וושינגטון וויזארדס – בלאגן מאורגן של כל מיני דברים / דובי עופר

וושינגטון וויזארדס – בלאגן מאורגן

אולם- Verizon Center (20,308 מושבים)

רקורד בעונה הקודמת- 53-29 (35.4% ניצחונות, מקום 11 במזרח, פלייאוף – בחלום הלילה בצאת הכוכבים).

מאמן- רנדי וויטמן (החליף את פליפ סונדרס לפני עונה וחצי, ולא עף בשנה שעברה למרות פתיחת עונה שעשתה את החלב חמוץ בכל עיר הבירה).

הגיעו – אל הרינגטון, אריק הקטן מיינור, אוטו פורטר (בחירת דראפט סיבוב 1), גלן, הבן של גלן ולכן הוא ג'וניור, רייס (בחירת סיבוב 2)

עזבו- איי ג'יי פרייס, קרטייה מרטין וג'ייסון קולינס.

חמישייה –  שאלה טובה. בגדול, ג'ון וול, ברדלי ביל, מרטל וובסטר, ננה ואוקאפור. בין הגדול, לרצוי ולמצוי יש כמה וכמה מכשולים, בקעים, שברים ו… דברים.

ספסל –

אריק מיינור

גארט טמפל, ג'וש צ'ילדרס

אוטו פורטר, טרבור אריזה, גלן רייס ג'וניור

טרבור בוקר, אל הרינגטון, כריס סינגלטון

קווין סראפין

שאלה מרכזית – מי ישחק?

טוב, בטוח ג'ון וול. אהמ. אבל ג'ון וול לבש בעונה שעברה 49 פעם את מדי הוויזארדס. למעשה, בשלושת עונותיו בליגה, שיחק ג'ון וול 66, 69 ו49 משחקים לעונה. אריק מיינור הוא המחליף שלו, ולמרות שוול, כמו כל שחקן שתשאלו אותו בטרום עונה "מרגיש יותר טוב מאי פעם", כדאי שאריק מיינור יתכונן לפתוח יותר מלפעמים.

ג'ון וול, כשהוא בריא ושלם

הלאה. ברדלי ביל נראה פחות או יותר סגור בחמישייה. הוא קלעי נחמד, ואפילו די טוב. צעיר מבטיח, כמו שאומרים.

בסמול מתחיל הבלאגן האמיתי. מרטל וובסטר היה התאום של ניקולה באטום בפורטלנד. ארוך, רזה, אתלטי, קצת קולע, קצת מוסר, אתם יודעים… הבלייזרס שמרו את הצרפתי וויתרו על וובסטר. למה? כי הוא בינוני ותקרת היכולת שלו נמוכה. פשוט ככה. בינתיים הוא פותח.וזה בגלל שעל הספסל מחכה טרבור אריזה. אריזה כיכב, בערך, ביוסטון והיה בדרך ללהיות די טוב בלייקרס. אי שם בין הא לדה נמאס לו קצת לשחק כדורסל. השנה הוא חוזה נגמר. לא יהיה הימור גדול מדי להגיד שמשלושה ייצא אחד בחוץ. אנ דן דינו… ביי טרבור. אריזה. יש עוד טרבור אחד. כבר נגיע אליו. השלישי בסמול הוא אוטו פורטר. רוקי. יודעים מה זה אומר. במכללות, נגד ילדים, הוא נראה כמו כישרון. בליגה ישמור עליו רון ארטסט והוא יידרש לעצור את לברון, כרמלו, דוראנט וכספי. סורי, לא יכולתי להתאפק.

 

אם קראתם, אתם מבינים מי בתמונה.

בקיצור, האוטו שלנו מוכשר אך ירוק. אולי בהמשך הוא יקבל קצת לפתוח, רק כדי להרגיש איך זה. הרביעי בעמדה הוא גלן רייס. ג'וניור. פאפא גלן היה אחד הצלפים הגדולים שראתה הליגה. בייבי גלן נפל לסיבוב שני. תשאלו את הסקאוטרים למה. בעיית ראש בעיקרון. אולי תהיה הפתעה מהכיוון הזה. אוקיי. שתהיה. כולה וושינגטון. לא יירשמו זעזועים בESPN.

אחרי המישמאש בעמדה 3, גם 4-5 לא מסודרות לגמרי. לאוקאפור יש סדק בחוליה שרק הדוק מבין מה היא עושה חוץ מלהחזיק את הראש ישר. אין תאריך לחזרה. בלעדיו נשארנו עם טרבור בוקר ה… נגיד סימפטי, ננה שיודע רק התקפה ולהיפצע, אל הרינגטון שיודע רק התקפה ולהיפצע, ולקלוע מבחוץ, קווין סראפין וטרבור בוקר. בוקר וסראפין שונים זה מזה כמו ש8.4 שונה מ8.7, כלומר הם ממש לא אותו דבר, אבל נמצאים באותה רמת בינוניות בהגנה ובהתקפה שלא ממש מאפשרת להבדיל בין תרומותיהם למשחק, למרות האימונים האישיים שלקח סראפין בקיץ.

אז בגדול החמישייה היא – וול, ברדלי ביל (לא יכול לכתוב רק שם משפחה שלו. וכל פעם שאני כותב אני אומר אותו א-לה קלינט איסטווד שמשקיף עלי מעבר לסיגר מקיר הסלון. ברדלי ביל…), וובסטר או פורטר או אריזה, הרינגטון או בוקר, סראפין או ננה. סבבה.

שאלות נוספות –

מתי וול ייפצע שוב, ואם לא ייפצע, האם יהפוך למנהיג?

כל הבלאגן המאורגן של כל מיני דברים, כמו שקורא לזה דוגלאס אדאמס המנוח, מכיל פוטנציאל סביר. ברדלי ביל (ברדלייי ביללל) הוא קלעי טוב למדי ביום טוב למדי, האוטו הירוק נראה מבטיח, בייבי רייס צלף קצת כמו אבא, הרינגטון וננה שחקני התקפה למעלה מסבירים ולבוקר וסראפין יש הרבה אמביציה ומה להוכיח. האורקסטרטור של כל הדבר הזה אמור להיות ג'ון וול. עד כדי כך הוא טוב, שאלמלא פתיחת העונה האיומה בשנה שעברה, וול היה מביא אותם לפוסט סיזן ואפילו ממקום לא רע.

 

לא פתחתי בציטוט הפעם, אבל אי אפשר בלי סופר.
דוגלאס אדאמס הגדול עם משפט אופייני.

אז נכון, אין לו קליעה, ונכון, הוא שביר כמו האגרטל החביב של סבתא שתמיד עומד בדרך של הכדור, אבל היי, הוא קיבל חוזה מקסימום בקיץ. חוזה מקסימום אומר הנה, אלה מפתחות העיר והם שלך. כמה הוא טוב, ומה יעשה איתם? נראה אותו.

האם רנדי וויטמן יצליח לעשות סדר בערימת הקלפים שקיבל, וכמה רחוק תיקח ההגנה את וושינגטון?

במפתיע, הוויזארדס הרשו די מעט נקודות יריב בשנה שעברה. 95.8 ליתר דיוק, שזה מקום שמיני בליגה. מפתיע, הא? בלי סטאר הגנתי או שמות מפוצצים ברוסטר, המשמעות היא שיטה ומאמן, כלומר שיטה של מאמן.

האם ההיעדרות של אוקאפור, מגן נהדר כשהוא בריא, תפגע בצד האפור של המגרש? האם הדומיננטיות של וול תשים דגש על ההתקפה? אוטו פורטר, יותר מוכשר או יותר ירוק? מי השחקן הכי רזה בוושינגטון? סתם, זה קל – אריק מיני מיינור. ואיך היה בלונדי מזמין את ברדלייי ביללל לשוט אאוט?

ברדלי ביל, או בלונדי. תבחרו.

על כל השאלות האלה, למעט האחרונה, נענה בתחזית.

תחזית אופטימית –

אוקאפור חוזר, וול נשאר, ברדלי קיל א מן פור א פסו, באט יו אר מיי פרנד, איי קיל יו פור נוטינג ביל (בן זונה של כינוי! נאמבר וואן בליגה) יחד האוטו הירוק ובייבי רייס הופכים לאקדוחנים הצעירים מהמזרח, ננה חוזר להיות הברזילאי המגניב מדנבר, וובסטר מראה לבאטום מאיפה משתין הדג (מהקלואקה, אני מודה), אריק מיינור מעלה קילו וסראפין את בוקר מגלים שג'ייסון קולינס בעצם צדק ורוכבים יחד אל השקיעה. אל הרינגטון שחקן שישי של הליגה, שני ברצף לניקס.

פלייאוף בא לעיר! בום בראש מדרק רוז ובאנג הביתה עם 4:2.

תחזית פסימית

אוקאפור לא חוזר, וול חוזר לאוקאפור, ברדלי קיל אונלי ביל, וואו… מתחיל לייגע.

קיצר, שום דבר לא מתחבר. אין פלייאוף ולא נעליים, בהגרלת לוטרי  הכדור של הוויזארדס נתקע בצנצנת ולא מגיע שום דבר. עוד עונה בקיפול שמונה ולפח.

תחזית באמת

בא לי שג'ון וול יצליח. הוא מין כזה דרק רוז למסכנים. אז אני מהמר שאוקאפור יחזור, דברים יסתדרו והוויזארדס יילחמו על הפלייאוף ואפילו כמעט ייכנסו.

דובי

אנטומולוג, עובד סוציאלי ומטפל.. גר בערד וגם במייל dubiduofer@gmail.com

לפוסט הזה יש 28 תגובות

  1. אוהב את הכתיבה וחוש ההומור, אם כי לעתים הוא מעל בינתי, למשל הכיתוב מתחת קלינט איסטווד.
    ברדלי ביל הוא אחר המועמדים שלי ל-MIP!
    יילחמו חזק, ויהיו בפלייאוף!

  2. גון וול של סוף שנה שעברה היה קטלני.
    ממש לא דרק רוז לעניים.
    הפך את כולם ליותר טובים לידו כי יש לו ראית משחק ,הצעד הראשון שלו ממהיר ויש לו ארסנל גדול של הטעיות והשהיות גוף.
    הוא התחיל מאד מפוזר בליגה אבל לבחור יש את זה בענק ואם ימשיך בקו של שנה שעברה הוא סופרסטאר.

    לגבי ביל יש לו את קאץ אנד שוט משובח והבונוס שלו שהוא גם חודר לא רע לסל. בעיניי המשחק והגוף שלו מזכיר קצת את וויד.

    אם לא ימשיכו להפצע אין סיבה שלא יכנסו לפלייאוף

  3. והלילה יאן ווסלי עם 12 קרשים לוויזארדס, אחרי שבעוונותיי השמטתי אותו מהסקירה לחלוטין.
    תרשמו מתחרה נוסף למשבצת הקו הקדמי.
    ופופס מנסה בונסו שמכבי לא חיכו שיחלים משחק כדי להשיג חוזה

  4. מאוד מוצלח, וגם מדוייק לטעמי אם כי אני פחות אופטימי לגביי הקוסמים.

    תנסו להגיד את השם "ברדלי ביל" כשאתם מדמיינים את קלינט איסטווד עומד על מרפסת עם סיגריה ביד ומתבונן אל השקיעה, זה מסתדר.

  5. תענוג לקרוא.
    גם אני בהתחלה חשבתי שברדלי ביל הוא איזה ג'ון וויין או לפחות נער חווה לועס עשב מארקנסו או משהוא כזה. ממש התאכזבתי לגלות שהוא שחור. הרס לי את הפנטזיה.
    לגבי התחזית, לדעתי יילחמו על הפלייאוף ויגיעו למקום 8.

  6. וושינגטון יעשו את הפליי אוף , בקושי אבל יתפסו את המקום ה 8
    וול פיספס חצי מהעונה הקודמת , מהרגע שחזר הוויזרדס הציגו שיפור מרשים ( אני לא בטוח, אבל עם וול המאזן שלהם היה קרוב ל 50 אחוז )

    אוטו גדול וירוק + עונה חלשה = משאית אשפה

  7. אני מאד בעד המכשפים, אני גם מאמין שהם יעשו את הפלייאוף.
    וול שווה את החוזה, השאלה אם כל החלקים שמסביבו לא יתפרקו בדרך.

  8. אני מאד מחזיק מבראדלי ביל.
    אני חושב שהוא יהיה מעולה העונה.

    וושינגטון בכלל יהיו טובים לדעתי, אבל אם אוקאפור פצוע לתקופה ארוכה, הם אולי צריכים איזה טרייד כדי לחזק את העמדה.

    לדעתי טרייד עם אורלנדו תמורת ביג בייבי והביי אאוט של הידו יכול לעזור לשתי הקבוצות – וושינגטון פשוט יזיזו את ננה לסנטר, וארלנדו יחסכו כסף ויפנו מקום בתקרת השכר לקיץ הבא.

  9. במזרח השנה יש לפחות 6 קבוצות שיתחרו על כניסה לפלייאוף. פשוט אי אפשר לדעת איזו קבוצה תסיים מקום 7 או 11, כמו המערב של שנה שעברה רק באחוז נצחונות נמוך יותר.
    הפציעות ולוח המשחקים יכתיבו הכל ויכולים להכניס קבוצות לסחרור שאי אפשר לצאת ממנו.
    לדוגמא דטרויט בשנה שעברה שהתחילה את העונה בלוח משחקים ברוטלי והיתה 6 משחקים מתחת ל- 50% לפני משחק הבית השני שלה, למרות עונה של 82 משחקים זה בור שקשה לצאת ממנו. העונה לוח המשחקים יהיה לטובתה בפתיחת הליגה מה שיכול לתת לשחקנים את הביטחון שהם צריכים כש-10 מ 17 המשחקים הראשונים יהיו בבית.
    וושינגטון נכנסה לבור שלה כתוצאה מפציעה של וול, ולא הספיק לה התצוגות המצויינות של סוף העונה.
    בקיצור כל התחזיות שלנו הן נחמדות אבל שוות בדיוק כמה ששווה הדיו הוויטואלי שאנחנו שופכים פה.
    ודובי כל הכבוד לך על המאמץ, תאמין לי איש אשכולות אתה, גם אבא, גם עובד, גם גר ברהט (או ערד?) וגם מוצא זמן להפיק פנינים כאלו. כבוד.

    1. וזה רק משחק אימון, ועוד מול פאקינג מכבי חיפה אבל איך הוא היה? קקה. ם מ-4 מהשדה ו-2 נק' ב-20 דק'. הבעיה שהחברה האחרים היו יותר גרועים כשסטאקי עם 1-6 (ושיחק 30 דק דרך אגב), פופ היה מחריד עם 1-12. בגדול גם אם יתנו לו לפתוח מתוך רספקט, סטאקי השחקן העיקרי בעמדה לצערם של דטרויט.
      דרך אגב היווני של מילווקי אנטמשומשו היה מצויין במשחק האימון הראשון ויש מצב שבסוף יראה לא מעט דקות העונה למרות התחזיות על כמה שהוא לא מוכן.

      1. שום רספקט ושום נעליים.

        זה השחקן שצ'יקס יודע שהוא צריך ליד ג'נינגס, סמית, מונרו ודראמונד – כמו שמישהו כאן כתב לא מזמן בזמן שאף אחד אחר בכלל לא ספר את צ'ונסי…

        1. טוב דדי לפני שאתה עף על עצמך פה, אז אני אגלה לך סוד: מספיק לדעת לקרוא באנגלית כדי לדעת שינסו לפתוח עם בילאפס, זה שאני בהרבה מקרים לא העתקתי מה שכתוב בפריוויו'ס מראה עלי יותר ממה שהוא מראה עליך. אני עדיין מתעקש שבילאפס הוא לא השחקן שיכול להחזיק בעמדה הזאת. מספיק להסתכל על השנתיים האחרונות. בינתיים אתה תמיד יכול לקרוא את הבליצ'ר רפורט, להגיד בדיוק מה שכתוב שם ולצאת גאון.

          1. חחחח תגיד אתה אמיתי ?
            אתה טוען שאני הלכתי וקראתי פריוויוס על הפיסטונז ???
            בבליצ'ר או בכל מקום אחר ?

            ועוד בשביל "לצאת גדול בהופס" (כנראה) ???

            לפעמים פשוט עדיף לדעת לפרגן ולא לצאת מגוחך.

            הבמה שלך.
            אני בוחר לא לנהל דיאלוג עם אנשים שמזלזלים בי ככה.
            תהנה.

          2. תודה אני נהנה.
            ואני לא מנהל איתך דיאלוגים ובטח שלא מזלזל באף אחד.
            הזלזול וצורת התבטאות הדוחה היא לרוב שלך (לא במקרה הזה, אבל בהרבה מקרים אחרים).
            יש משפט שתקוע לי עוד מימי הפסיכומטרי העליזים- טול קורה מבין עיניך.

  10. דובי, אל תפתח עם מומי תחרות על מגיבות מפרגנות. הוא עושה עליי רושם כאחד שלא אוהב לחלוק תשומת לב נשית…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט