הלילה. קרב גדול הלילה. אגיד זאת פשוט: אליטיסטים ימניים נגד החרות האמריקאית / מנחם לס

בין המוחים הנאמנים והאמיתיים התחפשו RIGHT SUPREMACISTS מאחורי מסיכות הקורונה

כל הבוקר הגיעו ידיעות ממינסוטה: קיצונים ימנים – WHITE SUPREMACISTS עם בקבוקי מולוטוב, וחומרי שריפה והשתמשו ב-HUMAN SHIELD – מסך אנושי של צעירים (ולא ר-ק צעירים) שהגיעו למחות על ההוצאה להורג האיומה של ג'ורג' פלויד ע"י שוטר לשעבר, שהוא עצמו מתגלה יותר ויותר כקיצוני ימני.

אני לא בטוח באמיתות דבריו של מושל מינסוטה Tim Walz שטען הבוקר שמחקירות כמה מתפרעים שנאסרו מתברר יותר ויותר שהרוב המחלט של הפורעים האלימים הם קיצונים ימניים שהגיעו מחלקי ארה"ב עבור מטרה אחת, ומטרה אחת בלבד: ליצור כאוס.

הוא הבטיח שהלילה הם יפגשו בכוח של משמר לאומי שלא נאסף לו יחד מאז מלחמת העולם השנייה. ראשי העיר של מיניאפוליס וסיינט פול פנו בקריאה לכל אלה שאמש יצאו להביע מחאה אמיתית להישאר הלילה בבית, ולא לעזור "לטרוריסטים הימניים ש-80% באו מחוץ למינסוטה ליצור כאוס ותוהו ובוהו כשהם מכסים את פניהם במסיכות פנים שרובכם חבשתם באמת ובתמים לעצור את התפשטות הוירוס".

דאונטאון מיניאפוליס נראה כאילו אחרי הפצצה של חיל אוויר אוייב. ראשי שתי הערים התאומות הודיעו שישנו עוצר משעה 8 בערב, כמו אמש. אבל אמש לא היו מספיק שוטרים וחיילי משמר אזרחי לעצור – או לאסור – את המתפרעים האלימים ביותר, והמתפרעים, שהתערבבו בצורה כה קלה בין מביעי המחאה האמיתית, והם פשוט הציפו, 'כיסו', והתגברו על השוטרים והחיילים. הצו הגיע לסגת, ולחזור לבסיסים מהם הגיעו.

דאונטאון היה פרוץ לחלוטין לביזה, הרס, ושריפה.

היום ראיינו כמה מאלה שהיו שם, והם אמרו עם דמעות בעיניים שהם לא באו להרוס, אך עמדו חסרי אונים – ולמעשה בפחד לחייהם – אילו ניסו לעצור את הביזה וההרס. הרס, ביזה, ואש הם המטרה של הימנים הקיצונים: עם מסכות על הפנים מה שהם רוצים זה להראות שארה"ב היא מדינת בננה שללא דיקטטור אמיתי, ימני, הכאוס יימשך. היו הרבה שחורים שזרקו סחבות בוערות באש אל תוך חנויות. אבל לאף שחור לא היה בקבוק מולוטוב, ואמש נזרקו כמה מאות מהם.

מושל מינסוטה מאשים את טראמפ ששלח טוויטר ש"ביזה מביאה ליריות" ("LOOTING BRINGS SHOOTING") וזהו. במקום לצאת ממש עכשיו, בצהרי היום, בבקשה והצהרה לאזרחי ארה"ב להישאר הערב בבתיהם, ולהתאבל על הרצח של ג'ורג' פלויד ביחידות וביגון שקט, ולקוות שהוא – ושלושת השוטרים ויות ותחנות דלק שבבעלות שעמדו וחזו בהוצאה להורג מבלי להתערב – ישלמו מחיר כבד ביותר על מעשיהם. אבל למה לבצע ביזה מחלטת, ואז לשרוף חנויות, בתי מרקחת, ותחנות דלק של MOM AND POP – של אמא ואבא שעבדו כל חייהם לבנות את העסק?

לדעתי הלילה הוא הלילה שיקבע הרבה מאד איזה מין ארצות הברית קיימת עדיין. אם ישנו עדיין סכוי למדינה הזאת.

ויש לי הודעה לטראסט ולברוך רובין הגרים כאן כבר כמה שנים ומחשיבים את עצמם לוותיקים שמאמינים שזה 'כלום לעומת העבר': אין לכם מושג על מה אתם מדברים. אני נמצא כאן מאז 61'. הייתי לאורך כל הדרך ממרטין לוטר קינג ועד הלום. היו לי סטודנטים שחורים ושחקני כדורגל בימים השחורים ביותר. הימים האחרונים הם הקשים ביותר שעברו על ארה"ב מאז פירל הארבור.

אולי זה הזמן לרוב האמריקאים שהם לא גזענים להפוך לאנטי גזענים!

אגב, עכשיו ה- Lt General של מינסוטה הודיעה ש-40% מהרכוש שנישרף אמש היה בבעלות אמריקאים-שחורים

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
83 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Berch
30/05/2020 19:43:54

אווירה של פלייאוף…..
🙂

ברוך רובין
ברוך רובין
30/05/2020 20:10:32

מנחם אני באמריקה מ69, אתה משווה את המהומות האלה למהומות של קינג, שבLA נשרפה והיו 2000+ פצועים ו60+ הרוגים , מנחם תפסיק לשנות בבקשה את החדשות בשביל קליק ביט, תראה לי בבקשה שהרוב מפגינים קיצוניים לבנים שעושים את ההפגנות , קישור אחד אני מחכה ,הרוב הם שחורים, יש דיווחים לא מאומתים שנצפו במינסוטה קבוצות ששיכות לקרטל , ולקיצונים הימניים אבל הם לא הרוב אפילו לא קרוב .

לאף שחור לא היה בקבוק מולטוב , מאיפה הגעת לשטויות האלה , אנחנו בגלל התיקון השני לחוקה וNRA ששולט בפולטיקה מפוצצים בנשק כל אזרח יכול להשיג לך בכלום כסף נשק.

ברוך רובין
ברוך רובין
30/05/2020 20:15:50

מנחם אלימות עוני ופשיעה בא מעוני, ובארהב לצערנו בגלל גזענות איומה שנמשכה מאות שנים נקודת הפתיחה והמעמד האקונמי של השחורים נמוך משמעותית מהקהילה הלבנה , אין לי ספק שרוב הפושעים בהפגנה ( הם שחורים / היספנים כמו שקרה בכל הפגנה קודמת בעבר

ברוך רובין
ברוך רובין
30/05/2020 20:32:23
Reply to  מנחם לס

מנחם מאיפה אתה מביא את זה? תביא לי מקור אחד לfake news שאתה מפזר באתר .

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
31/05/2020 14:48:09
Reply to  מנחם לס

מנחם אתה תיכף גם תאשים את טראמפ וביבי בזה.

ברוך רובין
ברוך רובין
30/05/2020 20:22:03

הבעיה שקיימת היא שהחולשה והתרפסות של מושל מינסוטה נתנה למתפרעים להוציא קיטור במקום לעצור את ההפגנות ברגע שהפכו לאלימות

ברוך רובין
ברוך רובין
30/05/2020 21:26:00
Reply to  מנחם לס

מנחם בLA עצרו את המתפרעים בשנייה שהתחילו , פשוט האפס הרפסן במינסוטה נתן להם להוציא קיטור ולהשתולל וזה מה שקרה

ברוך רובין
ברוך רובין
30/05/2020 20:29:56
Reply to  מנחם לס

תביא לי קישור אחד , מנחם לא רק אתה צופה בטלוויזיה, יש דיווחים לא מאומתים , להגיד לך מה מושל מינסוטה אמר בדיוק Minnesota Gov. Tim Walz and Public Safety Commissioner John Harrington said they have received information from national sources about white supremacists and drug cartels in the area of unrest in the Twin Cities, but at this moment, those reports are unconfirmed.
שונה אלפי הבדלות ממה שאתה אומר , ההפגנה הזאת לא מתקרבת בהרס שלה ובעוצמה שלה לזאת שהייתה ב92 בקליפורניה.

ברוך רובין
ברוך רובין
30/05/2020 21:04:15
Reply to  מנחם לס

תביא לי קישור , איזה ערוצים נורמליים בדיוק ??? CNN השמאלנית (שהותקפה דרך אגב על ידי האנשים שהיא מתדלקת ), רק טראמפ מקבל סיקור גרוע והתקפות והשתלכות חסרת תקדים בתקשורת יותר מביבי. מנחם בדיוק כמו בישראל רק בווליום הרבה יותר גבוה התקשורת באמריקה לגבי נשיא ימני , רק לראות ולא להאמין איך CNN קטעו שידור שלו בחודש שעבר והוציא הודעה שהוא משוגע ואיבד שליטה , או שטוייטר מסמנת הודעות שלו בלבד כפייק ניוז

IDO
IDO
31/05/2020 1:16:06

הערה.
טוויטר מסמנת עשרות הודאות כלא מאומתות. לאחרונה הכילה זאת גם על טראמפ.
הערה 2.
סי או או הפסיקה לשדר את דבר הנשיא לאומה בתחילת ההתפרצות, כיוון שזה הפך לנאומי בחירות. הם הביאו תקציר.

תמשיך…

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
31/05/2020 14:48:59
Reply to  מנחם לס

ערוצים נייטרלים? אתה מתכוון שפוקס הוא הנייטרלי היחיד וכל השאר הם פרוגרסיבים לחלוטין, כמובן שהם גם בבעלות אותם גופים שהם תמיד מזוהים עם הדמוקרטים.

ברוך רובין
ברוך רובין
30/05/2020 21:13:14
Reply to  מנחם לס

הוכחת את הטיעון שלי מנחם, New York Times החוסר אובייקטיבות שלהם זועקת לשמיים

ברוך רובין
ברוך רובין
30/05/2020 21:29:54

מנחם הם מאז ומעולם היו שמאל והפכו לשמאל קיצוני במרוצת השנים , להגיד לך מה הם כותבים על ישראל ועזה רחוק שנות אור מאמת על הצבא של ישראל (שהוא המוסרי בעולם)…, החדשות שלהם רחוקות מאמת ורחוקות מלייצג תמונת מצג אמיתית מציע לך לא ללכת אחרי התקשורת שולל כי בדומה לישראל רק בווליום גדול יותר היא נטוייה בחוסר אוביקטיות עצומה כלפי טראמפ .

ברוך רובין
ברוך רובין
30/05/2020 20:48:42

ההפגנות האלימות האלה עושות לשחורים רק נזק כיוון שהם מאבדים את דעת הקהל והציבור. כל הפגנה ושעוני היסטורי הושגו בעזרת (לטוב ולרע ) הושגו בעקבות דעת הקהל, ומה שהם גורמים זה רק לעוד שנאה ועוד גזענות .
.
ארצות הברית עדיין מאוד גזענית, הקטע העצוב הוא שרוב האנשים יגידו שאינם גזענים עדיין לא יקבלו לעבודות , יסמכו פחות על אדם שצבע עורו שחור אחת הסיבות שאנשי המכירות שעובדים פנים מול פנים רובם הגדול לבנים) ויסתכלו על זוג מעורב בעין עצלה , ייקח המון שנים של חינוך + השקעה כספית אדירה כדי להתגבר על מאות שנים של גזענות גלוייה וסמוייה בארצות הברית בפרט ובעולם בכלל.

ברוך רובין
ברוך רובין
30/05/2020 21:21:22
Reply to  מנחם לס

מנחם אתה מדבר מחוסר ידע , בניו יורק באזור שאני גר בו לא תראה שחור אחד , אותו דבר באספן, אני מבטיח לך , להגיד שהשחורים מעורבים כמו הלבנים זה הזייה ושקר יש גזענות עצומה, השחורים לא מעורבים אפילו לא קרוב במקצועות החופשיים והלא חופשיים כמו לבנים, הם לא מקבלים הזדמנות שווה, מנחם היו לי עובדים לבנים ושחורים כאחד, מהר מאוד קלטתי שלא שווה להציב שחור בפורנט (לא בגלל שהוא פחות מוכשר אלא בגלל גזענות סמוייה של האמריקאים שפשוט לא היו קונים מהם ), אני מציע לך כשהוקורנה תיגמר ותלך לסוכנות רכב אתה כמעט ולא תראה אנשי מכירות שחורים, אותו דבר בנדלן.
אני מבטיח לך שמבט קטן בגוגל מנחם יראה לך את ההבדל העצום במקצועות החופשיים בין השחורים ללבנים

IDO
IDO
31/05/2020 0:09:02

ברוך אתה נשמע כמו מונטי ברנז….

ברוך רובין
ברוך רובין
31/05/2020 0:32:21
Reply to  IDO

זה מה שקורה בעולם, מה לשקר להגיד שזה לא המציאות? שכולם נולדו שווים ובאותה נקודת פתיחה ? אדם שחור שלא בן של מיליונר נקודת הפתיחה שלנו נמוכה משמעותית מאדם לבן בארהב , מקווה שבעתיד זה ישתנה אבל זה המצב בנתיים.

לגבי ההשוואה האווילית שלך למר ברנז, דעות של אנשים אחרים דווקא חשובות לי, כמובן כמו הבטיחות של עובדיי, אני קפיטליסט שהשגתי את ההון שלי בעצמי ,שתורם המון לזולת אני מתייחס יפה לאנשים גם אם אני לא מסכים אם הדעות שלהם , אני מאמין שרוב הדברים שבבעלות ממשלתית הם רקובים, ושוק חופשי תורם לייעול ולצמיחה כלכלית אדירה.

IDO
IDO
31/05/2020 1:01:10

שלא תבין לא נכון אני נהנה לקרוא אותך. אבל מדי פעם אני חושב לעצמי מה מונטי היה אומר? ואז אתה אומר את זה בעצמך…." אצלנו באספן אין שחורים, או אתה יכול לראות מצבעי עורו"

אבל הוא נדבר כלכלה . ב 2018 החלטנו אצלנו במשרדים שאמריקה היא לא מספיק יציבה ומכרנו את כל האחזקות הנדלן. ועברנו לקש. (תודה לאל הספקתי לפני אפריל למכור הכל) מה דעתך?

יהלי אולמר
30/05/2020 20:57:26

כל אוהדי מינסוטה ציפו שמינסוטה (טימברוולבס) תעלה באש אבל לא לזה הם התכוונו

MBK
MBK
30/05/2020 21:03:34

עולם ציני
קורונה, ג׳ורג׳ פלויד
מה שמעניין את טראמפ זה השווקים, כל עוד הנאסדק ומדדי המניות מטפסים, הכל טוב.
יש משהו עצוב במהומות ובביזה. ככה נוצר מצב שמי שמגלה סימפתיה יכול לעבור צד ומחנה ולשחק לנארטיב של טראמפ.
יש עצבנות מטורפת בעולם. הקורונה הושיבה אנשים בבתים, חלקם איבדו קרובים, חלקם איבדו עבודה.
הרצח המזעזע של פלויד הוא גפרור בדרך להבעיר חבית חומר נפץ.
החברה האמרקאית אלימה ולא מהיום. זה מתחיל עם מדיניות השוט-גאן לכל אזרח וממשיך במה שאנחנו צופים בו כיום.

MBK
MBK
30/05/2020 21:23:26
Reply to  מנחם לס

אני מקווה שיהיו ימים שקטים אבל זה מרגיש לי כמו תקרית שתלווה את אמריקה עד הבחירות בנובמבר ואולי לאחר מכן.
ראיתי את מה שעשו למטה CNN באטלנטה, זה מטורף ובטח לא מאוד רחוק ממך.

ברוך רובין
ברוך רובין
30/05/2020 21:41:10
Reply to  MBK

מיידן זה האירוניה , CNN השמאלנית הקיצונית קיבלה בדיוק את מה שהגיע לה היא קראה למפגינים האלה ״mostly peaceful protest ״, בעוד היא קראה לפני שבועיים למפגינים שיצאו רק להילחם על מקום העבודה שלהם ועל הפרנסה שלהם אלא שלא פגעו באף אחד ולא בזזו שום חנות domestic terrorists

ברוך רובין
ברוך רובין
31/05/2020 0:13:20
Reply to  מנחם לס

https://twitter.com/DanMcCaughan/status/1266533595298115584?s=20
מנחם אתה יכול לראות בתמונה מי פרץ לCNN, החוליגנים בפירוש נגד טראמפ ולא מתומכיו, אתה יכול לראות את צבע עורם או את דגל מקסיקו שהם מניפים, מה הבעיה לאדם שחור להשיג בקבוק מולטוב? ההגיון שלך לא מתקשר למציאות לדיווחים שבשטח או לתמונות .
.
מנחם הצהרות לחוד ודברים לחוד אני אתייחס בכמה נקודות כי העלת כמה נושאים חשובים אבל כל כך רחוקים מהמציאות .

1. טראמפ פולטיקאי דבר ראשון כמו כל פולטיקאי הוא דואג לתחת של עצמו ואלו התומכים בו. טראמפ רחוק מלהיות מפגר הוא בנאדם חריף וחכם מאוד, תקע תריס בין הדמוקרטים לרופבליקאים? טראמפ הרי היה דמוקרט בעברו וגם ביידן הוא סוג של רפובליקני במסווה (ואחלה מחליף לטראמפ דרך אגב ) ,טראמפ מעניין אותו רק הסמל של הדולר השאר רפובליקני דמוקרטי לא כזה משנה.

2. CNN זה הדבר הכי רחוק מליברלים שיש אתה מעוות לצערי את המציאות שתתאים לנרטיב שלך, CNN שונא טראמפ ומעוות כל דבר בצורת חסרת תקדים, אני לא זוכר מקרה של עוד נשיא בהיסטוריה שערוץ הפסיק שידור שלו וקרא לו משוגע ולא שפוי , התקשורת בארהב כל כך לא אובייקטיבית בדומה לישראל רק בווליום הרבה יותר גבוה .

2. טראמפ הרס את הכבוד לנשיאות? זה לא אלו הדמוקרטים שעשו הפגנות אחרי שטראמפ נבחר שלא רצו לכבד את הבחירה זה לברון ג’יימס שהשווה אותו לנבל על (שרצח אלפים בסרטו של באטמן) , לקלל את הנשיא מפגר ולהכפיש אותו ללא קשר לדבריו,להגיד שהוא הורס את הדמקורטיב ללא התבססות על עובדות? אני לא זוכר כזה זלזול לנשיא שנבחר בבחירות דמוקרטיות (אבל שוב כמו שקורה בארץ חלקים רבים לא מכבדים את הבחירה).
.
3. ״ מה שטראמפ הרס פה יצטרך 20-30 שנה לפחות להחזיר לקדמותו.״ עוד שקר מבית היוצא של התקשורת , עד הקורונה ארצות הברית הייתה במצב כלכלי אדיר שלא חוותה שנים , כן טראמפ התנהל נוראי עם הקורונה אבל הוא לא הביא אותה לעולם זה אסון שקורה פעם במאה שנה ואף אחד לא מצפה/ מוכן לו. טראמפ ב3 שנים נשיאות שלו עשה כמה שינויים אדירים ופתח תיבות שרצים שהיו אמורים להיפתח מזמן כמו הסכם הסחר הנוראי שהיה לנו עם הסינים שעקצו אותנו המון שנים, ביטול הסכם הגרעין האיום של אובמה , תמיכה בישראל , מטפל בבעיית המהגרים הבלתי חוקיים….

4. פוטין משחק עם טראמפ כאילו הוא הפודל שלו? תביא לי הוכחה לכך בבקשה לא סתם דיבורי סרק.
.
5. טראמפ אמר בפירוש שכלכלה חשובה יותר מחיי אדם,טראמפ היה צריך לסגור את השמיים בינואר דיווחים שקריים מהסינים וזלזול במחלה גרם לאלפי מתים , אם זאת אם הכלכלה לא תיפתח בקרוב המצב יהיה גרוע עשרות מונים, 40 מליון מובטלים , 76% מאמריקאים חיים ממשכורת למשכורת ונכנסים לחובות עצומים, תעשיית שלמות שנופלות ,אנשים לא מתייחסים לנזק של זה.

trusttheprocess
trusttheprocess
31/05/2020 0:14:36
Reply to  מנחם לס

בבקשה תסביר איך הילארי קלינטון יותר גרועה מטראמפ , הסבר רציני ולא שטויות.
ואני לא רוצה לשמוע שהוא טוב לישראל , רמת הגולן,שגרירות,חבר של ביבי, מעניין את התחת
זאת שאלה מאזרח אמריקאי לאזרח אמריקאי , אני לא אוהב את קלינטון ולא הצבעתי בשבילה(כמובן שלא הצבעתי לטראמפ,בקליפורניה לא משנה מה אני מצביע זה תמיד יהיה דמוקרט) אבל אין סיכוי שהיא יותר גרועה מהאידיוט הזה טראמפ.

איך הילרי קלינטון יותר גרועה מאידיוט שאומר לאנשים לשתות אקונומיקה

ברוך רובין
ברוך רובין
31/05/2020 0:56:32
Reply to  מנחם לס

אני גם אזרח ישראלי , אני לא יכול להסיר את ישראל כחלק מהמשוואה כשאני מצביע בבחירות, אבל אני אסביר גם לאזרח האמריקאי שלא אכפת לו מישראל איך קלינטון הייתה גרועה יותר מטראמפ
.
1. הגירה – קלינטון תומכת נלהבת בפתיחת גבולות והקלה על ההגירה (כן גם הבלתי חוקית) , ההגירה הבלתי חוקית לא רק שלא משלמת מיסים ומביאה פשיעה גם לוקחת משרות לציבור האמריקאי.
.
2. כלכלה –
א.קלינטון לא הייתה משנה את הסכם הסחר הנוראי עם הסינים, היא רצתה להישען על הסינים שימשיכו לקנות אג״ח אמריקאי , לא באמת מעניין אותה מהחוב האמריקאי שגדל בממדים חסרי תקדים איתה ועם אובמה, היא רצתה הרי להגדיל את החוב הלאומי תוך תלות כמעט מוחלטת על הסינים ושהדור הבא יסתדר
נראה לך אחת כזאת הייתה סוגרת את השמיים עם סין?
.

ב. קלינטון הייתה משאירה את אובמה קר (שעדיין לא בוטל כולו), שזה אחת מהתוכניות הגרועות ביותר שנוצרו שבעצם הפילה על האזרח הפשוט מעמסה ולא באמת כיסתה ביטוחית את האוכלוסיות הקשות יום, .
.
3. ביטחונית- קלינטון הייתה משאירה את הסכם הגרעין על קנו, לאויבת כמו איראן נשק כימי כמו פצצת אטום ומימן מאיים על כל יציבות המזרח התיכון .

וזה רק על רגל אחת , אני בישראל ואכתוב לך מפורשות מחר אם תרצה , טראמפ הוא לא מהנשיאים הטובים ביותר שהיו לנו אבל הוא הבחירה בטח עם קלינטון

trusttheprocess
trusttheprocess
31/05/2020 1:03:43
Reply to  מנחם לס

ברוך, זה קל בשבילך לדבר על מהגרים חוקיים או לא חוקיים , משום מה קשה לי להאמין שנולדת בוירג'יניה, כנראה שכחת איך הגעת לארה"ב ואין שום סיבה שמהגרים אחרים לא יזכו לחיים ארוכים ומשגשגים כמוך.

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
31/05/2020 15:07:12
Reply to  מנחם לס

מנחם, לא כתבת שם דבר אחד נכון.

IDO
IDO
31/05/2020 0:33:05

פחח באיזה יקום CNN שמאלני? איזה אקונומיקה שתית הבוקר?

ברוך רובין
ברוך רובין
31/05/2020 1:13:01
Reply to  IDO

עידו היא מסקרת את ישראל באופן שלילי ולא הוגן כבר שנים, בטח בצוק איתן, היא מסלפת את המציאות בצורה בוטה ומשתלכת בנשיא בכל הזדמנות, שיש לה, כל פעם אתה שומע על אחד העובדים האנטישמיים שלה ששונא את ישראל ומנסה לפגוע בה בכל הזדמנות, מארק למונט מוחמד אלשמי…

https://twitter.com/goshutyourmouth/status/1249864129898110976?s=20

עידו נראה לך שטראמפ מקבל סיקור אובייקטיבי והוגן מצידם?

IDO
IDO
31/05/2020 1:23:59
Reply to  IDO

ברוך. התפקיד של כלי תקשורת זה להביא חדשות. אבל אם נשיא משקר הניאון לאומה התפקיד שלהם זה להגיד זאת. לדוגמא על תשתו אקונומיקה. או לדוגמא לא כל מי שמקסחקאי הוא אנס.
הימים שהתקשורת היתה מאוזנת והביאה את 2 הצדדים נגמרו שהתחילו לשקר כל כך הרבה ואז התפקיד שלהם זה להצביע על השקר.
אתה כמובן יכול להצביע ברגליים וללכת איפה שמאים מה שאתה רוצה לראות כמו ברשתות של מרדוק.

ברוך רובין
ברוך רובין
31/05/2020 1:44:02
Reply to  IDO

מתי התקשורת הייתה מאוזנת ? היא לעולם לא הייתה מאוזנת , שלא תבין לא נכון אני לא אוהב את כל מה שטראמפ עושה ואפילו את רובם, יש הרבה דברים שאני מנוגד אליהם עדיין, התקשורת רחוקה מלהיות אובייקטיבית או הוגנת כלפיו , אני לא קשור למפלגה או משהו כזה אני חושב שטראמפ כמו ביבי הוא ברירת מחדל (וכנראה אני אצביע לביידן בבחירות הקרובות) , אני יודע שכל הפוליטיקאים שקרנים נוכלים ושכל מה שמעניין אותם זה הכיס שלהם ולא משנה מי בשלטון … אבל התקשורת מנסה להציג אותם (טראמפ ביבי) באור כל כך שלילי ומתעלמת מהדברים הטובים שעשו, וטראמפ ביבי מחזירים באותו רפש שהם מקבלים.

IDO
IDO
31/05/2020 1:52:49
Reply to  IDO

אין פה קונספירציה.
התקשורת מציגה את המציאות.
אם טראמפ אומר תשתו אקונומיקה אז הם ישדרו את זה, וטראמפ יתגלה כטיפש חסר מושג. אבל זה לא בגלל שסי אן אן החליטו ככה. זה בגלל שטראמפ טיפש חסר מושג.
הכי עקומים זה פוקס שמביאים פרשנים להראות שאקונומיקה זה בריא. אבל זה כבר אבסורד.
אני בטוח שאינטליגנט כמוך יכול לשים לב לזה.

IDO
IDO
31/05/2020 0:11:26

מנחם זה הרבה מעבר לשחור לבן.

אגב הגיוני לטראמפ, לשלוח בריונים ובוזזים לתוך ההפגנות ולהוריד את הציבור המוראלי למחאה.

IDO
IDO
31/05/2020 0:11:51
Reply to  IDO

ציבור=צידוק

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
31/05/2020 14:59:47
Reply to  IDO

עידו, התקשורת תמיד מציגה את האמת. כמו ב"רצח" מוחמד א-דורה, כן?

IDO
IDO
01/06/2020 0:57:08

אתמול מצאתי תפוח רקוב במקרר…. מה הקשר גבר???

אור
אור
01/06/2020 2:10:27

לא צריך את התקשורת, טראמפ מצייץ כל מה שעולה למוח הצר שלו באותו רגע. תכף תאשים גם את טוויטר בשטויות שהוא רושם

IDO
IDO
31/05/2020 0:34:43

ואם כבר רוצים לתדלק אז תתארו לעצמכם מה כמה דיגליי פדרציה מסביב למכונית משטרה שרופה יעשו לדעת הקהל?

IDO
IDO
31/05/2020 1:54:43
Reply to  מנחם לס

זה חצי עבודה. מי שלח את הבריונים?

IDO
IDO
31/05/2020 2:05:42

טראמפ בנאום לאומה מלפני 40 דקות:

"אזהרה לכל המפגינים. אני אשלח עליכם כלבים רעים ואשתמש בנשק גדול ".

יותר מונטי בארנס מזה אין!

אור
אור
31/05/2020 2:28:45

ברוך, כמות אנשי הקש וההצהרות / המצאות חסרות הביסוס שלך שניות רק לשקרים של טראמפ. אתה בונה את כל הטיעונים שלך על ה"תקשורת", "הליברלים" וכו ומאחורי סיסמאות ההעתק-הדבק שלך אין למעשה כלום ושום דבר

trusttheprocess
trusttheprocess
31/05/2020 2:46:29

המפגינים האלה מגזימים , שורפים,מנסים לשבור חלונות,לבזוז
צריך להיכנס בהם, נתנו להם מספיק זמן לחגוג , צריך לשים לזה סוף

דקסטר
דקסטר
31/05/2020 9:43:34

אנרכיה מגיעה בדרכ מהצד השמאלי של המפה.

מנחם,
מאוד מפליא אותי שאתה רואה ב CNN ובניו יורק טיימס כמקורות נייטרליים

יואש בן טולילה
יואש בן טולילה
31/05/2020 14:58:41
Reply to  דקסטר

אנרכיה תמיד מגיעה מהצד השמאלי של המפה.
היא גם מגיעה עם ריח הכסף של ג'ורג' סורוס וחבריו.

IDO
IDO
01/06/2020 0:55:22

רק שמשטרת אטלנטה ועכשיו גם לואיוויל תפסו ארגונים ניאו נאציים זורקים בקבוקים על שוטרים שוברים חלונות ראווה בזמן ניירות פרחים מתחננות שיפסיקו.

זה חוק מספר אחד בספר הספינים.

כמה מתערבים שבסוף היום איזה אריק טראמפ יושב עכשיו על הטלפון מול החול רות מ KKK?

גיא רוזן
01/06/2020 5:47:47
Reply to  דקסטר

נוער הגבעות. הפלג הירושלמי. שמאל כהלכתו.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
01/06/2020 14:05:11

הם לא אנרכיסטים, הם פשיסטים

גיא א
01/06/2020 0:46:05

איך זה שהאנשים הכי מעוותים מוסרית באתר הם גם תמיד הכל קולניים? אני לא איש שמאל ולא איש ימין ( מחזיק בדעות מעורבות) גר בארהב כבר הרבה שנים ובא לי להקיא שאני קורא את ברוך רובין.

IDO
IDO
01/06/2020 0:51:09
Reply to  גיא א

רובין משעשע, ולא מתבייש בדעות שלו, ועוד משתמש בשמו האמיתי. אתה חייב לתת קרדיט איפה שקרדיט מגיע.

גיא א
01/06/2020 1:04:31
Reply to  IDO

אני לא מוצא את זה משעשע. אני גר כאן ולארועים כאן יש השפעה ישירה עלי ועל אנשים שאני מכיר

IDO
IDO
01/06/2020 4:36:41
Reply to  גיא א

+1

קל לי לדבר מהחווה שלי בויקטוריה. אם אני הייתי באמריקה הייתי עכשיו ברחובות או על הכביש לבית הלבן איפה שהשפן מסתתר עכשיו בבונקר תת קרקעי.

ברוך רובין
ברוך רובין
01/06/2020 9:21:23
Reply to  IDO

גיא קיצוניות היא רעה משני הצדדים ויכולה לבוא משני הצדדים עדיין אסור לאפשר לה לקרות, מחאה הופכת ללא לגיטימית ברגע שהיא פוגעת באחר למרות שלא הסכמתי עם רבין (וראינו למה הוביל הסכם אוסלו ) הייתי מזועזע מהסתה שעבר שבסוף הובילה לרציחתו , את נוער הגבעות והפלג הירושלמי אני מגדיר לטרור לכל דבר

ברוך רובין
ברוך רובין
01/06/2020 9:07:49
Reply to  גיא א

מה זה מעוותים מוסרית, זה שאני לא מסכים איתם הדעות שלי מעוותות? מצחיק אותי הדעות שבאות מהשמאל והשמאל הקיצוני. אני ממש לא מעוות מוסרית,אני בעד הגירה חוקית , הגירה לא חוקית עושה נזק למדינה .
אני ממש לא הכי קולני אני לא פוגע בדעה של האחר אני מסתמך על סטטיסטיקות בניגוד לחלק עיקרי שמתעלם מהם , ברור לי שיש גזענות אצלנו ושייקח תהליך של שנים ארוכות להסביר את זה , עדיין לשרוף את המדינה ואנרכיה זה ממש לא הפיתרון ,הילדה שלי בLA ואומרת לי שהיא מפחדת לצאת לרחובות , זה לא מחאה לגיטימית .
כרגע ששרפו ופרצו לגרוב ובזזו כל חנות ברחוב כדי לגנוב נעליים אייפונים… זה רחוק ממחאה לגיטימית היא שלחה לי סרטונים ואני מזוזע זה לא מחאה אלא חולרות https://m.youtube.com/watch?v=hpXdXLaJhKE&feature=share

IDO
IDO
01/06/2020 12:38:07

רובין, למה שלא תעשה משהו טוב ותתרום איזה חמישים אלף להגנה משפטית למפגינים.
ממילא הבורסה שלכם הולכת לאבד 30% ממחר. לפחות הכסף שלך לא ייפול לוואקום של וולסטריט .

ברוך רובין
ברוך רובין
01/06/2020 13:14:53
Reply to  IDO

אני תורם הרבה כן גם למאבק בגזענות , לגבי המפגינים אני לא רואה סיבה לתרום להם ומצידי שירקבו בכלא, אני לא רואה איך טרור ובזיזה קשורים למחאה על הרצח של פלויד . חנויות של לואי ויטון אפל משדרות , … שמים שלטים על חנויות שהבעלים שחור כדי שלא יפגעו בהם, הילדות שלי והנכדות לא יכולות לצאת מהבית אלא חוליגנים, טראמפ יצא לא חכם כי הוא התסיס את המחאה אבל הוא בהחלט צודק במה שאמר , אין שום קשר בין אנרכיה שהם עושים למחאה , חבל לי שכל הספורטאים שכל כך תומכים במחאה לא מגנים אותה ברגע שהופכת לסופר אלימה ומסוכנת לאזרחים שלא עשו להם כלום מצבע עור שונה (גזענות כבר אמרנו)

IDO
IDO
01/06/2020 13:51:04

ממה שאני רואה בבוקר יש הפגנות ובלילות יש ביזה.

IDO
IDO
01/06/2020 13:52:31

מאכזב שאין פואנטה להפגנות. שינוי השיטה, הקמת מפלגה שלישית. הוצאת הכסף מהפוליטיקה. כל כך הרבה דברים שאפשר לשנות עם האנרגיה הזאת.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
01/06/2020 14:20:17

זה שאנשים עושים דברים לא לגיטימיים מסביב למחאה ולהפגנות לא הופך את המחאה ללא לגיטימית. זה מקסימום הופך את הפעולות הלא לגיטימיות הספציפיות ללא לגיטימיות. הבחירה שלך להסתכל רק על הנקודות הלא לגיטימיות ולהציג אותן כאילו הן רוב האירועים ומהות המחאה היא חסרת יושרה וחא לגטימית.

מעבר לזה שלא בטוח כמה לא לגיטימי לקחת מתאגידים שקיבלו מהציבור מאות מיליארדים כרגע בעוד האמריקאי היחיד קיבל דמי השתקה לשבועיים, כמה פריטים מהמלאי בחנות.

ברוך רובין
ברוך רובין
01/06/2020 14:36:35

המחאה לגיטימית כל עוד היא לא פוגעת באחר,לצערי כמו שקורה פעם אחר פעם שמחאות צודקות הופכות למעשה ביזה ,אני בהחלט בעד שאנשים יצאו לרחוב אבל יש אבל גדול לא לשרוף אח המדינה , שאני רואה את כל דאונטאון אטלנטה, מינסוטה LA שרוף , כשאני שומע את הבת שלי מתקשרת אליי בפחד שהיא לא יכולה לצאת מהבית מחשש שיפגעו בה זה רחוק מלגטימי וצריך לעצור את ההפגנות הללו .
רגע אם אתה מיליונר ויש לך כסף זה הופך את זה בסדר לשדוד אותך? דמך הופך למותר ?

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
01/06/2020 14:43:59

קוראים לזה הטיית בחירה.
אתה בוחר לראות רק את הארועים האלה ופתאום בתודעה שלך כל שאר המחאה נעלמת.

ממתי חברות הן בני אדם?
אתה יודע כמה גנבת משכורות יש בארה"ב מול כל סוגי הגניבה האחרים?

ברוך רובין
ברוך רובין
01/06/2020 14:58:15

כל עסק בדאון טאון LA נשדד ונפרץ אפילו סלוני ציפורניים (חלק לא קטן מן העסקים בבעלות פרטי , ממתי חברות אם בני אדם אתה צוחק כן? יש לי והיו לי עמה חברות ברשותי ששודדים אותם זה כמו לגנוב לי לשדוד אדם חד וחלק , מי מחזיק במניות החברות? אני לא יודע באיזה עולם מעוות אתה חי שהופך אנרכיה ובזיזה למעשה לגיטממי, מה ההבדל בין זה להגיד בדומה לאירופה של המאה הקודמת שבגלל שהם יהודים / עשירים דמם מותר?
שוד ובזיזה זה דבר אסור וזה לא משנה בכלל מי .

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
01/06/2020 15:41:25

סבבה, למה אתה מתעסק בלהתווכח איתי לגבי הדבר שאמרתי שאני לא בטוח לגביו ומתעלם מהטיית הבחירה שלך שבגללה אתה מפיץ שקרים?

ברוך רובין
ברוך רובין
01/06/2020 17:10:09

אני לא מפיץ שקרים איזה שקר הפצתי? , המחאה לא לגיטימית כולה ברגע שאספסוף של כמה אלפים מנצל אותה לבזיזה ושוד, זה עשב שוטה אפשר להשוות את זה לקהל אלים של קבוצת כדורגל שפוגע ברוב המוחלט שבא לעודד .

ברוך רובין
ברוך רובין
01/06/2020 17:13:15

מה שהונדליזים עושים פוגע עשרות מונים במחאה שהייתה לגיטימית בהתחלה אבל איבדה את הפואנטה שלה מהר מאוד , והפכה להפגנה של ונדליזם אני מציע לך לראות סרטונים

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
01/06/2020 17:26:59

ברוך, זה בדיוק הנקודה. כל מה שאתה עושה זה רואה סרטונים שמחזקים אצלך את התחושה שמרבית המחאה והמהות שלה זה הונדליזם. אתה מתעלם במכוון ולא מתייחס למחאה בכללותה אלא קובע שבגלל שהטיית הבחירה שלך גיבשה אצלך את התחושה הנ"ל לפיכך כל המחאה הינה לא לגטימית.

ברוך רובין
ברוך רובין
01/06/2020 23:27:39

שהבת שלי לא יכולה לצאת מהבית ובוכה לי בטלפון ששודדים לידה, והיא מנסה להסביר לנכדות שלי למה מסוכן להם לצאת החוצה כל המחאה מאבדת מהמשמעות שלה

IDO
IDO
01/06/2020 23:55:03

תגובה היסטרית ופחדנית, אבאל'ה יש ארס גדול ושחור ברחוב אני לא יכולה לצאת….

איפה מנחם? תן סימן חיים.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
02/06/2020 0:08:13
Reply to  IDO

כשיש התנהגות אלימה כזו מסוכן להיות ברחוב! (אינו סותר שעצם המחאה צודקת).
לכן אין כאן היסטריה ופחדנות!!!

IDO
IDO
02/06/2020 0:20:56

אהלן ישראל, זה מרכזי ערים לא שכונות. והביזה וכל זה זה בלילה לא ביום. וכל אמריקה ברחובות כי נשבר להם הזמין. אין שום סיבה להיות דרמה קווין.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
02/06/2020 1:00:09

ברוך, התגובה שלך היא ברמה של טענות מסוג כשהדודה שלי לא יכולה לצאת מהבית כי יש שוטרים בחוץ והיא לא לבנה עם דגל קונפדרציה מוטבע על המצח ולכן היאמפחדת לצאת החוצה כי כל השוטרים הם נאצים ולא יודעת איך להסביר את זה לנכדים אז ברור לגמרי שכל הטיעון שלך הוא רק רגש רגש רגש.

IDO
IDO
02/06/2020 0:00:52

הנה פופוביץ אומר את זה כמו שזה.
https://www.haaretz.co.il/sport/nba/1.8888584

מי מנהיג את המחאה הזאת. שיקום!