מעורב הופס ליום ששי / מנחם לס

1.ג'ון קליפרי ניזכר במבט המאיים של ג'ורדן

מייקל ג'ורדן עשה קריירה ע"י הטלת מורא על יריביו. להפחידם, לגרום להם סיוטים וצמרמורות עוד לפני שהמשחק התחיל.

ובכן, המאמן ג'ון קליפרי מגלה שלא לא נעצר שם.

הסידרה 'הריקוד האחרון' מביאה אותנו לרבע גמר המזרח בין הבולס והנטס. הבולס טיאטאטו אותם אבל לא לפני משחק הארכה הראשון. זה היה במשחק הראשון הזה שמייקל החליט שהוא חייב לעבוד על מאמן הנטס, קליפרי.

לפעמים מייקל השתמש ס-STARING DOWN ON YOU כדי לקבוע שליט ונישלט.

לפני תחילת החצי השני ג'ורדן שלח לעברו סימן של "0" – אפס – וקליפרי לא הבין בתחילה במה מדובר. מייקל החליט שקליפרי לא ראה מספיק. הוא הולך לעבר עוזר מאמנו קני גטיסון ושואל 'האם הוא עדיין שם?' – "עשיתי זאת כי הדבר האחרון שאתה רוצה לעשות זה להרגיז את הDUDE הזה", אמרתי לעצמי, לפי קליפרי.

ג'ורדן לא הניח עד שקליפרי הסתובב וראה את ה-"0" שמייקל מראה לו

קליפרי שואל את עוזר מאמנו, "קני, למה הוא מתכוון?"

קני: "אני חושב שהוא מודיע לנו שהוא לא ייתן לקרי קיטלס לקלוע הערב". עד אותו רגע, בחצי הראשון, קיטלס קלע 10 נק' ב-3 מ-10. בחצי השני מייקל לוקח את קיטלס, זורק לו כרמה מילות פקה-פקה, והבחור לא קולע אף נקוד'ה בחצי השני.

"זה כבר קרה לי פעם לפני, אמר קיטלס אחרי המשחק. כשהגעתי לליגה היה לי משחק טוב עד החצי נגד הבולס והוא אמר "אני לוקח את קיטלס. הוא קלע מספיק להיום. והוא נעל אותי. אפס נקודות בחצי השני. זהו מייקל "IN A NUTSHELL".

הסידרה 'הריקוד האחרון' מראה את מייקל כשהוא ניכנס ל-MODE שלו של 'WE MUST WIN', אבל זה לא עושה ממנו BULLY.

2. בארקלי: "מייקל קבע למפרע למי להציק"

בארקלי לא נותן לסידרה על ג'ורדן לעשות ממנושחקן שרק רצה לנצח

מייקל ג'ורדן ידע שהסידרה תגרום לו להיראות רע. האמת? אני ציפיתי לראות מייקל הרבה יותר גרוע וזיבורי בסידרה עליו.

האמת? ג'ורגן נראה הרבה יותר מפויס, מתון, ונינוח מאשר ציפיתי לראות. טוב, פה ושם שחקן כמו ביוקנר אומר 'פחדנו ממנו יותר מאשר מפיל ג'קסון', אבל זה ממש – אבל ממש – לא נראה כככה מ-8 האפיזודות הראשונות. הוא נראה לי אשכרה שחקן העושה הכל עבור הנצחון (https://larrybrownsports.com/basketball/michael-jordan-controversial-leadership-style/550155, וזה המחיר שעליך לשלם כדי להיות הטוב ביותר בליגה.

לצ'ארלס בארקלי ישנה דיעה אחרת. בראיון עם דן לה בטארד שלשום (https://twitter.com/lebatardshow/status/1260013727199395840?s=21 בארקלי נשאל כיצד הוא היה מגיב אילו שיחק עם ג'ורדן, וג'ורדן היה קובע אותו כמטרה.

הוא הגיב: "מייקל הוא הגדול מכולם, אבל הוא יודע שישנם בחורים שהוא לא יכול להתנהג – 'ולטפל' בהם – כמו עם אחרים. הוא יודע במי לבחור.

מילה במילה?

““Michael is awesome, but there’s certain guys you can’t treat like that. You have to know what guys you can treat badly and they’re gonna accept it. Screaming at guys all the time and punching guys? Come on, man. there’s certain guys that would whoop the hell out of you if you tried doing that. He has selective prosecution. I mean, Scott Burrell and Steve Kerr. I mean, come on, man.”

אני לא מסכים עם בארקלי. הדומיננטיות והשליטה של מייקל במצב לא הביאה אף פעם לתיגרה (מלבד הפעם שתיארתי עם סטיב קאר). הוא עלה על כל אחד שהוא הרגיש שאינו TOUGH מספיק. קאר וסקוט בורל היו בוודאי שניים כאלה. כל השאר נתנו את נשמתם כמעט כל הזמן, וההתגרות של מייקל היתה יותר מסוג של לגלוג וליצנות מאשר התגרות, הקנטה, או פרובוקציה.

אמנם ישנן שמועות שלפעמים הוא נהג עם בני קבוצתו UGLY (https://larrybrownsports.com/basketball/reporter-michael-jordan-would-not-let-horace-grant-eat-after-bad-games/549606). כל מה שיש לי לומר הוא כששחקנים ששיחקו עימו וסופרים את הטבעות על אצבעותם, כל הזכרונות 'המרים' הופכים מיד למתוקים.

3. ה-NBA עוברת מספולדינג לווילסון!

מסתבר שכבר כמה שנים שה-NBA סובלת בגלל השימוש בכדור SPALDING לחמשחקי ה-NBA. החותימה של אדם סילבר מתנוססת על הכדור, אבל באותיות קטנות כדי שאיש לא ישים לב – היה כתוב גם Made in China.

הכדור של ווילסון יהיה תוצרת מקומית, והכדורסל יחזור לקדמותו (הוא היה 'שייך' לוילסון עד 1983.) 'וילסון' יהיה גם הכדור בכל הליגות האחרות של ה-NBA _G ליג, WNBA, ועוד).

שומעים שמועות שמנהדסי וילסון ייצרו כדור 'שיהיה חביב לזריקות מה-3. אולי זה הצעד הראשון לפני יצירת קשת 4 נקודות!

כדורסל וילסון הוא פופולרי הרבה יותר מספולדינג, כי הוא הכדור הרשמי של ה-NCAA ובתי הספר כבר שנים. אבל ספולדינג היא חברת ייצור אביזרי ספורט גדולה יותר מוילסון, ומוצריה קצת יותר יקרים.

4. סטף קרי ולברון ג'יימס ייחוייבו להחזיר כמה גרושים ממשכורתם שכבר שולמה

הליגה תתחיל לחתוך ממשכורות שחקנים, לפי ההשכם שנחתם בין ה-NBA וה-NBA PLAYER ASS. (https://sports.yahoo.com/report-nba-and-players-association-agree-to-25-percent-pay-cuts-starting-may-15-191213500.html. להסכם קוראים "FORCE MAJEURE" (כפי שכבר הסברתי פעם, בגלל אסונות שאין לנבא למפרעולמנוע, הגורמים לפגיעה בליגה).

הורדת המשכורת תהיה בערך 25%. אבל ל- 6 מ-10 המרוויחנים הגדולים ביותר המשכורת כבר שולמה והם ייאלצו להחזיר חלק ממנה (קרי, לברון, וול, גריפין, דוראנט, ופול ג'ורג')

לי ישנה שאלה: WHAT HAPPENS TO THE MONEY?

5. צ'ארלס בארקלי הוא אחד משחקני הגולף המוזרים ומצחיקים. מישהו שילם 100K לשחק סיבוב גולף של 18 חורים נגדו!

היתה מכירה פומבית (כל הכסף לצדקה) למשחק 18 חורים נגד בארקלי. היו 41 BIDS (https://www.fanatics.com/18-holes-of-golf-with-charles-barkley-in-philly/p-14761159201387+z-9137-2749451139?_ref=p-CLP:m-GRID:i-r2c2:po-8) ולבסוף זכה זה שהסכים לשלם $100,000 על משחק איתו, בפילדלפיה.

לבארקלי היתה את החבטה המצחיקה ביותר ממזרח לנהר המיסיסיפי, אבל יודעי דבר אומרים שבשנים האחרונות היה שיפור בסווינג שלו.

אני אאמין כשאראה.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 66 תגובות

  1. תודה מנחם מצויין, יש לך רק טעות אחת הסדרה מציגה את מייקל מצויין משנה את כל הפרספקטיבה לאיך שהדברים נראו, היא מזניחה כמעט לחלוטין את הצדדים הרעים באופיו העובדה שהוא היה בריון על חבריו לקבוצה (ובארקלי צודק, אני רוצה לראות את מייקל מציק לרודמן, ולא בשחקנים כמו קר) , שהוא היה מהמר סדרתי, שהוא היא נקמן… הסדרה עושה שירות אדיר למותג של מייקל שמכירה לדור הצעיר את הגדול מכולם.
    .
    לנושא מעניין לא פחות יש דיווח שתקרת השכר עונה הבאה תרד ב25-30 מליון דולר בגלל ההפסדים האדירים של הליגה העונה ונוסיף לכך את העובדה ששוק השחקנים יבש כמו מדבר סערה ואין איזה פרוספקט נוצץ מהמכללות שיצור באז, זה הולך להיות קיץ קשה ונקודת מבחן לליגה ולסילבר, בכללי כל השנה הזאת מאז שנות ה80 אני לא זוכר משבר כזה לליגה

    1. אני מוכן להתערב שבפרק הבא יציגו את ״משחק השפעת״ החרטא הגדולה בספורט , שבו מייקל עולה לשחק עם 48 מעלות חום אחרי קטיעת רגל , וקולע 38 נקודות כאשר הוא מדנקק על כולם .
      האמת היא שמייקל היה בריא כמו שור, אף אחד לא מסוגל לרוץ ולשחק עם חום של 39 מעלות, עם חום 39 מעלות אתה גולך רעידות וכיווצים.

      1. אני לא יודע לגבי משחק כדורסל, אבל בטירונות עשיתי מסע של 35 ק"מ עם פקל מים (10 בקבוקים של ליטר וחצי) על הגב בנוסף לווסט ולנשק. כל זה כשהיה לי חום של 38.3 (נבדק מס' פעמים).
        אין לי עניין לשקר כי גם ככה זה אנונימי ואתה לא יודע מי אני, ככה שתצטרך להאמין לי ולקבל את העובדה שאפשר לעשות מאמץ רציני גם עם 38 מעלות חום.

          1. אחת הבעיות הגדולות של המערך הלוחם בצה"ל היא האוטונומיה לה זוכים המפקדים בפלוגות החי"ר.
            מדובר על ילדים שמפקדים על ילדים.
            התמזל מזלך ויש לך מ"פ אכפתי שדואג לפקודים שלו, ובו זמנית יודע לאכוף משמעת ולעורר מוטיבציה?
            זכית.
            נפלת על, ובכן, נפל.. אז אתה מקבל סביבה בה ילדים שמפקדים על ילדים סופגים השראה לא מהקצינים,
            אלא מחבריהם בפלוגות הוותיקות. ואז מתקבלת (דוגמה אישית) פלוגה שהתחילה מסלול עם 150 טירונים, וסיימה אותו עם 60 חיילים (כולל מכ"ים, קצינים, ומי שעלו לפלוגות הוותיקות) "בריאים" (ליתר דיוק – עם דרגות נזק פחות משמעותיות בטווח הקצר).
            אין לי מושג איך מתנהל הצבא כיום (עברו מאז שהשתחררתי כמעט 2.5 עשורים),
            אבל המתכון של ילדים שמפקדים על ילדים, הוא מתכון לאסון. תמיד.
            .
            (הנאום הארוך היה בהקשר ל-"מי המטומטם?"
            התשובה בקצרה – צה"ל)

            1. יפה אמרת אבל בעניין הזה אמורים להיות נהלים די ברורים
              .
              טוב שכאן לא שומעים עד כמה החיילים של פעם היו קשוחים והיום כולם סמרטוטים.

            2. קודם כל, כל מה שגיא כתב נכון. אבל –
              לא הייתי בקרבי. לא הייתי במקום בו ילדים מפקדים על ילדים. הייתי במקום בו אנשים מבוגרים שנשפטים רק על הספק העבודה שלהם ונענשים על אמפתיה שפוגעת בה מפקדים על ילדים, שבהתחשב בתנאים שקיבלו במקום, לא ממש רוצים להיות שם.
              שם חייל אחד הגיע לחום של 39 מעלות. הוא נשפט ונענש על שהרס את המדחום הצבאי כדי שיראה טמפרטורה גבוהה ממה שהם טוענים שיש לו (אני באמת לא צוחק. מישהו עם חום גבוה, בקושי עומד, והם התעקשו למצוא כל דרך "להוכיח" שהוא מרמה).
              שמה אני מתחתי את הרצועות בקרסול והרגל התנפחה לפי שתיים מהגודל שלה. אחרי שאף אחד בבסיס לא היה מוכן לעזור לי להגיע לרופא ולבירוקרטיה השונה שצריך לעבור לפני שמגיעים לרופא (המפקדים, כולל כאלה עם רכב והיו בדרך לרופא, סירבו. החיילים לא יכלו לקבל כמה דקות חופש כדי לעזור למישהו בלי לחטוף עונש כבד), הצלחתי לקפוץ על רגל אחת את כל המסלול הארוך רק כדי שהרופא יגיד לי שהוא לא רואה שום דבר מוזר בבלון שצמח לי במקום שהייתה פעם רגל ושאני בטח מזייף את הכאבים. כשחזרתי נענשתי כי "אין לי כלום" ובזבזתי חצי יום על לדדות בין ההרים השונים בבסיס על סתם.
              יש נהלים בצבא. ההיררכיה הצבאית מנצחת אותם.
              .
              (אגב, גיא. אם בא לך להיות אזרח טוב, גיליתי לאחרונה שאחד מאותם אנשים שקשורים לסיפור גר בנשר. העברתי את יום הגילוי בפנטזיה לגבי מה שאעשה לו, אבל לצערי אני לא חושב שאני יצירתי מספיק)

            3. ילדים מפקדים זה באמת נורא, וגם אותי תיזזו כשהיה לי חום ולמזלי זה נגמר רק בהתעלפות ויומיים באוהל.
              הבעיה היא:
              1. שבמדינה כמו ישראל אין שום דרך אחרת להחזיק צבא, שגם יעבוד כמו צבא. מה תעשה? תגייס בני 30? גיל 18 מגלם בתוכו שילוב של מוכנות פיזית, רעל/אידיאולוגיה, מוכנות לקבל פקודות, מוכנות להקריב. אין פול מתגייסים רחב מידי (כמו בארהב או בריטניה) שיאפשר לנו לעשות זאת אחרת.
              2. לכולנו היה לפחות מפקד ילד דביל אחד, אבל רוב רובם של המפקדים הילדים, חרף גילם הצעיר, הם דווקא היו בסדר גמור. היה לי קצין מופרע שלא היה צריך לקבל כוח (ולמרבה האירוניה התקדם בצבא יפה מאוד מאז), אבל היה גם סמל עם לב והמון מפקדים אחרים שעשו עבודה נהדרת. אני רוצה להאמין שגם אני הייתי כזה.

            4. ברור שיש ויש. גם לי היו מפקדים מזעזעים, וכאלו שבאמת נתנו השראה.
              מה הפתרון?
              לדעתי (שוב, אין לי מושג מה קורה כיום) צריך לשלב בפלוגות הלוחמות NCO. סמלים בקבע, כאלו שירוויחו משכורות הגונות, ויעבירו מהניסיון שלהם לדורות הבאים.
              כתבת על סמל עם לב –
              תן לו שנתיים, שלוש בקבע, ותקבל הרבה פחות מקום לילדים מבולבלים לסבול משיכרון כוח.

            5. גיא – צודק לגמרי.

          2. בהחלט יש נהלים מאוד ברורים וברוב המקרים חייל עם חום כמו שהיה לי לא יוצא למסע.
            העניין הוא שאני הייתי 'צהוב' והצלחתי לשכנע את המפקד שלי לצאת (הייתי מהחיילים המובילים בפלוגה ולכן היה לי קל לשכנע אותו, אפילו שבמבט לאחור זה היה מאוד מסוכן וטיפשי).

            1. וכמובן אני מסכים ב100% עם גיא.
              ילדים שמפקדים על ילדים זה מתכון לאסון.

            2. רונלדו הברזילאי עם קצת שלשול בקושי זז בגמר מונדיאל שזה מה שקורה באמת. 40 מעלות חום אתה בכלל בקשיי נשימה שלא נדבר שכל הגוף רועד.
              רק חסר שלברון יתן את משחק הקורונה להעצמת המותג

          3. אז ljos שאני אבין בעצם הרסת לצהל נעליים עם "הפציעה" שלך ואתה עוד מתבכיין.
            אצלנו הטמטום לא היה מאוד רחוק כשבפעילות מבצעית שבה שוהים בשטח בערך 48 שעות החובש העלה חום ולא יכל לזוז. האמת שאף אחד לא יכל לזוז למה המ"מ העילוי שלי (שהיה בחור ישיבה ושנא את כל שאר בחורי הישיבה) שם עלינו ציוד כאילו שאנחנו עכשיו יוצאים להילחם בויאטנם וזה שאנחנו נמצאים בדרום הר חברון. אשכרה הבחור שם עלי איזה 30 רימוני מטול נגד טנקים כי אולי נשאר איזה טנק ממלחמת ששת הימים שם שהם הצליחו להחביא אותו ליד הכבשים. מי יודע

        1. אם ברוך קבע שג'ורדן בעצם היה בריא כמו שור והוא בכלל החליט לעלות לשחק כאילו הוא חולה תהיה סמוך ובטוח שזה מה שקרה.
          תכל'ס ג'ורדן עשה דבר מדהים, הוא שיחק משחק שלם בריא תוך כדי שהוא עושה הצגות של מישהו שמרגיש נורא משפעת או הרעלת מזון או ווטאבר. זה לא פשוט בכלל. טוב, הוא כבר שיחק בסרט קולנוע מה זה עוד משחק אחד.

          1. יש השפעה והבדל עצום בין 38, ל39 + מעלות ,אני לא יודע אם זה טעות אבל הייתי שולח את הילדים שלי עם חום 38 מעלות לבית ספר כיוון שהם היו בריאות ומרגישות טוב , הסיפור על ג’ורדן אמין הזמינו פיצה ב3 בלילה הגיעו 5 שליחים לספק את הפיצה ורק ג’ורדן שמספרים כמה הוא מקצוען ואובסייסיבי לנצחון החליט לאכול כן ממש אמיתי, מיותר לציין שעקבתי אחרי שיקגו באותה תקופה מקרוב

            1. חחח.. תהיה בריא ברוך. כרגיל יורה חץ ומצייר מטרה מסביב 🤣

            2. תסביר לי בבקשה איך אפשר לרוץ עם 39 מעלות חום ועם שפעת? הגוף ברעידות ובכאבים, עוזר מאמן בבולס מספר מספר:
              “ the room." Grover explains:

              We were in Park City, Utah, up in a hotel. Room service stopped at like nine o'clock. He got hungry and we really couldn't find any other place to eat. So we said eh, the only thing I can find is a pizza place. So we says all right, order pizza.

              We had been there for a while. Everybody knew what hotel. Park City was not many hotels back then. So everyone kind of knew where we were staying.

              So we order pizza. Five guys came to deliver this pizza. I take the pizza and I tell them: "I've got a bad feeling about this. … I've just got a bad feeling about this."

              Out of everybody in the room, [MJ] was the only one who ate. Nobody else had it. And then 2 o'clock in the morning I get a call to my room. Come to the room. He's curled up in the fetal position. We're looking at him, finding the team physician at that time. “
              ברור יותר אגדה אורבנית מזה אין, עזוב שאי אפשר להתקרב למלון ששכנו בו שיקגו בולס בטח בפלייאוף , למייקל היה קילומטרים של אבטחה הגיעו חמישה אנשים לספק את הפיצה ורק מייקל המקצוען הבלתי נלאה אכל מזה, פמפום חזק של נייקי להאדיר את מייקל (רק לברון עוקף אותו בפמפום).
              38 מעלות זה לא חום בטח במדבר עם ציוד על הגוף (שמעלה את החום בכמה עשיריות הנקודה) , 39 + ושפעת זה בהחלט כן

            3. למרבה ההפתעה אני מסכים עם ברוך. אני לא רואה איך בנאדם משחק כדורסל בכזו אינטנסיביות עם 39 מעלות חום.

            4. תגיד לי על מה אתם מתווכחים בעצם? על אם היה לו 38 מעלות או 39 מעלות? מאיפה בדיוק זה נולד (לא זכור לי שחום הגוף של מייקל ג'ורדן דווח בכל מהדורות החדשות באותו יום)? אז היה 38 מה זה משנה. אתה מתווכח עם זה שהוא היה חלש? או אם נלך לתגובה המקורית של NFS אתה חושב שהוא עשה הצגות? כן כי זה היה מה שמייקל ג'ורדן היה מפורסם בו?
              מה פה בדיוק נועד ונעשה במטרה להאדיר את המיתוס שלו?
              (אני לא מאמין ששני הליצנים האלה גורמים לי להגן על ג'ורדן).

            5. שוב פעם, קשה לי להאמין שזה קורה אבל אני בפינה של שמעון וברוך. זה אכן ויכוח מפגר אבל לגיטימי לגמרי ואפשר לפקפק באמינות הקביעה שהיה לו חום גבוה. אני לא חובב קונספירציות ואני בטוח שהוא היה חולה אבל בוא, האדרת מיתוסים, ככה בקטנה, זה לא מעבר לליגה.

            6. זה לא היה אליך אבל שיהיה . מי קבע שהיה לו חום גבוה? ומי בדיוק מאדיר את מעלות החום שהיו לו?

            7. עידו חמוד, תסביר לי בבקשב איך 5 אנשים באו למלון ששכן בו גורדן באמצע הלילה להגיש פיצה ורק מייקל אכל ממנה, אני מחכה לשמוע תשובה, מייקל היה בריא כמו שור באותו משחק האדרה של המותג של גורדן בצורה גאונית, כל הNever give up… זה בדיוק התרבות האמריקאית

            8. אז סתם בשביל השואו דחפו לו עירוי במחצית. וואלה נכון.
              מיותר בכלל להתייחס לדברים . איזו טעות. אני מוותר עזוב – כהל שואו הכל מכור.

            9. אני מחכה לתשובה איך נכנסו לו למלון שלמייקל יש אבטחהשהנשיא לא מצב יש בה.
              .
              למה רק מייקל אכל את הפיצה ? אני מחכה לתשובה

            10. למייקל אין אבטחה של הנשיא ובהחלט ייתכן שה-5 אנשים זה הגזמה של גרובר. איך זה משנה את העובדות?
              העיקר שאתה תמיד מצפה לתשובות אבל אף פעם לא מספק כאלה משלך רק תירוצים עקומים.
              לא משנה כבר הבנו שאתה יודע הכל מה היה ומה יהיה מה מכור ומה יימכר.
              אני מוותר.
              תסמן וי.

            1. אור בן כמה אתה תזכיר לי? מצחיק אותי שאתה מגיב על נושא שלא צפית בו

            2. בוא תספר לי במה אני לא מבין בדיוק שאתה כן

            3. נו ברוך, את שמעון אתה שואל בן כמה הוא? אתה חושב שהוא ראה ולו משחק אחד בשנות ה90?

            4. אברי, אני באמת לא מבין מה הוא ברוך יודע יותר ממני על מעלות חום או על מייקל ג'ורדן ומשחק השפעת. זה לא כאילו הוא היחיד שראה אותם

            5. אברי-קודם כל כן. דבר שני ראיתי מלא מלא משחקים של מייקל בשנות ה80 וה-90 בש.ח. היה מכונה מיוחצנת, תאגיד קצת פחות מהתאגיד המקורי. היה גם הGOAT כן אבל יותר מידי סיפורי העצמה גברית יש עליו.

        1. הוא דחף פיצה בלילה בגלל שהוא הימר בכפייתיות תוך שהוא מאגרף את סטיב קר ומתכנן איך לזייף משחק של שפעת.
          אגב, היתה פעם כתבה על מירי ברקוביץ' ששיחק עם 38 חום וקלע 17 נקודות. נראה לי שזה התחבר קצת לברוך עם הסיפור של מייקל.

        1. אני יודע אבל מפתיע אותי שמצליחים להאמין לזה, ייקל עם שפעת משחק 44 דקות מטביע ודופק גאמפים, שנייה אחרי המשחק פיפן מחזיק אותו שלא יתעלף חחחחחח ממש סרט הוליוודי העיקר רץ 44 דקות כמו מכונה, אני עדיין מחכה להסבר איך נכנסו חמישה אנשים למלון שכנראה היה המאובטח בעולם באותה תקופה לספק לממיקל גורדן פיצה, ולמה רק הוא אכל מזה וכל חברי הקבוצה נמנעו, משחק הקורונה של לברון זה השלב הבא

            1. שמעו, אני לא פוסל שום תאוריה, אבל הנרטיב שלכם כל כך נסיבתי אותי הוא לא שכנע. בהחלט אפשרי להביא את עצמך לשיא היכולת הגופנית בזכות התפרצות הורמונלית שמונעת מהדחף שלך לנצח, ואחרי שזה קרה ונגמר אז כן כל הגוף יקרוס. לגבי הפיצה אחרי, אני לא מכיר את הסיפור נשמע מוזר אבל זה בטח רק סיפור, וגם אם לא זה מה שנקרא נסיבתי. לא רואה סיבה שמייקל יעסיק את עצמו בלעשות הצגה שהוא חולה, זה לא באופי שלו, זה לא קרה לפני ככה שאין סיבה להניח שזו היתה הצגה בפעם הזו כי זה מנוגד לטמפרמנט הכי בסיסי של מייקל וזה להטיל פחד על היריב שמייקל עצבני ובא לנצח.

  2. הסדרה עוסקת בנושא ההימורים, וגם בנושא ההצקות לחברי הקבוצה, ובאריכות. הנושאים ,האלה מטופלים.
    אני לא מבין את מי שאומר שיש הסתרה, איך אפשר להסתיר משהו היום? כל שחקן יכול להגיב במדיה החברתית אם הוא חושב שלא הוצג כראוי. מתעסקים שם בסקוט בורל וסטיב קר כאילו הם היו כוכבים, מי בכלל התייחס אליהם בשנןת ה 90?
    היום בפרספקטיבה לאחור הם מבינים שכל ההישגים שלהם היו בגלל מייקל, ובגלל הקבוצה המיוחדת ששיחקו בה, גם אם לא הבינו את זה באותו הזמן.
    להבנתי זו סידרה שמתעסקת בנושאים הקשים והכואבים ולא מתעלמת מהם.

      1. גדול זה בעיני המתבונן.
        הוא נראה כמי שהפך עבד להצלחה ושילם על זה מחיר, באיבוד חברים, באובססיביות,באיבוד מוחלט של הפרטיות.
        גם היום הוא נראה לי אבוד ללא המשחק והתחרות.
        בנוסף, האיבוד של אביו שהיה חבר ומקור כוח שלו כנראה השפיע עליו בצורה טראגית.
        בגדול, התרבות האמריקאית מבוססת על הצלחה. אם אתה מצליח, או יותר נכון, עשיר, בלי לעבור על החוק, תמיד תצא "גדול".

    1. לפני כמה שנים רצו לעבור לכדור סינטטי או משהו כזה. השחקנים התלוננו והחזירו את הכדור המקורי.
      הפעם זה נראה כמו סיום חוזה עם ספולדינג והצעה טובה יותר מהמתחרים של וילסון.
      https://bleacherreport.com/articles/2891547-report-nba-switches-to-wilson-for-game-ball-after-spalding-contract-expires

  3. כלכלת הנבא לא עולה כאן לדיונים כמעט. 40 מההכנסות של הנבא מקורן בצופים, הרבה הרבה יותר מאשר ב NFL. השנה כבר שיחקו בערך 75% מהמשחקים והמינויים נמכרו כך שלמעט הכנסות הפליאוף רוב הכסף נכנס לקופות. גם כך מדובר על הפסד הכנסות של 10 עד 20 אחוז לקבוצות. בהסכם עם השחקנים יש אפשרות, שמנחם ציין, להקטין את תשלומי השכר. אבל השנה הנוכחית אינה הבעיה. הבעיה היא השנה הבאה. אם ההכנסות יקטנו ב 25 אחוז ותקרת השכר תרד כמעט כל הקבוצות יגיעו למצב של תשלומי מס מותרות שאמורים להכנס לכסן של המעטות (נדמה לי 4) שלא יחרגו. לא הגיוני.

    הפתרון הפשוט, גם לטווח הארוך, הוא לקבוע את תקרת השכר והחוזים לעתיד לפי צפי ההכנסות הרגיל (קרי בהתעלם מהשפעות הקורונה) אבל להקטין את כל תשלומי השכר ב 25 עד 30 אחוז לשנה אחת ולהקטין בצורה דומה גם את תקרת השכר ושאר הסכומים הקובעים לצורך חישובי המס. הבעיה? צריך להגיע להסכמה בין ארגון השחקנים לבין בעלי הקבוצות. בהצלחה עם כריס פול ולברון בתור ראשי אירגון השחקנים.

  4. בארקלי ענק. החבטה הזו מפתיעה. מניח שפיתח אותה אחרי לא מעט פספוסי כדור שהיו לו בעבר.
    מזכיר קצת את הבעיטות של פוגבה בפנדלים שבהם רץ אולי 15 צעדונים קטנטנים עד ששחרר את הבעיטה או הבעיטות של רוברט לובנדובסקי שמגיע לכדור בפנדל ועושה הטעיה לפני שהוא בועט.

    1. ברור היו מטומטים יותר מבראון וזה קשה , עזוב שהתחרות הייתה חלשה היסטורית, הייתי רוצה לראות את שיקגו מול סופר טים ולא מול קבוצה של נגרים כמו יוטה ניקס…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט