דיון הופס ליום רביעי PM: 'הריקוד האחרון' נירקד. מה היא השאלה מס' 1 המנקרת בראשך עכשיו כשהכל ניגמר? / מנחם לס

חזינו ב-10 האפיזודות. כתבנו עליהן, דיסקסנו דברים שונים שקרו. אולי לראשונה אי-פעם סידרת ספורט כזו משודרת ללא מתחרים. כל עולם הספורט היה פתוח עבורה. היא שברה שיאי ציפייה.

דבר אחד שאין להכחיש הוא שהסידרה היתה מעניינת, מלאה מתח, ובקיצור – עשר שעות טלוויזיה מעניינות ומגרות ביותר.

עכשיו הכל ניגמר.

מה הרגשתך כשהכל ניגמר? מה היא השאלה מספר אחת שעולה לראשך, ושהיית כל כך רוצה תשובה עליה?

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 28 תגובות

  1. אני יודע שספורטאי על נמצאים כול הזמן תחת העין הציבורית. אבל לא תיארתי לעצמי עם איזה לחץ תקשורתי הם נאלצים להתמודד על בסיס יומיומי. אתם מתארים לעצמכם את ג'ורדן יורד לקנות עיתון בקיוסק ליד הבית או ללכת לקנות בגדים? אין סיכוי. לכן שמחתי לראות בפרקים האחרונים שילדיו יצאו לגמרי נורמלים. מה שהפריע לי בסדרה שהיא זגזגה קדימה ואחורה בזמן ללא הפסק. בעיקר חרה לי שקראוס וריינסדורף יצאו בזול בסדרה עם ההחלטה השערורייתית להודיע לפיל ג'קסון שזאת העונה האחרונה שלו עוד לפני שהעונה התחילה.

  2. תתאר לך אז מה הלחץ של השחקנים היום מול כל הגלובליזציה והרשתות החברתיות.

    בלי מייקל ג'ורדן כנראה שהופס לא היה קיים.
    לברון ג'יימס היה מחליט לשחק פוטבול.
    והוויכוח על ה-goat היה הולך בין דוקטור גיי ועבדול.

  3. לא מבין על איזה לחץ אתם מדברים ולמה שחקנים בלחץ. הם משחקים משחק של ילדים ושנה אחת הם מסודרים לכל החיים, מה יש להיות בלחץ רק לבוא ולהנות. הם לא צריכים לדאוג כלכלית לדאוג למשכנתא לדאוג לפרנסה כל החיים.
    אם הייתי שחקן nba החיוך לא היה יורד ממני הייתי נהנה מהמשחק ואז במסיבות.
    מי שבלחץ צריכים להיות זה האנשים הרגילים שעובדים קשה בשביל גרושים לעומת מה ששחקני nba הכי גרועים מרוויחים., שהגרועים בהם עושים 10 מיליון דולר לפחות בקריירה.
    על איזה לחץ מדובר לחץ לקלוע לסל?

    1. אני צודק וטועה.
      צודק, כי עובדתית הם מרוויחים מיליונים ומה להם ולבעיות עכשיו? באים, משחקים, הולכים.
      אבל עובדתית בחיים – More Money, More Problems. תסתכל על חיי העשירים, חלק גדול מהם חווה ים של בעיות בחייו.

      קח בחור בן 19, ומה זה 19? בישראל זה גיל של שנה ראשונה בצבא. ילד.
      פתאום הוא מקבל חוזה של מיליונים, יש לו 2 מיליון עוקבים באינסגראם, 20 אלף איש שצופים בכל מהלך שלו בכל משחק, וציפיות בשמיים.
      זה יוצר לקחץ, אנשים קורסים מזה. אף אחד לא בא ואמר להם מה לעשות עכשיו. הם לא היו בחיים שלהם בקרבי והכי קרוב שלהם לצבא זה לצפות בלהציל את טוראי ראיין לשכוח ממנו אחרי שעה.
      חוץ מזה שאנשים מטבעם הם הישגיים. לברון למשל…סיפר שאחרי ההפסד ב 2011 הוא שקל פרישה במשך שבועיים, הוא לא יכל לשאת את הנטל.

      1. למה חיי לא עשירים הם בלי בעיות? עדיף בעיות עם כסף והרבה מאשר בעיות בלי כסף. אין שום לחץ בעבודה ששנה אחת מסדרת אותך לנצח. לשחקן מכללות יש לחץ כי הוא לחוץ להגיע לnba ולהסתדר בחיים זה כן אבל אחרי שהחוזה חתום תם הלחץ איזה לחץ? אפילו גרג אודן מסודר לחייו.
        עוקבים? להיפך הם יכולים למתג את עצמם יותר גם בלי הכדורסל ולהתרפק על אותה ששיחקו בnba. זה רק יפתח להם יותר דרכים.
        מה שתיארת על לברון זה לא לחץ זה לרצות להיות הכי טוב שיש זה לגמרי שונה מלחץ. נראה איך הוא היה בלחץ אם היה מרוויח 50 דולר לשעה, לזה אני קורא לחץ 😎

      2. איזה בעיות יש לעשירים , הגעתי לאמריקה לפני 50 עני אחרי שבארץ לא קיבלו אותי בגלל שהייתי מזרחי ושהכסף הלך לקיבוצים , לקח לי כמה שנים עד שהתעשרתי ותאמין לי שככל שאתה מבוסס יותר יש לך הרבה פחות בעיות, אל תתן לשטויות של אנשים שלא הצליחו לבלבל לך את המוח, כסף פוטר לך את רוב הדברים בחיים והופך את החיים להרבה יותר טובים וקלים ולוקח ממך את החרדה העיקרית של האנשים שהיא כלכלית.
        .
        אין לילדים האלה שום לחץ לאלה שבNBA, אתה גם מפריז בחשיבות של הצבא להתבגרות (והייתי לוחם קרבי), ילד בארץ שיוצא בגיל 21 מהצבא יוצא לחיים בלי כלים כלכליים, בלי מקצוע ובעצם מתחיל את חיו מאפס רק עם בעיות כלכליות ואפס פרסום.
        .
        איזה לחץ היה בלברון גם ב2011 היה לו כסף שמסדר אותו לעשר דורות לחץ זה להיות בלי עבודה בקורנוה שאנשים לא יודעים מאיפה תבוא ההכנסה הבאה.

  4. השאלה מס 1 זה מתי הליגה חוזרת? 1 ביולי? אני מקווה שיחזרו ישר לפלייאוף ככה אולי יהיה גם סיכוי להפתעות בסיבוב ה1😎
    העיקר קאווי עשה לואד מנגמנט כל העונה 😂😂

  5. בכנות הכי מסקרן אותי לדעת מה היה קורה אם מייקל לא היה פורש פעמיים…האם הוא היה הופך לאנושי או רק מעצים את האגדה…

    מה היה קורה אילו מייקל היה משחק היום…מה היה קורה אילו לברון היה עומד מולו אז

    מה היהקורה או קובי ומייקל היו נפגשים כשהם שניהם בשיאם

  6. לגמרי מנחם.
    עוד שאלה: לא נראה שבאמת יש חברות מחוץ למגרש.
    השחקנים מדברים על כבוד ולא על חברות.
    אחך לעזאזל? מעל 100 משחקים בשנה יחד, בתי מלון , נסיעות ולא עושים חגים עם המשפחות ביחד???
    פיל ג'קסון.אניגמה.לדעתי יש מאמנים הרבה יותר טובים (אפילו אריק ספולסטרה).
    אבל איך הלבן הזה עם השקט הנפשי והויפאסנה ("תחרווד" כמו שאומר שמעון)- הצליח לקנות את הכבוד מילדי הגטאות המחוספסים.
    הייתי עושה עליו תוכנית.

  7. בעיקר למדתי עניינים טכניים כמו את מי ניצחו ומתיי.
    היה כיף להציץ לאורח חיים של בן אדם מיוחד כזה אבל על הכל מרחפת עננת העובדה שכל דבר יכול להיות מבויים/מוצג באור מסויים.
    סידרה מהנה,לא יצירת מופת

  8. אני הכי נהנתי לשמוע את פיל גקסון מדבר, איזה כאריזמה יש לו. גם גון פאקסון מאוד הרשים אותי. רודמן כמובן היה תענוג כל שניה שלו על המסך.
    .
    מעניין היה לראות כמה עמדת הפאוור היתה משמעותית. רודמן והוראס גרנט שידרגו כל קבוצה ששיחקו בה לקונטנדרית, קארל מלון אמ וי פי על חשבון מייקל.

    1. בשביל הישגים צריך לשים אנשים נכונים במקומות הנכונים ולתת להם יעדים על פי הבנתם ולשים כסף שיוכלו להגשים את היעדים האלה, מה מכל זה דורש יכולת על-אנושית כשחקן כדורסל? איך בדיוק יכולת משחק אמורה להתרגם ליכולת ניהול קבוצה? מילא אימון, שעוד איכשהו באזור חיוג, למרות שגם על זה יש מימרה שהשחקנים הגדולים הם לרוב מאמנים גרועים ולהפך, כי מה כבר יכול ללמד מי שהוא natural, אז נניח שהוא יכול להיות מנג׳ר טוב, אבל ג׳נרל מנג׳ר זה כבר חוזים וסקאוטינג וסחר-מכר ובעלים? בכלל לא קשור.

      1. שרלוט עיר יפה ולא כזאת קטנה, מטרופולין משגשג של כ-2 מיליון איש, מרכז עסקי והיי-טק רציני ביותר. עיר חזקה מאוד. למה שלא ירצו לבוא לפה?
        מעבר לזה, לגבי מייקל. הוא איש מאוד אינטלגנטי, יש לו המון כסף, יש לו תשוקה עצומה לנצחון, והוא אייקון כדורסל שלא היה כמוהו. לא רק שבגלל זה אני מאמין שהוא כן יכול למשוך אנשים לעיר ולקבוצה, בגלל זה אני תובע ממנו – תבחר את האנשים הנכונים, אנשי המקצוע הכי טובים בתחום, ויחד איתם תבנה קבוצה הכי טובה שאתה יכול, זה מה שמצפים מהGOAT, שהוא ממש לא רק פרצוף יפה וכדורסלן עילאי, אלא גם בחור חכם, ובעל תשוקה גדולה לנצח – אז תעשה מה שצריך בשביל זה!

        1. זה נשמע סבבה על הנייר, אבל כמה בעיות. יש ערים מדהימות בארה״ב שאף שחקן לא ירצה לגשת אליהן. גם האופי, שרלוט היא לא עיר של כדורסל, והסיבה היחידה שיש להם קבוצה היא בגלל גודל השוק. יש ערים פי 10 קטנות משרלוט שיש להן מועדונים במייג׳ורס (יוטה, גרינ ביי) והפאשן שלהם לספורט לוקח את הקבוצה להישגים. וגם השאלה מה נותנים, שחקן יעדיף כמובן את הצ׳ק הכי גבוה, במקום שבו הוא יכול לשפר את הברנד שלו (הישגים אישיים וקבוצתיים) ורק אם יש לו הצעות טובות משני מקומות יבחר את העיר הגדולה והמגניבה יותר.
          זה לגבי שרלוט, לגבי ג׳ורדן, האיש היה שחקן מעולה, האיש עשה בחירות מעולות בבחירת המרקטינג האישי שלו, אבל מה מכל זה מלמד שהוא ביזנסמן טוב? מה מכל זה מלמד שהוא יודע לנהל קבוצה? אם כבר אפשר להצביע על הפרישה שלו ללכת לשחק בייסבול בשיא ההצלחה שלו כהחלטה עיסקית גרועה ברמות. למה שהוא ידע לבחור ג׳נרל מנג׳ר וצוות סקאוטינג טוב? בגלל שהוא היה ווינר? זה פיקציה. תסתכלו על הבעלים של הקבוצות הגדולות בליגות, כמה מהם היו סופרסטארים בעבר? מה אחוזי הקליעה של בעלי הווריורס, מה היה הממוצע של סטיינברנר וכמה טאצ׳דאונס לקח רוברט קראפט מהפטריוטס? ושוב, מה בקריירה של ג׳ורדן מלמד שהוא יכול להצליח כבעלים?

    1. וכבר היום קיבלתי תשובה, העונה החדשה של 30 על 30 עם מגוויר וארמסטרונג, שני אנשים שלא הייתי משקיע בהם 30 שניות, אבל שיהיה.

  9. 1. אחרי הכל מי הייתה היריבה הכי קשה שלו מבחינתו?
    2. מי השחקן שהכי עזר לי בשיקגו ומי השחקן שהיה לו הכי קשה מולו /הכי כבוד אליו .

    3.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט