פנייה חשובה (מאד!) לגולשים הנאמנים (ובקשה לתשובות!)

למעשה הפנייה לגולשים מרכבת משני דברים: שאלה, ובקשה

השאלה

זהו אתר כדורסל ו-75% מהכתבות בו הן על כדורסל. אבל כהרגלינו, אני מאשר לצוות הכתבים לגלוש מדי פעם מכדורסל ולכתוב על כדורגל, ואני עצמי כותב די הרבה על בייסבול ופוטבול, במיוחד עתה כשעונת הבייסבול הסתיימה ומחר כבר מתחילים משחקי ה-WILD CARD לפלייאוף. גם הפוטבול נמצא עתה בשיא העניין שלו כי ה-NFL הפכה ללא ספק לליגה מספר 1 בעולם בכל ענפי הספורט.

השאלה היא אם כדורגל, בייסבול , ופוטבול מעניינים חלק די גדול מהגולשים. למשל המאמר על הבייסבול והבלדה הגדולה מכולן זכה לקרוב ל30 תגובות, אבל אני מתחיל לחשוב שזה היה יותר בגלל העניין בבלאדה מאשר בספורט הבייסבול עצמו. עובדה שהמאמר הבא אחריו (מעורב אמריקאי על בייסבול ופוטבול) זכה רק לשתי תגובות. גם מאמריהם האחרונים הטובים של אהרון שדה וניר אורון על כדורגל זכו למספר מועט של תגובות.

השאלה לגולשים היא אם לצמצם כל דבר שאיננו כדורסל, ולמעט בהרבה את המאמרים על משחקי קבוצה אחרים. אנא הביעו דעתכם ללא בושה. איש לא ייעלב. רק טובת האתר לפנינו, ורציתי להודיע בשמחה לכל הגולשים שביום חמישי שעבר היו לנו 5,788 כניסות לאתר – מספר עצום ל-'תקופת המלפפונים'!

אז יאללה. בבקשה הביעו דעתכם.

הבקשה

כשהעונה מתחילה האתר מכסה את משחקי הלילה האחרון. אנחנו לא מתארים אותם כמו AP או רויטר, אלא מכניסים נידבך אישי לכל כיסוי. זה נעשה ע"י ציפייה במשחק זה או אחר, או בהיילייט של NBA.COM או NBC.COM או ESPN.COM

מבין צוות הכתבים ישנם לי 4 מתנדבים (כולל עבדכם הנאמן). אני מחפש מבין הגולשים 3 מתנדבים, שכל אחד יהיה אחראי על יום משחקים אחד, פעם בשבוע. במקרי חרום, תמיד יהיה כיסוי – אני. לי, כאמריקאי, קל לכתוב על משחקי הערב במזרח ובמיד ווסט. רק משחקי המערב (למעשה רק קליפורניה, פורטלנד, ופיניקס) לעתים אני לא מכסה (אלא אם כן הלייקרס מפסידה לשרלוט, מה שיקרה העונה פעם אחת לפחות!), ומחכה עד הבוקר שזה כבר אחה"צ אצלכם (אלא אם-כן מישהו מהצוות מתנדב לכסות עבורי את משחקי המערב בבוקר שלכם).

בקיצור, אני מבקש מתנדב שמוכן אחת לשבוע להתעורר מוקדם בבוקר, להיכנס לאתר ה-NBA, או YAHOO SPORTS, או FOX SPORTS ולסכם את משחקי אמש. אחרי נסיון אחד או שניים, המתנדב יקבל הוראות כניסה לאתר והכנסה ישירה של המשחקים. אני משאיר זאת להחלטת הכתב המכסה את ערב המשחקים אם הוא מעדיף להתרכז בשניים-שלושה, ועל השאר סתם לכתוב תוצאה וקולעי נקודות.

אם ישנם מתנדבים, אשמח לשמוע מהם ב-

sefersheli@hotmail.com

תודה

מנחם

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 87 תגובות

  1. שלום מנחם
    האתר מעולה, פאק דה-באזר
    אני אישית מתעניין, לפי הסדר, ב:
    1. NFL
    2.NBA
    3. סיפורים מעניינים מכל עולם הספורט, למשל פשיטת הרגל של אנטואן ווקר או חייו החדשים של ג׳ייסון וויליאמס
    4. מעורב אמריקאי

    לא כ״כ אוהב כדורגל, בייסבול, וגם בד״כ לא מגיב

    עלה והצלח

  2. מנחם, אני מתעניין מאוד בNBA אבל אני, גם הנושאים האחרים (במעורב אמריקאי) נראים לי מעניינים. אבל יש בעיה, אין לי מושג בזה. אני אפילו לא יודע את החוקים של פוטבול! לא רק זה אתה עוד מוסיף כל מיני מושגים משונים שאותם בודאי אני לא יודע (כמו הסטיסטיקה של היחס של הזריקות לתפיסות או משהו כזה). סך כתבות הפוטבול והבייסבול גדלים ולכן להרבה כתבות באתר אין לי ענין להכנס כי אני פשוט לא מבין בהם (ואני לא חושב שאני יחיד). הפתרון הוא כזה: מצד אחד אני רוצה מאוד לקרוא את הכתבות האלה כי הם נראות לי מעניינות ומצד שני אני לא יכול כי אני לא מבין בהם. אז אולי אתה מנחם תוכל להכין סדרת כתבות בו כל כתבה תסביר על ענף ספורט אחר (בייסבול, הוקי, פוטבול וכו') וגם תסביר על מבנה הליגה החוקים של הענף והסטיסטיקות השונות (כמו שבכדורסל יש נקודות, אסיסטים ורבאונדים כך גם תסביר מהם אמצעי הסטיסטיקה של הענפים האחרים) וכמובן החוקים. זה דורש השקעה רבה אבל לדעתי זה שווה את המאמץ. בכל מקרה אני נהנה מאוד לקרוא את שאר הכתבות באתר (NBA, כדורגל) וסחתיין על כל ההשקעה עד עכשיו.

  3. אני מתעניין רק ב NBA בעיקר בגלל שאני לא מבין את החוקים וגם אני כמו ת'אנדר הייתי מעוניין בכתבות שמסבירות על הענפים השונים.
    אולי תשפץ את האתר ותבנה מדור לכדורסל ומדור לשאר הענפים.

    ועוד משהו אם הייתה אולי מוסיף קצת כדורסל אירופאי וישראלי ( כתבות מיוחדות ולא סתם סיקורים של משחקים כמו בשאר אתרי הספורט…) הייתי שמח

    1. שגב, אני ראש הדסק של הכדורסל האירופאי בהופס ויש לנו תוכניות גדולות לעונת 2012/13. אל תדאג בקשר לזה.

  4. אני מתעניין רק בNBA אבל אני חושב שכדאי לכתוב על אירועי ספורט
    חשובים משאר הענפים כמו גמרים של כל מיני תחרויות
    ואני ישמח אם תיכתבו כתבות גם על כדורסל באירופה ובמכללות

  5. מנחם היקר,

    אם אנשים לא מגיבים על כתבה, זה לא אומר שהם לא קראו אותה. קראתי פה עשרות כתבות ולא הגבתי.

    עכשיו לעניין, אני הייתי רוצה לראות כמה שיותר כתבות על פוטבול, ואם אפשר קצת הוקי קרח. (שתגמר השביתה כמובן)

  6. אני מעדיף רק כדורסל. אני הכי נהנה שאתה בעונת המלפפונים שאתה כותב על איזה שחקן,או על איזה קבוצה אגדית מהעבר. הנה לא מיזמן עשתה כתבה מדהימה על פול פירס.
    לגבי שאר הדברים כפוטבול ובייסבול,אני פשוט לא מבין בזה..

  7. אני אישית נהנה מאוד מהכתבות על נושאים שהם לא רק כדורסל כחובב ספורט[ולא רק כדורסל-כדורגל] אני מאושר שיש אתר ראשון בארץ עם כתבות שהם לא רק על מקצועות הספורט הפופולאריים בארץ.

    נ.ב. כדי שתוסיף הסברים על החוקים במקצועות השונים כי הרוב לא מבין בהם

  8. מנחם,אני מאמין שיש לי רעיון ויש לעשות זאת כך:

    יש לכתוב כתבות שלא קשורות לכדורסל,אחת לשבוע.
    מה זה אומר?
    זאת אומרת שכל סופשבוע יהיה סיכום של אירועי השבוע,בבייסבול,פוטבול,כדורגל ושאר ענפי הספורט,אם קורה משהו מעניין.
    אם זה בעייתי לרשום הכל בסופשבוע אחד,כל יום בשבוע יבחר ב"יום סיכום" לאירועי מקצוע ספורט כזה או אחר.

    כתבה אחת תהיה לכל אחד מהענפים האלה,ובכך יהיה גם אפשר לעשות משהו שגם יצרוך פחות השקעה,אך בגלל שרק אחת לשבוע תהיה על הנושאים האלה כתבה,יהיה בכל זאת המון חומר לכתיבה.

    כל עוד הפורמט שהצעתי ישאר,ניתן יהיה לנהל את האתר ביותר קלות,לדעת מה הצופים והקוראים בעיקר מתעניינים בו.
    אם יווצר מצב שהקוראים יבקשו יותר כתבות על נושא כזה או אחר,אז יהיה אפשר לרשום עוד כתבות.

    עכשיו,מקרה כמו שיש עכשיו,למשל,הפוסט סיזן בבייסבול,אני מאמין שכתבה כמו שרשמת על חוקי הבייסבול והבלדה יהיו מעשה חכם.
    כאשר מגיע השיא של ליגה כזאת מסויימת יהיה אפשר לרשום כתבה שמסבירה את החוקים ותסביר קצת על המשחקים שיהיו צפויים,קצת דברים יוצאי דופן וידיעות מעניינות,ובכך יווצר המון עניין לקראת השיא.

    ניתן גם לראות שחלק מהקוראים לא מבינים את החוקים של המשחקים שציינת ולכן גם הם לא קוראים כתבות,לכן עוד כתבות כמו זאת שעשית על הבייסבול יתקבלו בברכה.
    אפילו תרגום קל של כתבות או דפי מידע שמסבירים בהרחבה את המשחק יכולים להיות טובים,כל דבר שיועיל ויעזור יותר בהבנת המשחק וימשוך צופים יהיה טוב.

    1. דרך אגב מנחם,אם תרצה ליצור כתבה בה יהיו עוד המון מושגים על בייסבול כדי שאנשים יבינו יותר את המשחק,אינך צריך לעשות את כל העבודה.

      http://he.wikipedia.org/wiki/בייסבול

      הקישור שנתתי לך מכיל המון מידע וכל מה שתצטרך תוכל להשיג משם.
      מקווה שעזרתי 🙂

  9. אישית אני לא מתעניין בכלל בענפי הספורט האחרים שעליהם כותבים כאן מדי פעם, אבל אני חושב שזה דווקא נחמד וייחודי כשמעלים פה גם דברים שהם לא נבא, אבל אפשר קשורים כי הם או כדורסל מסוג אחר (מכללות, אירופאי, wnba, וכו'), או ספורט אמריקאי בכלל.
    לגבי כמה בדיוק לגלוש גם לנושאים האלה – אולי את זה תוכל "להרגיש" מכמות התגובות.

    לדעתי העיסוק גם בתחומים האלה נותן לאתר אופי ייחודי וממוקד יותר שאני לא בטוח אם יש עוד מקום דומה בנישה שכזו.

    שוב – זו רק דעתי האישית, אבל אני מרגיש שכשמוסיפים גם כדורגל למשל, או כתבה על נבחרת ישראל בטניס – אז במהות האתר הופך לעוד אתר ספורט – גם אם מצויין – אבל חסר ייחוד.

    ועדיין אני חושב שאתה צריך לעשות את מה שאתה רואה לנכון מבחינת פופולריות של נושאים או של האתר, בלי קשר לדעתי האישית…

    1. בס"ד

      גם אם כותבים על נבחרת ישראל בכדורגל או בטניס, אין זה הופך את הופס לאתר פחות ייחודי.
      בהחלט יש מקום באתר ישראלי כמו הופס שגם אם מתבסס על כדורסל, לא עוסק רק בו, לעסוק גם בספורט ישראלי כולל משחקי ליגה וגביע בענפים שיש להם אוהדים בכמות מכובדת (גם אם לא כ"כ רבים כמו כדורעף וכדוריד, ומשחקים בינלאומיים של קבוצות ישראליות ונבחרות ישראל בכלל ענפי הספורט.
      חוץ מזה כמובן יש מקום לתחרויות החשובות של ענפי ספורט אחרים שיש להם כמו מכובדת של אוהדים, ואף מדי פעם שיהיו כתבות על ענפי ספורט שלא כ"כ נחשבים ויש לךהם מעט אוהדים.

      בכל מקרה סיפורי ספורט ייחודיים או מרגשים או שניהם יש להם תמיד מקום ללא קשר לאיזה ענף ספורט מדובר.

  10. עוד רעיון שיכול סתם לתרום לאתר הוא לעשות כתבת "דיבייט" בין תומך של קבוצה אחת לבין תומך קבוצה אחרת.

    נניח,יש הלילה משחק בין ההיט ללייקרס,אז אפשר ליצור כתבת "דיבייט" בין שני תומכים מכל קבוצה שידברו על המשחק,על המצב של הקבוצות,מה יקרה במשחק,קצת "טראש-טוק" (לא קללות ודברים כאלה…) ובסופו של הדבר,זה יכול ליצור המון ציפייה ועניין סביב המשחק.

    לדעתי גם כתבה כזאת תביא עוד טובקבקיסטים ל"לייב צ'אטס" שהתחילו להיות באתר והם אחד הדברים המקוריים שיש בכל אתר בארץ.

  11. מנחם, כל מה שיש בו כדור והחוקים ברורים פחות או יותר, זה יותר ממעניין. המשך בשלך, ה"מעורב אמריקאי" זה פנינה ממש.

  12. כדאי גם להוסיף יותר תכנים של כדורסל אירופאי ובקשר לענפים אחרים אין לי כל בעיה עם כך כל עוד 1 או 2 מ-10 הם כתבות בנושאים אלה.

  13. באופן אישי אני מתעניין בכדורסל בלבד.

    לגבי סיקור המשחקים, הלוואי שיכולתי לעזור. אני יוצא מהבית לעבודה מוקדם.. עוד לפני שמסתיימים המשחקים בחוף המערבי.
    אבדוק עם עכברי כדורסל נוספים אם מישהו מעוניין

  14. לא צריך לחסוך במילים ולא בכתבות.

    לכתוב וכמה שיותר. כמות התגובות לא בהכרח אומרת כמה אנשים קוראים את הכתבה ומעריכים אותה.

    כל כך הרבה שפע בספורט האמריקאי, תכתוב מכללות, תכתוב פוטבול, בייסבול, הוקי קרח, איגרוף, כדורגל נשים ומצידי גם לאקרוס נשים(יש שם בנות יפות).

    לכתבות על NBA לא צריך לדאוג.

  15. אני באופן אישי מתעניין וקורא NBA ולא כל כך דברים אחרים.
    מדי פעם נחמד לקרוא על אירוע או שחקן מיוחד בבייסבול או פוטבול אבל לא יותר מזה.
    אהבתי את התמונה 🙂

  16. תמשיכו לצפר אותנו בכל ענייני הספורט עם דגש כמובן על כדורסל.
    אם היה לי זמן הייתי גם אני כותב להופס אבל כרגע לא מתאים לי ואני כותב דברים אחרים שיותר חשובים לקריירה שלי.

  17. לפי דעתי צריך שבעמוד הראשי יהיו כתבות על כדורסל נטו ולעשות למעלה קישורים לעמודים חדשים על ענפי ספורט אחרים כמו פוטבול או בייסבול! ככה האתר יהיה יותר מסודר ונעים לקריאה
    חוץ מזה יש לי עוד הרבה רעיונות אחרים
    מנחם איך אפשר לפנות אליך באופן אישי?

  18. אני אישית מאוד אוהב את כל ענפי הספורט האמריקאי. מבחינתי כדורגל וNFL הם שני ענפי הספורט האהובים עלי ואז בייסבול וכדורסל.
    אני מאוד נהנה ומעריך את הכתיבה שלך על הספורט האמריקאי ומאוד מקווה שהמינון דוקא יעלה.
    כחובב ספורט אני בעיקר רואה וקורא אתרים באנגלית אז אתה יכול לתאר לעצמך כמה אני מרוצה מהעובדה שאני יכול לקרוא כתבות איכותיות גם בעברית.

    בעיקר בתקופה שבה הבייסבול מתחיל את הפלייאוף והפוטבול בשיא הכח אני הייתי רוצה לראות פוסטים בנושא ממך ככל שהזמן מאפשר לך!

  19. בקשר לכתבות על הכדורג (כי בייסבול ופוטבול לא מעניינים אותי כלל):
    אני אישית מאוד אוהב כדורגל וקורא הרבה על כך, אך הכתבות פה שקראתי פשוט לא היו טובות מאוד.. היתה את הכתבה על מילאן שקצת חפרה היסטורית ולא היתה ממש עניינית, והכתבה על הכוכבים העולים של הצ'מפיונס לא היתה מפתיעה ומיוחדת, סתם עוד כתבה לטעמי.
    אם יהיו כתבות טובות וענייניות ומביעות דעה על כדורגל, אשמח מאוד לקרוא ולהתעניין.

    אני מעוניין מאוד לסקר יום בשבוע משחקי NBA. אשלח לך אימייל מאוחר יותר כי אני הולך לראות את מכבי תל אביב ברוממה החדש.
    יאללה מכבי!

  20. למי שרוצה קישורים לצפייה יש לי קישור לאתר שיש בו קישורים מסודרים לכמעט כל משחק ספורט שקיים במבחר גדול של קישורים [בNBA יהיה הכל]

  21. אני ממש חולה נבא, אבל בוא נגיד שיש לענף מספיק אתרים בעברית כך שגיוון עם כתבות בייסבול (התאהבתי במשחק וגם פיתחתי סימולטור שעוד תשמעו עליו בעתיד), בפוטבול זה אדיר. ביחוד בפלייאוף. להגיב הקודם, אנא פרסם את הקישור לאתרי צפיה ישירה

  22. מתעניין בעיקר ב-NBA..
    כדורגל באירופה מחבב. אבל בייסבול ופוטבול, בגלל שאני לא מבין את החוקים ומה הולך במגרש, אז אני לא מתעניין. (חוץ מזה שהבנתי שהיה איזה סיפור לאחרונה נגד ה׳שופטים׳ אם היה טאצ׳ דאון או שזה היה דיסקרפשיין או אינטיספיישן(או משהו כזה))

  23. אני מאוד בעד כל כתיבת ספורט מעולה היכן שרק אפשר לקרוא אותה ולכן מאוד מאוד בעד כתבות על כל ספורט שהוא.
    מולי

  24. הי מנחם בשבילי כדורסל בכל צורה שהיא מתקבל בברכה אם זה נבא, מכללות או אירופה

    בנוגע לשאר הענפים אני חושב שזה ממש מבורך שיש באתר עוד ספורט מסוגים שונים. אין ספק שעיקר האתר צריך לעסוק בכדורסל אבל צריך לתת נתח מסויים גם לענפים נוספים.

    אם הייתי צריך לחלק את העוגה אז הכדורסל היה מקבל אצלי 85% מהנתח באתר ושאר הענפים צריכים לתפוס את ה-15% הנותרים. עוד נקודה קטנה היא שבפעמים שבהם אין כתבות חדשות שמתווספות לאתר ותמיד עדיף לקרוא כתבה חדשה נוספת אפילו שהיא לא על כדורסל

    אני לצערי לא יכול לקחת חלק בסיקורים מפאת קוצר זמן אבל אני אמשיך העונה לתת סיקור על שחקני הרכש של מכבי ת"א ולקראת השלבים המכריעים אמרתי לרועי שאני אתן כתף למאמץ

    אגב למי שלא שמע או קרא אלן אייברסון הולך לשחק עם קבוצה מליגת העל (מכבי חיפה) שעומדת לשחק שני משחקים בארה"ב ולפי השמועות ייתכן והוא יחתום בקבוצה (נשמע לי מופרך אבל זה מה שכתוב באתר ספורט 5)

  25. שלום מנחם, ראשית אני רוצה להגיד שאני מאוד נהנה מהכתבות שלך ואתה כותב לעיניין(חוץ מעל הלייקרס אפילו שאני שונא אותם אבל אתה הרבה יותר ואתה בהחלט מראה זאת) בכל מקרה אם בכוונתך בלהפחית את כתבות הספורט השונות שלא קשורות לכדורסל ולהגדיל את הכתבות שלקשורות לכדורסל אז כן בהחלט עדיף בסופו של דבר הרוב הגדול פה בשביל הענף עם הכדור הכתום והכתבות הן מעולות אבל אם בכוונתך להפחית בכתבות ובמקומן לא יכנס כלום אז לא, כדאי שהן ישארו כי גם חלקם לעיתים מעניינות

  26. מנחם – אני אומר תזרום עם האהבה שלך וההתלהבות שלך – כי זה יוצר כאן את האיכות. ברור שכולם כאן לא יגידו די לכתבות NBA וגם כדורסל אירופאי, אבל אני משער שכולם חובבי ספורט באופן כללי, וברגע שיש סיפור טוב, אז מתחברים. לא תמיד מגיבים, כי לא מכירים מספיק, אבל נהנים לקרוא לקבל ממך ומהכותבים האחרים את התמונה על מה שקורה.
    ולגבי הרקע – תיתן רקע כמו שאתה יודע לעשות, ותיתן הפניות להרחבה כמו שהציעו לך כאן. ברוב המקרים בעיקר אנשים רוצים את ה"סיפור" – זה מה שמדליק בכל סיקור ספורט, אפילו של פטנק…

  27. כמו שכתבת מאחר וזה האתר שלך ובאמת אתה צריך לראות הצגות ולעשות חיים – כנראה אין לך הרבה זמן מיותר.
    בכל מקרה אני לא מהמגיבים אבל מאוד נהנה לקרוא על כל נושאי הספורט באופן הכל כך ייחודי ע"י ההוא מלמעלה.
    נקווה שיהיה לך הרבה כוח להמשיך – ברור לי שזה לא קל.
    ותודה על המאמצים הרבים

  28. היי,
    אני אישית קורא בעיקר את הדברים שאתה כותב.
    אוהב במיוחד כתבות על פוטבול ומעורב אמריקאי!
    תודה רבה רבה על הכתבות.

  29. מבחינתי, רק כדורסל: אנ.בי.איי, אירופאי, ישראלי, מכל סוגי הכתבות: אינפורמטיבית, צבע, טור דעה או פרשנויות, מהעבר, הווה או העתיד.

    אינני מתעניין לא בפוטבול, לא בבייסבול ולא בכדורגל (בשביל זה יש את דה-באזר).

    מודה על ההתעניינות שלך בדעתנו.

  30. מנחם
    תמיד כיף לקרוא אותך אבל על NBA יותר מהכל
    אם הכתבות לא באות אחת על חשבון השניה נשמח לקרוא את הכל. אבל, אני מניח שאתה עושה עוד דברים חוץ מלכתוב אז ככל האפשר אני לפחות מעדיך לקרוא כתבות שלך על NBA

  31. מנחם וכל צוות הופס היקרים
    אין לאף אחד מהוקאים ספק על העמל והיגיעה שאתם מקדישים לסיקור הייחודי שמאפיין את האתר הזה – כתבות צבע, אגדות למיניהם וכל מיני שאר ירקות …(צבעוניות במיוחד ו… וטעימות להפליא…)
    כקורא הדוק שלא משאיר כמעט תגובות מכל מיני סיבות (לצערי) אני מעדיף באופן ברור nba בכל האפשרויות הקימות, היסטוריה, כללי משחק ביוגרפיה של שחקני עבר, או שאר דברים אחרים הקשורים לnba. רציתי לציין ששאר הכתבות המובאות באתר כדוגמת מעורב ירושלמי (…) מעניינות גם כן ולמרות מיעוט התגובות יש להם קהל רב

    לסיכום : מנחם האתר שלך בעיני הוא אתר חובה לכל עכברי nba למיניהם ובמיוחד שהאפשרות להשפיע ולהישמע היא הרבה יותר גדולה כאן

    תודה על האתר הנפלא

    נ.ב. פעם הבאה – שיר הלל לילד הפלא… רועי ויינברג…

  32. מנחם להלן דעתי למה חשוב מאד לכתוב על ענפי ספורט אחרים מעבר לכדורסל בכלל והנ.ב.א בפרט.

    1. מי שאוהב ספורט אוהב הכל וידע לזהות איכות גם בענפים אחרים.

    היו מאמרים בעלי איכות רבה בטניס ,כדורגל ואתלטיקה ואני בטוח שהרבה קראו ונהנו גם אם לא תמיד כמות התגובות היא גדולה.

    2. ישנם כמה כותבים איכותיים אוהבי ספורט גדולים שיכולים מאד לתרום אך לאו דווקא בכדורסל מהנבא וחבל לאבד אותם.

    3. לא תמיד יש מה לכתוב על הנ.ב.א וראוי שהאתר ייתן מענה גם בדברים אחרים כמו שעשינו בטניס ולפני האולימפיאדה.

    על אלה אבקש להוסיף כי נראה שנכון להיום הפרופיל הממוצע של גולש הופס הוא של חובב כדורסל בפרט וספורט אמריקאני בכלל .
    ייתכן בהחלט שהפרופיל הזה ישתנה או יתאזן עם השנים ואז נראה כאן חובבי ענפים נוספים.

    דבר אחרון ישנם כאן כתבות ספורט באכויות שאין במקומות אחרים.אם תקרא למשל את המגיבים (הבודדים אמנם) תגלה שיש רספקט והערכה רבה לכתבות איכות.
    הבעיה שלא הרבה גולשים יודעים שיש איכות באתר בענפים שאינם כדורסל .אני בטוח שאם הציבור היה יודע הוא היה גולש ונהנה.
    אגב לפני כשנה עשיתי ניסיון ובאחד ממאמרי הכדורגל של וואלה נתתי בתגובות מאמר כדורגל שלם.זכיתי שם לפידבקים ברמה מטורפת מהמגיבים של אחריי . אך משום כבוד לאתר וואלה לא אמרתי להם תקראו אותי בהופס.
    קיצורו של דבר אם היה נו את הדרך להעביר לציבור הרחב מסר שאצלנו באתר המכונה "הופס" ניתן למצוא מאמרים ברמות הגבוהות ביותר גם בכדורגל או טניס היינו מקבלים הרבה יותר גולשים.
    איני רוצה לשנות את שם האתר מהנושא המרכזי שבו קרי "הופס" אך הייתי שמח אם היה ניתן להעביר בצורה כלשהיא סלנג שאומר את המסר הבא.
    "אצלנו באתר מלבד מאמרי כדורסל ברמה הגבוהה ביותר בארץ ניתן למצוא לעיתים מאמרי איכות משאר הענפים.זה בהחלט נכון ולכן יש להעביר מסר זה .

  33. היי מל. ברכות על הפופולריות המתחדשת. כשיש איכות ועניין – אנשים מעריכים זאת.
    יו קן קאונט מי אין על יום בשבוע לסיקור משחקי הווסט קוסט. שרלוט ינצחו השנה את הלייקרס לפחות פעם אחת? אח… הזיקנה, הזיקנה

    1. שמע, גל, אני עושה אתך עסק: ביום הכיסוי שלי, אתה עושה עבורי את משחקי המערב (משחקים באל.איי, סקרמנטו, פורטלנד, ואולי אפילו פיניקס – בקיצור, כל המשחקים המתחילים אצלנו ב-10:30) ושולח לךי בוורד ל
      sefersheli@hotmail.com
      אני אציין מה הם המשחקים שאתה כיסית. שלח לי מייל עם שמך המלא כי יש לי כמה הוראות לכתוב לך!

      תודה!

  34. מן הסתם כשה NBA תחזור האתר יתמקד באופן טבעי בכדורסל.
    אך בהחלט יש מקום לכתבות על ה NFL שמי שעדיין לא נחשף אליה חייב להתעשת ולעשות זאת.

    וכמובן שכיף מדי פעם לקרוא מאמרים על בייסבול וטניס.

    בכל מקרה יש מקום לכולם.

  35. שלום לכולם,
    לדעתי הגיוון באתר הינו דבר מבורך משתי סיבות עיקריות, ראשית, רוב הנושאים הנוספים המסוקרים באתר – כלומר ענפי הספורט האמריקאים – אינם זוכים כלל לסיקור במקומות אחרים ( הם אינם "כוס התה" שלי באופן אישי אולם אני משוכנע כי המתעניינים הם רבים ) ושנית, גם בנושאים שכן זוכים לסיקור נרחב באתרי ספורט אחרים, דוגמת טניס וליגת האלופות, תמיד נחמד לקבל דיעות ורעיונות נוספים.
    ד"ר לס – אני אשמח לסקר ערב משחקים אחד לשבוע, אם עדיין קיים מבחינתך הצורך והרצון

    1. שני ענפי הספורט שאני לא אוהב במיוחד (ולא עוקב אחריהם) הם לצערי רוגבי וקריקט. אבל אשמח עם מישהו בעל הבנה יתרום מדי פעם בנושא. אתה, גיא?

  36. כל הכתבות מבורכות, מלבד כדורגל לדעתי. הוא מסוקר מספיק בכל מקום בארץ, ולכן, למרות הידע המרשים של אהרון שדה, אני מעדיף שהוא ישקיע את המרץ שלו בכל שאר התחומים.

    בנושא אחר, האם האם יש ביקוש לכתבות על כדורסל ישראלי? כתבתי באתר לפני שנתיים על כל הקבוצות, ועכשיו יש לי קצת זמן פנוי ורצון להשקיע, אבל הייתי רוצה לדעת אם זה מעניין את הקוראים באתר..

    1. תום, אני זוכר אותך היטב. נדמה לי אפילו שיש לי את האימייל שלך אבל אני לא בטוח. אנא שלי לי מסר קצר ל-
      SEFERSHELI.HOTMAIL.COM (באותיות רקטנות) ואצור קשר עם רועי ויינברג שהוא אחראי באתר על דסק "כדורסל ישראלי" ו-"יורוליג".

  37. שוב תודה מנחם על הכל.
    תודה לאלוהים שהביא לעולם בן אדם כמוך.
    הסוף של הבלדה לבייסבול היתה מפתיעה בטירוף ומוטטה אותי מהתפעלות.
    בפסקה הראשונה תשנה מ"גועל נפש" ל"שאט נפש".

    בייסבול ופוטבול שווים יחס כשקרובים לפלייאוף ובבפלייאוף עצמו.
    סיפורי נוסטלגיה שווים תמיד ולא משנה באיזה ענף.
    תודה רבה שוב ואוהב אותך בן אדם, האתר החדש הפתיע אותי מאוד. הדהמת.

  38. אני חושב שהכל חוץ מכדורגל הולך. יש עוד אתר שלא אזכיר כאן את שמו אבל שם מקפידים ובצדק גמור בעיניי להוציא את הכדורגל מחוץ לחוק.

    2 סיבות עיקריות:

    1) הכדורגל מסוקר מאוד שלא לומר מסוקר מדי עם כתבות על כל פלוץ שיצא לאיזה מקורב לשחקן בליגה ז' וכנ"ל גם בליגות באירופה.

    2) הענף הזה פשוט מטונף ורקוב מהיסוד עם אנשים מגעילים חסרי פייר פליי (כמובן שיש יוצאים מהכלל). פרשיות המין השחיתות האלימות והרפש שמתחיל מבכירי המועדונים דרך השחקנים וכמובן קהל האוהדים (ושוב, כמובן שיש יוצאים מהכלל) עושות לי צרבת בכל פעם שהן עולות ובכל שער שמובקע בצורה לא חוקית או שחקן שיורק/מנסה לשבור רגל/נוגח בשחקן אחר אני שואל את עצמי אם לא הגיע הזמן פשוט להפסיק לראות את הדבר הזה ולהפסיק להכניס עוד כסף למערכת הרקובה הזאת.

    הייתי שמח אם היה יותר חומר עומק בטניס. נכון שהתחום מסוקר בחלק מאתרי הספורט אבל גם שם מתמקדים בעיקר בדיווח קצר ויבש של התוצאות ולא מביאים את הסיפורים והדרמות האמיתיות הנוצרים בענף שכל מהותו יריבויות אישיות שמתפתחות ונמשכות שנים (להבדיל מהענפים הקבוצתיים בהם נותנים משקל ליריבות היסטורית בין מועדונים למרות שסגלי הקבוצות משתנים לעיתים תכופות).

  39. תגובתי לאילון.

    1. מי שלא מתעניין שלא יקרה כדורגל לגיטמי.
    2. יחד עם זאת אין להתעלם מכך שכדורגל הוא הענף המעניין בעולם ושחיתיות אגב יש בכל ענף ספורט וזה לא אומר שבגלל זה נפסיק להתעניין.
    3. למי שמבין ואוהב כדורגל אז שידע שיש כאן כתבות איכות שלא רואים באף אתר אחר.
    וזה כ"כ מצחיק ומתסכל כאחד שהכתבות הכי טובות על כדורגל בארץ נעשו כאן.

    1. אני לגמרי מסכים עם אהרון בנושא!
      אילון, זה שיש שחיתויות וגועל בכדורגל זה דבר שקיים בכל ענף אחר לצערי, ודבר נוסף, אני מניח שאת תחושת הגועל קיבלת מהכדורגל הישראלי וכמובן שלא מהכדורגל העולמי המשובח.
      למיטב ידיעתי, וכאחד שכותב בנוסף לכדורסל גם מאמרי כדורגל פה באתר, לא אהרון ולא אני (ואני מתנצל אם שחכתי עוד כותבים שכותבים על כדורגל) כותבים על הכדורגל הישראלי.. המאמרים והכתבות לרוב עוסקים בכל מה שחדש או חם בכדורגל העולמי, עם נסיון להביא קצת "צבע" וסיפור חדש שלא מסופר באתרים האחרים.
      ובקשר לטניס, ישנם סיקורים רבים כפי שמנחם כתב, גם מנחם וגם אהרון מקפידים לכתוב כאשר יש משהו חשוב. ואני באופן אישי ככובב טניס נהנה מכל מאמר שכזה!

  40. ועוד דבר בקשר לשאלתך מנחם,
    כמובן שכאחד מהכותבים באתר וכאחד שמקפיד לכתוב גם על כדורגל מידי פעם אני קצת משוחד, אבל אני חושב שכל כתבה אחרת שמעבר לכדורסל היא מבורכת באתר! ולא משנה אם זה טניס , כדורגל או ספורט אמריקאי.
    כל עוד מבנה האתר הוא כזה שרוב הכתבות עוסקות ב NBA ומידי פעם יש לנו איזה כתבה שעוסקת בסיפור מעניין אחר זה נהדר וכך לדעתי צריך להיות הצביון של "הופס".
    אני באופן אישי (ואני לא מדבר על המאמרים שאני כותב) מאוד נהנה למצוא פה באתר מאמרים שעוסקים בטניס, בכדורגל ואפילו במעורב אמריקאי שלך (אפילו אם אני לא מבין גדול בביסבול או פוטבול). המאמרים שנכתבים הם איכותיים ותמיד מוצאים סיפור מיוחד שמעניין את הקוראים. ואני בטוח שרוב רובם של קוראי האתר הם בראש ובראשונה חובבי ספורט ולא רק נעולים על NBA.

  41. אני אתחיל מהלא ואסיים עם הכן:
    כדורגל – פעם הייתי חולה כדורגל אבל באופן מאוד אירוני מאז שעברתי להתגורר בלונדון כל ענין הכדורגל פשוט נעלם, בעיקר חוסר הענין שיש בכל ליגה – אם זה האנגלית או ספרדית או האירופאית, תמיד אבל תמיד אותם 3-4 קבוצות לוקחות אליפות ובעצם למי שיש יותר כסף הוא זה שכנראה יתמודד על האליפות, ותסלחו לי זה משעמם וצפוי. פעם עוד היו כל מיני סיפורי סינדרלה אבל היום – מה בדיוק הסיכוי שקבוצה כמו סאותהמפטון או וויגאן יקחו אי פעם אליפות? מה הטעם בכל הליגה אם 4 המקומות הראשונים כבר ידועים פחות או יותר מראש? ואני לא נכנס לכל סיפור המשכורות השערוריתיות או המחירים המופקעים של הכרטיסים, או העובדה שפיפא מזמן כבר היתה צריכה להכניס את התערבות הטלויזיה.
    בייסבול – סיפורי הרקע סבבה – אני כבר 6 שנים מתגורר בארה"ב אבל כמה שניסיתי אני לא מצליח להתחבר למשחק, אפילו הלכתי לראות את המטס כמה פעמים אבל זה פשוט לא זה, באופן אחר, אני חולה על כל התרבות הנלווית והסיפורים שסובבים את המשחק הזה שמסמל יותר מכל את האמריקאיות, 61* הוא אחד מסרטי הספורט הכי אהובים עלי מעולם ומומלץ מאוד למי שעדין לא ראה.
    פוטובול ו NBA – כמה שיותר יותר טוב!

  42. מנחם, אתה משלם לפי מילה?
    אני לא מבין למה זה מפריע שיהיו מאמרים בכמה שיותר ענפי ספורט.
    אותי למשל לא מעניין פוטבול, אז אני לא קורא את המאמרים בנושא, אבל ממש לא מפריע לי שהם באתר.
    אם היו 20 מאמרים ביום, אז אולי לדיון היתה משמעות.
    בכמות הפוסטים הנוכחית, אין כל בעיה להספיק לקרוא את כולם, כך שאף אחד לא בא על חשבון השני ואין מצב שפוסט על גולף דוחק מהדף הראשי פוסט על כדורסל.
    אם תגיע למצב הזה, אזי שהדיון יצטרך להיפתח מחדש.

  43. מנחם תמשיך כמו שאתה יודע. כיף לקרוא ולהנות גם אלו שמצטרפים אליך כמו רועי ויינברג או תומר אלמגור אהרון שדה וכל האחרים תורמים להנאה . המעורב האמריקאי שלך הוא דוגמא מצוינת לאהבת הספורט שלך שמדביקה את כולנו. כמו שהארכיון כתב -תודה מנחם על הכל.

  44. תודה לצוות האתר,

    אני נהנה מכל התכנים, אני מאד מבסוט לקרוא על ספורט פחות מסוקר כמו גולף וNFL.

    למרות שאין לי מושג מה הגליק הגדול מהפוטי האמריקאי עם כל הכריות האלה?
    תבואו פה בסידני ומלבורן ותראו איך משחקים גברים אמיתיים בכתפיים חשופות סופגים תקלים שהיו משתקים כל אחד לשבועיים, מנערים את הגופיה ויוצאים לעוד דאון!!

  45. לאיש הערפל אתה כנראה קצת לא מעודכן

    אשתקד לקחה את האליפות בצרפת קבוצת מונפלייה הקטנה לראשונה בתולדותיה .
    בארץ זכתה באליפות היסטורית הפועל קריית שמונה הייתה זו אליפות ראשונה מאז 83 שזכתה בה עיר שלא י"ם ,ת"א חיפה (גם זאת כתבתי בהופס)
    צ'לסי לקחה צ'מפיון ראשוון והיו עוד סיפורים יפים מהקבוצות הקטנות כמו אפועל ניקוסיה.
    ולכן נכון שהכסף שולט (באיזה ענף זה לא כך ? )
    אך ההפתעות זה חלק מהיופי בספורט.

  46. מנחם האתר נהדר.באופן אישי אני מת על איך שאתה כותב על פוטבול אז מבחינתי ככל שתרבה לכתוב על פוטבול הרי זה משובח, מה גם שזה הספורט מס' 1 בעולם המשוחק בליגה הטובה בעולם

  47. אני אישית לא מתעניין בספורט אמריקאי כגון בייסבול, פוטבול או הוקי, אבל כתבות טובות ומלאות צבע כמו שמנחם מפרסם תמיד מעניין לקרוא. אני בעד לפרסם כמה שיותר בתחומים שונים – כל עוד הכתבות טובות ומעניינות מבחינתי כל המרבה הרי זה משובח. אני אישית מאד אוהב אתלטיקה קלה, ולפני ראליפות עולם או אולימפיאדה אני תמיד אוהב לקרוא ולכתוב בנושא. גםכדורגל, כדורסל, וטניס מענייניםן אותי מאד ואני נהנה לקרוא כאן כתבות איכות בנושא.
    זו הזדמנות טובה להודות למנחם על האתר הנהדר, ולכל הכותבים והעורכים רועי, אהרון, ניר תומר ועוד רבים וטובים ,ועל ההשקעה לטובת כולנו הקוראים
    חג שמח לכולם

  48. היי מנחם 🙂
    אתר נהדר ומעניין!!!
    לכתוב לכתוב לכתוב על הכל!! כדורסל, פוטבול, בייסבול, הוקי … אפשר לזנוח כדורגל, יש מספיק אתרים שעוסקים בזה, זה לא שאני לא אוהב כדורגל, להיפך, רק שיש לי הרבה יותר מקומות לספק את האהבה שלי לכדורגל ומעט מקומות לספורט אמריקאי שגם כתובים ברמה גבוהה ועמוקה.
    אז … תמשיך עם ה NBA שאחרי הכתבות שלך אני עוקב כבר 25 שנה לפחות, אבל אנא אל תזנח את התחומים האחרים, ואם תוכל אפילו להרחיב אותם, זה משובח 🙂
    אגב, כמו שכבר כתבו פה לפניי, כתבות שאין עליהן תגובות זה לא אומר שאין להן קוראים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט