פריוויו למשחקי הוויקאנד – NFL / מנחם לס

שידורים

כל השידורים ביום ראשון

20:00-ניו אורלינס סיינטס נגד שיקגו ברס, פוקס ספורט

23:00-דנבר ברונקוס נגד דאלאס קאובויס, פוקס ספורט

פריוויו של משחקי הוויקאנד החשובים

יום ראשון, 1:00 (כרגיל, הכל זמן ניו יורק)

אינדינאפוליס קולטס (1-3) – סיאטל סופרסוניקס (0-4)

אנדרו לאק = ה-QB הצעיר הטוב מכולם!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

עבורי זהו המשחק  החשוב של הוויקאנד. האם סיאטל באמת הקבוצה הטובה ביותר כעת חיה בליגה? האם הקולטס שבשלושה שבועות אחרונים שיחקו כאילו  ה-ם   הקבוצה החזקה בליגה  עם 3 נצחונות חוץ בהפרש כולל של 10-64 יכולים להמשיך ככה? האם אנדי לאק באמת הקוורטרבק הצעיר הטוב ביותר שפגשנו מזה שנים?

סיאטל ניצחה את ארבעת משחקיה בעיקר עם הגנה ומשחק ריצה, כשהקוורטרבק שלה ראסל וילסון ותופשי הכדור שלו יצרו רק 13 נקודות בזמן משחק חוקי מחוץ לסנטורי לינק פילד שלהם. וילסון ותופסי הכדור חייבים להתעורר כי אתה יכול ללכת רק עד כאן עם הגנה ומשחק נשיאות כדור כמעט אקסקלוסיבי כפי שהיה עד הלום. קלף חשוב לסיהאוקס? אם חוזרים לעונת 2012, הם 0-9 במשחקי בית.

לאס ווגאס: סיהאוקס ב-2.5

************

יום ראשון, 8:35 בערב

סן פרנציסקו ניינרס (2-2) – יוסטון טכסנס (2-2)

 

 

 

 

 

 

 

 

שתי הקבוצות הן רק 2-2 ובכ"ז זה לדעתי המשחק השני בחשיבותו הוויקאנד. לפני תחילת העונה שתיהן היו מועמדות לנצחון בסופרבול, תלוי עם מי דברת. שתיהן התחילו גרוע מאד, ושתיהן נמצאות במצב שכל הפסד נוסף יתחיל לפגוע. זה יהיה משחק שההגנות תקבענה את המנצחת. הגנת הניינרס היתה נהדרת נגד הראמס בשבוע שעבר. ליוסטון יש את J.J. WATTS. תהיה מלחמה לזכרון במפרץ. הניינרס מתרכזים יותר מדי בקוורטבק קולין קילפטריק ושוכחים שיש להם את נושא הכדור פרנק גור שהוא בין שלושת הטובים בליגה. וליוסטון יש את הקוורטרבק מאט שאוב שהשבוע ניתק את חשבון הטוויטר שלו מרוב קללות ונאצות שקיבל על כל האינטרספשיונס שלו. אוהד יוסטון קנה את חולצתו ב-$400 בקנייה מתוקשרת רק כדי לשרוף אותה לעיני העדשות של הטיווי.

יוסטון שכחה מה עשה מהם קבוצת-על בעונה שעברה: משחק שווה-משקל בין מסירה וריצה. בינתיים הם שכחו מריצה והפכו ל-"PASS-HEAVY TEAM". זה לא יעבוד להם ככה. 44 מסירות למשחק של שאוב? זה טרוף. עליהם לחזור מהר למקורות וליסודות המשחק, ומוטב שיעש זאת כבר ביום ראשון.

לאס ווגאס: ניינרס ב-7

****************

יום ראשון , 1:00

טנסי טייטנס (1-3) – קנזס סיטי צ'יפס (0-4)

איש לא צריך להיות גאון לדעת שאם הדוק הקשיש נמצא בנשוויל, טנסי (בגלל שהזקנה שלו היא שפוטה של קאונטרי מיוזיק ומחר -שבת -יש לנו כרטיסים לקונצרט של כמה כוכבים וכוכבות ובראשם קרי אנדרווד ב-'גראנד אולד אופרי', אז ביום ראשון הקשיש יהיה באיצטדיון בנשוויל . על מה ולמה? לחזות בשתי הקבוצות, שאילו כתבתי לפני חודש שיהיה זה המשחק השלישי בחשיבותו הוויקאנד, היו מעבירים אותי מלכתוב כאן לכתוב ב-"בטאון עכברי הפוטבול של חולי הנפש" בבת-ים.

אבל שתיהן הן הפתעת העונה, אם כי המשחק איבד משהו ממתיקותו בגלל הפציעה לקוורטרבק של הטיטנס ג'ייק לוקר שאכל דשא עם פציעה קשה לירכו במשחק האחון. למזלם הם החתימו באוף סיסון את ריאן פיצ'פטריק – ווטרן של 9 שנים בליגה – שניכנס במקום לוקר, ועשה עבודה מצויינת. יש לו נסיון והוא חייל וותיק אך אין לו את האתלטיות והעזה של לוקר.

לשתי הקבוצות PASS RUSH מצויין. לצ'יפס ישנם 18 סאקס – ראשונים בליגה. הטייטנס עם 14 סאקים הם מס' 3 בליגה, ושתיהן יודעות לשמור על הכדור ולהימנע משטויות. הן מעט משעממות, אבל בכרטיס הכניסה לא כתוב ".ENTERTAINMENT”.

לידיעת העכברים האמיתיים: אם הצ'יפס מנצחים ביום ראשון הם יהיו הקבוצה השנייה בכל ההסטוריה של ה-NFL ( אחרי הדטרויט ליונס של 1980) החוזרת מעונת 14-2 להתחלה של 0-5!.

לאס ווגאס: צ'יפס ב-3

****************

יום ראשון: 1:00 

שיקגו ברס (1-3)– ניו אורלינס סיינטס (0-4)

 

 

 

 

 

 

 

אני משוכנע שלהרבה עכברים זהו השחק החשוב של הוויקאנד.

מה המיוחד במשחק הזה? אפילו לאס ווגאס לא מסוגלת לקבוע מנצחת והליין הוא " PICK 'EM", במילים אחרות, "זרוק מטבע".

לקוורקטרבק של הסיינטס דרו בריז ישנם 9 משחקים רצופים – אם תחזור לעונת 2012 – של 300+ יארדס. זו כמות של יארדים, אחא. מנגד ל-WR של הברס אלשון ג'פרי, איש השנה השנייה עשה בשבוע שעבר את משחק ה-100 יארדס הראשון שלו, והוא רעב לעוד. לבריז לא משנה היכן הוא משחק: מאז 2009 הוא בס"ה TD אחד יותר בבית מאשר בשדות זרים. הברס רושמים 38.4 נק' בבית, ראשונים בליגה. אם ג'יי קטלר הקוורטרבק של הברס הוא ב-GROOVE קשה מאד לנצח אותם בבית.

משחק שהכל יכול לקרות בו.

 ****************

יום ראשון, 4:25

דאלאס קאובויס (2-2) – דנבר ברונקוס (0-4) 

כל משחק בו משחק פייטון מניינג הפך העונה למשחק חשוב ביותר כי הצורה בה הוא משחק העונה לא יכולה להיות מוגדרת אחרת מהמילה "פלא". או שתי מילים "לא יאומן", או שלוש מילים "הקוורטרבק הטוב בליגה".

הבעייה של דאלאס היא ההגנה. היא כבר הירשתה לאיליי מנינג ופיליפ ריברס להשחיל 400+ יארדים כל אחד עליהם. אז מה, הם ייתנו לפייטון 600 יארדס? לפחות טוני רומו הוא הוא הקוורטרבק הטוב ביותר שהברונקוס שיחקו נגדו בינתיים העונה, כשהוא משלים 74.8% מזריקותיו. גם ה-TE של דאלאס החל להראות סימני חזרה יכולתו העליונה, ומצד שני דנבר סבלה עוד פציעה לדני טרבת'ן, פציעה שלישית לקו ההגנה שלהם.

עובדה לזכור: דנבר ברונקוס ניצחה את כל 15 המשחקים האחרונים בעונה הרגילה, ואת כולם ביותר מטאץ' דאון אחד. רק שיקגו ברס מ-1941 יכולה להתגאות בהישג כזה.

לאס ווגאס: ברונקוס ב-7.5

 

 

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 12 תגובות

  1. עוד משחק חשוב הוא הפטריוטס נגד הבנגלס.

    הפטריוטס יעשו כל מה שצריך כדי לנצח ונראה שלא משנה מי נפצע ומי הולך , הקבוצה עושה התאמות מחדש בכל פעם.
    האבידה האחרונה הוא וינס וילפורק, מנהיג ההגנה.
    מדהים מה טום בריידי עושה עם שחקנים שלפני שבוע נגמלו מחלב בבקבוק..

    מהצד השני זהו משחק מבחן לקבוצה לכוח האמיתי של הקבוצה שבה הכשרון נמצא בצד אחד והתוצאות הרחק מאחור ולא נראה שהעניין ישתנה כל עוד אנדי דלטון הוא ה QB של הקבוצה.

    הפסד במשחק הזה אולי יוריד מערכה של הבנגלס בעיני המהמרים על העולות לסופרבול אבל הוא כמעט ולא ידגדג את הסיכוי שלה לסיים בסופו של דבר בראשות הבית ( משחקת עם קליבלנד, פיטבורג ובולטימור ) ולקחת את הכרטיס לפלייאוף.

  2. יודע מה דוק,

    יש מצב שפספסת את המשחק הכי חשוב :
    דטרויט – גרין ביי

    יש לי הרגשה שדטרויט הם על אמת השנה ,וזה מתחבר להם.
    ניצחון – והם בדרך הנכונה לשלוט בדיוויז'ן שלהם ועל הדרך מעיפים משם את גרין ביי .
    וכמו שאמרתי ניצחון כאן יעמיד אותם בעיניי במקום מאוד גבוה עם אפשרות להיות הפתעת השנה.

    הפסד- הם מחזירים את עצמם לפרופורציות של תחילת העונה ומחזירים את גרין ביי לעניינים.

    בכל מקרה הדיוויז'ן הזה הולך להיות צמוד עד הסוף כאשר שיקגו חזק בתמונה.

  3. באמת אחלה סופש, ממש אבל ממש מבאס אותי שאני לא מתחבר לאף קבוצה, ולחשוב שהסופר בול הולך להיות 5 מייל מהבית שלי, מנחם – איך אני משיג כרטיס??

כתיבת תגובה

סגירת תפריט