מהפכה בטינזלטאון / מנחם לס

 

 

 

 

 

מהפכה בטינזלטאון

לוס אנג'לס לא תהיה עיר רצינית בארה"ב עד שתהיה לה קבוצת פוטבול.

אז בעת צרה, כשלתושבי טינזלטאון לא היתה קבוצת פוטבול להתגאות בה, הם בחרו בלית ברירה את הלייקרס. בשנות ה-2000 עם שקיל וקובי, ואח"כ יותר מאוחר עם פאו גאסול ואנדרו ביינום – הם התגאו בלייקרס. הדודג'רס היתה עוד יותר גרועה מהקליפרס, ורק קבוצת הוקי קרח גרמה למעט גאווה בינונית. אפילו UCLA  ו- USC  נעלמו מהכדורסל, ובפוטבול , האליפות היחידה של USC  עם המאמן פיט קרול (שברח מהאוניברסיטה ומה-NCAA   כולה לסיאטל סופרסוניקס כדי לא להיענש ולהיות מושפל) הושגה עם שחקנים ששילמו להם כסף, והאוניברסיטה נענשה קשה עבור כך.

טוב לעיר שלפחות הדודג'רס נראית כקבוצת הבייסבול עם סכוי רב לנצח את ה-NL ולהגיע לוורלד-סרייס.

במילים אחרות, מאחר ולתושבי העיירה אין קבוצת פוטבול להתגאות בה הם בחרו בלייקרס, וכל 'עיר המלאכים' היתה בכף ידה. 16 אליפויות כמובן שעזרו.

אבל 'הו-הא-מה-קרה?'

 פתאום הלייקרס אכלה אותה

משום מקום הגיעה לה הקליפרס

שמה על רגליה גרביים וסניקרס

ועתה כשבלייקרס רק  אפסים בסגל

אל הקליפרס בשמחה העבירו ת'דגל

פתאום הסטייפל סנטר הופך להיות אולם שהקליפרס ירוממו, ואז יבואו הלייקרס ואת הכל יהרסו.

בעונה שעברה הקליפרס הציגה את העונה הטובה בהסטוריה בעת שהלייקרס סבלה הרס עצמי. לא ניכנס לסיבות, אבל התוצאה ידועה: יש לנו קבוצה המרכבת מאול-סטאר של בית זקנים, וכמה שחקני מכללות. ישנם באתר כמה שלא רוצים לזכור אבל אין לי ברירה: במאבק ראש-בראש הקליפרס עשה סוויפ חלק ונקי של 0-4.

בתחילה אוהדי הלייקרס לא ידעו כיצד לאכול את זה, אבל עתה לך ל-EBAY ומה תמצא? הצעות לדילים של כרטיסי עונה של הלייקרס.

מה שקורה היום בלוס אנג'לס הוא "CHANGING  OF  THE  GUARDS"

המלך מת-יחי המלך.

בעונה שעברה לקליפרס היו יותר צופים במשחקיהם מאשר ללייקרס. הם היו בין ששת הקבוצות היחידות בליגה שהיו SOLD OUT כל משחק. למשחקי הלייקרס היום אנשים מתחננים שתיקח מהם את הכרטיס כי לזרוק אותו לאסלה, או –ישמור אלוהים – לטואלט של בית השימוש, לא נעים אחרי הכל.

לאס ווגאס קבעה השבוע את סכויי הקליפרס לאליפות: 1 ל-12. הלייקרס? 1 ל-100. סכוי קטן מזה לא קיים בכדורסל.

מאט בארנס אמר זאת טוב ביותר לריק ריילי מה-ESPN:

"When I was a Clipper the first time [nine years ago], we were just the JV team. Our home games against the Lakers were really just Lakers home games. We were nowhere. But now, anywhere we go in the country, I see Clippers stuff. I mean, Oklahoma City, Miami, everywhere. What child in his or her right mind would want to wear a Lakers’ shirt?”.

הלייקרס חשבו עד עתה שהעיר שייכת להם, ולא משנה אם יש להם עונה או שתיים רעות. אז יש לי חדשות בשבילם (למעשה הם יודעים אותן לפני!): כל מרכז הכובד של העיר עבר לקליפרס.  ESPN RADIO  מלוס אנג'לס דיווח ש-2 מ-3 הטלפונים על כדורסל הם בקשר לקליפרס. היום כמובן זה הכל דודג'רס, אבל עוד כחודש הבייסבול ניגמר, ומה אז?

כמובן שהקליפרס פישלה בפלייאוף, אבל בני העיר מצפים בקוצר רוח ל-LOB CITY להופיע מחדש: הם צעירים יותר מהלייקרס, מרחפים מעל הלייקרס, ומציגים SHOW TIME   שפעם היה ללייקרס.

 בתחילה זה היה רק בילי קריסטל, אבל עתה הצטרפו אליו  רוברט דאוני, ליאונרדו דיקפריו,  ג'וני דפ, סטיב קרל – וזה להזכיר רק כמה – בעוד שג'ק ניקולסון נשאר הכוכב ההוליוודי היחיד שבא למשחקי הלייקרס, ואפילו הוא לא ראה סרט חדש כבר כמה שנים, מאז הסרט ההוא עם מריל סטריפ.

במילים אחרות: הקליפרס הפכו ל-"IN" בעיירה, בעוד שהלייקרס הם "OUT" גדול. כוכבי הוליווד יתביישו להיראות שם העונה. מי יהיה במשחקיהם? רק נפחים וחשמלאים בקצה היציע בכרטיסים של $10, ועורכי מגזין ישראלי למהגרים בוואלי.

פעם חשבו שלוס אנג'לס תמיד תהיה "LAKERS TOWN"! איזה שוק שבס"ה לקח ללייקר ניישיון להיעלם, ובמשחקי הפלייאוף של השנה שעברה אפילו שהקליפרס פישלה, בכ"ז היו לה ס"ה 16.9 מיליון צופים בזמן שבלייקרס צפו רק 16.2 מיליון. 

למה? כי ללייקרס יש כמה אוהדים תפרנים כמו דדי שהם ה-LAKERS NATION. הם לא הולכים למשחקים כי אין להם ת'כסף. אז הם שרופים דרך האינטרנט ו-SOCIAL MEDIA. אבל זה רק פרופוגנדה. זה לא מביא כסף. אלה שבסטייפל סנטר הם העשירים והעשירות, היפים והיפות, שלא יודעים את ההבדל בין פאו גאסול ודייב בקהאם. הם באים להיראות ואין להם הרבה מושג. זה לא CORE קשה של אוהדים כמו בסקרמנטו למשל. השמעתם שבסקרמנטו ניסו אוהדים להרעיל את קובי על הגניבה בפלייאוף בשנת 2002 (נדמה לי 2002)?  א-ל-ה  אוהדים.  באל.איי האוהדים יילכו עם המנצחת והטובה.

ואני מרחם על טרנר טיווי (אני חושב) או האידיוטים האחרים ששילמו ללייקרס מאות מיליונים על שידורי הטלוויזיה.  הרייטינג יהיה 1.05 ביום טוב. כל העולם יצחק על חוזה הטיווי הזה, מלבד בעלי הלייקרס שיכניסו את הכסף לכיסם.

הבעייה של הלייקרס לא נגמרת כאן. העונה אני צופה שלסן פרנציסקו ווריורס יהיו יותר צופים, רייטינג יותר גדול, ויותר דיו בעתונים. לגלות לדדי, ל-K-700, לדקסטר, לאלי לס, ושאר עכברי הלייקרס באתר?

לא רק הקליפרס והווריורס יעניינו יותר את קליפורניה. אפילו סקרמנטו תשים את הלייקרס בכיס, פור גוד סייק!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 27 תגובות

  1. מאוד מעניין אותי למה יש לך כאלה פחדים ורגשיי נחיתות מהלייקרס, שאתה מרגיש צורך לכתוב עליהם כל שלושה ימים.., הרי אתה יודע שרוב הדברים שאתה כותב הם שטויות, אתה בעצמך לא מאמין לחצי מהם.., אתה יודע שהלייקרס תמיד יהיו מעל הקליפרס בלוס אנג'לס, זו עובדה קיימת, גם אליפות של הקליפרס לא תשנה את זה..,

    לדעתי אתה יודע כמו כולם שעוד שנה-שנתיים הלייקרס שוב בטופ של הליגה, ולכן אתה מנצל כל שניה שיש לך כדי להכנס בהם, בגלל שנאה לא מוסברת שיש לך אליהם.., מאוד ילדותי, גם לילד בן 18, בטח לסבא בן 76…..,si

  2. לדן-דן:
    אלף, סבא-רבא!

    בית, זה ה-ANGER MANAGEMENT שהשרינק הכתיב לי. במקום שאכה את הזקנה, אני כותב על הלייקרס.

    גימל, אני מאמין בכל מה שכתבתי. הקליפרס הם "צעירים", הם העולם החדש. הם SOCIAL MEDIA. הלייקרס הם הטרחנים הזקנים של העולם שאף צעיר לא יורק לעברם. היום הקבוצות הרצות הן הקליפרס, סקרמנטו, מינסוטה, הנטס, הווריורס. אפילו מיאמי תיקבר אחרי שהאליפויות תיגמרנה

  3. המצב בלייקרס לא מזהיר
    אל תתרגש מהסליבריטיס
    הם מבינים בכדורסל בערך כמו שאני מבין בנירוכירוגיה
    הלייקרס לעולם תהיה הקבוצה של לוס אנגלס
    בכל מקרה רוב הצופים לא ממש מבינים בכדורסל ומגיעים לסיבוב דאווין בעיר

    1. העיקר שאתה ניכנס הנה כמו שעון.
      הבעייה שיש לי אתך היא שאני חושב שיש לך קצת מושג, ואתה מבזבז אותו עם השטוית שלך

  4. מנחם כתבה פתטית נוספת לאוסף שלך.

    לא יודע שווה לך להגיד לשרינק שיחליף את האנגר מנג'מנט שהציע לך זה פשוט לא עובד.

    אל תשאל כמה אנחנו מרגישים מושפלים מהקליפרס(לעזאזל תזכיר לי אחרי כל ההייפ מה לעזאזל הם השיגו?? אהה… הושפלו בפלייאוף).

    מישהו בכלל זוכר את ה-4-0 שלהם בעונה הרגילה? מישהו זוכר את הריצה של ה17 משחקים נדמה לי ללא הפסד? את אף אחד זה לא מעניין.

    השורה התחתונה שהקליפרס עם העומק הגדול בליגה, הPG הנחשב ביותר בליגה בשיאו, מוקף בותרנים מנוסים וטובים ועוד מתעופף אוברייטד שמחשיב את עצמו לכוכב עולה בליגה, לא הצליחו להשיג כלום.
    נכשלו כשלון ענק בפלייאוף, נאדה.

    מהלייקרס אף אחד לא ציפה למשהו ערב תחילת הפלייאוף.

    הלייקרס יחזרו ובגדול כפי שקבוצות גדולות חוזרות, כן לפעמים סובלים שנים של בנייה ושנים בינוניות אבל כבר להספיד?? על מה?? הרי בקיץ אחד הכל יכול להשתנות ואצל הקליפרס השעון הביולוגי מתקתק, תיק תוק תיק תוק, תכף הצעירים התוססים כבר יהיו יותר קרובים לכותרת של האוברייטד, תכף הפיק שלהם יגמר בלי שהשיגו מאומה.

    יותר אוהדים לקליפרס?? כנראה לא ממש ביקרת באמת "בכפר" שאתה קורא לאחד מהמטרופולינים הנחשקים באמריקה ובעולם.

    לקליפרס אין עשירית מגרעין האוהדים של הלייקרס בעיר ולמען האמת קשה לחשוב שיבנה גרעין כבד אצלהם בלי עשור לפחות של הצלחות(ומי בכלל מבטיח להם עשור של הצלחות? קודם שיתנו עונה מוצלחת).

    בלוס אנג'לס אין קבוצת פוטבול(ובתחילת פברואר כולם כבר שוכחים פוטבול מהו), בלוס אנג'לס אין זה ואין זה שמענו כבר אלף פעם.

    אבל בלוס אנג'לס יש אינסוף BABES שחולמות כל החיים לחסוך כסף כדי להגיע לשם ולהציג לעולם לראווה את האחוריים שלהן בביקיני דק ובשמש אמיתית כמו שיש במאליבו(ולא השמש השקרנית שיש במיאמי, עאלק גשם קיצי)

    בקיצור תפסיק לעבוד על כולם פה, אני בטוח שכמה צעירים עוד באמת ישאלו את אבא ואמא שלהם אם לוס אנג'לס זה כפר כמו כפר קרע והכל בהשראת הדוק.

    1. לפי התגובות, האנגר מנג'מנט עובד טוב מאד. אבל לא הייתי משתמש בו אילולא הייתי מאמין בו!

      אפילו דדי מסכים איתי. עובדה שהוא לא מגיב הפעם, ז"א הסכמה מחלטת, ואותו דבר עם גיל-גל מטינזלטאון.
      וחוץ מזה, K-700, אני נותן לאל.איי 50 שנה מקס. לפני שהיא יורדת למעמקי מצולות האוקיאנוס הפסיפי, ולוקחת איתה את הקליפרס והלייקרס. ביחד!

      1. חלאס עם השטויות, היתה שם פעם קבוצת פוטבול לכמה שנים שאפילו זכתה בSUPERBOWL הלוס אנג'לס ריידרס, לפני שהם עברו שוב חזרה לאוקלנד ומאז לא קרה איתם כלום.
        יש על זה סרט מעולה בESPN מומלץ לראות.

    1. אלי, האמת – וזאת באמת האמת – חששתי מאד מעונת המלפפונים הזאת. באתר הישן מספר הנכנסים ביום בעונת המלפפונים היה יורד למתחת מ-2,000 (כמובן שכמה – כמוני – נכנסים כמה פעמים ביום). היום אנחנו לא יורדים מ-6,000 HITS ביום! האתר אף פעם לא היה פופולרי כפי שהוא היום, וזה תודות לכתבים הטובים שאספתי!

  5. יש גם את הגלקסי….חחח
    פעם חשבתי שהקליפרס צריכים לעבור עיר, היום אולי הלייקרס
    צריכים לחזור למינסוטה.
    האמת אני חושב שצריך לצמצם את הליגה ל-24 קבוצות, ככה יהיה יותר כישרון ויותר תחרותיות(וגם היורוליג ירוויח שחקנים).

    1. מיקי, וואללה שזה הרעיון הכי טוב שלא חשבתי עליו: מיניאפוליס לייקרס. נשמע הרבה יותר טוב מלוס אנג'לס לייקרס.

  6. מנחם, לוס אנג'לס לא צריכה קבוצת NFL. כאשר UCS טובים העיר מתגייסת מאחורם. 93,000 אנשים היו ממלאים את אחד האצטדיונים הגרועים בארה"ב (אצטדיון כל כך גרוע עד שהריידרס העדיפו לברוח חזרה לאצטדיון המסריח שלהם באוקלנד שהוא בכלל אצטדיון בייסבול) כדי לראות את ליינרט ובוש (שקיבל כסף מסוכן כדי לעזוב מוקדם ל-NFL – משהו ש-USC בטוח לא עודדו), ואלו שהגיעו אחריהם משחקים.

      1. אותו דבר אמרו על UCLA, לפני עונה שעברה ותראה איפה הם עכשיו ול-USC יש את הכשרון הכי טוב ב-PAC. עם מאמן ממוצע הם קבוצה של 8-9 נצחונות, עם מאמן טוב הם קבוצה של 10/פעם בכמה שנים 11 נצחונות ואליפות PAC, עם מאמן כמו כריס פיטרסון/ארט ברויילס (ביילור)/קווין סמלין (טקסס A&M)/פאט פיצ'ג'רלד (נורת'ווסטרן)/פאטרסון מ-TCU הם קונטדרים רציניים שנה הבאה.

        התושבים נהנים מהופס של הברוינס עם או בלי הלייקרס. הם נהנו במיוחד בין 2005-2007 ש-UCLA הגיע לפיינל-פור כל שנה בעוד שהלייקרס לא עברו סיבוב ראשון.

        1. מנחם, אין לנו סוקר מכללות בצוות!

          אתה רוצה שנגיע בורים לדראפט 2014 כמו דפרי דה באזר????

          אולי תמצא לנו מישהו שילווה בשבילנו העצלנים את ליגת הילדים?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט