מעורב הופס ליום שלישי: כולם מלבד מייקל / מנחם לס

1.מילה שלי: הליגה מתחדשת לפני סוף חודש יוני

לא משנה שהיום דווח על 1,754 חולי קורונהוירוס חדשים בטכסס – בעוד שבישראל היו אפס חולים חדשים – ובג'ורג'יה אפילו לא מדווחים לנו כמה חולים חדשים היו היום. מה שחשוב לחסרי האחריות כאן הוא שהכל בירידה תלולה, במיוחד בניו יורק וקליפורניה.

היום מושל קליפורניה גווין ניוסום (אחול מניוקי דמוקרט שאני מתערב עם שימון שיום אחד יהיה נשיא ארה"ב) ומושל טכסס גרג אבוט (אימבצילי עם קבלות) אישרו "לכל ענפי הספורט" להיפתח בתחילת יוני. בתחילה 'ללא קהל'. אבל הרי יתחילו להתאסף יותר ויותר נאנשים: בת\חילה רק בעלי הקבותצה, המנהלים (והמאהבות שלהם). אח"כ יתחילו לאשר לסוכנים, לעתונאים, וסוכני נסיעות. אח"כ לידידים שלהם. לפתע תראו 1,000 במושבים. במשחק השני יהיו 1,346. ואז 2,001.

Gavin Newsom at his presser this afternoon: "Sporting events, pro sports, in that first week or so of June — without spectators and (with) modifications and very prescriptive conditions — can also begin to move forward."

אבל כמה הערות שלו שרמזו בפרוש שספורט עם קהל זה רק עניין של זמן.

היום יצאה הודעה ראשונה מהווריורס שהם מתאמנים במחשבה – וציפייה – שהמשחק הראשון שלהם יהיה ב-1 ביוני.

כן? היכן? נגד מי? מה עם המזכירות, מי מוכן לדווח על כך? מי ישדר? מה עם כתבי החוץ? מאיזה מדינות ירשו ומאיזה מדינות לא ירשן? מי מטפל בזה? מי ישחק נגד מי? באיזה מצב תתחיל הליגה? כמה משחקים ישחקו? מתי יתחיל הפלייאוף?

אז ככה יתחילו ואח"כ יחליטו?

אגב, כל מחנות הקיץ – מחנות יומיים או SLEEP -AWAY CAMPS יכולים להיפתח ב-31 למאי.

האמריקאים התחילו בכל מאוחר, ועכשיו הם מתחילים בכל מוקדם. אז שעוד 100,000 יילכו לעולמם (בעיקר קשישים בגילאים שאתם יודעים למפרע מה אכתוב). ומי אשם? טראמפ מאשים את אובמה. וכשעתונאי שואל אותומ במסיבת העתונאים על הדשא בבית הלבן 'מה היא האשמה נגד אובמה?', הנשיא הזה שמרגיש שהקרקע מתחת רגליו בוערת, עונה "כולם יודעים במה הוא אשם. אם אתה לא יודע אז אין לי מה לדבר אתך!".

אתם יודעים מה אני מרגיש? אני מתבייש להיות אמריקאי.

תמיד קנאתי בכם. עתה זה יותר מקנאה; זה הופך ליותר ויותר עניין של חיים ומוות, ואני לא מגזים.

2. אם הליגה תתחדש, הקרבן הגדול יהיה בלייק גריפין בגין ה-AMNESTY CLAUSE

בפודקסט שלו, בריאן ווינדהורסט טוען http://www.espn.com/espnradio/play?id=29189246 ( שהביג-מן של דטרויט הוא האדם שייפגע ראשון ובצורה הרצינית ביותר אם הליגה תחליט להשתמש ב=AMNESTY CLAUSE ('חנינה').

לשחקן הזה שסובל פציעה אחרי פציעה (שיחק העונה רק 18 משחקים לפני ניתוח הברך) דטרויט חייבת 37 מיליון בעונה הבאה וישנה לו אופציה של 39 מיליון לעונת 2021-22.

אם הליגה מביאה חזרה את ה-AMNESTY CLAUSE (שפעם האחרונה שעלה לדיון היה בהסכם הקיבוצי של 2011) מאפשר לקבוצה לעשות את הדבר הדוחה ולא מוסרי שהוא להיפטר מחוזה שלא טוב לקבוצה מבלי שזה ייחשב נגד תקרת השכר. השם של בלייק מיד עולה כאחד שיש לו חוזה שחלק ממנו (האופציה לעונת 2021-22) דטרויט היתה מתה לבטל.

3. כולם מלבד מייקל: אני מתחיל עם אשתו הראשונה של מייקל -ג'ואנטה וונוי

– מוצא קובני, מודליסטית לשעבר, אשה עם ראש על הכתפיים. אם לשלושה מילדיו של מייקל. התמונה הזאת נילקחה כשהיתה בת 60.

יש לנו שופט רשמי באתר בעניינים כאלה – מומי החציל – ואני אתן לו להחליט אם היא 'עוברת את המבחן' לאשה בת 60, שזה היה גילה כשהתמונה נילקחה השנה. מייקל היום בן 57. אם מומי לא מעביר אותה זה רק בגלל שהוא צעיר מדי ולא מבין בענייני בנות 60. לדעתי היא עוברת גם עוברת.

****************************

עכשיו הקדמה: לדעתי גולשי האתר לא יודעים מספיק על נשיו של מייקל, וילדיו. חשבתי שהגיע הזמן לכתוב קצת עליהם.

**************************

אבל מה שחשוב יותר הוא הראש שמעל כתפיה. ילידת אילינוי זו היא בת להורים קובאנים. שפת האם שלה ספרדית. אבל היא ידעה גם ידעה מספיק אנגלית כשניכנסה להריון ואמרה זאת לחבר שלה מייקל ג'ורדן. הוא סירב להאמין שזה ילד שלו. ז"א הוא אמר ש'זה לא הבן שלי.

אני לא מבין. אתם לא חושבים שג'ואנטה ידעה עם מי שכבה ואם מייקל היה היחיד או לא? היא העדיפה לשמור את הדבר בסוד אבל כשמייקל לא האמין, לא היתה לה ברירה אלא לשכור עורך דין (אני למדתי מזמן לא להתעסק עם קובניות; הן לא רק מדהימות, הן גם פקחיות וממזרות שלא נדע!) ודרכו הכריחה את מייקל לעבור בדיקת DNA ב-1988 (https://www.chicagotribune.com/news/ct-xpm-2002-01-30-0201300019-story.html.). כמובן שהבדיקה הוכיחה שהוא האב.

כיצד היא הסכימה להתחתן איתו והוא איתה אחרי ה-"DISAGREEMENT" הזה אני לא מבין, אבל כנראה שהשניים ממש אהבו אחד את השני.

אשהכ יפה. כנראה שהיו להם כמה שנות נשואין טובות

התינוק הראשון היה ג'פרי. אחריו הגיע מרכוס, ואז ג'אסמין.

רק לי הם נראים כמשפחה מאושרת?

ג'ואניטה היתה ב-"VICTORIAN AWARD" כסטודנטית מס' 1 באוניברסיטה, ולפני שהתפרסמה כאשתו של מייקל היא היתה לסגנית בנק בגיל 23. אח"כ דחפו אותה לקריירה של דוגמנות, ואז הפכה לאחת מהמנהלים האדמיניסטרטיבים הראשיים של ה-BAR ASSOCIATION (ארגון עורכי הדין).

אחרי נשואיה למייקל, היא החלה לנהל כספי הצדקה שלו וכמה מהקרנות שהוא פתח לילדי גיטו, ובעיקר ה-CEO של JORDAN ENDOWMENT FUND. היא החלה גם להתעניין – ולהשתתף – בהשקעות הנדל"ן של מייקל, הרבה מהן על שמם המשותף.

ילדיהם הם ג'פרי שנולד ב-1989, מרכוס שנולד ב-1990, ואז ג'סמין שנולדה ב-1992.

אחרי לידתה של ג'סמין, מייקל וג'ואנטה פתחו קרן "MICHAEL AND JUANTA ENDOWMENT FUND.

ב-2002 ג'ואנטה החליטה להתגרש ממייקל בטענת "INCOMPATIBILITY ". 'לא מתאימים'. בסדר, מה קרה? היו דברים מעולם. מתחתנים, ואז מתרגלים, ואז מתחילות בעיות כמו שעמום וחוסר תשוקה, ולך תדע מה עוד, ומחליטים להיפרד.

הגרושין עברו ללא בעייה. קטנה מהקטנות. השופט החליט שמייקל משלם לה את חלקה – 188 מיליון דולארים (שבערך של היום שווים בערך 220). והם ניפרדו כידידים. ג'ואנטה ממשיכה להיות פעילה בעסקיה והיא מוערת כיום ע"י פורבס כ'שווה' 260 מיליון. היא נראית מאושרת בחלקה ומעדיפה להישאר מחוץ לסושיאל מדיה והכותרות. היא שומרת על גיזרה של דוגמנית – 1.70 מ' גובה ו-56 ק"ג. היא בקשר מצויין עם שלושת ילדיה, אבל מקפידה באופן אובססיבי ממש על פרטיותה. היא מתואמרת כ'מהממת' עד היום. מי שרוצה לדעת עליה יותר, אז הנה:

https://www.legit.ng/1260446-juanita-vanoy-biography-age-net-worth-parents.html

2. ג'פרי ג'ורדן

ג'רמי ג'ורדן (בן 32) ואשתו רדינה אנבה

ג'פרי, בנו הראשון של מייקל – שבתחילה 'אלוהים' סרב להכיר בו כבנו – היה ילד שהצטיין גם בספורט וגם בלימודים. יתרונו היה שהוא היה ילד כשאביו הגיע לאן שהגיע בכדורסל, ואולי לא הבין את משמעות ההישגים. לזכותם של שני בניו הם לא גדלו עם הסינדרום של "להיות גדולים כמו אבא".

אגב, ראיתם אותו בסידרה "THE LAST DANCE" כש-ESPN ראיין אותו.

דבר שאני מעריך מאד אצל מייקל הוא שהוא היה אבא טוב, ממש אבא רגיל שלא דחף את בניו להצטיין במיוחד בספורט, אבל כמובן שכמו כל אבא, הוא רק ביקש מהם להשתדל בבית ספר, אבל ללא הטרוף שהיה לו בכדורסל להיות 'הטוב ביותר'.

בקשר לג'פרי לא היה לו מה לדאוג (בעצם לא היה לו מה לדאוג על שלושת בניו שכנראה ירשו כמה IQ'S בעיקר מהאם): הוא היה ילד מחונן.

מייקל הבחין שיש לו כשרון לכדורסל אבל לא הכריח אותו לשום דבר. מה שקרה הוא שלג'פרי (כמו לאחיו מרכוס) היתה משיכה טבעית לכדורסל. כששיחק בקבוצת ילדים האבא רק אמר לו – "DO NOT MESS UP", ו-"מסור רק כשאתה בטוח במסירה". הוא גם הפציר בבן לא לנסות לעשות דברים שהוא ראה בטיווי, אלא אם הואט מרגיש שהוא יכול לעשות אותם.

ג'פרי היה בין הטובים בקבוצות הילדים. הוא גם הצטיין בבייסבול בליטל-ליג, בדיוק כמו האב. מייקל השתתף – כשיכול היה – ב-CAR-POOLS עם הורים אחרים, וכשאתה רואה את מייקל כל כך הרבה הוא סתם הופך חלק מהSCENERY.

לג'פרי היה חצי גוף עליון חזק, וכנראה שהיה יכול לסיים כשחקן טוב מספיק לאירופה או לליגת ה-"G" (שאז לא היתה…) אבל היתה בעייה: הוא נעצר ב-1.86 מ', כשאין לו את הזריזות והמהירות של פוינט גארד. זריזות ומהירות אף אחד לא יכול ללמד.

אבל הוא היה טוב מספיק לשחק בדיביזיה הראשונה של המכללות (הוא החליט – בהסכמת האב – לתרום את המילגה לצעיר אחר), והוא החל לשחק כפרשמן בקבוצת הכדורסל של אוניברסיטת אילינוי.

מאחר וג'פרי היה רק בשנה מבוגר ממרכוס – שגדל להיות שחקן טוב יותר מהאח המבוגר – המלחמות בין השניים לא פסקו. כמובן שרגש התחרות במשפחה היה דבר שירשו מהאב, ויום אחד ההורים היו צריכים למהר עם ג'פרי למחלקת חרום בבית החולים השכונתי כי הוא היה זקוק ל-30 תפרים מדחיפה שחטף מהאח הצעיר (הכל באינסטגרם).

ג'פרי סיים את התיכון כסטודנט מצטיין בכיתת מחוננים, כשהוא טוב במחשבים, מדעים, ובמדעי הטבע. לזכותו של מייקל הוא הבין שבבית גדל לו 'BRAIN' והוא עודד את בנו בלימודים לא פחות מאשר בהופס. מייקל גם אמר לבניו: "אתם יודעים שלאנשים ישנם ציפיות גדולות מכם בגללי". מייקל בוודאי בוודאי לא ציפה לתשובה: ג'פרי ענה לו: "דדי- אבא – זה דבר שאין לך מה לדאוג בגללו. אנחנו גאים שאתה ה-GOAT אבל זה לא מוסיף ולא גורע דבר מהחיים שלנו. כל אחד מאיתנו יודע שעליו לחיות את חייו".

מייקל תקע בו מבט ואמר "תודה". אגב, מייקל הזכיר זאת בנאום 'היכל התהילה' שלו.

ג'פרי עבר לשנתו האחרונה לאוניברסיטת סנטרל פלורידה (לפי ניחושי כדי לעשות את האינטרנשיפ שלו ב'נייקי' שהיה להם HEADQUARTERS באורלנדו), וסיים את 4 שנות לימודיו בשלוש שנים.

GUESS WHAT? הוא לקח קורסים במדעי המחשב, לוגיקה, ולך תדע מה, והיום הוא מנהל ה-BRAND של האב:

He now leads the brand digital innovation for the Jordan Brand (למייקל כנראה אין יותר ממושג כללי ביותר על מה שבנו עושה עבור הבראנד).

ג'פרי אומר:

"I conceptualize and test new technologies, trends, platforms…to enhance the marketing power and the cohesiveness of our marketing campaigns. My job basically is to answer the question, 'How can we utilize cool, new, exciting digital trends to tell our brand stories?'"

הוא גם החל ב-VENTURE חדש יחד עם אחיו מרכוס ואחותו ג'סמין הנקרא "HEIR JORDAN" ('יורשי' ג'ורדן, אבל גם 'ממשיכי' ג'ורדן, שזאת הכוונה כאן).

זהו מותג/חברה/מוסד חדש שמטרתו – לפי ג'פרי –

Dedicated to investment and philanthropy, and cofounded Jordan Avakian Group (JAG) to mentor and invest with startups in the sports/entertainment space

מייקל לא מתערב. הוא יודע גם יודע שילדיו מדברים במושגים שהם מעל בינתו. אולי הוא מבין – בגדול – מה הם עושים, אבל כמו שאני לא מתערב – ורק מקשיב להוראות של נכדתי בת ה-14 שירה בכל הנוגע לסמרטפון ולמחשב, ויודע גם יודע שהיא מרחפת בעולמות חדשים שאינני מבין – כך כנראה גם מייקל.

הוא יודע שילדיו הגיעו לגבהים אקדמאים ואינטלקטואלים שהם מעל ומעבר להבנתו (ורמתו האינטלקטואלית), אז עבורו כנראה מספיק שכל העולם חזה ב-'LAST DANCE', ושהוא היום 'שווה' 2.3 ביליון (פורבס), ואני מקווה שהוא מאושר בהצלחתם כשהרבה ממנה בניו ובתו יצרו ויוצרים בעצמם.

לפי התגובות אבין אם יש עניין במשפחתו של מייקל, לפני שאמשיך על בנו מרכוס, בתו המהממת, ואשתו החדשה ותאומיו הזהים.

ולפני שאתם הולכים, רק תמונה נוספת של בתו ג'אסמין:

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 86 תגובות

  1. אני עוקב אחרי ניוסום עוד ממתי שהיה ראש עיריית סאן פרנסיסקו, הוא רהוט, נראה טוב וכריזמטי וכבר אמרתי פה בעבר שהוא יהיה נשיא ארה"ב. לשמחתו הרבה בעיקר בגלל קלינטון וטראמפ לאף אחד כבר לא אכפת מרומנים מחוץ לנישואין.
    להערכתי לא משנה מי יקח השנה, בין אם זה טראמפ או בידן, ב 2024 זה יהיה ניוסום

  2. הי י מנחם תודה רבה!
    מעורב נפלא
    מאוד מעניין על ילדיו של ג'ורדן.

    אין ספק שכרוב יהודי ארה"ב אתה בצד הדמוקרטי של המפה הפוליטית.

    מדהים איך כאן על 280 נפטרים כולם השמאל צועק לחזור לשיגרה בעוד אתה צועק לא לפתוח את השווקים.
    כנראה זה לא קשור למספר מתים אלא מי בשילטון- נצעק ההפך.

    מעבר לזה , לא ברור לי איך אדם יהודי נותן קולו לדמוקרטים שנתנו ונותנים לאיסלאם הקיצוני להרים ראש בארה"ב.
    לא למדו מהאירופאים?

    1. .
      הצבעתי לרפובליקנים ב-50 השנים האחרונות.
      אבל טראמפ הוא איש חולהאני רפובליקני ותמיד הייתי כזה. מגיל 0 ממש אני אוהב מכבי, הציונים הכלליים, והליכוד. אבל אני שונא את טראמפ. הוא חולה נפש. הוא החריב את הקונגרס האמריקאי והביא לכך שהיום הקרע בין הדמוקרטים והרפובליקנים הוא כזה גדול שארה"ב מאבדת את כוחה, את שליטתה, והעולם מתחיל ללגלג על כל דבר אמריקאי.
      בגלל טראמפ איבדתי כל כבוד לנשיאות ארה"ב, לחופש ולחרות שלה, ואפילו החוקה האמריקאית הפכה לחתיכת נייר. הוא פשוט עשה מאיתנו מין רפובליקת בננות.
      ובקשר לאיסלאם – טראמפ פחדן. הוא רק מדבר ולא עושה מאומה. הוא היה צריך מזמן להעניש את איראן, אבל אין לו ביצים.

      1. טראמפ חיסל את איש הצבא האיראני מספר 1 שלהם (ברח לי השם שלו). צעד אמיץ שיכלו להיות לו השלכות מרחיקות לכת.

  3. מנחם מה יש לקנא בנו? הרגת אותי. יש פה פוליטיקאים שממציאים כסאות ומשרות. ידעת שיש שר מים חדש? מצחיק אותי איך כל מעריצי גנץ שכרגיל עיוורים חשבו שהוא שונה מביבי :). אמרתי לכם כבר בעבר כל הפוליטיקאים גנבים, שקרנים, ושמים זין גדול על כל אחד מהעם. אין שום הבדל ביניהם (יש רק מי נתפס ומי לא), הם לא מיצגים אף אחד חוץ מאת עצמם. זה אותה גברץ בשינוי אדרת, לפיד, גנץ, ביבי, טראמפ, אובמה כולם דואגים רק עצמם ומדברים פשוט בצורה שונה. אין שום הבדל בין נשיא צרפת, דמוקרט בארהב או ביבי פה או רהמ איטליה. כולם אותו חרא בדיוק. מי שמאמין אחרת צריך השתלת מוח.
    זה לראות הצגה ולהנות כמו בית הקלפים, זהו, זה כל מהות הפוליטיקה ותמיד היה ככה, פשוט פעם אנשים היו נאיבים ותמימים והאמינו שהמנהיג מייצג את העם (צחקתי לרגע מהמשפט הזה).
    הבן החכם של מייקל דומה לקיירי חבלז, אולי זה הבן של קיירי שעשה מעשה דלונטה?
    מנחם אני מוכן להתערב איתך שמייקל שיגל מעל 10,000. אבל מי שרוצה להאמין שהוא ולברון בתולים עם חברותיהם מהתיכון שיהנה מהמחשבה.

    1. ברור מצחיק ומבדר אמרתי מזמן שביבי וגנץ אחד טרפה השני נבלה… איך גנץ וביבי״ שדואגים לעם ״ אחרי 3 מערכות בחירות וקורנה שריסקה את הכלכלה מקימים את הממשלה היקרה ביותר בישראל?
      .
      אני עכשיו בישראל לקחתי דירה מהממת ברוטשילד,אני משתדל לתרום המון ורציתי הפעם לעשות את זה בעצמי, נסעתי לפלורנטין ולכפר שלם וראיתי עוני מחפיר שהממשלה שצריכה לדאוג להם צריכה להתבייש בו, שכונות פחונים שדומות לפאבלות בקולמביה וברזיל, אנשים שהיו קשיי יום לפני הקורונה ועכשיו גמורים מבחינה כלכלית , נרקומנים הומלסים ומה לא .

      1. לכמה זמן אתה נשאר פה ברוך?
        למה אתה מלכלך ביבי דואג לעם, לא ישן אתמול מרוב דאגות, הוא אומר שאי התייצבותו למשפט יחסוך עלויות לציבור 😂😂😂

        1. אני נשאר בנתיים עד תחילת יולי אם אופציה להארכה , הפולטיקה בכל מקום בעולם רקובה , גנץ ביבי טראמפ… בסוף זה אותו גברת בשינוי עדרת אף אחד באמת לא מעניין אותו הציבור

    2. מה קרה לך, ההסיפור היה שהיא נפרדה ממנו בפעם השניה באופן סופי (היתה פרידה וחזרה או משהו כזה) אחרי שנתפס עם שש נשים. ביחד.

  4. אחי צא מהסרט ותהנה מהצגה. כולם אותו חרא, אבוי לך אם יש לך ציפיות מפוליטיקאים. הצפייה היחידה שלי מפוליטיקאים זה לבדר אותי, כמו קומדיה טובה.

    1. ברור גם עוזב את העיר את העיר המסריחה בארהב , אני במקומו חותם או במיאמי או בלוס אנגלס וחוזר לחיות את החלום מאשר בדטרויט .

  5. תקן אותי אם אני טועה, אבל סעיף האמנסטי עדיין נותן את מלוא החוזה לשחקן, פשוט באפשרות הקבוצה לחתוך אותו ושיתרת חוזהו לא תיחשב תחת תקרת השכר.
    גריפין יקבל את מה שמגיע אלא אם כן יסכים על ביי-אאוט

  6. לגבי הווריארס, הצפיה שלהם היתה שהמתקנים יפתחו בתחילת יוני לא משחק. הם ישמחו לפתרון של טרום פלייאוף ןפליאוף, כך שתחתית הליגה לא תשחק כלל.

    לגבי אמנסטי, השחקנים לא נפגעים מהמהלך, הוא מאפשר לקבוצות לותר על החוזה כך שהשחקן חופשי, השכר לא נכלל במסגרת תקרת השכר אבל הקבוצה עדין משלמת את החוזה. אירגון השחקנים לא יסכים לפגיעה כזו בחוזים.

    בכל מקרה, הפתרון של אמנסטי לא אהוב על הקבוצות החזקות. לרובן אין חוזי זבל שהן מעונינות לזרוק.

    1. לפי הבנתי האמנסטי מאפשר לדטרויט במקרים מיוחדים (והריורס הוא מקרה מיוחד) אחד מהחוזים שהם בוחרים ואצל בלייק זה יהיה חוזסה האופ]ציה על 39 מיליון

      1. חוק "האמנסטי" זהה באוםן מלא לשחרור שחקן. אם החוזה מובטח הוא יקבל את כל הכסף, אם לא (מקרה רונדו בשיקאגו), הם ישלמו רק את ההשלמות. השוני של חוק האמנסטי הוא שהוא מאפשר לקבוצות למחוק את החוזה מתקרת השכר, משהו שלא ניתן לעשות כשאתה משחרר את השחקן באופן ישיר.

  7. תודה רבה מנחם.
    אני כבר לא חושב שגריפין שווה את הסכומים האלה, ולכן יהיה טוב עבור דטרויט לבצע את זה, כמובן שזה יהיה מאכזב עבור בלייק כי אף אחד לא יציע לו סכום כזה, אבל אני בטוח שהוא חי מספיק טוב גם עם עשרים מיליון פחות(בהנחה שהוא יקבל בערך 15 מיליון דולר לעונה בחוזה חדש).

    לגבי המשפחה של מייקל – זה יפה שהבנים הלכו לכיוון אחר מהאבא, כי אין מנוס מהשוואה בין האבא לבן תמיד, וזה מה שיקרה לבנים של וויד ולברון סביר להניח, מה גם שהם כנראה מנהלים את העסקים של מייקל בצורה נהדרת כי המותג של אייר ג'ורדן הוא מטורף.
    אגב עדיין לא סיימתי לראות את הסדרה, אני באזור פרק 5-6 אם אני זוכר נכון.

    1. תראה, הבנאדם היה יורד באופן קבוע על שחקני NBA שהם גרועים. אני מפחד לדעת מה קרה כשאחד מהילדים שלו ניסה להרים כדור בגיל שנתיים.

      1. דווקא בתור בן אדם עם דמות אב מאד דומיננטית באופן חיובי אני חושב שמייקל לא מתייחס לילדים שלו כחברים לקבוצה… (אבל לא הייתה לזה התייחסות בסדרה).

        1. או, זה נשמע נחמד. איך זה?
          התגובה שלי קצת יותר מתבססת על איך שאבא של מייקל ככל הנראה התייחס אליהם. לא שזה בהכרח אומר משהו.

        2. זאת בדיוק המטרה. להראות שילדיו זה ספור ניפרד לחלוטין, ועתה ממיקל גם מבין שהם יותר אינטיליגנטים ממנו והכניסו את הבראנד לאזורים שהוא בוודאי כלל לא מבין בהם.

  8. רואה עם אשתי שתחיה את הריקוד האחרון ואתמול היא שאלה למה לא מספרים על אשתו או ילדיו…..
    או שזה בגלל שזו תכנית האדרה למייקל
    או בגלל שהם קנאים לפרטיותם
    מבין אותם. להיות סלב זה לא מגניב
    🙂

  9. עושה רושם שמשפחת ג'ורדן הצליחה לגדל ילדים שפויים, זה לא מובן מאליו כשמדובר באבא כזה מפורסם עם כל כך הרבה פפלינוס.
    תודה על המעורב

  10. מנחם תודה על ההיתייחסות והתשובה המספקת.
    די מסכים איתה אגב.
    מישהו הגיב כאן לגבי המורים- מבקשים מהם לעבוד בחופש…סליחה שהם בחופש 4 חודשים בשנה…

    1. זה התנאים שלהם. אתה מוזמן להיות מורה. לא צריך להיות צר עין. להיפך יש לשאוף להפוך לכזה כמו הפוליטקאים וועדי הנמלים וכל מיני מרצים וגורוים ושטויות.
      למה שהם יוותרו על משהו? אני לא הייתי מוותר על חצי יום. נראה לך שאם מורים היו צריכים משהו מישהו היה שם עליהם? אז למה שהם ישימו. תשמע לי תדאג רק לעצמך ותמקסם רק את עצמך. המדינה זה לא גוף שידאג לך להיפך שיהיה לך הכי קשה הם הכי ידרכו עליך. ותפסיק להאמין בפוליטקאים ונציגיות עברת כבר את גיל 10.

    2. וואו, נשמע כמו מקצוע נהדר. מישהו יודע על זה? אנחנו בשו-שו כדי שלא יבואו כל האלה מההייטק ויגנבו את כל העבודות? אומת הסטאראפ, עלאק. אומת המורים. מחזיקים את המדינה בבי… וכל זה בלי להיות שק החבטות של ההורים (וארגונים בתמיכת אוונגליסטיים כמו ארגון ההורים שרץ להופיע בכל מקום בחדשות).

  11. מורים,פוליטיקאים,עובדי מדינה, עובדי נמלים וכו'
    הגיע הזמן להתאים עצמכם לשנת 2020.

    לגבי ג'ורדן
    פשוט נהנתי מהסדרה.
    השקט הנפשי של פיפן, המנהיגות במבטים בלבד זה משהו שלא ידעתי שהיה לו.
    לדעתי האייקיו הכדורסל ני שלו ושל מייקל בין הגבוהים שידע המשחק

    1. מהם בדיוק ההתאמות של שנת 2020? שמעת על הרעת תנאים? למה שמורה שעובד 20 שנה עם חופשים יסכים לוותר על החופש שלו באותו משכורת?
      למה אתה עובד רק 7-8 שעות ביום? למה שלא תעבוד 20 שעות ביום בלי הוספת שכר? (כמובן שאני לוקח את זה לצד הקיצוני).

  12. חלק מדבריו מתבססים על השקפה חילונית קיצונית אנטי דתית וביטחון שההשקפה החילונית הטיפוסית שאין בורא לעולם היא הנכונה.
    הרבנים הגדולים חכמים יותר מכל הפוליטיקאים ושיקול דעתם ישר יותר ולא מעט אנשים שאינם שומרי מצוות מתייעצים עם רבנים (כולל אדמו"רים וזה היה בולט עם הרבי מלובביץ שאנשים חילוניים לא מעטים התייעצו אתו).
    למשל, איש עסקים חרדי שהיה בשותפות עסקית עם חילוני והיה מתייעץ לפני כל עסקה עם הרב קנייבסקי, עמד בפני עסקת נדל"ן ברומניה שנראית מבטיחה מאוד אך הרב אמר לא בצע עסקה זו. החרדי אמר לשותפות החילוני שהוא יורד מהעסקה ובסופו של דבר התברר שהעסקה לא הייתה מוצלחת כפי שנראה מתחילה והחילוני הפסיד את כספו. החרדי לא הפסיד את כספו בזכות ההתייעצות עם הרב וששמע לעצה של הרב.

    1. לא ברור לך שזה אקראי? יש לך הטיה קוגניטיבית חמורה מאוד כשאתה מסתמך על מקרה אחד. יש מקרים אחרים בהם התיעצו עם רבנים והכל הלך לפח. אין קשר. פעם מצליח, פעם לא.
      לאף רב אין יתרון על מישהו חכם אחר וההפך.
      הצורך להתיעץ עם רבנים נראה תמוה, שכן מה לקבלת החלטות ולפרשנות הלכתית? תוסיף את הבורות הקיימת אצל הרבנים בנוגע להשכלה כללית וחיים חילוניים ולכן קיימת רתיעה טבעית מהם בכל הקשור להכרעות חשובות בלי קשר לאמונה.

      1. כל אחד מתייעץ עם מה שעושה לו טוב עם עצמו עם הפסל עם האל עם הגורו עם הרב עם היועץ המנטלי עם הפסיכולוג עם קואצר. זה לא צריך להפריע לך. אנשים לפעמים צריכים עידוד והם מחליטים מי יתן להם אותו, זה אותו דבר.

      2. אצל גדולי הרבנים זה ממש לא חריג ואצלם זה מצליח.
        העובדה שגם כאלו שאינם שומרי מצוות לא מעטים מתייעצים עם רבנים
        הרבנים החשובים בקיאים בעניינים טכנולוגיים ומדענים הקשורים להלכה כמו בהלכות שבת ובהלכות פיקוח נפש, למשל.
        לרבנים הגדולים ישנו יתרון גדול על חכמים אחרים כי להם יש עזרה מבורא העולם וחכמתם קשורה בחכמה היהודית הנצחית שבתורה ויש להם ראייה רוחנית מעבר לראייה האנושית הרגילה. ולמשל, לאותו הרב קנייבסקי פנה יהודי חרדי מארה"ב שהרג בשוגג זקן בנסיעה ברכבו ולאחר זמן קנה דירה שהתברר שהייתה של אותו זקן. הרב הגיב במילה אחת: עמלק. התברר שמדובר הקצין נאצי ששירת בטרבלינקה (והיה אחראי בין השאר על מותם של בני משפחה של קונה הדירה). מה ההסבר החילוני שלך למקרה?

    2. עם כל הכבוד לרבנים הגדולים, הם גורמים לציבור שלם להיות שטוף מוח ולחיות באופן כלכלי מחפיר , שנזון על תרומות , ועל פחד והפחדה, לא סתם רוב השכונות העניות בישראל הם מהציבור החרדי. אני לא מדבר בכלל על שיש כמה רבנים שנשכח מהם טוהר המידות והיושרה והפכו למכונה משומנת של כסף תוך התבססות על ציבור נשחק ופנתי.

      1. נו ברור אבל ברוך זה לא שונה מפסיכולוגים שגם מקשקשים שטויות לאנשים שצריכים עידוד. אנשים תמיד האמינו במשהו חלקם באלים חלקם חשבו שהם האלים. למה לכל הגורוים והקואצרים השרלטנים אין ציבור מאמינים?

      2. רוב מכריע של הרבנים הן ישרים והגונים מאוד עוברים דרכם סכומי כסף גדולים לצדקה בלי שיגעו בשקל והרבנים הגדולים הם כולם כאלו ומקפידים בחומרה לא לקבל דבר על חשבון אחרים.
        מרבית החרדים חיים ללא פחד, ואינם שטופי מוח כלל. ולהפך, לימוד התורה מעודד מחשבה. ורבותיהם לא מפחידים אותם.
        חילונים כמוך שטופי מוח בשנאה לדת ולשומרי מצוות והכללות אנטישמיות על החרדים וכדומה.

      1. זה שאתה ושכמותך רואים מעשה זה כך לא אומר שזה כך ולא יעזור לכם!!!
        וכך גם לגבי המקרה השני שהבאתי בתגובה ל"ת'ה מייק".

  13. לגבי ההסתה, דבריך מתבססים על ביטחון ההשקפה השמאלנית, ומה שאתה קורא הסתה נגד הערבים, לא מתקרב להסתה הפראית והמחרידה של הערבים נגד יהודים והם לא רק מסיתים אלא גם רוצחים כשהרצחנות הערבית נגד יהודים וההסתה שלהם החלה לפני מה שאתם מכנים "הכיבוש" ולפני מפעל ההתנחלויות ואף לפני קום המדינה.
    בכל מקרה לא שייך כאן המושג "כיבוש", גם בגלל שיהודים חיו כאן העם בארצו יותר מ-1,900 שנים לפני שהגיעו לכאן הערבים והמוסלמים הראשונים;
    גם בגלל שמנהיגים ערביים הצהירו בתקשורת הערבית והבינ"ל לאומית במהלך השנים שהלאומיות הפלסטינית היא המצאה כדי לפגוע בהתיישבות היהודית;
    גם בגלל שבקוראן כתוב, כמו בתנ"ך, שהארץ הזו היא של היהודים, וזה מוכיח שטענות הערבים על הארץ הזו בכלל וירושלים בפרט, הם שקרים, ויש לציין שאנשים מוסלמיים וערביים כמו האימאם עבדול האדי פאלאצי מאיטליה תומכים בבעלות היהודים על הארץ בכלל וירושלים בפרט כולל הר הבית כי בקוראן כתוב שהארץ של היהודים;
    וגם בגלל שמלכתחילה אין זכות טענה לערבים הפלסטינים על הארץ כי הם מעולם לא שלטו כאן או על חלק מהארץ ולא הייתה פלסטין שהם טוענים שנלקחה מהם, וכאמור בכל מקרה עובדתית ומעשית הארץ הזו היא ארצו של העם היהודי ולא של הערבים;
    לכן התנחלויות חוקיות והשליטה הישראלית ביו"ש אינה מנוגדת לחוק הבינ"ל. ולא רק זו אלא אף זו, המסמך הבינ"ל היחיד בעל תוקף משפטי שמתייחס לארץ הזו הוא זה הכולל את החלטות ועידת סאן רמו ומכיר בבעלות היהודים על הארץ הזו כולל עבר הירדן המזרחי (אך כאמור לא צריך מסמך זה כדי להראות שמדובר בארצו של עם ישראל ולא של ישמעאל)

  14. נו, לברון הודיע עכשיו שהוא תמיד רצה לשחק עם ג׳ורדן, אני מניח שזהו, העולם יכול להרגע, הקינג אמר את דברו.

  15. סיפור מצחיק על מכללת מרכז פלורידה והג'ורדנים:
    מרכוס עלה בעונתו הראשונה למשחק כשהוא נועל את הנעליים שנושאות את המותג של אביו. אדידס, המאמצת הרשמית של האוניברסיטה, כעסו מאוד וביטלו את הסכם החסות. מייקל הרים טלפון אחד ובוך שעה נשלח חוזה חדש מטעם נייקי לאוניברסיטה, זהה לחלוטין להסכם הראשון.
    (למי שזוכר, הוא עשה משהו דומה גם עם קבוצת הבייסבול של במיינורס)

  16. לאור הקאבויי
    אני עובד מערכת החינוך
    תתפלא כמה מושג יש לי…
    מורה ביסודי כל יום בבית בשעה 14:00.
    פאקינג 14:00.
    לוקחת אחרי 10 שנים 11 נטו.11 נטו.
    8:00 עד 14:00.
    נראה לך הגיוני?
    ומילא היו אכותיים.
    יחידי סגולה בלבד…
    שימון – כן לפרק את ההסתדרות המאפייניקית ואת הוועדים החוצפנים.
    פנסיה תקציבית-לבטל לאלתר.כן מהיום.
    כן גם לאלו שפרשו.
    אגב,ראש הממשלה מנסה להילחם בחוסר הצדק הזה כבר שנים…אבל זרועות התמנון של מפא"י עדיין כאן.

    1. רהמ הוא התמנון. הזרועות הם שלו גיסנו.

      11 נטו זה שכר טוב עבורך? 😂😂 ועוד אחרי 10 שנים? תשאף ליותר אני מאחל לך הרבה יותר.
      ואחרי שעה 2 לא נוסעים הביתה? מכינים מערך שיעור? בודקים מבחנים?
      מילא היו עושים 30 נטו. אני מכיר אנשים שעושים 30 נטו וגם בבית ב2.

  17. תכתוב עוד על ילדי ג'ורדן. תענוג לקרוא אותך.
    לפי המציאות וגדולתו של ג'ורדן במשחק, אני חושב שאתה לא מציג נכון את נושא האינטלגנציה. האיש לא רק אתלט על וכדורסלן על, אלא אדם מאוד מאוד אינטלגנטי. ובאמת אחלה איש משפחה. גם הקשר עם הוריו, וגם עם ילדיו. אילו לא היה כזה גרוע כבעלים של קבוצה, באמת לא היינו מוצאים בו חסרונות של ממש, להבנתי.

  18. העניין הוא שגורדן מן הסתם יוצג באור חיובי וחבריו מן הסתם לא יגידו מילה רעה עליו. לי הוא היה נראה שחצן ומתנשא בסדרה. ואחד שלא יודע לקבל ביקורת. ראה צאלס בארקלי..

כתיבת תגובה

סגירת תפריט