מעורב הופס ליום ראשון: המהומות רק גוברות/ ג'ורג' פלויד היה חברו הטוב של סטפן ג'קסון / מנחם לס

1."האזהרה" של טראמפ ש"אם מפגינים יתקרבו לחצר הבית הלבן נישלח נגדם 'כלבים פראיים' ו'נשק מכלה'" רק הוסיפה הלילה שמן למדורה!

Trump warned protestors would've faced 'vicious dogs' and 'ominous weapons' if crowd breached White House fence during George Floyd rally

קיוו ללילה שקט? אני הזהרתי מאחד הלילות הגרועים ביותר.

מסתבר שצדקתי.

ודונלד טראמפ במקום להשקיט את האווירה רק מוסיף שמן למדורה. זה עוד עלול להיגמר גרוע מאד מאד. אווירה כזאת איומה נגד הממשל – כולל המשטרה – לא זכורה לי מאז הגעתי הנה ב-1961. אני מאשים את הנשיא כגורם לאווירה הזאת. ברגע זה (עשר דקות לפני חצות) שוברים חלונות ראווה של חנויות ענק ליד הבית הלבן. טוטאל כאוס.

המשטרה, אגב, מתנהגת בעצירות מדהימה ממש. אני לא מאמין שישנה משטרה אחרת בעולם שהייתה יותר אדיבה והומנית מהמשטרה בערי ארה"ב השונות.

אני בטוח שמשך היום היום רוב מדינות ארה"ב (עד עכשיו עשו זאת רק 6 מדינות) תגייסנה את המשמר הלאומי (NATIONAL GUARD; חלק מהצבא). המחאות הן גדולות והמוניות מדי מכדי שהמשטרה תוכל להכיל אותן בעצמה.

2. בריאן וינדהורסט מדבר על הפלוסים והמינוסים של פתיחת הליגה ב-31 ליולי

אני עצמי דיברתי עליהם כבר לפני שלושה ימים . אתמול הוספתי עוד 'יתרון' אחד ל-22 קבוצות: ציון ויליאמסון ישחק בפלייאוף. את השאר דיסקסטי בעצמי. בריאן מסכם שוב את הכל למעוניינים:

3. חץ בליבו של לוחם ושמו סטפן ג'קסון

(הפוסט הזה השתמש בחומרים ממקורות שונים)

At the heart of one of the defining moments of Stephen Jackson’s playing career is a misunderstanding.

כשהוא פרץ כדב שכול אל המושבים ביציע התחתון של אאובורן הילס בנובמבר 19, 2004, זורק מהלומות – HAYMAKERS – לימין ולשמאל ללא אבחנה לעבר אוהדי הקבוצה המקומית, דטרויט פיסטונס, הוא תואר וצוייר כצעיר אימפולסיבי, אלים, LOOSE CANNON כפי שאומרים החברים שלי מאטלנטה, מין פסיכי על הקו שמשב רוח הקל ביותר יכול להעיפו לכאן או לכאן.

מאז דמותו של טראבל-מייקר, לא שפוי ב-100%, ונטול אבחנה מוסרית נתלווה לסטפן ג'קסון ולא עזבו. הוא הושווה למין תאום, או בן זוג של רון ארטסט. בכמה מקומות בראש ארטסט מוביל, ובכמה מקומות במוח ג'קסון לוקח מנהיגות. אבל בסך הכל שניהם שקלו אותו דבר בסקאלה של פסיכיות.

מאז אותו יום מר ונמהר, סטפן ג'קסון לא היה מעורב בסכסוך, מדון, או התפרצות אחת רצינית. יותר מזה: הוא התנצל כמה וכמה פעמים על הטרוף שלו אז באאובורן הילס. הוא טוען שאז הוא הרגיש שלא היתה לו ברירה: חבריו היו שם בשדה הקרב והוא לא נוטש חבר הנמצא עמוק בבוץ. במילים אחרות, הוא לא יכול היה להשאיר שם את רון ארטסט לבדו.

“There’s no way I could have lived with myself knowing that my teammate is in the stands fighting and I’m not helping him,” – הוא אמר ל-GRANTLAND ב-2012.

היום (ואתמול ושלשום) חבר נוסף שלו היה בצרה. צרה זו לא מילה. הוא נחנק מברך של שוטר לשעבר בעל עבר קיצוני-ימני באחת מחבורות 'העליונות הלבנה'. הוא נחונק למוות. צעירה בת 17 חכמה הסתירה את הסלולרי שלה בשעה שהיא מצלמת 3-4 דקות מההוצאה להורג. כל העולם ראה את הסרטון שהיא צילמה. גם סטפן ג'קסון.

הקרבן היה חבר טוב שלו, ג'ורג' פלויד.

הרוצח – אם ייצא אשם ברצח – יועמד (כנראה גם חבריו השוטרים, 3 מהם שעמדו משך 6-7 דקות וחזו בהוצאה להורג מבלי להוציא מילה או לעצור את החונק מלבצע את זממו) לדין. הוא, הרוצח, גרם למהומות, הרס, זימה, ואש – בעוצמה וגודל – וכמות משתתפים במחאה שהיום ברור שהיא לא רק נגד ברוטליות משטרתית אלא גם נגד הממשלה הפדרלית והחולה שעומד בראשה, שלא היו כמותן ביותר מ-30 ערים מטרופוליטניות אף פעם (וההפגנות ההמוניות לא נראות כעומדות להיפסק בקרוב).

סטפן ג'קסון החליט לא לשתוק יותר. הוא מרגיש שהוא שתק יותר מדי זמן – 16 שנה – והוא אמר אתמול:

I’m here because they’re not going to demean the character of George Floyd, my twin,” Jackson said on Friday at Minneapolis City Hall. “A lot of times when police do something wrong, the first thing they try to do is cover it up and bring up your background to make it seem like the bullshit they did was worth it. When was murder ever worth it? But if it’s a black man, it’s approved.

You can’t tell me when that man had his knee on my brother’s neck, taking his life away, with his hand in his pocket, that smirk on his face didn’t say, ‘I’m protected.'” 

ההפגנות והאש במיניאפוליס היו בעיצומן כשהוא החליט לקחת את המיקרופון ב-ROTUNDA המפורסמת של העיר. כשהמצלמות עליו ולפיו מיקרופון, סטפן ג'קסון נתן נאום – הייתה זו יותר דרשה והטפה מאשר נאום – שהיממה אותי. זהו העארס סטפן ג'קסון? הוא דיבר כשכל מילה שלו משדרת את הכאב, הכעס, הזעם, והעצב שהוא מרגיש. עצב וצער התחלפו ברתיחה וחרון. הפושטאק הזה מדבר כך? מי הוא? מרטין לוטר קינג?

הניו יורק טיימס כתב:

Jackson delivered a sermon that captured the pain, the anger and the heartbreak that so many are feeling after watching the video of Floyd dying after Minneapolis police officer Derek Chauvin held his knee on Floyd’s neck for nine minutes.

הוא המשיך:

“We don’t have a choice but to stop asking, and not really demanding. It’s time to start taking. And my voice is screaming farther than people know,” Jackson said. “Because I come from the dirt. I come from the mud. You dig what I’m saying? People behind me, they come from it, too.

Now we’re here standing together. I need everybody to stand with us. If you not with us, you against us. There’s no more pacifying, no more straddling the fence. You gotta play our side or you on the other side.”

מי עמד לידו? כוכב הקולנוע ג'יימי פוקס. קרל אנטוני טאונס. ג'אש אוקוגי. גארי טרנט, ועוד איזה תריסר ACTIVISTS וסתם מקומיים – כולם דורשים משפט וצדק. אבל היה זה סטפן ג'קסון שממש העמיד אותי על ברכי כששמעתי אותו מדבר

View image on Twitter

מג'יק הגיב על דברי סטפן:

One thing I admire about Stephen Jackson is no matter how blunt it is, he’s going to say what’s on his mind and he’s going to speak the truth,. “Everything that he said was the truth. He expressed his feelings and he had the freedom to do that. I’m proud that he was able to come into City Hall and be able to do it in front of the whole world.”

The status couldn’t have been lost on Jackson. When he says he comes from the mud, he doesn’t do it for show. He never knew his biological father and the man of Jackson’s house was an abusive drug addict who went to prison when Jackson was 13. Jackson’s older brother was killed not long after, thrusting Jackson to the head of a shaken household.ף

ג'קסון אמר עוד

“Responsibilities have weighed on me my whole life,” Jackson told me in 2004. “I’ve been at the bottom. I’ve lost loved ones, I’ve lost best friends, but that’s part of life. I don’t hide that.”

Picture this. You get an opportunity to move away from an environment that brought you down,” Jackson said. “You get away, you be successful, you get a job. Your life starts turning in the right direction. You stumble a little bit again. It’s not worth your life though. You stumble a little bit again, and you end up in the ground, with a knee in your neck, screaming your momma’s name, screaming your kid’s name, going to the bathroom on yourself. Imagine if he was white. Ponder that for a minute. Imagine if he was white.”

קולו רעד מדי פעם, אבל רוב הזמן של 13-14 הדקות שדיבר היה זה נאום ישר מהלב, בלי טיפה של זיוף, חנופה, או העמדת פנים. אם אומר לכם שהייתי המום מהשנייה הראשונה עד האחרונה אולי תבינו את האימפאקט של מה שאמר.

כשהוא אמר שביתו בת ה-6 שאלה אותו, בפחד, 'דדי, האם גם לך יכולים לעשות אותו דבר?', בקושי עצרתי דמעתי.

מנאום של סטפן ג'קסון?

כן. מנאום של סטפן ג'קסון.

4. לי נראה שבעלי קבוצות ה-NBA יחליט על 22 קבוצות

ההצבעה תהיה ביום חמישי. המצביעים ה-BOARD OF GOVERNORS שהם בעלי הקבוצות או נציגיהם. הדעה היא שהם יצביעו על ההמלצה של אדם סילבר לסיים את העונה עם 22 קבוצות במתחם ה-ESPN שבדיסני-וורלד, בצורת טורניר שאדם סילבר הציע, שיתחיל ב-31 ליולי.

ה-NBA צריכה רוב של 75% מבעלי הקבוצות לקבל את ה-"חזרה למשחק", ולפי הידוע לי כמעט כל הבעלים הביעו רצון לעשות בדיוק כך, לפי הקונפרנס קול של יום ששי, ולפי המשאל שערך ESPN.

"We are lining up behind [Silver] on this," one owner told ESPN on Friday. "The posturing will end. Nothing is going to be perfect for everyone."

ה-NBA תציע לבעלי הקבוצות 4 – 'FOUR IDEAS' הצעות. לי ידוע ששיתוף 30 הקבוצות אינה אופציה יותר. ז"א שלפחות 8 קבוצות לא יהיו באף אחת מההצעות, ואז ל-8 האלה לא יהיה חשוב במיוחד עבור איזו הצעה להצביע, והם כנראה יצביעו עבור ההצעה עם הסיכוי הגדול ביותר להגיע ל-75% הס כמה.

22 הקבוצות יכללו את הקבוצות הנמצאות 6 משחקים או פחות מלעשות את הפלייאוף, אילו התחיל עם 16 קבוצות. הווה אומר שניו אורלינס, פיניקס, פורטלנד, סקרמנטו, וסן אנטוניו יהיו בפנים, כשוושינגטון תהיה המזרחית היחידה שתיכנס.

ההצעה ל-20 עדיין נושמת, והיא תכלול את ניו אורלינס, פורטלנד, סן אנטוניו, וסקרמנטו.

גם ההצעה ל-PLAY-IN TOURNAMENT, וההצעה לסיים כמה משחקי עונה רגילה עדיין על השולחן, אבל לשתי הצעות אלה אין כל סכוי. הווה אומר שלמעשה ההחלטה היא "20 או 22", אבל מאחר והניו אורילינס פליקנס עם ציון ויליאמסון הם בפנים בכל מקרה, ה-NBA יכולה לישון בשקט.

5. אריק גורדון, רקטה שמנמנה נוספת שהפכה להרקולס

קלי איקו מהאתלטיק (https://theathletic.com/1844077/2020/05/29/rockets-mailbag-part-1-potential-playoff-chaos-and-eric-gordons-weight-loss/) מתאר את בן גורדון שהוא ראה כ'מועמד אפשרי ל'מיסטר אמריקה'.

הסווינגמן הוריד 6 ק"ג של שומן, ומה שנשאר הוא גוף שרירי וחטוב שכוסה בשומן משך כל השנים האחרונות. קחו 6 ק"ג שומן של פרה או כבשה ותוכלו למלא דלי גדול כזה, כמו הדלי שפעם הסבתות שלנו השתמשו בו לשטוף את הרצפה. הוא היה גדול מספיק להכיל מים ואת סמרטוט הרחצה.

עכשיו קחו דלי כזה מלא שומן, ותמרחו אותו על אריק גורדון מהצוואר עד מטה, ותקבלו גורדון שמנמן, כפי שהיה בשנים האחרונות. מי שזוכר אותו מהתיכון הוא היה שחקן בנוי למופת, קלעי מצוין, אבל מעופף אמתי עם מהירות ועצמה. ברוקטס כנראה הוא הרגיש נוח להיות הדובון בחבורה. לתת לראס ווסטברוק וג'יימס הארדן לעשות את כל העבודה המלוכלכת בעוד הוא עומד מחכה בחוץ לקבור עוד טריי.

מה שהורדת 6 קילו שומן תעשה – בנוסף להחזיר לו את האתלטיות שפעם הייתה לו – הוא שמירה על ברכיו. לך לשחק כדורסל עם משקולת של 5 ק"ג ונראה אותך אחרי 5 דקות.

אריק, שמשקלו הרשמי הוא 216 פאונדס, נמדד 203 פאונדס. זאת ירידה משמעותית במתחים שעל רצועות ה- ACL להתנגד להם.. אז עכשיו יש לרוקטס שניים שהפכו לאילי גוף. נראה עכשיו מה בקשר לכדורסל שלהם.

6. הניקס מעוניינים בכרמלו אנטוני וגם ההיפך הוא נכון

הנסיון הראשון של הניקס להחזיר אליהם את כרמלו אנטוני נפל, איך אומרים החברים שלי?, על שרטון.

אז איין באגלי מדווח נהבוקר (https://www.sny.tv/knicks/news/heres-who-knicks-could-target-as-leon-)roses-front-office-reshapes-roster/313481746) שהעניין בו נולד מחדש. הניקס מחפשת 'שוטר', וכרמלו הוא שום-דבר אם לא שוטר.

אז הנה סוד קטן: נשיא הניקס ליאון רוז היה פעם הסוכן של אנטוני משך שנים רבות, ובין השניים "קיימים עדיין יחסים קרובים מאד".

כולנו יודעים שכרמלו כאילו נולד מחדש בפורטלנד עם ממוצע של 15.3 נק' ב-37.1% מהעומק, עם 6.3 קרשים ב-50 עליות עם הבלייזרס. לכרמלו היו שבע שנים מאד מיוחדות בניקס, וישנם לו הרבה אוהדים בעיר עד היום.

7 ברנדון מלקולם אומר את דברו בהפגנה

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
14 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח כרמלו לניקס זה אדיר יחד עם למאלו ולבאר אליפות בקלילות.
ליאון רוז הבטיח אולסטארים כי הוא חבר שלהם אז הנה האולסטאר ה1

דוקטור רזי הופמן
31/05/2020 8:10:18

התכוונת כרלמלו?
יהיה פיצוץ.

צ'יקו
31/05/2020 9:49:13

תודה מנחם.

Berch
31/05/2020 10:04:54

אחלה מעורב מנחם
מצד אחד מקווה שהדברים ירגעו
מצד שני מערכות מסואבות צריכות לפעמים ניעור קל או יותר.
מקווה שגם פה יקרה משהו (יותר אפקטיבי ממחאת האוהלים 2011)
🙂

האווי לאסוף
האווי לאסוף
31/05/2020 14:55:52

תודה על המעורב, ושרק יהיה שקט אצלכם

אשך טמיר המקורי
31/05/2020 18:24:03

סטיבן ג'קסון הוא אחד הלוחמים והווינרים הגדולים ששיחקו בליגה.
למרות שגדל בעוני ופשע, הוא רהוט מאוד וגם חזק בהגנה על זכויות השחורים (לצערי הוא סאקר של לברון בקטע הזה למרות שבניגוד אליו, לברון הוא כולו פייק בנושא, ובכלל).
כרמלו לניקס זו בדיחה רעה, אבל הניקס כולה היא בדיחה רעה, אז זה מתאים.
רק לדמיין, למלו + כרמלו… מוקפים בקבוצת האשפה שסביבם… קומדיה טראגית.

ברוך רובין
ברוך רובין
31/05/2020 18:28:52

ואל תשכח את דניס סמית גוניור האהבל שהוא חושב שהוא כוכב

אשך טמיר המקורי
31/05/2020 20:42:01

לא יכול לשכוח אותו. מוח של ווסטברוק רק בלי הכישרון.

thejanitor
thejanitor
31/05/2020 19:43:28

קטע חזק על גקסון. כתיבה נהדרת וגקסון גבר שבגברים, ממש לא ערס כמו התוית שנדבקה עליו בגלל המכות.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
01/06/2020 1:41:21

https://mobile.twitter.com/chadloder/status/1266994073501487104?s=20

זה העתיד של המשטרה שהממשלה שלכם רוצה ליצור כאן

A Ljos: Resurrection
01/06/2020 13:04:22

מה זאת אומרת, עתיד?
(בחייאת, אפשר יותר מתגובה אחת בשנה?)

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
01/06/2020 13:56:46

נסיון(כושל) לדוג דגים

לכמה תגובות בכמה זמן לכוון?

A Ljos: Resurrection
01/06/2020 15:45:53

לדעתי ביום אחד כבר הספקת להגיע למים לא ממופים. לך לפי מה שכוכב ה(מ)צפון אומר לך.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
01/06/2020 17:31:10

הצפון שלי אמר לתת לסבב המאוננים לענג את עצמם ולהשאר מחוץ לזה אבל המערב שלי התנגד ולא עצר את עצמו.