מעורב הופס של מל ליום א'

מטה בהצגת היחיד שלו

מטה הקומיקאי בהצגת היחיד שלו!

מטה 'שלום עולם' שלא ידעתם

 

אחד מהתפקידים שהיטלתי על עצמי כבעל האתר הוא לגלות לכם דברים לפני כל אחד אחר בישראל. למשל, אתם הראשונים שידעתם בארץ הקודש על הסרט החדש "לינסניטי" שבקרוב יגיע אליכם. אז הנה דבר נוסף שאתם יודעים לפני כל אחד אחר: מטה הסתובב הקיץ בכל רחבי ארה"ה עם הצגת יחיד שלו "על אהבה, רגשות, ויחסי אנוש". הוא התגלה כבעל הומור, פנטומימאי, וממש שחקן במה רציני. הוא השני אחרי מייקל טייסון שעשה זאת.

מי שראה את ההצגה יצא מלא מחמאות. הנה כמה מהן:

*"לא חלמתי שאלה הדברים המסתתרים בראש של שחקן הכדורסל הזה שתמיד נראה רוגז וכועס, והנה הוא מתגלה כנפש טובה, ממש 'שלום עולם'." (דנבר גרגורי, לואיוויל)

*"אם הוא 'האדם הכועס', אז הייתי רוצה שיהיו לי הרבה חברים כמוהו" (לי טרבולה, פילדלפיה)

*"הוא בדיוק האדם שהניקס צריכה כדי לטפל ב-HEAD CASE האמיתי, ג'יי אר סמית'"(האס דוידסון, סקנקטיטי, ניו יורק)

אשך הוא המומחה שלנו ליוטיב. אולי הוא ימצא לנו קטע מההופעה של מטה 'שלום עולם'.

 

***************

רוייס ווייט נשאר בבית

 

 

כשמטוס הפילדלפיה סיקסרס המריא משדה התעופה בפילדלפיה, רוייס ווייט לא היה עליו. הוא הבטיח שבעזרת תרופות חדשות וטיפולים נפשיים עם פסיכולוגים המתמחים ב-ANXIETY הוא התגבר על הפוביה שלו מטיסה, ו-"לא תהיה לי בעייה העונה לטוס עם הקבוצה". אז אני לא יודע אם הטיסה מעל האוקיאנוס האטלנטי היא שגרמה לו חרדות שלא יכול היה לעמוד בהן או מה, אבל העובדה היא שהוא לא טס עם הקבוצה לביקור האירופי שלה ומשחקי האימון.

ווייט, שלא שיחק אפילו משחק אחד עבור הרוקטס בעונה שעברה,  קיבל "כרטיס נקי" מעוזר הרוקטס סם הינקי שטען שהוא התגבר על הבעיות הנפשיות.

צלצולים לקבוצה לא הצליחו להבהיר אם הוא סתם לא בכושר, או שהחרדות התגברו על הבטחתו לטוס. היובדה היא שהוא אינו על המטוס בהזדמנות הראשונה שהיתה לו להראות שהוא ממש – אבל ממש – התגבר על הבעייה, כי אם אתה יכול לטוס ללונדון, אז אתה בוודאי ובוודאי יכול לטוס למיאמי או דטרויט.

 אני מאמין שאם סרובו לטוס היה בגלל חרדה, הוא חתם בזאת את ספורו ב-NBA.

 

***************

 

מייק דנליבי: אף פעם לא הייתי כה נלהב

 

 

כשמייק דנליבי – שכבר מגיל 3 הוא מסתובב בין רגלי שחקני NBA בגלל אביו השחקן לשעבר והמאמן – אומר דבר כזה, אנשים מקשיבים. 12 שנים כשחקן NBA בגובה 2.06 מ' הקולע כשוטינג גארד לא הולכות ברגל. אני אמרתי כשהטרייד קרה שהוא יהיה ה-X-FACTOR של הבולס ואני עדיין איתן בדעתי. הוא יהיה השחקן שבגללו הם יהיו פקטור במזרח. בלעדיו הם  היו מאחורי מיאמי, אינדיאנה, הנטס, והניקס. איתו הם בוודאות רק אחרי מיאמי.

הוא שיחק בפייסרס ובמילווקי, והוא מכיר את הסנטרל דיבישיון טוב יותר מכמעט כל אחד. הוא מגיע לקרקע ידועה כשכל חדר הלבשה ידוע ומוכר. לי ישנה הרגשה שהבולס תפורה עליו והוא תפור עליה, ולכן אמר הוא אף פעם לא הרגיש טוב יותר מאז הגיע כרוקי מאוניברסיטת דוק ב-2001-2. vcv beahc ku:

 

 “Anytime you get out there and play against another opponent, someone like myself, first time with the Bulls, you’re looking forward to it. Playing with   my teammates and seeing what we can do was a revelation  to me. The chemistry was there instantly. I feel like a little boy with a new toy. I am as excited as I was in 2002 right out of Duke University!".”

 

“Well, it seems good. You have guys, everybody that works hard, comes in focused, ready to play. Things kind of move a little quicker, so I think that’s where we’re at,” he explained. “I’m enjoying playing with these guys and it’s a good group.”

 המאמן ת'יבודו מתכונן להשתמש בו כ-SWINGMAN שיקלע מתחת הסל ומחוץ לקשת, אבל בגלל גובהו והריבאונד שלו כם כפאור פורוורד. הוא תמיד היה MIS-MATCH כמעט לכל שומר – מהיר מדי וקלעי טוב מדי מרחוק עבור הגבוהים, וגבוה מדי עבור הסמול פורוורדים ששמרו עליו. תיבודו אמר: "ה-2,3, ו-4 אצלי יהיו COMPLETELY INTERCHANGEABLE עם ג'ימי, לואל, ומייק", ואני מסכים איתו לחלוטין.

 

***************

DIGITAL DIARY

 

הוא רק נראה כילדה

 

CSNNE של בוסטון החליטה ליצור סרט דוקומנטרי על חייו שח שחקן כדורסל המגיע מאוניברסיטה קטנה להיות מקצועני בקבוצה גדולה, בעיר מטרופוליטן גדולה. בם בחרו בקלי אוליניק להיות גיבור הסרט. הפרוייקט התחיל עוד כשהיה סטודנט בגונזגה יוניברסיטי. הסרט יתאר את ילדותו בקנלופו, העיירה הקטנה בבריטיש קולומביה הנדית, והחיים עם הורים ספורטאים, כשהאב קלי המשיך כמאמן אוניברסיטת טורונטו ונבחרת הנוער של קנדה,  ואמו היתה שחקנית כדורסל ויועצת ברפטורס. בחירתו להיות נושא הסרט הושפעה בוודאי מה-IQ הגבוה שלו, גובהו, והעובדה שהוא הקנדי הראשון בכדורסל שלא למד בתיכון בארה"ב.

הסרט יתמקד במתח לפני הדראפט, וכיצד סטודנט ממשיך את חייו כסטודנט אחרי שניבחר, המעבר לעיר הגדולה, חיפוש דירה, הכנות למחנה האימון, היכרות עם העיר הגדולה, היכרות עם שכנים חדשים, וכניסה לדירה חדשה ריקה, כשאין לו אפילו מזלג או מגבת. ואז כמובן הפגישה הראשונה עם חבריו החדשים בסלטיקס, מאמנו החדש, והלוקר הראשון שהוא מקבל.

הסרט יכסה את כל עונת הרוקי שלו.

I CANNOT WAIT!

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 21 תגובות

  1. עוד לא נמאס לך? מנחם כתב בפרוש שהוא ראה את הסרט בסניק פריוויו לעתונאים ומוזמנים בנשוויל. איך הוא לא מוחק אותך אני לא מבין

  2. תודה רבה דוק לס , אחלה של טור לפתוח את הבוקר.
    ממש כואב הלב על רויס וויט , שחקן שהיה נראה כפוטנציאל לא קטן בכלל , אבל בעידן בו אפילו קבוצות כאן באירופה טסות למשחקים ולא רק יורוליג זה נראה ממש לא טוב.
    יש שם לסרט על קלי אולניק? שאדע אחרי מה לעקוב כשיצא

  3. רק אני רואה עכשיו את הלייקרס מול הווריורס??

    אני מפחד לפתח אלרגיה מ30 ומשהו דק' שנצטרך לתת לסאקרה העונה הזאת עד שגאסול יחזור(ובכלל הוא ישחק יותר מדי), זה ביי פאר הסנטר הכי גרוע בליגה ואחד המוזרים שאני זוכר.

    מנגד, קופצ'אק לדעתי פגע יפה מאוד בשחקנים שהוא כן הצליח להביא וכמעט בחינם, אקסבייר הנרי, שחקן שלא מצא את עצמו בליגה מהיום הראשון שלו בממפיס נראה כמו שחקן שיהיה לו הרבה מה להגיד העונה, גם ניק יאנג שהוא סקורר נהדר שיפרח בסגנון הפרוע של דאנטוני, גם ווסלי מתיוס וכמובן פארמר אחלה של שחקנים.

      1. ווסלי ג'ונסון, אכן(השיכרות של הבוקר).

        ניצחון יפה מאוד היה לפנות בוקר.

        פארמר- אני ממש לא פוסל לתת לו להיות הPG הבכיר העונה. לדעתי תמיד היה אנדרייטד וכיום הוא בשנים הטובות ביותר שלו(אגב גם בהגנה הוא אנדרייטד).

        ניק יאנג, אקסבייר הנרי וג'ונסון הרשימו מאוד.

          1. אם זה מה שבן אדם עושה מתוך שמחה מה הוא יעשה מתוך כעס?
            בעצם אנחנו לא צריכים לנחש יש לנו הוכחה מצולמת.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט