חידון המאזנים הפנימיים / רועי ויינברג

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 68 תגובות

  1. חביב ומאתגר.
    נאתגר בחזרה מי הצמד שהתמודד הכי הרבה אחד נגד השני? מי ניצח מישהו אחר הכי הרבה פעמים?

      1. התשובה כמעט חייבת, למיטב הבנתי, להיות שני שחקנים מאותו קונפרנס, ואולי גם מאותה דיביזיה. פשוט כי הם משחקים אחד נגד השני הרבה יותר. פאריש וקארים שיחקו רק שני משחקים כל עונה, ומקסימום עוד שבעה אם שניהם עלו לגמר. באותה דיביזיה משחקים 4 פעמים בשנה, כל שנה, ולפעמים עוד מפגשי פלייאוף.

        1. השיקולים שעולים לי לראש בנוסף הם, קריירות ארוכות, קריירות חופפות בשנים רבות, סדרות פלייאוף ארוכות (סדרה של 7 משחקים שווה כמעט שנתיים של מפגשים בעונה הרגילה) מיעוט פציעות, בלי שחקנים ששיחקו בaba, פחות קבוצות בליגה יותר מפגשים חוזרים בין שחקנים אז כמה שיותר רחוק בעבר יותר סביר.

            1. כן. אין התחכמויות.

            1. לא. אלא אם הורי הוא מספר הקבוצות בליגה.

            2. אה, לא משנה הפקטור הוא פרהסטוריה (אבל זה היה הדבר האחרון שכתבתי)

            3. לא יודע כמה פעמים הקבוצות נפגשו בעבר, אבל בהנחה שכשהיו פחות קבוצות הן נפגשו יותר פעמים, ובהנחה ששחקנים פחות החליפו מועדונים באותה תקופה, אז אני מהמר על אחד מוותיקי הסלטיקס הגדולה (ראסל?) מול אחד מוותיקי הניקס/פילי.

            1. מה רמז בזה 🙂

            2. שצריך לחשוב מתי שחקנים פגשו אחד את השני הרבה פעמים בעונה.

            3. הבנתי

            1. פילי

            2. אז צדקת במה שרשמת למעלה

            3. והם לא היו אז פילי…

  2. 1. באמת. רק העובדה שידעתי שוילט לקח יותר ריבאונדים ראסל. ולענינינו:

    מה תעשה ג"ס בפגרה? אם יאניס יוצא לה, היא לוקחת, גם במחיר של קלי (אנשים פה לא כל כך מבינים עד כמה זו שאלה לא טרוויאלית לאוהדי ג"ס. האופציה הזו כמעט ולא עלתה עד לאחרונה. אני, לא בטוח שמילווקי, אם וכאשר תרצה להמר על הברך שלו). אני לא חושב שמילוואקי תותר על יאניס. אם זה יקרה זה רק מסיבה כלכלית. הלאה:
    לא רואה עסקה אחרת על כוכב על. היחידים שעשויים לעלות לדיון הם סימנס או אמביד ואני לא בטוח שג"ס תעדיף אחד מהם על וויגינס (כן זה מנוגד להלך הרוחות כאן לגבי ערכו של ויגינס). מהרבה בחינות ויגינס מתאים לג"ס. למה?
    התבנית הקלאסית להרכב של ג"ס שמתבסס על קרי- תומפסון – גרין היא הקבוצה של 2015 – 2016 : מספר 5. חסר – סנטר ותיק וגדול שיודע לשמור למסור ועדיף שידע לקלוע עונשין. יגיע דרך חלק מה MLE . אב הטיפוס הוא בוגוט. מועדף עלי – ביינס. אין מה לבזבז זמן חלומות על מרק גאסול. מספר 3 – יש. ויגינס ממלא את התפקיד של בארנס. ספק נקודות שלוש / ארבע. שומר טוב. אתלטי. אם הוא יוסיף 5 – 7 קילו שרירים (זאת אומרת יתחיל לאכול יותר חלבונים מהחי, דגים או בשר) דיינו. תחזוקת מוטיבציה יקבל מגרין (בתפקיד איגודלה כמבוגר הנבון). ספסל. שחקן שישי. חסר. גארד גבוהה שיכול לתת 10 – 15 נקודות פלוס הגנה סבירה פלוס עזרה בהובלת הכדור. במינימום ברבוסה באמצע ליוינגסטון במקסימום איגואדלה. מועמד שלי? סטורנסקי. דרך ה TPE. למה ששיקגו יותרו? שאלה טובה. אולי ירצו לצמצם הוצאות. שחקן כנף ותיק. על משבצת ליוינגסטון – איגואדלה. גלן רובינסון השלישי. 90 אחוז שהוא יחזור. לשמחת כולם. דרך החלק השני של ה MLE. שחקנים נוספים מהשנה שעברה. פאסקל – חייב ללמוד לקלוע בצורה נורמלית. גורדן פול. אם יגיע ל 35 אחוז מהשלוש, 55 אחוז בחדירות לסל וילמד לשמור בצורה סבירה יש יורש לברבוסה. מרקיז כריס. ישחק. התבגר (על חשבון פיניקס) ומשתפר. טיפש הוא לא. דמיאן לי. כנל. אחרון אחרון חביב. לוני. רק בן 25 אבל כמות ניתוחים של בן 35. השומר האידיאלי על שחקני כנף יריבים. עכשו שאיגואדלה איננו. רק שיבריא מהפיגוע שלאונרד דפק לו – פירק לו את כל מערכת שלירי הליבה. זה הרכב שבמצב האידיאלי חוזר על עונת 2014-2015 (גם אז בטרום עונה כשכתבתי שג"ס מועמדת לאליפות כאן או בדיבאזר המנוח לא התיחסו). אחרי כל המלל הזה נשארה בחירת דראפט מקום 1 עד 5.

  3. תודה רועי. קשוח מאוד. מה שידעתי בעיקר ניחושים..
    יצאת "לא אולסטר" גרין במדד ברוך את שימון עם 6…
    נזכרתי שהצמד שהכי מבאס מבחינתי בסדרה בהיסטוריה זה האקים מול ג'ורדן.

  4. קשה קשה. יצאתי עם 5, חלקם ניחושים.
    לגבי עידו – הייתי מהמר על ראסל שניצח מישהו מהווריורס של אז. אם לא ווילט אז זה בטח מישהו ששיחק איתו, אבל לא זוכר שמות.

          1. ריספקט!!!
            האל גריר פגש את ביל ראסל 154 פעמים בקריירה. הוא ירד מנוצח ב-97 מהן…
            את קוזי השנים שלו הרבה פחות חפפו.

            1. וואו, איזה באסה לגריר.
              לכל אחד יש את החבר הזה שהוא תמיד מפסיד לו.
              לפחות אצלו החבר הזה הוא הווינר הגדול בתולדות הספורט.
              ובכל זאת, האל אוף פיים!

            2. נ ב:
              אין על החידות שלך, עידו.
              הלוואי שתחזירו את פינת העובדות…

              ובחידון עצמט, הוצאתי 6..
              תודה רועי!

            3. תוכנן לפגרה, אבל הפגרה הקדימה….עוד יגיע אבל לא בקרוב.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט