אירועי דיומא – 23.05.20

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366-1-550x366-550x366.jpg

היום – שלוש מוליכות הבונדסליגה משחקות (באיירן, דורטמונד וגלאדבך)

כדורגל / ניר מועלם

בונדסליגה – מחזור 27 :

*שווה צפייה* 16:30 בורוסיה מינשנגלאדבך – באייר לברקוזן, ספורט 1 : גלאדבך במקום ה-3 עם 52 נקודות, 6 נקודות פחות מבאיירן מינכן המוליכה, ולא רחוק ממנה נמצאת לברקוזן שבמקום ה-5 ועם 2 נקודות פחות (כלומר 50 נקודות). גלאדבך חזרה מהפגרה למשחק חוץ לא קל מול פרנקפורט ועברה אותו בשלום עם 3-1, ולעומתה לברקוזן יצאה גם כן למשחק חוץ, אך הרבה יותר קליל מול ורדר ברמן שנמצאת מתחת לקו האדום והיא חזרה עם ניצחון מוחץ של 4-1. אני רק אזכיר שבסיבוב הראשון, עוד לפני הקורונה, לברקוזן אירחה את גלאדבך והפסידה 2-1. הימור – מינשנגלאדבך בבית לדעתי צריכה לנצח, אבל בהחלט כל תוצאה כאן אפשרית.

16:30 וולפסבורג – בורוסיה דורטמונד, ספורט 2 : וולפסבורג במקום ה-6 עם 39 נקודות (פער של 11 נקודות מלברקוזן שמעליה), ואילו דורטמונד במקום ה-2 עם 54 נקודות, רק 4 נקודות פחות מבאיירן מינכן, אותה היא תארח באמצע השבוע למשחק שאני בטוח שינפיק לנו כדורגל נפלא, אבל עד אז דורטמונד יהיו חייבים לשמור לפחות על פער של 4 נקודות מבאיירן ולשם כך הם יצטרכו לנצח את וולפסבורג שחזרה מהפגרה עם ניצחון 2-1 בחוץ על אוגסבורג עם שער ניצחון בתוספת הזמן, ואילו דורטמונד חזרה עם 4-0 ענק בדרבי על שאלקה. הימור – דורטמונד עם ניצחון נוסף.

19:30 באיירן מינכן – פרנקפורט, ספורט 1 : באיירן מינכן תישאר בפסגה גם במחזור הזה, וגם אם היא תפסיד, וזה בגלל הפער של 4 הנקודות בינה לבין דורטמונד, והיא חזרה מהפגרה עם 2-0 לא קל בבית מול אוניון ברלין שרק עלתה ליגה, ומנגד פרנקפורט הפסידה 3-1 בבית לגלאדבך. הימור – באיירן לא חזרה הכי טוב מהפגרה והיא לא נראתה טוב למרות הניצחון על אוניון ברלין, ובבית נגד פרנקפורט שנראית רע מאוד העונה היא תהיה חייבת לנצח כדי לשמור על פער של 4 נקודות לקראת משחק העונה במחזור הקרוב, ואני מאמין שהיא תצליח לנצח אבל זה יהיה בקושי רב.

לפוסט הזה יש 10 תגובות

    1. חזר כבר בשבוע שעבר ברץ'
      ניר אני מסכים לגמרי שבאיירן נראתה כבויה בשבוע שעבר. כן זה נגמר בניצחון חוץ 2:0 על אוניון אבל ברלין שלטו רוב המשחק ופשוט הביכו את הגנת מינכן. מאד מקווה שהיום בבית נראה משחק אחר לגמרי בבוואריה ושנצא עם טעם של קרם בוואריה לפני המפגש של אמצע השבוע.
      שני עניינים: 1. ההגנה של באיירן לא נראית טוב ב 3 השנים האחרונות. השקעות טובות היו בקישור ובהתקפה. השנה עדיף שישקיעו את המליונים בשני שחקני הגנה מעולים. 2. גנברי אולי לא ממש השמין בזמן הקורונה אבל באמצע החצי השני במשחק מול אוניון הראה ב 3 מהלכים מדוע הוא יהיה העתיד של באיירן. כל כך מזכיר את תנועה של רובן, רק שלא יתפספס בגלל אופי….

      1. אמרתי הגנה?
        באיירן הבקיעו 3ומובילים אבל ספגו 2 בבית תוך דקות ספורות.
        כן הבעייה הגדולה של באיירן היא ההגנה שלה. ליגת האלופות או לא. באיירן לא היתה עוברת השנה חצי גמר.
        בקיץ צריכה הקבוצה להשקיע בהגנה 100 מליון ולהביא שני בלמים מהטופ של הטופ. תראו מה וואן דייק אחד עשה לליוורפול….

    1. אני אכתוב כנראה טור לפני תחילת העונה, אבל בגדול היא היא תידחס מאד לכמה חודשים, כשרוב המירוצים שנדחו יתקיימו בכל זאת יותר מאוחר. היא תתחיל קצת לפני אוגוסט עם כמה מירוצים שנדחו מתחילת העונה (כמו הסטראדה ביאנקה), הטור יתחיל ב-1 באוגוסט, והג'ירו והוואלטה אחריו (תהיה חפיפה בין הטור לג'ירו, והוואלטה והג'ירו קרובים, כך שרוכבים כנראה לא יצליחו לעשות יותר מגראנד טור אחד). בלגן שלם.

        1. שונה מהרגיל זה עניין של השקפה. הטור יהיה כנראה טיפה יותר חם (עובר מיולי לאוגוסט), הג'ירו ודאי יותר חם (ממאי לספטמבר) והוואלטה יותר קר (מספטמבר לאוקטובר).

כתיבת תגובה

סגירת תפריט