מפגש הופס מאי 2020, ומסר לכלל הגולשים

שלום לכולם! עוד שבוע בדיוק, במוצאי שבת ה-16.5, יתקיים מפגש הופס בזום, ועקב תלונות ובקשות, הפעם הוא פתוח גם לגולשים, בנוסף לאנשי הצוות. המפגש יהיה בעל מגבלת אנשים עקב הזום, כרגע 50 לנוכח כך שלא נרצה שתהיה כמות גדולה שתגרום לעומס, במידה ויהיה ביקוש נשקול להגדיל את כמות האנשים. הקישורים יישלחו דרך קבוצת ווטסאפ ייעודית לכך.

כל מי שרוצה להשתתף, או לקבלת פרטים נוספים, ניתן לעשות זאת דרך הודעה במייל, לכתובת roroelran23@gmail.com. תודה רבה, ושבוע טוב!

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
18 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
thejanitor
thejanitor
09/05/2020 20:36:28

אהבתי שהאימייל שלך מסתיים ב 23 🙂 אני ביישן מידי לזום המוני אז אותר אבל אחלה רעיון

Zvika Bar-Lev
09/05/2020 21:14:01

זום יכול לסחוב גם יותר מחמישים בלי בעיות, למיטב הבנתי.

שחר אלוני
09/05/2020 22:27:19

אני בפגישות זום אחרות במוצש הבא אז לצערי לא אוכל להצטרף הפעם, תהנו!

שחר אלוני
12/05/2020 15:43:24

בשמחה

שחר אלוני
12/05/2020 15:44:39

אני רואה שזה בעשר, אז יכול להיות שיסתדר, עד מתי אפשר להודיע?

Zvika Bar-Lev
10/05/2020 1:09:50

חש כתבה נהדרת של דותן מלאך על מנחם במקןר ראשון השבת, וכמובן גם דובר שם על הופס. מאוד נהניתי. כשהיא תעלה לאתר שלהם אשים קישור.

Berch
10/05/2020 1:49:55

אחלה יוזמה
ידוע כבר באיזו שעה?

עגל
10/05/2020 7:51:25
הגב ל  Berch

גם אצלי יש עניין אבל זה תלוי בשעה

צ'יקו
10/05/2020 8:18:46
הגב ל  Berch

סביבות 22:00.

מנחם לס
10/05/2020 18:27:37

זה גם לא START של ספרינט ל-100 בגמר האולימפיאדה. אם תחאחר ברבע שעהף לא קרה כל אסון!

שייקה
10/05/2020 18:40:51

שלחתי 🙂