חידון הסיבוב השני של הפלייאוף מחבר:רועי ויינברג פורסם:19/05/2020 תגובות:יש 15 תגובות לקרוא מאמרים נוספים הפוסט הקודםפרק 149 (הכפול) וחידון הסבנטיז "משעשע במיוחד. מ.ל" / דה סוויפ הפוסט הבאחידון הכוכבית רועי ויינברג אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק. הצטרף כמנוי התחבר הודיעו לי על תגובות נוספות בעמוד זה תגובה חדשה לתגובה שלי יש להתחבר על מנת להגיב 15 Comments הישן ביותר חדש ביותר הנבחרות historyteacher 19/05/2020 17:06:56 אחלה שאלות. התשובות שלי לא היו משהו… 10/15 SLORC 19/05/2020 17:18:36 8/15. מריו אלי, רג'י מילר… איזה זכרונות מנחם לס 19/05/2020 17:49:06 טים דנקן. 7. אני לא טוב בדברים האלה מאנו דה מאן (לשעבר מיקי) 19/05/2020 18:10:14 יצאתי טימי, מרוצה מאד. תודה רועי. יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי 19/05/2020 18:50:15 12 מ15 יצאתי מגיק. 4 ניחשתי האמת. גיא רוזן 19/05/2020 18:56:31 זו ממש התעללות באוהדי הסאנס, החידון הזה. תודה רועי… Lewis the seashell 19/05/2020 19:03:19 7/15 צ'יקו 19/05/2020 19:24:04 13. מג'יק. תודה על החידון. כיף גדול רפיקי 19/05/2020 19:42:43 איכשהו ילד כמוני סיימתי עם 8 Zvika Bar-Lev 20/05/2020 1:48:51 7 מכובד, כמו מנחם. Tamir 20/05/2020 12:07:44 יצאתי אחלה טימי golan 20/05/2020 21:57:20 אחלה חידון. מתבאס מהציון עד שראיתי שיצאתי טימי … מכובד מאוד עמיחי קטן 20/05/2020 22:38:40 יצאתי מג'יק עם 15/15 מומי החציל 20/05/2020 23:55:28 הגב ל עמיחי קטן יצאת חיים של מומי אוהד שיקגו (לשעבר סקלבריני) 21/05/2020 22:56:44 יצאתי היסודי הגדול עם 8/15 תגיות: החידון השבועי
אחלה שאלות. התשובות שלי לא היו משהו… 10/15
8/15. מריו אלי, רג'י מילר… איזה זכרונות
טים דנקן. 7. אני לא טוב בדברים האלה
יצאתי טימי, מרוצה מאד. תודה רועי.
12 מ15 יצאתי מגיק. 4 ניחשתי האמת.
זו ממש התעללות באוהדי הסאנס, החידון הזה.
תודה רועי…
7/15
13. מג'יק.
תודה על החידון. כיף גדול
איכשהו ילד כמוני סיימתי עם 8
7 מכובד, כמו מנחם.
יצאתי אחלה טימי
אחלה חידון.
מתבאס מהציון עד שראיתי שיצאתי טימי … מכובד מאוד
יצאתי מג'יק עם 15/15
יצאת חיים של מומי
יצאתי היסודי הגדול עם 8/15