בשביל מה יש חברים חלק ג' ואחרון/MBK

בשביל מה יש חברים חלק ג' ואחרון/MBK

אחריי המשחק יצאנו ל TLV לפי התוכנית. אישתו של שחר והחברה שלי חיכו לנו שם, דורון שהיה מתודלק לגמריי זרם עם פינקלמן כמו הניאגרה בצד הקנדי. אורן חגג רקד והיה בעננים, לא שאלנו אותו כלום. יניב היה בטוח שהוא התרגש והשפריץ על עצמו אבל שכח מזה.

ביום ראשון בבוקר אני מקבל שיחה מקיקו בן מוחא. "הלו קיקו מה נשמע?"

"איפה היא?"

"מה זאת אומרת??"

"תקשיב לי בורג אנחנו חברים והכל אבל הבחורה נראיתה יוצאת מהבניין ומאז נעלמה קומפלט, אתה מבין איזה אובדן הכנסה זה? זה 200 אלף דולר לשנה, על שאבי אוחיון שמעת?"

שאבי אוחיון היה מלך חיי הפשע של ירושלים, חצי סלב חצי עבריין. " כן איך הוא קשור לסיפור?".

"שאבי עומד מאחריי המשרד, בגלל שהוא עבריין כבד הוא לא יכול להרשות לעצמו להיות הפרונט, אני הקוף שמריץ את המשרד. אם עד יום ראשון היא לא חוזרת אתם חייבים לי 300 אלף דולר"

"מה??? איך 300!? אמרת 200 לפני שניה וחצי"

"הלו בורג, מה נראה לך אוחיון עובד עם מחשבון פיננסי?? הוא לא איזה קרן השתלמות שתביא לך הלוואה בפריים פחות חצי. אם לקחת לו 200 אתה חייב 300. לשאבי יש כבוד. ככה יבואו כל מיני אנשים חארות שחייבים 200 יחזירו 100? איפה הכבוד העצמי. זה 300 ויש ריבית של 30 אלף כל שבוע. תתחילו לחפש אותה או שאני נותן את השמות שלכם לשאבי. ביינתים הכל עליי, אני מאמין שתסתדרו, סליחה כאפרה אני אוהב אותך כמו אח. אם הייתי בן של זונה הייתי נותן את השמות שלכם לח'ברה של אוחיון"

איזה דפק…. כינסתי את החברים. מה עושים עכשיו??

ביום חמישי חגגנו ב TLV, ביום שני ….

יום שני בערב ישבנו אצל יניב במרפסת. דורון הגיע אחרי שנתן חפוז בפינקלמן. עם כל זה שהמראה שלה לא להיט הוא הבין שאם הוא שם לה טבעת הוא נכנס לאלפיון העליון. יניב היה אמיד, דורון חסך את כל המשכורת של הקבע, שחר רק התחתן והוציא את רוב הכסף על דירה שהוא קנה ברעננה. ולי? הייתי התפרן שבחבורה. רק סיימתי לימודי אדרכילות והרוחתי חרא משכורת כסטאז'ר.

"עלה לנו ביוקר החרא הזה" אמר יניב.״אני לא שם שקל על זה.״

"בוא נדבר עם אורן" הציע דורון, "נבין מה הלך שם"

סגרנו ששחר יתקשר לאורן וישאל מה הלך לעזאזל בינהם? אורן סיפר שהם דיברו קצת והיא נשברה ובכתה, סיפרה על בן מוחא והמזימה של יניב. שאורן נחמד אבל היא לא יכולה ללכת על זה, שהיא לא זונה. אורן אמר לה שהוא מבין, הם המשיכו לדבר והיא סיפרה לו שהחלום שלה להיות וטרנירית. אורן סיפר לה על בת דודה שלו שלמדה בבולוניה. היא הרגישה לא נעים ושאלה אם הוא רוצה שהיא תביא לו ביד. הוא סירב והיא הלכה.

יום רביעי, בן מוחא מגיע לדירה של יניב עם 2 בירונים שהחזיקו אותו הפוך מהמרפסת! כשאתה מוחזק הפוך מקומה 27 ובורח לך וואחד שלשול… אתה חושב אחרת על החיים.

המצב נראה ממש רע, יניב הציע שדורון יציע לבת של פינקלמן והיא תשחרר משהו שתשמע שהוא בצרות. דורון יצא גבר ואמר שישחרר 100 אלף דולר זה מה שחסך ב 5 וחצי שנים בקבע, יניב הביא עוד 110, אני גייסתי עוד 60 אלף שירשתי מסבתא שלי ושחר השלים עוד 30. ידענו שאנחנו קונים את החיים שלנו. שחר אמר שיש דיבור על אקסיט בחברה הוא בטוח שאורן יחזיר לכולם פשוט לא כדאי לסבך אותו עכשיו.

אומרים שצדיקים מלאכתם נעשית בידי אחרים.

עשינו כל מה שאנחנו יכולים בנסיון לאתר את מיכל לפני יום האיקס שהיה יום ראשון בבוקר. בערב קיקו יגיע לקחת את הכסף ונקנה את החיים שלנו בחזרה.

קיקו המשיך עם עסקיו כרגיל, הוא עשה לנו תרגיל עם הכסף.נכון שאבי אוחיון היה הגב שלו אבל בכלל לא ידע על עסק הצד של קיקו. מבחינתו להיות סרסור זה התחתית ולא מתאים לבן אדם במעמד שלו.

קיקו קיבל טלפון ממיקו גניש שהיה מלך חיי הפשע של נתניה ויד ימין של משפחות אלמקייס מנתניה והאחים שאווקי מג'וואריש.

"הלו קיקו? מה נשמע כפרה? זה המפתח שוודי, מכיר?"

גניש המפתח השבדי, חייבים לתת לו כבוד

"כן,כן בטח איזה כבוד. מה אתה צריך שאדבר עם הבלם של בית"ר שיפתח רגליים נגד נתניה?"

גניש צחק" זרקת רעיון אבל לא, תשמע יום שישי היום הולדת של הבן שלי גונן. הוא חוגג 14 והוא עדין לא באות לו טוב בחורות. בטיול בר מצווה שלו לברצלונה שמתי לו 2 פוטות מהבסט של ברצלונה והילד בכה שראה אותם ערומות, היו להם פיטמות כמו צ'ורוס, רק לשים סוכר ולתת ביס. אולי פחד שדיברו איתו ספניולית. לא יודע מה לא בסדר בילד… משחק פיפ"א כל היום במקום לשחק בביצים. יצא מצטיין שכבה הילד. זה נראה לי יצא על הצד של המשפחה של אמא שלו. חס וחלילה יש שמועות שהדוד שלה שותה יוגורט מהבקבוק. חשבתי תשלח לי איזה בחורות בתוך עוגה. אחת רוסייה ועוד אחת משלנו שתעשה לו טוב על הבולבול. אני בגיל שלו כבר היה לי 4 אישומים פלילים ועוד רישום על הטרדה. לא מתאים שהילד קוקיסינל"

"אין בעיה גניש. אני שם לך 2 מהבסט בחינם על חשבוני"

"תודה, ואם תגיד עוד פעם את השם שלי בטלפון אתה תבין למה קוראים לי השבדי"

יום שישי. מסיבת יום ההולדת 14 של גונן גניש. בעוד הוא וכל החברים החנונים שלו יושבים וצופים במופע ארע משהו קצת לא נעים …..

מוצ"ש קיקו מקבל דפיקות בדלת ורואה מחוץ לדלת את שאבי אוחיון בכבודו ובעצמו יחד עם המפתח.

"שלום קיקו תעשה 2 קפה", ביקש שאבי.

"איזה כבוד! על האש הקפה" צהל קיקו. 2 מכובדים כאלו לא מגיעים כל יום.

כשהוא הסתובב… גניש דפק בו מפתח שבדי וריסק לו את ארובת העין. קיקו חטף מכות רצח מהמפתח שבדי.

גונן גניש ישב בסלון של הווילה וראה את איוונה קרפצוב יוצאת ערומה מעוגה אחת ואת בת הדודה שלו שירן שקד יוצאת מהעוגה השניה. מיקו גניש ראה את בת אחותו יוצאת ערומה מעוגת יום הולדת עם הציצי מרוח בקצפת. זה היה מספיק בשביל להדליק לו הפתיל והוא חיפש נקמה ומהר.

"הלו שאבי?, זה השבדי, וואלק אני יודע שאתה שונא אותי ואני שונא אותך אבל העובד שלך עשה לי פאדיחות אתה מבין!! הבת של אחותי פרידה יצאה ערומה מעוגה שכל הכיתה של הבן שלי עם יד על הזין!! תן לי את קיקו ונצא פיטים. פירקתי כבר 6 קופסא קנט. לא ליכלתי את היידים משנת 97' אבל אני לא יכול לתת לבן אדם לצאת נקי אחריי שדפק לי שפיך בין העיינים!!!"

שאבי שחשד בקיקו הבין על עסק הצד שלו. הוא נתן אור ירוק לגניש המפתח שבדי לסגור חשבון.

יום ראשון שש וחצי בבוקר הטלפון שלי מצלצל. פחדתי שיום שני הגיע ושכחנו לשלם.

שחר אומר לי שארד מייד לקיוסק ואפתח את עיתון הבוקר.

בעמוד האחורי – תמונות של קיקו ושל אורן.

קיקו בן מוחא – מלך חיי הלילה של ישראל נפל הלילה במקלחת ביתו ונמצא במצב קשה מאוד! החברה שלו הדוגמנית שירן שקד הזעיקה את מד"א למקום האירוע!.

אורן קפלן. המייסד של גו-פיג'ו הישראלית השלים את מכירת הסטארפ שלו למיקרו-סופט העולמית בסכום של 380 מיליון דולר וצפוי לשלשל 74 מיליון לכיסו.

קיקו עבר השתלת פנים והיה בבית ללוינשטיין עם פרצוף שהיה מורכב מפלטינות ואלומוניום.הוא הקפיד על תזונה בקשית והיה לו נוף לכפר סבא מהחלון. הוא היה מתקשר עם הצוות הרפואי דרך העפעפים.

אורן ומיכל? זה כבר סיפור אחר.

לפוסט הזה יש 16 תגובות

  1. מומידן, אני כבר שלושה ימים מרגיש חרא. נמאס לי מהכתיבה, נמאס לי מהאתר, נמאס לי מכולם. וואללה אתה באת היום והצלת את האתר. ברור שג'ון גזלה זה עילוי מיוחד, ועושי 'דיומא' הם קדושים, אבל בלי הפוסט שלך היה היום יום די עצוב ב אתר. אני קמתי עצוב . דכאון בלב. תשאל את אריאל הכהן אם לא כתבתי לו שבימים האחרונים אני בדכאון. הכל מסביב מת. אין ספורט, ואין כלום. אתמול בא סגןנ הנשיא פנס לאטלנטה ואמר למושל המדינה קנת שהוא מורון עם קבלות (וג'ורג'יה היא המפגרת ביותר בארה"ב בכל דבר הקשור לקורונה!) ש'גורג'יה תיכנס להסטוריה כמדינה שאמרה 'לא' לקורונה, ותשמש לעד דוגמא לאיך מדינה צריכה לפעול ב-EMERGENCY'. תאמין לי מומידן זה הכניס אותי לדכאון גדול יותר. עמדתי עשר דקות על המרפסת וחשבתי מה יהיה אם אקפוץ למטה. אבל החלטתי שלא, זה לא גבוה מספיק ואני לא לוקח צ'אנס של רק להיפצע.
    ואז פתחתי את האתר וקראתי את הסיפור שלך.
    ת'אמת? כל השמות מתבלבלים לי ואני גם מתבלבל במי חייב כסף למי, ומי הילד הקוקסינל.
    אבל מה?
    כל שורה צחקתי כפי שלא צחקתי מעולם. גייל שואלת אותי, "מל, מה כל כך מצחיק?" ואני עונה לא שאני לא בטוח ב-100% מה קורה בסיפור ואני אפילו לא בטוח אם הוא ניגמר או לא, אבל צורת הכתיבה לבדה של מומי (היא מכירה וזוכרת אותך כמו 'מידן) גורמת לי להשתין מצחוק. הכל נשמע לי כל כך אותנטי לאוכלוסיות מסויימות שפעם הסתובבתי די הרבה בחברתם גם ברח' הנביאים בחיפה וגם בדרום ת"א.

    כל מה שיש לי לומר לך זה תודה גדולה על הסיפור. אצטרך לקרוא הכל פעם נוספת כדי שאבין את 'הנרטיב' עלאק, ועוד אחזר אליך, אבל בינתיים הוצאת לי הרבה מהדכאון והפכת אותו למזמור.

    1. מנחם גם אני קצת התבלבלתי עם הסיפור של מומידן, הכל בסדר. גם צחקתי כמוך מהסגנון המיוחד.
      שמור על מורל גבוה, אל תקפוץ מהמרפסת, ״אל תירא ואל תיחת״, הספורט חוזר בקרוב ואינשאללה יוסטון לוקחת אליפות.

    2. תודה מנחם, עזוב שטויות ושמור על מורל גבוה
      זה חלק 3 בסיפור. 3 החלקים שומרים על רצף
      מבוא לדמיות –
      בורג -המספר, יש לו 4 חברים
      איציק סמוחטה – ״קיקו בן מוחא״ – סוכן דוגמניות וחבר של בורג מהצבא, משכיר דוגמניות למרבה במחיר
      אורן – בתול בן 27, סטארטאפיסט
      יניב – חלק מהחבורה, יהלומן ויוזם התוכנית
      דורון – חבר, טייס. לא יהסס לירות ביניב
      שחר – עובד עם אורן, התחתן לא מזמן
      השכנה פינקלמן – בת עשירים, עזרה ליניב עם התוכנית, מאוהבת בדורון
      מיכל פרצ׳נסקי -דוגמנית בסוכנות, נערת הפיתוי
      מפתח שבדי – עבריין כבד, מזמין מתנה לבר מצווה של בנו
      שאבי אוחיון – הבוס של קיקו, ראש משפחת פשע מירושלים

כתיבת תגובה

סגירת תפריט