מעורב לחג: חצי מה-CEO רוצים ללכת ישר לפלייאוף, ויותר מחצי רוצים שיטת פלייאוף חדשה / מנחם לס

1.מנהלי הקבוצות אמרו את דברם: חצי מהם רוצים ללכת ישר לפלייאוף

והרוב בעד "PLAY-IN TOURNAMENT", בתוך הבתים

אדם סילבר סיים את ה-CONFERENCE CALL עם כל 30 המנכ"לים של כל 30 הקבוצות. הדו"ח המלא מאת קווין או'קונר ב'דה רינגר' (https://www.theringer.com/authors/kevin-oconnor

האיור הועתק מדה-רינגר, 5/28/2020

קווין או'קונר כותב שלא היה דבר כזה "התחייבות כוללת לפורמט זה או אחר". כולם רצו 'עוד אינפורמציה', אבל…

חצי מהמנכ"לים רוצים ללכת ישר לפלייאוף. 'קצת' יותר מחצי מהמנכל"ים רוצים 1 עד 16 ללא התחשבות בקונפרנס מזרח או מערב. (מה זה 'חצי'? זה לא חשוב ביותר עכשיו כי תהיה הצבעה על 2-3 הצעות)

מה שחשוב ביותר זה שלא יהיו יותר 2 קונפרנסים של 8 קבוצות אלא יהיה PLAY-IN TOURNAMENT או שיטת בתים כפי שהצעתי שלשום. 75% מעדיפים PLAY-IN TOURNAMENT ו-25% מעדיפים סטייל בתים של המונדיאל:

General managers were surveyed about a “playoffs-plus” format—either a play-in tournament between the bubble teams to determine the final seeds in the playoffs, or a World Cup–style group stage, which would replace the end of the regular season and the first round of the playoffs with a round-robin format. About 75 percent of teams voted in favor of a play-in tournament, sources said, while 25 percent of teams voted in favor of the group stage.

הקבוצות שהן TOP SEED כמו הבאקס מצד אחד והלייקרס מצד שני מעדיפות PLAY-IN TOURNAMENT ולא שיטת בתים. זה מוזר כי בשיטת הבתים הבאקס פוגשת כנראה את אורלנדו בסיבוב הראשון והלייקרס פוגשת את ממפיס גריזליס (או מי שתגנוב את המקום ה-8 בפליי-אין טורנמנט). שיטת הבתים של המונדיאל תציב מולם מכשולים קשים יותר, על בטוח.

מי יקבע?

הקבוצות. וכמובן שכל קבוצה תיבחר את הכי טוב עבורה.

את שאר הפרטים תקראו בעצמכם.

הנקודה החשובה ביותר של כל 'הקונפרס קול' הוא דבר פשוט וברור אחד: הרוב הגדול של המנכ"לים הוא בעד שינוי מהשיטה הישנה של 8 מזרחיות ו-8 מערביות, ו-4 מ-7 וכו' וכו'. פיהוק. שעמום. נמאס לכולם.

הרוב הגדול רוצה RESEEDING של קבוצות הפלייאוף, ואז להתחיל עם -PLAY-IN TOURNAMEN או שיטת הבתים עם 20 קבוצות עם הרקורד הטוב ביותר מחולקות ל-4 בתים של 5 קבוצות, אחת מכל TIER מ-1 עד 5. כנראה שפליי-אין טורנמנט ינצח כי זה היה רצון 75% מה-CEO'S!

כך או כך, וירוס הקורונה האיום גרם לפחות לדבר אחד טוב: נתן בעיטה בישבנים של כל מנהלי ה-NBA, הקומיסיונר, בעלי הקבוצות, המנכ"לים, ואיגוד השחקנים, והורה להם שהגיע הזמן לשינוי, ואם צריך שיתוף של נגיף כדי לשנות מסורת ישנה ומשעממת, 'SO BE IT' – כמו שאומרים החברים שלי מסקייבורו, מישיגן.

2. אין, אין אף אחד שדוחף לשיטת הבתים כמו דרל מוריי

דרל מוריי – וכמובן היוסטון רוקטס – הם הקבוצה הנפגעת מס' אחת, שנה-שנה, ממבנה הפלייאוף עם שני הקונפרנסים מזרח ומערב.

"בראקטים? זה יהיה יתרון עצום לקבוצתי, יוסטון רוקטס" אומר מוריי, בוס הכדורסל של הקבוצה.

הוא אומר:

I am in favor of a “Conference-less” bracket for the #NBA postseason.

This would be a HUGE advantage for the @HoustonRockets

Via @KevinOConnorNBA:https://t.co/5zssFkjbsc pic.twitter.com/MszaDb32B3

— Daryl Morey (@dmorey) May 27, 2020

לפי הפורמט החדש שיוצע להצבעה (ולפי מצב הקבוצות כשהעונה נעצרה) , יוסטון תפגוש ראשונה את יוטה ג'אז. אחרת – לפי הפורמט הישן – היה עליה לפגוש לסיבוב הראשון את דנבר נאגטס. בסיבוב השני היא תימנע מהקליפרס אבל תצטרך ככל הנראה לפגוש בלייקרס בסיבוב השני.

מוריי אמר ש-CIRCUMSTANCES גרמו ליוסטון לאבד את הכתר בשנים עברו: (https://larrybrownsports.com/basketball/daryl-morey-thinks-rockets-beat-warriors-)

הוא מאמין ש"בתים" יגרמו לשיווי משקל טוב יותר ואמיתי יותר!

3. הנטס רוצים 'ביג-טיים'? הם חייבים סופר סטאר שלישי: סימונס? ביל? אחרים?

מיכאל שפירא מסביר ב'קרוסאובר' ששון שפירא, מנכ"ל הנטס, עשה בינתיים רק חלק מהעבודה. קווין דוראנט וקיירי אירוינג? הישג יפה. אבל:

1)איש לא יודע באיזה מצב גופני הם נמצאים או יימצאו כשתתחיל העונה

(אווופפפססס…שכחתי להזכיר שמדובר על העונה הבאה)

2) אפילו אם שניהם יהיו בשיא יכולתם – מה שלא יקרה; השאלה היא איזה אחוז מיכולתם הגבוהה ביותר הם איבדו. 9-11%? לדעתי יותר בסביבות .-14-16%.

אני מוכן לתת לכם שהנטס עם דוראנט ואירוינג – כפי שסיכמנו עם יכולת של נניח 88% עד 92% מיכולתם הגבוהה ביותר – שווים מקום רביעי במזרח.

אז זהו? כל המלחמה וה'נא באוזן' נגד הניקס היה רק עבור לסיים רביעית במזרח? נו סיר. הנטס רוצים להיות שחקן ראשי בהצגה. להגיע עם המוניטין של הלייקרס או הבאקס.

אז אם הרצון הוא לשחק תפקיד חשוב, ולהיות שחקן אמיתי בפלייאוף עם סיכוי לטבעת

קרוסאובר מציע ראשון את ברדלי ביל.

Bradley Beal

קרוסאובר מסביר באריכות את האפשרות הכספית להביאו ומה יהיה ניתן לתת עבורו כבר עתה. למה הוא מתאים כל כך?

הוא שחקן המעדיף לשחק ללא כדור. הוא רוצה שאחרים (כמו ג'ון וול) יעשו את העבודה, ואז הוא פשוט 'יתפוס ויזרוק'. הוא עושה זאת ב-38% דיוק מהטריי כשהוא מסיים את החודשיים האחרונים של העונה לפני שנעצרה ב-43%.

ה וא הפך ל-BONA FIDE אופציה ראשונה של הויזררדס (האופציה הראשונה האמיתית). אבל כשג'ון וול לא שיחק, הוא הפך ל-BALLHANDLER הראשי של הקבוצה. יש לו הכל כדי להיות סופר-כוכב בסופר קבוצה מלבד דבר אחד: אין לו פרצוף של קנון. הוא נראה ילד כזה נחמד. אבל הפרצוץ החף מפשע הזה קולע 30.5 למשחק, שני רק לג'יימס הארדן.

תראו. קרוסאובר ממשיך עם אפשרויות של שלושת הבאים:

Ben Simmons

Aaron Gordon

Zach LaVine

אני אפילו לא מתחיל לכתוב עליהם כי זה בזבוז זמן. הנטס יוכלו לעשות זאת עם בראדלי ביל – פרצוף תינוק או לא. הוא כוכב ענק – האטנדרייטד ביותר בין כל כוכבי ה-NBA. שלושת הבאים ברשימה אינם מתאימים: בן סימונס שחקן עקשן מדי שלא מסוגג להשתחרר מהרגליו ומצורת משחקו, והוא לא מספיק טוב בקליעה. ארון גורדון וזאק לוויין הם מהאתלטים והמנתרים המעולים ביותר בליגה. הם יכולים לנצח כל אליפות דאנק. אבל הם לא כוכבי-על מספיק טובים. הם יכולים לקלוע כל אחד לבדו 50 נק' בכל ערב נתון. אבל אין להם את מה שדרוש להיות אחד מ'שלישייה גדולה'ץ

4. הניקס הציבו את טים ת'יבודיאו בראש מועמדיהם לאימון הקבוצה (מצא מין את מינו?)

דעו לכם שטים ת'יבודו הוריד משקל, ניכנס לכושר, השתזף, ונראה חתיך ממש.

שמס צ'רנייה מדווח שהניקס שמו אותו בראש רשימת המאמנים שהם רוצים (https://theathletic.com/1840069/2020/05/27/sources-knicks-to-begin-coaching-search-with-tom-thibodeau-the-top-candidate/

אז למה הם מחכים, אני שואל.

לדעתי לת'יבודו ישנה נשמה ניו יורקית, ולידיעת פרנק סינטרה – – AND HE COULD DO IT THERE! (אבל פרנק זולה מודיע שגם קני אטקינסון יזכה לראיון).

רוצה רק להזכירכם את הקשר המיוחד שנוצר בין ת'יבודו ודריק רוז כשהמאמן אימן והשחקן שיחק בעיר שישנן בה הרבה רוחות.

5. אתגר נבחרי העשור ליום החג

 

1.MVP של העשור:

 

.MVP של העשור:

א)לברון ג'יימס, ב) קוואי לינארד, ג) קווין דוראנט, ד) סטפן קרי, ה) ג'יימס הארדן

2. שחקן ההגנה של העשור (תבחרו 1, 2… עד 5):

3. השחקן המשתפר של העשור:

4. השחקן הששי של העשור

5. מאמן העשור:

6. הצער החכם ביותר של העשור (ממנהל, מאמן, או שחקן):

7. הפאשלה של העשור:

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
35 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דוקטור רזי הופמן
29/05/2020 6:51:25

תודה פרופסור
1 ו 2. אם באמת יהיו בתים ויוסטון יפגשו את הלייקרס בבית זה יהיה מעניין מאד. חושבני שהמלחמה האמיתית תהיה בין לברון לגיימס.
3. 3 סופרסטארים שדורשים כדור ביד זה יותר מדיי לדעתי. שים רת בראדלי עם קווין ואנקל דרו וזה לא נראה ממש טוב, ואולי אני טועה.
4. תיבודו לא כל כך הוכיח את עצמו כמאמן ראשי בעיני. אחרי האליפות עם הסלטיקס וההערכה העצומה שהיתה לי אליו באותה אליפות והשנתיים שאחריה באה העבודה בשיקאגו שלא ממש עשתה עמו חסד…

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

MVP של העשור: לברון
שחקן ההגנה של העשור: לא יודע
השחקן המשתפר של העשור: אולי דריימונד גרין – היחס בין ההשפעה שלו לגובה הבחירה הוא אולי הטוב ביותר.
השחקן הששי של העשור: ג'מאל קרופורד
מאמן העשור: סטיב קר
הצעד החכם ביותר של העשור (ממנהל, מאמן, או שחקן): כנראה הבחירה ביאניס – שינוי בטרג'קטורי של מועדון מבחירה מספר 15.
הפאשלה של העשור: הויתור של אוקלהומה על הארדן
.
תודה רבה מנחם, חג שמח והרבה בריאות

רן הנרגן
רן הנרגן
29/05/2020 8:18:09

כשחקן ההגנה של העשור אני רוצה להציג את אנדרה איגואדלה. פעם ראשונה ששמתי אליו לב היה באליפות העולם ב 2010. כששהוא היה על המגרש ההתקפות של היריבות הפכו חסרות אונים. בשבע שנותיו בג"ס הוא היה האס שנשלף מהשרוול ועצר את היריבה. הנה https://www.nbcsports.com/bayarea/warriors/why-bill-simmons-believes-andre-iguodala-belongs-hall-fame

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

גם אני חשבתי עליו, אבל אין לי הוכחות/עובדות/נתונים לתמוך את העניין. אם למשל אני אטען שקוואי, בטוטאל, היה טוב ממנו – שניהם שמרו על לברון בפיינלז וניצחו, אבל קוואי גם נבחר לשחקן ההגנה של השנה פעמיים ואיגי לא – "איך תגיב"?

רן הנרגן
רן הנרגן
29/05/2020 9:20:53

כן, אמרו לפני, טוב שם משמן טוב. קשה לכמת הגנה. איגואדלה לא זוכה להערכה הראויה על משחק ההגנה שלו – כמעט ולא נבחר לחמישיות הגנה ובטח לא לשחקן ההגנה של השנה ואת רוב שנותיו בזבז בפילדלפיה. אני אומר כך, החמישיה של קרי, תומפסון, איגואדלה, גרין ובוגוט היא חמישית ההגנה של העשור. זה לא מקרה שהקבוצה שלהם ניצחה 73 משחקים בעונה. רק הפציעה של בוגוט במשחק 5 של הגמר עם קליבלנד עצרה אותם (ולעד שננאץ את קיקי ונדרווי ).

חגי "התותח" ניסני
29/05/2020 7:52:12

Mvp לברון
הגנה + משתפר קוואי (שיחק יותר זמן מיאניס הציג שיפור עקבי במשך שנותיו הראשונות)
שחקן 6 לו
הצעד החכם בודנהולצר למלווקי.
מאמן קר
צעד מטופש בשביל לגוון קצת ממאנו – ההחתמות של הניקס למשך העשור (צעדים. הרבה צעדים)

גיא רוזן
29/05/2020 7:58:47

ה-MVP של העשור הוא לברון, קל.
.
שחקן ההגנה של העשור, לדעתי, הוא דריימונד גרין. גולדן סטייט ידעו לקלוע היטב מטווח ה-3 כבר כמה זמן. אבל מה שהפל אותם לאימפריה זו העובדה שמ-15' עד 18' הם היו קבוצת הגנה מהטובות בליגה. גרין (עם לא מעט מניות שמגיעות גם לקליי) היה לב אותה הגנה נהדרת.
.
השחקן המשתפר של העשור? יאניס. קל.
ביום בו נבחר בדראפט, מי האמין שמדובר על שחקן שנמצא בדרכו לזכייה ב-MVP, בדרכו להיות אחד מהשחקנים הדומיננטיים בליגה (ב-2 חלקי המשחק)?
גם השיפור שלו, מעונה לעונה. מדהים (וחסר תקדים, למיטב זיכרוני).
כאשר חושבים על זה, זה די מטורף. ב-17' הוא זכה בתואר השחקן המשתפר, וב-19' בתואר ה-MVP.
.
השחקן השישי. זה, לטעמי, תואר בעייתי. לו וויליאמס זכה 3 פעמים בעשור האחרון, אבל הוא פשוט שחקן חמישייה שעולה מהספסל (לא בשונה ממאנו במדי הספרס). לכן התשובה המתבקשת היא קראופורד, שגם הוא זכה 3 פעמים.
אבל לי יש חולשה לשחקני ספסל שתורמים במאני טיים. אנדרה איגודאלה. מאז 15' הוא שחקן ספסל "על אמת". והתרומה שלו ל-3 זכיות באליפות היא עצומה. לטעמי, הפיינלס MVP בו זכה היה צריך ללכת לקרי, אבל בו זמנית הוא מלמד על עד כמה חשוב איגודאלה היה להפיכת גולדן סטייט לאחת השושלות המרשימות בתולדות הליגה.
.
מאמן העשור.
זה צמוד למדי. יש את קר עם 3 אליפויות ו-5 פיינלס, באחת הריצות המרשימות. לזכותו צריך לציין החלטה אסטרטגית אחת שאסור לזלזל בה – הוא התיר את הרסן, ואפשר לקרי ולקליי להפוך להיות האחים ספלאש ששינו את איך שאנחנו האוהדים רואים את המשחק.
לזכותו צריך לציין את היכולת להתעלם ממיקום נמוך בדראפט, וההפיכה של גרין לשחקן מפתח בקבוצה. לזכותו צריך לציין את עבודת האימון דווקא בצד ההגנתי, זו שהפכה את גולדן סטייט לקבוצת הגנה מפחידה.
מעומד שני, שממש קשה לי להכריע בינו לבין קר, הוא ספולסטרה. אני חושב שמלאכת האימון במיאמי (בדגש על הצד ההגנתי) הייתה יוצאת מן הכלל. אני חושב שלהצליח להתמודד עם גשם של אגואים בקבוצה אחת, להתמודד עם המון רגעי משבר, גם זה מלמד על מאמן ענק. בעיקר צריך לציין את עבודת האימון מאז שלברון עזב. ציון A+ מגיע לו על מה שהוא עושה במיאמי בשנים האחרונות.
ועדיין, בסופו של יום, לטעמי, 5 פיינלס רצופים, מהם 3 הסתיימו עם זכייה באליפות, זה שווה זכייה בתואר "מאמן העשור".
.
הצעד החכם של העשור.
הטרייד שהעביר לעונה אחת את קאוויי לטורונטו. זה צעד של GM שהביא לקבוצה שלו אליפות. העובדה שהם מצליחים להישאר רלוונטיים גם אחרי שקאוויי עזב, רק מלמדת עד כמה מלאכת הניהול בקבוצה הזאת היא יוצאת מן הכלל.
.
הפשלה של העשור. טקס "ההחלטה", לצד מסיבת העיתונאים על ה-"לא 5, לא 6, לא 7…" (בינינו, אני לא זוכר מכמה עד כמה לברון ספר באותה מסיבת עיתונאים. אני זוכר רק עד כמה פתטי זה היה).
.
מוסיף קטגוריה משלי –
הרגע המשמח של העשור:
צריך להיות חסר לב בשביל לא לשמוח על מה שדירק נוביצקי והחברים מדאלאס עשו בפלייאוף 2011. זו הייתה תצוגת כדורסל שובת לב. וזה היה רגע משמעותי בקריירה של המון מי שהיו במשך שנים בסטטוס של "כמעט". נוביצקי, כמובן (שהסיר קוף ענק ותווית "לוזר" מהגב). אבל לא רק –
קרלייל, שנזרק מדטרויט (לארי בראון החליף אותו) רגע לפני שאלו זכו באליפות. ג'ייסון קיד, עם 2 הפסדים באק-טו-באק בפיינלס (ובמירוץ ל-MVP). סטויקוביץ' שב-2002 שיחק בקבוצה הכי טובה ב-NBA, ולא זכה לזכות באליפות בגלל שערוריית שיפוט. מה שנוביצקי עשה באותו פליאוף הוא חסר תקדים. כל כך הרבה קליעות קלאץ' בפלייאוף אחד, אני לא זוכר.
.
תודה, מנחם.

רן הנרגן
רן הנרגן
29/05/2020 8:39:28

חולק עליך לגבי יאניס. MVP וכו אבל הוא עדין לא הביא את הקבוצה שלו להשג ממשי. קוואי לאונרד נבחר במקום דומה והגיע להשגים קבוצתיים משמעותיים יותר. אבל מעל שניהם אני ממקם את קרי. הוא אמנם נבחר במקום גבוה יותר בדראפט אבל אף אחד לא ראה אותו הופך לשחקן שמשנה את האופן שבו משחקים בנבא. על כמה שחקנים אפשר לומר את זה בתולדות המשחק?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

סליחה על היקה-פוציות אבל קרי נבחר בעשור הקודם. לגופו של עניין אני כמובן מסכים איתך – גם אם לא היה שם לבד, זה לא היה קורה בלי קרי.

דוקטור רזי הופמן
29/05/2020 10:15:07

עניתי לך בפוסט של מנחם.
אם תקרא, מציע שתתחיל מהסוף להתחלה.

NFS
NFS
29/05/2020 10:59:54

מסכים לגבי הרגע המשמח של העשור-
האליפות של דאלאס, שהיתה קבוצה די מוגבלת, מול האינסטנט סופר טים של לברון את ווייד את בוש.
במקום השני כמובן האליפות של הספרס ב-2014.
אגב, לא הייתי קורא "מסיבת עיתונאים" לחינגה השחצנית ההיא עם ה-נוט 4 נוט 5 נוט 6. הם קראו לזה welcome party

https://youtu.be/e9BqUBYaHlM

האווי לאסוף
האווי לאסוף
29/05/2020 13:35:01

מסכים כמעט עם כל סעיף פה, חסכת לי הרבה עבודה

סוסמעץ
סוסמעץ
29/05/2020 15:22:43

100+

חגי "התותח" ניסני
29/05/2020 8:08:45

לא מבין את השמועות סביב ביל לנטס. זו לא הפעם הראשונה שאני שומע את זה. זה ימנע מהם לבנות קבוצה מאוזנת ועמוקה והם ממש לא צריכים עוד שחקן יוצר

The Pro
The Pro
29/05/2020 8:09:43

חבל שאין במעורבב התייחסות לאירוע שקרה במיניאפוליס.
זה עצוב אבל יותר מעניין וחשוב מהספורט או פןלחן האישייות של ג'ורדן.

1-אני דווקא חושב שלא צריך לעשות לעשות מכדורסל טורניר כדורגל.
הפלייאוף המסורתי כן הפיק את הסחורה בעבר עם יריבויות שכללו קבוצות במזרח ובמערב.

3-ביל,גורדון ולוין הם לא סופרסטארים וכנראה שלא יהיו בליגה הזאת.
גם בן סימונס שהוא המוכשר מבינהם עדיין לא פרץ אבל כן שחקן עם פוטנציאל שיכול לקחת מארווינג את הכדור.
ובכך להפוך את הנטס לקבוצה הרבה יותר טובה עם החזרה של דורנט.

thejanitor
thejanitor
29/05/2020 13:54:15
Reply to  The Pro

היתה התייחסות במעורב אתמול

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

Mvp

1. שיקצה
2. קרי
3. הארדן
4. קאווי
5. דוראנט

הגנה

1. דיוויס
2. קאווי
3. קליי
4. גובר
5. באטלר

משתפר-יאניס
שישי-סוויט לו למרות שהוא לא 6 באמת
מאמן העשור-פופ
הצעד החכם-יוסטון מביאה את הארדן
הפאשלה-אוק מוותרת על הארדן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני מוכן לתת את בן סימונס על בראדלי ביל אם יש התעניינות.
מה אין סרטונים איך בן סימונס צולף בתקופת הקורונה?

Berch
29/05/2020 8:58:53

אחלה מעורב לחג מנחם.
לאכפת לי איך אבל יאללה… שיתחילו כבר משהו….
🙂

רן הנרגן
רן הנרגן
29/05/2020 9:10:26

1. MVP : לברון ג'יימס. קר לאונרד

2. שחקן ההגנה של העשור : איגואדלה, לאונרד, גרין, בוורלי, בוגוט

3. השחקן המשתפר של העשור: קרי, לאונרד, יאניס, גרין

4. השחקן הששי של העשור: עונה רגילה קראופוד. פלייאוף טיים איגואדלה

5. מאמן העשור: קר.

6. הצער החכם ביותר של העשור (ממנהל, מאמן, או שחקן): לא הכחם ביותר אבל המשמעותי ביותר – IRS (רשות המיסים) מאלצת את כריס כהן, הבעלים הכושל של ג"ס למכור את הקבוצה כדי לכסות חוב. גרובר ולייקוב קנו את הקבוצה לאחר מאבק עם לארי אליסון ב 2010 והשאר היסטוריה. צעד המשך שלהם, בנית הצייס סנטר שאמור ליצר כסף (או קורונה קורונה) שיאפשר להם לחרוג בברוטליות מעבר לתקרת השכר ולהחזיק 3 – 4 שחקני מקס. מקום שני, העסקה של טורונטו על לאונרד.

7. הפאשלה של העשור: מאבק צמוד בין אוקלהומה שויתרה על הארדן מול סאן אנטוניו שלא השכילה לבנות קבוצה חדשה סביב לאונרד. מקום של כבוד, הנטס עושים עסקה של עתיד מול עבר עם בוסטון.

ארז
29/05/2020 11:30:39

איך שאני אוהב את המנג׳רים/בעלים האלה, מרוב שהאף קבור להם בסטטיסטיקות הם שוכחים שכדורסל משחקים על המגרש. מה זה לכל הרוחות ״השיטה הזו תתן לקבוצה שלי יתרון״? אם הקבוצה שלך לא מספיק טובה לנצח בפלייאוף מה זה משנה אם אתם פוגשים את הנאגטס או הג׳אז? איזה circumstances בראש שלך? הנסיבות הן שלא שמתם את הכדור בסל יותר פעמים מהיריבה, זה הנסיבות. האיש יושב מול ערימה של ניירת ומנתח את המשחק כאילו שאם ישחקו CAB במקום ABC זה יתן לו יתרון על הקבוצה השניה. שיבושם לו.
לגבי השיטה, תמיד צריך באלאנס של אקשן מול כסף מול ״מה שנכון״. כשהפלייאוף בבייסבול היה רק הוורלד סירייס זה גם היה בעייתי מבחינת הקהל, כי שלושת רבעי ליגה היו גומרים את העונה חודשיים לפני סיומה, וגם ההכנסה מהפוסט-סיזן היא גבוהה מאוד וזה הלך לפח, אבל זה אמר שמי שניצח את הליגה היתה האלופה מה שנקרא Penant, והוורלד היה להכתיר את אלופת האלופות. במצב של פלייאוף וסדרות קבוצה יכולה לדרוס את הליגה, מאזן של 100%, לא כוחות, ואז להפסיד בסיבוב הראשון לקבוצה שככה על הדרך נדחקה. זה פחות ״נכון״ אבל יש אקשן ויש כסף, ויגידו התומכים שמי שלא יכולה לנצח את מספר 8 בפלייאוף לא מגיע לה להיות אלופה. אז שיהיה. מבחינתי העיקר שישחקו סדרות, או בתים, ולא נוקאאוט שהוא אנטי-ספורטיבי.

ארז
29/05/2020 23:50:37
Reply to  מנחם לס

נכון חלקית, לשינויים ״זמניים״ יש מנהג להפוך לקבועים.

רועי ויינברג
29/05/2020 12:09:55

תודה מנחם. ארון גורדון או זאק לאבין לא יהיו הכוכב השלישי שיציל את ברוקלין. במקומם הייתי מנסה להביא את ג'רו הולידיי, למרקוס אולדריג' או את שניהם (זה אפשרי)

רן הנרגן
רן הנרגן
29/05/2020 12:28:22

היכולת של הנטס להצליח קשורה ישירות ליכולת של המאמן שלה. הוא צריך להתאים לקבוצה ובעיקר לארווינג ודורנט שיטה. הוא צריך שהם ילכו איתו. מאמן אחד קיריי כבר העיף. זה לא סימן טוב.

matan
matan
29/05/2020 13:22:53

מנחם פשוט כתבה מצויינת וממש מעניין מה יהיה הפלייאוף השנה

הMVP של העשור:
לברון ג׳יימס
סטפן קארי
קווין דוראנט
קוואי לאונארד
הDPOY של העשור:
1. קוואי לאונארד
אין מה לומר הוא פשוט שחקן הגנה כל כך טוב שהצליח להגן על לברון כל כך טוב ב2014 שהוא פשוט פחד לשחק מולו
על יאניס שהוא שחקן פשוט מפלצתי והוא פשוט סוגר אותם ולא נותן להם לקלוע ובזכות זה מעניק לקבוצותיו את הניצחונות על השחקנים המצויינים האלה
2. דריימונד גרין
הכוח ההגנתי של גולדן סטייט ב5 שנים האחרונות אחד השחקנים שהכי מזכירים את דניס רודמן במשחקם ומגיע לו מקום כאן כי ההגנה המצויינת שלו בצבע הצליחה לייצר את הסמול בול המפורסם של הגולדן סטייט שהביאה להם 3 אליפויות ב5 שנים
3. רודי גוברט
אין מה להגיד מלבד 2 הזכיות שלו בתואר
4. לברון ג׳יימס
אין מה להגיד מלבד זה שבוא אחד השחקנים ההגנתיים המצויינים היחידים שלא זכו התואר הזה וזה בושה לדעתי ולכן מגיע לו מקום לדעתי כי הוא אחד השחקני ההגנה הטובים שהיו העשור
5. גאסול
סנטר מצויין שמגן מצויין ואפילו זכה בתואר פעם אחת ומגיע לו מקום כבוד כאן כי הוא סחב את ההגנה של ממפיס בצבע העשור הזה וגם שנה שעברה בטורונטו הוא עשה הגנה מצויינת בצבע והראה יכולות מטורפות לגילו
הMIP
1. סטף קארי
שחקן שהפך מסתם קלעי שלשות לשחקן ששינה את הכדורסל ולכן מגיע לו את המקום כאן כי הוא לעומת אח שלו הצליח ללמוד איך לייצר לעצמו זריקות כי לפי דעתי רמת הזריקה שלהם שווה אבל היכולת של סטף לייצר לעצמו זה מה שהופף אותו למשתפר לדעתי ולטוב מבין כל השחקנים שלמטה
2. קוואי לאונארד
כולנו מכירים את הסיפור שלו אחד הפרוייקטים הכי גדולים של גרג פופוביץ׳ והפך לאחד השחקנים הטובים והמשפיעים בליגה לאחר שהצליח להביא
3. פול ג׳ורג׳
שחקן מצויין שהצליח לקחת גם את הMIP וגם להיות אחד השחקנים הכי טובים בליגה אחרי התחלה קשה בליגה
4. יאניס אנטטוקומפו
הצליח מלהיות לא יותר מאירופאי חלש ורזה לMIP וכמה שנים אחרי הMVP של הליגה ואני חושב שמגיע לו את המקום כאן בזכות ההתפתחות שלו
ה6th MOTY : זה בין לו וויליאמס לג׳אמל קראפורד
לשניהם מאוד מגיע אבל אני אתן את זה ללו ויל
Coach of the year: סטיב קר
הוא הצליח להביא את הקבוצה שלו ל5 גמרים רצופים ולזכות ב3 לשבור את שיא הניצחונות לעונה

מקווה שאתם מסכימים איתי

האווי לאסוף
האווי לאסוף
29/05/2020 13:36:55

מעולה, תודה

Avri
Avri
29/05/2020 13:49:44

אני מבין את הצורך לחדש ולרענן אבל צריך גם לזכור שיש משהו קסום בסדרות – זו שיטה שיוצרת יריבויות וקרבות מאנו א מאנו למיניהם עד למוות. השחקנים נכנסים אחד לראש של השני, מאמנים עושים התאמות כל משחק. אני אוהב את זה.

NFS
NFS
29/05/2020 17:12:39

לעולם לא יזנחו את הסדרות, מקסימום יערבבו קונפרנסים ל-16 קבוצות הפלייאוף וגם זה קשה לי להאמין שיקרה.
העונה אם יקרה משהו- גם ככה זה יהיה סיום תפל ללא קהל וביתיות. who cares..

Zion king
Zion king
29/05/2020 17:33:07

הליגה תעשה מה שצריך כדי להכניס את הפליקנס לפליאוף.
זאיון הוא מנוף רציני לרייטינג בפליאוף.
אם לא זאיון כנראה שהיו הולכים ישירות לפליאוף כמו שהמצב כרגע.
הפתרון ההוגן ישר לפי מזרח מערב 1-16
הפתרון הנכון 1-16 לפי מאזן, גם נותן אופציה לבחון את נושא ביטול הקונפרסים בפליאוף כמו בפוטבול.
לא מבין תדיבור על ביל לנטס, כאילו חסר להם כח ירי, צריך לעשות שם סדר, קודם מאמן שיהיה שיטב ורק אז להתאים את השחקנים.
ג'רו די מתאים לכל סיטואציה , גורדון יכול להיות מעניין לקבוצה.
לווין ביל לא הכיוון הנכון

עידו גילרי
29/05/2020 18:28:44
Reply to  Zion king

למה אתה חושב שבפוטבול ביטלו את הקונפרנסים בפלייאוף?

A Ljos: Resurrection
29/05/2020 19:27:40

אמת, צדק והדרך האמריקאית?

אשך טמיר המקורי
29/05/2020 19:55:42

אני לא אוהב את הבתים.
זה תמיד מבאס שיוצא בית אחד ממש חזק ("בית מוות") ובית אחר ממש חלש.
מעדיף 1-16 בלי מזרח-מערב.