חם מהתנור: הליגה שוקלת חזרה בסוף יולי

ה-NBA התחילה בשיחות עם דיסני, אחת מרשתות השידור של הליגה (בעלי ESPN) בקשר להמשך העונה בסוף יולי. הליגה מתכננת, לפי דובר ה-NBA, לקיים את כלל המשחקים במקום יחיד: ESPN Wide World Of Sports בפלורידה, כמקום בו השחקנים יתגוררו, יתאמנו וישחקו. המתחם כולל שישה מגרשי כדורסל, וכל קבוצה כנראה תוכל להביא עד 35 אנשים – שחקנים, מאמנים ואנשי סגל רפואי.

הליגה שוקלת לבקש משחקנים לחזור לקבוצותיהם בראשון ליוני, לקיים מספר אימונים ומחנות אימונים בתקופה שבין ה-1.6 לסוף יולי ולהמשיך את המשחקים, שהופסקו ב-12.3, לאחר מכן – כל קבוצה תעשה מחנה אימונים של שבועיים באולמה ולאחר מכן בפלורידה, במתחם של ESPN. תהיה שיחה בין הבעלים של קבוצות הליגה בשישי הבא במסגרתה יתקבלו הכרעות נוספות. ה-NBA בחנה מספר אפשרויות בסקר ששלחה למנג'רים של קבוצות הליגה:

  • המשך ישיר לפלייאוף בהתבסס על המקום הנוכחי של הקבוצות.
  • הוספת מספר קבוצות (כאלה עם סיכוי לפלייאוף) ומעין טורניר נוק-אאוט למשתתפות על הפלייאוף
  • המשך כלל העונה הסדירה לכל 30 הקבוצות
  • המשך העונה הסדירה למספר משחקים מסוים ואז טורניר על הפלייאוף
  • קיצור העונה ל-72 או 76 משחקים ואחריהם פלייאוף
  • ביטול החלוקה, השנה בלבד, למזרח ומערב, בהתחשב בכך שכל הקבוצות באותו מקום והטיסות לא מהוות שיקול – מקום ראשון נגד 16, השני נגד 15 וכו'.
  • תאריך סיום אפשרי לעונה: 15.9, 1.10, 15.10 או 1.11. ישפיע על פתיחת העונה הבאה, כמובן.

עדיין לא נקבעה שום החלטה ע"י הליגה ומדובר כרגע באפשרויות בלבד.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 29 תגובות

  1. הבשורה הגדולה – משחקים לפי דירוג 1-16
    זה פנטסטי עבור אלופת המערב שתקבל קרוב לודאי את הנטס או אורלנדו, אם דורנט חוזר 😀 הפלוס הופך למינוס

    1. סיוט אמיתי ובאסה. ויוה לאס וגאס.
      מצחיק אותי שמהווים טיסה שלכל קבוצה יש מטוס חמקן משלה כשיקול למה הביזיון של חלוקת מזרח מערב נמשך.
      אולי נעשה שחיתות סטייל ליגת אלופות 8 מדורגות 1 ו8 מדורגות 2 ועושים הגרלה בפלייאוף איזב כיף יהיה? ככה יוכל לצאת אינדיאנה נגד המגיק בטעות 😎

      1. מי זה כל הצדדים? כל אחד ואחד מהשחקנים מסכים לחזור בלי שום פחד לאבד את המקום שלו? כל העובדים שמסביב, בלי פחד מאיפה תגיע המשכורת הבאה? זה כולל את המשפחות?
        ומה בקשר לאמצעי המיגון ובדיקות שבארצות הברית יש בעיה קלה איתן? או עם הקטע של לתת לפלורידה פרס על השקרים שלה?

        1. תראה, הולך להיות הסכם בין הליגה וארגון השחקנים וזה מה שקובע, כולל עניין המשפחות.
          .
          לגבי הבדיקות לא יודע מאיפה יביאו אותן אבל מאמין שזה יהיה "לגיטימי" כלומר בתיאום עם הממשלה. אם לדעתך זה משהו פסול אני לא אתווכח אבל שוב זה בהסכמה ואני בטוח שסילבר לא רוצה להצטייר ככזה שלקח בדיקות מאנשים שצריכים אותן

          1. ברור שקובע. אין לי מה לעשות נגד זה. לא אומר שאני חושב שזה צודק. או בהכרח בהסכמה מלאה של כולם (ובמצבים כאלו, אני חושב שחובה להשיג הסכמה מלאה של כולם).
            המצב של השחקנים בכל זאת עדיין יותר טוב משאר עובדי הצווארון הכחול בארצות הברית שמוכרחים לחזור לעבודה מאימת החובות (ובעידוד מאסיבי של מיליארדרים שהולכים להמשיך להישאר במקומות סגורים ומוגנים), אבל גם הם יכולים לחלות (להזכיר לך – זה ספורט שהרשה ליואינג למלא בריכות זיעה בכל משחק). גם המשפחות שלהם. והקורונה כבר פגעה בצעירים בריאים, כן, בכמויות הרבה יותר נמוכות, אבל הספורטאים לא בהכרח חסינים. אנחנו רק יוצרים צלחת פטרי של אנשים מיוזעים במיוחד שכל הזמן נוגעים אחד בשני.
            בוא נצא לרגע מתחומי הכדורסל – גם הפוטבול אמור לחזור מתישהו. ליגה שידועה במוכנות של כולם שם להסתיר פציעות מסוכנות (https://www.kenallenlaw.com/2018/04/football-players-hiding-concussion-injuries-despite-the-nfl-concussion-protocol/). כוכב על הספסל זה הפסד כספי עצום לליגה, לשחקן, ולפעמים אפילו לרופא הקבוצה. אתה חושב שהם פתאום יגדלו מצפון?

        2. יש בעיה באמצעי מיגון ובדיקות לאדם הפשוט לא למיליארדרים וקבוצות ספורט שיכולות לממן כמויות בלתי נגמרות של בדיקות, אני בהחלט לא רואה בעיה לשחקנים להתאמן במתחם סגור שיוגדר להם מראש אחרי שכולם עברו את הבדיקה (סוג של קייטנה), הקטע שספורט בלי קהל זה נוראי זה מאבד את כל חווית הצפיה (גם בטלוויזיה).

          1. ישימו לך קהל ממוחשב כמו במשחקי הכס דיצעק דיפנס דיפנס ו2 שמנים עם הוט דוג ופופקורן גדול קדימה שאם לברון יקפוץ להציל חוץ כאילו נשפך להם הקולה וזהו. מה אתה צריך יותר מזה? לשחקנים יעשו קולות רקע של טראש טוק וזהו

            1. הכי טוב היה לשמוע תגובות של קהל בזום, אבל לא יעשו את זה כי אנשים יתחילו לקלל וכאלה

  2. תראה, הולך להיות הסכם בין הליגה וארגון השחקנים וזה מה שקובע, כולל עניין המשפחות.
    .
    לגבי הבדיקות לא יודע מאיפה יביאו אותן אבל מאמין שזה יהיה "לגיטימי" כלומר בתיאום עם הממשלה. אם לדעתך זה משהו פסול אני לא אתווכח אבל שוב זה בהסכמה ואני בטוח שסילבר לא רוצה להצטייר ככזה שלקח בדיקות מאנשים שצריכים אותן

  3. טמטום מוחלט. אין לזה שום קשר לעונה או לליגת ה-NBA כפי שהיא. מדובר בגביע חסר משמעות בתנאים קיצוניים וספציפיים, כשהשחקנים לא בכושר וחסרי מוטיבציה תוך סיכון ממשי שלהם לפציעות.
    שיודיעו על ביטול העונה ויכריזו על זה כ"גביע האתגר" וכמשהו חצי חובבני, כמו שזה, במקום לנסות לסחוט את הלימון כדי לקושש כמה בוחטות.

    1. ואז שיאפשרו בחירה אמיתית לשחקנים להשתתף או להמשיך את הפגרה עד עונה הבאה. שקבוצות תגענה בסגלים מדוללים עם הכוכבים שלא בא להם בחוץ, ושחקנים שרוצים לקבל חוזים ישקיעו ויעשו מאמץ להרשים לקראת העונה הבאה.

    2. צריך למלא את המשבצת לאלופת 2020. מדובר גם בכסף.
      התנאים דווקא טובים השחקנים משחקים יושנים אוכלים ומגניבים בחורות בשקט בטענת ביקור בדיסנילנד ותמונה עם מיקי מאוס.
      יקבלו מלונות סופר דופר. מה קיצוני בזה? אולי אפילו יבטלו בזיון של מערב מזרח למרות שלא בונה על זה.
      יש להם חודשיים להתכונן זה ים זמן לא שונה מהכנה לעונה הרגילה ואל תשכח שקאווי עשה חתיכת לואד במעבדה😎.

      1. ממש לא צריך למלא את המשבצת בכוח.
        זו לא תהיה האלופה של 2020. זו תהיה אלופת גביע האתגר.
        לא יקרה כלום אם עקב הסיטואציה החריגה לא תהיה אלופה.
        אין פה שום תנאים שדומים לליגה.
        אין בית חוץ, אין קהל, הרצה קצרה אחרי פגרה ארוכה, שום המשכיות, שחקנים בבידוד.
        שיעשו סתם גביע בשביל הכיף, אנשים יראו בכל מקרה וכסף יכנס.

  4. מקווה שכל זה לא ייגמר בפציעות לשחקנים שהזדרזו לחזור לכושר.
    מציע לעשות טורניר קצר ומהנה בין שבוע שבועיים, עם מופעי ראווה שמותאמים לשידור בטלוויזיה. אם מתעקשים, המנצחת יכולה לקבל את גביע 'רודי הפלגמט ליקק את כל המיקרופונים, וכל מה שאני קיבלתי זה את הגביע המוזר הזה'

כתיבת תגובה

סגירת תפריט