מיאמי היט – אליפות או לא להיות / דובי עופר

מיאמי היט – אליפות או לא להיות

איצטדיון- American Airlines Arena   

               19,600 מושבים

רקורד בעונה הקודמת- 16-66 (מקום ראשון במזרח, אלופה בפעם השנייה ברציפות)

מאמן- אריק ספואלסטרה (בן 43. בצוות האימון של ההיט מאז 95', ב2006 עוזר לריילי, מאמן מאז אפריל 08', והוא רק חצי פיליפיני)

תוספות עיקריות – גרג אודן, מייקל ביזלי (שניהם בחוזה לעונה אחת).

עזבו- מייק מילר (אמנסטי), ג'ואן הווארד (עבר לאזרחי קבוע על הספסל)

חמישייה – מריו צ'אלמרס, דוויין ווייד, לברון ג'יימס, יודוניס האסלם, כריס בוש

ספסל , לפי תפקידים –

נוריס קול,

ריי אלן, ג'יימס ג'ונס,

שיין באטייה, רשארד לואיס, מייקל ביזלי,

כריס "בירדמן" אנדרסון, גרג "לימפמן" אודן, ג'ואל אנטוני

(אריק גריפין, ג'רויס ורנאדו וג'אסטין המילטון מתמודדים על המקום ה15. אפשר לחתוך את המתח בסכין)

השאלות העיקריות –

להיות, או לא להיות, וזו השאלה:

מה נעלה יותר: לשאת באורך-רוח

חיצי גורל אכזר, אבני מרגמותיו,

או אם חמוש לצאת מול ים הייסורים,

למרוד, וקץ לשים להם!

            (מתוך "המלט", של ויליאם שייקספיר. תרגם את זה יפה אברהם שלונסקי, ולא אהרון אמיר)

השאלה במקרה של מיאמי היא דרמטית כמעט כמו זו של נסיכה­ הטראגי של דנמרק,

ואותה אנסח בפשטות –

אליפות או לא אליפות?

אליפות – וככל הנראה המלך יישאר בפלורידה כדי לשאת באורך רוח חיצי גורל אכזר, בעזרת ארמון 50 מיליון הדולר שלו, מזג אויר חמים והרבה דגים טריים.

לא אליפות – ימרוד, ייקח את כישוריו וקץ ישים לעניינים, וסקירת 2014-15 תתמקד בשאלה האם לברון וקובי יכולים בחמישייה אחת. או כמה יפה ללברון וכרמלו יחד בתכלת וכתום (שקט ביציע, תנו לחלום!).

וכדי שזה יקרה, הרי שאלות המשנה:

–          מה נשאר מהברכיים של הבחירה מספר 1 של 2007?- האם 1631 ימים אחרי משחקו הקודם גרג אודן עדיין שווה משהו? הנה שאלה שמזכירה את הסטטיסטיקה ההיפותטית מאחורי השערת החיים בחלל – אם יש מלא מלא גלקסיות, ובכל אחת מלא מלא מלא כוכבים, ואפילו רק בחלק ממש ממש קטן מכל הכוכבים יש חיים, אז יש חיים בחלל. ואם מגרג אודן נשאר אפילו ממש ממש קצת ממה שהיה, וואי וואי איזה שחקן הוא. אז זהו, שבינתיים, עד שיוכח אחרת, אין חיים אחרים ביקום. ועד שיוכח אחרת, גרג אודן לא שחקן. ואם כן, אוי ואבוי לליגה. כי מיאמי לא השתנתה כמעט בכלום, ומיאמי היא האלופה. וכל זמן שאף קבוצה אחרת לא הוכיחה שהיא מסוגלת לקחת אליפות, מיאמי נשארת אלופה בפועל, וכל השאר על הנייר. אבל לזה נגיע באפילוג.

סבבה גבר, עכשיו נראה את הברך

–          מה נשאר בריאות, ובמוח, של הבחירה מספר 2 של 2008? – את מייקל ביזלי בחרו, אז, ההיט כדי להיות העזר כנגדו של דוויין ווייד. כשכל הברגים מחוברים אצלו והאוויר שהוא שואף מורכב מ78% חנקן, 20.9 חמצן, ו 0.03 פחמן דו חמצני , הוא פיצוץ של שחקן התקפה. מצד שני, כשסבתא שלי במצב פיזי אידיאלי היא משאירה ליוסיין בולט אבק ב200. ושוב, עד שיוכח אחרת, מייקל ביזלי הוא כוכב כמו שרוי טארפלי היה כוכב. היינו – בתיאוריה וללא מסכי העשן המתקתק. כמו קודם, אם חדר ההלבשה הבוגר, האחראי ועתיר המנהיגים של ההיט יבריג לו את כל החלקים, אוי ואבוי לליגה.

אוקיי, אם אני שם לזה כותרת הדוקטור מכריז עליי עד עויין ומוחק את הפוסט.
זה לא מייקל ביזלי בפריוויו ל2020-21

–          כמה נשאר בברכיים של הבחירה מספר 5 של 2003? – בעיקרון, מיאמי מתכווננת לפלייאוף, בדגש על השלבים המאוחרים. עד שם דוויין ווייד יכול להרשות לעצמו לשייט במנוחה ולסמוך על ידידו הצעיר אך רחב הכתפיים, ובמקרה גם השחקן הטוב בליגה, שיביא את החבר'ה כמעט לבדו לטופ של המזרח. החל בחצי הגמר האזורי ואילך, יצטרך מספר 3 לטהר את הגרון לעשרה משחקים טובים כדי להביא את הגביע המוזהב חזרה לסאות' ביץ' בפעם השלישית ברציפות. כל מי שאוהב כדורסל, ושני אוהדי מיאמי, מקווים שמה שנשמע לא יהיו שירים של ברבורים, והשחקן הנפלא-אך-המטונף הזה ימשיך אתנו עוד קצת.

אופס

שאלות נוספות שאין מנוס מלשאול –

האם שיין באטייה מסוגל לתת שניים שלושה סופר משחקים כפי שעשו הוא ומייק מילר בגמרים? ואם לא, האם ייכנסו למשבצת על שם נסטור קומאטוס ג'יימס ג'ונס או רשארד לואיס?

כמה עוד, לעזאזל, יכול לברון להשתפר?  

האם צ'אלמרס/קול הם תשובה הגנתית מספקת לרכזי העל של הליגה?

כמה קליעים במחסנית ודלק במיכל נשארו לריי ג'יזס אלן?

האם לכריס בוש יש ביצים? (סתם שאלת סקרנות)

אריק ספואלסטרה, כמה הוא טוב? נגיד, יותר מווגל + אינדיאנה משופרת? ת'יבודו + רוז? קיד + פירס + גארנט + האנטיפת + הצ'וקר? ומה יקרה במערב?

תחזית אופטימית

התשובות לשאלות הן:

מספיק, הרבה במוח/מעט בריאות, עונה

וגם – ג'יימס ג'ונס, עוד יותר, כן, מספיק קליעים ודלק, לא, כןכןכן. ובמערב למי אכפת, כי מיאמי עם לברון משופר, ווייד תקין, אודן משחק וביזלי מיושר תינשך, תלעס, תבלע ותבקש תוספת מכל דבר שיבוא מולה.

אליפות, ולברון מצהיר שיישאר להביא את 11, 12, 13….

השאיפה – שלוש כאלה לכל אחד, בשנה הבאה

תחזית פסימית

התשובות לשאלות הן:

כלום, מעט במוח/הרבה בריאות, חצי עונה

וגם – אף אחד, זהו, לא, לא מספיק קליעים ודלק, לא, לאלאלא, ובמערב למי אכפת, כי מיאמי עם לברון תקוע, ווייד מקולקל, אודן לא משחק וביזלי לא מיושר, תינשך, ותיבלע, בקמצים, ע"י האריות החדשים והמתחדשים במזרח.

אין אליפות. לברון עולה בתכלת-כתום בMSG ב2014-15. Good Night Sweet Prince…

התחזית שלי-

יש לי הסכם עם חנות כובעים ידידותית, וישמחו לספק לי אחד אכיל משוקולד. לכן ראשית תחזית מהלב ומהבטן –

אודן לא שחקן, ביזלי לא בנאדם, לברון מתחיל להיות שבע, ווייד גמור ובוש עדיין מחפש את תמיסת הצמח-אשך שאיבד, כל האחרים הם רק תוספת. סורי דוק. זה לא יקרה. 4:2 לברוקלין בחצי גמר המזרח, הנטס עולים לגמר אחרי שהוציאו הכל בחצי, מקבלים בראש מההניקס, שעולים לגמר מול…. נגיד ממפיס, ומשם לאליפות ראשונה בעיר מאז תקופת היורה!!! ניקס אלופים!!

מצד שני, כאמור, מיאמי היא האלופה והרבה לא השתנה בסגל. ריילי, אריק ספולסטרה, לברון ו-ווייד, גיבשו במשך העונות האחרונות יחידה מפחידה. אתלטית, מוכשרת, קולעת, שומרת ובנוסף – מנוסה בסיטואציה, אחרי הפסד אחד ושני ניצחונות במעמד העליון של הליגה. לא בטוח שיש בליגה שילוב כזה של כישרון וניסיון. עד שיוכיחו המתחרות במזרח ובמערב שהשינויים שערכו מספיקים כדי לעלות שלב, מיאמי היא האלופה. כל קבוצה אחרת שתרצה להדיח את לברון, ווייד והחברים מכס השלטון תצטרך להוריד אותם משם בכוח. בהצלחה, אני אומר.

 

דובי

אנטומולוג, עובד סוציאלי ומטפל.. גר בערד וגם במייל dubiduofer@gmail.com

לפוסט הזה יש 64 תגובות

  1. פריוויו נפלא. כתוב בחן והומור, והוא גם נכון וקולע למטרה. אבל ישנם לי כמה מסרים מהבהאמאס, מסטודנט לשעבר העובד במיאמי היט ורואה הכל ויודע הכל. אז אני מחזיק את האינפורמציה אצלי בכוח, רק כדי לקרוא את כל התגובות על ביזלי, גרג אודן, ודוויין ווייד, ואז אבוא עם ההפצצות שלי שתרגומנה לכל שונאי ההיט לילות על מגדל עזריאל, ולקפוץ למטה. הפוסט שלי יופיע עוד יום-יומיים. אתן לכמה מכם עוד יום-יומיים של חיים.

    1. אהוי דוק, כמה מרגיע לראות שהעלית את סקירת גרג לימפמן אודן שלי… באמת התאמצתי להיות מפרגן…
      ככה זה כשאוהד ניקס מגלה שהבית שהוא מסקר מכיל תופעת חוץ קונצנזוס כמו ההיט.
      בחיי שעלה לי בדמים להעלות פריוויו שמנבא להם אליפות.

  2. כמובן "שתגרומנה לכל שונאי ההיט לעלות על מגדלי עזריאל (אפשר לבחור כל אחד מהשניים!) ולקפוץ למטה אחרי קריאת הפוסט שלי מחר או מחרתיים!

  3. (שכחתי לסגור את הסוגריים, אבל אני מקווה שהמסר הגיע מובן, אחרת אני יכול לשולחו שוב עם סוגריים שלמים)

    1. בכלל לא שונא את ההיט אבל אני דיי בטוח שהשנה קינג ג'יימס יודח ע"י 'ינג ג'ורג'(פול). הפייסרס נראים חזקים מאוד מאוד ואלא אם אודן פתאום יהיה השחקן שהוא היה אמור להיות מיאמי בבעיה.

  4. שכחת עוד שחקן שהצטרף לסגל של מיאמי והוא אקס הפועל ירושלים רוג'ר מייסון. השאלה הכי גדולה היא האם לברון ישתפר גם השנה או שהגיל כבר מתחיל להשפיע ולברון יתחיל לדרוך קצת במקום. בכל מקרה כל דבר חוץ מאליפות יהיה כישלון.

  5. אני מצטרף לחב'רה ,באמת פריויו משובח,ובקשר למקורות של מנחם טובים ככל שיהיו,בלי לדעת מה הם אומרים אז אני מניח שאודון זה יותר משאלת ליבם שהברכיים שלו יחזיקו אפילו 5 דקות לערב,וכפי שקופמן תמיד נהג לומר עד החגים(כריסמס) הוא כבר לא איתם.ביזלי זה באמת סימן שאלה גדול ואני מניח שהוא יהיה איתם עד שיתפסו אותו מעשן,על וויד אני שומע כבר לפחות שנתיים שהוא טיפל בברכיים ומיד אחכ שיש לו עדיין בעיות בברכיים.לסיום אני בכל זאת מסכים עם דובי מיאמי הם אלופים כבר שנתיים רצוף,משחק אצלהם (עדיין)השחקן הטוב בעולם ולכן את האליפות יצטרכו לקחת מהם ובכוח

  6. קשה לי להאמין שביזלי ישתנה. יש סיכוי שאודן ייתן 15 דקות טובות במשחק.
    מעבר לזה לדעתי הכול תלוי בוויד. לברון יישאר השחקן הטוב בעולם אבל בלי וויד בכושר לא פחות מסביר אני לא רואה אותו לוקח את האליפות השלישית. אז שאלת המיליון דולר היא האם וויד ימשיך בדעיכה שלו או יחזור לעצמו. אם הוא יחזור לעצמו הם פייבוריטים ברורים בעיניי אם הוא ימשיך בדעיכה קבוצה אחרת תיקח את האליפות. הימור שלי אינדיאנה או שיקאגו אפילו ברוקלין או אוקלהומה בקונסטלציה מסויימת.

  7. מאמר משובח ונפלא מלא הברקות.
    (אהבתי את: "תירגם את זה יפה …", שזהו ציטוט משיר של מאיר אריאל "לילה שקט עבר על כוחותינו").

    הסיכוי שוויד, ביזלי ואודן יהיו מעולים יחדיו הוא נמוך, לכן השאלה המרכזית לדעתי היא האם וויד בריא ?
    אם כן, יהיה קשה לקחת מהם את הטבעת.

    תודה רבה, דובי

  8. דובי, מקלדתך מפיקה בגוניות כרגיל
    אני חושב שכל האם האלו הם נגד מיאמי: לעומת שנה שעברה היא דרכה במקום ואפילו נחלשה לעומת ההתחזקות של שאר הקונטנדריות המזרחיות

  9. יותר מדי דברים צריכים להסתדר בצורה אידיאלית כדי שמיאמי יוכלו לזכות בעוד תואר, ומלכתחילה הם היו אלופה לא מרשימה.

    בהנחה שזה ההרכב עד לסוף העונה – השנה הם אפילו לא יגיעו לגמר הנבא.

  10. עד לתחזית של ניקס אלופים
    הכל היה בסדר.
    ואכן, הם יעופו בחצי הגמר או בגמר המזרח
    אינדיאנה, שיקאגו וגם ניו ג'רסי יקחו אותם.

    אחלה תחזית, תודה.

    1. בטח שלא ניצחון בשיניים ובמשחקי 7 על אינדיאנה בינונית וסאן אנטוניו הרבה אחרי השיא…

      סאן אנטוניו של לפני כמה שנים למשל – שגם לא נראתה כאלופה זכורה במיוחד בעצמתה – היתה מפרקת את מיאמי איפה שהספרס הזקנים האלה הגיעו הכי קרוב שאפשר לנצח אותה.

      אז השערות לחוד ומציאות לחוד…

      1. להזכיר לך שטים דאנקן וטוני פרקר נתנו את אחת העונות הטובות בקריירה שלהם? אולי דאנקן פחות אבל פארקר בהחלט! להזכיר לך איך פול ג'ורג',היברט ווסט שידרגו את המשחק שלהם מול מיאמי ונתנו סדרה חלומית שכמעט הכל הלך להם? תעשה טובה.

          1. דדי, מי היריבות הגדולות של ג'ורדן? יואינג והנגרים? מילר וההולנדי המעופף? בארקלי, ראש העיר ושיאן השלשות למשחק פלייאוף? חוץ מהליייקרס ודטרויט של האליפות הראשונה, שבאמת עוד היו לפני השקיעה, רק הנוסטלגיה עושה אותן גדולות. נכון שהיריבות לא היו מרשימות השנה, אבל אינדיאנה היו סיוט מצ אפ וסן אנטוניו הוכיחו לאורך הפלייאוף שממש לא צריך לזלזל בהם. האליפות בשנה שעברה עם בוסטון של גארנט אלן פירס רונדו ואוקלהומה של ווסטברוק דוראנט והארדן הן קבוצות עם סיכוי טוב לשלושה הול אוף פיימרס כל אחת. בקיצור, מיאמי בראיה של שנתיים היא אולי לא הקבוצה הגדולה בהיסטוריה, אבל לא לזלזל. כתבת שצריכים לקרות יותר מדי דברים כדי שמיאמי יקחו. לא מסכים, אודן וביזלי הם בונוס, מספיק שאחד מהם נותן תפוקה ואפשר לסגור את הליגה אבל גם בלעדיהם מיאמי פייבוריטית, זה לא שחייבים שהכל יסתדר.

        1. יניר זה מאוד פשוט,תלך לכל האלופות שזכו בקטובק ב30 שנה האחרונות ובוא תמצא קבוצה אחת שמיאמי מסוגלת להתמודד איתה ולנצח אותה. תאמין לי לא תמצא,אפילו הלייקרס של 2009 (שהם לדעתי עד מיאמי היו הכי פחות מרשימים) מנצחת אותם בהליכה וזה ידידי אלופה לא מרשימה

          1. מסכים איתך אפילו לגבי הלייקרס של 2009 יניב.

            למרות שלדעתי אם ביינום היה בריא – הם כן היו אלופה גדולה באמת.

            אבל הוא בקושי דידה על המגרש ולא נתן הרבה יותר מקצת תפיסת מקום ברחבה ו 6 פאולים.

          2. א.ב אתה אומר לא לזלזל באליפות של מיאמי ומצד שני אתה בעצמך מזלזל בעשור שלם וטוען ברמיזה שלג'ורדן לא היו יריבות אז לדעתי פיניקס שאתה כל כך מזלזל בה הייתה קורעת את מיאמי ,מי בדיוק היה עוצר את בארקלי-בוש??,יוטה הייתה אוכלת אותם בלי מלח,סיאטל עם שון קמפ וגארי פייטון,פורטלנד,וכן גם הניקס ואינדיאנה לא היו משאירות לה אבק.נקודה נוספת בשנים ההם עוד נתנו לשמור כמו שצריך וזה דבר שהייתי מת לראות את לברון מנסה את הכניסות שלו לסל,כמה המהלך הזה היה יעיל אז

          3. א.ב. –

            1. כל אחת מהקבוצות האלה – פניקס של בארקלי, הסוניקס של פייטון, בטח ובטח יוטה של סטוקטון ומאלון – היתה הרבה יותר טובה מהספרס או הפייסרס האלה.

            2. אבל לא רק זה – שיקגו ניצחו את כל הסדרות האלה ב 6 משחקים ולא נמתחו עד לרבע האחרון של משחק 7 על ידי קבוצות פחות טובות כמו שקרה להיט – ולא במקרה…

            3. אוקלהומה של העונה שעברה ?
            אלה שעשו במכנסיים כי פשוט היו צעירים מדי ?
            ובוסטון רגע לפני פירוק – שאומר הכל לגבי מה הם חשבו שהם שווים ?

            תעשה לי טובה…

            4.

            "כתבת שצריכים לקרות יותר מדי דברים כדי שמיאמי יקחו. לא מסכים, אודן וביזלי הם בונוס, מספיק שאחד מהם נותן תפוקה ואפשר לסגור את הליגה אבל גם בלעדיהם מיאמי פייבוריטית, זה לא שחייבים שהכל יסתדר."

            אז מיאמי בקושי לוקחים בשיניים את אינדיאנה חסרת הנסיון במשחק 7, הפייסרס משדרגים את הסגל בצורה דרמטית (לפחות בפועל בגלל גריינג'ר), באים יותר מנוסים, יותר רעבים, עם יותר מוטיבציה.

            מיאמי מאבדים את יכולת הקלאץ' של מילר שניצח להם לא מעט משחקים חשובים, אלן, באטייה ו-ווייד צריכים להתמודד עם עוד עונה של 90 משחקים שעברה עליהם ועם ענייני גיל ובריאות,

            – והמסקנה שלך שמיאמי לא צריכים נס מביזלי או אודן כדי לזכות בעוד טבעת ?
            הם פייבוריטים גם בלעדיהם ?
            באיזה יקום ?

            ורק דיברתי על הפייסרס.

            גם שיקגו והנטס יהיו יותר חזקות מכל מה שמיאמי ראתה במזרח בעונה הרודמת (חוץ מאינדיאנה), ובכלל המזרח התחזק גם לרוחב מה שיקשה מאד על מיאמי להשיג יתרון ביתיות (ואחת הסיבות שחשבתי שהם היו פייבוריטים כל כך ברורים בעונה שעברה – החולשה של המזרח).

            ואחרי כל זה צריך לנצח את אלופת המערב.

            ושוב – אתה טוען שביזלי ואודן זה סתם בונוס…

            בהצלחה.

  11. לא הרבה יודעים אבל לפט ריילי יש את הזכויות למושג three peat שאומר שלוש אליפיות רצופות ועל כל פעם שקבוצה שזוכה בשלוש אליפויות רצופות הוא מקבל כבסביבות ה300 אלף דולר אז בכלל שווה למיאמי לקחת אליפות

    1. בכלל א.ב. – הנסיון לקרוא לילדים בני 23 "הול אוף פיימרס" בשלב הזה של הקריירה שלהם, הוא לא יותר מדמגוגיה זולה.

  12. אני שונא את ההיט. שונא את העיליתיסטיות שלהם. לברון הוא לא קובי והוא לא מייקל. הוא לא ווינר. אין דרך בעולם שיעשו אליפות שלישית.

  13. דובי אתה כזה חמוד שלא היה לי איכפת שיהיה לי בן כמוך! הכתיבה שלך מענגת, ונראה לי שאתה יכול לכתוב באותה צורה על תיאטרון, ספרות, פוליטיקה, ויחסי אנוש. פשוט יש לך את זה, מתוק שלי!

    1. אוי לי, חיממת לי את הלב…

      כל כך מודה לכל המעריכים. אין לכם מושג כמה זה עוזר ואיזו תמורה ענקית זה על לילות הכתיבה הארוכים.

  14. אני מאמין שממש, אבל ממש, אורלנדו ינצחו את מיאמי העונה. המצ'אם כולו הןט לטובה אורלנדו, מלבד לברון. תזכרו מה שאני אומר.

  15. כתבה פנטסטית, מכסה את ההיט בצורה מעולה.

    כרגע יש 2 מוקשים שיכולים לעצור את מיאמי:

    אינדיאנה, שרק התחזקה (זה תלוי מאוד במצ'-אפ בין אודן והיברט), והספרס, שהיו מרחק נגיעה מהאליפות (או הכנסת בלייר/דאנקן למגרש לפני אותה שלשה של אלן).

    הבולס לא טובים מספיק, ברוקלין תתפוצץ לפני סיום העונה, במובן הרע של המילה, והניקס קבוצה טובה, אבל כרגע לא ברמה של גמר הליגה.

    1. רועי,מנחם מתחיל להשפיע עלייך ???אתה באמת מאמין שבכלל יהיה מצ'-אפ בין אודן והיברט? לא סתם הבן אדם שיחק בקושי עונה במצטבר מאז שנבחר בדראפט

  16. כל כך הרבה רציתי להשיב… לצערי הקטנטונת שלי נותחה הבוקר ולא התפניתי…
    את הלילה פיניתי לטובת הפריוויו על אטלנטה, שיהיה מוכן לכם לקפה של מחר בבוקר. ואיזה מוטו נהדר יש לי לקבוצה שאיבדה את הדרך…

    1. מאיה שלי קטנה אך עשויה פלדה.. לא ניתוח פצפון יפיל אותה.

      למען האמת זה רק תירוץ לדחות את השיעורים לרגע האחרון

  17. זה הפריוויו המהנה ביותר לקריאה עד עכשיו. לא אמרתי "הכי טוב" כי כולם עד עתה היו טובים. אמרתי "הכי מהנה"!

  18. זוהי העונה הראשומה מ-3 שאני הכי פחות בטוח באליפות של מיאמי, אבל מאחר וזה לא צודק סתם לזרוק "הכי פחות בטוח" אז אני מצהיר שאני עדיין חושב שמיאמי תיקח אליפות שלישית.

  19. התייחסתי רק לפנטזי כי חשבתי על זה, עכשיו גם קראתי את הכתבה.

    באמת באמת שהיה כיף , כתיבה משובחת , אבל הכי חשוב שבסוף שיקאגו יוצאת האלופה

  20. מומי מודה לדוקטור מנחם על האפליייה המתקנת !
    סוף סוף מתחילים עם המזרחיים
    מה קורה עם המערב ? מומי רוצה לעשות פריוויו על הלייקרס של שנת 87 , עת מומי גר באל איי וצפה ישיר מהפורום בלייקרס שוחטת את הליגה וזוכה באליפות , היו ימים

    מומי חושב דוגרי שלמיאמי יש סיכוי לוקס לתת בראש בשלישית , ואז מומי ירים את הדוקטור על הכתפיים וייתן לו לדפוק סלאם דאנק על כל הרשעים שונאי הלייקרס .

  21. ישנן שמועות שסילבי תפשה את מומי באילת עם איזה רוסיה ושפכה עליו כימיקל אטריאל ששורף את השערות. מומי קרח עם צלקות על הפדחת ונמצא בביילינסון. מי שרוצה יכול לשלוח פרחים ל-"מומי החציל השרוף".

  22. מיסון הגיע רק בשביל להעביר מסרים של לברון בתור איגוד השחקנים
    והוא אפילו יקבל משכורת ממאיאמי בשביל התענוג הזה
    לברון הוא ראש האיגוד האמיתי
    קיבל כלבלב ב מליון דולר

    1. לא היה שום פרסום על שום סיכום של לברון עם הלייקרס, וגם לא יהיה – כי אין כזה סיכום, וזו עבירה חמורה שתוביל לעונש כבד ללייקרס וללברון.

      וביום שלברון יעבור ללייקרס, אני אהיה קצת פחות אוהד לייקרס עד שהוא יעוף משם, והבקבוק היחיד שאני אפתח זה סירופ נגד בחילה.

      בכלל, הסיכוי שלברון יגיע ללייקרס כל עוד קובי בריאנט שם הוא תיאורטי בלבד לדעתי.

  23. מיאמי צריכה המון משתנים שהסתדרו כדי לקחת אליפות. כך גם אינדיאנה, שיקגו, קליבלנד, ניו יורק, ברוקלין, סאן אנטוניו, ממפיס, יוסטון, אוקלהומה, הלייקרס והקליפרס. צפויה עונה אדירה עם סדרות חצי/גמר/גמר לפנטאון. בסוף מי שהכוכב שלה יסתום הכי הרבה חורים תנצח

כתיבת תגובה

סגירת תפריט