מעורב הופס ליום ראשון / מנחם לס

1.עכשיו נראה שממש, אבל ממש, ליגת ה-NBA תמשיך ותגמור את העונה (איכשהו)

הליגה עצמה החליטה באופן עקרוני. עתה החלו דיבורים עםנ דיסני-וורלד בקשר לפרטים. מייק באס, דובר ה-NBA אמר היום שזה עומד לקרות.

זה יתחיל מתי שהוא ביולי. לקראת החצי השני כנראה. פרטים יתחילו להגיע אלינו.

מי שביקר לאחרונה יודע של-ESPN ישנו בדיסני וורלד קומפלקס בגודל של, נניח, מכון וינגייט (לפי זכרונו הקומפלקס של ESPN הוא אולי גדול יותר) עם שלושה אולמות, בנייני מגורים, בריכות, ומה לא. כל האימונים, המשחקים, והמגורים יהיו שם. האולמות לא גדולים אבל מסוגלים לאכלס 2,000 עד 4,000 כל אחד, הווה אומר שאולי יאפשרו כניסת קהל מצומצמת. השחקנים יהיו במתחם כל הזמן. לי זה נשמע כמו מחנה ריכוז.

כמובן שבינתיים לא ידוע מי יוזמן לשם, ומה בראש של הבוסים מה-NBA (שחייבים לקבל את הסכמת הבעלים וארגון השחקנים על כל צעד ושעל).

מה שבטוח הוא – לדעתי לפחות – שהעונה הזאת תבוא על סופה בצורה זו או אחרת.

2. "בעוד 15 שנה ידברו עלי כגדול ממכולם. ה-G.O.A.T האמיתי" למלו בול

הוא אמר זאת אתמול לכריסטופר ריילי מ-GQ של אוסטרליה (https://www.gq.com.au/fitness/sport/one-of-a-kind-the-unstoppable-rise-of-lamelo-ball/image-gallery/7ae08aa886a80abcdb4ac4b8e3327dae?pos=12).

בסדר, אז הוא אמר. אפילו לא הייתי מטריד את עצמי לכתוב זאת אם לא ראיתי שכל האתרים מדברים על זה.

הוא גם אמר שכמובן שהוא מעדיף לשחק עם אחיו לונזו אבל "כל זמן שזה NBA אין לי בעייה היכן זה יהיה".

3. דווייט האוארד 'לא מפסיק להתפעל מהכימייה המיוחדת בלייקרס'

"הכימייה שלנו מפוצצת את גג אולם האימונים. אף פעם לא הייתי בסיטואציה כזאת של אהבה וחדווה בין כל השחקנים, כולם למטרה אחת בלבד: להתחיל את העונה ולנצח את האליפות הזאת. אנחנו מרגישים אותה מדגדגת לנו באצבעות"

מה הוא לא אמר למייק טרודל מאתר הקבוצה?

“And then now, it’s like we have to build that up again. We got to get that engine flowing … But I think with the group of guys that we have, I also think with the hunger that we have to win a championship, once we get back it will be like we never left each other.

The way we care for each other, we care for this team, this city and winning the championship. Everything is already broadcast, a lot about who we are as people and our character. I just think you’d get a chance to see it more in depth. Just how much we really love being with each other, how much we really enjoy the game, enjoy playing with each other. We’ve all had to come from some difficult situations and things have all happened to us in our personal lives and for us to really sacrifice whatever we’ve had to sacrifice for this team.

תראו, הקבוצה היא 14-49 ודווייט האוארד היה המפתח של שחקני הספסל, אבל חבילה כזאת של ליקוקים ואהבה לא קראתי מאז 'שיר השירים'.

עבורי זה יותר בולשיט מחרא של שוורים.

4. היום ב-3 אחה"צ במדליסט גולף קלאב יש גולף ללקק את האצבעות

היום וודס ומנינג פייטון נגד מיקלסון ובריידי

אני טוען שנים על גבי שנים שכשאין ספורט אמיתי, הדבר שאותי תמיד עניין לראות הם ספורטאי-על המנסים כוחם – וכמה מהם ברמה גבוהה – בספורט אחר. מחר (היום ב-3 אחה"צ זה טייגר ווד'ס ופייטון מנינג נגד פיל מיקלסון ותום בריידי במדליסט גולף קלאב בפלורידה, היקר בכל ארה"ב.. שניים מגדולי הגולפאים מתחברים לשניים מגדולי הקוורטרבקים מאז ומעולם, ויוצאים ל-18 חורי גולף לצדקה לקורבנות COVID-19 היום אחה"צ בטיווי שמצפים שיכניס בסביבות 12 מיליון דולארים.

עכשיו שה'ריקוד האחרון' הסתיים, מה יותר מעניין מלראות את בריידי (שעבר לא מזמן מניו אינגלנד פטריוטס לטמפה ביי בוקנירס!) חובט נגד פייטון, הקוורטרבק הגדול של דנבר (שם סיים קריירה מופלאה)?.

אחד מהאנליסטים יהיה צ'ארלס בארקלי. מי שראה פעם את צ'ארלי חובט (לפני איזה שבוע הכנסתי סרטון) יודע שלהשתמש בבארקלי כאנליסט טיווי זה כמו לבקש מקצב באטליז ללטש יהלומים, אבל היום הכל הולך.

ישנם כמה ספורטאים שהיו גולפאים טובים מאד: פייטון עצמו ותום בריידי. סטפן קרי היה – והוא – גולפאי של איזה 6-8 הנדיקאפ. מייקל ג'ורדן היה באותה סביבה של הנדיקאפ. רג'י מילר הוא שחקן טניס טוב מאד. טים דנקן היה בצעירותו אלוף שחייה. ישנם רבים אחרים. אפילו התערבויות יש על המץ': וודס-מנינג הם פייבוריטים 1-2.

רק שתבינו. תום בריידי ופייטון מנינג הם כוכבי-ספורט גדולים. בתוך-תוכם הם מאמינים שהם היו יכולים לעשות זאת כמעט בכל ספורט. הדבר האחרון שהם יסכימו זה לעשות מעצמם צחוק. אז כשזה הדבר הרציני היחיד לראות בטיווי, האמינו לי שבריידי ומנינג רוצים 'להיראות כמקצוענים'.

ב-9 החורים הראשונים זה בפורמט של '4 BALLS', הווה אומר ששני שחקני הפוטבול יכולים 'להיחבא' מאחורי התוצאות של המקצוען המוביל אותם (מחשיבים את התוצאה של רק הטוב מהשניים). אבל ב-9 החורים הבאים, זה ALTERNATE SHOTS. בחור ה-10 בריידי חובט ראשון. מנינג חובט שני. מיקלסון הוא החובט הבא – בכדור שחבט בריידי – וכמובן מהמקום בו נחת.. טייגר וודס חובט את הכדור של פייטון מנינג. ואז שוב מגיע תור בריידי, ואז תור מנינג. עד שהכדור בחור.

אין היכן להתחבא, אחא. כל חבטה נחשבת.

כאן חשיבות שני שחקני הפוטבול היא חשובה כמו חשיבות שני שחקני הגולף. כמו שאמרנו, כל חבטה נחשבת.

5. אם העונה מתחילה ב-1 ליולי עם משחק על גאווה ומוניטין בין מזרח למערב, עם מי הייתי עולה ומשחק (8 לקבוצה; זה מספיק)?

כמאמן המזרח אני עולה עם בן סימונס, טריי יאנג, ג'ייסון טאטום, יאניס, וג'ואל אמביד. מחליפים באם אדביו, קמבה וולקר, ופסקל סיאקם.

המערב כנראה יעלה (אם יש להם שכל, אחרת אני קורע להם את הצורה) עם דמיאן לילארד, לוקה דונצ'יק, לברון ג'יימס, אנטוני דייויס, ניקולה ג'וקיץ, ומחליפים ג'יימס הארדן, ראסל ווסטברוק, ודוויין בוקר.

רובכם תחשבו שהמערב ינצחו. רובכם טועים.

6. גארי פייטון אמר בסידרת 1996 שיש לו "את המפתח לקוד של הבולס ולעצירת MJ"

כשתראו את הקליפ הבא תשמעו כיצד מייקל פרץ בצחוק פרוע כשנאמר לו מה שגארי 'הכפפה' פייטון אמר על הבולס ועליו. "הוא מצא את הקוד לפתור את הבעייה שלנו, הא? והקוד הוביל ל-0-3…"

כן. אבל היה 2-3. מייקל כבר לא צחק כפי שצחק מקודם.

"רוב השחקנים 'BACK DOWN TO MIKE. NOT ME. I HAD NO FEAQR OF HIM WHATSOEVER. הוא ממשיך:

" "I made it a point, I said, tire him out. Tire the f**k out of him. You just gotta tire him out. And I kept hitting him and banging him and hitting him and banging him, it took a toll on Mike…"

"… And then, the series changed…"

"THE GLOVE?", אמר MJ. לי אין כל בעייה עם 'הכפפה'

The. "I had no problem with The Glove."

הנה מה שגארי פייטון אמר על MJ שבזמנו גיחך על ההערה של פייטון:

(זה מה שהוא אמר 🙂

Oh you know I was hot. I was thinking about calling him at the time. … But you know what, that’s what I expect out of Mike because I would’ve said the same thing. I would’ve said the same thing. You know me, B. I’m not gonna admit to nothing, man. I’m not gonna admit to somebody that D’d me up or did nothing.

I’ll always tell you that any time in my career, nobody gave me problems but one person, and that’s John Stockton to me. That is just the way the game goes. I’m not mad at Mike because Mike didn’t have too many games that nobody D’d him up.”

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 64 תגובות

  1. התאריך שנבחר נראה לי קצת בעייתי – מספטמבר מתחיל להתקרר באמריקה, ובכלל בחצי הכדור הצפוני, ויתכן גל שני של קורונה שיטרוף את הקלפים. קשה לי לראות איך הם מצליחים להכניס משהו משמעותי בתקופת זמן קצרה יחסית. אם כבר מתחילים, הייתי מתחיל בסוף יוני, נותן לקבוצות 5 שבועות להתאמן, וחושב מה אפשר לעשות ביולי-אוגוסט-אולי גם תחילת ספטמבר.
    .
    אולי לאמלו התכוון שהוא יהיה העז של המשפחה? כי זה אפשרי בהחלט, אני בטוח שגם אצל העיזות של מנחם בגרינוויל הייתה אחת שהייתה טובה יותר מהאחרות…

  2. לא. ממש לא מחנה ריכוז.
    היות ואני מודע לכך שהחלק המתפעל את ה-PC אצלי במוח הוא דומיננטי בצורה חריגה בהשוואה לשאר עכברי הכדורסל כאן בהופס, אני משתדל (ממש, זה לא קל) מהטפות, ואסיים רק עם השורה הראשונה –
    לא. ממש לא מחנה ריכוז.
    .
    דווייט האווארד. הראיון, הוא בנלי כמו כל ראיון מהסוגה. אבל, אם לוקחים בחשבון שזה דווייט, מי שלא ממש הצטיין בהשתלבות בחדרי הלבשה,
    אז מהבנלי אפשר אולי ללמוד משהו קטן –
    זו קבוצה בה שחקני המשנה (שתפקידם השנה קריטי להצלחת הקבוצה) עושים את תפקידם ללא התמרמרות נראית לעין. קבוצות השואפות לזכות באליפות זקוקות לשחקני הספסל שיעשו את ההבדל. על פניו, הרושם שנוצר (לא רק מהראיון של דווייט. מההתנהלות של הלייקרס העונה) שללייקרס יש את ספסל מצוין (גם ברמת הכדורסל, וגם ברמת "הרוח הגבית").
    .
    תודה, מנחם.

  3. תודה מנחם.
    יהיה כיף גדול לקום באוגוסט בתקופה של חופש.
    .
    לאמלו דיבר ועכשיו יצטרך להוכיח, האינטרנט לא שוכח.. הוא כנראה בהשפעה של game of zones.
    .
    סימונס יאניס ואמביד באותה חמישייה, אין מספיק מקום בצבע עבורם. הייתי מעלה את קמבה ומחליף את סימונס בבאטלר.
    ועדיין יש למערב יתרון התקפי מוחלט

      1. שמעון עזוב אותך שטויות, המלכה מחזיקה בכתבי חצר גם בספורט אילוסטרייד, איך בחרו אותו לשחקן הטוב בליגה השנה שוב, לפני קוואי ויאניס? רק למלכה יש יותר פמפום וכתבי חצר מגורדן.

          1. גם אחרי שהוא יפרוש הוא יהיה הכי טוב אצלם, הוא עדיין סופרסטאר אבל אין מצב שמישהו היה לוקח אותו וממקם אותו לפני קוואי

  4. הוכחה ניצחת שלמלו יהיה פלופ ענק, ואפילו לפני שמדברים על יכולות הכדורסל שלו – עם ראש דפוק לא מגיעים רחוק.
    הסוד הוא לבחור בשחקנים לפי המנטליות ואז לבנות אותם ולמקסם את היכולות (איש-איש לפי התקרה שלו), ולא לנסות לקצר תהליכים ולבחור "כוכבים" עם ראש דפוק.
    זה פשוט לא עובד בכדורסל שרוצה להגיע למשהו.

    1. אז כבר החלטת שהוא דפוק?
      בגלל שהוא רוצה להיות הטוב ביותר?
      בוא נגיד שאם הוא היה טוען שהוא הולך להיות הטוב ביותר הייתי נאלץ להסכים איתך. אבל לשאוף גבוה גם אם זה לא ריאלי לא הופך אותך לדפוק.

      1. זה בגלל שמנחם עיוות את התרגום והוציא אותו שחצן ומתנשא ולא כולם נכנסים ללינקים וקוראים , מה שהילד באמת אמר : “15 years from now I want to be the best to ever play the game.
        בכל מקרה כתוב על הילד פלופ מקילומטרים כמו שהיה כתוב על אחיו

          1. יש הבדל עצום בין אני רוצה להיות , לאני הולך להיות, אחד זה לשים לעצמה מטרה על הגב ולכוון גבוה, השני זה להיות סתם שחצן לפני שקרעת זוג נעליים , כמו סימונס האהבל

      2. לא, החלטתי שהוא דפוק כבר לפני זמן רב. כשהוא קלע מהחצי בקטע של פוזה וכל הסיפורים מימי צ'ינו על ההתנהלות.
        הוא ילד סופר מתלהב מעצמו עם יסודות כדורסל קבוצתי דפוקים וחוסר הבנה מהו כדורסל מנצח. הוא גדל עקום מההתחלה וכבר אי אפשר ליישר אותו.

        1. הוא גם בלי יסודות בכדורסל אשך , אין בעיה להיות דפוק שיש לך סקילס (כמו דוראנט קובי זל…), הבעיה שהוא סתום בלי סקילס .
          לבול אין זריקה ויותר גרוע גם בחירת זריקות נוראה (כמעט ברמה של האפס מיוסטון) , אין אתלטיות, אין אחד על אחד קטלני, ועוד בא ממשפחה בעייתית נורא, הילד לא כוכב גם אם היה חכם עם ראש על הכתפיים .
          מי שלוקח את הנגר הזה בבחירות הראשות צריך לקבל מכתב פיתורים במקום.

          1. יסודות הכדורסל הכי חשובים זה למקסם דולרים וזה מה שהוא מנסה לעשות מאני אין דה בנק. הוא מחפש את מגיק 2 😂😂. כן דולן זה כנראה אתה. הניקס חייבים לבחור אותו יהיה צחוקים מושלמים בינו לבארט על מי הכוכב ואז רנדל יקח להם את הכדור

            1. ברור שיילך לניקס. יש גם את דניס סמית' ג'וניור הדביל שעוד בטוח שהוא כוכב.

            2. למלו יעשה רעש פי 3 מלינסניטי

      1. צודק. אני עף עליו, למרות שאין קליעה ואין אחוזים טובים, עם ניהול קבוצה חכם ומאמן טוב הוא יכול להיות יהלום. במיוחד עם צוותי הפיתוח והקליעה בליגה.
        דבר שני, יש לו סייז מדהים לפוינט גארד (2.01) וניהול משחק אחד המיוחדים שראיתי. הוא יהלום

  5. 1. אני חושב שהרעיון ששיחקו פה 2/3 עונה ואין הכרעה מעביר את הליגה על דעתה. הם מעדיפים 7 כוכביות מאשר עונה לא סגורה. לי לא ברור האם מדובר בפלייאוף או המשך העונה הרגילה. לא ברור לי מה הפורמט ומי ירוויח ממנו.
    .
    2. למלו שואף גבוה והוא לא צנוע. אני מעריך את זה. זה בכלל לא ברמה של לאבר בול שטען שבנו טוב כבר אז מסטף קרי כשעוד היה ילד ב-UCLA. הילד שם לעצמו מטרה מקדימה ומטרה על הגב כדי לדחוף עצמו קדימה. כוון לשמים ותגיע גבוה. עכשיו מגיע הזמן לגבות את ההצהרות. עבודה אינטנסיבית על הגוף, עבודה על הקליעה, חתירה למצויינות ולמידה מכל משחק. אם אלו לא יתקיימו זה יהיה סתם עוד הצהרה ריקה ממכונת השיווק הבולית. לגבי אחיו ההתקדמות הכי גדולה קרתה כשסתם את הפה והחל לעבוד.

    1. אחיו לא התקדם יותר מדי מאז שהגיע לליגה , ראינו איזה שחקן הוא היה לפני ההגעה של זאיון לידו, עונה הבאה נגלה אם המשחקים האחרונים היו שיפור (צריך להיזהר מסטטיסטיקות בפברואר מרץ), או שהוא עדיין חלש כמו לפני שזאיון הגיע לשחק.

      1. ללונזו התקפה מוגבלת אך הוא שחקן חכם עם ראיית משחק נהדרת ויכולת מסירה משובחת ושחקן מגוון שיודע גם להגן ולקטוף כ"ח היטב בשביל שחקן חוץ וגם יודע לקלוע אך לא יציב בקליעה.

        1. כל הכבוד ליכולת מסירה היא לא שווה יותר מדי בליגה של היום עם אתה לא יכול ליצור נקודות היא לא קיימת מאז גייסון קיד ולונזו נגר (גם לדריימונד הייתה עונה עם 38% מ3 ובדיוק כמו לונזו זה בזריקות אימון (עד ינואר הוא היה על 33%, וצריך להיזהר מסטטיסטיקות של פברואר מרץ) , התקרה של לונזו זה רונדו פחות או יותר (שהיה סופר אוברייטד בזמנו בדיוק כמו גרין שלא הקשיבו), לגבי הגנה אתם צריכים לשים משקפיים הוא מגן בינוני ביום טוב ומגן חלש ברוב המקרים, הוא לא מסוגל להתמודד עם הגארדים שיש היום בליגה (וזה שמחביאים אותו על נגר שגם ככה לא היה קולע שכביכול מוריד את אחוזי היריב ואז מסתמכים על סטטיסטיקה הגנתית זה כדי להציג אותו כשומר טוב זה בדיחה , כמו שהציגו פה באתר את הארדן ולברון 2016-2018 כשומר טוב חלק מהמגיבים).

      2. מסכים. לוזנו יפתח את העונה הבאה ונדע יותר על ההתפתחות שלו. לגבי זאיון להזכירך לונזו שיחק עם לברון ועדיין לא קלע זריקות טובות.

        1. כמות הפעמים של רוביו היו רצפים של 3-4 שבהם הקליעה נכנסת וזהו זה נראה שהוא קלט את זה ואז חזר לסורו, יש שחקנים שיש להם חריגות קליעה מטורפות לעונה, בטח שזה שנת חוזה רק לראות איך וויגנס סיים את החצי האחרון של שנת החוזה שלו ,עדיין אני לא רואה גארד שבעונת שיא שלו קולע 56 אחוז מהקו הופך להיות קלע יציב של 38% מ3, בליגה שהייתה עד היום עם האינפציה המטורפת הוא שווה חוזה בין 8-12 מליון לפליקאנס

  6. מבחינתי אפשר לשחרר את העונה הזו, ולהתחיל להתכונן באופן נורמלי לשנה הבאה. אפשר לסיים באיזה טורניר של שבוע בשביל הכיף, אבל העונה הזו כבר עברה זמנה ובטל קורבנה.
    תודה רבה על המעורב

  7. פייטון מנינג הוא The last great quarterback. עם כל הכבוד לבריידי ולשש טבעות שלו, מאנינג הוא הQB האמיתי האחרון, זה שקורא את המשחק בלייב ומחליט על מהלכים ורואה את השדה ויכול לנגן על מיתרי ההתקפה כמו נבל. אם היה בקבוצה אחרת, ואולי גם 20-30 שנה קודם, היו לו טבעות על אצבעות הרגליים, אבל הוא מצא את עצמו במקום ובזמן שלא מסוגל לנצל את היכולת שלו. מאד שמחתי שהוא לקח את הטבעת השניה בדנבר, בעונת הפרישה שלו.

      1. לא אמרתי הכי גדול בכל הזמנים, אמרתי הפיור QB אולד סקול האחרון. כמו שאמרת על אייזיאה תומאס שהוא היה ״רכז״ ולא כמו אחרים אז ומאז, ככה מאנינג. כבר שהוא שיחק הוא היה היחיד שהיה קורא מהלכים ולא מעביר מה שהקואוץ׳ צועק לו באוזניה, או מבצע תרגילים לפי מה שהוא ראה ולא לפי מה שהורידו מלמעלה. הוא לא היה קוורטרבק ״רץ״ וכל השואו שהיום רגילים לראות מQB, אבל היכולת שלו לנהל דאון, לבנות את ההתקפה, זה סגנון שכבר אין כאלה, גם כי התפתחנו, גם כי משחק הריצה היום כמעט גמור בהשוואה לפעם, וגם כי מחפשים היום מישהו אחר ומאמנים לא רוצים שהקוורטרבק שלהם יתחיל לחלק מהלכים על דעת עצמו.

        1. ופעם לא היו מסמנים מהלכים מהצד?. ק"ב רצים היו גם פעם. בריידי לא עושה את כל הדברים האלה? רוג'רס? בריס?
          אתה בונה הרים על כלום.

          1. צודק, הלכתי ובדקתי קצת נתונים, ובאמת ההסתייגות שלי לא במקום, מאנינג הוא, בלי שום כותרות משנה, הקוורטרבק הטוב בהיסטוריה, שני רק לבריידי בסופרבולים, אבל ראשון בכל שאר הנתונים. אני מאוד אהבתי אותו בגלל סגנון המשחק, ומפה ההסתייגות, אבל אתה צודק, בלי הסתייגויות, הטוב בהיסטוריה.

  8. חבל שלא חוזרים לשחק בלאס וואגס
    אפשר לשחק כדורסל בראש שקט בלי לחפש ריגושים בלילות
    עכשיו השחקנים יסתכמו בפציעות שיברחו דרך החלון בלילה להרגיע את האנקונדה

  9. אוי אדם..
    פשוט צריך לשחרר, ולהתחיל מחדש את העונה הבאה בזמן.
    מה זה הקשקוש הזה על טורניר במקום אחד? נניח שאת כל זה תיקח אוקלהומה סיטי/דאלאס/בוסטון, ישימו עליהם לא כוכבית אלא את כוכב צדק, ודי בצדק.

    1. למה? כל הקבוצות באותם תנאים. אין תירוצים של טיסות עייפות שעות שינה ובלה בלה.
      הביתיות התבטלה אז מי שעשה לואד מנגמנט הרוויח וקיבל עוד 3 חודש לואד.
      לא הבנתי מה הבכי על שחקנים לא בכושר אם אני שאין לי מגרש פרטי בבית התאמנתי כל יום 3 שעות אז הם יכלו בטוח.
      אני מחכה לליגה, מתאים בקיץ האמת.
      הבעיה שהשעות כנראה יהיו שעות מזרחיות…

      1. ברור, אין להם תירוצים של עייפות כימיה קבוצתית לא נפגעת כזה מהר, אין שום סיבה שהשחקנים לא יתאמנו בבית בזמן הקורונה לשמור על כושר (לאמביד לפתח אחד) וגם החלודה תרד אחרי 4-5 משחקים שיעשו לפני הפלייאוף , גם אין תירוץ של עומס שרק בNBA יש (בכדורגל אתה רואה את הכוכבים משחקים כל משחק 90 דקות בלי הפסקות מנוחה כל שנייה, ויש שבועות שמשחקים 2-3 משחקים)
        קוואי השנה נח יותר ממה שהוא שיחק

      2. שמעון, זו לא הנקודה.
        זו ההחרגה ההזויה- טורניר בלי קהל, בלי ביתיות, בלי עונה על הגב. נשמע כמו זבל מזוקק ומשעמם.
        מה שכן, אני מבטיח להתעדכן באתר על התוצאות ואולי אולי לראות את משחק הגמר בשידור חוזר.

  10. אם, וזה אם גדול, אבל אם העונה תתחדש – אני מהמר שהיא תופסק שוב לפני שתסתיים.
    במצב הנוכחי אי אפשר לשחק ספורט קבוצתי לא משנה כמה כסף ישפכו על זה.

    1. בטח שאפשר הגזמתם 0.0001 מהספורטאים נדבקו רק בזה. הקטע שצריך להתחיל מיד את הפלייאוף עכשיו במיקומים הנוכחיים ולא לשחק עוד 20 משחקי זבל עד לסיום העונה.

      1. ברור שאפשר סוגרים מתחם מיוחד בפלורידה, שרק לשחקנים למשפחות וליצואניות (ששששש אל תגידו באתר שהשחקנים בוגדים) מותר להיכנס, כל אחד עובר בדיקת קורונה

        1. מעבירים כל אחד בדיקת קורונה? מחכים לתוצאות לפני שמתחילים משחק?
          את השחקנים בקבוצה, את המאמנים, את מנקי המגרש, את השדרנים, את התיאורנים, את הצלמים את נהגי האוטובוסים שהביאו אותם למגרש, את הטבחים במסעדות שהאכילו אותם, את פקיד הקבלה במלון שאיכסן אותם, את המשפחות שלהם.. וכל זה בהנחה שאף אחד לא יצא מהבועה ולא הפר את הסגר.
          ואם אחד נדבק – אז מה? מחכים שבועיים עד המשחק הבא? זה לא רציני.

          1. 1000-1500 וזה גם הגזמה (זה יותר לכיוון 600) איש במתחם חודש ממש לא נורא מרכזים אותם במתחם ענק חודש בלי יציאות כמובן שלמי שלא שחקן אסור להביא את המשפחה לא אמור להיות בעיה , אני גם מאמין שעד 1 ביולי כמעט כל השוק ייפתח שוב , האבטלה והמצב הכלכלי יותר גרועים כבר מהקורונה עצמה ללא מעט אנשים , 40 מליון מובטלים תעשיות שלמות שקורוסות

            1. נכון השוק יפתח עד ה1 ביולי כמעט בודאות

    1. חחחח הלוואי אבל 50 שנה זה יותר מדי בטח בגילי, כשהייתי צעיר יותר בשנות ה80-90 הייתי אומר לך יש סיכוי

  11. מנחם אתה מעוות ציטוטים הרבה פעמים, זה גורם לדברים להישמע הרבה יותר דרמטיים משהם, בבקשה תשמור על ניסוח מקורי

  12. גארי פייטון הוא הבדיחה היכ מצחיקה בסרט של ג'ורדן.
    היה גם סיפור שהוא ביקש מג'ורדן נעליים.

    זה השומר הכי טוב על ג'ורדן בשנות ה-90'? או בגמר שחקן לבן מוגבל אתלטית כמו סטוקטון.
    אין מה להשוות אותם בכלל מבחינה אתלטית לשומרים שהיו מול לברון וקובי.
    מברוס בואן,קוואי לאונרד ואנדריי איגודלה.

    1. כן, איגודאלה, ממש אימת השחקנים של ימינו. רק לחשוב מה הוא היה עושה לג'ורדן.
      .
      כל הניסיונות שלך להאדיר את לברון בכוח רק מוציאים אותך מגוחך יותר

כתיבת תגובה

סגירת תפריט