אירועי דיומא – 27.05.20

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366-1-550x366-550x366.jpg

היום – לייפציג מארחת את הרטה ברלין

כדורגל / ניר מועלם

בונדסליגה – מחזור 28 :

19:30 לייפציג – הרטה ברלין, ספורט 1 : לייפציג חזרה לעצמה סוף סוף במחזור האחרון עם ניצחון 5-0 מוחץ על מיינץ בחוץ, כאשר טימו וורנר כיכב עם שלושער, וזה אחרי שמשחק החזרה מפגרת הקורונה נגמר בתיקו 1-1 בבית מול פרייבורג, מה שגרם להם להתרחק ממאבק האליפות, אבל עקב הניצחון במחזור האחרון הם טיפסו חזרה למקום ה-3, כאשר הפער מבאיירן עומד על 7 נקודות(לפני המשחק מול דורטמונד) והפער ממקום חמישי בו נמצאת מינשנגלאדבך עומד על 2 נקודות בלבד. בצד השני של המגרש תשחק הרטה ברלין שנמצאת במקום ה-11 עם מרחק של 10 נקודות מדיסלדורף שבמקום ה-16, אשר מוביל למשחק המבחן, ואפשר לומר שאם הרטה תשמור על מאזן סביר עד סיום העונה, היא תבטיח עוד עונה בבונדסליגה די בקלות, אני רק רוצה לציין שמאז החזרה מהפגרה, הרטה ברלין נמצאת בכושר נהדר עם שתי ניצחונות משני משחקים ועם מאזן שערים של 7-0 לזכותה, עם ניצחון 3-0 על הופנהיים ועם 4-0 במחזור האחרון על אוניון ברלין בדרבי. הימור – לייפציג בבית ואחרי 5-0 ועם חזרה ליכולת משכנעת צריכה לנצח את המשחק הזה, אני מאמין שיהיה לה קשה לאור היכולת הטובה של הרטה ברלין, אבל אני אהמר על ניצחון ביתי של לייפציג.

לפוסט הזה יש 5 תגובות

      1. הסיפור גמור ניר נסביר מדוע .
        מינכן עם 10/11 אחרונים או משהו כזה .
        היא בפור 7 שנותרו 18 נקודות בקופה .
        היא צריכה לקחת 2/3 מהנקודות ודורטמנד /לייפציג צריכות להיות מושלמות.
        היא תיקח הרבה יותר מ 2/3

  1. ניר
    אני מגיב פה לתגובתך בדיומא הקודם.
    כתבת: אגב, אני דווקא חושב שאולי הגיע הזמן להיפרד גם מנויר.
    זה לא יכול לקרות בגלל שהאריכו לו את החוזה בשבוע שעבר. עד 2023 הוא בבאיירן.
    עוד שחקן שחידשו לו חוזה זה תומס מולר החביב הג'ונגליסט.
    כמו שנוייר שיחק אתמול מול דורטמונד, חידוש החוזה בהחלט מגיע לו. כן היו לו כמה טעויות השנה שלא מתאימות לשוער ברמתו אבל סך הכל הוא בסדר גמור. לדעתי צריך להביא שחקן על המשבצת של בוטאנג. נראה מה הקייזר רומיניגה מבשל… אולי אמור לפנות מקום השנה בניהול ומי שאמור לרשת אותו זה אוליבר קאן הגדול והמופלא שהיה שוער אגדי ובהחלט אחד מה 15 הטובים בהיסטוריה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט