מעורב הופס ליום שני / מנחם לס

1.ההפוגה הארוכה נתנה הזדמנות למספר שחקנים רב להיפטר מפציעות מטרידות וארוכות

טים ריינולדס מ-AP כותב היום דבר מעניין. בהפוגה הארוכה הזאת יש לפחות דבר אחד טוב: ההפסקה הארוכה של 4.5 חודשים כמעט ממש לפני תחילת הפלייאוף איפשרה לכמה שחקני מפתח להיפטר מפציעות טורדניות שלא היו מושיבות אותם ברוב המקרים, אבל היו גורמות להם לשחק ברמה שהיא לא אופטימלית עבורם.

דמיאן לילרד היה באולם בשבוע שעבר וראה את יוסוף נוריץ' וזאק קולינס מתאמנים.

לפתע עברה בו מחשבה: "היי, הביג-מן שלנו נראים מצויין. הם כבר לא פצועים!". ואז עברה בו מחשבה שנייה: "וזה תודות לקורונה. אז אם כך יש להתקפת הנגיף גם צדדים בהירים".

כשהעונה נעצרה היו עשרות שחקנים – אולי אפילו מאה – ששיחקו למרות כאבים, פציעות קלות, חבלות, נקעים 'קלים' ( הם תמיד קלים כשהם קורים למישהו אחר), נזק זה או אחר, טראומה קלה או לא כל כך קלה, ועייפות כרונית. למעשה, כל שחקני החמישיות והמחליפים הראשונים ברוטציה כולם סבלו ממשהו. אתה לא יכול לשחק 65 משחקים ולהופיע כמו שאתה מופיע בתחילת העונה אחרי 4 חודשי גולף או דיג, או כלום: סתם ישיבה בבית על הספה דלוק על סידרות טיווי.

ה-4.5 חודשים האלה ריפאו כמעט הכל, ובמיוחד רעב מחודש לשחק אחרי שלקראת סיום העונה הכדורסל מביא שחקנים עד כמעט קצה היכולת של אדם לסבול. כמובן שכשהפלייאוף מתחיל, הרבה שחקנים קיבלו צ'ופר של ישיבה מכוונת על הספסל.

אריק ספואלסטרה אמר שהוא לא יודע באיזה מילים להשתמש כי ה-COVID19 גרם לכל כך הרבה האסונות – מוות, פגיעות גופניות רציניות בלתי הפיכות, ומשבר כלכלי – אבל לגבי הכדורסל גרידא, ובריאות השחקנים, הוא היה מין הצלה במידה זו או אחרת לכל קבוצה.

עכשיו ישנו אתגר חדש: להתחיל למעשה מאפס – לך תדע באיזה כושר יגיע כל שחקן – ולדאוג להשיג כושר גופני גבוה ללא גרימת פציעות כמה שיותר מהר.

רוצים דוגמאות? בבקשה:

מיירס ליאונרד ממיאמי סבל מנקע קשה מאד בכף הרגל שהוא סחב חודשים רבים, ושרק לפני כמה ימים הוא הרגיש שהוא ממש נרפא והתגבר על הפציעה. ללא הקורונה הוא היה מפסיד את הפלייאוף. טיילר הירו – סיפור די דומה. ליאניס היו כאבי ברך מטרידים, ומאמנו בודנהולצר היה בוודאי ממשיך להשתמש בו, והוא לא היה מגיע כשר לחלוטין לפלייאוף. אותו סיפור עם קריסטפס פרוז'ינגיס שעבר ניתוח ברך 'מינורי' (ז"א לא קריעת ה-ACL או משהו כזה), וללא הקורונה היה מפסיד את כל הפלייאוף. עתה הוא מוכן ב-100% ו-"לא יכול לחכות".

אנטוני דייויס אמר: "לא היתה לי כל פציעה ספציפית אבל כל הגוף כאב. הייתי מתעורר והיה לוקח לי חצי שעה להתמתח ולקום מהמיטה. לא היה אבר אחד שלא כאב לי. היום אני מרגיש כמו אדם חדש. כאילו עברתי חידוש באיזה מוסך. אני לא רק מוכן להתחיל – – אני לא יכול לחכות להתחיל!"

2. בואו נדבר מעט על ציון. אנחנו מזכירים את שמו בלי סוף, אבל לא בודקים אותו במעבדה. הגיע הזמן!

סם אמיק ב'אתלנטיק' שואל אותה שאלה: "HOW GREAT DOES ZION LOOK?"

איך היה עונה לנו המורה שלי קווינט בכתה ד'? "IT IS ALL IN THE EYES OF THE BEHOLDER" – זה הכל בעיני (והבנת) המסתכל!

אם תחשוב על כל מה שניכתב ונאמר על ציון אפשר היה לחשוב שהוא לא פחות מ-BANE, מהקומיקס.

BANE ההרסני, הכל יכול!

ובכן, עם פחות מחודש לפתיחת המשחקים USA TODAY הגיע למיתחם האימונים של הפליקנס יומיים לפני ששלושה מהשחקנים נימצאו 'חיוביים'. מיד סגרו את המיתחם. כל השחקנים שנימצאו 'שליליים' הובהלו מיד חזרה למכון 'אוסצ'נר' במטיירי, לואיזיאנה, הנחשב לאחד ממכוני ה-SPORTS PERFORMANCE הטובים והמודרניים בכל היבשת.

מי הגיע לשם? כמובן ציון, ואיתו דרו הולידיי, ג'יי ג'יי רדיק, ג'אש הארט, ניקולו מלי, ברנדון אינגראם, ג'היל אוקפור, ולונזו בול. השאר הגיעו יום יותר מאוחר.

הדבר הראשון שנעשה היה לבדוק את משקל השחקנים. ציון ויליאמסון נראה "שחיף" ממש. לפני הקורונה הוא שקל 280 פאונדס, או 128 ק"ג. הוא עלה על המשקל והוא נשקל 121 ק"ג.

מה קרה? בדיקות שומן ו-BODY MASS גילו שהוא הוריד 12 ק"ג של שומן, והוסיף 5 ק"ג של שרירים. הוא נראה נפלא ממש. "IT WAS AN IMPRESSIVE SIGHT TO SEE" (https://twitter.com/PelicansNBA/status/1278723691363385345?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1278723691363385345%7Ctwgr%5E&ref_url=https%3A%2F%2Ftheathletic.com%2F1907522%2F2020%2F07%2F03%2Fnba-zooms-back-giannis-the-la-scene-zion-revealed-mitchell-talks-and-more%2F

ציון עבד עם אביו החורג לי אנדרסון, שחקן העבר של קלמסון. מסתבר שלי יודע מה הוא עושה, וכבר קיבל כמה הצעות לאימון כושר מקבוצות NBA.

הוא אמר על מאביו החורג:

“At first, it was very tough because even now, you still don’t know what’s fully going on with (the pandemic), but my step-dad and I just found different ways to stay in condition, like on-court, off-court, just wherever we could find it,” Williamson said while at the team’s facility. “I feel like I’m in good shape right now.”

 

הרבה מאד בעלי ידע מאמינים שללא פציעה, ציון ויליאמסון עומד לעשות דברים מדהימים ב-RESTART.

3. דונובן מיצ'ל מדבר

בימים טרופים אלה שיש סושיאל מדיה, שחקנים לא זקוקים למסיבות עתונאים וכו', לומר את דברם.

משך 3.5 חודשים הוא שתק מלבד ראיון אחד ב-GOOD MORNING AMERICA https://www.latimes.com/sports/story/2020-03-16/donovan-mitchell-rudy-gobert-coronavirus . מאז עניין הדבקתו בנגיף – מעשה ידיו של רודי גובר, והיריקה עליו – ואיש לא ידע בדיוק מה הולך בין השניים. למעשה, ברור האתרים היתה מילה אחת על יחסיהם: UNSALVAGEABLE" (לא ניתן לאיחוי).

שלשום דונובן סוף סוף דיבר. אני מכניס את מה שאמר מילה במילה:

People just want to know, how’s the relationship between you and Rudy?

“Yeah um, you know, I kind of addressed this one, just so everybody can kind of just leave it after this. To be honest with you, I understand that y’all got to ask this question. But you know, right now we’re good. We’re going out there ready to hoop, um, and I think the biggest thing, you know, that, that kind of sucks was that it took away from the guys on the team, um, took (away) from what the guys on the team were trying to do, and I really wish that, as going forward, you know I think that will be, really, the primary focus, is just us jelling as a team. Because obviously Rudy and I had COVID, and whatever happened happened, but you know now we’re ready to hoop and focus on the team as a whole, you know, because we’re not really trying to keep taking the attention away from what everybody’s got going on. Obviously we’ve got Bojan (Bogdanovic) out (he had season-ending surgery on his wrist in mid-May), so we’ve got some guys who are really looking good and ready to step up. And that’s what we’re really excited about.”

Nine minutes later, ESPN’s Tim MacMahon asks the following question…

You’re a smart, savvy guy. You understand the way the league works, the way media works, the way a situation like that is going to draw speculation. Why did you let that (situation) linger for the last three-plus months instead of addressing it, whether it’s a tweet, Instagram, or doing some media?

“Because I feel like, you know, for me, it’s no secret, Tim, that I wasn’t happy at the beginning. I’ve said that publicly. There’s no secret to that. So for me, it was like, I’m not going to continue addressing something that I, one, didn’t feel was true. You know obviously we had the article that came out with, um, sorry what’s his name, um Shams (Charania, of The Athletic, who co-wrote the piece with myself and Jazz beat writer Tony Jones), and everyone saw that. And I just, to be honest with you, and no disrespect to you guys, but it’s like I’m not trying to give things clicks just to have a story, you know, and then I kind of go back and then it brings more.

“You know what? We know what it is internally as a team, and that should be it, you know? I think that’s part of what Eric (Woodyard, of ESPN) kind of added — Eric asked that question — part of that maturity and growing up, because I could’ve easily went back and forth with whoever on Twitter and kind of addressed it. But I’m just like, ‘You know what? There’s no need for that.’ My teammates and my coaches know how I feel, and I feel like that was a moment where I was like, ‘That’s it, and now I’m leaving it at that.’ And that’s really how I felt. And on top of that, like I said, it really took away from like guys and what guys were working on, what guys — because we talk about what guys have been working on the past two months, and I feel like that’s really been hijacked because of this whole thing and you know it’s easy to kind of go out there and say something, but no. I wanted my teammates to know that this is how I feel. There are moments when you’re just tired of continuing to hear over and over again, and I’m tired of addressing it, kind of going, ‘No, that’s not true’ and ‘No, this is not true’  because then you find yourself all over Twitter trying to call out people for no reason. So I just let it, and addressed it with my teammates.”

BEN SIMMONS IS BACK .4!

ללא כל כאבי גב וללא כל בעייה. הקשיבו למה יש לו לומר:

“I’m feeling better than I was when I started the season,” Simmons said, per our Rich Hofmann. “I’ve been working since I had the injury, working until now to be prepared for whatever happens, wherever we go … I feel ready, I’m very comfortable. …I’ll be ready to go.”

ודבר נוסף שרק הדוק יודע: הוא חוזר עם קליעת שלוש "טובה" עד "טובה מאד -"!

5. מרווין באגלי? "FULLY RECOVERED" לפי הקינגס.

לקינגס יהיה מרווין באגלי בריא לחלוטין. הם עדיין אחת מהקבוצות שהיא 3.5 משחקים מאחורי ממפיס (יחד עם הפליקנס ופורטלנד) – הווה אומר סכוייהם די קלושים – שזה אומר שהחזרה לפלייאוף שנמנעה מהם מאז 2007 אולי (כמעט בטוח?) לא תקרה שוב.

אז אולי חזרתו של באגלי ב-FULL FORCE לא תשנה דבר במושגי פלייאוף, אבל זאת תהיה הצהרה קולנית בקול גדול לגבי העונה הבא.

האמת היא שאין לנו הרבה מושג איזה מין שחקן הוא באגלי, ולאיזה גבהים הוא יכול להגיע. הוא החמיץ 20 משחקים כרוקי, והעונה הוא החמיץ 51 מה-64 שקבוצתו שיחקה.

הוא אמר לג'ייסון ג'ונס (https://theathletic.com/1907322/2020/07/02/got-a-chip-on-my-shoulder-marvin-bagley-iii-returns-bigger-and-stronger/) "אין שאלה שיש לי CHIP ON MY SHOULDER. ההרגשה הזאת לא עוזבת אותי. היא היתה עוד לפני הפציעה האחרונה. אני פשוט יודע מי אני, ואני יודע שמלבדי אף אחד לא יודע מה אני מסוגל לעשות ולתרום. כל מה שאני צריך זאת הזדמנות".

ואז הוא מסיים:

“Not letting one day go by without doing something that gets you better. Whether it’s shooting free throws, whatever it is, something basketball-related, that’s what I’ve been doing. I’m excited to build on this, it’s a great opportunity and I can’t wait to get back with the guys and get going.”

6. סטיב אדאמס בילה את זמנו בניו זילנד בהזזת פרות וב… BOXING THEM OUT!"

"הגעתי מארה"ב לארצי ניו זילנד שם היו חוקים מחמירים, ולכן במדינה שלנו – 5.5 מיליון תושבים – היו רק 1,765 חולי קורונה, ורק 22 קורבנות מהמחלה. אבל לא באתי לדסקס קורונה. באתי לספר לכם שהתאמנתי ב-'BOXING OUT COWS', ואמשיך לעשות זאת כשהעונה תתחדש".

7. אוהדים של הליגה PISSED-OFF שציון הוא הפנים החדשות של ה-NBA2K21

לפני לוקה דונצ'יק?? לפני ג'ה מוראנט? היכן הצדק, הם זועקים בטוויטרים!!!

8. מי הם השחקנים המרגישים כעת את הלחץ הגדול ביותר?

תראו, כל אדם מתמודד עם לחץ בצורה אחרת. אז כמובן שאני לא יודע כיצד הם מתמודדים עם הלחצים של סיום העונה. אבל בהנחנ שכל דבר אחר הוא שווה, לדעתי דרגות הלחץ חייבות להיות כדלהלן – מהלחוץ ביותר ואחריו:

1)לברון ג'יימס.

2) יאניס

3) ג'יימס הארדן

4) כריס פול

4) ראסל ווסטברוק

4) פול ג'ורג'

7) רודי גובר

8) ג'ואל אמביד

9) דמיאן לילארד

10) אנטוני דייויס

9. שחקני NBA שהפכו חסרי-בית

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 120 תגובות

  1. זה מה שאמרתי מנחם. צפוי לנו פלייאוף באינטנסיביות חסרת תקדים. שחקנים החלימו, מגיעים אחריי מנוחה ארוכה, וישחקו משחקים בלי שום טיסות מעייפות. זה יותר מיאזן את ההיעדרויות של אלו שבחרו לא להגיע. יקח להם כמה שבועות להתרגל לחוסר בקהל ולריחוק מהמשפחות. אבל כשנגיע לשלבים המכריעים הולכים להיות סדרות לפנאיטון. האלופה תעשה זאת בתנאיי קושי חסריי תקדים שאף אלופה אחרת לא התמודדה איתן. שום כוכבית ושום נעליים על הפליאוף הזה.

  2. מצד אחד המנוחה עזרה לפצועים להחלים, מצד שני אחרי הרבה זמן בלי כדורסל ועם החנה בסימן שאלה זורקים אותם ישר למשחקים אינטנסיביים עם לו"ז צפוף – שזה מתכון לפציעות

    1. יש כמה שבועות אימונים, יש עוד 8 מחזורים שהם די מחזורי הרצה, וזה לא שהם באמת בילו את ה4 חודשים אחרונים בלאכול פיצה ולראות נטפליקס. אני בטוח שהם שמרו על עצמם.

      1. שמרו על עצמם – כן. אבל אינטנסיביות של משחק ועונה זה לא "לשמור על עצמם בכושר" בזמן קורונה ובידוד… לפלייאוף יש אינטנסיביות משל עצמו ובנוסף המשחקים האלה הם לא בדיוק הרצה כי יש קבוצות שיש להם על מה לשחק, שלא לדבר על הלכניס את הכוכבים שלהם לכושר משחק (ועוד שאוטוטו יש "פלייאוף").

        1. ומצד שני יש את המנוחה שמנחם הזכיר שהורידה פציעות ומביאה את השחקנים רעננים ומוכנים. אין דרך לכמת אם זה טוב או לא ועד שלא נראה שחקנים נופלים כמו זבובים בגלל פציעות (יותר מכרגיל, ובניקוי אלא שהחלימו וחזרו בגלל הפגרה) גם לא נדע.

          1. אני יותר ממקווה שלא יהיו פציעות בסיום העונה הזו. זה יכול ללכת לכאן או לכאן. מניח שלקבוצות יהיה בהתחלה חלוקת עומסים, כפי שציינת, אבל זה יתבטא בכדורסל מבולגן

            1. אין לך שום דרך לדעת את זה.

            2. מה זאת אומרת? זה מה שאני חושב שיקרה.
              אם היה או לא היה נדע בהמשך.

            3. אתה אומר 'אני בטוח'. לא משנה, בוא לא נתווכח על קטנות. כמו שאמרת/תי, נחכה ונראה.

            4. נו אז אני בטוח יא מצחיק.
              איך אתה סותר משהו שאני חושב לגבי העתיד

            5. כנראה אנחנו מבינים את המילה 'בטוח' באופן שונה. 🙂

  3. מחכה לתגובת שימון לגבי סימונס והשלשות.
    יהיה מצחיק?
    תודה מנחם, כרגיל עירבבת את הקומפוט עם תירס.

  4. תודה רבה דוק.
    עכשיו גם הבאקס וסאק סגרו את האימונים אחרי שהתגלו מקרים חיוביים.
    נראה לכם הגיוני להתאמן ככה לטורניר?
    אחרי פגרה ממש ארוכה?
    ומתוך ציפייה להגיע לאינטנסיביות של פלייאוף תוך 8 משחקים?
    .
    דבר נוסף, הבנתי שאישרו לשחקנים להביע תמיכה במחאות חברתיות על חולצותיהם.
    אבל מצד שני סילבר הודיע על "כבוד הדדי" עם הממשלה הסינית.
    נראה לכם שהוא יסכים ששחקן, למשל, יביע תמיכה במה שהולך שם (מזעזע, מי שלא מכיר שיבדוק בחדשות), וישים כיתוב, למשל, "free hongkong?"
    כמה צביעות מצד הליגה וה-PC שלה, הכל זה הדולר.

    1. הונג קונג זה קרב אבוד מראש… מה הסיכויים שטיוואן שורדת עד נובמבר?ס

      סילבר מהמר שהשחקנים לא מבינים בחדשות חוץ.

    2. זה מפתיע אותך?
      צביעות ו PC זה הדיבור החדש
      חולצות עם לוגו של מפרסמים ולאחר מכן אפשרות להביא את מחאת ה BLM על החולצות
      הכל בשם הסימן האמריקאי הבוהק והחשוב מכל $$$

    3. לדעתי הוא רוצה "לשלוט" במחאה במקום שהשחקנים יעשו משהו לא צפוי, כמובן שהם יכולים לעשות דברים אחרים בנוסף לחולצות אבל הוא מקווה שיסתפקו בזה.

    4. למה ללכת עד הונג קונג כשאפשר לחפש פאלון גונג? המתרגלים הופכים ל"תורמי אברים" בלי רצונם.
      המשטר בסין הוא נורא ואיום. אני זוכר שהלכתי להפגין מול שגרירות סין כשטבחו בסטודנטים בכיכר טיאנמאן.
      הבעייה היא שאין ניצני מהפיכה שם אז איך יזרקו את הקומוניסטים האלה?
      נורא ואיום מה שהולך שם….

      1. כי עדיף להתמקד בגורמים אחרים שאינם הפאלון גונג. בעיקר במוסלמים, בשינג'יאנג ובמחיר שמשלמים פעילי זכויות אדם אמיתיים בסין. העיקר לא במכונת הפייק שהיא הפאלון גונג.
        ככל הנראה יש דברים נוראיים שהמשטר הסיני עושה להם, בכל זאת מדובר במשטר הסיני. אבל – מדובר בקבוצה, סף כת, שמבוססת על שקרים וניצול אנשים תמימים על ידי מיליארדרים סיניים שמפיצים תיאוריות קונספירציה ופייק ניוז לכל העולם (בכלי תקשורת ענקיים שבבעלותם, כמו האפוק טיימס) בעזרת חבירה לגורמים הכי הזויים בפוליטיקה האמריקאית – האוונגליסטים והאלט-רייט (איתם הם חולקים כמה ערכים ולכן הסכימו להתיישר לגבי דעות נוספות) והתעלמות מוחלטת ממצב זכויות האדם האמיתי בסין (למשל איך שהם מציגים את מה שהמשטר הסיני עושה להם כמשהו שהוא עושה רק להם, בזמן שאחרים חוטפים הרבה יותר), בניסיון להחליף את המשטר הכמו קיסרי בסין למשטר כמו קיסרי בשליטתם בלי באמת לשנות שום דבר חיובי.

        1. או, האפוק טיימס. המדיה שכל יומיים מפרסמת את ההתנגדויות שלה לסתימת פיות ואת תמיכתם הבלתי נגמרת לחופש הביטוי בעודם חוסמים אנשים שמספרים מה הם באמת מלהגיב בפרסומים שלהם.

    5. מרוב שאנחנו מסכימים לאחרונה בסוף עוד תצביע לי ביבי.
      .
      זה הולך להיות טורניר מוזר. ממש ממש מוזר. קשה לראות איך קבוצות מגיעות עם סגל כמו שצריך.
      .
      לגבי הכיתובים. אני בעד. רק כמו שאמרת שיהיה שיוויוני וחופש הביטוי יהיה על כל נושא כל עוד אין הסתה. מה שקרה בקיץ האחרון עם סין מציג את הליגה באור מגוחך.

    6. אשך, לגבי הקורונה עניתי למטה. לגבי הפוליטיקלי קורקט – ברור שאתה צודק אבל אני לא מבין למה אתה מופתע. הליגה זה עסק לכל דבר, זה לא מכון לקידום דמוקרטיה או שלום במזרח התיכון. יש גם את הירידה הדרסטית בהכנסות ויש המון עובדים (ישירים או עקיפים) שצריך לדאוג להם, רוב רובם לא מליונרים או אפילו מתקרבים לזה. להיות צודק זה חשוב אבל זה גם לא חזות הכל.

  5. משמח לשמוע על הצדדים החיוביים של ההקפאה, לפחות משהו טוב יצא מכל העסק הזה.
    .
    לא חושב שיש יותר מדי מה לעסוק בפרשת גובר – טעות דבילית ללא ספק, אבל הוא הבין את הטעות, התנצל, תרם כסף ופעל להגברת המודעות לעניין.
    .
    לברון תחת לחץ בערך מאז שנולד, לא חושב שזה ישפיע עליו באופן מיוחד.
    .
    תודה רבה מנחם.

    1. העיסוק בפרשת גובר נובע בעיקר מהאפשרות שמיצ'ל לא סולח ולא שוכח, דורש טרייד (על גובר) ומשנה את הפנים של שתי קבוצות בליגה. לדעתי זה עוד לא נגמר. הוא נתן תשובה ארוכה ומתחמקת, שבאה אחרי המון המון זמן.

      1. לא יודע מה מיצ'ל מרגיש, אבל צריך לזכור שבהחלט יתכן שמיצ'ל הדביק את גובר, ולא ההפך… אז לדעתי הוא לא צריך לקחת את זה יותר מדי ללב.
        .
        מה שכן, בהחלט יתכן שמיצ'ל חושב שהסדרות מול יוסטון הוכיחו שעדיף להיפרד מגובר, בלי קשר לקורונה, ושעדיף לו לייצר לעצמו מעין יוסטון כזו, שתאפשר לו צבע פתוח והרבה שלשנים פזורים מאחורי הקשת. לכן, גם אם גובר יוטרד בסופו של דבר, לא בטוח שזה יהיה בגלל פרשת הקורונה.
        .
        בעניין הייווארד על גובר, העלתי את זה גם בחידון האחרון – יש דיבור שבוסטון צריכה סנטר, אבל לנוכח הסדרות האחרונות של גובר מול יוסטון… אני לא בטוח שזה אכן יועיל להם. כל הסנטרים שיפגשו במזרח – אמביד, לופז, גאסול – הם כאלה שידעו לצאת החוצה ולעקר את היתרונות של גובר בהגנה (אצל אמביד ובראון לא צריך לצאת החוצה, הם שם גם בלי גובר…), אז הונסטלי, אני לא בטוח שכדאי לבוסטון לעשות את זה.
        .
        זה לא רק גובר – לדעתי סנטר שלא יודע לקלוע משלוש, ולא זריז מספיק כדי להסתדר עם גארדים אחרי חילופים עלול לגלות שהליגה עברה היברטיזציה מואצת. לתשומת ליבם של הגולשים אייטון, וייסמן וכמובן פולטל.
        .
        שמתי תזכורת ביומן באפריל 2022, אחרי שפיניקס שוב יפסידו בסיבוב הראשון למרות יתרון ביתיות, לכתוב את תחקיר תחת הכותרת – "לא אטלנטה ולא דאלאס – פיניקס היא המפסידה הגדולה של דראפט 2018". בהנחה שלא כולנו נמות מקורונה עד אז, זה יכול להיות דיון מעניין
        😉

        1. סקרמנטו היא המפסידה הגדולה של הדראפט ההוא. באגלי עד עכשיו יותר פצוע מבריא וכשהוא בריא הוא סבבה לגמרי אבל לא יותר מזה. ברור שבמבט לאחור לוקה בחירה יותר טובה מאייטון בהפרש אבל אייטון לפחות מראה התקדמות וכשהוא על המגרש פיניקס נראית מצוין.
          .
          אני לא בטוח שאני מבין איך היוורד (בהנחה שהוא בריא) תורם ליוטה ועוד על חשבון גובר, שבסופו של דבר מחזיק את ההגנה של יוטה.
          גובר מוגבל מול טייפקאסט מאוד מסוים של קבוצות אלו בעיקר יוסטון, הלוחמים בזמנו ואולי הקליפרס (בעיקר קוואי). מצד שני התרומה של היוורד בקבוצה שכבר יש בה מיצ'ל בוגדנוביץ' קונלי ואינגלס? לא חושב שזה יוסיף להם עוד איזשהו מימד (בסוף עם כל הכבוד למיצ'ל הוא לא ברמה של הארדן ולא יכול למקסם את המרווח הזה ל35 נקודות בממוצע או לאפשר לחברים לפרוח בכזו רמה שהארדן מביא את יוסטון)

        2. רודי גובר זכה רק בעונה האחרונה בתואר שחקן ההגנה של הליגה. כבר עשית ממנו אובסוליט, אבל בליגה כמו שאתה רואה, יש מי שחושב אחרת. שחקן שנותן 15 נקודות בכמעט 70%, עם 14 ריבאונדים ושתי חסימות למשחק + כמו שכתבתי, לא ממש חור בהגנה, יש לי הרגשה שקברת אותו מהר מידי.

          אני בטוח שביוטה מעריכים את מיטשל אבל בוא, זה לא לברון שקובע באיזה שיטת משחק הם ישחקו. הוא ממש עוד לא שם.

        3. תותח, אברי –
          הייוארד יכול להוסיף ליווה כל מה שהוא מוסיף לבוסטון, שזה בערך הכל – מסירה, קליעה, הגנה, עשיית משחק. הוא שחקן שלם ונטול חסרונות. הוא קולע יותר טוב מקונלי, מוסר לא פחות טוב מאינגלס ולא דורך לאף אחד שם על היבלות.
          .
          לגובר יש יתרונות, שלדעתי ימשיכו להישחק, אבל גם חסרונות (שלשות, חילופים).
          .
          מיצ'ל אינו הארדן, אבל הוא סוג של ווסטברוק משודרג, ועם הייווארד לצידו הוא יכול להמשיך להתפתח. אם אני יוטה אני הולך על זה. אם אני בוסטון אז לא.

          1. אני לא מחסידיו של ראס אבל לראס יש איכויות שלמיצ'ל לא יהיו אף פעם ובראשם מסירה משובחת.
            .
            שוב היוורד הוא נהדר אבל א' הוא לא השחקן שהיה לפני הפציעה וב' כמה הוא כבר ישדרג את יוטה שיש להם את אותם השחקנים פחות או יותר (לכאורה זה MORE OF THE SAME לא?) לשלשות יש להם את בוגדנוביץ' ואינגלס ליצירה ומיד-ריינג' יש להם מיצ'ל ולריכוז יש להם קונלי. אז נכון שהיוורד הוא נכס לכל קבצה אבל במחיר של שחקן הגנה בקליבר של גובר?

            1. לדעתי עדיין מוקדם להכריז מה יהיה או לא יהיה למיצ'ל, שחקן צעיר ואינטיליגנטי.
              .
              עוד מאותו דבר זה הדבר היום – ע"ע להזיז את קפלה עבור עוד פורוורד שזורק שלשות בדמות קובינגטון, למרות שכבר יש את טאקר, האוס, ואחרים.
              .
              ושוב, ההגנה של גובר היא חרב פיפיות מול סמול בול או אפילו סנטר שזורק שלשות, אני מתקשה לחשוב על קונטנדרית, במערב או במזרח, שלא יכולה לנצל את זה – פילי, טורונטו, מילווקי, ואפילו הלוס אנג'לסיות, יכולות לעבור לסמול בול ולעבור את יוטה.

            2. אבל מיקי ההשוואה שאתה עושה היא השוואה מסוכנת.
              .
              ליוסטון יש 2 mvp שכאשר הצבע פנוי הן מנצלים יכולת עילאית של אתלטיות, זריזות ויכולת סחיטת עבירות (שיהיו שיכנו אותה רמאות. אשך אני מסתכל עליך) למתוח את המגרש לכניסה לצבע/ ליצור מבטים פנויים לחברים. בנוסף הם מנצלים יכולת עילאית של טאקר לשחק בc בגלל המאסה שלו ולשחק חילופים בגלל הזריזות שלו, ושל חבר חמישיית ההגנה לשעבר קובינקטון לשמור על עמדות 1-4 ולנצל את הידיים הזריזות שלו. פאן נוסף בהגנה של יוסטון זה הקושי לשחק על הארדן בפוסט אפ.
              איפה ליוטה יש את הכלים ההגנתיים האלו? (נניח שהתקפית זה יעבוד)

            3. השיטה של יוסטון עבדה גם כאשר היה לה רק את הארדן – כריס פול ואולי גם ראסל, הם סוג של שיפור, אבל זה עבד גם עם אחד.
              .
              מצד אחד, אני כמובן מסכים שמיצ'ל הוא לא הארדן, מצד שני, עם מיצ'ל, וקונלי, והייוארד יש לך הרבה יכולת יצירה ומסירה כך שלא חושב שתהיה בעיה בהנעת הכדור ויצירת מצבים. למיטב זכרוני קונלי והייוארד גם קולעים לשלוש, ובוגדנוביץ ואינגלס צלפים. אז אולי הם לא יהיו סוג של יוסטון, אבל משהו בכוון של… בוסטון
              😉
              .
              בהגנה – קונלי, הייווארד ואוניל מגינים טובים. מיצ'ל ובוגדנוביץ אני לא כל כך יודע. נכון, יהיה להם קשה מול דייויס, ציון ושאר ענקים, אבל אני לא בטוח שזה לא ישתלם להם בסופו של דבר.
              .
              זה נראה לי קצת כמו הדיונים בינינו על הספרס – אתה חושש מהנמכת הרצפה, ואני חושש מהגעה לתקרה ומוכן לקחת סיכונים כדי לנסות לפתוח תקרה חדשה.
              .
              לדעתי, כרגע, גובר הוא חלק מבעית התקרה של יוטה, לא "באשמתו", המשחק פשוט השתנה.

            4. אני בהחלט חושש מהנמכת הריצפה. הדרך להתרסקות היא לא כזו רחוקה וכמו שאמר סיינפלד על זה שג'ורג' שיכנע אותו לעשות תכנית על כלום: בשואו-ביזנס חותכים אותך בשנייה, וברגע שאתה בחוץ אתה בחוץ (לא זוכר את המילים שהוא אמר אבל זה המסר)
              .
              זה קשור באופן מאוד עקיף, אבל אני אביא את זה בכל זאת: כאשר אנחנו מדברים על דראפט אתה מציע ללכת על השחקן הכי טוב על הלוח בלי קשר לצרכים של הקבוצה. אחר כך נסתדר. מרקל פולץ הוא דוגמה לכך שזה לא כל כך מסתדר בקלות. אני מניח שאם אני אנבור אני אמצא עוד לא מעט דוגמאות לכיוון הזה.
              .
              אני אומר את זה כי אני חושב שסיכונים לא מספיק מחושבים הופכים להימורים די מסוכנים. אתה רואה את סגל עם קונלי, היוורד מיצ'ל בוגדנוביץ' ואינגלס/ אוניל כסגל שיכול לעבור את אחת הקבוצות הבאות:
              יוסטון/ לייקרס/ קליפרס/ בוסטון/ פילי/מילווקי/דנבר ?
              .
              המהלך הזה שאתה מציע בעיניי לא רק שלא משדרג אותם הוא משנמך אותם. כי זה לא שעכשיו מיצ'ל פתאום ידפוק 30 נקודות למשחק עם אחוז אפקטיבי מדהים, וההגנה שלהם פשוט לא יכולה להחזיק מעמד מול שאר קבוצות הליגה. נזכיר שיוטה עפו מול יוסטון, הקבוצה בה' הידיעה שמולם יש להם בעיית מאצ'-אפ. הטרייד הזה, בסופו של דבר שם אותם התקפית ברמה של אינדי נניח, כשקבוצה כמו בוסטון – כישרונית מהם בהרבה בכל עמדה למעט הסנטר כמובן (למעט היוורד שכרגע משחק בליגת הקורונה ב2 צידי המגרש) ובוסטון עדיין לא מועמדת למשהו כזה. בשביל לעשות צעד נועז שכזה אני חושב שהבטוחות שלהם אתה זקוק צריכות להיות גדולות בהרבה.

            5. אני חושב שמיצ'ל יכול להרוויח מהחור שייוצר בצבע בלי גובר. למיטב זכרוני כשפייבורס שיחק וגובר היה על הספסל יוטה היו לא פחות טובים. עכשיו אין פייבורס, והייוארד הוא לא פייבורס, אבל יש לו יתרונות רבים אחרים על פייבורס, כך שאני יכול לראות אפסייד להצרחה כזו.
              .
              ו"אחזיר לך" באותה שאלה –
              אתה רואה את סגל עם קונלי, גובר, מיצ'ל בוגדנוביץ' ואינגלס/ אוניל כסגל שיכול לעבור את אחת הקבוצות הבאות:
              יוסטון/ לייקרס/ קליפרס/ בוסטון/ פילי/מילווקי/דנבר ?
              .
              אני מניח שגם כאן התשובה שלילית, וזו בעיה.
              .
              אבל בוא נרחיב את הדיון, – למגינת ליבם של העוקבים אחרי התגובות כאן… – איזה שינוי היית מציע ליוטה לעשות כדי להפוך לקונטנדרית של ממש?

            6. קודם כל אני מניח שהיחידי שעוקב אחרי הדיון זה עידו שגם אחראי על התגובות וגם לא נגמר לו התיאבון לכדורסל (וכמובן יותר ממוזמן להצטרף)
              .
              אני אתחיל מהקל: יש 30 קבוצות בליגה אלופה אחת, ועוד אחת שמגיעה לגמר. אישית אני לא מאמין בהגיון מוסד השב"ר שיש 29 קבוצות מאכזבות בליגה. מה לעשות שלא כל הקבוצות יכולות להנחית כוכבים בפרי אייג'נט ולא לכולם נופל לוקה/ יאנג/ לברון/ קוואי בדראפט. להיות קבוצת פלייאוף באופן קבוע זה לא מצב רע לדעתי
              .
              יוטה ניסו לעשות את הקפיצה שלהם השנה עם צעד די מושכל. להגדיל את הכישרון ההתקפי שלהם: הם ויתרו על פייבורס והביאו את בוגדנוביץ'. הם ויתרו על רוביו לטובת קונלי ושילמו על זה בבחירת דראפט סיבוב ראשון. זה היה אמור להביא אותם לשלב הבא. אבל קונלי הוא לא אותו קונלי שהתרגלנו לראות.
              .
              אישית אני חושב שיש להם סיכויי התמודדות טובים בהרבה עם הקבוצות הנ"ל מאשר בהרכב שאתה מציע. הייתי נותן לזה בממוצע 35%-65% בהרכב הנוכחי (כמובן לכל קבוצה זה אחרת. אינה דינה של יוסטון שזה בעיניי 85-15 כדינה של דנבר שזה כבר יותר בתחום של 50-50) בעוד בהרכב שאתה מציע הייתי נותן 25%-75%.
              .
              אני לא חושב שיוטה תהפוך לקונטנדרית בשנים הקרובות, אם הם לא יצליחו לעשות דראפט של מיצ'ל 2.0, וגם אז זה אולי. אין שם מספיק כישרון ואין להם מספיק נכסים בשביל לעשות את הקפיצה הזו (וזו קפיצה שגם מצריכה לא מעט מזל). העזיבה של היוורד אמנם נתנה את המקום לדונובן אבל השאירה אותם באותו המקום של שהוא עזב – קבוצה שסוחטת את הלימון עד הסוף, והסוף הוא סיבוב שני במערב הקשוח. היה והם מצליחים איכשהו להמיר את גובר בבחירת דראפט גבוהה עם הניקס או משהו כזה – אולי. אבל כמו בדיון על הספרס, התמורה שהם יקבלו עבור גובר אחד כנראה לא תהיה שוות ערך רב בשוק. (אגב גם היוורד אם יחתום על אופציית שחקן אז יהיה להם אותו מובטח לשנה אחת ואז הוא יכול עוד הפעם לעשות להם ויברח)
              .
              יודע מה אני יודע מה הם צריכים לעשות – להשיג מזל. כשהם ישיגו אני אסביר מה הם צריכים לעשות בשלבים הבאים.

            7. היי, גם אני עוקב אחריכם (ולא במובן הקריפי. לא הפעם). תודה.

            8. LJOS אז למה בשקט? אנא הוסף את דעתך.

            9. חלק נכבד מהכיף זה להקשיב מהצד לדיון בין שני צדדים שונים ומנומקים.

            10. לפעמים ההבדל בין קבוצת אזור החמישים נצחונות בעונה וקונטנדרית הוא איזה קבוצה אחרת שמגיעה למיצוי ופונה לבניה מחדש ומשלחת את נכסיה על פני המים כך שכוכב של הקבוצה שבליגה כבר איבדו בו אמון נוחת בקבוצה ופתאום הדברים נראים אחרת והקבוצה שנראה הייתה שתקועה במקום מוצאת את הדרך החדשה.

            11. חגי אל תשנה את מה שאני כותב בבקשה , אף פעם לא אמרתי שיש 29 מאוכזבות , יש 5-6 קבוצות שהם קוטנטדריות וכל מה שלא אליפות זה כישלון חרוץ בשבילם (לייקרס יוסטון, קליפרס, מילווקי ,פילי; יוטה לא בקטגוריה הזאת , יוטה היא קבוצה טובה שהגיעה לתקרה שלה עם גובר , הם בהחלט חייבים להטריד אותו אבל לא בשביל היווארד. ליוטה יש שחקן מצויין שחייבים להוסיף כישרון סביבו, בגלל שעוד 3-4 שנים הוא עוזב בחינם.

            12. בעניין האחוזים עם גובר מול עם הייווארד – סבבה, אני לא מסכים, אבל ברור שזה עניין של טעם/הערכה.
              .
              אני לא חושב שה-29 שלא זכו באליפות נכשלו, אבל אני כן חושב שהן חושבות, או צריכות לחשוב, איך משתפרים מכאן. גם האלופה צריכה לחשוב על כך. לדעתי השנתיים האחרונות של יוטה לא היו כשלון כלל וכלל, אבל בהחלט מזמינות את השאלה – איך ממשיכים להשתפר.
              .
              בעניין המזל – אתה כמובן צודק (ע"ע קליבלנד 2003, ניו אורלינס 2019 וכו'), אבל גם כאן – אי אפשר להסתפק בכך. צריך לעבוד ולראות איך משתפרים גם בלי מזל, ובלי שוק גדול/מיקום אטרקטיבי, וכדומה. אתה רוצה לחכות אחרי הדראפט? אין בעיה, לא בוער, אבל צריך לחשוב על פתרונות שאינם רק מבוססי מזל.

            13. ברוך זו האירוניה על הטיעון הזה.
              .
              מיקי אני מסכים איתך שכל ארגון בכל מצב צריך לשאול את עצמו איך משתפרים מכאן. אבל וזה אבל זו שאלה אחרת לגמרי מן השאלה איך הופכים לקונטנדרית בעתיד הקרוב. כי בסופו של יום להפוך לקונטנדרית זו כבר קפיצת מדרגה שתלויה המון בנסיבות.

            14. איש: זו אכן אופציה אבל צריך המון נסיבות שיתחברו על מנת שזה יקרה. דייוויס והלייקרס זו דוגמה קלאסית: שחקן בקליבר של לברון, המון נכסים, ודיוויס שמצהיר שהוא רוצה רק לייקרס. קשה לי לראות למשל את יאניס מכריז שהוא יחתום רק ביוטה בהמשך.
              .
              מיקי: תחשוב על אטלנטה ועל המהלכים שנם עשו על מנת להפוך לקונטנדרית הם ויתרו על לוקה על מנת להביא לדעתם שחקן לא פחות מוכשר ולקבל עוד בחירת דראפט גבוהה. עם בחירת הדראפט הזו הם בוחרים ברדיש. שחקן שנראה כמו הייפ מטורף בקולג' ובמשחקים הראשונים שלו בליגה במקום להביא מניה בטוחה יותר (נגיד את טיילר הירו. אגב אני מאמין שרדיש יתפתח לשחקן מעולה). הם יכלו להתרסק (או כבר התרסקו לפי לא מעט מגיבים ופרשנים) אבל אלו הצעדים שהם עשו על מנת להפוך לקונטנדרית. ריסקי בטירוף לא??

      1. לא בטוח שיוטה לוקחים את זה. לדעתי הם חושבים שהם יכולים להביא על גובר חבילה טובה יותר מאשר הייוורד וכמה שחקנים שוליים של הסלטיקס

          1. אומרים את זה על גובר כבר די הרבה שנים. בוסטון עם גובר סמארט וג'יילן יכולה לחנוק כל קבוצה.
            אגב אני חולה על הייוורד ויש לו המון מניות בהצלחה של בוסטון השנה. סוג של דבק, שחקן קבוצתי חסר אגו שעושה הכל.

          2. אתה אומר שבוסטון לא יקחו, סמיילי אומר שיוטה לא יקחו, שניכם בדרגת 'מומחה' אצלי ככה שנראה לי טרייד די שווה. תכלס, קשה לי להחליט אבל נראה לי שאם הייתי איינג' הייתי הולך על זה. (ואני יודע שיש עניינים עם שכר – את זה אני אשאיר ליועצי המשכנתאות גיא/עידו/דדי ושות' (איפה דדי נעלם, מישהו יודע?).

            1. אין בעיה להחליף ראש בראש. לצערנו דדי לא שרד את קאווי.

            2. תודה. מצחיק שדווקא בעונה שהכל הסתדר ללייקרס הוא נעלם. היה בסך הכל בחור משעשע (וכמובן גם מקור אמין לידיעות הישר ממוחו של פלינקה). היו עוד שנעלמו עם השנים אחרי שהפציצו פה על בסיס יומיומי – קיי 700 לדוגמא, שהיה גלגולו הקודם של שמעון, או רבין המסכן, שאכל כאפות על בסיס יומיומי ממנחם. מישהו צריך לכתוב איזה טוב נוסטלגי על כל אלו שהיו ונפלו בדרך.

            3. אברי, נו באמת, אני מתפלא עליך, אפילו הבן שלי כבר קלט שאני לא מומחה…
              🙂
              .
              אבל ברצינות – לדעתי בוסטון במצב הרבה יותר טוב ממה שבממוצע האוהדים שלה באתר מרגישים.

            4. ההיעלמות של דדי ומקורותיו איך שנגמר הסיפור של קוואי זה הדבר הכי מצחיק שקרה פה

            5. אני פשוט חושב שיוטה חושבים שהם יכולים לקבל חבילה טובה יותר מאשר היוורד ועוד כמה שחקנים שוליים של הסלטיקס (כי איינג' לא יתן יותר מזה כי לדעתי הוא חושב שגובר לא שווה ויתר על אחד משחקני הליבה).
              בנוסף, לדעתי מי שהו רשם את זה למעלה, אני לא בטוח שלג'אז כרגע יש מה לעשות עם הייוורד (ואני מאוד אוהב את השחקן הזה ומייחל כבר לחזרתו מלפני הפציעה). בסגל של הג'אז יש יותר מדי "כמוהו". אם הייוורד יהיה אותו השחקן של לפני הפתיעה, אזי יוטה יכולים לותר על בוגדנוביץ' ואולי גם על אינגלס ולנסות להביא חתיכות אחרות לפאזל.
              הטרייד הזה משתלם רק אם הייוורד יהיה אותו שחקן שהיה ביוטה, ואני בספק אם זה יקרה.

    2. חייב לציין שעם כמה שהמעשה של גובר היה דבילי ומטומטם (והוא היה דבילי. וגם מטומטם), הרגע הזה בו גובר נוגע בכל דבר שלא זז כמו קווין ספייסי עם פטיש לחפצים דוממים, ואז מיד אחרי מגלה שנדבק בקורונה והליגה מגיבה בסגירה מיידית – היה אחד מהרגעים שבו ארצות הברית הבינה את גודל הבעיה. אחריה עסקים אחרים הלכו וסגרו את העסק וכמה ימים אחרי קליפורניה הכריזה על הסגר. ייתכן שבלי התגובה של ה-NBA, שבחרה (לפחות באותו רגע) לוותר על רווחים פוטנציאלים כדי להגן על אנשים, הכל היה מתאחר בכמה ימים.


      באיזושהי רמה, זה הופך את גובר, הדביל המטומטמם הזה, לגיבור.
      .
      גיבור באותה רמה שהדמות של ג'ון הרט בנוסע השמיני הוא גיבור, במובן שהוא היה דביל מספיק כדי לדחוף ידיים למשהו זר בכוכב חייזרי והביא את הזינומורף לתוך החללית, אבל לפחות אחר כך אנשי החללית ידעו ממה להיזהר.
      לפחות מאז התאגידים בעולם הנוסע השמיני יודעים להימנע מהאיום ולבודד אותו הרחק מידי ידיים סקרניות של אנשים עם בטן ברת פריצה.

      1. גם אני יכול לצייר גרף שאם אנשים היו מתחילים ללבוש מסיכות שעה אחרי שבפועל התחלנו אז היו לנו עוד מאה מיליון מתים ומאה מליארד חולים בישראל. אהיה מנומס ואקרא לגרף הזה ניחוש.

        1. או שאתה יכול לבדוק מי עומד מאחורי הגרף, מה פועלו ואיך הם בונים את התחזיות שלהם. שתי לחיצות מורידות את כל הצורך בניחושים.

  6. כשמייקל פרש כולם חיפשו את המייקל הבא
    כשלברון בדמדומי קריירה וקובי הלך…. מחםשים את הדבר הבא.
    נו. ציון. שויין….
    🙂

  7. מתאים לציון להיות הפנים של הליגה, ככה הוא גם מייצג את תרבות הרמייה שבקולג׳ים איפה ששחקנים לומדים ש״it ain't cheating as long as you don't get caught״ ולהלן הגופה החדשה שהוא ייצר לעצמו, וודאי בעזרת איזה רופא מיומן שבואו נאמר לא ממש רשם לו הידרוקסיכלורוקווין, אלא משהו אחר. זה כל כך מייצג את תרבות הספורט בארה״ב שלדעתי צריך שציון יחליף את ג׳רי ווסט על הלוגו.

    1. מעניין אם לציון יעשו בדיקות כמו לאייטון באגלי וקולינס…
      כאילו בעיר הבועה ולא של קורונה.
      בטח סילבר יתקשר אליו ציון מה המצב תשמע עוד כמה ימים נבוא נבדוק אותך זה יהיה בסדר?
      ציון: אני לא בבית וקשה לי להגיע למשרדי הליגה נסגור לעוד שבועיים?
      סילבר: סגור

      גף פוסטר: שלח אנשים להפתיע את קרסן אדוארדס
      סילבר: רעיון טוב

  8. הפגרה הארוכה אולי עזרה לרבים להחלים מפציעות, אבל האינטנסיביות שאחריה, ביחד עם תקופה הכנה קצרה, יכולה להוביל לפציעות רבות.
    ולמען השם, למה אדאמס צריך להרביץ לפרות?!?

    תודה רבה על המעורב

    1. תהיתי מתי מישהו ישאל את זה, בוקסינג של פרות זה לא להתאגרף איתן, אלא זה הרעיון של להוביל אותן עם הסוס. זה משהו שעושים ברודיאו, וכמו כל דבר שם, זה בא מהמקום שהקאובוי (נער הפרות) היה צריך לשלוט בעדר שלם לבדו, הטכניקה של boxing (מהמילה קופסא) היא שהרוכב ״כולא״ את הפרה בין הגדר לבין הסוס, ומונע ממנה לברוח, וככה הוא יכול לגרום לה לנוע לכיוון מסויים. כשעושים את זה נכון ומקצועי זה ממש מדהים, נראה כאילו יש חיבור טלפתי בין הרוכב, דרך הסוס, לפרה והם נעים במין מחול שכזה. מאוד מרשים.
      אני מניח שאדאמס פשוט מתכוון שהוא חזר לחווה ועבד שם עם הפרות. אם יש לו חוות בקר אז רוב העבודה שלו היא להעביר אותן לאזור של ההאכלה, וחזרה לרפת, וכמובן כל הזמן להפריד בינהן וכזה. או שהוא ממש מתכוון לאימוני רודיאו כספורט, אבל ממש לא להרביץ לפרות.

  9. כמות השחקנים שנדבקו לעומת אנשי צוות שנדבקו מצביעה בבירור על שימת זין מצד השחקנים. נכון לחמישי שעבר נמצאו 25 שחקנים מתוך 350 שנבדקו ורק 10 אנשי צוות מתוך כ 800 שנדבקו. כיון שאנשי הצוות מרוויחים הרבה פחות מהשחקנים ומבוגרים יותר הם נזהרו. השחקנים? פחות.

  10. אני כבר מחכה לחוקי ציון. כמו שבעונת 03 04 הליגה עשתה חוקי לברון וביטלה את ההנד צק ואז יצאו עוד חוקי אי מגע דאבל יורוסטפ דאבל סטפבק גאתרינג הדחיפות עם הכתף ליאניס ואיסור מגע עליו אז חוקי ציון צריך גם להיות משהו אולי אפשרות לדאבל לפני הטבעה ו4 צעדי סיבוב?
    סילבר זה בידך.
    אגב אתמול שמר עליי איזה תותח רק עם הנד צק תפס לי את היד תוך שהוא מביא לי את הכדור לצק זה היה מצחיק נזכרתי בהארדן שאם היינו במשחק אמיתי הייתי עושה לו פלופינג חבלז 6 עבירות ב5 דק😂😂. אבל אם הוא שמר ככה גם אני שמרתי עליו ככה עולם אחר זה אם היה אפשר הגנה כזאת היו מנטרלים ליאניס את התחת.

    1. אני מדמיין אותך משחק מול הבן שלךמהטופ אוב דב קי, כדור בידיים שלך, עושה פייק כאילו הולך לכדרר שמאלה, הבן שלך שולח יד מנסה לחטוף, ואתה מחדיר סוויפ מושיון לתוך הידים שלו בנסיון קליעה ל-3. ואז אומר, הארדן חביבי, אתה צריך ללמוד לשמור גם על הארדנים.

  11. לקרוא את דונובן מיטצ'ל זה חתיכת עינוי, הבנאדם עשה לי כאב ראש. מברבר ומברבר ולא אומר כלום. השמועות על טרייד על רודי גובר רק מראות שכנראה לא הכל טוב.

    מסטיבן אדאמס לא הייתי מצפה לפחות. איזה דמות קאלט.

    לגבי שחקנים חולים בקבוצות ותלונות שאיך אפשר להמשיך ככה?!? זה מגיע מאנשים שלא מבינים אמת אחת ברורה ויחידה – זו המציאות החדשה, לפחות עד שימצא חיסון. גם בעונה הקרובה שחקנים יחלו על ימין ועל שמאל והאלטרנטיבה היחידה זה לסגור את העסק וללכת הביתה.

    1. אדמס חייב לקבל תפקיד בסרט. אם בובאן קיבל הוא בטוח יכול 🙂
      שישחקו עם קורונה וזהו זה לא מזיז להם הרי מייקל כבר שיחק חצי מת לא ככה?
      השיקצה מת למשחק הקורונה למורשת

      1. יודע מה, זה כל כך מתאים ללברון. לנסות לחקות את מייקל בשביל המורשת ולעשות דבר דבילי כמו לשחק עם קורונה ולהדביק 10 אנשים. איכשהו הכל יוצא לו עקום.

  12. בחדשות חוזים (לא אני לא מדבר על ה400 מיליון) הפליקנס החתימו את סינדריוס תורנוול (נשבע שלא המצאתי שם).
    למה זה מעניין? כי המשמעות היא שאחד מהשחקנים החולים הקורונה של הפליקנס לא יוכל להצטרף לקבוצה. עכשיו מעניין רק מי…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט