מעורב הופס של מל לשבת: "אינסניטי" – הסרט, ועוד

 לינסניטי – סרט חדש שהופיע אצלנו היום – ומאד נהניתי!

 

 חזיתי היום בסרט  לינסניטי. דוקומנטרי נהדר לאוהדי כדורסל באשר הם, אבל לא רק. הדירקטור של הסרט אבן לנג לא רצה להראות רק כדורסל. הוא רצה להראות את מאבקו של שחקן אמריקאי ממוצא סיני, שהגזענות נגדו הגיעה עד כדי כך שהאשימו שבגלל עיניו המלוכסנות יש לו יתרון לא הוגן בראייה "צדדית" (PERIPHERAL VISION".  הסרט מספר את ספורו מגיל צעיר. תראו בו אנשים מוכרים כיאו מינג ומייק ד'אנטוני. תשמעו את ג'רמי לין מדרג את הדברים החשובים שקרו לו בחייו: 1. אלוהים. 2. בי"ס ומכללה (הארוארד). כדורסל הוא רק בחירה שלישית.

לא אטריד אתכם יותר מדי בסיפור הסרט. האם הסרט מהנה כ-HOOPS DREAMS, הסרט הדוקומנטרי שאף הוא בן שעתיים, ושזכה באוסקאר כ-'סרט הדוקומנטרי הטוב ביותר'? לא. אבל הסרט יתן לכם שעתיים של כיף הנאה!

בקרוב אצלכם!

 

 ***************

Hi-res-7712440_crop_north

אוי לכאב

הדבר היחידי שעזר מעט להפחית את כאבם של אוהדי הספארס שהתאספו ביום המדיה היתה הודעתו של טוני פרקר – שזה חזר מאליפות אירופה בה היה הכוכב הגדול – שהוא "לא יכול לחכות לפתיחת העונה כי אני מרגיש בכושר הטוב שהייתי בו אי-פעם!". נחיה ונראה.

 

מאנו ג'ינובלי הודה שישנם לו נדודי שינה עד היום בגלל ההפסד למיאמי. "IT STILL HURT, MAN!" הוא הודה. "לא קל להתגבר על התחושה שהיה לנו משחק בידיים, אליפות בידיים, ונתנו אותה למיאמי".

סלח לי יא מאנו. לא נתתם למיאמי כלום. הם שפוט באו כגברים ולקחו לכם את הסידרה עם השלשה של ריי אלן, שלשה שהגיעה כנראה מאיזה שהוא כול עליון.  מה לעשות שהשכינה היא לטובה הנשמות הטובות של ההיט?

לג'ו ריינגל -KENS5.COM הוא אמר שמשחקו הלא יעיל רק מוסיף לתסכול ולאכזבה.

קאווי ליאונרד היה היחיד שאמר שהוא כלל לא חושב על העונה שעברה: "אני כולי מרוכז בעונה הזאת, וברצוני להתפתח לרמה עליונה מזו שהייתי בה. יש לי עוד הרבה דרך להשתפר. למדתי דברים חדשים הקיץ!"

טים דנקן אמר לג'ף מקדונלד מסן אנטוניו אקספרס-ניוז שהוא נמצא במצב מנטלי הרבה יותר טוב מאשר לפני 3 חודשים. "אני כבר לא חושב על הסידרה נגד מיאמי כל שעה של כל יום. עכשיו אפילו ישנם ימים בהם אני בכלל לא חושב יותר על מה שהיה!".

המפליא (אולי לפחות!) ביותר היתה תגובתו של גרג פופוביץ'. אני חשבתי שכמו כל פלח הוא לא בוכה על חלב שנישפך. והנה הוא אומר:

"I AM STILL TRYING TO GET OVER IT.  I STILL THINK WHAT I SHOULD HAVE DONE. I STILL SECOND GUESS MYSELF. IT WILL PROBABLY CONTINUE UNTIL THE FIRST GAME OF THIS SEASON!"

היה זה דווקא ליאונרד הצעיר ששמע את מאמנו, ניגש אליו, ואמרת "JUST GET OVER IT!". גרג פפוביץ' חייך לעברו ואמר, "תודה. I AM TRYING!"

אז מי שחושב ששחקני ומאמני NBA עוברים בקלות על אסונות כאלה, מוטב שיחשוב שוב.

 

***************

 

המטרה? חצי מגרש

 

 

Hi-res-182557637-ty-lawson-and-head-coach-brian-shaw-of-the-denver_crop_north

יום המדיה בדנבר היה אחד מהמעניינים מכולם. למה? כי נשיא הקבוצה ג'אש קרונקי הציג מנכ"ל חדש (טים קונלי) , קבוצה חדשה (4 שחקנים חדשים שיעשו אימפקט מיידי), מאמן חדש, ושיטה חדשה שהנאגטס תאמץ לעצמה. אתה חושב שקבוצה שמסיימת עם 57 נצחונות ושלישית במערב לא תעשה אוברול  כללי. אבל כמובן שהיא עשתה, והסיבה, כמו דאמר קרונקי, היא:

 

It's All About Postseason Success

 

 

אחרי שדנבר הפסידה בסיבוב הראשון של הפלייאוף 9 מ-10 השנים האחרונות,  קונלי ושואו  הקשיבו, ובלעו את מילות נשיא הקבוצה.  המסר הוא: "לא מספיק לשחק טוב משך העונה ואפילו להבטיח יתרון ביתי עד סידרת הגמר. מה שקובע הוא אם יש לך, או אין לך קבוצה לפלייאוף.

קבוצה לפלייאוף ניבנית על שחקנים בעלי אופי אגרסיבי, לוחמני, המסרב לוותר ויהי מה. ולכן הם אמרו לעתונאים שמחנה האימונים יהיה כמו מחנה טירונים לחיילי המרינס,  ורק הגברים שבגברים יינצלו.

בריאן שואו קיבל פקודה, והוא העביר אותה לחייליו:

 

  "This year's training camp will be one of the most competitive ones in recent memory".

השינוי השני עליו דיבר קרונקי היה שינוי פילוסופיה: תמיד היינו הקבוצה המהירה ביותר. מהירות תמשיך. אבל אתה לא יכול לנצח פלייאוף עם מהירות בלבד. מה שחסר לנו היה משחק חצי מגרש. לכן:

"Half-Court Offense Is a Priority"

 

 

תחת המאמן קרל ג'ורג' שם המשחק היה "TRANSITION GAME". עם טיי לאוסון שבתמונה, משחק פאסט-ברייק ימשיך, אבל לא אקסקלוסיבית. פעם הסברתי כאן את שיטת ההתקפה של קרל, ה-DRIBBLE-DRIVE MOTION OFFENSE. לא יותר. בריאן שואו אמר שהוא מביא מהלייקרס את "המשולשים" במשחק חצי מגרש, אבל "מותאם לשחקנים שיש לי", WHATEVER IT MEANS. "עם כל השחקנים שיש לי אוכל לעשות רוטציה רחבה ולהשתמש בכל שיטה הנראית לי!"

תמיד אהבתי מאמנים שמבלבלים את המוח במילים גבוהות כדי שנתבלבל ולא נבין, ונחשוב שהם מבינים. שיהיה. הכי חשוב לאוזני היה המסר שקצב המשחק יואט, והנאגטס תפסיק לשחק משחק מטורף במהירותו.

ואז בא המשפט שהיה זמר אחול מניוקי ערב לאוזני, זמר של רחל על גלי הכנרת:

 

"JaVale McGee Is Tentatively Starting"

 

 

שואו לא היה ספציפי, אבל ממה שאמר הבנתי שהוא החליט לעלות עם ג'בל כסנטר. אני מאמין שבבחור הזה טמון פוטנציאל שיום יבוא, ויתפרץ לשחקים!

 

אמרו שם עוד דברים חשובים, אבל שמעתי מספיק ואת השאר אשאיר לכותב הפריוויו לספר לנו!

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 8 תגובות

  1. יש 2 דברים שפופ היה יכול לעשות כדי להשיג אליפות:

    1.פאול (אני לא יודע כמה זה משתלם על מישהו כמו ריי אלן).

    2.לעלות ריבאונדר מצטיין כמו טים דאנקן (אופציה אחרת, אבל פחות ריאלית היא דה-חואן בלייר), שהיה לוקח את הריבאונד התקפה ההוא והיה משיג להם אליפות חמישית.

    1. אפשר לעשות אפול על אלן לפני שהוא מתרומם לזריקה, ואז זה רק שתי קליעות עונשין.
      אפשר לעשות פאול על כריס בוש, שוב רק שתי קליעות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט