הופס מעורב: התאומים החליטו – קנטקי! סטיב נאש הסתפר עבור הלייקרס ונראה כמו טוסיק של קוף / מנחם לס

התאומים החליטו LIVE ב-ESPN : קנטקי!!!

אהרון ואנדרו הריסון בני ה-17, לבושים הדר ובשני צדדיהם הוריהם, הגיעו ל-TRAVIS GYM של התיכון בריצ'מונד, טכסס. כל תלמידי התיכון ישבו מאחוריהם. מנהל בית הספר וכל המורים והמאמנים ישבו בשקט. איש לא ידע מה יחליטו השניים. היה ידוע מרילנד או קנטקי, אם כי פתאום קפץ שמן של MSU, ווילנובה כמתחרות רצינייות כי ב-MSU שיחק האבא הריסון בצעירותו ווילנובה היא מרכז רקרוטינג גדול של המרינס, והאבא קצין המרינס, הוא קצין בדימוס שעדיין חי חיי מרינס. אפילו התאומים שעוד שנה יהיו מולטימיליונרים פונים אליו "YES SIR!", ו-"NO SIR!".

לא הייתי אומר שהמתח היה שווה למתח של 'ההחלטה' של לברון, אך 'ההחלטה' שודרה בשעה 5 כמצופה בתכנית הפופולרית "ESPN RECRUITING NATION" עם רג'י רנקינג, דייב טלפ, ופאול באנקרד.

"האם החלטתם באיזה אוניברסיטה לבחור?" – שאל דייב טלפ.

"כן", ענה אארון. "בחרנו בקנטקי, ואנחנו נשמח להיות שם ולשחק ארבע שנים!"

אארון, תגיד זאת שוב? ארבע שנים? הפוינט גארד והשוטינג גארד הטובים בכל התיכוניים ילמדו בקנטקי ארבע שנים? טוב, אפילו לא נתייחס לבדיחה הזאת.

"OVER WHO?" – שאל רנקינג.

"בחרנו בקנטקי לפני מרילנד ו-MSU".

"למה?"

"כי אנחנו רוצים לזכות באליפות ה-NCAA ובקנטקי יש לנו את הסיכויים הגדולים ביותר לעשות זאת", אמר אנדרו. אארון הוסיף: "אהבנו גם שקליפרי לא הבטיח לנו מאומה. אפילו לא מקום בחמישייה. הוא אמר שנצטרך לזכות במקום בחמישייה".

האב אארון הריסון סניור (אארון ואנדרו הם תאומים זהים; אארון יצא מרחם האם כמה שניות לפני אנדרו) אמר שההחלטה היתה כולה של הבנים. האם מריאן אמרה שהיא מאושרת עם החלטת בניה כי היא כבר בדקה עם בוגרי קנטקי ב-NBA וכולם ממשיכים את לימודיהם באוניברסיטה באינטרנוט ובקורסי קיץ לסיום תואר ה-B.A.

הגעת השניים לקנטקי מיד הפכה אותה ממקום 25 בין האוניברסיטאות ב-"כיתת הפרשמן הבאה" (פלורידה היתה מספר 1), לראשונה. קליפרי עשה זאת שוב. זאת השנה ה-5 ברציפות שהשחקן מס' 1 או 2 בתיכוניים מגיע לקנטקי: בעונת 2012 היה זסה נורלנס נולן, ב-2011 אנטוני דייויס, ב-2010 ברנדון נייט, וב-2009 קאזינס. את אנדרו משווים למין קומבינציה של צ'אונסי ביליאפס, טייריק אוונס, ודרון ויליאמס. את אארוןם משווים למין קומבינציה של ברנדון רוי, בן גורדון, וריי אלן. שניהם גבוהים, חזקים, ואתלטים נהדרים עם הגנה מצויינת, וכל מיני נשקי התקפה. היו תאומים לפניהם" הלופזים, המוריס'ים. אבל אף פעם לא היו שני תאומים מצויינים כמוהם הבאים מהתיכון כשהם כבר מוכנים לככב ב-NBA!

 

 

מה עשו הלייקרס לסטיב נאש?

 

 

מה, מה, מה עשו הלייקרס לסטיב נאש? לפי הטוויטר של סטיב מאירסון מה-'לייקר-נשיון', מנהלי הקבוצה "הציעו לו להסתפר" כי שערו הארוך והפרוע לא הולך עם ה-IMAGE של הלייקרס, יעני. אימאג' של הלייקרס? על מה הם מדברים?

טוב, עד עתה חשבתי שבלייקרס לא ינצחו את המערב. עתה אני בטוח. לסטיב נאש השיער הארוך היה חשוב כמו לשמשון הגיבור. גזמת את שערו? הוצאת ממנו את כוח הגברא. אז אני בשמחה ובששון מכניס את סטיב נאש הישן, הטוב, הגיבור, עם שערו הארוך (המכוער), וסטיב החדש, המתאים לאימאג' של הלייקרס. אימאג' של הלייקרס מיי אס. הוא נראה לי לפחות כמו סטיב בלייק; כמו טוסיק של הקוף 'בובי' בג'ונגל הקופים ליד מיאמי.

שמשון הגיבור!
מזכיר טוסיק של קוף

ראיון עם דוויין ווייד

ספורטס אילוסטרייטד ערך לא מזמן ראיון עם דוויין ווייד. הנה קטעים ממנו:

ד.פ: עונת הפוטבול בעיצומה. שחקת פוטבול בתיכון?

דוויין: כן, שיחקתי.

ד.פ תקפיד?

דוויין: ווייד רסיבר וקורנרבק

ד.פהאם היית טוב מספיק לשחק בקולג'?

דוויין: לא.

ד.פ: לברון חושב שהוא יכול לשחק ב-NFL.

דוויין: כולנו חושבים שאנחנו יכולים לשחק ספורטים אחרים. הרבה זמרים ושחקני קולנוע מאמינים שהם היו יכולים לשחק NBA.

ד.פ: למי מהכוכבים יש כדורסל?

דוויין: כריס בראון יכול לשחק קצת.

ד.פ: שיחקת נגד ג'סטין בובר? HE HAS GOT GAME!

דוויין: ראיתי אותו משחק במשחק הסלבריטיס באול סטאר. יש לו קרוס אובר לא רע וקליעה די נקייה, אבל הכל נגד סלבריטיס כמוהו.

ד.פ: האם אי פעם עברת ליד מגרש וסתם הצטרפת לפיק-אפ גיים?

דוויין: למעשה כן. יום אחד שיחקנו נגד הניקס והסתובבתי קצת בעיר וראיתי 'גיים'. הצטרפתי ושיחקתי 3 נגד 3 עם ה-DOODS. היה ממש כיף!

ד.פ: מי התחיל את 'תחרות הלבוש' בהיט?

דוויין: אני לא יודע מי התחיל אבל זה היה 'אני יודע להתלבש טוב ממך' וככה זה התפתח וחברות האופנה קפצו על זה וזה הפך למשהו רציני.

ד.פ: מי המתלבש מס' 1?

דוויין: כריס חושב שהוא. אבל אני עולה עליו.

ד.פ: למה אתה לא שם עדשות במשקפיים?

דוויין: לברון התחיל עם זה ואחראיו כל הקבוצה. לא חלמנו שזה יהפוך לכזה IN.

ד.פ: מה הפתיע אותך יותר, נאש או האוארד בלייקרס?

דוויין: סטיב נאש. אחרי שהלייקרס החתימו את האוארד הייתי בטוח שסטיב יחתום עם הנטס בברוקלין. אבל הלייקרס תמיד מפתיעים אותך בגדול. הם שמו את עצמם במצב טוב לאליפות. סטיב נאש יוסיף להם הרבה מאד.

ד.פ: מתי הכימייה התחילה לעבוד במיאמי?

דוויין: בערך חודש אחרי שהעונה שעברה החלה. פתאום קרה משהו וכל החלקים התחילו לעבוד ביחד. לקח לנו שנה בערך להכיר אחד את השני.

ד.פ: איך הברך?

דוויין: 100%

ד.פ: הייתי יכול לקלוע סל במשחק נגדך?

דוויין: לא.

ד.פ: אז כנראה הברך שלך באמת 100%.

דוויין: בשבילך גם 50% מספיק.

 

 

הנכד של מוחמד עלי עשה בר מצווה והוא מצטיין בהופס

מוחמד עלי כונה "THE CHAMP". גם "THE GREATEST". עכשיו אפשר לכנותו 'זיידה'.הלואיוויל ליפ הפך סבא של יעקב וורטהיימר, שאביו ספנסר הוא הבעל של ביתו של מוחמד חלילה עלי. מוחמד עלי היה בבר מצווה ואמר, "אני גדלתי וחונכתי מוסלמי אך יש מקום בעולם לכל הדתות כי אללה הוא האלוהים, ואלוהים הוא אחד של כולנו". כמובן שדיבורו קשה עליו, אבל עתונאי שמע או תו לוחש את מה שציטט. ספנסר וחלילה אמרו שהם לא דחפו את JACOB לכאן או לכאן. "הוא בחר ביהדות כי זה מתאים לו יותר", אמרה חלילה.

בר המצווה נערכה בבית הכנסת 'רודף שלום' בפילדלפיה, וג'ייקוב שר את ההפטרה. אביו ספנסר הוא 1.98 מ', ויעקב הוא כבר גבוה מאד לגילו, ולפי הכתבה בפילדלפיה אינקוויירר, הוא שחקן כדורסל מצטיין בג'וניור היי 'גלביטטור' בפילדלפיה. מוחמד עלי חבש כיפה וטלית משך כל הצרמוניה.

האם למרכוס אלדרידג' יהפוך לדריק נוביצקי מס' 2?

בפורטלנד מאמינים שכן. השמועות משם הן שההגעה של דמיאן לילארד החייתה את הפאור פורוורד בן ה-27 מחדש. מסתבר שבין הפוינט גארד הרוקי החדש, ואלדרידג' התפתחה כימייה בלתי רגילה, והבלייזרס כולה בציפייה גדולה לקראת פתיחת העונה. כולם טוענים שאלדרידג' מגלה בינתיים את כל היכולות של נוביצקי, מלבד זריקת ה-3 שהוא ממילא לא מעוניין בה. אבל זרעיקתו של אלדרידג' מחצי מרחק השתפרה לאחרונה בצורה כזאת שהוא הפך לשארפ-שוטר מספר אחד בקבוצה במיד-ריינג'. בשיחה איתו הוא אמר שכל הקיץ עבד להיות מין קומבינציה של פאו גאסול ודריק נוביצקי: משחק פנים של גאסול עם זריקת וו וקליעה משניים עד 5 מטרים, וכן יציאה לפרימטר ולקבור אותן כמו נוביצקי.

היתרון של אלדרידג' אפילו על נוביצקי היא הנקודה הגבוהה בה הוא משחרר את הכדור – אולי הנקודה הגבוהה ביותר בכל הליגה – וכן ה-TURNAROUND המשופר שלו, שאולי בגללו ניבחר לאול-סטאר בעונה שעברה, עובד'ה שהוסיפה לו המון בטחון. הוא עליון על נוביצקי ב-PAINT עם כוחו, ויכולתו להתגבר על שומר עם סיבוב לסל, וכן הוא 'עלי-הופר' הרבה יותר טוב מנוביצקי. עם לילארד, אני רואה עלי-הופס על ימין ועל שמאל. יכול מאד להיות שעדיין לא ראינו את למרכוס האמיתי. אולי הוא חייב היה לךחכות ללילארד, להראות באמת איזה שחקן הוא!

אלדרידג' ונוביצקי

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 44 תגובות

  1. תודה מנחם!

    לילארד הוא הגנבה של הדראפט, מדהים איזה באז חיובי הוא יצר בפורטלנד ולא לחינם.

    לילארד, קנת פאריד ואפילו קארי זה הוחכה שהגנרל מנגרס מפחדים להמר על כוכבי על של מכללות קטנות. יכול להיות שאחרי ההצלחות האחרונות , משנה הבאה יעזו יותר.

    רויס ווויט חווה התקף ושוחרר מהמחנה של יוסטון.
    הם יצטרכו לעבוד איתו מאד לאט. אורך החיים של הנבא פחות מתאים למי שחולה באו סי ,די ולכן הם יצטרכו לוותר עליו לפחות בשלב הראשון לחלק גדול ממשחקי החוץ.

    הם צריכים להתייעץ עם אנשי מקצוע מהרמה הראשונה וליצור אוירה חיובית סביבו בחדר ההלבשה. בעבר היתה לי בת זוג שהיו לה הפרעות ברמה נמוכה, הפטנט הוא לייצר שיגרה בריאה ונוחה ללא שינווים דראמטים מידי. מכוון ששיגרת הנבא היא הפוכה והמחלה שלו לפי הדיווחים רצינית הם יצטרכו לעבוד לאט ועם יעדים ברורים לכל שנה.

    במידה והם יהיו סבלניים וחכמים הם ירוויחו בענק, כי כדורסל נטו יש לו והרבה.

  2. הערה קטנה ב2009 גון וול דורג לפני קאזינס ושיחק אצל קאליפרי.
    קאליפרי גם עשה אותו דבר בממפיס כשהשיג את דרק רוז וטייריק אוונס.

  3. בהשוואה לתאומים האחרים שהזכרת, הם משמעותית טובים יותר (האחים לופז-אחד סנטר פותח בברוקלין ואחד סנטר מחליף בפניקס; האחים מוריס-אחד פאוור מחליף ביוסטון והשני פאוור שלישי בפניקס). אני מקווה שהם יגיעו לאנ.בי.איי.

  4. אה דק עכשין אתה בטוח שהלייקרס לא ינצחו? הקבוצה שלך תחטוף מהלייקרס בתחת וחזק. אני מחכה לזה יותר מהאליפות שנזכה בה

  5. ככל הידוע לי, הסיפור עם ווייט הוא ממש אחר.

    הוא סובל מחרדות – לא מ ocd, ויש לו בעיה חמורה עם טיסות – מה שמאד יקשה עליו להסתדר ב-נבא, אבל העדכון האחרון הוא שהוא קיבל אישור מיוסטון לנסות להסתדר עם אוטובוס, והוא אמור להגיע סוף סוף ליוסטון ולהשתתף באימון הראשון שלו ביום שני.

    הסיפור עם הלייקרס ונאש לא היה ולא נברא עד כמה שאני יודע, ונאש היה עם תספורת קצרה עוד הרבה לפני הטרייד.

    ובלי קשר ללילארד המלהיב – אלדריג' הוא פשוט פאוור פורוורד מעולה שכבר אמרתי שלדעתי דורג יותר מדי נמוך בדירוג השחקנים של אי אס פי אן.
    כמו שכתבת ה turnaround jump shot שלו הוא פשוט קטלני.
    לא יודע אם יש פאוור פורוורד טוב ממנו היום בליגה, למרות שיש שחקנים עם יחסי ציבור יותר טובים…
    אולי לאב – שיש לו את המספרים, אבל הרבה מההתקפה שלו באה מחדירות של גארדים שמוציאים לו כדורים לזריקות חופשיות.
    כסקורר בלואו פוסט – לאב לא מדגדג את למרכוס.
    מהבחינה הזו, אני חושב שרק פאו גאסול נמצא בכלל באזור.
    (ג'פרסון מתופקד כבר שנים כסנטר), אבל אם כבר נכנסים לנושא הזה (ובהנחה שלאנתוני דייויס ייקח עוד קצת זמן…) – שווה לשים לזה שהפיסטונז כנראה רואים את העתיד של מונרו בתור 4…

    1. לאשתי היו פעם חרדות שיא מטיסות, ואנחנו טסים לישראל פעם בשנה, זאת השנה ה-38. היום היא כבר טסה ללא תרופות, אבל בעבר היא לקחה תרופת הרגעה שמאד עזרה.

      ווייט הוא טוב מדי מכדי שיוותרו עליו כל כך מהר.

  6. ל d.s

    קארנו את אותה כתבה וזה אותו ספור, זהה לגמרא
    רק אני לא התייחסתי לטיסות אלה לאפקט ההתנהגותי לאורך טווח.

    ואו סי די זה חרדות בלתי נשלטות.

    אתה עדיין מיוחד לדעתי בדרכך…

  7. מינסוטה:
    דיווחים על דרק וויליאמס "משודרג" השחקן עבד קשה, עשה כושר בדיונות בחופי קליפורניה, יותר אנטנסיבי ואגרסיבי במחנה האימון.

  8. זיו, עד כמה שאני יודע ocd קשור להתנהגות אובססיבית, ובמאמר שאני קראתי דיברו באופן מפורש על anxiety dissorder ועל התקפי פאניקה שבמצבים מסויימים וחריפים יכולים גם להתבטא בצורות מסויימות של ocd.

    ocd היא לא הבעיה שלו – חרדות הן הבעיה שלו.
    ואני לא יודע איך אתה יכול לטעון שקראנו אותו מאמר כשאתה אומר שהוא שוחרר מהמחנה של יוסטון ואני אומר שהוא הודיע שיתאמן עם הקבוצה ביום שני.

    אז אולי אתה לא פחות מיוחד בדרכך שלך…

  9. דרק וויליאמס משודרג = דרק וויליאמס בקבוצה אחרת.
    לוולבס פשוט אין מקום לתת לו דקות משמעויות.
    אבל אולי בעצם זה חלק גדול מהמוטיבציה שלו להשתדרג… 🙂

  10. ככה מתפלגים האוהדים בישראל עפ"י מדגם של 3187 אוהדים:

    מה דעתך, מנחם ?

    לוס אנג'לס לייקרס

    35%
    בוסטון סלטיקס

    17%
    שיקגו בולס,

    12%
    מיאמי היט

    13%
    קליבלנד קאבלירס

    2%
    לוס אנג'לס קליפרס

    2%
    דטרויט פיסטונס

    2%
    דאלאס מאבריקס

    2%
    אוקלהומה סיטי ת'אנדר

    6%
    ניו יורק ניקס

    9%

    1. סקר נוראי…
      אוקלהומה ומיאמי צריכות הכי הרבה קולות לצד הלייקרס,אחר בוסטון וסן אנטוניו ואז פחות משנה…..מי הצביעו כאן!?

    2. כבר 51 שנה, מאז שהגעתי הנה, הישראלים רובם עבור הלייקרס. רק בשנות ה-70 בגלל אהבתי הגדולה לניקס וכתבותי האוהדות על 'משחקה הקבוצתי', האהדה היתה 35% לייקרס, 35% ניקס (אני עשיתי סקרים בעצמי ואז היו עונים לי 3,000 צעירים!), ובשנות ה-80 (ובצנעה אני חושב שבגלל הכתבות שלי ואהבתי הגדולה ללארי בירד) הסקרים שלי הראו על 40% לייקרס ו-40% סלטיקס).

      את הלייקרס תמיד יאהבו. אלהים רק יודע למה. אבל זה בד"כ ילדים בני 12, וחסרי הבנה כמו m.s. המבוגרים יותר נוטים לאהוד קבוצות כמו הוולבס או פורטלנד. רק מתי מעט עם SPIRITUALITY , אנושיות, אהבת הזולת, שונאי חתולים, ואנשים חושבים, אוהדים את מיאמי היט.

      1. אגב, אני כבר מזמן הבנתי שאוהדי הלייקרס הם גם אוהבי חתולים. אוהדי הסלטיקס, הניקס, ומיאמי, הם אוהבי כלבים.

  11. ל d.s

    אני לא נכנס איתך לתחרות של, מי יותר מיוחד כי יש מקום ליחודיות של שנינו ואני מרוצה מחיי. פשוט לא השתגעתי על הנימה המתנשאת.

    המידע שלי לקוח מאתר הנבא מהכתבה של פראן בלינברי

    זו התגובה של וויט עצמו

    “It causes me anxiety to know that serious consequences could happen if I do not express what I deal with, or if I am not truthful enough to ask for what I need, to be healthy. For me, hiding is no longer a healthy option in treating my anxiety or OCD, so I have asked for some help from the organization to ensure long-term health for myself.

    האי סדרים באו סי די מתבטאים בדרך כלל גם בהתקפי חרדה ולחץ, תאמין לי ראיתי את זה מקרוב .

    מחנה האימונים של יוסטון התחיל לפני יומים וביום שני אם הכל יהיה בסדר הוא הצטרף גם, כך שהוא הולך להחמיץ ארבעה ימים מתוך המחנה.

    בברכת פייס יום מלא אור,זיו

    1. אני רק לא מבין איפה בא הקטע ה"מתנשא" כשאני מתחיל תגובה ב "ככל הידוע לי". איף אפשר להיות פחות מתנשא מניסוח כזה ?

      והכתבה שאני קראתי היא אכן אחרת ובאה מאתר שקשור לרוקטס:

      http://blog.chron.com/ultimaterockets/2012/10/royce-white-finds-a-way-to-travel-without-anxiety/

      בכתבה הזו דברים מנוסחים בדיוק כפי שתיארתי אותם, אז אני יכול או להתעלם מזה, או לכתוב כדי לנסות לתרום לכך שבאתר הזה יהיה את המידע הכי מדוייק כי אני לא חושב שמהפוסט שלך היה אפשר להבין שווייט סובל מחרדות, ובטח לא את זה שהוא יהיה במחנה האימונים ביום שני.

      אין לי שום בעיה אם תוכיח שאני טועה, מצבו הנפשי של ווייט הוא לא ממש בראש מעייני, ואם יגיע גולש שלישי ויראה ששנינו טועים זה גם יהיה בסדר גמור מבחינתי.
      אני רק מנסה לתרום איפה שאני יכול לזה שבסופו של דבר יהיה באתר את המידע הכי נכון – בלי קשר למי מצא אותו.

      בברכת יום מלא זיו…
      d.s.

        1. אז מאחר ואנחנו אחרי שלב הויכוחים , חשבתי שיש הזדמנות לכולנו ללמוד מה זה או סידי. מתוך ויקיפידיה בעברית

          טורדנות כפייתית, או הפרעה טורדנית-כפייתית (בלעז: הפרעה אובססיבית-קומפולסיבית) היא הפרעה נפשית המסווגת כהפרעת חרדה. היא מתאפיינת במחשבות פולשניות וטורדניות, וכן בביצוע פעולות טקסיות שוב ושוב במטרה לגרש את המחשבות הבלתי-רציונליות. הסובלים מההפרעה מדווחים כי המחשבות הטורדניות גורמות להם חרדה, אך הם מסוגלים רק בקושי להסיח את הדעת מהן. הפעולות הטקסיות מפחיתות את החרדה, אולם לזמן קצר, והן גורמות סבל וטרחה כשלעצמן. הימנעות מהפעולות הטקסיות מעצימה מאוד את תחושת החרדה ויוצרת תחושת דיכאון.

          הפרעה טורדנית כפייתית של גיל ההתבגרות היא מחלה, המתבטאת בדימויים או דחפים החוזרים ונשנים או נמשכים בעקביות וגורמים לחרדה. החרדה גוררת אחריה התנהגויות או פעולות החוזרות על עצמן, מכוונות למטרה, המבוצעות לפי כללים או על פי נוהל טקסי בתגובה לטרדנות. הפעולות חמורות מספיק כדי לגזול זמן, כלומר, הן מעסיקות את האדם משעה ביום, או גורמות ללחץ ניכר או נזק משמעותי. בנוסף, בנקודת זמן מסוימת במהלך ההפרעה, האדם מזהה שהאובססיות או ההתנהגויות הכפייתיות הן מוגזמות ובלתי הגיוניות.‏[1]

          השם בשפה האנגלית של הפרעה זו Obsessive Compulsive Disorder, ידוע גם בראשי התיבות OCD. שם זה מתורגם לעברית באופן רשמי כ"הפרעה טֵירדונית כפייתית" ("טירדון" הוא התרגום הרשמי ל"אובססיה"), אולם בציבור מקובל הרבה יותר השם "טורדנות כפייתית."

          בדרך כלל מי שחולה באו סי די יש לו יותר מפחד נקודתי אחד האקסית שלי היו לה שתי נקודות , אחת לסדר וניקיון ושניה לחרדה לאנשים הקרובים לבריאותם ולשלומם.
          סביר להניח שלוויט יש את מחלת הנעורים ופחד מטיסות זה רק נקודה אחת. בתקופות שהחיים שלו מסודרים יחסית הפחדים יחסית קטנים. בתקופה של התחלות שינוויים המחלה חוזרת ומתעצמת. זו מחלה שניתן להחלים ממנה בדרך כלל זה לוקח זמן.

          נחמד דרך הספורט לגעת בתחומים נוספים, מקווה שהחכמנו.
          המקרה של וויט הוא הזדמנות ליוסטון להתגבש כקבוצה והזדמנות לקהל הצופים לפתח סובלנות למחלה שעד לאחרונה הוחבאה .

  12. תענוג של מאמר מנחם!
    לגבי וויט חבל לי לשמוע שחזרו לו הבעיות.. מבחינתי הוא אחד השחקנים היותר מעניינים שנכנסו לליגה. לא ממש ברור לי במה הכוונה שהרוקטס אמרו לו להסתדר בנתיים עם אוטובוס? האם הכוונה לתקופת ההכנה? או לעונה עצמה, שכן זה כמובן לא דבר אפשרי או ריאלי בכלל בעונת NBA.

  13. מנחם תודה רבה אחלה של כתבה
    תגידו מה קורה עם DUKE השנה הבנתי שהם גייסו את האח של סטף קארי מגולדן סטייט , יש שם עוד משהו ברוסטר?

  14. בס"ד

    מפני שיעקב ורטהיימר נולד למוסלמית, כלומר ללא יהודייה, אז לפי המסורת היהודית הוא לא יהודי ולא שייך לבר-מצווה שהוא טקס במסורת היהודית.
    כדי להיחשב ליהודי הוא צריך להתגייר כהלכה ולקיים את מצוות הדת היהודית, בניגוד למי שנולד לאם יהודייה, שגם אם אינו שומר תורה ומצוות הוא יהודי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט