מעורב הופס ליום רביעי: הנה איך לסיים את העונה כדבר הגדול אי-פעם!!! / מנחם לס

תארו לכם פלייאוף כזה…

1.הדבר החכם ביותר במאה הזאת שה-NBA יכולה לעשות זה להעתיק את הפורמט של שיטת הבתים של המונדיאל!

מי לא מדבר על חידוש העונה מלבד ביבי נתניהו והרב מרדכי אליהו?

לא סתם מדברים אלא לכל אחד יש רעיון משלו מה הדרך הטובה ביותר לסיים את העונה. מה שקורה ברגעים אלה הוא חלופת רעיונות, דעות, שאלות וטלפונים הלוך וחזור בין משרדי ה-NBA, בעלי קבוצות, שחקנים נבחרים, מאמנים, מנכ"לים, אנשי מדיה, וארגון השחקנים. אולי גם שחקנים נבחרים.

ביום ששי תיקבע ההחלטה הסופית ע"י אדם סילבר ועוזריו בהסתמך על כל הרעיונות והדעות, הפלוסים והמינוסים, וכמובן ההכנסה הכספית המצופה בכל פורמט לקבוצות ולשחקנים.

אני לא בטוח אם ההצעה של קווין או'קונר היא ההצעה המקורית או שאדם סילבר ועוזריו כבר חשבו עליה https://open.spotify.com/episode/2pr178qdvYyWTIX4FJqKAX?t=0 ),

בכל מקרה, וקראו את שפתי לאט-לאט, זהו הפתרון הטוב, המעשי, והיעיל ביותר. וגם המלהיב ביותר. אגיד דבר נוסף כבר למפרע להחלטות: ההצעה לעבור בפלייאוף כבר העונה -ולתמיד!!! – לשיטת הבתים כמו במונדיאל הוא אחד הדברים החכמים – ולגבי המלהיבים ביותר (אם יקבלו כמה מהצעותי המלווות בהמשך!) – שקרו ב-NBA בשנים האחרונות. למעשה זה יכול לתת חמצן חדש וחיים חדשים לליגה בה כמעט דבר רציני חשוב אחד לא השתנה בפלייאוף כבר איזה 50 שנה ויותר!

מה היא ההצעה?

בגדול, להעתיק את הפורמט של המונדיאל. בתחילת השבוע נשלחה הצעה המבוססת על אפשרות להעתיק את שיטת הבתים של המונדיאל – כמובן ביו שאר ההצעות. הפורמט הזה הוא בעל האפשרות להפוך ללהיט הגדול ביותר בטיווי מאז "WHO KILLED J.R!!!

למה אני מת על הצעת הבתים?

הגרעין של הרעיון הוא להחליף את הסיבוב הראשון של הפלייאוף ל-"GROUP STATE" של 20 קבוצות המחולקות ל-4 קבוצות של 5 קבוצות בדרגות שונות בכל בית. כל קבוצה תשחק שני משחקים נגד כל אחת מארבעת יריבותיה בבית, ושתי קבוצות מכל בית עם הרקורד הטוב ביותר (שערים? זכות מינוס חובה) תעלינה לשלב הבא.

הקבוצות תהיינה 8 הראשונות במזרח ובמערב, וארבע הקבוצות עם הרקורד הטוב ביותר אחריהן (בלייזדרס, פליקנס, קינגס, וספארס). כל 10 הנותרות יכולות להתחיל לשחק גולף.

שמונה הקבוצות תדורגנה לפי הסדר, ואז תתחיל סידרה 'הטוב מ-7' בין 1 ל-8, 2 ל-7, 3 ל-6 ו-4-5, ואז חצי הגמר והגמר – שוב הטוב מ-7.

הטוטאל של 80 משחקים בבתים יכולים להיות משוחקים תוך שבועיים וחצי, וכל משחק יהיה MUST GAME כבר מהמשחק הראשון.

ה-NBA לא התנסתה אף פעם בדבר כזה. למעשה הפורמט החדש עלול להעדיף יכולות קצת שונות מהפורמט הרגיל (שהוא ארוך מדי ומשעמם מדי לפחות בשלבים הראשונים) והדבר המרגש ביותר הוא שאיש לא יודע בדיוק איזה סוג שחקנים, איזה סוג שיטה, ואיזו צורת חילופים תהיה היעילה ביותר בשיטה החדשה.

למעשה אדם סילבר – האמינו או לא – הוא עם ראש המוכן לשינויים, אפילו דרסטיים. הוא-הוא שאומר כבר שנים שהליגה חייבת להשתנות ולהתאים את עצמה להרגלים החדשים של הדור החדש, הסושיאל מדיה החדש, והטכנולוגיה החדשה. אילו רצה לשנות את כל שיטת הפלייאוף לשיטת 'הבתים' של המונדיאל לפני שנה היו לועגים לו. הייתה צומחת לו רעמת שיער לפני שהשינויים היו מתקבלים ע"י הבעלים.

הדבר שאיפשר לו להציע את השינוי הדרסטי הזה (שוב, כמובן בין שאר ההצעות שאני מקווה שתדחנה על פיהן!) היה הנגיף הבלתי נראה.

ביום ששי סילבר יציג בפני כל בעלי הקבוצות ונציגיהם, וכן ארגון השחקנים, את הפורמטים להמשך העונה וסיומה שנראים לו כפופולריים ביותר. ביניהם יהיה 1) פורמט 'הבתים' של המונדיאל (בהשתתפות 20 קבוצות), 2) הצעה להתחיל מיד עם פלייאוף של 8 ו-8 בהשתתפות 16 קבוצות, 3) המשך הליגה עם כל 30 הקבוצות (יוגשו 3 ההצעות הפופולריות ביותר שעלו לדיונים), וישנן עוד שתי הצעות שיוגשו לבעלים.

חשוב מאד: אני לא בטוח מי עשה זאת, (או אם זה כבר נעשה או לא), אבל כל 16 הקבוצות (8 מזרחיות ו8-8 מערביות) תחולקנה לחמש 'דרגות (TIERS) – – " "א", "ב", "ג', "ד", ו-"ה". הפורמט של "הבתים" יהיה מבוסס על 5 'דרגות' כאלה.

נניח ש-5 'הדרגות' יחולקו כדלקמן:

א)באקס, לייקרס, רפטורס, קליפרס

ב) סלטיקס, נאגטס, ג'אז, והיטס

ג) ת'אנדר, רוקטס, פייסרס, סיקסרס

ד) מבריקס, גריזליס, נטס, מג'יק

ה) בלייזרס, פליקנס, קינגס, ספארס.

הקבוצות מכל "דרגה" יוגרלו בצורה שרירותית לארבע 'בתים' של משחק, "GROUP 1" ועד "GROUP 4".

הנה תוצאה אפשרית של הבחירה השרירותית:

(נילקח מהרינגר)

הבחירה השרירותית לבתים תיעשה באחת מכמה שיטות (שמומחים ייבחרו כטובה ביותר לשידור TV) – ע"י כדורי פינג-פונג, 4 קלפים וכל נציג קבוצה מ-TIER מסויים בוחר קלף שהוא 1,2,3, או 4 עם סדר משתנה (ואם ה-NBA מחפש עוד שיטות בחירה ניתן לפנות לשימון!).

הבחירה הזאת תהיה ב-LIVE TV , ואני מבטיח שיא צופים – – כפול מהציפייה בדראפט, וזה חתום!

עכשיו עצרו הכל. בואו נזרוק את כדורי הפינג-פונג לזבל או כל שיטה אחרת. בואו נעשה הגרלה ר-ק לסדר בחירת "TIER 2". נניח שההגרלה נופלת 1) לייקרס (לברון), 2) באקס (יאניס), 3) קליפרס (לינארד), 4) רפטורס (לאורי).

לברון בוחר את הקבוצה שהוא הכי רוצה ב-TIER 2 כי הוא חושב שהיא הכי קלה עבורו ועבור הלייקרס. את מי הוא יבחר? נגד מי הוא הכי פחות רוצה לשחק – ג'אז??? היט???סלטיקס???נאגטס???

אני מתערב שהוא בוחר בסלטיקס. למה?

כי הוא מאמין שזאת קבוצה ללא סנטר ואנטוני דייויס יפרק להם את הצורה. רק תארו לכם כיצד עולה ג'ייסון טאטום למשחק נגד הלייקרס רק כי לברון העדיף אותם!!!

וכך זה נמשך עד שכולם בוחרים את הקבוצה שהם רוצים מ-TIER 2.

ואז שוב הגרלה. אבל הפעם הגרלה עם סיכוי קטן יותר ללייקרס לבחור ראשונה. אז נניח יאניס בוחר ראשון מ-TIER 3…וכך הלאה.

כל בחירה של כל ראש קבוצה תיעשה אחרי דיון של מקסימום 5 דקות עם שחקני הקבוצה. באותו זמן אנליסטים בטיווי כצ'ארלס בארקלי, או מאמני קבוצות מה-19 שלא בפלייאוף ידסקסו מה כדאי ומה לא כדאי ללברון לבחור.

יש לכם מושג מה זה יעשה לשידור כזה? זה יהיה שידור טלוויזיוני שישבור את כל השיאים. זו לא בחירה לאול סטאר שם ניתן להתבדח. זוהי בחירה שעלולה לקבוע את גורלך כאלוף ה-NBA או סתם קבוצה שנכשלה. זה יהיה שידור מרתק יותר אפילו ממשחק הגמר עצמו!

המשחקים ייערכו – שוב בסדר רנדומלי – מהבוקר עד הללה. יום-יום. המתח יהיה אדיר מנשוא. כל קבוצה משחקת נגד כל אחת ב-GROUP משחק 'בית' ו'חוץ' וההפרש קובע. אני כבר מתרגש. בואו ניקח את קבוצה 2 למשל. אח"צ אנו עלולים לראות את הפיק-אנד-רול של הרוקטס נגד ההגנה האזורית של מיאמי היט, וא"כ משחק בין לברון וציון!!!

כל משחק רצח. מנצחת אחת מכל GROUP אחרי שכל קבוצה שיחקה 'בית' וחוץ' נגד ה-4 האחרות – 8 משחקי מינימום לכל קבוצה.

עכשיו ישנן שתי אפשרויות: להעלות שתי קבוצות מכל GROUP כל שיישארו 8, ואז ישחקו או 'הטוב מ-7', או 'הטוב מ-5', או 'הטוב מ-3', ואז חצי גמר וגמר, או שמכל GROUP תעלה רק קבוצה אחת – ס"ה 4, לחצי גמר וגמר. הכל תלוי בזמן ובמספר המשחקים שיירצו!

איזה מתח. אלוהים. אני כבר מתחיל להתרגש.

וואללה של-NBA יש כאן הזדמנות לשבור את השוק. רק שלא ייבחרו 8 מזרחיות ו-8 מערביות כמו שהיה עד עכשיו כי זה רק יראה איזה מטומטמת היא הליגה ואיזה מטומטמים מריצים אותה.

שילכו 'מונדיאל' ונצא במחולות!

אני יודע שיהיה כאלה שיאמרו שהשיטה הזו לא צודקת, וכי קבוצות כמו הבאקס והלייקרס עבדו כל העונה להשיג יתרון בית בכל משחק ובלה-בלה-בלה. יש צדק בדבר. אבל אם היה צדק בעולם לא היה נגיף קורונה , וכפי שכבר כתבתי, אלוהים היה מאפשר לנו – בני האדם – לחרבן מדי פעם על יונים.

2. ג'ון וול: "אני בריא. אני מתוקן. אני משופר. אני חוזר לעצב את ה-NBA!

גם ללא הקורונה, ג'ון וול הוא השם שנעלם ואיננו יותר מכל שם אחר מהליגה בשנתיים האחרונות. הוא ניפצע, נעלם, ובואו נודה – נישכח.

הוא אמר אתמול לפרד כץ (https://twitter.com/FredKatz/status/1265333167608733700): "אני חוזר בריא יותר, מוכן יותר, וטוב יותר מאשר אי-פעם ראיתם אותי. אני לא צריך שאף אחד יאמין לי. סכמתי עם הקבוצה שאני מתחיל רק בעונה הבאה בעוד כמה חודשים. עד אז ממש – אבל ממש לא אכפת לי – אם אנשים לא מאמינים לי"

“I’m 110 percent, I’m healthy for the first time in years!"

בן ה-29 הזה נפצע פציעה איומה ב-1918-19. אנשים סתמו את הגולל עליו.

דעתי: הוא אחד השחקנים המוכשרים ביותר שהגיעו לליגה, אבל גם אחד מחסרי המזל מכולם. בגיל 29 – אם הוא באמת בריא לחלוטין – אין שום מניעה שהוא סוף סוף – סוף סוף! – יוכיח שהוא מגדולי הפוינט גארדים בליגה. תמיד הרגשתי זאת אבל אף פעם לא הצלחתי להוכיח לקוראי שאני רואה דברים שרובם לא רואים.

אגב, יחזור לכושרו או לא, הבולטס חייבים לו 133 מיליון לשלוש השנים הבאות.

3. תראו. אני לא בוחר צד. אבל ה-AUDIO נשמע כאילו MJ שיקר והוא, אמנם, לא רצה את אייזיה בדרים-טים!

אני לא אומר שמייקל ג'ורדן הוא שקרן. כל מה שאני אומר הוא שישנו טייפ, ובו שומעים את מייקל אומר לרוד ת'ורן, מנהל הנבחרת, שזה או אייזיה תומאס או אני. לא בדיוק במילים האלה, אבל השמיעה שלכם טובה משלי אז הקשיבו, ותצטטו אתם את מייקל.

השורה התחתונה, או משפט המחץ הוא שלאייזיה תומאס היה מקום בקבוצה (ישנם מספיק מועמדים להחלפה כמו ג'ון סטוקטון, דרקסלר, או כריס מאלין. ג'ון סטוקטון אולי טוב יותר למשחק רציני בו חייבים פוינט גארד חכם ויוצר אבל בנבחרת החלום כל מה שהיו צריכים הם מכונות ירייה, ואייזיה היה אחד ממכונות הירייה הגדולים ב-1992).

זה מה שמייקל אומר לת'ורן: "‘Rod, I won’t play if Isiah Thomas is on the team."

רוד ענה למייקל: "אתה יודע מה? גם צ'אק (בארקלי) לא רוצה את אייזיה בקבוצה, אז הוא לא יהיה בקבוצה".

שמעתם את הטייפ. מייקל אמר בברור 'בריקוד האחרון'? "איש לא שאל אותי, איש לא דיבר איתי, והשם של אייזיה תומאס לא עלה כלל לדיון איתי, אף פעם!"

4. מאט בארנס הוא… איש של עקרונות

למשל? למשל הוא מסרב לקבל את טבעת האליפות של הווריורס מ-2017.

ב-NBA REFERENCES כתוב בברור שבארנס זכה בטבעת האליפות עם הווריורס ב-2017. הוא אומר שהוא סירב לקבל אותה.

לא מאמינים?

למה שלא תקשיבו ותשפטו בעצמכם:

https://www.youtube.com/playlist?list=PL6fkKAMsPY-HOH4B2Gz6vcOavn-JwOqxx

הוא אמר ב- the “Up in Smoke” podcast \ שהוא "לא רואה את עצמו כאלוף וכאחד שזכאי לטבעת אליפות:

That ring is still in — shoutout Raymond Ridder, the best media dude, mogul for" the Golden State Warriors — that thing is sitting in his office,” Barnes said, via Kurt Helin of NBC Sports. “I don’t count that as a championship.

הנה הסברו:

“I came in when [Kevin Durant] went down, playing a consistent 20-25 minutes, the game KD comes back, I get hurt maybe a week before the playoffs and I’m out of it. Worst ankle sprain of my life. I’m not healthy until the end of the second round when they’re already 8-0. So me being a vet knowing they’re not going to change the rotation, I’m not expecting them to change the rotation, I’m just going to sit here and be a super vet, cheer these mother f—— on, talk to people when they need to be talked to and just enjoy the ride.

“I didn’t sweat. I wasn’t in the mother f——- dog hole with these dudes. I didn’t get to guard LeBron. I got a free ride, I got a free ring.”

Barnes did have some added motivation that year, but was limited to just 61 minutes in 12 playoff games in 2017. That’s more than enough for a ring, and he can say he contributed by averaging 20.5 minutes per game in the regular season for Golden State. That’s not enough for him, though.

מה אגיד לכם? מאט בארנס, עארס עם קבלות, לפתע הופך איש יושר וצדק, חסיד אומות העולם…

תמונה מיוחדת

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 59 תגובות

  1. מנחם אני אוהב את ההצעה וזה מרגש לשנה אחת. הליגה שגם ככה הכל שם שחיתות ולדאוג לטובים תתחיל לעשות את הקומבינות שעושים במונדיאל ובליגת האלופות ויהיו הגרלות מכורות. כל מה שתלוי הגרלה ומעורב בו כסף נתון לקומבינה לכן אני נגד הגרלה כלשהי באופן כולל אלא לקבוע הכל מראש.
    דבר שני הדירוגים גם נתונים למניפולציות מי קבע שטורנטו הם טיר 1 ולא דנבר למשל?
    הדבר היחיד שצריך לעשות זה לבטל מזרח מערב ולעשות פלייאוף 1 עד 16 ןלהוסיף לעונה הסדירה עוד 5 משחקים כלומר כל קבוצה תשחק 3 פעמים מול כל קבוצה זה 87 משחקים בעונה.
    לשנה הזאת ספציפית הייתי הולך על ההצעה מסכים שיוסיף ריגוש.

  2. יכול להיות שמישהו בליגה קיבל את ההצעה של טראמפ והסניף אבקות מכדורים נגד מלריה טבולים באקונומיקה????
    מה השלב הבא? פנדלים במקום הארכה?!?!
    זאת הצעה מטופשת, הכל בשביל לתחמן ולא לעצור את רצף הפלייאוף של הפאלח שהיה צריך להיות מזמן בקארביים
    לתת לקבוצה במקום ה 20 לשחק בפלייאוף זאת רמאות ולא תחרותי בעליל
    בקשר למייקל ואייזה, זה ברור כשמש שמייקל שם עליו וטו
    מקשקשים במוח שהכל בגלל שאייזה לא לחץ לו את היד, הוא ראה את הנולד וחשש שלמייקל יש COVID-23
    מייקל שונא את אייזה מאז האולסטאר הראשון שלו, אז אייזה לא נתן לו כדורים ומייקל התייבש כמו ביגוניה בגל השרב האחרון

    1. "המשחקים ייערכו – שוב בסדר רנדומלי – מהבוקר עד הלילה. יום-יום. המתח יהיה אדיר מנשוא."
      ואיך אנחנו אמורים ללכת לעבודה????

  3. ג'ון וול יכול להיזכר כאחד הפספוסים הגדולים אולי… שחקן מפוצץ בכישרון שלא ממש הגיע לאן שכולם ציפו ממנו ונראה כאילו אף לא מימש את מלוא הפוטנציאל שלו.

    1. ג’ון וול לא באמת השתפר מאז שהגיע לליגה לא , הוא לא הוסיף שופ אלמנט למשחקו, היה אתלט (לא עילוי ברמה של ווסטברוק ) טוב מגן מצויין וזהו, הוא לא הוסיף קליעה או משחק ללא כדור, והוא נורא בעייתי מחוץ למגרש, הוא הגיע בשל אתלטית לליגה אבל התקרה שלו הייתה נמוכה בהרבה ממה שחשבו בדומה לגריפין

  4. אנחנו אוטוטו ביוני, השחקנים אוטוטו מושבתים 3 חודשים.
    הדבר הנכון הוא להודות שהקורונה דפקה את העונה הזו, כמו שהיא דפקה את העונה של ענפי ספורט אחרים וליגות אחרות, ולהתראות בעונה הבאה בריאים ושלמים.
    כל פיתרון "יצירתי" אחר הוא שטות. על איזה מתח אתה מדבר מנחם? בלייזרס נגד הגריזליס באולם ריק? כשלילארד אומר שהוא נגד, והוא בכלל לא רוצה לשחק.
    השחקנים יגיעו לא בכושר משחק, אין קהל, אין את אפקט הביתיות. נשמע על הפנים. וכמובן- האלופה לעולם תיזכר שלקחה אליפות באיזה טורניר מונפץ בדיסני.
    אדם סילבר יעשה בחוכמה אם יכריז שהעונה מתה. נתראה בעונה הבאה.

      1. איפה ראית שזה מפריע לי?
        תכל'ס זה ממש לא אכפת לי, שסילבר יעשה מה שבראש שלו- טורניר על י מודל מונדיאל בדיסני או טורניר על פי מודל קריקט בהוליווד.
        לי זה נשמע רע לתפארת עם אלופה שלעולם תיזכר כהיא שזכתה בטורניר המצחיק הוא בעונת הקורונה.

        1. ייזכר כמו שזכרו את האליפות של הראפס בלי דוראנט וקליי ואת האליפות של הלוחמים בלי קיירי ולאב, אל תדאג, הזמן משכיח הכל. חוץ מזה אני באמת חושב שהפעם כל השחקנים יבואו עם כוחות אחרי מנוחה ולא נשמע את תירוצי העייפות, הטיסות, המחסור בשינה ושלל הדברים, כולם עשו לואד אחד ארוך.

          1. נו באמת.
            פציעות הן חלק מהמשחק. זכור לי לא מעט אוהדי גולדן שאחרי פורטלנד אמרו מי צריך את דוראנט. קיירי ולאב? לא דומה בכלל.
            אל תשווה בין טורניר מוזר ללא יתרון ביתיות לסדרות אמיתיות.

            1. מבחינתי זה אותו דבר. לי אין בעיה עם ליגה באוגוסט ואני לא שם עליה שום כוכבית עד שלא יהיו פציעות.
              אני מחכה לליגה בקוצר רוח ומייחל למשחקים משעה 4 ואילך. מאד מקווה שלא יהיו משחקים ב2….

  5. מנחם נראה לך שהשיקצה יבחר את בוסטון? הוא יקח את הקינגס, כמה שיותר קל. אסור לתת לבחור לאנשי המדיה כלום ולדרג כלום ובטח לא לשיקצה, אחרת הכל יהונדס לטובתו.
    ג'ון וול נשכח? אולי אבל בטוח שהחוזה שלו לא נשכח אצל הבעלים. הנה עם הדיבורים שלו אולי אפשר לדחוף אותו לניקס כרכז העתיד, הם צמאים לפרנצייז אם למאלו לא יגיע.

    מייקל משקר? לא יכול להיות, אלוהים לא משקר 🙂
    כולם יודעים שזה בגלל מייקל את מי מעניין החרטוטים מסביב. אגב זה בצדק איזייה הרוויח את זה ביושר. עשו את זה באולסטאר השנה ללוקה וטריי שלא נתנו להם לשחק במאני טיים וכל מיני כריס פול וקייל לאורי היו שם

  6. תודה דוק.
    הדבר היחיד שוול יחזור לעצב זה טבעות עם הקלינגים שלו.
    שחקן ואדם מגוחך.
    בפעם האלף, שיעשו מה שבא להם בליגה, איזה פורמט שירצו, רק שלא יקראו לזה "עונת 2019/20". זה פשוט גביע שקר כלשהו ואין לחבר זאת לעונה שהייתה, ונקטעה.

  7. איפה הבפורטיבות ואיפה העונה הסדירה ?
    נכון שבכל מקרה העונה הזו תהיה עם כוכבית אחת גדולה .
    אבל עדיין חובה לתת תגמול על מה שנעשה עד כה.
    ולכן אני בעד המשך העונה הסדירה עד סופה .

    בנוסף מה הטעם 5 בתים של 5 ?
    אם כבר תעשו כבר 5 בתים של 6 .
    תעלו את שלושת הראשונות מכל בית והנה לכם 15 ותגידו מראש שהעולה ה 16 תהיה זו שבשילוב מאזן הליגה שלה + טורניר הבתים השיגה את המאזן הטוב ביותר מבין 15 הנותרות ואז תביאו לפחות לידי ביטוי משהו (זעיר מזעיר) מהעונה הסדירה.

  8. עבור הליגה זה נראה לי רעיון נחמד, שובר שגרה ומקורי.
    .
    מבחינת הספרס – זוועה: לא רק שנקבל בראש אלא גם נצא, כך ההגינות מחייבת, מהלוטרי הנחשק. אם זה אכן קורה ואני פופ אני עולה עם הנוער כי בינכה נקבל בראש אז לפחות שהצעירים יצברו קצת ניסיון.
    .
    פופ בתגובה – "אם זה אכן קורה ואני פופ, (ואני באמת פופ), אני מנסה לנצח, כרגיל, תוציאו מהראש כל רעיון אחר שמסתובב שם".

  9. לא מת על ג'ורדן אבל לא מבין מה הבעיה בלא לרצות את אייזיה תומאס. אי אפשר להיות בריונים במשך כל הרבה זמן ואז להתנהג כאילו הכל בסדר. ג'ורדן גם צדק לגבי זה ששאר השחקנים היו בעיות עם הפיסטונס. היו כבר שני רכזים מצוינים בנבחרת, זה היה בסדר גמור שמנהיג של הבאד-בויז ראה את האולימפיאדה מהבית.

  10. ההצעה הזו בהחלט מעניינת, אבל עדיין לא הייתי קורא לה עונת 19-20. העונה הזו נגמרה, עבר זמנה בטל קורבנה.
    תודה רבה על המעורב

  11. אני חושב שצריכות להיות 16 קבוצות שהרוויחו את מקומן בפלייאוף וזהו אבל מניח שהליגה רוצה עוד אקשן ואת ציון ולילארד שכבר אמר שלא ישחק אם סתם ישלימו כמה משחקים והקבוצה לא תעלה לפלייאוף גם ככה

  12. האמת, לא ממש איכפת לי. מה שיוסכם בין הבעלים והשחקנים, ויתן לי לראות כדורסל איכותי ותחרותי בתקופה שאני עובד מהבית ולא צריך לנהוג לעבודה, נשמע לי מעולה!

  13. מקווה מאוד שההצעה שלך לא תקרה. הליגה בכללי במגמה של הפיכה מכדורסל לבידור. בשנים האחרונות ניסו על האולסטאר, אבל בליגה עצמה פחדו לגעת. המצב הנוכחי נותן להם תירוץ מצויין לנסות שינוי כזה, ולצערי הוא כנראה יצליח. הפופולריות תגבר, בעיקר אצל "הקהל הרחב", אנשים שפחות צופים בשביל הספורט עצמו. מנחם, קשה לי להבין איך בתור אחד שחי ספורט אתה מעודד שינוי כזה. זה מדרון חלקלק, שבסופו הבידור יגבור על המשחק

  14. ובינתיים, בעלי הקבוצות בMLB ואיגוד השחקנים ממשיכים להעביר זה לזה את האקדח הטעון ולדפוק לעצמם עוד כדור ברגל.

    1. יש שם נתק רציני וחשדנות הדדית שלא רואים ב-NBA וגם לא ב-NHL. די ממשיך את ההידרדרות הכללית של הבייסבול בשנים האחרונות

  15. רוד ת'ורן התייחס לזה בעבר בסדרה "כדורסל: סיפור אהבה", ששודרה בשנה שעברה ב-ESPN.
    הוא הסביר שבדומה להיום, לא היה ברור מראש שהשחקנים בכלל ירצו לבוא לשחק והמונח "דרים טים" ניתן רק בדיעבד. הוא פנה באופן אישי לכל שחקן וכולם ענו לו פחות או יותר את אותה תשובה: "אני מוכן לבוא 'אם השחקן הזה יצטרף'". אני מניח שמן הסתם היו גם שחקנים שאמרו שהם לא רוצים את אייזיה, אבל ההחלטה הסופית היתה של ת'ורן עצמו.

  16. עצוב לי נורא על המקרה של האדם השחור שנהרג באינדאפוליס רק בגלל שזה צבע עורו, וזה רצח לכל דבר , אבל לכל השחקנים והמאמנים הצבעונים שמגיבים, איפה הייתה התגובה שלהם נגד סין שרוצחת ומתעלמת מזכויות אדם בהונגקונג, מצחיק ועצוב שהם מביעים דעה רק שזה במשטר דמוקרטי וזה שזה לא פוגע להם בהכנסות.

      1. צוחק צוחק שמעון החבר מהפוטבול עשה 80 מליון מהליגה+ חוזה עם נייק,סכום שהוא רק היה חולם עליו , מי אמר שלהביע דעה זה לא משתלם?

      1. גיא באמת הוא משך את המחאה שבהתחלה הייתה לגיטימית (למרות שלהביא מחאה למקום העבודה ולערבב פוליטיקה בטח בספורט זה בעייתי ) להרבה יותר + עשה מזה קריירה שהוא רק היה חולם עלייה, ראינו את כל הכוכבים אם המקרה בסין איך הכוכבים הגיבו

        1. זה מוזר לי שזה לא ברור מאליו –
          הזכות למחאה, היא בדיוק כפי שזה נשמע. זכות. אני יכול לצאת למחאה נגד השחיקה המתמדת של מערכת המשפט בישראל מבלי לבחור לתמוך בזכויות הקטלונים או תושבי הונג קונג.
          הניסיון המתמשך (שהתחיל ברשת פוקס, השופר של טראמפ) לקעקע את הזכות למחאה דרך הטיעון הדמגוגי הדורש סולידריות אוטומטית עם כל מחאה אחרת (כמובן בתנאי שזה מסתדר עם האינטרסים של הדמגוג, ע"ע יחסי ארה"ב/סין) הוא ניסיון פתטי למדי (לפחות לטעמי).

          1. רגע גיא , חיי אדם בהונג קונג לא חשובים , דם אחד אדום מרעהו? זה מוזר לי , זה ממש לא קשור לערוץ פוקס או לרשת אחרת, זה קשור רק למתי ואיפה הם מביעים מחאה , וזה ראינו רק שהכסף לא משחק תפקיד

            1. שוב הדמגוגיה. לא סתם דמגוגיה, כזו מהסוג הזול.
              .
              אם המחאה הייתה על דיכוי זכויות האדם בהונג קונג, ולא על דרום סודן?
              אם המחאה הייתה על רצח העם בדרום סודן, ולא על זכויות תושבי חבל הבאסקים?
              אם המחאה הייתה על זכויות תושבי חבל הבאסקים, ולא על זכותם של הפלסטינאים להגדרה עצמית?
              .
              לא ברור לך חוסר ההיגיון הפנימי?
              לא ברורה הדמגוגיה הזולה?
              .
              אני יכול למחות על עוולה א', מבלי להתייחס לעוולה ב', או אפילו לא להסכים עם הטענה לעוולה ג'.
              זה לא מקטין את זכותי למחאה.
              .
              ואם לרגע נחזור למהות –
              אתה באמת מתפלא שאדם ממוצא אפרו-אמריקאי בוחר להתייחס לגזענות נגד שחורים בארה"ב?

            2. הגזען הכי גדול זה השיקצה בעצמו

            3. גיא אתה מיתמם, מה זה דיכוי זכויות אדם, אדם שלא מתנהג לפי החוקים הסינים בהונג קונג מעלימים אותו, לברון אף הוסיף חטא על פשע ותמך בסינים , כל ה״מסיעי דעה על כל דבר״ (קר … שעכשיו צועקים) מילאו את פיהם מים ,הרבה יותר קל להביע דעה כאשר זה לא פוגע לך בכיס במשטר דמוקרטי. כל ה״יותר מאתלט ״ זה בדיחה זולה.
              .
              ברור שנושא השחורים זה נושא רגיש יותר אבל להתעלם , להכחיש רצח ודיכוי זכויות של עם אחר בגלל שפוגע בכיס זה מביש

            4. זה מצחיק איך הרפובליקנים הפכו לחסידי זכויות האזרח…
              .
              אתה בכוונה מתעלם ממה שאני כותב, וחוזר על המנטרה שפשוט לא קשורה לזכות המחאה?

            5. שמעון,
              "שיקצה" זה הכינוי החדש שלך למירי רגב???

    1. אני מסכים שיש מחסור מה באינטרסקטואליות בעולם. ואני בטוח שזה מה שמפריע לך וזה בכלל לא חלק מניסיון להשתיק מחאות שמי שמדבר עליהן מודע אליהן יותר, יותר קרובות אליו ואישיות יותר עבורו.

      1. אין לי בעיה עם מחאות , אם זאת לא הייתי מוכן שאחד העובדים שלי יביא אותם למקום העבודה, וזה לא משנה בכלל בעד או נגד טראמפ, הילארי , או כל זבל פולטיקאי אחר בשלטון או כל מה ולמה המחאה , בטח שספורט אמור לאחד אנשים בעוד פוליטיקה משסעת אותם (ראינו מה קרה באתר שדיברו על פוליטיקה), הקטע שזה די עצוב שחיי אדם ״משנים״ לכוכבים ולשחקנים רק שזה לא פוגע להם בכיס , אני חושב שהשוטר שרצח את השחור הוא נבלה סרוחה שצריך לעמוד מול כיתת יורים, ואני נגד גזענות בגלל צבע עור

        1. וזה שלא היית מוכן שעובד יביא "פוליטיקה" לעבודה, זו לא פוליטיקה?
          תחפש מה לג'יילן בראון היה להגיד בנושא, אדם חכם. אגב, אדם שלפני הדראפט פחדו שהוא "חכם מדי" ואולי תהיה לו בעיה עם סמכות והיררכיה.

  17. אני מתחיל לחשוב שלא תהיה פתיחת עונה 2021 בדצמבר. לא רואה מצב לקהל בחורף ללא חיסון והחיסון עדין רחוק.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט