זה לא שונה מחזרה לעונה חדשה. היה להם כ-5 חודשים פגרה עד שיחזרו לשחק. מתי מתחילים להתאמן לעונה סדירה בד"כ? מספטמבר. חודשיים הכנה כמו שיהיה להם פה
      מה שמדאיג שאין סרטונים של סימונס קולע שלשות 🙂

      1. חחחחחחחחחחחחחחחחח
        אולי הוא מהסוג שלא מתאמן, מצד שני, אולי הוא שומר את זה בסוד כמוס ועוד יפתיע אותך….

  2. יאללה, שיחזרו כבר. התגעגעתי.
    .
    וינס קארטר. ראינו כבר כמה וכמה שחקני כדורסל פורשים בגיל "מופלג",
    אבל היה המון סטייל ב-2 העונות של קארטר שהפך את הפרישה שלו למיוחדת יותר. הוא לא התפוגג לו, אלא נשאר, אני לא יודע איך לכנות את זה –
    מגניב? קול?
    כנראה זו התחושה שהוא שידר, שהוא פשוט אוהב לשחק ונהנה מכל דקה שלו על הפרקט,
    היא שהפכה את עונות הפרישה שלו לקסומות.
    .
    תודה, מנחם.

  3. עונת גפילטע פיש בלי טעם ובלי ריח .
    מעניין איך תיזכר אלופת הקורונה בעוד 30 שנה…
    עונה מבאסת ואווירה מבאסת .
    עם אפשרות להרבה מאד הפתעות .
    אני אגב בעד לתת יתרון כלשהו לקבוצה עם יתרון הביתיות אלו הצעות לא מופרכות בעיני .

      1. מנחם שהתכוונתי גפילטע התכוונתי לזן מסוים הקנוי מהישיבה התיכונית איפה שהחברים שלי במבשרת אכלו .
        את הגפילטע של סבתא היקרה שלי ז"ל כולם היו חוטפים ואת החריין שלה רק אוהבי חריף אמיתי יכלו לאכול .
        אבל מה לעשות שסבתא לא הכינה כל שבוע בזיקנותה ? קנינו את זה בלי הטעם ובלי הריח עד שאחותי אכלה את מרד העשרה בגיל 14 ולמדה את סודות המטבח המזרחי מאז כל שבוע הייתי אוכל נסיכת הנילוס ואז אמנון ועוד דגים ומטעמים ממטעמים שונים .

    1. tאילו טעמת את הגפילטה פיש של אמא שלי עליה השלום לא היית אומר בלי טעם ובלי ריח. אנשים היו באים לפנסיון שלה מכל רחבי הארץ לששי-לאכול את הגפילטה פיש שלה (סגנון ג'אגר, ליטא)

      1. מנחם/אהרון, אני כל הזמן שומע שמועות על גפילטע טעים אבל עוד לא יצא לי לאכול כזה. יש לי הרגשה (שמחוזקת בסיפורים של שניכם) שכל מי שאי פעם ידע להכין גפילטע טעים כבר מזמן לא איתנו.

        1. אמא שלי עוד איתנו, והיא היתה מאכילה את כל הצד שלה, שזה אבא ספרדי, אמא בוכרית וגיס תורכי גפילטע פיש והם היו מבקשים עוד.

      2. אני יוצא חוצץ, הגפילטע הכי טוב זה אותו גפילטע של סבתא סוניה.
        אין שני לו אבל אמי לא אוהבת לבשל אז קונים פעמים שלוש פעמים בשנה במסעדת בתיה בדיזינגוף.

  4. תודה מנחם,
    מת כבר שהעונה תחזור.
    דווקא בגלל שכל הקבוצות מגיעות אחרי מנוחה של הותיקים והחלמה של הפצועים,
    (אני מקווה שלא ייפצעו במהלך 8 המשחקים שיש להם עד הפלייאוף),
    נראה לי שהולך להיות פלייאוף מפתיע וצמוד יותר מתמיד.

  5. אחלה מעורב מנחם
    אם אלופי העונה המקוצרת קיבלו כוכבית מה יקבלו אלופי עונת הקורונה?
    שתי כוכביות?
    כתר פלסטיק?
    טבעות אליפות בסגנון טבעת נישואין?
    תעודת הוקרה?
    לחמניה ושוקו?
    עדיין רב הנסתר על הגלוי עם מה שיהיה עם העונה הזו
    🙂

    1. רב הנסתר על הגלוי בכל מה שקשור לחיים בתקופה הזאת. אבל כמו עם כל דבר אחר כרגע גם בליגה מאלתרים, עושים הכי טוב שאפשר תחת הנסיבות, ומקווים שתהיה לזה צורה. אני בעד, גם אם זה לא נראה כמו מה שאנחנו מכירים.

  6. מרוויחה נוספת ששכחת לציין היא ברוקלין…
    אם עד הפסקת העונה, הצפי הייתה להופעה מכובדת והדחה בסיבוב הראשון,
    וציפייה שקיירי ימשיך לטנף על העמיתים שלו לקבוצה.
    נראה שיש סיכוי יותר מסביר, ש-KD יחזור לשחק באוגוסט.
    והוא יחד גם הסגל הלא רע בכלל שיש בברוקלין (אני מאוד אוהב את קאריס לוורט וספנסר דינווינדי),
    יכול לקחת את ברוקלין, לפחות עוד סיבוב אחד קדימה,
    ולהפתיע קבוצה אחרת שראתה את עצמה מגיע לקונפרנס פיינלס.
    חמישייה של: דינווידי, קיירי, לוורט, KD וג'ארט אלן.
    תהיה אחת החמישיות ההתקפיות החזקות שקיימות היום בליגה.
    ביחד עם ספסל של שחקנים מנוסים כמו: ג'ו האריס, ג'ארט טמפל טוריאן פרינס ודיאנדרה ג'ורדן.
    אני מצפה מהם להיות הסוס השחור של הפלייאוף השנה.

    1. קיירי ודוראנט פוסיס מידי. אין להם ביצים לחזור לשחק באוגוסט לפלייאוף. הם ישבו ולא יעשו כלום.
      הלוואי אני טועה והם יחזרו לשחק אבל אין להם ביצים לזה. הם בשביתה עד העונה הבאה.

    2. אופיר, יש בזה משהו. מצד שני שחקנים צריכים די הרבה זמן לרוץ עם הקבוצות שלהם לפני שהם חוזרים לכושר טוב אחרי פציעה כל כך ארוכה (להיוורד לקח שנה שלמה). יש גם את העניין שאיתו הם קבוצה חדשה שתצטרך ללמוד לשחק ביחד, ותוסיף לזה גם מאמן חדש. יהיה מעניין לראות אותם אבל יש כאן המון סימני שאלה.

  7. מנחם, אחרי הרבה זמן, אני מסתכל בהערצה על העם שלך, שלמרות הקורונה יצא לרחובות יום אחר יום, בהפגנות שקטות נגד הממסד נגד משטרה אלימהונגד עתיד בלי תקווה. למרות הכנופיות והלוטרים המקצועיים שעברו בין המדינות, המשטרה אלימה, הם לא הורידו את העניינים מהמטרה.
    אתה צריך להיות מאד גאה.

  8. לא מבין את הטעם. זו הפסקה כל כך ארוכה שזה כאילו להתחיל עונה אחרת…
    ותואר האליפות עם אלף הכוכביות שייצורפו לו ייקסום יותר למי שיכול לקחת אותו כי לא היו ציפיות ממנו לאליפות העונה (פורטלנד וניו אורלינס הן דוגמאות מצויינות) ולא לקבוצות ולשחקנים שציפו מהם להוכיח את עצמם העונה או בעונה הבאה. זה מרגיש יותר כמו פרס ניחומים שכזה…

        1. יש להם סיבה להריץ ולמתג אותו. הוא שחקן מצויין.
          אבל זה דבילי ולא קשור לאף שחקן. פשוט תנו לשחקנים לנוח, תתחילו עונה יותר מרווחת החל מאמצע ספטמבר, ממילא שחקנים מבקשים יותר הפסקות במהלך ה-82 המשחקים הרגילים ועם זה שהקורונה לא עוזבת אותנו בקרוב עונה רגילה קצת יותר ארוכה תשאיר מרחב לתימרון.

          1. עונה ללא סיום תוביל לנזק חסר תקדים לליגה חייבים לסיים את העונה בכל מצב , עכשיו חושבים על מקסום רווחים 22 קבוצות שיטת הבתים הרקובה והמכירה כמו בליגת האלופות הכל כדי לקדם ולהציג את היהלום החדש של הליגה, במקום לעשות פלייאוף 16 ללא מזפח מערב, אני רק מרחם על השחקן שישמור על זאיון בפלייאוף הוא יצטרך לשים מסכת N95 שבטעות לא יצא אליו אוויר אחרי זה סל ועבירה, זאיון כל מה שצריך זה כמו יאניס ולברון הצעיר לדרוס השופטים והקהל איתו

            1. מעניין מה חושב ג'ה מוראנט שמנסים בכוח לקחת לו את המעמד ולשים שם את ציון ודמיאן. מקווה שיתן לציון בראש. אני עם ממפיס.
              אבל כמו שאתה אומר אם שחקן יעבור ליד ציון הוא יקבל זריקות כנראה. המותג, הליגה, התקשורת איתו

            2. אם ג'א מוראנט חושב ככה אז אני לגמרי איתו. דפק חתיכת עונת רוקי וסחב קבוצה שכולם סמנו כגרועה בליגה לפלייאוף במערב אבל התקשורת והליגה רוצים זאיון. אני אף פעם לא האמנתי בתיאוריות קונספירציה/תאגיד וכו אבל אם מה שמנחם כותב זה נכון אז כאן זה פשוט צועק.

    1. מה הטעם? אתה אוהד כדורסל או מה? לגבי האליפות עם הכוכבית, אמרו את זה גם על העונות הקצרות אבל דגל זה דגל והכוכבית תעלם ככל שהזמן יעבור.

    2. מה יש לרווח? השחקנים נחים כבר 3 חודשים, שיתחילו לשחק כמה שיותר מהר.
      הם יחזרו עם הרבה חשק (יחסית) ולא שחוקים כמו כל עונה, הולך להיות סוף מעניין מאוד.

  9. תודה על המעורב.
    שאלה קטנה לי: האם כל 22 הקבוצות ישחקו את 'משחקי סוף העונה' לפני הפלייאוף, או רק אלו שיתמודדו על הכניסה? אם כן, זה מעניק להן כמה משחקי הכנה, ואולי הן יגיעו לפלייאוף עצמו בכושר משחק טוב יותר

  10. תודה רבה מנחם.
    .
    עוד הרבה דברים יכולים לקרות עד סוף יולי, הן בגזרת הקורונה, והן ברחובות אמריקה, אבל אם אכן זה יקרה ננסה להפיק את המקסימום מהחיה המוזרה הזו.
    .
    וינס קרטר – איזה מסע!!! את מחיאות הכפיים שלי שומעים עד אטלנטה.

  11. תודה מנחם.
    מי שהכי יפגעו מהנטרליות של המשחקים אלו הקבוצות הביתיות – מיאמי ופילי שעשו עונה מדהימה בבית. מיאמי הפסידו רק 5 פעמים בבית, פילי רק 2.

    1. לפילי אין סיכוי גם אם ישחקו במגרש האימונים שלהם עם פעמון החרות מעליהם, לצערי עם סימונס לא מגיעים בפלייאוף לכלום אולי עוברים נמושה אחת אבל מול קבוצות רציניות אין לו מה למכור, ולגבי אמביד השמן שבפלייאוף הופך לאדי קרי הוא עדכן את הספר תירוצים שלו במהלך הפגרה במקום לעבוד על הכושר אחרי משחק רע יגיד שהוא חולה קורונה

  12. תודה דוק.

    האמת שאני מחכה לראות את יוסטון. תמיד היה נראה שהבעיה של הארדן היא שהוא שחוק מעייפות בפלייאוף, ועכשיו הייתה לו חתיכת מנוחה.

  13. קצת אבסורדי לקרוא אנשים שכותבים כאן מתלוננים שחידוש העונה שלא שווה כי… אנשים, ישחקו כדורסל בקרוב, תתרווחו על הכורסא ותהנו. הכל בעונה הזו לא כרגיל אז לפחות שיהיה איזה שהוא פורמוט שנוכל לראות כדורסל תחרותית ברמה טובה.

    לכל מי שטרם הפנים, את הליגה מחדשים קודם כל ולפני הכל מסיבות כלכליות. לכן גם סיבוב מוקדם של 8 משחקים (בטרום עונה יש 5). הליגה חייבת להכניס כסף. יש לה חוזים עם רשתות שידור שהיא לא מילאה אחר ההתחייבויות המינימליות, יש בעלי קבוצות שאין להם כיסים עמוקים כמו לבאלמר וישנם השחקנים שלא משתגעים לוותר על חלק משמעותי מהשכר שלהם.

    כן, עצוב לי שג"ס ישבו בצד. ודאי שלא התלהבו לשחק משחקים חסרי משמעות ומצד שני יש לקבוצה מה להרוויח ממספר משחקים בסגנון טרום עונה שבהם יכלו לראות כיצד וויגנס משתלב עם קרי וגרין (קלי לא ישחק). מה מרכיז כריס הפנים בחופשה, האם גורדן פול הצליח לשפר את הקליעה ועוד. היכן שהו ראיתי שהליגה מנסה לארגן איזשהו סבב משחקים לשמונה הקבוצות בתחתית ולחייבן להשתתף.

    1. אני בעד להגריל שחקנים מ8 קבוצות הפח ל22 קבוצות שהולכות לפלייאוף תחשבו איזה מטורף זה יהיה. רק לעונה הזאת. תחשבו טריי נוחת בטעות בטורנטו או פילי
      גון קולינס מגיע לפורטלנד
      קרי נוחת במאבס
      קליי נוחת ביוסטון
      טאונס בספרס

      אני בטוח שהשחקנים והקבוצות יסכימו.
      תארו לכם יאניס עם הבחירה ה1 לוקח את קרי או שיתנו בחירה 1 למגיק תארו לכם קרי שם הם יכולים לעקוץ את הבאקס ממקום 8. במקום שיבזבזו כוח על משחקים סתם.

      איזה דבר יכל להיות
      יכל להיות רייטינג שיא

      1. אתה ממש אוהב את טריי אה? גם אני אגב, אבל בוא, כשהמבוגרים עולים למגרש טריי צריך לקחת את הכדור שלו, לזוז ליציע, להוציא עפרון ומחברת ולהתחיל ללמוד. הוא (ואטלנטה) עוד לא שם.

        1. אתה ממש שונא את טריי , טריי היום טופ 10 בליגה בשינה , הוא לא נופל מלילארד והוא בן 21 בעונתו השנייה בליגה , לצערו הוא משחק עם פחונים ונגרים שהם ברובם שחקני קולג שלא מסוגלים ליצור נקודות בלעדיו, רק שתבין לגולדן סטייט שהיא קבוצת ההתקפה הגרועה בליגה יש רייטינג התקפי טוב בהרבה מאטלנטה ללא יאנג, אם היו שמים אותו ליד יאניס במילווקי ליאניס יהיה טבעות עד 2025, אני רק חושב יאניס דורס מבפנים ויאנג מחסל מבחוץ

        2. לדעתי הוא שם ועוד איך כבר עכשיו.
          בקבוצה כמו פילי שאי אפשר היה להביא עליו דאבל טים כל התקפה על החצי אוי מאמא מה שהוא היה עושה הנד דאון מן דאון 😂😂.
          אם סימונס היה מסכים להיות דריימונד אני לא רואה קבוצה שמנצחת את טריי ריצ האריס סימונס ואמביד זה שושלת של כמה שנים.

      1. צריך לזכור שהגעפילטע פיש הוא במקורו פתרון לעניי מזרח אירופה למאכל חגיגי לחג –
        איך הופכים את הקרפיון מלא העצמות לאכיל ומספיק למשפחה שלמה?
        טוחנים את בשר הקרפיון (על שלל מיליון עצמותיו המזעריות), והפכים אותו לקציצות.
        המהדרין שומרים את העור של הקרפיון, ואחרי יציקת הקציצות ממלאים את עור הדג ופורסים לפני ההגשה.
        הממש מהדרים מבשלים את הקרפיון עם האדרה והראש על מנת למצות את מלוא החלבונים שיש לדג להעניק, ואז נוזל הבישול אחרי שסונן הופך לאותו ג'לי שמקיף את פרוסות הדג/קציצות. הירקות שהוסיפו טעם לבישול (גזר) הופכים לקישוט.
        .
        האגדה שהגעפילטע פיש הוא נטול טעם/מתוק, נכונה בעיקר לגעפילטע פיש של יהדות פולין/רוסיה.
        .
        ובכל זאת,
        יש דבר כזה געפילטע פיש טעים?
        .
        ברור שכן.
        א. לשמחתנו, להבדיל מיהדות מזרח אירופה, כיום ניתן לקנות דגים איכותיים יותר מהקרפיון.
        ב. גם מלאי התבלינים גדול יותר.
        .
        המתכון שלי לגעפילטע פיש דווקא כן בוחר להשתמש בקרפיון. ככה, בשביל המסורת.
        .
        אז אחרי שמפרידים בין עור הדג לבשרו (שומרים כמובן את אדרת הקרפיון ואת ראשו),
        טוחנים את הדג. יהדות מזרח אירופה בשלב זה הוסיפו הרבה לחם לקציצה (קמח מצות, בפסח), ככה שיהיה משביע. אני במקום קולה בתנור לחם מחמצת ואגוזי מלך, ואז טוחן אותם במעבד מזון עד לרמת פירורים, ומוסיף אותם לתערובת הדג הטחון יחד עם 2 ביצים טריות.
        התבלינים אתם אני מתבל את קציצות הדג שלי הם מעט ציפורן ופלפל אנגלי (טחונים מטחנת קפה), לצד מלח ופלפל שחור.
        התערובת שנוצרה חוזרת לתוך העור של הדג. אם מחליטים להיות חגיגיים במיוחד (והקרפיון היה גדול מספיק), אז משלבים 2 ביצים קשות בתוך המילוי, כך שכאשר פורסים את הדג מקבלים גם פרוסת ביצה קשה בתוך הקציצה) זהו, הבחור מוכן להתחיל להתבשל.
        כאן נכנס הסוד האמתי של המתכון –
        נוזל הבישול שהופך לג'לי.
        יש לו מוניטין לא מדהים, כאן בארצנו, לאותו ג'לי. בעולם דווקא הוא נחשב למעדן כאשר הוא מוכן כהלכה.
        אז כהלכה –
        מלח, פלפל, מים, גזר, שום, שומר, בוקה גרני של פטרוזילה, טימין, עלה דפנה, וטרגון, אדרת הדג, וכמובן – הדג הממולא.
        מבשלים שעתיים וחצי על אש נמוכה, ומציאים את הדג הממולא. הוא מוכן. מחלצים את הגזרים, ופורסים אותם.
        עכשיו החלק החשוב –
        מסננים את הנוזל שנותר דרך גזה (כזו מכותנה, שמיועדת לסינון נוזלי בישול) לפחות פעמיים, עד שמתקבל קונסמה שקוף לגמרי.
        פורסים את הדג הממולא, מקשטים בגזר, מסדרים בכלי הגשה יפה, ואז שופכים את הקונסומה על הדג הממולא ומכניסים לקירור.
        אחרי שהמנה התגבשה, ניתן להגיש. מומלץ לפזר על המנה עירית קצוצה לפני ההגשה.
        החלק הטעים ביותר?
        הג'לנטין.
        הוא עשיר בטעם דג ועשבי תיבול. הקציצות נימוחת עם טעם אגוזי מפתיע, ואם המנה הוכנה עם ביצה קשה, אז בכלל מדובר במנה מפתיעה ומשמחת.
        .
        צריך לקחת בחשבון שחלק ניכר מההנאה של המנה הוא הנוסטלגיה. לאכול געפילטע פיש "מפתיע", זה כיף בעיקר למי שזכה לאכול מי געפילטע פיש בילדותו.
        כל השאר?
        זה מנה נחמדה, כן?
        בורי על האש טעים יותר…
        (וקל בהרבה להכנה)

        1. הפגזת גיא. אני לא משוכנע שגפילטע (טוב ככל שיהיה) שווה כל כך הרבה מאמץ וזמן אבל אולי אם יום אחד יהיה לי קרייבינג אז אני אדע איפה לחפש.

  14. שימו לב איך תופרים הדחה לממפיס מהפלייאוף אם הם פחות מ4 משחקים מובילים על מקום 9 הם הולכים למשחק מול מקום 9 על הפלייאוף 😂😂😂
    אני מקווה שלפחות השיקצה יקבל את לילי כריות בסיבוב ה1 הם לפחות יכולים לקחת להם משחק ולהעביד קשה את הגארדים שלהם.
    בראקט של פורטלנד יוסטון קליפרס לשיקצה חלום

    1. קאזינס לא גרם לכלום.
      קאזינס שלח לו טוויט וגרם לשדר הזה לתלות את עצמו , דבר ראשון הוא לא היה חייב לענות לטוויט , הרי הוא יודע שהוא וקאזינס שונאים אחד את השני,יש הרבה זמן מידע על הכתב הזה בתור גזען סמוי, זה מגיע משחקנים מכובדים כמו כריס וובר ואחרים ומגיע גם מכתבים אחרים באזור סקרמנטו.
      זה יפה גם שאתה מתעלם משנים שהשדר הזה יום יום בתכנית הרדיו שלו שופך אש וגפרית על קאזינס, על חייו האישיים,על מעשיו בסקרמנטו,על היכולת שלו כשחקן כדורסל.

    2. איזה אפס.
      טירוף מוחלט אצלכם, קיצונויות מוטרפות לשני הצדדים – מצד אחד שוטר רוצח להנאתו עם יד בכיס, מהצד השני ה-PC המטורלל על כל הראש שמהלך אימים על אומה שלמה. אשר רק יתגבר אחרי האירועים האחרונים.
      מדינה בהפרעה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט