אירועי דיומא – 16.05.20

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366-1-550x366-550x366.jpg

דיומא חוזר אלינו בגדול אחרי חודשיים של היעדרות עם כדורגל גרמני.

כדורגל / ניר מועלם

בונדסליגה – מחזור 26: המשחק האחרון בליגה שוחר ב-7/3 ומאז היינו בפגרה בליגה הגרמנית בעקבות וירוס הקורונה והחליטו להחזיר את הליגה אחרי חודשיים של פעילות כדי לסיים את העונה, כאשר נותרו עוד 9 מחזורים לשחק. קצת מידע על הליגה הגרמנית ועל ההתארגנות של הקבוצות והליגה בעקבות וירוס הקורונה:

  1. הליגה רכשה 20 אלף בדיקות קורונה
  2. בכל משחק האיצטדיונים יוכלו להכיל 330 אנשים כולל שחקנים, אבטחה, עובדי מועדון וכו'.
  3. תהיה אבטחה מחוץ למגרש במטרה למנוע התקהלויות.
  4. כל קבוצה בשתי הליגות הבכירות בגרמניה נכנסו לבידוד עצמי של שבוע במקביל לאימונים שנעשו.
  5. כל שחקן צפוי לקבל חדר אישי במטרה לשמור על ריחוק בין כל אדם לאדם.
  6. במהלך תדרוכים ואסיפות קבוצה ישמרו על מרחק של 2 מטר בין אדם לאדם.

אחרי הפירוט הרחב על ההגבלות והתנאים, הגיע הזמן לקצת משחקים:

16:30 דורטמונד – שאלקה, ספורט 2 : הדרבי של חבל הרוהר יפגיש למשחק צמרת את דורטמונד שבמקום ה-2 עם 4 נקודות מבאיירן מינכן אל מול שאלקה שעושה עונה נפלאה והיא במקום ה-6. דורטמונד מגיעה מאוד פצועה וחבולה למשחק כאשר היא תחסר את : רויס, ויטסל, צ'אן, זגאדו ואת ניקו שולץ. לפני הפגרה דורטמונד ניצחה 4 משחקי ליגה רצופים, ואני אהמר על ניצחון נוסף שלהם היום.

16:30 לייפציג – פרייבורג, ספורט 1 : לייפציג שבמקום ה-3 פתחה את העונה נהדר אך באמצע העונה קצת איבדה גובה וריכוז והיא הצליחה לאבד את ההובלה לבאיירן ואפילו את המקום ה-2, לטובת דורטמונד, כאשר כרגע היא רחוקה 4 נקודות מדורטמונד ו-5 מבאיירן מינכן. בצד השני של המגרש פרייבורג שבמקום ה-8, תרצה לחזור מהפגרה בצורה טובה. בצד של לייפציג יש מספר שחקנים חסרים, אך החשוב ביותר מביניהם הוא כמובן אמיל פורסברג השבדי שעד עכשיו העונה היה אחראי ל-7 גולים של הקבוצה בליגה עם 5 שערים ועוד 2 בישולים. הימור – לייפציג תהיה חייבת לנצח את המשחק הזה בבית כדי לשמור על פער סביר מדורטמונד ובאיירן.

19:30 פרנקפורט – מינשנגלאדבך, ספורט 1 : פרנקפורט עם עונה לא טובה בכלל, וזה אחרי שבעונה הקודמת היא סיימה במקום ה-7 בטבלה ועם עונה אירופית מעולה, ואילו העונה היא רק במקום ה-12 עם מרחק של 6 נקודות ממשחקי המבחן ובמרחק של 9 נקודות ממקום 6 אשר מוביל לליגה האירופית, מנגד מינשנגלאדבך התחילה את העונה נהדר אך דעכה עד למקום ה-4, אבל עדיין היא במרחק סביר של 6 נקודות מבאיירן מינכן. שחקנים חסרים לפרנקפורט – סבסטיאן רודה הקשר, גונזאלו פסיאנסיה החלוץ שכבש העונה 7 שערים, וגם מרטין הינטרגר המגן ההתקפי שכבש 6 שערים, ואילו בצד של גלאדבך הם יחסרו רק שני שחקנים משמעותיים בדמותם של : דניס זקאריה הקשר שכבש שני שערים העונה וגם את פלוריאן ניואס שכבש שלושה שערים העונה. הימור – אני אהמר על תוצאת תיקו וחלוקת נקודות במשחק.

לפוסט הזה יש 12 תגובות

  1. תודה ניר יקירנו
    התגעגענו לדיומא ועוד יותר לבונדסליגה.
    נראה מתי הרוח נכנסת בבת ים אבל סביר שעד שבע וחצי אהיה בחזרה בבית בשביל פרנקפורט-גלדבאך.
    על דורטמונד אוותר בשביל קצת רוח בתקווה שיסיימו בתיקו והכל יהיה מוכן לבאיירן מחר גם כן בשבע וחצי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט