בייסבול פלייאוף יום ששי/ מנחם לס (בהמשכים)

יום ו': סנט לואיס קרדינלס 1 – פיטסבורג פיירטס 7 (1-1)

 

כשאמש היה 1-9 לקרדינלס כולם קברו את הפירטים, מלבד הפירטים עצמם. אחרי יום שבת חופשי – כולם הולכים להתפלל – הסידרה נימשכת בבירת הפלדה של ארה"ב פיטסבורג ביום ראשון ב-4:37 (אפשר לכוון את השעון לפי הפיץ' – הזריקה הראשונה – ב-PNC פארק) עם הפיצ'ר השמאלי של הפירטים פרנציסקו ליריאנו (רקורד העונה 8-16, ERA 3.02) נגד הפיצ'ר הקרדינלי ג'ו קלי (5-10, 2.69). ליריאנו היה הפיצ'ר שניצח את סינסינטי ביום שלישי בקרב על הווילד קארד של ה-NL כשהוא מצמצם את ה-REDS לרן אחד בלבד באינינג השביעי.

במשחק היום איש הבסיס השלישי פדרו אלברז חבט TWO-RUN HOME RUN עם פגז ל-418 פיט עם 2 שרופים בשלישי, והפירטים הובילו 3-0 ולא הסתכלו יותר אחורנית. זה נתן לפיצ'ר גריט קול אוויר לנשימה וחופשיות מסויימת לשחק עם זריקותיו המועדפות ללא כל חשש. קול הרוקי, פיצ'ר ימני היא מצויין במשחק הפוסט-סיסון הראשון שלו, כשהוא מצמצם את הקרדינלס לרן אחד ושתי חבטות בששה אינינגס, יום אחרי שהקרדינלס חגגו על ההפיצ'ר איי ג'יי ברנט עם 7 ראנס בשני אינינגס-פלוס. קול בן ה-23 שרף 5 K (סטרייק-אאוטס), הוליך רק אחד, וחיסל 11 חובטים ברציפות, עד שידיאר מולינה חבט הום רן בששי.  

 

 

Game 2: Starling Marte hits a solo home run in the eighth inning to give the Pirates a 7-1 lead.

סטרלינג מרטל חובט הום ראן בשמיני לקבוע את התוצאנ הסופית 7-1

 

בוסטון רד סוקס 12 – טמפה-ביי רייז 2

 

המשחק נראה כאילו ה-RIGHT FIELD של 'פינלי פילד' בבוסטון היה ביום אימון כשהמאמן שם את הכדור על ה-T ואומר לכל שחקן לפי התור לחבוט לשם.

וכך זה נראה כשלכל שחקן של הרד סוקס היה HIT אחד ו-RUN אחד. החבטות באו כמטר. הראנס נוספו אחד לשני עד שאנשים איבדו ספירה.

מה שאיש לא מבין עד עתה זה מדוע הרוקי של הרייז ויל מאיירז נתן ל-FLY BALL של דויד אורטיז ליפול מחוץ לקו, כדור גבוה שהוא עמד תחתיו, ולפתע החליט לזוז קדימה ולתת לו ליפול על ה-WARNING TRACK, והכדור נפל כאילו תרנגולת הטילה ביצה ישר בתוך המגרש, באינינג הרביעי?

תשובתו של מאיירז?

"פשוט טעות שלי!"

UNACCEPTABLE. לא במשחק פלייאוף.

"No one called me off the ball. I just didn't make the right play."

Unacceptable, certainly.

מאותו רגע באינינג הרביעי המשחק היה גמור. הרדסוקס שחזרו מדפיציט של 2-9 עשו 2-5 ויותר לא הסתכלו אחורה.

 

אטלנטה ברייבס 4 – לוס אנג'לס דודג'רס 3 (1-1)

 

מייק מינור היה טוב מאד בששה אינינגס כפיצ'ר של אטלנטה, וג'ייסון הייוארד חסט סינגל שהביא שני רצים הביתה, ואטלנטה החזיקה מעמד עד הסוף בשיניים וגברה על הדודג'רס והישוותה את הסידרה ל-1-1.

אטלנטה עשתה זאת עם שני DOUBLE PLAYS לסיים את האינינג השביעי. הקצ'ר המחליף של אטלנטה ג'רלד ליירד הציל את היתרון בזריקה מושלמת לבסיס השני ששרפה את ה-PINCH-RUNNER די גורדון.

המשחק הבא בדודג'רס סטטדיום ביום ראשון.

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 7 תגובות

  1. מנחם, למה כל משחק מתחלף הפיצר? כמה משחקים הם משחקים בשנה בכלל? ראיתי שהרקורד של אחד הפיצרים הוא 15-4 למשל…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט